takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11800 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:36:33 » |
|
Én anno világítós villáskulccsal vettem az autót és akkor utánajártam kicsit ennek a jelnek az a lényege hogy 15000km-enként elkezd világítani és van ott alul egy kis luk ami alatt van egy kis kapcsoló és azt nyova tartva elalszik megint 15000km-ig! Mondjuk az is lehet hogy ehhez kell a nagy óra is mert onnan kapja az infót minthogy a km-óra ugye mechanikus de ezt sajnos nem tudom! Nálam műxik rendesen ezt tudom! De hogy milyen felszerelségfüggő vagy mi kell ennek a működéséhez azt én sem tudom!
A VSS szenzorról kapja a szignált. Gyárilag fedcomp-pal együtt szerelték. Ha a nincs az autóban fedcomp akkor a VSS jeladóról kell levenni a jelet a motortérből.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11801 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:52:58 » |
|
A VSS szenzorról kapja a szignált. Gyárilag fedcomp-pal együtt szerelték. Ha a nincs az autóban fedcomp akkor a VSS jeladóról kell levenni a jelet a motortérből. ha van egérmozi, akkor a vss is be van vezetve...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11802 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:03:37 » |
|
De még ha ezt úgy csinálja, hogy bárki számára egyértelmű lenne, hogy mit csináltak. De nem. Olyan eldugott helyen, hogy a fél autót szétszeded emiatt. HA ezt szerelővel csináltatta, akkor kb 3x annyit elkért érte, mint maga a betét. És teszem, ha én is jeladó nélkülit veszek, és ilyet csinálnék, akkor is úgy, hogy keréklevétellel, meg vis***akással együtt a szerelés max 10 perc. Így volt vagy 2 óra. Most nem mutat, de valahol szerintem meg is törték a kabált, mert néha-néha bevillant. Habár most fél éve nyugi van. Vagy kiégett az izzó Ezek a jeladók ha jól tudom akkor testre működnek és ha neked néha felvillan akkor valahol kontaktos vagyis letestel ott is ahol nem kéne! vagy ha valahol szakadt akkor mivel nem kap testelést ezért nem is jelez vissza bár gyújtás ráadásnál azért kéne hogy égjen ez is!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11803 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:07:34 » |
|
Szia! A sárga +4-0 fok között ég, figyelmeztetve arra, hogy hideg van kinnt, 0 foktól lefelé a piros világít, mert ott már a csúszásveszély abszolút játszik. Ha az egérmoziban nem égnek az égőid, az cumi, nekem 1 nem égett, égen-földön nem kaptam bele izzót, végül a szomszéd autószerelő beletúrt a gyűjteményébe és abból adott. Vagy veszel egy bonottat mozit, és kipótolod belőle, vagy led, vagy feltárod hogy hol lehet ilyet kapni. a ford kereskedések nem, tudnak ilyet adni, a sima rizsszem izzó nem jó hozzá. Üdv, ui: Sok sikert az autóhoz. Én is így jártam anno amikor a Fiestámhoz hozattam gyári RS szárnyat és ott kellett volna a féklámpájába égő! Magyarországon még Fordéknál sem létezett ilyen szárny sehol ezért nem is tudtak hozatni nekem semmilyet! De aztán kinyomoztam hogy milyen kell bele és Tungsamék érdekes módon gyártottak ilyet is! Szóval mindent be lehet szerezni még az egérmozihoz is az új izzót!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11804 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:10:48 » |
|
Ezek a jeladók ha jól tudom akkor testre működnek és ha neked néha felvillan akkor valahol kontaktos vagyis letestel ott is ahol nem kéne! vagy ha valahol szakadt akkor mivel nem kap testelést ezért nem is jelez vissza bár gyújtás ráadásnál azért kéne hogy égjen ez is!
