Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:27:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358406 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2009.12.22 kedd, 08:28:36 »

Sziasztok.

Szeretném leültetni a kocsit, találtam is ültetőrugót "baráti" áron 35/40mm-est.
A részletekben azt írják, hogy 40mm-es ültetésig tökéletesen összeszerelhető a gyári lengéscsillapítókkal!
A kérdésem az volna, hogy ez tényleg igaz-e, vagy mindenképpen ki kell cserélni?
Előny-hátrány?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2009.12.22 kedd, 08:33:11 »

Sziasztok.

Szeretném leültetni a kocsit, találtam is ültetőrugót "baráti" áron 35/40mm-est.
A részletekben azt írják, hogy 40mm-es ültetésig tökéletesen összeszerelhető a gyári lengéscsillapítókkal!
A kérdésem az volna, hogy ez tényleg igaz-e, vagy mindenképpen ki kell cserélni?
Előny-hátrány?
Te aztán nem aprózod el a dolgokat  nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2009.12.22 kedd, 08:42:50 »

Te aztán nem aprózod el a dolgokat  nyes
Most miért mondod?  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2009.12.22 kedd, 10:23:01 »

Most miért mondod?  vigyor3

Mert a hozzászólása a kollégának így hangzik helyesen:
Miért vettél Mondeót???
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2009.12.22 kedd, 10:41:28 »

A bőr alatt nem ugyanaz a szivacs van?

Fene tudja, én nem erre gondoltam. A bőrülés olyan, mintha otthon ücsörögnél  a kényelmes kis fotelodban valami finommal a kezedben. Valahogy megadja a luxus és a kényelem illúzióját, amit a plüss nem tud megadni, még akkor sem, ha Recaro.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2009.12.22 kedd, 10:52:09 »

Fene tudja, én nem erre gondoltam. A bőrülés olyan, mintha otthon ücsörögnél  a kényelmes kis fotelodban valami finommal a kezedben. Valahogy megadja a luxus és a kényelem illúzióját, amit a plüss nem tud megadni, még akkor sem, ha Recaro.

Azért vettem Mondit mert szeretem a kényelmet! Nekem egy pattogós kemény sportüléses verda az nem autó!!!
Ha majd egyszer beleülök egy bőrös Mondiba akkor lesz összehasonlítási alapom és akkor remélem megértem a különbséget bármi is legyen az! Aztán vagy jónak fogom gondolni vagy nem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2009.12.22 kedd, 10:58:09 »

Egy kis tuning hétvégéről:

http://kepfeltoltes.hu/view/091221/DSC00527_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:01:21 »


 taps taps taps

Csak égőcsere vagy színezés is volt?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:09:52 »

taps taps taps

Csak égőcsere vagy színezés is volt?

Az égőket kicseréltem 13.000mCad-os 3mm-es ledekre az autó piktogrammról meg lekapartam a zöld festéket (a hátuljáról).
Akartam a műszerfalat is, de azt nem volt szívem levenni és lekaparni, olyan szépen fel van ragasztva.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:16:03 »

Az égőket kicseréltem 13.000mCad-os 3mm-es ledekre az autó piktogrammról meg lekapartam a zöld festéket (a hátuljáról).
Akartam a műszerfalat is, de azt nem volt szívem levenni és lekaparni, olyan szépen fel van ragasztva.

Sejtettem hogy ez volt a műtét menete!
És nem lett túl erős sötétben?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:45:10 »

Sejtettem hogy ez volt a műtét menete!
És nem lett túl erős sötétben?

Hát kinek mi az erős. Sokkal fényesebb, mint a gyári, de mivel hideg fénye van ezért nem zavaró, inkább élénkítő. taps
Naplózva
Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:46:31 »

Szevasztok!

Felmerült egy problémám a zimankó beálltával 1-2 hete: 4-ből 2-szeri hideg indításra nincs egyáltalán alapjáratom. Egy MK2 V6-ról van szó.
Ha a motor bemelegszik, kb. 10-20 perc után megjön az alapjárat. Egyébként nem rángat, húz, nincs semmi más baja.

