Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:00:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358240 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #13100 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 10:04:29 »

én sosem szedtem szét, hogy mi van benne belül:)de tehetsz egy próbát
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13101 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 13:40:13 »

én sosem szedtem szét, hogy mi van benne belül:)de tehetsz egy próbát

 taps Ha meg nem sikerül...hát istenem...max ott lesz négy kivágott lyuk. eplus2
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13102 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 13:42:19 »

én sosem szedtem szét, hogy mi van benne belül:)de tehetsz egy próbát

Egyébként mennyiért adnád?
Ja és hova kéne mennem érte?
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13103 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 16:38:08 »

Sziasztok!

A következő kérdésem lenne:
a múltkor felálltam a padkára.
Nem volt semmi gond, de kellett neki kraft, hogy felmásszon a két első kerék.
Utána viszont iszonyatos égett gumiszagot éreztünk az utastérben.
A kocsinak azóta semmilyen panasza nincs, de félek, hogy szétizéltem valamit.  szomoru1
Mi lehetett?
Köszi
Naplózva

ducse
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13104 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 17:10:52 »

Sziasztok!

A következő kérdésem lenne:
a múltkor felálltam a padkára.
Nem volt semmi gond, de kellett neki kraft, hogy felmásszon a két első kerék.
Utána viszont iszonyatos égett gumiszagot éreztünk az utastérben.
A kocsinak azóta semmilyen panasza nincs, de félek, hogy szétizéltem valamit.  szomoru1
Mi lehetett?
Köszi

Hali!
 Az az égett szag szerintem nem gumi volt, hanem a kuplung. Nem hinném, hogy túlzottan megéghetett volna, ennyit azért még gond nélkül el kell viselnie. Ha nagyon megégett volna, azt észrevennéd.
 Legközelebb V6-ost vegyél, az könnyebben veszi az akadályokat! hehe  wave
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13105 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 17:17:35 »

Hali!
 Az az égett szag szerintem nem gumi volt, hanem a kuplung. Nem hinném, hogy túlzottan megéghetett volna, ennyit azért még gond nélkül el kell viselnie. Ha nagyon megégett volna, azt észrevennéd.
 Legközelebb V6-ost vegyél, az könnyebben veszi az akadályokat! hehe  wave

Értem, köszi! A guminak tényleg nem lett baja.
Jól van, akkor nem aggódok.
Ami a V6-os megjegyzést illeti  Wink nekem az én kis 1.8-ason olyan, mintha egy V6-ost vezetnék  smile
A következő lehet V6-os lesz, de addig találnom kell egy öblösebben fizető állást  vigyor3
Naplózva

ducse
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13106 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 19:28:59 »

Értem, köszi! A guminak tényleg nem lett baja.
Jól van, akkor nem aggódok.
Ami a V6-os megjegyzést illeti  Wink nekem az én kis 1.8-ason olyan, mintha egy V6-ost vezetnék  smile
A következő lehet V6-os lesz, de addig találnom kell egy öblösebben fizető állást  vigyor3

 A kuplungokban mindig van tartalék, gondoltak a gyártók a női vezetőkre is. nyes
Aki nem vezetett még V6-ost, az nem értheti, miről beszélek. Az 1.8-as 125 lovas Astrám elég jól ment, de mikor a Mondeóból visszaültem bele egy út erejéig, akkor már nagyon vérszegénynek éreztem, főleg kis fordulaton. Értem én, hogy nem járhat mindenki V6-ossal, meg nem is akar, sokaknak nem is ez a fontos, de én csak terjesztem az igét. vigyor3
 Egyébként meg:
Biztosítás: 18eFt/negyedév, de váltok, jövőre csak 14eFt
Fogyasztás: mostanában 10,5l, ami szerintem baráti
Teljesítményadó: közel 30 ropi, de kit érdekel Wink
Gázadásra szélesedő mosoly: MEGFIZETHETETLEN!!! eplus2
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #13107 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 19:44:40 »

