Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:19:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349532 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13450 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:40:04 »

ez most komoly?
ezt még senkitöl nem hallottam.
pedig már harmadig Ford szervizben sirtam el a problémámat..
Bp.Lágymányosi hid...Salgótarján..Jászberény..
TE szakmabeli vagy,hogy ilyeneket tusz?
vagy csak szerelgeted te is a saját autodat?
amugy nagyon szépen köszi,holnap megkeresem.
pedig már minden reményem elszállt.
ha jól emlékszem, a kezelési könyvben is benne van
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13451 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:42:54 »

nekem mk3-as van, de szoktam olvasgatni a fórumot és bütykölni a kocsit. tetszenek az mk2-esek, főleg az st200-as nyes.
pontosan ne kérdezd, hogy merre találod azt a kapcsolót, talán misi107 tudja.
ha megtalálod egy fotót csinálhatsz majd róla, hogy merre kell keresni, lehet másnak is tudnál vele segíteni
ok. mindenképp ha megtalálom a kisördögöt lefotozom
de sajnos már lemondtam,hogy valaha meg lesz ez a hiba..
értek egy kicsit a elektromossághoz,de ez a dolog nagyon megfogott..
még egy dolgot mondtak,hogy talán a fötengely jeladó..
de ha az beszarik,akkor el se indulna..nem?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13452 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:44:12 »

ha jól emlékszem, a kezelési könyvben is benne van
Smiley))
kösszz.
azt még soha nem olvastam..
csak ugy könyv nélkül vezetek Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13453 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:44:34 »

Bal lábnál??? milyen kapcsoló?
és annak mi köze lehet a gyujtáshoz...meg a befecskendező kütyükhöz?
Beszéltem Jászberényben a Fordnál egy emberrel aki szintén nem hallott
még ilyen relytélyröl...ö azt mondta mérjem a trafo középsö vezetékét (+)
hátha nincs meg a 12V..most délután mentem néhány km. és persze megállt.
de a pozitiv12V megvolt a trafon..ennek ellenére szikra 1deka se.
 hehe
Ha ütközés történik,akkor a vezérlés automatikusan leállítja az üzemanyag ellátást,kikapcsolja a szivattyút,az injektorok és a gyújtásrendszer áramellátását.A műanyag borításban levő luknál a vezető bal lábánál van a kapcsoló,hogy vissza lehessen állítani az elektromos tápot.A cimborámnak az valamilyen oknál fogva behalt és meg-meg szakította az elektromos ellátást.Nekem is csak ötlet volt felé,hogy nézesse meg (a szerelője neki is nézett...) .Kiderült,hogy tényleg az a rossz.Raktak bele egy másikat és azóta nem hallottam,hogy lett volna vele gond.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13454 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:45:25 »

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf mk3 dizlinél

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf ez nem tom pontosan milyen típushoz kell. joe írta neki mk1-e volt, talán ahoz, de lehet hogy jó mk2-höz is
a tiéd még uj auto.
miért kell ledugozni?
segit valamit?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13455 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:46:12 »

ok. mindenképp ha megtalálom a kisördögöt lefotozom
de sajnos már lemondtam,hogy valaha meg lesz ez a hiba..
értek egy kicsit a elektromossághoz,de ez a dolog nagyon megfogott..
még egy dolgot mondtak,hogy talán a fötengely jeladó..
de ha az be***ik,akkor el se indulna..nem?

Nem egészen.Volt itt nem olyan rég pár tag,akinél törött volt a jeladó.Elindult az autó,de rángatott.Én elfelejtettem egyszer a csatit visszarakni,akkor tényleg nem indult el.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13456 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:46:44 »

a tiéd még uj auto.
miért kell ledugozni?
segit valamit?
8 éves autó új?
ma is érdemes volt felkelnem  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13457 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:49:04 »

a tiéd még uj auto.
miért kell ledugozni?
segit valamit?
új autó wow1 Wink
dizli képes telekormolni a szelepet, olyankor megragadhat, és ha niytott állapotban ragad meg, akkor állandóan áramlik a kipufgáz a motorba. szomoru1
így meg semmikor sem kap kipufgázt a motor taps eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13458 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:49:23 »