Azzal nincs probléma. Gyújtásnál villan. Csak tényleg a gányolást is mester fokon űzték . Emléxem itthon a garázsba milyen jó buli volt. Egyik oldal megemel, kerék le, javítgatás, majd vissza. Nincs eredmény, jöhet a másik oldal. Ezt vagy 3x oda-vissza. De azóta tényleg azt mondom, hogy "rendben" van. Tényleg már csak arra az egyre nem kaptam ( magamtól, meg a kocsitól ) választ, hogy mér gyorsul lassan. Már asszony is megjegyezte, hogy milyen nyugodtan gyorsulok, vezetek. Mondtam neki, hogy hülye vagy? Tökig nyomom . Már amit lehetett kicseréltem. Gondolok még talán a gázbowdenre, de a fene tudja. Remélem a diag majd mutat újat
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11805 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:13:52 » |
|
Spanner! Te egy rendes ember vagy, hogy osztogatod a plusszokat, nagy leszek meghálálom! De én nem osztogatok se ilyet se olyat senkinek. Szerintem nem ér semmit ez +/- dolog. Más: a kapcsolós dologban igazad van, kasztinközelben mikrokapcsolót tenni kissé macerás, ahhoz képest, hogy az ülésbe szépen beaplikálható. Ha lesz időm azért feltárom az én verzióm lehetőségeit. Egyelőre még csak ötlet volt, amit írtam. Üdv
Én is csak azért osztogatom amellett hogy szerintem olyankor meg is érdemli az illető mert vannak olyan emberek akik ok nélkül nyomkodják a mínuszt és így ellensúlyozom kicsit őket! Amúgy ez abból is látszik hogy hogy egy két kivétellel szinte mindenkinek több a mínusza mint a plusz de itt úgy látszik ez a normális! Azért érdekes módon én még nem láttam olyan beírást itt ami félrevezető vagy hazugság volt hogy mínuszt érdemeljen! Más: Az ötleteddel semmi baj sincsen csak aki élt a régi trabantos-ladás világban az már sok barkácsolást és gányolást látott és aki teheti az azóta elkerüli az ilyen megoldásokat és én is közéjük tartozom! Mondjuk az is igaz hogy anno nem volt más vagy ennyi lehetőség a kivitelezés megvalósítására mint most a mai világban!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11806 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:15:09 » |
|
Miből tudom legegyszerűbben megállapítani, hogy a kocsimban ghia kábelköteg van-e, vagy sem?
Szerintem abból hogy ha az autód gyárilag Ghia!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11807 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:16:44 » |
|
A tükör fűtést nem hiszem, hgy kihagyták, főleg ghiában, mivel a kisebb felszereltségűekben is bent van. A hátsó ablakfűtéssel együtt megy, nincs külön kapcsolója...
Vagy ha van első szélvédőfűtésed akkor azzal együtt műxik! Azért ezt megkérdezem hogy jól tudom?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Novy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11808 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:17:47 » |
|
Szerintem abból hogy ha az autód gyárilag Ghia! Jó azt vágom, de olvastam már olyat, hogy valaki berakott vmit a kocsiba ami ghia-kban van csak és ott volt a vezeték attól függetlenül, hogy az övében nem volt ( pl. fedcomp. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11809 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:17:58 » |
|
A VSS szenzorról kapja a szignált. Gyárilag fedcomp-pal együtt szerelték. Ha a nincs az autóban fedcomp akkor a VSS jeladóról kell levenni a jelet a motortérből. Köszi az infót! Akkor jól gondoltam hogy nem olyan egyszerű ezt megbuherálni!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11810 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:19:42 » |
|
Miből tudom legegyszerűbben megállapítani, hogy a kocsimban ghia kábelköteg van-e, vagy sem?