Szervízben a következő hibakódokat olvasták ki:

P0353 - Gyújtótekercs C primer áramkör hiba
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben
P1100 - MAF áramkör időszakos hibája
P1130 - A HO2S11 nem kapcsol megfelelően.Adaptív tüzelő anyag-szabályzás a határértéken
P1131 - HO2S11 kapcsolás hiánya, érzékelő szegény keveréket jelez
P1132 - HO2S11 nem kapcsol megfelelően. Az érzékelő dúsat jelez.

Az autóban direktszűrő van, ami rendszeresen tisztított, de a szervíz szerint ez lehet a hiba okozója.

Észlelt már valaki ilyesmit?

Várom a visszajelzéseket, ha tudtok segíteni, mert délután veszek egy normál légszűrő házat hozzá.

Hosszabb útra megyek majd vele és nem akarok kockáztatni.

köszi, üdv
A.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:49:36 »

Szevasztok!

Felmerült egy problémám a zimankó beálltával 1-2 hete: 4-ből 2-szeri hideg indításra nincs egyáltalán alapjáratom. Egy MK2 V6-ról van szó.
Ha a motor bemelegszik, kb. 10-20 perc után megjön az alapjárat. Egyébként nem rángat, húz, nincs semmi más baja.

Szervízben a következő hibakódokat olvasták ki:

P0353 - Gyújtótekercs C primer áramkör hiba
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben
P1100 - MAF áramkör időszakos hibája
P1130 - A HO2S11 nem kapcsol megfelelően.Adaptív tüzelő anyag-szabályzás a határértéken
P1131 - HO2S11 kapcsolás hiánya, érzékelő szegény keveréket jelez
P1132 - HO2S11 nem kapcsol megfelelően. Az érzékelő dúsat jelez.

Az autóban direktszűrő van, ami rendszeresen tisztított, de a szervíz szerint ez lehet a hiba okozója.

Észlelt már valaki ilyesmit?

Várom a visszajelzéseket, ha tudtok segíteni, mert délután veszek egy normál légszűrő házat hozzá.

Hosszabb útra megyek majd vele és nem akarok kockáztatni.

köszi, üdv
A.
Üzemanyag nyomását könnyen ellenőrizheted, a MAFot könnyű megtisztogatni, ez szumma fél óra, benzinesnél ezzel kezdenék... Cheesy
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:46:09 »



Valszeg dugulás van az EGR és az alapjárati motor körében. Erre utal a melegen jó alapjárat (mivel melegen alig dolgozik az IAV) és az esetenkénti hiba.

EGR-t dugózd le (10 perc munka), IAV-ot (alapjárati motor) pucold ki (30-40 perc) és tegyél fel egy gyári légszűrőházat.

Ha nem találsz olcsón, nálam van egy felesleges óccsóért.

 integet2
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:57:03 »


Gratula, ez tényleg nagyon jó lett. Nekem túl élénk ez a szín, de  eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen

Készítés menetét nem fényképezted? Én már ezt megcsináltam műszerfalon, de ehhez még nem nyúltam  integet2 integet2 integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:15:06 »

Gratula, ez tényleg nagyon jó lett. Nekem túl élénk ez a szín, de  eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen

Készítés menetét nem fényképezted? Én már ezt megcsináltam műszerfalon, de ehhez még nem nyúltam  integet2 integet2 integet2

Túl lusta vagyok közben fényképezni is.  szomoru1

A műszerfallal viszont nem jutottam dűlőre. Megjöttek a ledek (8mm innercurve), de nem hatol át a számlapon a fény. Közben rájöttem, hogy az innercurve kialakítás miatt van ez, mivel annyira szórja a fényt, hogy nem megy "bele" a fényvezető plexibe.
Gondolkoztam és a legolcsóbb tuning a háttér lekapargatása és kék filccel átfesése lenne a számoknál, de nem volt merszem leszedni a számlapokat, mert nem akartak könnyen jönni és féltem, hogy elszakadnak.