Ha ütközés történik,akkor a vezérlés automatikusan leállítja az üzemanyag ellátást,kikapcsolja a szivattyút,az injektorok és a gyújtásrendszer áramellátását.A műanyag borításban levő luknál a vezető bal lábánál van a kapcsoló,hogy vissza lehessen állítani az elektromos tápot.A cimborámnak az valamilyen oknál fogva behalt és meg-meg szakította az elektromos ellátást.Nekem is csak ötlet volt felé,hogy nézesse meg (a szerelője neki is nézett...) .Kiderült,hogy tényleg az a rossz.Raktak bele egy másikat és azóta nem hallottam,hogy lett volna vele gond.
Kedves Misi..
és ez eddig miért nem jutott eszedbe?
felsoroltál már mindent az autóbol..
lényegében minden alkatrészt..
Smiley

ennek ellenére nagyon köszi..holnap lesz mit csinálnom Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13459 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:51:35 »

Kedves Misi..
és ez eddig miért nem jutott eszedbe?
felsoroltál már mindent az autóbol..
lényegében minden alkatrészt..
Smiley

ennek ellenére nagyon köszi..holnap lesz mit csinálnom Smiley
Azon egyszerű oknál fogva,hogy nem jutott az eszembe... wave
De ugye nem fogsz bántani?
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13460 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:52:36 »

új autó wow1 Wink
dizli képes telekormolni a szelepet, olyankor megragadhat, és ha niytott állapotban ragad meg, akkor állandóan áramlik a kipufgáz a motorba. szomoru1
így meg semmikor sem kap kipufgázt a motor taps eplus2
és az jo ?
akkor minek találták ki ezt az egész kipuffvissza..rendszert?
nem értem Sad
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13461 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:54:52 »

és az jo ?
akkor minek találták ki ezt az egész kipuffvissza..rendszert?
nem értem Sad
Mert az első a környezetvédelem.Viszont ezeknél az autóknál egy új katalizátor többet ér mint az egész egr-es baromság.Vágj bele egy lemezdarabot befőttesüveg tetőből és annyi.Ha beragad a szelep rosszabb mintha nem is csinál semmit.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13462 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:56:01 »

Azon egyszerű oknál fogva,hogy nem jutott az eszembe... wave
De ugye nem fogsz bántani?
Áldás nektek fiuk...
ha ti nem segitenétek itt..
már rég valamelyik árokba guritottam volna a gépet..
csak az a baj nagyon szeretem.
azt hiszem kb.2001-ota szolgál.
de most kicsit megbolondult szegény Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13463 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:58:47 »

Mert az első a környezetvédelem.Viszont ezeknél az autóknál egy új katalizátor többet ér mint az egész egr-es baromság.Vágj bele egy lemezdarabot befőttesüveg tetőből és annyi.Ha beragad a szelep rosszabb mintha nem is csinál semmit.
ha az beragad,attol nem csinálhat ilyen leállásokat?
mert már benne van kb.280.000 km.
és még nem lett kiherélve ez az EGR micsoda
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13464 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:06:09 »

Azon egyszerű oknál fogva,hogy nem jutott az eszembe... wave
De ugye nem fogsz bántani?
mégegyszer köszi mindent..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13465 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:07:20 »

ha az beragad,attol nem csinálhat ilyen leállásokat?
mert már benne van kb.280.000 km.
és még nem lett kiherélve ez az EGR micsoda
Beragad?Ezt nem tudom.Azt el tudom képzelni,hogy beázik v. bepárásodik és berohad az évek alatt.Mindenesetre megéri megnézni.Az sem lehetetlen,hogy ki lett berhelve belőle,bár ha már ilyen régóta Nálad van...
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13466 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:11:38 »

