Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:59:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358230 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
gytibi
Vendég
« Új hozzászólás #13200 Dátum: 2010.09.18 szombat, 23:37:06 »

azt valaki megtudná mondani, hogy a kesztyűtartót hogyan tudom kiszerelni és hogy ami mögötte van elektronika az mi? mert valahol ott ázik be de így nem igazán férek hozzá
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #13201 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 09:55:32 »

azt valaki megtudná mondani, hogy a kesztyűtartót hogyan tudom kiszerelni és hogy ami mögötte van elektronika az mi? mert valahol ott ázik be de így nem igazán férek hozzá
A kesztyűtartót kinyitod és picit felfelé kell húzni az egyik oldalát amíg ki nem pattan (talán a jobb oldalit először)
majd a másik oldalát.
Nekem legalább is így sikerült.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13202 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 10:11:30 »

azt valaki megtudná mondani, hogy a kesztyűtartót hogyan tudom kiszerelni és hogy ami mögötte van elektronika az mi? mert valahol ott ázik be de így nem igazán férek hozzá
Vagy fogod magad és erőteljesen húzod kifelé,aztán jönni fog az.A nagy szürke fémkocka az EEC,a többit nem tudom.Mk1-nél pl. ott nincs semmi (nálam a vezérlőn kívül egyikben sem volt semmi...)
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13203 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 17:08:10 »

A kesztyűtartót kinyitod és picit felfelé kell húzni az egyik oldalát amíg ki nem pattan (talán a jobb oldalit először)
majd a másik oldalát.
Nekem legalább is így sikerült.

Kesztyűtartót ahogy írták, csak ki kell húzni az ülés felé nyitott állapotban.
Mögötte a fűtőmotort, a riasztó/központi záras dobozkát (piros vagy lila) és EEC-t találsz.
Asszem a lufik vezérlője pedig a vezető oldalán van, de ha nem, akkor az is az anyós ülésnél..
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #13204 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 18:29:07 »

azt valaki megtudná mondani, hogy a kesztyűtartót hogyan tudom kiszerelni és hogy ami mögötte van elektronika az mi? mert valahol ott ázik be de így nem igazán férek hozzá
szia,én is azthittem hogy ott ázik be,de nem,hanem a pollenszürőnél.azt nézd meg elsőnek.
Naplózva
gytibi
Vendég
« Új hozzászólás #13205 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 21:36:08 »

szia,én is azthittem hogy ott ázik be,de nem,hanem a pollenszürőnél.azt nézd meg elsőnek.

hello!
köszi a tippet,de ott már néztem és ki is lett sziloplasztozva. Ma kiszedtem a kesztyűtartót és befeküdtem a műszerfala alá, h megnézzem hol folyik be a víz, meg is találtam. A műszarfala alatt teljesen fenn a csücsökben a szigetelés alatt, a lemezek találkozásánál folyt be... azt, h kívül honnan jön azt nem tudom, de legalább azt megtaláltam, h hol folyik be.
Naplózva
Meggabor
Vendég
« Új hozzászólás #13206 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:40:40 »

Helló
Új vagyok itt de monedom már nem a régi. Van egy 97-es 2.5-ös v6-os mondim ami kombi és valami gáz van a fűtéssel mert a télen lefagyott benne a lában
nyáron meg felesébe merült a téma és most eszembe jutott. Lányeg hogy lábra volt állítva a fűtés és nem fújt meleget sőt majdnem inkább hideget. máshol jó volt mert fűt meg jó de lábnál semmi.
Erre tud valaki valami megoldást ?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13207 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 21:09:53 »

Helló
Új vagyok itt de monedom már nem a régi. Van egy 97-es 2.5-ös v6-os mondim ami kombi és valami gáz van a fűtéssel mert a télen lefagyott benne a lában
nyáron meg felesébe merült a téma és most eszembe jutott. Lányeg hogy lábra volt állítva a fűtés és nem fújt meleget sőt majdnem inkább hideget. máshol jó volt mert fűt meg jó de lábnál semmi.
Erre tud valaki valami megoldást ?
Nincs eldugulva?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13208 Dátum: 2010.09.22 szerda, 16:51:56 »

Állítólag olyan 8 liter körül van még benne mikor "kigyullad" a lámpa. ( persze ha pontos a visszajelző )

Gyakorlatilag meg 5 liter.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13209 Dátum: 2010.09.22 szerda, 18:27:42 »

Gyakorlatilag meg 5 liter.