Te már leszedted azokat? Könnyű volt leszedni? És hogyan tetted vissza? Ragasztóval?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:15:54 »

Gratula, ez tényleg nagyon jó lett. Nekem túl élénk ez a szín, de  eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen

Készítés menetét nem fényképezted? Én már ezt megcsináltam műszerfalon, de ehhez még nem nyúltam  integet2 integet2 integet2

Ha érdekel leírom a menetét.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:21:10 »

Ha érdekel leírom a menetét.
Engem érdekel...  Wink
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:34:25 »

Engem érdekel...  Wink

1. Műszerfalkeret eltávolítása (ablakfűtés kapcsoló, trip és digitklíma hőérzékelő kiszedése)

2. AWS kiszedése (2 csavar alul és felül), a két csatlakozó leválasztása az AWS-ről

3. Kezünkben az AWS. Szétpattintós módszerrel jön szét. Az oldalain van 2-2 villa alakú fehér fül, azokat kicsit össze kell nyomni, aztán órás csavarhúzóval szétválasztani a fedőlapot és az AWS-t.

4. Két égő kicserélése 3mm-es ledre (pozitívra 720mOhm ellenállást tenni, a pozitív a felső az érintkezők közül az égő gumitartó része alatt).

5. A "számlapot" külön le kell szedni az előlapról, lapos fejú órás csavarhúzóval (ragsztott). Utána az autó piktogram hátsó részét körbe le kell kapargatni tapétavágó késsel. Elég az autó kontúrját is, de le lehet az egészet is, mivel a számlap másik oldala fekete, nem megy át rajta fény. Aztán ha ez kész, vissza kell ragasztani pillanatragasztóval (figyelem! nem hagyományossal, mert az hamarabb köt, mint ahogy az egészet bekennénk, ezért zseléset kell alkalmazni.)

6. Visszaszerelés fordított sorrendben és kész is.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 18:29:26 »

Sziasztok!

wave Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves klubtársamnak!  wave


Üdv: Attila  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2009.12.25 péntek, 13:53:27 »

Kellemes Karacsonyt minden klubtagnak! wave
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2009.12.26 szombat, 18:00:13 »

Hello. Milyen vízpumpát ajánlanátok? Olvastam pár helyen, hogy a gyári sem megy el túl sokat....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2009.12.26 szombat, 18:12:37 »

Hello. Milyen vízpumpát ajánlanátok? Olvastam pár helyen, hogy a gyári sem megy el túl sokat....
http://www.cromax.hu/?katid=35846038&termek_al_id=5890&katnev=1998.05.15-2000.09.15.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 09:19:03 »


 Kösz, ezt már én is megtaláltam, én inkább arra lennék kíváncsi milyen  márka az ami bevált, és nem kell 30.000 után kicserélnem mert sz..rá ment a csapágya...
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 09:21:02 »

Kösz, ezt már én is megtaláltam, én inkább arra lennék kíváncsi milyen  márka az ami bevált, és nem kell 30.000 után kicserélnem mert sz..rá ment a csapágya...
Én azt meg tudom írni, nekem mi nem jött be, a QH meg a Meyle, ezek fékalkatrészekben is iszonyú carok voltak...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 10:17:48 »

Kösz, ezt már én is megtaláltam, én inkább arra lennék kíváncsi milyen  márka az ami bevált, és nem kell 30.000 után kicserélnem mert sz..rá ment a csapágya...
Az skf jó márka! Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 14:05:46 »

Én azt meg tudom írni, nekem mi nem jött be, a QH meg a Meyle, ezek fékalkatrészekben is iszonyú carok voltak...

Hát igen ezért félek a két márkától amit a cromax kínál, ezért gyárit vennék inkább drágábban, de sajnos arról is olvastam hogy nem bírják valami jól, vagy valami utángyártottat csak a márka kérdéses...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 15:44:42 »

A ford bekaphatja keményen a fabetétes kamu muanyagjaival együtt. Le akartam szedni az ajto karpitot és a "fa" mintázatu muanyag behuzókar első mozditásra 3 darabban jött ki. Hogy lehet ennyire *** muanyagot csinálni?