Nem egészen.Volt itt nem olyan rég pár tag,akinél törött volt a jeladó.Elindult az autó,de rángatott.Én elfelejtettem egyszer a csatit vis***akni,akkor tényleg nem indult el.
kedves Misi..
pontosan hol találom ezt a fötengely jeladot
a Mondeon?
nincs rolla képed?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13467 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:19:42 »

kedves Misi..
pontosan hol találom ezt a fötengely jeladot
a Mondeon?
nincs rolla képed?
fényképezni nemigen lehet.A termosztátház alatt van,a váltó és a blokk találkozásánál.Nemrég volt felrakva ábra róla,keresd vissza!
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13468 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:21:27 »

még 1 hülye kérdés:
minek a röviditése az MK2
azt tudom hogy a 2,a második generácio...
az M  és a K,mit jelent?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13469 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:25:12 »

még 1 hülye kérdés:
minek a röviditése az MK2
azt tudom hogy a 2,a második generácio...
az M  és a K,mit jelent?
MarK...angolból átvéve.
Naplózva
istvan1118
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #13470 Dátum: 2010.10.16 szombat, 09:13:39 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tudja-e valaki, vagy esetleg cserélt-e már valaki,othoni körülmények között szelepszár szimeringet.Az autó tipusa MONDEO-1,8 zetec 16v 99-es.Konkrétan az érdekelne,hogy mit kell lebontani,és milyen szerszámok szükségesek a munkához.Vannak szerszámaim,de nemtudom hogy valami speckó szerszám is kell-e?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Szép napot mindenkinek!!
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13471 Dátum: 2010.10.16 szombat, 18:36:02 »

MarK...angolból átvéve.
[/quote

igen? és ez jelenti a generáció számát?
még egy kérdés.
szerinted ha valamelyik gyertya zárlatos vagy repedt..
az is okozhat ilyen letiltást ebben a kütyüben?
ennyire nem lehet okos ..igaz? nyugtass meg
 falbav
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13472 Dátum: 2010.10.16 szombat, 18:44:39 »

MarK...angolból átvéve.
Ja és azt nem értem még...
hogy amikor leáll miért nem indul ujra,hiába ülök benne fél orát kinyitott
motorháztetővel,mert azt hittem tulmelegedett...
tehát nem höm.érzékelő..
csak ugy képes elindulni,ha lehuzom a trafo és a lambdaszonda csatlakozoját
majd visszadug. és indul a gép..
ilyen még a mesében sincs..
nincs ezen valami reset gomb,a ECU-n??
nem lehet hogy benne van sok km. és azért tilt?
nem kéne töröltetni az agyát?
vagy ahhoz még nem elég okos?? duhos2
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13473 Dátum: 2010.10.16 szombat, 18:49:57 »

igen? és ez jelenti a generáció számát?
még egy kérdés.
szerinted ha valamelyik gyertya zárlatos vagy repedt..
az is okozhat ilyen letiltást ebben a kütyüben?
ennyire nem lehet okos ..igaz? nyugtass meg
 falbav
[/quote]
nem,legalábbis saját tapasztalatom szerint biztos nem.Az első autónál a szerelő brisk gyertyákat rakott be (még fogalmam nem volt se a klubról se másról....) Nem volt semmi gond,aztán egyszer kivettem,hogy letakarítom.Kitekerés után kihúztam a gyertyakulcsból és darabokban esett ki.Nem bírta a terhelést és szétégett a porcelán mind a négynél.Aztán ahogy befeszült a kulcsba szépen porrá omlott az egész.Ez volt a mázlim,meg az,hogy nem a kupakok levételekor esett szét...azóta csak motorcraft gyertyák mentek bele,soha többet nem kísérleteztem mással.Viszont motorrángatást okozhat,ha rossz a gyertya v. a kábel de letiltást biztos nem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13474 Dátum: 2010.10.16 szombat, 18:51:53 »

