Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:57:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358647 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13550 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:18:46 »

Még 1 fontos kérdés.
a gyujtó trafo csatlakozoja és az EEC-V
között van még valami gyujtást befolyásoló izé?
vagy a trafotol a vezeték egyből bemegy az EEC-be?
ugy érzem mégis atomokra kell szednem a gépet.
nem értem miért nem lehet megbizni a szervizes szerelőkbe..
miért nem tudnak lelkiismeretesebben dolgozni??
van olyan hely ahol meg tudnák keresni a hibát?
és nem a legdrágább alkatrészre fognák,mert nincs kedvük
belemélyedni?
Van,például a gyújtásmodul.De az csak az automatáknál van külön a tűzfalra csavarozva,a kéziváltósnál benne van az eec házában.Igazából a gyújtás minden befolyásolja.De konkrétan tudtommal a vezérlés kábelén nincs semmi rákötve a trafó három vezetékére.Illetve egy dolog van még,egy kicsi szürke gyújtáskondenzátornak kell lennie a trafó oldalán.Valakinél van,valakinél hiányzik és úgyis jó.Én amikor lekötöttem rángatott az autó.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.28 csütörtök, 20:23:51 írta misi107 » Naplózva
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13551 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:34:44 »

szerintem,leengeded a vizet,majd leveszed a termosztátházat,meg ami még ott van
utban azokat is,és már hozzá is férsz.
miért akarod lecserélni?
lehet az enyémet is kikéne...lehet azért áll meg az auto..
azt még nem cseréltem...
 falbav

Azért akarom, mert eléggé önfejű a vízhőmérséklet mutatóm. Kedden cseréltem termosztátot (gumi tömítés is volt hozzá), vízpumpát, folyadékot. A termosztát tuti jó, mert elég gyorsan befűt - kb. 3-4 km alatt. A mutató viszont általában nem mozog, ha mégis, akkor sincs köze a hőmérséklethez. Van olyan, hogy bemegy a NORMAL tartományba kb. O-ig, de aztán, gyorsan visszaesik.
Még nem mente a termosz csere óta sokat, de le fogom tesztelni több szempontból.

Én a jeladóra gyanakszom, külföldi oldalakon is írják, hogy ez is egy gyakori hibaforrás.

Esetleg még lehet az is, hogy indokolatlanul bekapcsol a ventilátor. Ezt még leellenőrzöm. De nagyon más nem jut eszembe.

Minden ötletet szívesen fogadok.  Wink
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13552 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:36:50 »

aláírásban...1999.,2.5...de azt nem tudom,mennyire évjárat függő.

Neked még soha nem állt le a gép?
vennem kell nekem is egy 2.5 öst...
 Roll Eyes
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13553 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:42:32 »

Van,például a gyújtásmodul.De az csak az automatáknál van külön a tűzfalra csavarozva,a kéziváltósnál benne van az eec házában.Igazából a gyújtás minden befolyásolja.De konkrétan tudtommal a vezérlés kábelén nincs semmi rákötve a trafó három vezetékére.Illetve egy dolog van még,egy kicsi szürke gyújtáskondenzátornak kell lennie a trafó oldalán.Valakinél van,valakinél hiányzik és úgyis jó.Én amikor lekötöttem rángatott az autó.
van szürke kondim,de ha lekötöm semmi nem történik,
megy ugyan ugy a gép,kimértem azt is: (17,1)mikroF
gondolom ez jo...szerintem csak zavarszürö.
a vezetéke rá van kötve a trafo csatlakozó,középsö vezetékére(+)
valahol a gégecsöben vissza a trafotol kb.20 centire..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13554 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:08:08 »

Neked még soha nem állt le a gép?
vennem kell nekem is egy 2.5 öst...
 Roll Eyes
dehogynem...amikor kifogyott a nafta... Wink
Meg amikor szétszedem és nem tudom összerakni... nyes
Ma például megkaptam a zsír új gyújtáskábeleket az ebayről.Nosza,berakom.Kezdtem volna kitekerni az egr csavarját...fél tekerés után eltört...Úgyhogy holnap berakok egy vastag kartonlapot tömítésnek,aztán várom fusim mestertől a bontottat....lassan a fél autóm tőle lesz...de tény,hogy vigyorfaktorban topon vagyok...
Nem szoktam driftelni,de gokartos kanyarbevételt csináltam,jött is az áldás a hátul ülőktől...megszivatott a téligumi...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13555 Dátum: 2010.10.29 péntek, 07:43:06 »

Sziasztok!
A kulcsos mizériára: nekem is 3 kulcs kellett a programozáshoz, de a harmadik is immós, bár nem vagyok benne biztos, el van téve vhá. Mielőtt programozták volna, jelezték, hogy lehet kevés lesz a 2 kulcs (évjárat függő a dolog), és kevés lett, így most 3 kulcsom van.
A motorleállásra, lehet megoldás lenne egy laptop+elm327 és folyamatosan logoloni az adatokat menet közben, amikor leáll megnézni, hogy hátha kiderül belőle vmi, gondolom hibakódnak kellene lennie, és a hozzá tartozó "Freez Frame Data" írja, hogy a hibakód megjelenésekor milyen értékek voltak, hőfok, sebesség, légtömeg, stb. Igazából csak hókuszpókusz ez is, de hátha megoldást ad. Egy elm327-es kábel 15e Ft, és ha van egy laptopod akkor máris lehet próbálkozni. (Ha meg már ezeken túl vagy, akkor bocs, nem emlékszem a teljes történetedre)
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13556 Dátum: 2010.10.29 péntek, 09:20:17 »

