Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:37:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6346787 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11800 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:36:33 »

Én anno világítós villáskulccsal vettem az autót és akkor utánajártam kicsit ennek a jelnek az a lényege hogy 15000km-enként elkezd világítani és van ott alul egy kis luk ami alatt van egy kis kapcsoló és azt nyova tartva elalszik megint 15000km-ig! Mondjuk az is lehet hogy ehhez kell a nagy óra is mert onnan kapja az infót minthogy a km-óra ugye mechanikus de ezt sajnos nem tudom! Nálam műxik rendesen ezt tudom! De hogy milyen felszerelségfüggő vagy mi kell ennek a működéséhez azt én sem tudom!

A VSS szenzorról kapja a szignált. Gyárilag fedcomp-pal együtt szerelték. Ha a nincs az autóban fedcomp akkor a VSS jeladóról kell levenni a jelet a motortérből. integet2
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11801 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:52:58 »

A VSS szenzorról kapja a szignált. Gyárilag fedcomp-pal együtt szerelték. Ha a nincs az autóban fedcomp akkor a VSS jeladóról kell levenni a jelet a motortérből. integet2
ha van egérmozi, akkor a vss is be van vezetve...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11802 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:03:37 »

De még ha ezt úgy csinálja, hogy bárki számára egyértelmű lenne, hogy mit csináltak. De nem. Olyan eldugott helyen, hogy a fél autót szétszeded emiatt. HA ezt szerelővel csináltatta, akkor kb 3x annyit elkért érte, mint maga a betét. És teszem, ha én is jeladó nélkülit veszek, és ilyet csinálnék, akkor is úgy, hogy keréklevétellel, meg vis***akással együtt a szerelés max 10 perc. Így volt vagy 2 óra. Most nem mutat, de valahol szerintem meg is törték a kabált, mert néha-néha bevillant. Habár most fél éve nyugi van. Vagy kiégett az izzó  eplus2 eplus2

Ezek a jeladók ha jól tudom akkor testre működnek és ha neked néha felvillan akkor valahol kontaktos vagyis letestel ott is ahol nem kéne! vagy ha valahol szakadt akkor mivel nem kap testelést ezért nem is jelez vissza bár gyújtás ráadásnál azért kéne hogy égjen ez is!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11803 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:07:34 »

Szia! A sárga +4-0 fok között ég, figyelmeztetve arra, hogy hideg van kinnt, 0 foktól lefelé a piros világít, mert ott már a csúszásveszély abszolút játszik.
Ha az egérmoziban nem égnek az égőid, az cumi, nekem 1 nem égett, égen-földön nem kaptam bele izzót, végül a szomszéd autószerelő beletúrt a gyűjteményébe és abból adott. Vagy veszel egy bonottat mozit, és kipótolod belőle, vagy led, vagy feltárod hogy hol lehet ilyet kapni. a ford kereskedések nem, tudnak ilyet adni, a sima rizsszem izzó nem jó hozzá.
Üdv,
ui: Sok sikert az autóhoz.  Wink


Én is így jártam anno amikor a Fiestámhoz hozattam gyári RS szárnyat és ott kellett volna a féklámpájába égő! Magyarországon még Fordéknál sem létezett ilyen szárny sehol ezért nem is tudtak hozatni nekem semmilyet! De aztán kinyomoztam hogy milyen kell bele és Tungsamék érdekes módon gyártottak ilyet is! Szóval mindent be lehet szerezni még az egérmozihoz is az új izzót!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11804 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:10:48 »

Ezek a jeladók ha jól tudom akkor testre működnek és ha neked néha felvillan akkor valahol kontaktos vagyis letestel ott is ahol nem kéne! vagy ha valahol szakadt akkor mivel nem kap testelést ezért nem is jelez vissza bár gyújtás ráadásnál azért kéne hogy égjen ez is!