Ja és azt nem értem még...
hogy amikor leáll miért nem indul ujra,hiába ülök benne fél orát kinyitott
motorháztetővel,mert azt hittem tulmelegedett...
tehát nem höm.érzékelő..
csak ugy képes elindulni,ha lehuzom a trafo és a lambdaszonda csatlakozoját
majd visszadug. és indul a gép..
ilyen még a mesében sincs..
nincs ezen valami reset gomb,a ECU-n??
nem lehet hogy benne van sok km. és azért tilt?
nem kéne töröltetni az agyát?
vagy ahhoz még nem elég okos?? duhos2
ha beázik v. párásodik,akkor csinál ilyet.Fújd be a csatikat első nekifutásra wd40-nel,az kiszorítja a vizet.A vezérlőt a az akkusaru lehúzásával és 5-10  perc várakozással törlöd.Újratanítás millió egy helyen leírva a fórumon...
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13475 Dátum: 2010.10.16 szombat, 19:12:29 »

ha beázik v. párásodik,akkor csinál ilyet.Fújd be a csatikat első nekifutásra wd40-nel,az kiszorítja a vizet.A vezérlőt a az akkusaru lehúzásával és 5-10  perc várakozással törlöd.Újratanítás millió egy helyen leírva a fórumon...
csak igy lehet törölni?
más megoldás nincs?
akkor nekem miért ind.ujra a két csatlakozo lehuzásával?
miért kell ujratanitani???
csak akkor felejti el a hibakodot?
lehet azért áll le,mert még nem tanitottam ujra....
ez nekem magas..
 Roll Eyes
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13476 Dátum: 2010.10.16 szombat, 19:15:27 »

csak igy lehet törölni?
más megoldás nincs?
akkor nekem miért ind.ujra a két csatlakozo lehuzásával?
miért kell ujratanitani???
csak akkor felejti el a hibakodot?
lehet azért áll le,mert még nem tanitottam ujra....
ez nekem magas..
 Roll Eyes
Azért,mert akkor előre beállított gyári értékekkel dolgozik.A betanítás során veszi fel az aktuális paramétereket és menti el.Olvass vissza!!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13477 Dátum: 2010.10.16 szombat, 21:23:01 »

meddig vissza?
nem akarsz rolla inkább küldeni valami linket?
vagy szakirodalmat?
Nincs,mert az utóbbi két-három hónapban kb. hetente le volt írva itt a fórumon.
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #13478 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 12:58:22 »

Sziasztok!
Most, hogy jönnek a hidegebb, deresedő reggelek, gondoltam használom a szélvédőfűtést, ha már van  Wink Igaz, a jobb oldalon (tehát ez lett a rosszabb oldal...) van egy kisebb fajta repedés -még a tél előtt cserélem, de ez másik tört., most "nincs kedvem"-. Csak a bal oldal müxik, nem gondoltam, hogy a repedés miatt, de hamár pollenszűrőt cseréltem, gondoltam meglesem a csatit is meg úgy általában, mi is a helyzet azon a részen. Kicsipogtattam a szélvédőt, elvileg mennie kéne a fűtésnek ott is (legalábbis a repedetlen részén), viszont a csati eléggé meglegecske volt a vezetékekkel egyetemben. Szétszedés után láttam, hogy kissé meg van égve, nem szenes csak olyan olvadtka. Sztem azért nem megyazon az oldalon a fűtés, mert nem érnek össze vagy valami kontakthiba van a tüskéknél. A kérdésem az lenne, -tudom, hogy barbár sufnituning módszer- ha levágom a csatit és csak simán összeforrasztom (természetesen a jót a jóval  hehe , akkor ez okozhat-e valamilyen problémát azon kívül, hogy a cserénél kicsit nehezebb lesz a meló? Bontott csatit nem találtam, hogy cseréljem, így ez maradt...
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13479 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 10:49:09 »

Nincs,mert az utóbbi két-három hónapban kb. hetente le volt írva itt a fórumon.
Nem segitett a bal lábnál lévő
tehetetlenségi(ütközési) kapcsoló..
kiiktattam,és igy is megáll.
ez a kapcsolo,egyébként a benz.sziv tápjával van sorbakötve.
csak a szivattyut tiltja.
sajna
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13480 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:29:35 »

Sziasztok!