A kuplungokban mindig van tartalék, gondoltak a gyártók a női vezetőkre is. nyes
Aki nem vezetett még V6-ost, az nem értheti, miről beszélek. Az 1.8-as 125 lovas Astrám elég jól ment, de mikor a Mondeóból visszaültem bele egy út erejéig, akkor már nagyon vérszegénynek éreztem, főleg kis fordulaton. Értem én, hogy nem járhat mindenki V6-ossal, meg nem is akar, sokaknak nem is ez a fontos, de én csak terjesztem az igét. vigyor3
 Egyébként meg:
Biztosítás: 18eFt/negyedév, de váltok, jövőre csak 14eFt
Fogyasztás: mostanában 10,5l, ami szerintem baráti
Teljesítményadó: közel 30 ropi, de kit érdekel Wink   Ez már nincs!!!
Gázadásra szélesedő mosoly: MEGFIZETHETETLEN!!! eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13108 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:24:46 »

A kuplungokban mindig van tartalék, gondoltak a gyártók a női vezetőkre is. nyes
Aki nem vezetett még V6-ost, az nem értheti, miről beszélek. Az 1.8-as 125 lovas Astrám elég jól ment, de mikor a Mondeóból visszaültem bele egy út erejéig, akkor már nagyon vérszegénynek éreztem, főleg kis fordulaton. Értem én, hogy nem járhat mindenki V6-ossal, meg nem is akar, sokaknak nem is ez a fontos, de én csak terjesztem az igét. vigyor3
 Egyébként meg:
Biztosítás: 18eFt/negyedév, de váltok, jövőre csak 14eFt
Fogyasztás: mostanában 10,5l, ami szerintem baráti
Teljesítményadó: közel 30 ropi, de kit érdekel Wink
Gázadásra szélesedő mosoly: MEGFIZETHETETLEN!!! eplus2
Hogy a rákba annyi a köteleződ?Nekem az egonnál 32e/év b2-ben.
A többivel egyetértek...igaz előttem van egy komplett motortömítés csere szelepszimmeringekkel,egy másik váltó (már megvan),hozzá féltengelyek (folyamatban...) a 10.5?Hát,nálam 13-15...igaz,az egynyolccal is annyi volt...
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13109 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 21:24:05 »

A kuplungokban mindig van tartalék, gondoltak a gyártók a női vezetőkre is. nyes
Aki nem vezetett még V6-ost, az nem értheti, miről beszélek. Az 1.8-as 125 lovas Astrám elég jól ment, de mikor a Mondeóból visszaültem bele egy út erejéig, akkor már nagyon vérszegénynek éreztem, főleg kis fordulaton. Értem én, hogy nem járhat mindenki V6-ossal, meg nem is akar, sokaknak nem is ez a fontos, de én csak terjesztem az igét. vigyor3
 Egyébként meg:
Biztosítás: 18eFt/negyedév, de váltok, jövőre csak 14eFt
Fogyasztás: mostanában 10,5l, ami szerintem baráti
Teljesítményadó: közel 30 ropi, de kit érdekel Wink
Gázadásra szélesedő mosoly: MEGFIZETHETETLEN!!! eplus2

Nekem az éves biztosításom 14600 Ft!  Wink
Mi az a teljesítmény adó? Súlyadó, vagy mi?
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13110 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 21:29:17 »

Hogy a rákba annyi a köteleződ?Nekem az egonnál 32e/év b2-ben.
A többivel egyetértek...igaz előttem van egy komplett motortömítés csere szelepszimmeringekkel,egy másik váltó (már megvan),hozzá féltengelyek (folyamatban...) a 10.5?Hát,nálam 13-15...igaz,az egynyolccal is annyi volt...

13-15 az 1.8-assal?  wow1
Akkor nyomhattad neki rendesen! Nekem egyszer sikerült 10 literes átlagot produkálnom, de akkor 160-170-el mentem autópályán.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13111 Dátum: 2010.09.07 kedd, 02:08:52 »

Én nyáron 7-8 al simán eljárok, télen tudtam 9 körüli fogyikat produkálni...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13112 Dátum: 2010.09.07 kedd, 08:52:02 »



Amire te gondolsz, az a luxusadó. Teljesítményadó van, és lesz is. Régen súlyadó volt. Igazából gépjárműadó, csak a számítás alapja miatt hívta/hívja a köznyelv súlyadónak, most meg teljesítményadónak.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13113 Dátum: 2010.09.07 kedd, 08:55:17 »



"Aki nem vezetett még V6-ost, az nem értheti, miről beszélek." Ezt már enter után írtam, nem a kuplungra vonatkozott, hanem úgy általánosságban értettem. Egy kis kuplungszag meg elfér, olyankor menni kell egy kicsit 200-al, hogy kimenjen a füst, és lehüljön a kuplung! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 10:50:02 írta Zsolteey » Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13114 Dátum: 2010.09.07 kedd, 09:06:52 »