Szerintem még 5 liter sincs benne, mikor kigyullad.
A napokban sikerült nullra futtatnom a tankot.  falbav
Szeged-Makó-Szeged utat tettem meg ugyanannyi tankolással, mint máskor, csak most ott többet
mozogtam a városban. Gondoltam ez még belefér. Bele is fért, de másnap már nem volt annyi a tankban, hogy elinduljak.  taps

Ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy országúton 40 km-t tudtam megtenni miután kigyulladt a jelzés.
Naplózva

ducse
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13210 Dátum: 2010.09.22 szerda, 18:36:42 »

annál egy hangyányit bonyolultabb, de nem vészes: a kilincset felhúzva tudsz befújni a kilincs tengelyére. az a rész szokott megragadni, ahogy oxidálódik a tengely. fújás-mozgatás-fújás-mozgatás. türelemjáték, de segít.
aztán ha a telet így átvészeled, javaslom, hogy tavasszal (vagy ha van garázs akár most is) kárpitot le és úgy rendesen meg tudod locsolni, ráadásul látod is, hogy hova kell. sőt ha szeretsz barkácsolni akkor már ki is szedheted és akkor a zsírozás a legtutibb. és innen nincs megállás  vigyor3

u.i: ha találok fotót a kilincsről, belinkelem, hogy értsd a szerkezetét.
http://www.postimage.org/image.php?v=gxSs4BS
http://www.postimage.org/image.php?v=gxSseAr
http://www.postimage.org/image.php?v=gxSsh4A
http://www.postimage.org/image.php?v=TsJRJbS

Nos elvégeztem a javasolt műveleteket és bevált.
Minden tünet megszűnt.
A kilincsek nem szorulnak, a csomagtartó ajtót nem kell teljes erővel lecsukni,
a vezető felöli zár újra nyit, zár minden ajtót.
Köszi a tippet.

Sajnos egy dolog változatlan maradt: a csomagtartó zárját továbbra is csak a központi zár nyitja-zárja.
Hátul külön kulccsal nem tudom nyitni  szomoru1 de ez legyen a legkisebb gond.

Köszi mégegyszer.
Naplózva

ducse
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13211 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:38:41 »

Sajnos egy dolog változatlan maradt: a csomagtartó zárját továbbra is csak a központi zár nyitja-zárja.
Hátul külön kulccsal nem tudom nyitni  szomoru1 de ez legyen a legkisebb gond.

nem tudom, hogy az 5 ajtósoknál is olyan-e a zár, mint a kombiban (ezt majd hozzáértők talán megmondják), de ha hasonló, akkor ezt olvasd el és ha van egy fél órád, megpróbálhatod átültetni:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/csomagtartozar_felujitas_mk2.pdf
nekem amúgy a művelet előtt csak kulccsal nyílt, most meg csak gombnyomásra Smiley. a kulcsomon nincs csomagtartónyitó.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13212 Dátum: 2010.09.22 szerda, 23:54:22 »

nem tudom, hogy az 5 ajtósoknál is olyan-e a zár, mint a kombiban (ezt majd hozzáértők talán megmondják), de ha hasonló, akkor ezt olvasd el és ha van egy fél órád, megpróbálhatod átültetni:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/csomagtartozar_felujitas_mk2.pdf
nekem amúgy a művelet előtt csak kulccsal nyílt, most meg csak gombnyomásra Smiley. a kulcsomon nincs csomagtartónyitó.

Kösz szépen. Megnéztem. Nagyon akkurátus, jól használható anyag van a linken.
Én úgy nézem, hogy a kombi zárja más. De az igazából nem mérvadó, hogy én hogy nézem.  Wink
Arra is gondoltam, lehet nem az eredeti zár van már hátul, azért nem nyitja solo-ban a kulcs.
Elfordul, de nem történik semmi. Benyomni sem tudom elfordított állapotban  Undecided
Mindenesetre köszi mégegyszer.
Naplózva

ducse
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13213 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 11:55:23 »

Kösz szépen. Megnéztem. Nagyon akkurátus, jól használható anyag van a linken.
Én úgy nézem, hogy a kombi zárja más. De az igazából nem mérvadó, hogy én hogy nézem.  Wink
Arra is gondoltam, lehet nem az eredeti zár van már hátul, azért nem nyitja solo-ban a kulcs.
Elfordul, de nem történik semmi. Benyomni sem tudom elfordított állapotban  Undecided
Mindenesetre köszi mégegyszer.