Boldog Mondeo tulajdonos vagyok, immár lassan 7 éve. MK2-m van (1997.augusztusi). A géppel teljesen elégedett vagyok, bár tény, hogy nem rakok bele túl sok km-t. 87000-el vettem, most van benne 116000. Miután megvettem, ha jól emlékszem 2004. tavaszán cseréltettem benne vezérműszíjat, meg görgőket.

Az első és legfontosabb kérdésem az lenne, hogy - mivel nálam inkább az időtényező öregíti az autót, mint a km-ek - mikor érdemes újra megejtenem a szíjcserét?

Azért van pár egyéb nyűgje is  Cheesy :

1. Bármilyen állásba rakom a levegőt "irányító" gombot, csak a szélvédőt fűti. Se a lábtérbe, se az utastérbe nem jön a lég. Van ötletetek?
2. Valószínűleg a termosztát is makacskodik, mert városban még csak-csak felmelegszik, kb. az "R" betűig, de országúton visszahűl a normáé tartományon kívülre. Mondjuk ekkor sem fáztam még a kocsiban, de holnap kipróbálom, hogy ez érzetre ténylegesen hidegebb levegőt jelent-e.
3. Van más is, de leginkább a fentiek a fontosak. A többit csak szépen sorjában.

Előre is köszönöm mindenkinek! 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13481 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:45:20 »

Nem segitett a bal lábnál lévő
tehetetlenségi(ütközési) kapcsoló..
kiiktattam,és igy is megáll.
ez a kapcsolo,egyébként a benz.sziv tápjával van sorbakötve.
csak a szivattyut tiltja.
sajna
hát,akkor mehet tovább.Kábelköteg???
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13482 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:48:35 »

Sziasztok!

Boldog Mondeo tulajdonos vagyok, immár lassan 7 éve. MK2-m van (1997.augusztusi). A géppel teljesen elégedett vagyok, bár tény, hogy nem rakok bele túl sok km-t. 87000-el vettem, most van benne 116000. Miután megvettem, ha jól emlékszem 2004. tavaszán cseréltettem benne vezérműszíjat, meg görgőket.

Az első és legfontosabb kérdésem az lenne, hogy - mivel nálam inkább az időtényező öregíti az autót, mint a km-ek - mikor érdemes újra megejtenem a szíjcserét?

Azért van pár egyéb nyűgje is  Cheesy :

1. Bármilyen állásba rakom a levegőt "irányító" gombot, csak a szélvédőt fűti. Se a lábtérbe, se az utastérbe nem jön a lég. Van ötletetek?
2. Valószínűleg a termosztát is makacskodik, mert városban még csak-csak felmelegszik, kb. az "R" betűig, de országúton visszahűl a normáé tartományon kívülre. Mondjuk ekkor sem fáztam még a kocsiban, de holnap kipróbálom, hogy ez érzetre ténylegesen hidegebb levegőt jelent-e.
3. Van más is, de leginkább a fentiek a fontosak. A többit csak szépen sorjában.

Előre is köszönöm mindenkinek! 
szia.
benzines a kicsike?
a fütés azért megy csak szélvédöre,mert valahol a vákumcsöved nem jo..
Smiley
ha volt már szétszedve a müszerfal,akkor összelapitották valamivel a csövet,.rádio.kábelköteg..stb.
vagy bekakált a kapcsolód,és nem irányitja a vákumot.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13483 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:54:39 »

hát,akkor mehet tovább.Kábelköteg???
nem kábel.
ide is kötötttem Ledet.
gyujtás be,szépen megkapja a tápot,majd amikor felnyomta a
nyomást kikapcs,ahogy beindul az auto visszakapcs a táp.
megvan végig a fesz.(13,7V) menet közben.
amikor megáll,eltünik minden,de már a kapcsoló előtt sincs...
tehát nem a kapcs.az ECU nem ad ki jelet..sajna
nem lehet hogy ha az egyik gyertya zárlatos,nagyobb áramot
vesz fel a trafó,és ezt érzékeli,majd letilt??
kétségbe vagyok esve... Angry
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13484 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 19:11:56 »

szia.
benzines a kicsike?
a fütés azért megy csak szélvédöre,mert valahol a vákumcsöved nem jo..
Smiley
ha volt már szétszedve a müszerfal,akkor összelapitották valamivel a csövet,.rádio.kábelköteg..stb.
vagy bekakált a kapcsolód,és nem irányitja a vákumot.