Azzal nincs probléma. Gyújtásnál villan. Csak tényleg a gányolást is mester fokon űzték  szomoru1 . Emléxem itthon a garázsba milyen jó buli volt. Egyik oldal megemel, kerék le, javítgatás, majd vissza. Nincs eredmény, jöhet a másik oldal. Ezt vagy 3x oda-vissza. De azóta tényleg azt mondom, hogy "rendben" van. Tényleg már csak arra az egyre nem kaptam ( magamtól, meg a kocsitól ) választ, hogy mér gyorsul lassan. Már asszony is megjegyezte, hogy milyen nyugodtan gyorsulok, vezetek. Mondtam neki, hogy hülye vagy? Tökig nyomom  eplus2 eplus2 eplus2.
Már amit lehetett kicseréltem. Gondolok még talán a gázbowdenre, de a fene tudja. Remélem a diag majd mutat újat
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11805 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:13:52 »

Spanner!
Te egy rendes ember vagy, hogy osztogatod a plusszokat, nagy leszek meghálálom!
De én nem osztogatok se ilyet se olyat senkinek. Szerintem nem ér semmit ez +/- dolog.
Más: a kapcsolós dologban igazad van, kasztinközelben mikrokapcsolót tenni kissé macerás, ahhoz képest, hogy az ülésbe szépen beaplikálható.
Ha lesz időm azért feltárom az én verzióm lehetőségeit. Egyelőre még csak ötlet volt, amit írtam.
Üdv

Én is csak azért osztogatom amellett hogy szerintem olyankor meg is érdemli az illető mert vannak olyan emberek akik ok nélkül nyomkodják a mínuszt és így ellensúlyozom kicsit őket! Amúgy ez abból is látszik hogy hogy egy két kivétellel szinte mindenkinek több a mínusza mint a plusz de itt úgy látszik ez a normális! Azért érdekes módon én még nem láttam olyan beírást itt ami félrevezető vagy hazugság volt hogy mínuszt érdemeljen!

Más: Az ötleteddel semmi baj sincsen csak aki élt a régi trabantos-ladás világban az már sok barkácsolást és gányolást látott és aki teheti az azóta elkerüli az ilyen megoldásokat és én is közéjük tartozom! Mondjuk az is igaz hogy anno nem volt más vagy ennyi lehetőség a kivitelezés megvalósítására mint most a mai világban!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11806 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:15:09 »

Miből tudom legegyszerűbben megállapítani, hogy a kocsimban ghia kábelköteg van-e, vagy sem?

Szerintem abból hogy ha az autód gyárilag Ghia!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11807 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:16:44 »

A tükör fűtést nem hiszem, hgy kihagyták, főleg ghiában, mivel a kisebb felszereltségűekben is bent van.
A hátsó ablakfűtéssel együtt megy, nincs külön kapcsolója...

Vagy ha van első szélvédőfűtésed akkor azzal együtt műxik!
Azért ezt megkérdezem hogy jól tudom?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11808 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:17:47 »

Szerintem abból hogy ha az autód gyárilag Ghia!  wave

Jó azt vágom, de olvastam már olyat, hogy valaki berakott vmit a kocsiba ami ghia-kban van csak és ott volt a vezeték attól függetlenül, hogy az övében nem volt ( pl. fedcomp. )  wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11809 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:17:58 »

A VSS szenzorról kapja a szignált. Gyárilag fedcomp-pal együtt szerelték. Ha a nincs az autóban fedcomp akkor a VSS jeladóról kell levenni a jelet a motortérből. integet2

Köszi az infót!  worship
Akkor jól gondoltam hogy nem olyan egyszerű ezt megbuherálni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11810 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:19:42 »

Miből tudom legegyszerűbben megállapítani, hogy a kocsimban ghia kábelköteg van-e, vagy sem?

Mi annó annyit csináltunk, hogy a motortérben neked jobb oldalon a sárvédő alatt fut egy vastag kábelköteg. A lengéscsillapító környékén a kötegen kell lennie egy csatinak, ami a tempomat csatlakozója. Én utólagosan raktam be a tempomatot, de a kábelezése már meg volt
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11811 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:20:57 »

Jó azt vágom, de olvastam már olyat, hogy valaki berakott vmit a kocsiba ami ghia-kban van csak és ott volt a vezeték attól függetlenül, hogy az övében nem volt ( pl. fedcomp. )  wave

Mivel általában a kábelköteget elég hamar bevezetik a kaszniba gyártáskor ezért azt már előre tudják hogy az autó Ghia lesz csak azt nem hogy milyen felszereltségű ezért van teljesen bekábelezve! Na meg azért is mert csak a sima meg a Ghia kábelköteg létezik és semmi más!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11812 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:21:46 »