Mi annó annyit csináltunk, hogy a motortérben neked jobb oldalon a sárvédő alatt fut egy vastag kábelköteg. A lengéscsillapító környékén a kötegen kell lennie egy csatinak, ami a tempomat csatlakozója. Én utólagosan raktam be a tempomatot, de a kábelezése már meg volt
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11811 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:20:57 » |
|
Jó azt vágom, de olvastam már olyat, hogy valaki berakott vmit a kocsiba ami ghia-kban van csak és ott volt a vezeték attól függetlenül, hogy az övében nem volt ( pl. fedcomp. ) Mivel általában a kábelköteget elég hamar bevezetik a kaszniba gyártáskor ezért azt már előre tudják hogy az autó Ghia lesz csak azt nem hogy milyen felszereltségű ezért van teljesen bekábelezve! Na meg azért is mert csak a sima meg a Ghia kábelköteg létezik és semmi más!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Novy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11812 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:21:46 » |
|
Mi annó annyit csináltunk, hogy a motortérben neked jobb oldalon a sárvédő alatt fut egy vastag kábelköteg. A lengéscsillapító környékén a kötegen kell lennie egy csatinak, ami a tempomat csatlakozója. Én utólagosan raktam be a tempomatot, de a kábelezése már meg volt
Pontosan ilyenféle válaszra gondoltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11813 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:22:15 » |
|
Mi annó annyit csináltunk, hogy a motortérben neked jobb oldalon a sárvédő alatt fut egy vastag kábelköteg. A lengéscsillapító környékén a kötegen kell lennie egy csatinak, ami a tempomat csatlakozója. Én utólagosan raktam be a tempomatot, de a kábelezése már meg volt
Igen mert a tiéd is gyárilag Ghia ha jól sejtem!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Novy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11814 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:23:14 » |
|
Mivel általában a kábelköteget elég hamar bevezetik a kaszniba gyártáskor ezért azt már előre tudják hogy az autó Ghia lesz csak azt nem hogy milyen felszereltségű ezért van teljesen bekábelezve! Na meg azért is mert csak a sima meg a Ghia kábelköteg létezik és semmi más! Tudom hogy melyik munkafázisban rakják be, mivel én is csinálok kábelköteg berakást, ahol dolgozom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11815 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:24:48 » |
|
Pontosan ilyenféle válaszra gondoltam. Vagy még egy, ha nincs ülés fűtésed. Húzd ki azt a kapcsolósort, ahol a kipörgés gátló kapcsoló, illetve a fűtés kapcsolód lenne. Ott is meg kell lenni a fűtés csatlakozóknak. Igen mert a tiéd is gyárilag Ghia ha jól sejtem! Úgy-Úgy Ghia, csak spóroltak az ülésfűtéssel, meg a tempomattal.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
Novy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11816 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:25:24 » |
|
Ja és ott is vannak szabadon a kábelkötegben csatlakozók, amikre mi nem kötünk semmit abbana felszerletségben, gondolom majd kint ahol végleg összerakják a gépet ott a felszerltség dönti el, hogy kötnek e oda vmit, vagy alapfelszereltség lesz azt csá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11817 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:29:43 » |
|
Vagy még egy, ha nincs ülés fűtésed. Húzd ki azt a kapcsolósort, ahol a kipörgés gátló kapcsoló, illetve a fűtés kapcsolód lenne. Ott is meg kell lenni a fűtés csatlakozóknak. Úgy-Úgy Ghia, csak spóroltak az ülésfűtéssel, meg a tempomattal. Szerintem meg lesznek neki a csatik is meg a madzagozás is! Amúgy meg ha CSAK ez a két dolog nincs benne akkor még örülhet neki mert ezek elég egyszerűen és viszonylag olcsón megoldhatóak! Te meg egyszer a nyáron gyere el és akkor szétszedjük mindkét autót egyszerre mert az enyém is gyanús csak mellette még rángat is motorféknél ezért én is át akarom nézni rendesen aztán akkor együtt tudjuk majd vakarni a fejünket!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11818 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:32:08 » |
|
Szerintem meg lesznek neki a csatik is meg a madzagozás is! Amúgy meg ha CSAK ez a két dolog nincs benne akkor még örülhet neki mert ezek elég egyszerűen és viszonylag olcsón megoldhatóak! Te meg egyszer a nyáron gyere el és akkor szétszedjük mindkét autót egyszerre mert az enyém is gyanús csak mellette még rángat is motorféknél ezért én is át akarom nézni rendesen aztán akkor együtt tudjuk majd vakarni a fejünket! Jólvan, én még plusz csináltatok egy diagnosztikát.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11819 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:33:14 » |
|
Ja és ott is vannak szabadon a kábelkötegben csatlakozók, amikre mi nem kötünk semmit abbana felszerletségben, gondolom majd kint ahol végleg összerakják a gépet ott a felszerltség dönti el, hogy kötnek e oda vmit, vagy alapfelszereltség lesz azt csá.