Igen, a lényeget nem írtam  falbav 1,8-as Zetec.
Nem volt szétszerelve a műszerfal, legalábbis az utóbbi 7 évben  vigyor3 biztosan nem. Valami eldugíthatta?
Mondjuk a kapcsolóban is lehet valami, mert úgy emlékszem, hogy először csak rövid ideig csinálta ezt, majd helyreállt. Aztán végleg így maradt. Ez józan paraszti ésszel inkább egy kapcsoló kimúlásának tűnik.

Vezérműszíjra vélemény? (Kell-e cserélni 30.000 km után, ha 6 éve volt a legutóbbi csere)
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 hétfő, 21:38:40 írta Jimie5 » Naplózva
zozisz
Vendég
« Új hozzászólás #13485 Dátum: 2010.10.19 kedd, 11:56:15 »

Sziasztok,mk2 -es 1,8 benzines benzines autóm van. :falbav:A fűtésventilátora csak az ablakra fújja a levegőt bármej állásba .de  0 állásba nem fúj.Mi a probléma hogy tudom szétszedni?segitséget kérek mert lefagy a lábam !!! :help:köszi
Naplózva
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #13486 Dátum: 2010.10.19 kedd, 16:17:46 »

Üdv!

98-as Mk2-es Mondeomba lengéscsillapítót keresek!Szeretném a véleményeteket kérni, hogy melyikkel járnék jól?
Igazából a gyárinál keményebb is jöhetne, mert elég hajós a gyári gondolom. (Már vételkor nem voltak tökéletesek a gátlók...) A Koni-t nézegettem, de az ára miatt egyenlőre ez a stádium is marad...Cheesy
Ti mit használtok, és milyen árkategóriában kell gondolkodnom, illetve, hogy juthatok hozzá?

Köszi: Üdv: Én Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13487 Dátum: 2010.10.19 kedd, 16:21:08 »

Üdv!

98-as Mk2-es Mondeomba lengéscsillapítót keresek!Szeretném a véleményeteket kérni, hogy melyikkel járnék jól?
Igazából a gyárinál keményebb is jöhetne, mert elég hajós a gyári gondolom. (Már vételkor nem voltak tökéletesek a gátlók...) A Koni-t nézegettem, de az ára miatt egyenlőre ez a stádium is marad...Cheesy
Ti mit használtok, és milyen árkategóriában kell gondolkodnom, illetve, hogy juthatok hozzá?

Köszi: Üdv: Én Smiley
Elég nagy a szórás,neked kell tudnod,mennyit enged a tárca...
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13488 Dátum: 2010.10.19 kedd, 16:56:29 »

Igen, a lényeget nem írtam  falbav 1,8-as Zetec.
Nem volt szétszerelve a műszerfal, legalábbis az utóbbi 7 évben  vigyor3 biztosan nem. Valami eldugíthatta?
Mondjuk a kapcsolóban is lehet valami, mert úgy emlékszem, hogy először csak rövid ideig csinálta ezt, majd helyreállt. Aztán végleg így maradt. Ez józan paraszti ésszel inkább egy kapcsoló kimúlásának tűnik.

Vezérműszíjra vélemény? (Kell-e cserélni 30.000 km után, ha 6 éve volt a legutóbbi csere)

szerintem,nem kell...
ráérsz majd 100.000 nél cserélni.
én szeretem feszegetni a határokat....

nekem is 97es 1.8as mondeom van és 260.000nél szakadt el a
hosszbordásszíj...Smiley és akkor cseréltem mindkettöt a görgőkkel együtt.