Egyébként a kilincsvilágítást csináltam ma:
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.27 vasárnap, 17:18:47 írta Nyiri » Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:13:39 »

A ford bekaphatja keményen a fabetétes kamu muanyagjaival együtt. Le akartam szedni az ajto karpitot és a "fa" mintázatu muanyag behuzókar első mozditásra 3 darabban jött ki. Hogy lehet ennyire *** muanyagot csinálni?
nagyon neki mentel csak finoman mintha 1 szep kislany lenne foloted.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:19:06 »

nagyon neki mentel csak finoman mintha 1 szep kislany lenne foloted.

Nagyon finoman csináltam.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:41:09 »

Nagyon finoman csináltam.

Akkor meg vagy béna vagy vagy nem értesz a szereléshez!  nyes
Ezért nem az autót kell hibáztatni hanem magadat!  nyes
És most adhatod máris nekem a mínuszt az őszinteségemért!  taps

De amúgy hogy segítsek is elárulom hogy sajnos a Fordnál van egy pár dolog aminek megvan a sajátos technikája amire jobb előtte rájönni nehogy így járj mint most!
Ha előbb beírsz ide és kérdezel akkor ez is nagy valószínűséggel elkerülhető lett volna mert azért van ez a fórum is és mi is hogy segítsünk amit úgy gondolom hogy meg is teszünk!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:46:27 »

A ford bekaphatja...
Ha a kárpiton lévő fogantyúra gondolsz, akkor annak az alján, (ha alánézel látod is) van egy kis lyuk. Na oda kell befeszíteni és kipattan a takaródísz.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:47:59 »

A ford bekaphatja...

Ha a kárpiton lévő fogantyúra gondolsz, akkor annak az alján, (ha alánézel látod is) van egy kis lyuk. Na oda kell befeszíteni és kipattan a takaródísz.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.28 hétfő, 14:35:20 írta yooccoo » Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:10:58 »

Akkor meg vagy béna vagy vagy nem értesz a szereléshez!  nyes
Ezért nem az autót kell hibáztatni hanem magadat!  nyes
És most adhatod máris nekem a mínuszt az őszinteségemért!  taps

De amúgy hogy segítsek is elárulom hogy sajnos a Fordnál van egy pár dolog aminek megvan a sajátos technikája amire jobb előtte rájönni nehogy így járj mint most!
Ha előbb beírsz ide és kérdezel akkor ez is nagy valószínűséggel elkerülhető lett volna mert azért van ez a fórum is és mi is hogy segítsünk amit úgy gondolom hogy meg is teszünk!  worship

Előítelet rulez! A foggantyú alján van egy kis lyuk és azon keresztül kell kipattintani a takaró részt. Csavarhúzóval csináltam ami be volt tekerve ronggyal hogy puha legyen. Óvatosan. Mégis szétpattant 3 darabra. Kurvára nem tehetek róla. Egy *** *** vékony műanyag. A ford mérnökei idóták. Nem egy autó belsejét kaptam már szét.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:11:56 »

A ford bekaphatja...
Ha a kárpiton lévő fogantyúra gondolsz, akkor annak az alján, (ha alánézel látod is) van egy kis lyuk. Na oda kell befeszíteni és kipattan a takaródísz.

Én már az előbb megírtam hogy itt az infóval kellett volna kezdeni nem csak nekiugrani és te vagy rá a bizonyíték hogy mennyire igazam volt és perceken belül segítünk az infókkal egymásnak mert ennyire jó a csapat!  taps
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.28 hétfő, 14:36:51 írta yooccoo » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:14:06 »

Előítelet rulez! A foggantyú alján van egy kis lyuk és azon keresztül kell kipattintani a takaró részt. Csavarhúzóval csináltam ami be volt tekerve ronggyal hogy puha legyen. Óvatosan. Mégis szétpattant 3 darabra. Kurvára nem tehetek róla. Egy *** *** vékony műanyag. A ford mérnökei idóták. Nem egy autó belsejét kaptam már szét.