Hogy a rákba annyi a köteleződ?Nekem az egonnál 32e/év b2-ben.
A többivel egyetértek...igaz előttem van egy komplett motortömítés csere szelepszimmeringekkel,egy másik váltó (már megvan),hozzá féltengelyek (folyamatban...) a 10.5?Hát,nálam 13-15...igaz,az egynyolccal is annyi volt...
A fogyasztást 11,5-12-ről sikerült levinnem 10,5-re a múlt hónapban, de most, hogy kicsit hűvösebb van, szerintem nem nagyon lesz 11 alatt.
Basszus, én B3-ban fizetek 18-at a Köbénél. Már számoltam, hogy átmegyek az Aegon-hoz, ott számoltam 14-et. Nincs gyerek, és még 30 se vagyok, ezért lehet ennyi még itt vidéken is. De ma megint megnézem, hogy hol mennyi. Én is sokallom, de mielőtt megvettem a V6-ot, számoltam ezzel a költséggel is.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13115 Dátum: 2010.09.07 kedd, 09:15:06 »

Nekem az éves biztosításom 14600 Ft!  Wink
Mi az a teljesítmény adó? Súlyadó, vagy mi?

Jóóóvan, de az nem V6. vigyor3
 Igen, ahogy írtam, a teljesítményadó az a súlyadó, vagyis gépjárműadó. Arra mondjuk kíváncsi lennék, mire fizetem be ezt a 30 ropit. Több a biztosításom, több a fogyasztásom, mindenre többet fizetek, pedig alig kerül 5-6ezer km a gépbe évente. Következő autónak 3 liter felettit tervezek(nem írok típust  beka3 ), és már előre fáj a szívem (meg a fejem). szomoru1 De rohadjanak meg, befizetem a sok ****t, de akkor is olyan autóval fogok járni, amivel boldog vagyok, ezután se lesz 1.4-es Corsám vagy Fábiám! duhos2
 Bocs a kirohanásért, de néha nagyon elegem van belőle, hogy ennyi bőrt húznak le rólam, mások meg a 10-20 millás autóikra kevesebben fizetnek.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13116 Dátum: 2010.09.07 kedd, 11:27:29 »

Jóóóvan, de az nem V6. vigyor3
 Igen, ahogy írtam, a teljesítményadó az a súlyadó, vagyis gépjárműadó. Arra mondjuk kíváncsi lennék, mire fizetem be ezt a 30 ropit. Több a biztosításom, több a fogyasztásom, mindenre többet fizetek, pedig alig kerül 5-6ezer km a gépbe évente. Következő autónak 3 liter felettit tervezek(nem írok típust  beka3 ), és már előre fáj a szívem (meg a fejem). szomoru1 De rohadjanak meg, befizetem a sok ****t, de akkor is olyan autóval fogok járni, amivel boldog vagyok, ezután se lesz 1.4-es Corsám vagy Fábiám! duhos2
 Bocs a kirohanásért, de néha nagyon elegem van belőle, hogy ennyi bőrt húznak le rólam, mások meg a 10-20 millás autóikra kevesebben fizetnek.
A corsát meg a suzukit hátizsáknak is lehet használni.  nyes
Csak nem kapcsolod ki a biztonsági övet, aztán simán felviszed a lakásba.  eplus2
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #13117 Dátum: 2010.09.07 kedd, 11:40:16 »

sziasztok!!a v6-om a levegöfuvokán keresztül nem küldi a levegöt csak hátulrol az ablaktol.bármilyen állásban is van a kapcsolo csak onnan jön levegö.ez mitöl lehet???igy az automban az illatositonak sincs sok értelme.remélem tudtok segiteni!!üdv.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13118 Dátum: 2010.09.07 kedd, 13:33:18 »

sziasztok!!a v6-om a levegöfuvokán keresztül nem küldi a levegöt csak hátulrol az ablaktol.bármilyen állásban is van a kapcsolo csak onnan jön levegö.ez mitöl lehet???igy az automban az illatositonak sincs sok értelme.remélem tudtok segiteni!!üdv.