Az elektromotoros részig én is eljutottam. Szétszedtem, csak úgy kíváncsiságból. Utána elakadtam, mert nem tudtam a kulcsos részt kiszedni. A kombiban másképp van. Szóval még mindig csak kulccsal tudom nyitni a csomagtartót. Sad
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13214 Dátum: 2010.09.25 szombat, 13:53:09 »

El akarom/akartam adni a mondit. De volt egy apró balesetem (kátyúzás) és tönkrement a kormánymű. Megcsináltattam a múlt héten. Ha már szétszedték akkor mondtam hogy ami gáz cseréljék. Így kormányösszekötők is cserélve lettek és futőmű állítás is volt. Tehát *** jó lett a gép. Aztán elvittem egy nagyon jó lakatos/fényezőhőz és mondtam neki hogy mindent csináljon meg patentre amit a kocsin lát. Tehát minden festék-lakk hiba karcolások, meghúzás-hibák, rozsapettyek, rozsdásodások (küszöb) stb ki lesz javítva majd kap egy full polirt. Ja még teljes alvázvédelmet is kap a gép. Na már ott járunk hogy 200 ezer forint Cheesy Az a helyzet hogy csak jövő héten lesz kész de már látom előre hogy ha meglátom a kis mk2 v6-t majdnem gyári állapotban gyönyörű fénnyel szerintem eszem ágában sem lesz eladni. Mostani értéke 500 ezer. Ráköltök most 2 kilót. Ki fogja ezt megfizetni? Mondjuk az tuti hogy aki megvenné az egy iszonyat jó állapotú autót kapna. Majd volt/lett képeket mutatok.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.25 szombat, 13:55:21 írta Nyiri » Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13215 Dátum: 2010.09.25 szombat, 16:00:58 »

El akarom/akartam adni a mondit. De volt egy apró balesetem (kátyúzás) és tönkrement a kormánymű. Megcsináltattam a múlt héten. Ha már szétszedték akkor mondtam hogy ami gáz cseréljék. Így kormányösszekötők is cserélve lettek és futőmű állítás is volt. Tehát *** jó lett a gép. Aztán elvittem egy nagyon jó lakatos/fényezőhőz és mondtam neki hogy mindent csináljon meg patentre amit a kocsin lát. Tehát minden festék-lakk hiba karcolások, meghúzás-hibák, rozsapettyek, rozsdásodások (küszöb) stb ki lesz javítva majd kap egy full polirt. Ja még teljes alvázvédelmet is kap a gép. Na már ott járunk hogy 200 ezer forint Cheesy Az a helyzet hogy csak jövő héten lesz kész de már látom előre hogy ha meglátom a kis mk2 v6-t majdnem gyári állapotban gyönyörű fénnyel szerintem eszem ágában sem lesz eladni. Mostani értéke 500 ezer. Ráköltök most 2 kilót. Ki fogja ezt megfizetni? Mondjuk az tuti hogy aki megvenné az egy iszonyat jó állapotú autót kapna. Majd volt/lett képeket mutatok.

Kíváncsi lettem. Az én kicsikémnek sem ártana egy hasonló újjászületés - nem mintha el akarnám adni. (Imádom!)
Különösen a festés meg a fényezés érdekel - mit lehet kihozni belőle.
És a folytatás? MK3?
Naplózva

ducse
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13216 Dátum: 2010.09.25 szombat, 20:58:07 »

Kíváncsi lettem. Az én kicsikémnek sem ártana egy hasonló újjászületés - nem mintha el akarnám adni. (Imádom!)
Különösen a festés meg a fényezés érdekel - mit lehet kihozni belőle.
És a folytatás? MK3?

Azt szeretném mindenképp de nem hallok jókat róla. Ford szervizben dolgozó megbízható ismerős is csak lebeszél róla.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13217 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 12:42:41 »

Azt szeretném mindenképp de nem hallok jókat róla. Ford szervizben dolgozó megbízható ismerős is csak lebeszél róla.