Mi annó annyit csináltunk, hogy a motortérben neked jobb oldalon a sárvédő alatt fut egy vastag kábelköteg. A lengéscsillapító környékén a kötegen kell lennie egy csatinak, ami a tempomat csatlakozója. Én utólagosan raktam be a tempomatot, de a kábelezése már meg volt

Pontosan ilyenféle válaszra gondoltam.  worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11813 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:22:15 »

Mi annó annyit csináltunk, hogy a motortérben neked jobb oldalon a sárvédő alatt fut egy vastag kábelköteg. A lengéscsillapító környékén a kötegen kell lennie egy csatinak, ami a tempomat csatlakozója. Én utólagosan raktam be a tempomatot, de a kábelezése már meg volt

Igen mert a tiéd is gyárilag Ghia ha jól sejtem!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11814 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:23:14 »

Mivel általában a kábelköteget elég hamar bevezetik a kaszniba gyártáskor ezért azt már előre tudják hogy az autó Ghia lesz csak azt nem hogy milyen felszereltségű ezért van teljesen bekábelezve! Na meg azért is mert csak a sima meg a Ghia kábelköteg létezik és semmi más!  wave

Tudom hogy melyik munkafázisban rakják be, mivel én is csinálok kábelköteg berakást, ahol dolgozom...
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11815 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:24:48 »

Pontosan ilyenféle válaszra gondoltam.  worship

Vagy még egy, ha nincs ülés fűtésed. Húzd ki azt a kapcsolósort, ahol a kipörgés gátló kapcsoló, illetve a fűtés kapcsolód lenne. Ott is meg kell lenni a fűtés csatlakozóknak.

Igen mert a tiéd is gyárilag Ghia ha jól sejtem!  nyes

Úgy-Úgy Ghia, csak spóroltak az ülésfűtéssel, meg a tempomattal.  vigyor3 vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11816 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:25:24 »

Ja és ott is vannak szabadon a kábelkötegben csatlakozók, amikre mi nem kötünk semmit abbana felszerletségben, gondolom majd kint ahol végleg összerakják a gépet ott a felszerltség dönti el, hogy kötnek e oda vmit, vagy alapfelszereltség lesz azt csá.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11817 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:29:43 »

Vagy még egy, ha nincs ülés fűtésed. Húzd ki azt a kapcsolósort, ahol a kipörgés gátló kapcsoló, illetve a fűtés kapcsolód lenne. Ott is meg kell lenni a fűtés csatlakozóknak.

Úgy-Úgy Ghia, csak spóroltak az ülésfűtéssel, meg a tempomattal.  vigyor3 vigyor3

Szerintem meg lesznek neki a csatik is meg a madzagozás is!  taps
Amúgy meg ha CSAK ez a két dolog nincs benne akkor még örülhet neki mert ezek elég egyszerűen és viszonylag olcsón megoldhatóak!


Te meg egyszer a nyáron gyere el és akkor szétszedjük mindkét autót egyszerre mert az enyém is gyanús csak mellette még rángat is motorféknél ezért én is át akarom nézni rendesen aztán akkor együtt tudjuk majd vakarni a fejünket!  integet2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11818 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:32:08 »

Szerintem meg lesznek neki a csatik is meg a madzagozás is!  taps
Amúgy meg ha CSAK ez a két dolog nincs benne akkor még örülhet neki mert ezek elég egyszerűen és viszonylag olcsón megoldhatóak!


Te meg egyszer a nyáron gyere el és akkor szétszedjük mindkét autót egyszerre mert az enyém is gyanús csak mellette még rángat is motorféknél ezért én is át akarom nézni rendesen aztán akkor együtt tudjuk majd vakarni a fejünket!  integet2

 vigyor3 vigyor3 Jólvan, én még plusz csináltatok egy diagnosztikát.  integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11819 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:33:14 »

Ja és ott is vannak szabadon a kábelkötegben csatlakozók, amikre mi nem kötünk semmit abbana felszerletségben, gondolom majd kint ahol végleg összerakják a gépet ott a felszerltség dönti el, hogy kötnek e oda vmit, vagy alapfelszereltség lesz azt csá.