Hogy-hogy hátulról az ablaktól?
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13119 Dátum: 2010.09.07 kedd, 14:05:06 »

A corsát meg a suzukit hátizsáknak is lehet használni.  nyes
Csak nem kapcsolod ki a biztonsági övet, aztán simán felviszed a lakásba.  eplus2


Akkor ezért mondják ezekre, hogy "praktikus". nyes
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13120 Dátum: 2010.09.07 kedd, 14:11:01 »

sziasztok!!a v6-om a levegöfuvokán keresztül nem küldi a levegöt csak hátulrol az ablaktol.bármilyen állásban is van a kapcsolo csak onnan jön levegö.ez mitöl lehet???igy az automban az illatositonak sincs sok értelme.remélem tudtok segiteni!!üdv.

 Hali!
 Annyian feltették már ezt a kérdést, hogy előbb utóbb én is tudni fogom rá a választ, pedig nincs ilyen gondom. Kicsit olvass vissza, nemrég lett átbeszélve a téma. Úgy emlékszem 2 lehetőség van, vagy nem jut el a vákum a kapcsolóig, és ezért nem vált, vagy a jellemzőbb, hogy a kapcsoló adta meg magát, és akkor csere. Bár szó volt róla, hogy javítható az általában tömítetlenségből (zöld trutyi) eredő probléma. Ennél részletesebben is elmondja majd biztosan valaki, aki érti is. vigyor3
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13121 Dátum: 2010.09.07 kedd, 14:16:38 »


 Most kapcsolok, hogy amikor 12 körül fogyasztott, akkor 1/3 etanol volt benne. Na az már nincs, és nem is lesz. Én évek óta minden autómba a közeli Agip (volt Esso) kúton tankolok, jók az árak, és nem volt még panasz rájuk. Egyszer az Astrámba tankoltam a MOL-nál EVO-NEO-t, de nem nagyon éreztem a különbséget. Egy darabig 98-assal akartam járni, de annak se sok értelme lett volna. A fogyasztásom remélem télen se megy 11-12 fölé, és akkor nyugodt leszek. Smiley A dugókat én is rühellem, meg a sok kuplungolást, bár még mindig jobb ezzel, mint eddig bármelyik 4hengeresemmel.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 09:12:32 írta Zsolteey » Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13122 Dátum: 2010.09.07 kedd, 14:17:56 »

Hogy-hogy hátulról az ablaktól?

Gondolom úgy értette, hogy csak a szélvédőre fúj, nem úgy, hogy a hátsó ablakra. nyes
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13123 Dátum: 2010.09.07 kedd, 16:49:29 »

Hali!
 Annyian feltették már ezt a kérdést, hogy előbb utóbb én is tudni fogom rá a választ, pedig nincs ilyen gondom. Kicsit olvass vissza, nemrég lett átbeszélve a téma. Úgy emlékszem 2 lehetőség van, vagy nem jut el a vákum a kapcsolóig, és ezért nem vált, vagy a jellemzőbb, hogy a kapcsoló adta meg magát, és akkor csere. Bár szó volt róla, hogy javítható az általában tömítetlenségből (zöld trutyi) eredő probléma. Ennél részletesebben is elmondja majd biztosan valaki, aki érti is. vigyor3

 eljen
Ha nem akar trutyizni és kapcsolót cserélni, le kell dugózni az egyik vákuumcsövet. Ekkor nem lesz belső levegő keringetés, de legalább bárhova fúj.
(ui. kb 2-3 oldalt elég visszaolvasni)  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13124 Dátum: 2010.09.07 kedd, 16:51:17 »

Akkor ezért mondják ezekre, hogy "praktikus". nyes

Persze! Ha nem akarod, hogy vizes legyen, átviszed a tócsán!  eplus2
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13125 Dátum: 2010.09.07 kedd, 17:08:25 »

sziasztok!!a v6-om a levegöfuvokán keresztül nem küldi a levegöt csak hátulrol az ablaktol.bármilyen állásban is van a kapcsolo csak onnan jön levegö.ez mitöl lehet???igy az automban az illatositonak sincs sok értelme.remélem tudtok segiteni!!üdv.