Akkor nincs mese: MK4!  nyes
Naplózva

ducse
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13218 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 13:53:22 »

Akkor nincs mese: MK4!  nyes

Annyi pénz a világon nincs Cheesy
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13219 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:06:17 »

Annyi pénz a világon nincs Cheesy

2011-es modellév árlistáján a legolcsóbb: 1.6 120LE 4 ajtós Ambiente: 6.810.000  wow1
Attól tartok valahol, valakiknek van. Itt Szegeden rengeteg szaladgál.
Múltkor mellém állt egy a parkolóban (5ajtós) - úgy éreztem magam, mintha egy golfban ülnék - hatalmas.
Naplózva

ducse
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13220 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 20:15:17 »

Sziasztok!
Hasonló köröket futtatam én is az elmúlt időben. Autócsere.
MkIII, én már benzineset nem vennék, bár a dízeltől félek kicsit, de egy fórumos kollegával (Relhist) beszéltem ezügyben, akit korábbról egyéb ügyletekből ismertem , ő a 2,2TDCI -t ajánlotta, tapasztalatok szerint kevesebb a gond, mind a 2,0TDCI-vel. Meg olcsóbbak is a kritikus alkatrészek hozzá (pl p.csúcs). Körülnéztem a használt piacon, csillió-trilló km-es dízelt nem akartam venni, a kultúráltabb 2,2-esek meg kb 2,2 mill től indultak, na ennyi most nem lett volna rá, és ha ez alja akkor értelmes vétel ennél csak drágábban van. Maradt a köv verzió. marad amink van. Berakatom a gázt, azzal olcsóbban járok vele, évente megspórólom (elméletileg) a gázos és egyéb fenntartási ktségeket. MAjd 4-5 év múlva betolom a bontóba/árokba és akkor gondolkodok, hogy mit vegyek. Az autón jelenleg cirka 100e Ft nyi lakatos/fényező munka lenne, de nem lesz, így marad, eladni nem akarom, én meg eljutottam a pontlexarom állapotba, csak a legszükségesebbeket költöm. Vezérmű oldali szimering eresztette az olajat, megcsinálták, vezérműcserével-vízpumpa (nem volt akut, de ha már szétszedték...) cserével együtt. Fájt mert a szíjban+görgőkben össz 55ekm volt, de a faxom Autofort amikor cserélte 4 éve nem kérdezte/ajánlotta fel a szimmering cserét, pedig... na mind1.
Itt tartunk pénteken megy bele a gáz, a többi meg alakul. Úgyis melóhoz használom az autót, pakolok bele gazdagon, legalább nem fáj a szívem, hogy egy 2,5 mill autóba pakolom be a faanyagot, szerszámot.
Hát ennyi.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13221 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 20:22:53 »

2011-es modellév árlistáján a legolcsóbb: 1.6 120LE 4 ajtós Ambiente: 6.810.000  wow1
Attól tartok valahol, valakiknek van. Itt Szegeden rengeteg szaladgál.
Múltkor mellém állt egy a parkolóban (5ajtós) - úgy éreztem magam, mintha egy golfban ülnék - hatalmas.
A képeden a Te autód van?És szegedi vagy?Nem jártál véletlenül este 5 körül a cserepes sori lidl-ben?
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13222 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 20:29:46 »

A képeden a Te autód van?És szegedi vagy?Nem jártál véletlenül este 5 körül a cserepes sori lidl-ben?

Az én kicsikém volna az a képen, igen!  nyes
Ma nem - tegnap voltunk Móravárosban - Napfény-izé-bolthalmaz.
Egyébként a múltkor a Tabáni suli mögött a postán a tökéletes másunk mellett parkoltunk le.
Vagyis van egy hasonló Szegeden.
Csak a felnije volt más. Az a különös ismertetőjelünk  vigyor3
Naplózva

ducse
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13223 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 20:45:27 »

Az én kicsikém volna az a képen, igen!  nyes
Ma nem - tegnap voltunk Móravárosban - Napfény-izé-bolthalmaz.
Egyébként a múltkor a Tabáni suli mögött a postán a tökéletes másunk mellett parkoltunk le.
Vagyis van egy hasonló Szegeden.
Csak a felnije volt más. Az a különös ismertetőjelünk  vigyor3

Ezek a felnik a képen a gyári 5 küllős felnik amik küllőnként dupla osztásúak?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13224 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:41:19 »

Ezek a felnik a képen a gyári 5 küllős felnik amik küllőnként dupla osztásúak?
Mi olyan 5 körül voltunk ott és egy szedán állt ilyen felnikkel a lidl parkolójában.Nem találkoztunk még össze?A tiéd 4 v. 5 ajtós?
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13225 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:45:52 »

Mi olyan 5 körül voltunk ott és egy szedán állt ilyen felnikkel a lidl parkolójában.Nem találkoztunk még össze?A tiéd 4 v. 5 ajtós?