Igen én is pont erre a tényre céloztam hogy ez általában így műxik az autógyártásban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11820 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:34:26 »

vigyor3 vigyor3 Jólvan, én még plusz csináltatok egy diagnosztikát.  integet2

Én meg már most borítékolom neked hogy nem leszel tőle okosabb!  szomoru1
De azért kívánom hogy ne legyen igazam!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11821 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:37:03 »

Én meg már most borítékolom neked hogy nem leszel tőle okosabb!  szomoru1
De azért kívánom hogy ne legyen igazam!  wave

Meglátjuk mi lőn vala. Már gondolkodtam azon is, hogy az EGR-t ledugózom. Beszéltem Joe-val. Ártani nem árthat. De majd ha egy pár fokkal melegebb lesz  wave
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11822 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:37:17 »

Igen én is pont erre a tényre céloztam hogy ez általában így műxik az autógyártásban!  wave

Akkor jólvan akkor. Csak azért kíváncsiskodok, mert én úgy vettem a kocsit, hogy nincs rajta feltűntetve sehol hogy milyen felszereltség, itt meg olvastam többször, hogy az egyes ghia típusok is eltérnek egymástól. Így ha megtudom hogy a legegyszerűbb kideríteni, hogy ebbe melyik köteget ráncigálták be éppen, akkor mondom csak ránézek. Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11823 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:43:02 »

Meglátjuk mi lőn vala. Már gondolkodtam azon is, hogy az EGR-t ledugózom. Beszéltem Joe-val. Ártani nem árthat. De majd ha egy pár fokkal melegebb lesz  wave

Arról majd én is kérnék részletesebb tájékoztatást hogy mit és hogyan meg hogy mi változott és mennyire!  wave
Köszike!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11824 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:45:36 »

Arról majd én is kérnék részletesebb tájékoztatást hogy mit és hogyan meg hogy mi változott és mennyire!  wave
Köszike!  worship

OKS. Ahogy a cikkbe is van, hogy új autóknál jó, de egy kopottabb motornál. Gondoltam, hogy az enyém még "jó", de mégis 311.000 van benne. Csak nem ártok neki, ha nem engedem be a kormot a blokkba  eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11825 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:48:14 »

Akkor jólvan akkor. Csak azért kíváncsiskodok, mert én úgy vettem a kocsit, hogy nincs rajta feltűntetve sehol hogy milyen felszereltség, itt meg olvastam többször, hogy az egyes ghia típusok is eltérnek egymástól. Így ha megtudom hogy a legegyszerűbb kideríteni, hogy ebbe melyik köteget ráncigálták be éppen, akkor mondom csak ránézek. Smiley

Jól teszed hogy kíváncsiskodsz mert ebből mindenki tanul és okosodik és ezért is vagyunk itt!  wave
Amúgy a gyári Ghia jel a hátsó ajtóban van az üveg mögötti háromszögrész műanyagjában látható és ha gyári Ghia az autód akkor neked is ott van ez a jel:

http://kepfeltoltes.hu/view/091218/PC180022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091218/PC180024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amúgy ha van ilyen jeled akkor a kábelköteged is fullos lesz!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11826 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:49:39 »

OKS. Ahogy a cikkbe is van, hogy új autóknál jó, de egy kopottabb motornál. Gondoltam, hogy az enyém még "jó", de mégis 311.000 van benne. Csak nem ártok neki, ha nem engedem be a kormot a blokkba  eplus2

Majd utána úgyis megtudod!  vigyor3
Ha meg nem jön be a dolog akkor meg visszacsinálod gyárira azt jónapot!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11827 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:02:19 »

Vagy ha van első szélvédőfűtésed akkor azzal együtt műxik!
Azért ezt megkérdezem hogy jól tudom?

Rosszul tudod, mindig a hátsóról megy.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11828 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:04:40 »

Ezek a jeladók ha jól tudom akkor testre működnek és ha neked néha felvillan akkor valahol kontaktos vagyis letestel ott is ahol nem kéne! vagy ha valahol szakadt akkor mivel nem kap testelést ezért nem is jelez vissza bár gyújtás ráadásnál azért kéne hogy égjen ez is!

Változó, hogy mire működnek. A folyadék jelzők pl.: pozitívra, de van ami testre.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11829 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:41:46 »


Amúgy ha van ilyen jeled akkor a kábelköteged is fullos lesz!  taps

Nekem is van ilyen jelem, bennt a polcba a garázsban.  eplus2 Kicseréltem a mondeo feliatra. Nekem így jobban tetszik
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11830 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:50:00 »

Szerintem meg lesznek neki a csatik is meg a madzagozás is!  taps
Amúgy meg ha CSAK ez a két dolog nincs benne akkor még örülhet neki mert ezek elég egyszerűen és viszonylag olcsón megoldhatóak!