Nem a középsővel lesz a gond, hanem a jobboldalival!
Szét kell szedned egy picit a műszerfal azon részét ahol a kapcsolók vannak. Ez egy nem nehéz folyamat, (kb 5 perc volt nekem)
Kikapod a magnót, ha gyári 4 db 65-ös szeggel, lesz ott két csavar, ami tarja a cuccot. Leveszed, majd azt a dugaljt amibe három vákuumcső megy, húzd ki. Hallgasd meg, hogy sziszeg-e? ha igen az jó, mert csak be kell dugnod őket, én hurkapálcikát hegyezővel kihegyeztem, levágtam egy késsel és azt dugtam bele. (tökéletesen illeszkedik) van aki szigszalaggal csinálta.
Ha nem sziszeg, akkor a kesztyűtértó alatti részen vezet a cső, nekem az is el volt dugulva. Demajd meglátod merre mennek a csövek, mert jobbra is, meg balra is vannak, de a nyíláson be tudsz lazán nyúlni a szereléshez. Nekem az egész fél órát sem tartott.
De ha visszamész, kb 2 oldalt még részletesebben, szakszerűbben le van írva, de szerintem ebből már meg tudod csinálni.  wave
Most tökéletesen működik.

Ui: Az illatosítókhoz nem értek! Smiley Mindig jó csajokat kell beültetni, de csak ha illatosak!  angel eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.07 kedd, 17:10:41 írta Saci » Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13126 Dátum: 2010.09.08 szerda, 13:59:52 »

Én nyáron 7-8 al simán eljárok, télen tudtam 9 körüli fogyikat produkálni...

Nekem most nyáron 7,3 (klímával 8,5) volt a fogyasztások úgy, hogy 90-től 160-ig
mindig mentem, ahogy csak tudtam. Igaz én városban csak ritkán használom.
Így is mindig vita van belőle, hogy az utolsó 5000-ből mennyit költsünk benzinre  Wink
Nem baj, legalább profin kitapasztalom, hogy mennyit lehet még menni
besárgult tankjelzéssel Cheesy
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13127 Dátum: 2010.09.08 szerda, 14:13:07 »

13-15 az 1.8-assal?  wow1
Akkor nyomhattad neki rendesen! Nekem egyszer sikerült 10 literes átlagot produkálnom, de akkor 160-170-el mentem autópályán.
Azért van,hogy használjam...ha nem akarnám taposni,elég lenne egy akármi,ami keveset fogyaszt,cserébe viszont nem nyújt semmit...na,ja az egynyolccal csak az volt a baj,hogy kettő volt már belőle.Igaz,ez a második tisztességgel össze lett rakva,a végén már nemigen volt vele gondom.Okoztam is vele meglepetést jópár baromnak.Amikor leírtam a carstylingon,jött ám a sok okostojás szuzukis,hogy persze,mert ők így-úgy amúgy.Felhívtam a figyelmüket arra a tényre,hogy az nem egy tuning autó volt.Hanem egy teljesen hétköznapi mondeo,így le***om,hogy a sufniban áll nekik egy lada bömös motorral.
A véha meg véhat.Nem nagy,nem kicsi de ha lepadlózom oda b a s z.Ennyi.Cserébe kajál 15 lityót.Azt meg szintén le s z a r om...mert ilyen hülye vagyok... nyes
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13128 Dátum: 2010.09.08 szerda, 19:00:41 »

Nekem most nyáron 7,3 (klímával 8,5) volt a fogyasztások úgy, hogy 90-től 160-ig
mindig mentem, ahogy csak tudtam. Igaz én városban csak ritkán használom.
Így is mindig vita van belőle, hogy az utolsó 5000-ből mennyit költsünk benzinre  Wink
Nem baj, legalább profin kitapasztalom, hogy mennyit lehet még menni
besárgult tankjelzéssel Cheesy

Állítólag olyan 8 liter körül van még benne mikor "kigyullad" a lámpa. ( persze ha pontos a visszajelző )
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13129 Dátum: 2010.09.08 szerda, 20:22:22 »

Állítólag olyan 8 liter körül van még benne mikor "kigyullad" a lámpa. ( persze ha pontos a visszajelző )
Ezért "sz@r" a fedkomp. Ammikor vettük, volt benne 12 km-nyi benzin, az kb egy liter. Ennyit hagyott benne az előző tulaj. Próbakörre, meg eredetvizsgára már úgy indultunk el Hajdusznoboszlóról Debrecenbe, hogy sípolt a fecomp, meg jelzett hogy van benne 20-30 km nyi lé, mire az dűsvátelhez értünk, már csak 12 kmi, volt. Bele is mennt  a 61,5 Liter lé. Én azóta is szoktam rizikózni, de azért 10 körül már rosok, hogy mert kanna az nincs az autóban.
Üdv
Más: misi107! sikerült a tank/betöltőcső tömítés csere?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13130 Dátum: 2010.09.08 szerda, 20:32:04 »