Akkor vegyél újabb autót amiben nincsenek elöregedve a cuccok!
Addig meg írj PM-et mk2-nek mert neki van ilyen a törött helyére!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:17:07 »

Akkor vegyél újabb autót amiben nincsenek elöregedve a cuccok!
Addig meg írj PM-et mk2-nek mert neki van ilyen a törött helyére!  wave

Jövőre az lesz. Már nézegetem. őszintén szolva sajnálom ezt a v6-st. 2 éve szolgál és imádom. Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:24:20 »

Jövőre az lesz. Már nézegetem. őszintén szolva sajnálom ezt a v6-st. 2 éve szolgál és imádom. Smiley

Azért azt halkan megjegyezném hogy az újabbak sincsnek jobb anyagból ám! Sőt.....  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:28:09 »

Azért azt halkan megjegyezném hogy az újabbak sincsnek jobb anyagból ám! Sőt.....  szomoru1

mk3 mondikat nézegetek. Van egy ford szervizes haverom és azt mondja hogy sok gond van velük Sad
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 22:30:18 »

mk3 mondikat nézegetek. Van egy ford szervizes haverom és azt mondja hogy sok gond van velük Sad
Mert a szerelő csak a hibás autókkal találkozik és szerintem 3-asból lényegesen több fut az utakon mint 2-esből. Tehát egyformán jók, vagy rosszak. Szerintem!
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 23:22:38 »

Sajna ezek a műanyagok tényleg idővel merevebbek és törésre hajlamosak lesznek, viszont az tény, hogy a fa mintásnak teljesen más az anyagösszetétele ezért még rugalmatlanabb, mint a szörke, vagy fekete.
Ha szedtél már szét, akkor tudod és tudod, azért tekerted körbe a csavarnyúzót, hogy a másikak lágyabbak ezért nyomot hagy rajtuk a szerszám, ha nem vagy óvatos. Na ezen nem hagy nyomot, hanem eltörik...
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 16:12:04 »

Sziasztok

Igaz az, hogy ha le akarom ültetni az autómat, akkor 40mm-es ültetésig nem kell kicserélni a gyári lengéscsillapítókat, elég csak az ültetőrugó? Huh?
És nincs esetleg valakinek véletlenül eladó ültetőrugója?  taps
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 17:32:20 »

Idáig utánaolvasás, és kérdések alapján a Valeo és a Ruville márkákat találtam ami elfogadható minőségű vízpumpát gyárt. Ezek közül valakinek valami tapasztalat?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 17:42:54 »

Idáig utánaolvasás, és kérdések alapján a Valeo és a Ruville márkákat találtam ami elfogadható minőségű vízpumpát gyárt. Ezek közül valakinek valami tapasztalat?

Nézz gyárit vagy ha nagyon drága akkor gyári bontottat!
Nem véletlenül olyan drágák a gyári cuccok!
Igaz van ami TÚL drága de ha kapsz bontottat akkor az is gyári csak olcsóé!
Amúgy nem hallottam még hogy valakinek hamar elszállt volna a vízpumpája!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:21:06 »

mk3 mondikat nézegetek. Van egy ford szervizes haverom és azt mondja hogy sok gond van velük Sad
...én erre csak annyit mondok, hogy 3-asból ültem vissza 2-esbe...sokan idiótának tartanak érte, de azóta is hű társam és bár most a korral együtt pár baja jelentkezik, imádom...majd egyszer cserélek 3asra újra biztosan...
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:31:58 »

...én erre csak annyit mondok, hogy 3-asból ültem vissza 2-esbe...sokan idiótának tartanak érte, de azóta is hű társam és bár most a korral együtt pár baja jelentkezik, imádom...majd egyszer cserélek 3asra újra biztosan...