Igen én is pont erre a tényre céloztam hogy ez általában így műxik az autógyártásban!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11820 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:34:26 » |
|
Én meg már most borítékolom neked hogy nem leszel tőle okosabb! De azért kívánom hogy ne legyen igazam!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11821 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:37:03 » |
|
Én meg már most borítékolom neked hogy nem leszel tőle okosabb! De azért kívánom hogy ne legyen igazam! Meglátjuk mi lőn vala. Már gondolkodtam azon is, hogy az EGR-t ledugózom. Beszéltem Joe-val. Ártani nem árthat. De majd ha egy pár fokkal melegebb lesz
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
Novy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11822 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:37:17 » |
|
Igen én is pont erre a tényre céloztam hogy ez általában így műxik az autógyártásban! Akkor jólvan akkor. Csak azért kíváncsiskodok, mert én úgy vettem a kocsit, hogy nincs rajta feltűntetve sehol hogy milyen felszereltség, itt meg olvastam többször, hogy az egyes ghia típusok is eltérnek egymástól. Így ha megtudom hogy a legegyszerűbb kideríteni, hogy ebbe melyik köteget ráncigálták be éppen, akkor mondom csak ránézek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11823 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:43:02 » |
|
Meglátjuk mi lőn vala. Már gondolkodtam azon is, hogy az EGR-t ledugózom. Beszéltem Joe-val. Ártani nem árthat. De majd ha egy pár fokkal melegebb lesz Arról majd én is kérnék részletesebb tájékoztatást hogy mit és hogyan meg hogy mi változott és mennyire! Köszike!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11824 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:45:36 » |
|
Arról majd én is kérnék részletesebb tájékoztatást hogy mit és hogyan meg hogy mi változott és mennyire! Köszike! OKS. Ahogy a cikkbe is van, hogy új autóknál jó, de egy kopottabb motornál. Gondoltam, hogy az enyém még "jó", de mégis 311.000 van benne. Csak nem ártok neki, ha nem engedem be a kormot a blokkba
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11825 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:48:14 » |
|
Akkor jólvan akkor. Csak azért kíváncsiskodok, mert én úgy vettem a kocsit, hogy nincs rajta feltűntetve sehol hogy milyen felszereltség, itt meg olvastam többször, hogy az egyes ghia típusok is eltérnek egymástól. Így ha megtudom hogy a legegyszerűbb kideríteni, hogy ebbe melyik köteget ráncigálták be éppen, akkor mondom csak ránézek. Jól teszed hogy kíváncsiskodsz mert ebből mindenki tanul és okosodik és ezért is vagyunk itt! Amúgy a gyári Ghia jel a hátsó ajtóban van az üveg mögötti háromszögrész műanyagjában látható és ha gyári Ghia az autód akkor neked is ott van ez a jel: http://kepfeltoltes.hu/view/091218/PC180022_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/091218/PC180024_www.kepfeltoltes.hu_.jpgAmúgy ha van ilyen jeled akkor a kábelköteged is fullos lesz!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11826 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:49:39 » |
|
OKS. Ahogy a cikkbe is van, hogy új autóknál jó, de egy kopottabb motornál. Gondoltam, hogy az enyém még "jó", de mégis 311.000 van benne. Csak nem ártok neki, ha nem engedem be a kormot a blokkba Majd utána úgyis megtudod! Ha meg nem jön be a dolog akkor meg visszacsinálod gyárira azt jónapot!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11827 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:02:19 » |
|
Vagy ha van első szélvédőfűtésed akkor azzal együtt műxik! Azért ezt megkérdezem hogy jól tudom?
Rosszul tudod, mindig a hátsóról megy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11828 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:04:40 » |
|
Ezek a jeladók ha jól tudom akkor testre működnek és ha neked néha felvillan akkor valahol kontaktos vagyis letestel ott is ahol nem kéne! vagy ha valahol szakadt akkor mivel nem kap testelést ezért nem is jelez vissza bár gyújtás ráadásnál azért kéne hogy égjen ez is!