Én 5 ajtós vagyok. Szerintem nem én voltam ... szerintem  Roll Eyes
Naplózva

ducse
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13226 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:48:23 »

Ezek a felnik a képen a gyári 5 küllős felnik amik küllőnként dupla osztásúak?

Igen, de én még nem láttam Szegeden Mondit ilyen felnikkel.
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13227 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:55:19 »

Igen, de én még nem láttam Szegeden Mondit ilyen felnikkel.
Pedig elhiheted,tényleg ilyen volt.Különben nem figyeltem volna fel az avatarra...
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13228 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:57:26 »

Pedig elhiheted,tényleg ilyen volt.Különben nem figyeltem volna fel az avatarra...

Akkor biztos  Wink
Egyébként biztos összefutottunk már - gy ismeretlenül.
A te verdád milyen színű?
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13229 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 22:26:35 »

Akkor biztos  Wink
Egyébként biztos összefutottunk már - gy ismeretlenül.
A te verdád milyen színű?
metálkék,ötajtós.Egyszerű felismerni bárhol,elöl acélfelni,hátul foszló krómozásos gyári alu-Hátul V6 felirat (gyárilag nincs) A carstylingon is misi 107 alatt vagyok,ott vannak képek,meg blog az eddigi szívásról...
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13230 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 22:43:29 »

metálkék,ötajtós.Egyszerű felismerni bárhol,elöl acélfelni,hátul ***zló krómozásos gyári alu-Hátul V6 felirat (gyárilag nincs) A carstylingon is misi 107 alatt vagyok,ott vannak képek,meg blog az eddigi szívásról...

Megnéztem. Bele is olvastam. Persze a képekre voltam kíácsi elsősorban.
Nagyon pöpec a kicsike. Meg persze ami a motortérben vagyon ugye ... irigykedhet az 1.8-as  szomoru1

No majd intek, ha látlak legközelebb!
(jusson eszedbe, ha valaki villogtat  vigyor3 )
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13231 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 22:53:47 »

Megnéztem. Bele is olvastam. Persze a képekre voltam kíácsi elsősorban.
Nagyon pöpec a kicsike. Meg persze ami a motortérben vagyon ugye ... irigykedhet az 1.8-as  szomoru1

No majd intek, ha látlak legközelebb!
(jusson eszedbe, ha valaki villogtat  vigyor3 )
okéj!Ha esetleg októberben lesz minitali,szívesen látunk!Szoktam mindig nézni,ha valahol meglátok jártamban egy-egy mondeot,hogy klubos-e.Lehet,hogy a tiéddel is találkoztam már (kivéve a mait...)
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13232 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 22:57:10 »

okéj!Ha esetleg októberben lesz minitali,szívesen látunk!Szoktam mindig nézni,ha valahol meglátok jártamban egy-egy mondeot,hogy klubos-e.Lehet,hogy a tiéddel is találkoztam már (kivéve a mait...)

Rendben, köszi.
Amúgy valami több éves topicban olvastam egyszer klub-os matricáról, de a te kocsidon sem láttam. Sztem az egy jó dolog ... lenne.
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13233 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 23:00:10 »

Rendben, köszi.
Amúgy valami több éves topicban olvastam egyszer klub-os matricáról, de a te kocsidon sem láttam. Sztem az egy jó dolog ... lenne.
Akkor nézd meg jobban!Ott van a hátsó (csomagtér) ajtón.Ha kell,akkor van még külső tuti,azt hiszem egy belső is (az nem 100%,a külső igen) A legelső,vásárlás utáni képen még tényleg nincs,de későbbin igen.

az egyik blog bejegyzésben vannak újabb képek

http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/7334_3.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 23:02:54 írta misi107 » Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13234 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 23:04:51 »

Akkor nézd meg jobban!Ott van a hátsó (csomagtér) ajtón.Ha kell,akkor van még külső tuti,azt hiszem egy belső is (az nem 100%,a külső igen) A legelső,vásárlás utáni képen még tényleg nincs,de későbbin igen.

az egyik blog bejegyzésben vannak újabb képek

http://mypic.carstyling.hu/pic/user_galeri/7334_3.jpg

Bocs, de a képeken most sem látom - lehet késő van már Smiley
Egyébként, ha van, nagyon is kellene - külső inkább. Mit kóstál?
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13235 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 23:08:33 »

Bocs, de a képeken most sem látom - lehet késő van már Smiley
Egyébként, ha van, nagyon is kellene - külső inkább. Mit kóstál?
Mindjárt berakom a dél alföldi topicba,azért van.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13236 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 23:17:45 »

Mindjárt berakom a dél alföldi topicba,azért van.