Ezért "sz@r" a fedkomp. Ammikor vettük, volt benne 12 km-nyi benzin, az kb egy liter. Ennyit hagyott benne az előző tulaj. Próbakörre, meg eredetvizsgára már úgy indultunk el Hajdusznoboszlóról Debrecenbe, hogy sípolt a fecomp, meg jelzett hogy van benne 20-30 km nyi lé, mire az dűsvátelhez értünk, már csak 12 kmi, volt. Bele is mennt  a 61,5 Liter lé. Én azóta is szoktam rizikózni, de azért 10 körül már rosok, hogy mert kanna az nincs az autóban.
Üdv
Más: misi107! sikerült a tank/betöltőcső tömítés csere?
hova valósi vagy, hogy szoboszlón vettél kocsit??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13131 Dátum: 2010.09.08 szerda, 20:51:33 »

Ezért "sz@r" a fedkomp. Ammikor vettük, volt benne 12 km-nyi benzin, az kb egy liter. Ennyit hagyott benne az előző tulaj. Próbakörre, meg eredetvizsgára már úgy indultunk el Hajdusznoboszlóról Debrecenbe, hogy sípolt a fecomp, meg jelzett hogy van benne 20-30 km nyi lé, mire az dűsvátelhez értünk, már csak 12 kmi, volt. Bele is mennt  a 61,5 Liter lé. Én azóta is szoktam rizikózni, de azért 10 körül már rosok, hogy mert kanna az nincs az autóban.
Üdv
Más: misi107! sikerült a tank/betöltőcső tömítés csere?
Igen.De megint elmozdult...igaz,most én voltam a hibás,mert kiszedtem a stab. rudat hátul és el kellett nyomni a tankot.De legalább már tudom mit kell vele csinálni.
Viszont-gondolom én-az új gumitömítés miatt nem ereszt.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13132 Dátum: 2010.09.08 szerda, 21:23:34 »

hova valósi vagy, hogy szoboszlón vettél kocsit??
Óbuda!!!  nyes nyes
Benne volt a kalapban, hogy lukra futunk, de jónak ígérezett, hát lemenntünk, és megnéztük, és megvettük. Az akkori használt kínálatból ez volt a legjobb állapotú. De persze ebbenis huncutkodtak, km, fényezés, stb. De tulajtól vettük, nem kereskedésben.
Egyébként minket vmi ómen arra a környékre predesztinál, mert azóta Derecskén is "lettek" rokonaink. De ez egy másik sztori, ami több mint hihetetlen ebben a mai rohanós világban.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13133 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 00:05:01 »

Azért van,hogy használjam...ha nem akarnám taposni,elég lenne egy akármi,ami keveset fogyaszt,cserébe viszont nem nyújt semmit...na,ja az egynyolccal csak az volt a baj,hogy kettő volt már belőle.Igaz,ez a második tisztességgel össze lett rakva,a végén már nemigen volt vele gondom.Okoztam is vele meglepetést jópár baromnak.Amikor leírtam a carstylingon,jött ám a sok okostojás szuzukis,hogy persze,mert ők így-úgy amúgy.Felhívtam a figyelmüket arra a tényre,hogy az nem egy tuning autó volt.Hanem egy teljesen hétköznapi mondeo,így le***om,hogy a sufniban áll nekik egy lada bömös motorral.
A véha meg véhat.Nem nagy,nem kicsi de ha lepadlózom oda b a s z.Ennyi.Cserébe kajál 15 lityót.Azt meg szintén le s z a r om...mert ilyen hülye vagyok... nyes
Egyszer próbáltam egyet és nagyon csábított vásárláskor, mert tény, hogy lényegesen morcosabb mint az 1.8-as.  nyes
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13134 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 00:08:33 »

Állítólag olyan 8 liter körül van még benne mikor "kigyullad" a lámpa. ( persze ha pontos a visszajelző )
Én sem merítettem még ki soha a tartalékot, de a lámpa felvillanásától, mentem már 70 km-!
Aztán nem idétlenkedtem tovább!  Grin
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13135 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 08:39:41 »