Változó, hogy mire működnek. A folyadék jelzők pl.: pozitívra, de van ami testre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11829 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:41:46 » |
|
Amúgy ha van ilyen jeled akkor a kábelköteged is fullos lesz! Nekem is van ilyen jelem, bennt a polcba a garázsban. Kicseréltem a mondeo feliatra. Nekem így jobban tetszik
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #11830 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:50:00 » |
|
Szerintem meg lesznek neki a csatik is meg a madzagozás is! Amúgy meg ha CSAK ez a két dolog nincs benne akkor még örülhet neki mert ezek elég egyszerűen és viszonylag olcsón megoldhatóak! Te meg egyszer a nyáron gyere el és akkor szétszedjük mindkét autót egyszerre mert az enyém is gyanús csak mellette még rángat is motorféknél ezért én is át akarom nézni rendesen aztán akkor együtt tudjuk majd vakarni a fejünket! Szia! A motorfékes rángatás nálam is van, diag nem mutat semmit, szerintem szimplán kopott a hajtáslánc. Egyébként a diagtól én is sokat vártam, de semmit nem mutatott, úgy kellett kiforszírozni vmi hibakódot, hogy kiderüljön működik -e a kábel amit vettem. A Ladás barkácsot ismerem, csak én Trabanton nyomtam a hasonlót, az utána következeő 2es Fiestán már kerültem, de a vége felé már kapott az is. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11831 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:54:25 » |
|
Szia! A motorfékes rángatás nálam is van, diag nem mutat semmit, szerintem szimplán kopott a hajtáslánc. Egyébként a diagtól én is sokat vártam, de semmit nem mutatott, úgy kellett kiforszírozni vmi hibakódot, hogy kiderüljön működik -e a kábel amit vettem. A Ladás barkácsot ismerem, csak én Trabanton nyomtam a hasonlót, az utána következeő 2es Fiestán már kerültem, de a vége felé már kapott az is. Üdv
A rángatás miatt én is már sokmindennel próbálkoztamde sem a diag sem más nem mutatott semmit! A kopásos elméleteddel viszont nem értek egyet ugyanis motorféknél se anyag se szikra nem kell a motornak tehát mindent ki lehet zárni és mégis valami miatt berángat!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #11832 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 19:57:16 » |
|
A rángatás miatt én is már sokmindennel próbálkoztamde sem a diag sem más nem mutatott semmit! Mi a tünet?
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11833 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:02:15 » |
|
Mi a tünet?
Ha motorfékkel lassítok akkor ahogy leér kb1500-as fordulatszámra a mutató elkezd berángatni az autó!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #11834 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:36:25 » |
|
Ha motorfékkel lassítok akkor ahogy leér kb1500-as fordulatszámra a mutató elkezd berángatni az autó!
Motortartó bakok?
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
zsot0715
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11835 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:48:32 » |
|
Sziasztok!
Segítsen nekem aki tud legyen szíves!
1998-as kétliteres angliai mondeom milyen környezetvédelmi osztályba tartozik a magyarországi regisztrációs adó szempontjából? Kíváncsi lennék, érdemes lenne e "honosíttatni" az autót Magyarországon! Köszönöm! Tisztelettel: Ficsor Zsolt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11836 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:49:24 » |
|
Motortartó bakok?
Köszi még megvannak! Átrángattuk már az autót rendesen és csak a jobb alsó lengőkarszilentek lógtak kicsit de azokat ki is cseréltem! Na meg a kormányműnek picit nagy a holtjátéka de Fordéknál azt mondták hogy ez gyárilag ilyen és nem is állítható!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11837 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:50:13 » |
|
Sziasztok!
Segítsen nekem aki tud legyen szíves!
1998-as kétliteres angliai mondeom milyen környezetvédelmi osztályba tartozik a magyarországi regisztrációs adó szempontjából? Kíváncsi lennék, érdemes lenne e "honosíttatni" az autót Magyarországon! Köszönöm! Tisztelettel: Ficsor Zsolt
Jobbkormányost itthonra?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
zsot0715
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11838 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:53:40 » |
|
Jobbkormányost itthonra? Utánnanéztem fórumokon,lehetséges, de a regadó miatt megfontolandó. Előzni egyedül nem tudok ez tény....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11839 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:00:40 » |
|
Utánnanéztem fórumokon,lehetséges, de a regadó miatt megfontolandó. Előzni egyedül nem tudok ez tény....