Okéj - megnéztem. köszszépen.
Akkor ha van még matricád megvenném. Eladod?
Naplózva

ducse
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13237 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 09:18:56 »

2011-es modellév árlistáján a legolcsóbb: 1.6 120LE 4 ajtós Ambiente: 6.810.000  wow1
Attól tartok valahol, valakiknek van. Itt Szegeden rengeteg szaladgál.
Múltkor mellém állt egy a parkolóban (5ajtós) - úgy éreztem magam, mintha egy golfban ülnék - hatalmas.

Ekkora kasztni és 1.6 Vicc. 120LE biztos szét kell pörgetni. A fogyasztása is *** lehet.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13238 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 15:32:20 »

Ekkora kasztni és 1.6 Vicc. 120LE biztos szét kell pörgetni. A fogyasztása is *** lehet.

Hát igen - mondjuk én 1.8-as változatot nem találtam az árlistában, lehet tényleg nincs - pedig több értelme lenne.
Az is igaz, hogy kár nézegetni, mert attól tartok sosem leszek olyan állapotban, hogy komolyan felmerüljön új autó vásárlása.
Erre az döbbentett rá igazán, mikor a honlapon olvastam, hogy 750.000 HUF kedvezményt adnak most az új Mondikra.
Nekem még negyedmilliót kéne a kocsira költeni, hogy annyiban legyen - 750.000  eplus2
Naplózva

ducse
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13239 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:14:11 »

Ekkora kasztni és 1.6 Vicc. 120LE biztos szét kell pörgetni. A fogyasztása is *** lehet.

Én azt hittem, hogy az mk3 óta nincs 1.6-os változat. Hogy lehetnek annyira idióták, hogy 2010-ben egy középkategóriás autóba 1.6-os motort tesznek? Természetesen költői kérdés volt, hisz régen is így ment ez, ezt a felszereltségi szintet lehetne Poor-nak hívni. Régen se vett egy normális ember se 1.6-os Vectrát vagy Mondeót, ezeket pont "ide" gyártották, ahol sokan meg akarják mutatni, hogy van nekik, pedig nincs. Ugye érthető? nyes Egy ilyen 1.6 fapad középkategóriás árából kijön egy szépen felextrázott alsó közepes, de ugye annak jóval kisebb a presztizse, az meg itt Magyarisztánban gáz. Mercedes E osztály 2 literes 140 ló alatti motorral, azt is csak errefelé lehetett eladni. Mondjuk az sem semmi, hogy a Corsában most ezres az alapmotor, pedig már a B-ből is csak 1.4-től számított "autónak", a mostani Corsa meg egy bálna ahhoz képest. A Fiestánál ugyanez a helyzet, hűdeforma, nómotor.
 Szóval, szerintem az 1.6-os motor arra elég, hogy egy Focus elmenjen A-ból B-be minden vezetési élmény nélkül, egy Mondeo ezzel a motorral szánalmas. Megy a mese, hogy keveset fogyaszt, meg ha pörgeted jól megy, de l*f*szt. Már nem egyszer elmondtam, hogy az enyém 11-et eszik, de vigyorgok, bármerre járok, és szeretem. Aki azt hiszi, hogy egy 1.6-os Mondeo (vagy egy 1.8-as, bocs tulajok) megy, az üljön be egyszer egy megfelelően motorizált AUTÓBA! vigyor3 wave
 Egyszer majd lecserélem a Mondeómat, és valószinűleg nem Fordot veszek, de két dolog biztos: 1.A következő autóm is benzines lesz. 2.Erősebb lesz, mint ez a 2.5 V6. Mert az ember ne lépjen visszafelé, és egy férfi ne hagyja, hogy meghaljon a benne élő hülyegyerek, mert akkor szürke lesz az élete. Az enyém színes, csak az autóm szürke! vigyor3 (igazából ezüstmetál)
 u.i.:szerdán cserélik a váltómat, a kuplungomat, meg a gyertyakábeleket. Azt hiszem, az átlagfogyasztásom megint magasabb lesz egy darabig. Összekoptatom az alkatrészeket. eplus2
 Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült, és bocs az offokért is! angel
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.27 hétfő, 16:43:16 írta Fekusz » Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13240 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:32:09 »

Természetesen Fekusz - szinte - mindenben egyetértek.
Egy kivétellel: szerintem az 1.8-as is autó, és pont.
Naplózva

ducse
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13241 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:53:02 »

Természetesen Fekusz - szinte - mindenben egyetértek.
Egy kivétellel: szerintem az 1.8-as is autó, és pont.