Te meg egyszer a nyáron gyere el és akkor szétszedjük mindkét autót egyszerre mert az enyém is gyanús csak mellette még rángat is motorféknél ezért én is át akarom nézni rendesen aztán akkor együtt tudjuk majd vakarni a fejünket!  integet2
Szia! A motorfékes rángatás nálam is van, diag nem mutat semmit, szerintem szimplán kopott a hajtáslánc.
Egyébként a diagtól én is sokat vártam, de semmit nem mutatott, úgy kellett kiforszírozni vmi hibakódot, hogy kiderüljön működik -e a kábel amit vettem.
A Ladás barkácsot ismerem, csak én Trabanton nyomtam a hasonlót, az utána következeő 2es Fiestán már kerültem, de a vége felé már kapott az is.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11831 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:54:25 »

Szia! A motorfékes rángatás nálam is van, diag nem mutat semmit, szerintem szimplán kopott a hajtáslánc.
Egyébként a diagtól én is sokat vártam, de semmit nem mutatott, úgy kellett kiforszírozni vmi hibakódot, hogy kiderüljön működik -e a kábel amit vettem.
A Ladás barkácsot ismerem, csak én Trabanton nyomtam a hasonlót, az utána következeő 2es Fiestán már kerültem, de a vége felé már kapott az is.
Üdv

A rángatás miatt én is már sokmindennel próbálkoztamde sem a diag sem más nem mutatott semmit!  szomoru1
A kopásos elméleteddel viszont nem értek egyet ugyanis motorféknél se anyag se szikra nem kell a motornak tehát mindent ki lehet zárni és mégis valami miatt berángat!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11832 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:57:16 »

A rángatás miatt én is már sokmindennel próbálkoztamde sem a diag sem más nem mutatott semmit!  szomoru1

Mi a tünet?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11833 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:02:15 »

Mi a tünet?

Ha motorfékkel lassítok akkor ahogy leér kb1500-as fordulatszámra a mutató elkezd berángatni az autó!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #11834 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:36:25 »

Ha motorfékkel lassítok akkor ahogy leér kb1500-as fordulatszámra a mutató elkezd berángatni az autó!
Motortartó bakok?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #11835 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:48:32 »

Sziasztok!

Segítsen nekem aki tud legyen szíves!

1998-as kétliteres angliai mondeom milyen környezetvédelmi osztályba tartozik a magyarországi regisztrációs adó szempontjából?
Kíváncsi lennék, érdemes lenne e "honosíttatni" az autót Magyarországon!
Köszönöm!
Tisztelettel:
Ficsor Zsolt
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11836 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:49:24 »

Motortartó bakok?

Köszi még megvannak!  vigyor3
Átrángattuk már az autót rendesen és csak a jobb alsó lengőkarszilentek lógtak kicsit de azokat ki is cseréltem!
Na meg a kormányműnek picit nagy a holtjátéka de Fordéknál azt mondták hogy ez gyárilag ilyen és nem is állítható!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11837 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:50:13 »

Sziasztok!

Segítsen nekem aki tud legyen szíves!

1998-as kétliteres angliai mondeom milyen környezetvédelmi osztályba tartozik a magyarországi regisztrációs adó szempontjából?
Kíváncsi lennék, érdemes lenne e "honosíttatni" az autót Magyarországon!
Köszönöm!
Tisztelettel:
Ficsor Zsolt


Jobbkormányost itthonra?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #11838 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:53:40 »


Jobbkormányost itthonra?  wow1

Utánnanéztem fórumokon,lehetséges, de a regadó miatt megfontolandó.
Előzni egyedül nem tudok ez tény....
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11839 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:00:40 »

Utánnanéztem fórumokon,lehetséges, de a regadó miatt megfontolandó.
Előzni egyedül nem tudok ez tény....

Meg lehet hogy olcsóbb is ha veszel itthon egy mezei  jó kasznisat és átpakolod bele a cuccokat!