Egyszer próbáltam egyet és nagyon csábított vásárláskor, mert tény, hogy lényegesen morcosabb mint az 1.8-as.  nyes
Igaz,csak kívülről nem látszódik...sok-sok marhának meg látni az arcát,akik menet közben meglepődnek,hogy némmá a vadiúj tojota meg szuzuki nem bír egy tizenéves technikával...meg az utcán álldogálókét,ahogy mondjuk kettesben guruláskor picit nagyobb gázzal elkezd gurgulázni...tény,hogy vannak a mercik,bímerek,audik nagy vémotorral.Viszont azok nagyrészt újak,másrészt azokon senki nem csodálkozik.Ezen meg igen...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13136 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 11:30:14 »

Azért van,hogy használjam...ha nem akarnám taposni,elég lenne egy akármi,ami keveset fogyaszt,cserébe viszont nem nyújt semmit...na,ja az egynyolccal csak az volt a baj,hogy kettő volt már belőle.Igaz,ez a második tisztességgel össze lett rakva,a végén már nemigen volt vele gondom.Okoztam is vele meglepetést jópár baromnak.Amikor leírtam a carstylingon,jött ám a sok okostojás szuzukis,hogy persze,mert ők így-úgy amúgy.Felhívtam a figyelmüket arra a tényre,hogy az nem egy tuning autó volt.Hanem egy teljesen hétköznapi mondeo,így le***om,hogy a sufniban áll nekik egy lada bömös motorral.
A véha meg véhat.Nem nagy,nem kicsi de ha lepadlózom oda b a s z.Ennyi.Cserébe kajál 15 lityót.Azt meg szintén le s z a r om...mert ilyen hülye vagyok... nyes

 Ugyanezen érvekkel vettem én is a V6-ot. nyes Mondjuk engem sosem érdekeltek a Mondeók, de 2,5-3 liter körüli V6-ost kerestem, és ezek mentek jó áron. Már csak olyat kellett találnom, ami kivitelben és felszereltségben is megfelel az igényeimnek, de ez is elég gyorsan sikerült. Most már csak költenem kell rá, meg tankolni. vigyor3 Aztán, ha rendben van, akkor beindul a spórolás ezerrel, mert következő gépnek valami ütősebbet akarok. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.09 csütörtök, 15:43:23 írta Fekusz » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13137 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 13:11:41 »

Ugyanezen érvekkel vettem én is a V6-ot. nyes Mondjuk engem sosem érdekeltek a Mondeók, de 2,5-3 liter köröli V6-ost kerestem, és ezek mentek jó áron. Már csak olyat kellett találnom, ami kivitelben és felszereltségben is megfelel az igényeimnek, de ez is elég gyorsan sikerült. Most már csak költenem kell rá, meg tankolni. vigyor3 Aztán, ha rendben van, akkor beindul a spórolás ezerrel, mert következő gépnek valami ütősebbet akarok. eplus2
hát igen...egy ford (gran) torino...ideális lenne nekem családi autónak... nyes  már csak azt 30-50e dolcsit kell a vételárra rászánni...meg egy-két millát,mire ide bekerül és le lesz veterán vizsgáztatva...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13138 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 15:48:25 »

hát igen...egy ford (gran) torino...ideális lenne nekem családi autónak... nyes  már csak azt 30-50e dolcsit kell a vételárra rászánni...meg egy-két millát,mire ide bekerül és le lesz veterán vizsgáztatva...

Jaja, az ideális! nyes Mondjuk nehéz olyan autót találni, ami megfelel a családnak is, és emellett lehet apa játszós autója is, de azért vannak alternatívák. Mondjuk nekem még nem szempont a család, de valahogy mégis a "praktikus" autók tetszenek, kombik és terepjárók. Szeretem a nagy autókat, nem is veszek a Mondeónál kisebbet, az biztos. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13139 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 17:03:24 »