 Javítottam. vigyor3 Igen, a Mondeo az Mondeo, 1,8-asban is. Bár hihetetlen különbség van egy 1,6-1,8 fapad, és egy V6 Ghia között, és ne értsen félre senki, ezt nem sznobságból, vagy köcsögségből mondom. Ültem egyszer egy fapados dízel kombiban, és nem hittem el, hogy ugyanaz a cég gyártotta ugyanazzal a típusjelzéssel. Én szeretem az autókat, szeretem az autómat. Autóvásárlásnál nem a racionalitás az első nálam, hanem az érzelmek. Tudom, hogy megy egy 1,8-as, hiába enne kevesebbet, sajnálnék minden bnzinre költött forintot, nem érezném úgy, hogy megérdemli. Viszont a V6 úgy megy, ahogy szeretném (bár mehetne jobban is eplus2 ), és szívesen fogok holnap is beletankolni közel 20 rugót. vigyor3
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13242 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 17:38:41 »

Természetesen Fekusz - szinte - mindenben egyetértek.
Egy kivétellel: szerintem az 1.8-as is autó, és pont.

Egyébként elfogult vagyok, és ezt nem is tagadom. wave
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13243 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 18:52:03 »

Egyébként elfogult vagyok, és ezt nem is tagadom. wave

Hát igen - az elfogultság kitűnt a szavaidból, de jóó an ez így!  Wink
Naplózva

ducse
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13244 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 20:01:37 »

Üdv Mondeosok!
Más téma: vitte valaki műszakira a kocsiját, amióta január elsejétől megújult az eljárás? Mennyibe fájt a vizsga (műszaki+környezetvédelmi)? A hatósági árakat tudom, arra lennék kíváncsi inkább, hogy az egyes állomások milyen jogcímen szedhetnek be tőlem plusz pénzt. Gondolok itt: műszerhasználati díj, áramfogyasztás és egyéb baromságok.
Célszerűnek látom végigérdeklődni a környékbeli összes vizsgaállomást, ki, mennyiért csinálja meg ugyanazt. Aztán, ha kiderült, ki a legkedvezőbb, diagnosztikára érdemes elvinni ugyanoda a kocsit, ahol vizsgáztatva lesz? És szoktatok kérni vizsga-garanciát (amelyik cég előzetes vizsgálatot készít és mindent rendben talál, de a vizsgán mégis megvágják az autót, akkor mehetek-e vissza reklamálni a diagnosztizáló műhelyhez?)
Mi a véleményetek?
 integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13245 Dátum: 2010.09.28 kedd, 02:18:50 »


 Javítottam. vigyor3 Igen, a Mondeo az Mondeo, 1,8-asban is. Bár hihetetlen különbség van egy 1,6-1,8 fapad, és egy V6 Ghia között, és ne értsen félre senki, ezt nem sznobságból, vagy ***ségből mondom. Ültem egyszer egy fapados dízel kombiban, és nem hittem el, hogy ugyanaz a cég gyártotta ugyanazzal a típusjelzéssel. Én szeretem az autókat, szeretem az autómat. Autóvásárlásnál nem a racionalitás az első nálam, hanem az érzelmek. Tudom, hogy megy egy 1,8-as, hiába enne kevesebbet, sajnálnék minden bnzinre költött forintot, nem érezném úgy, hogy megérdemli. Viszont a V6 úgy megy, ahogy szeretném (bár mehetne jobban is eplus2 ), és szívesen fogok holnap is beletankolni közel 20 rugót. vigyor3
várjvele,megy le a benzin ára 6 forinttal...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13246 Dátum: 2010.09.28 kedd, 02:25:20 »