Tehát a jo Mondeonk kibir az eredeti vezérmüszíjjal 260.000 km.t
Smiley
de ne kövesd a példám,legalább minden megkezdett 100asnál cseréld mindketőt..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13489 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:02:56 »

Sziasztok,mk2 -es 1,8 benzines benzines autóm van. :falbav:A fűtésventilátora csak az ablakra fújja a levegőt bármej állásba .de  0 állásba nem fúj.Mi a probléma hogy tudom szétszedni?segitséget kérek mert lefagy a lábam !!! :help:köszi

szia.
neked is van 1 rossz hirem.
sajna le kell bontanod a müszerfalat,hogy végig tudd nézni a vákumcsöveket..
Nekem meg volt törve az egyik,ezét nem szabályozta.meg 1 helyen a kábel köteg
összelapitotta..
ha nem ez akkor a kapcsolo,vagy a jobb lábadnál bedugod a fejed,a gázpedál
mellett kb 15 centire van a vákumszelep,aminek mozognia kell ha a kapcsolot

forgatod..sajna csak ennyit tudok segiteni
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13490 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:05:31 »

hát,akkor mehet tovább.Kábelköteg???
kedves Misi.
Nem nagyon jutok semmire a leállással..
Nem tudsz valakit aki megbizhato és ki tudja mérni
a hibaüzenetet..ha egyáltalán van benne ilyen.
de szerintem elfelejti minden elinditás után.
nem?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13491 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:39:44 »

Sziasztok,mk2 -es 1,8 benzines benzines autóm van. :falbav:A fűtésventilátora csak az ablakra fújja a levegőt bármej állásba .de  0 állásba nem fúj.Mi a probléma hogy tudom szétszedni?segitséget kérek mert lefagy a lábam !!! :help:köszi


A 0 állásban nem is kell neki fújni.
Leírtuk párszor a javítást, ha visszalapozol néhány oldalt . Smiley
Ha kiveszed a magnót mindenhez hozzáférsz. Kb 5 perc. Nézd át a csöveket, nincsenek-e eldugulva, de legelőször hallgasd meg, hogy szelel-e ha a 3-as csövet lehúzod.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13492 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:54:41 »

Üdv!

98-as Mk2-es Mondeomba lengéscsillapítót keresek!Szeretném a véleményeteket kérni, hogy melyikkel járnék jól?
Igazából a gyárinál keményebb is jöhetne, mert elég hajós a gyári gondolom. (Már vételkor nem voltak tökéletesek a gátlók...) A Koni-t nézegettem, de az ára miatt egyenlőre ez a stádium is marad...Cheesy
Ti mit használtok, és milyen árkategóriában kell gondolkodnom, illetve, hogy juthatok hozzá?

Köszi: Üdv: Én Smiley
ha ki van lágyulva a rugó, akkor bármilyen gátlóval hajós lesz lényegében
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13493 Dátum: 2010.10.19 kedd, 22:57:58 »

Üdv Mondeosok!
JÖN A TÉL!!!!!
Téligumi, folyadékok, takaró, akksi, ködlámpa, ablaktörlő!
Múlt héten volt diag-on a kocsi. Semmi nyányé! Jó haver (vizsgabiztos) átnézte, padra dobta, kirázta a szuszt a kocsiból (és belőlem is), fékeket mért, meg ilyenek. Nem talált semmi problémát, ennek kifejezetten örülök! Annak meg pláne, hogy nem került semmibe...... taps
Remélem, nem kell neki meghálálnom, mert az rá nézve szivattyú (munkahelyem: ronda) és nem akarok neki rosszat. Jövő áprilisban műszaki, addig még olyan veréb is kakál, amelyiknek lukja sincs, de nyugodt vagyok.
Annyit vettem észre, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítóm "nyekereg", mintha kenetlen lenne. Annak is jó a wd40? Vagy valami más jobb lenne?
Jó készülgetést a télre!!!!
 integet2
Naplózva
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #13494 Dátum: 2010.10.20 szerda, 09:14:57 »

Értem!