Meg lehet hogy olcsóbb is ha veszel itthon egy mezei jó kasznisat és átpakolod bele a cuccokat! UI: bocsi most látom hogy a tiéd glx-es! Vagy egy fullost akarj hozni vagy hagyd az egészet a fenébe mert így ez nem éri meg! (persze ez csak az én egyéni véleményem erről)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 21:02:52 írta SPANNER »
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
bill
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11840 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:02:10 » |
|
sZIASZTOK! tudja-e valaki, hogy mi lehet az a kis csati,ami ha szembe állok a motorral, jobb oldalt a lengéscsillapítóval szemben van felfüggesztve a dobra, és kis piros sapkája van.Látszólag semmihez sincs bekötve. Köszi, ha valaki tud válaszolni! Bill
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11841 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:05:08 » |
|
sZIASZTOK! tudja-e valaki, hogy mi lehet az a kis csati,ami ha szembe állok a motorral, jobb oldalt a lengéscsillapítóval szemben van felfüggesztve a dobra, és kis piros sapkája van.Látszólag semmihez sincs bekötve. Köszi, ha valaki tud válaszolni! Bill
Hát ilyet még fogsz találni egy párat az autódban! Még az enyémben sincs minden bekötve pedig nekem aztán minden van ami létezik! De ottankörül az ABS+ASR szokott figyelni ha jól rémlik a dolog!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11842 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:09:54 » |
|
Hát ilyet még fogsz találni egy párat az autódban! Még az enyémben sincs minden bekötve pedig nekem aztán minden van ami létezik! De ottankörül az ABS+ASR szokott figyelni ha jól rémlik a dolog! ŐŐŐŐŐŐŐ, én még elvesztem a motorral szemben a jobb lengéscsillapítóval szemben a dobnál. HOL? Nemrég írtam, hogy van jobb oldalt egy csati a lengéscsillapítónál a fő kábelkötegen. Az a tempomat. Az ABS/ASR is ott van, de az a kaszni alatt, és a kerékdob fölött. Normál esetben azt nem látod. Pláne nem föntröl
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11843 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:28:35 » |
|
ŐŐŐŐŐŐŐ, én még elvesztem a motorral szemben a jobb lengéscsillapítóval szemben a dobnál. HOL? Nemrég írtam, hogy van jobb oldalt egy csati a lengéscsillapítónál a fő kábelkötegen. Az a tempomat. Az ABS/ASR is ott van, de az a kaszni alatt, és a kerékdob fölött. Normál esetben azt nem látod. Pláne nem föntröl Akkor az valahol fölül a teló és az akksi között lehet! De ezt így aki megmondja annak kezet is csókolok!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11844 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:48:33 » |
|
Akkor az valahol fölül a teló és az akksi között lehet! De ezt így aki megmondja annak kezet is csókolok! Ha nem felejtem el holnap megnézem, hátha megtalálom
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11845 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 21:53:46 » |
|
Ha nem felejtem el holnap megnézem, hátha megtalálom
Ha megnézed és ha megtalálod és ha neked van van ilyen és ha neked be is van dugva valahová akkor nyertél! De ha nincs akkor sajnos ott is almás a buli! Azért küzdj meg vele hátha mi is okosabbak leszünk ezáltal!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
bukta
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11846 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:35:14 » |
|
Hali. Új vagyok. Az előbb olvasgattam az archívumba és lenne egy kérdésem. Mi az a MAF?
*** felesleges ez a sok enter... - Joe - ***
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 09:56:44 írta Joe »
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11847 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:46:08 » |
|
Hali. Új vagyok. Az előbb olvasgattam az archívumba és lenne egy kérdésem. Mi az a MAF?
légtömeg mérő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bukta
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11848 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:52:34 » |
|
légtömeg mérő
köszi villoghat az overdrive menet közben tőle,nem tudod? És hol találom a MAF-ot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11849 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 23:05:25 » |
|
köszi villoghat az overdrive menet közben tőle,nem tudod? És hol találom a MAF-ot?
az a kérdés, mit értesz overdrive alatt, bár egyébként szerintem nem szokott tőle villogni semmi. a maf-ot meg attól függetlenül, hogy milyen autód van a légszűrő és a pillangószelep közötti csőben van, rögtön a légszűrő után. ajánlom figyelmedbe a főoldalon lévő cikkeket, képekkel illusztrált segédletek vannak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|