Én azt hittem, hogy az mk3 óta nincs 1.6-os változat. Hogy lehetnek annyira idióták, hogy 2010-ben egy középkategóriás autóba 1.6-os motort tesznek? Természetesen költői kérdés volt, hisz régen is így ment ez, ezt a felszereltségi szintet lehetne Poor-nak hívni. Régen se vett egy normális ember se 1.6-os Vectrát vagy Mondeót, ezeket pont "ide" gyártották, ahol sokan meg akarják mutatni, hogy van nekik, pedig nincs. Ugye érthető? nyes Egy ilyen 1.6 fapad középkategóriás árából kijön egy szépen felextrázott alsó közepes, de ugye annak jóval kisebb a presztizse, az meg itt Magyarisztánban gáz. Mercedes E osztály 2 literes 140 ló alatti motorral, azt is csak errefelé lehetett eladni. Mondjuk az sem semmi, hogy a Corsában most ezres az alapmotor, pedig már a B-ből is csak 1.4-től számított "autónak", a mostani Corsa meg egy bálna ahhoz képest. A Fiestánál ugyanez a helyzet, hűdeforma, nómotor.
 Szóval, szerintem az 1.6-os motor arra elég, hogy egy Focus elmenjen A-ból B-be minden vezetési élmény nélkül, egy Mondeo ezzel a motorral szánalmas. Megy a mese, hogy keveset fogyaszt, meg ha pörgeted jól megy, de l*f*szt. Már nem egyszer elmondtam, hogy az enyém 11-et eszik, de vigyorgok, bármerre járok, és szeretem. Aki azt hiszi, hogy egy 1.6-os Mondeo (vagy egy 1.8-as, bocs tulajok) megy, az üljön be egyszer egy megfelelően motorizált AUTÓBA! vigyor3 wave
 Egyszer majd lecserélem a Mondeómat, és valószinűleg nem Fordot veszek, de két dolog biztos: 1.A következő autóm is benzines lesz. 2.Erősebb lesz, mint ez a 2.5 V6. Mert az ember ne lépjen visszafelé, és egy férfi ne hagyja, hogy meghaljon a benne élő hülyegyerek, mert akkor szürke lesz az élete. Az enyém színes, csak az autóm szürke! vigyor3 (igazából ezüstmetál)
 u.i.:szerdán cserélik a váltómat, a kuplungomat, meg a gyertyakábeleket. Azt hiszem, az átlagfogyasztásom megint magasabb lesz egy darabig. Összekoptatom az alkatrészeket. eplus2
 Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült, és bocs az offokért is! angel
ha minden jól megy,nekem okt. közepére lesz itt a gyertyakábel.Remélem jó lezs (ebay...mégiscsak 12e 30 helyett...) A váltócsere meg a jövő titka...pedig a garázsban van...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13247 Dátum: 2010.09.28 kedd, 07:29:08 »

várjvele,megy le a benzin ára 6 forinttal...
Én várnék, de az autó nem vár. vigyor3 Van ma néhány elintéznivalóm, és már negyed alatt van a mutató, nem jövök ki ennyi naftából. 40 literen spórolhatnék 240ft-ot, annál még a borravaló is több néha. hehe wave
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13248 Dátum: 2010.09.28 kedd, 07:32:32 »

ha minden jól megy,nekem okt. közepére lesz itt a gyertyakábel.Remélem jó lezs (ebay...mégiscsak 12e 30 helyett...) A váltócsere meg a jövő titka...pedig a garázsban van...

 Nekem most bontott gyertyakábel szett kerül be, bízom benne, hogy jó lesz. Ha valamelyik hibás is, kicsi az esélye, hogy pont az, amelyik nekem most.
 Az "új" váltóm már a szerelőnél van, holnap már a kocsi is ott lesz. Alig várom, hogy kipróbálhassam, hogy hogy megy igazán. vigyor3
 Aztán ha minden stimmel, nincs más hátra, mint előre, rendbe kell tennem a kasztnit is.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13249 Dátum: 2010.09.28 kedd, 08:54:44 »

Nekem most bontott gyertyakábel szett kerül be, bízom benne, hogy jó lesz. Ha valamelyik hibás is, kicsi az esélye, hogy pont az, amelyik nekem most.
 Az "új" váltóm már a szerelőnél van, holnap már a kocsi is ott lesz. Alig várom, hogy kipróbálhassam, hogy hogy megy igazán. vigyor3
 Aztán ha minden stimmel, nincs más hátra, mint előre, rendbe kell tennem a kasztnit is.
Nálam is most fusim bontott készlete van,de ha bekerül az új,akkor olyan 80e km-ig bírnia kellene.Az meg nálam 4-5 év.Sajnos meg fog torpanni a projekt,de ha sikerül akkor borítom az asztalt a rendőrökre.Egyszerűen semmibe vesznek mindent és úgy korlátoznak,ahogy nincs joguk.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.