Én amikor elhatároztam hogy a Fordok közül a Mondeó lesz a következő autóm akkor rengeteg infót gyűjtöttem az egyes típusokról én is a kettes mellett döntöttem!  worship
És még szerencsém is volt mert találtam ötajtóst és fullextrásat!  taps
Ezért én megértelek és jó döntésnek tartom minden szempontból!
A kettes Mondik ideje még közel sem járt le és nem is fog legalább még 6-8 évig!  taps
Egy átlagos kisembernek mindenképpen a kettes Mondi a legmegfelelőbb megoldás szerintem!
Bár sokan szeretik az egyest is és ezt is megértem hogy ők miért nem váltottak kettesre!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2009.12.29 kedd, 07:32:49 »

...én erre csak annyit mondok, hogy 3-asból ültem vissza 2-esbe...sokan idiótának tartanak érte, de azóta is hű társam és bár most a korral együtt pár baja jelentkezik, imádom...majd egyszer cserélek 3asra újra biztosan...
Engem is érdekel, hogy mik voltak a problémák,és az okok amik ehhez a döntésrhez vezettek,  kifejtenéd bövebben!
Kösz!
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2009.12.29 kedd, 07:42:05 »

Engem is érdekel, hogy mik voltak a problémák,és az okok amik ehhez a döntésrhez vezettek,  kifejtenéd bövebben!
Kösz!
Lehet persze, hogy rossz darabot fogtam ki, ezt nem tudom.
Gyönyörű gép volt és imádtam is, egy 1.8-as (125LE) full extrás gép volt, vaj bőr meg minden...sajnos nagyon kajálta az olajat. Folyamatosan minden baja volt, másfél év alatt többet volt szervizben, mint nálam. Mindent kicseréltettem rajta, meg lett gyűrűzve, tényleg rengeteg pénzt öltem bele, de nem lett jobb sajnos.
De mondom, hogy lehet, hogy egy rossz szériát fogtam ki, és nem akarlak lebeszélni, mert nekem is az álmom majd egyszer újra egy olyan gép lesz, csak most picit mások a fontosabb dolgok (anyagilag), majd ha összejön rá a pénz, majd akkor cserélek.
Amúgy a Nádor utcában áll a kocsi, sötétkék 5 ajtós...szegényt azóta nagyon lelakta az új tulaj. szomoru1
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2009.12.29 kedd, 08:48:25 »

Tegnap kibeleztem a kocsit mivel az ülésállító motor nem ment és nézegettem a kábelezést. Ha a hátsó ajtó kábelezését kicserélem elektromos ablakosra akkor csak annyi hogy a ajtó és a B oszlop közötti csatlakozot kihuzom és bedugom az új kábelt és kész? Nekem nagyon kevésnek tűnik az a elektromos vezeték mennyiség ami a csatlakozóban van. (B oszlop).

Egyébként megcsináltam az ülésmagasság állítást. Zsirpatent modon mukszik.

Ha már kábeleket néztem gyorsan megcsináltam a dupla csomagtér világítást. Postán van az új lámpa megjön csak egy csatlakozo rá és bepattintom Smiley

Termékeny nap volt.

Még valami? Az első ajtók karpitjának leszedése közben hogy pattintjátok ki a tükör belső takaró müanyag csavarjának a patentjét? Olyan szinten pici és nincs sehol bemélyedés hogy majdnemhogy lehetetlen sérülés nélkül kipattintani? (Mondjuk valszeg 5-10 forint egy ilyen *** érdemes venni vagy 30-t és dobni ki a francba szerelés után Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.29 kedd, 08:52:54 írta Nyiri » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2009.12.29 kedd, 08:56:11 »

Még valami? Az első ajtók karpitjának leszedése közben hogy pattintjátok ki a tükör belső takaró müanyag csavarjának a patentjét? Olyan szinten pici és nincs sehol bemélyedés hogy majdnemhogy lehetetlen sérülés nélkül kipattintani? (Mondjuk valszeg 5-10 forint egy ilyen *** érdemes venni vagy 30-t és dobni ki a francba szerelés után Smiley)
Az olyan. Én még a mostani Mk2nek nem mozogtam azon a részén, de tervbe van véve a mélyedés kialakítása, utána nem kell majd foglalkozni vele...  eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.