UI: bocsi most látom hogy a tiéd glx-es!  szomoru1
Vagy egy fullost akarj hozni vagy hagyd az egészet a fenébe mert így ez nem éri meg!
(persze ez csak az én egyéni véleményem erről)
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 21:02:52 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11840 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:02:10 »

sZIASZTOK!
tudja-e valaki, hogy mi lehet az a kis csati,ami ha szembe állok a motorral, jobb oldalt a lengéscsillapítóval szemben van felfüggesztve a dobra, és kis piros sapkája van.Látszólag semmihez sincs bekötve.
Köszi, ha valaki tud válaszolni!
Bill
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11841 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:05:08 »

sZIASZTOK!
tudja-e valaki, hogy mi lehet az a kis csati,ami ha szembe állok a motorral, jobb oldalt a lengéscsillapítóval szemben van felfüggesztve a dobra, és kis piros sapkája van.Látszólag semmihez sincs bekötve.
Köszi, ha valaki tud válaszolni!
Bill

Hát ilyet még fogsz találni egy párat az autódban!
Még az enyémben sincs minden bekötve pedig nekem aztán minden van ami létezik!  wave
De ottankörül az ABS+ASR szokott figyelni ha jól rémlik a dolog!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11842 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:09:54 »

Hát ilyet még fogsz találni egy párat az autódban!
Még az enyémben sincs minden bekötve pedig nekem aztán minden van ami létezik!  wave
De ottankörül az ABS+ASR szokott figyelni ha jól rémlik a dolog!


ŐŐŐŐŐŐŐ, én még elvesztem a motorral szemben a jobb lengéscsillapítóval szemben a dobnál. HOL? Nemrég írtam, hogy van jobb oldalt egy csati a lengéscsillapítónál a fő kábelkötegen. Az a tempomat. Az ABS/ASR is ott van, de az a kaszni alatt, és a kerékdob fölött. Normál esetben azt nem látod. Pláne nem föntröl  eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11843 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:28:35 »


ŐŐŐŐŐŐŐ, én még elvesztem a motorral szemben a jobb lengéscsillapítóval szemben a dobnál. HOL? Nemrég írtam, hogy van jobb oldalt egy csati a lengéscsillapítónál a fő kábelkötegen. Az a tempomat. Az ABS/ASR is ott van, de az a kaszni alatt, és a kerékdob fölött. Normál esetben azt nem látod. Pláne nem föntröl  eplus2

Akkor az valahol fölül a teló és az akksi között lehet! wow1
De ezt így aki megmondja annak kezet is csókolok!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11844 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:48:33 »

Akkor az valahol fölül a teló és az akksi között lehet! wow1
De ezt így aki megmondja annak kezet is csókolok!  hehe

Ha nem felejtem el holnap megnézem, hátha megtalálom
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11845 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:53:46 »

Ha nem felejtem el holnap megnézem, hátha megtalálom

Ha megnézed és ha megtalálod és ha neked van van ilyen és ha neked be is van dugva valahová akkor nyertél!
De ha nincs akkor sajnos ott is almás a buli!  szomoru1
Azért küzdj meg vele hátha mi is okosabbak leszünk ezáltal!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bukta
Vendég
« Új hozzászólás #11846 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:35:14 »

Hali.
Új vagyok. Az előbb olvasgattam az archívumba és lenne egy kérdésem. Mi az a MAF?

*** felesleges ez a sok enter... - Joe - ***
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 09:56:44 írta Joe » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11847 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:46:08 »

Hali.
Új vagyok. Az előbb olvasgattam az archívumba és lenne egy kérdésem. Mi az a MAF?
légtömeg mérő
Naplózva
bukta
Vendég
« Új hozzászólás #11848 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:52:34 »

légtömeg mérő
köszi
villoghat az overdrive menet közben tőle,nem tudod? És hol találom a MAF-ot?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11849 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 23:05:25 »

köszi
villoghat az overdrive menet közben tőle,nem tudod? És hol találom a MAF-ot?
az a kérdés, mit értesz overdrive alatt, bár egyébként szerintem nem szokott tőle villogni semmi.
a maf-ot meg attól függetlenül, hogy milyen autód van a légszűrő és a pillangószelep közötti csőben van, rögtön a légszűrő után.
ajánlom figyelmedbe a főoldalon lévő cikkeket, képekkel illusztrált segédletek vannak...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.