Akkor már csak egy olyan kérdés, hogy a LIP lengéscsillapító vagy az AL-KO a "jobb"?
Megközelítik ezek a gyári minőséget?

Üdv!
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13495 Dátum: 2010.10.20 szerda, 11:46:12 »

...Annyit vettem észre, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítóm "nyekereg", mintha kenetlen lenne. Annak is jó a wd40? Vagy valami más jobb lenne?...

az inkább stabrúd szilent lesz. a wd40 átmenetileg jó lesz neki  wave
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13496 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 19:11:03 »

Egy korábbi hozzászólásomban írtam, hogy a NORMAL tartománytól "balra"  vigyor3 tartózkodik a vízhőmérséklet mutatóm az esetek nagy részében.
Jövő héten biztos ami biztos termosztát csere lesz (meg még elég sok minden), de valahogy inkább az az érzésem, hogy a hőmérséklet jeladó lehet a ludas.
Mondjuk ennek ellentmond, hogy városban még csak-csak bemerészkedik a mutató a NORMAL helyére, de autópályán nem igazán.

Van ötletetek? Ti mire következtettek ezekből?

Ja, fázni nem szoktam a kocsiban (ezért sem gyanakszom első sorban a termosztátra, bár az érzet csalóka lehet).

Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13497 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 19:46:57 »

Egy korábbi hozzászólásomban írtam, hogy a NORMAL tartománytól "balra"  vigyor3 tartózkodik a vízhőmérséklet mutatóm az esetek nagy részében.
Jövő héten biztos ami biztos termosztát csere lesz (meg még elég sok minden), de valahogy inkább az az érzésem, hogy a hőmérséklet jeladó lehet a ludas.
Mondjuk ennek ellentmond, hogy városban még csak-csak bemerészkedik a mutató a NORMAL helyére, de autópályán nem igazán.

Van ötletetek? Ti mire következtettek ezekből?

Ja, fázni nem szoktam a kocsiban (ezért sem gyanakszom első sorban a termosztátra, bár az érzet csalóka lehet).



A mutató nekem városban és nyáron középen áll. Ilyenkor mikor meghül az idő akkor városon kívül lemegy a fél és a minimum állás feléhez. Nekem ilyen 2 éve mióta megvan a kocsi.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13498 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:08:33 »

Egy korábbi hozzászólásomban írtam, hogy a NORMAL tartománytól "balra"  vigyor3 tartózkodik a vízhőmérséklet mutatóm az esetek nagy részében.
Jövő héten biztos ami biztos termosztát csere lesz (meg még elég sok minden), de valahogy inkább az az érzésem, hogy a hőmérséklet jeladó lehet a ludas.
Mondjuk ennek ellentmond, hogy városban még csak-csak bemerészkedik a mutató a NORMAL helyére, de autópályán nem igazán.

Van ötletetek? Ti mire következtettek ezekből?

Ja, fázni nem szoktam a kocsiban (ezért sem gyanakszom első sorban a termosztátra, bár az érzet csalóka lehet).


termosztát...de inkább a termosztát alatt lévő gumigyürü engedi át a vizet!! nekem ez volt a baj...mire rájöttem 3 termosztátot vettem...és mindnél langyi volt télen a fütés..
most már 2 éve középen ágaskodik Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13499 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:13:24 »

hát,akkor mehet tovább.Kábelköteg???
Baj van..tegnap este leállt a gép..
Bevontattam a Ford szervizbe,kiméretni.
nem mutatott ki semmit a hibakodolvaso.
azota se indul ujra az auto.
levettem az akkusarut fél orára,majd vissza ugy ahogy irtad,de nem törlödött
az agya.szegénynek.
99% hogy motorvezérlö baja van azt mondták...
szerinted?
van itt valaki akinek lehet ilyen bontott vezérlője?
szerintem EEC-V van a 97es 1.8 ban
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.