Jaja, az ideális! nyes Mondjuk nehéz olyan autót találni, ami megfelel a családnak is, és emellett lehet apa játszós autója is, de azért vannak alternatívák. Mondjuk nekem még nem szempont a család, de valahogy mégis a "praktikus" autók tetszenek, kombik és terepjárók. Szeretem a nagy autókat, nem is veszek a Mondeónál kisebbet, az biztos. vigyor3
Hát na,álmodozni jó....
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #13140 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 19:44:51 »

saci, ha elviszed ülássel együtt, akkor odaadom ingyé, x.kerületben vagyok, élessaroktól nem messze,bocs az eltűnásárt.
Meg is akartam kérdezni, hogy amit a fedcomp ír, az mennyire valós, én eddig 34 km-ig húztam a tankolást, akkor is már nagyon izgultam, hogy nehogy elfogyjon a benya:)
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13141 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 20:56:32 »

saci, ha elviszed ülássel együtt, akkor odaadom ingyé, x.kerületben vagyok, élessaroktól nem messze,bocs az eltűnásárt.
Meg is akartam kérdezni, hogy amit a fedcomp ír, az mennyire valós, én eddig 34 km-ig húztam a tankolást, akkor is már nagyon izgultam, hogy nehogy elfogyjon a benya:)
Tegnapig szóltál volna, el is mentem volna érte, mert tegnap voltam pesten.  szomoru1
Nem tudom, mikor megyek megint, de nem holnap az tuti!
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #13142 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:03:12 »

és te merre laksz?lehet útbaesik nekem, vagy valami ismerősömnek
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13143 Dátum: 2010.09.10 péntek, 20:38:41 »

sziasztok!

A kormányszervó olajat szeretném lecserélni. Hol lehet leengedi, h az összes kifolyjon?
cserélte már vki?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #13144 Dátum: 2010.09.10 péntek, 20:49:30 »

sziasztok!

A kormányszervó olajat szeretném lecserélni. Hol lehet leengedi, h az összes kifolyjon?
cserélte már vki?

köszi
Isu

Szia!

Ez elérhető a főoldalon, olvasd el hátha hasznos:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13145 Dátum: 2010.09.10 péntek, 23:07:00 »

sziasztok!
A kormányszervó olajat szeretném lecserélni. Hol lehet leengedi, h az összes kifolyjon?
cserélte már vki?
köszi
Isu

mk2-nél a legegyszerűbb a szervóhűtőről lehúzni a csövet. az alsó védőburkolatot kell csak leszedned és szemből nézve a bal oldalon van a csatlakozás. (nem minden verzióban volt hűtő! ha nincs, akkor improvizálnod kell vigyor3)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13146 Dátum: 2010.09.11 szombat, 10:27:32 »

Szia!

Ez elérhető a főoldalon, olvasd el hátha hasznos:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf
Koszi, de ez a leiras MkIII-hoz jo. MkII-nel nincsenek ilyen csovek, legalabbis nem ott vannak az biztos.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13147 Dátum: 2010.09.11 szombat, 10:30:10 »

mk2-nél a legegyszerűbb a szervóhűtőről lehúzni a csövet. az alsó védőburkolatot kell csak leszedned és szemből nézve a bal oldalon van a csatlakozás. (nem minden verzióban volt hűtő! ha nincs, akkor improvizálnod kell vigyor3)

Hol van hutoje , ha van? A tuzfal es a motor kozott?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #13148 Dátum: 2010.09.11 szombat, 11:09:13 »

Sziasztok. Ma eléggé megszívattam magam, illetve az autó... bezártam ugyanis a kulcsot a csomitartóba. Innentől kezdve jöhettem haza Kőbányáról Dél-Budára a pótkulcsért. (taxival, mert időre kellett mennem  szomoru1) Nem értem, hogy miért nincs kézi nyitó az utastérben? vagycsak én nem találtam?? Mert ugye az üléseket is a csomtartóból nyitom, tehár még az utastérből se tudtam átmászni... majd szétvetett az ideg
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13149 Dátum: 2010.09.11 szombat, 13:28:18 »

Sziasztok. Ma eléggé megszívattam magam, illetve az autó... bezártam ugyanis a kulcsot a csomitartóba. Innentől kezdve jöhettem haza Kőbányáról Dél-Budára a pótkulcsért. (taxival, mert időre kellett mennem  szomoru1) Nem értem, hogy miért nincs kézi nyitó az utastérben? vagycsak én nem találtam?? Mert ugye az üléseket is a csomtartóból nyitom, tehár még az utastérből se tudtam átmászni... majd szétvetett az ideg
nem rossz!ennél csak én voltam bénább, mert neken nem volt hova mennem pót kulcsért.ugyanis anno nem volt pót kulcsom  vigyor3  Shocked  Angry
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.