Akkor már jobb,ha tényleg elkezdik darabokra szedni és mindent egyenként ellenőrizni.Persze időigényes meló,de nálam az ilyen esetekben 90%-ban bevált.Ha tényleg valami rejtett elektromos hiba,akkor meg lehet,hogy az életben meg nem találják a forrását.Ha csak vezeték szakadt és hol összeér,hol nem azt még van esély megtalálni,de nem kívánom magamnak az ilyen melót.
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #13557 Dátum: 2010.10.29 péntek, 13:53:53 »

van szürke kondim,de ha lekötöm semmi nem történik,
megy ugyan ugy a gép,kimértem azt is: (17,1)mikroF
gondolom ez jo...szerintem csak zavarszürö.
a vezetéke rá van kötve a trafo csatlakozó,középsö vezetékére(+)
valahol a gégecsöben vissza a trafotol kb.20 centire..

Hát nem irigyellek!Én nem is gondolnám,hogy ennyi baj lehet ilyen "aprósággal".
Bár nekem 1.8TD-m van,most lett adagoló cserélve és az immo bezavart kicsit,de van egy haverom aki
15perc alatt kiiktatta nagy sietségben,de majd még visszaköti,ha több időnk lesz.
Addig járok vele úgyse lopják el,mert Ford nem kell a kutyának se mondja Ő.
Amikor vettem az autómat 8 éve nekem is ez volt a választási alap,m a VW Passatomat 1 hónap után lenyúlták.
Szóval a haverom elég jó szakember elektromos téren és,ha Salgótarján felé merészkedsz szerintem tudna vele mit kezdeni.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13558 Dátum: 2010.10.29 péntek, 14:54:51 »

van szürke kondim,de ha lekötöm semmi nem történik,
megy ugyan ugy a gép,kimértem azt is: (17,1)mikroF
gondolom ez jo...szerintem csak zavarszürö.
a vezetéke rá van kötve a trafo csatlakozó,középsö vezetékére(+)
valahol a gégecsöben vissza a trafotol kb.20 centire..
A reléket esetlegesen kicserélted?
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #13559 Dátum: 2010.10.29 péntek, 15:42:59 »

Sziasztok!

A szellőző ventillátorommal gondjaim vannak.
Már visszaolvasgattam,de nem találtam semmit amit használni tudnék.
Szóval a probléma,hogy a ventillátor működik minden fokozatban,a fűtés is jó,de csak a szélvédőre és a lábamra fújja a levegőt minden állásban,
viszont egy idő után,ha már a motor bemelegedett megjavul(gondolom én).
Hol keressem a hibát?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13560 Dátum: 2010.10.29 péntek, 19:36:18 »

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy folytatom a kisebb-nagyobb hibák kijavítását a kocsin.
(1.8b Mk2)

Valószínűleg utólag beépített riasztó van a kocsiban, a távirányítója fekete, hosszúkás, rajta egy kisebb és egy nagyobb kék színű gumi gombbal.
A nagyobb élesíti / oldja a riasztót és vezérli a központi zárat.
A riasztó részével nincs is gond, de a központi zár esetében jellemzően csak nyitja. Ugyanis zárás esetén, ugyan beélesedik a riasztó, de nem zár a központi zár.
Kulccsal viszont igen. A nyitással semmi gond, a távirányító nyit, és a riasztó kikapcsol.

Ez a hiba régebben csak nagyobb hideg esetén fordult elő, de most már inkább csak a nagy melegben működik normálisan. Tehát erősen romlik a tendencia.
Szeretnék a végére járni.

Furcsának találom, hogy a központi zár kulccsal gond nélkül zár, de a távirányítóval nem.
A jelenséghez hozzá tartozik, hogy amikor úgy 45 perc vezetés után teljesen felmelegszik a kocsi, akkor elő-előfordul, hogy magától bezár a központi zár, miközben vezetek. Mintha be akarná pótolni a lemaradást.  vigyor3

Ötlet?
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13561 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:24:34 »

Hát nem irigyellek!Én nem is gondolnám,hogy ennyi baj lehet ilyen "aprósággal".
Bár nekem 1.8TD-m van,most lett adagoló cserélve és az immo bezavart kicsit,de van egy haverom aki
15perc alatt kiiktatta nagy sietségben,de majd még visszaköti,ha több időnk lesz.
Addig járok vele úgyse lopják el,mert Ford nem kell a kutyának se mondja Ő.
Amikor vettem az autómat 8 éve nekem is ez volt a választási alap,m a VW Passatomat 1 hónap után lenyúlták.
Szóval a haverom elég jó szakember elektromos téren és,ha Salgótarján felé merészkedsz szerintem tudna vele mit kezdeni.
Köszi.Te S.tarjáni vagy?
volt már ott is az autom,1 éve diagnosztikán...
de semmit nem találtak..ott se.

most még megprobálok 1 dolgot.ha nem sikerül.küldj tel számot..
és megyek Tarjánba..
előre is köszi
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13562 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:32:14 »

Sziasztok!
A kulcsos mizériára: nekem is 3 kulcs kellett a programozáshoz, de a harmadik is immós, bár nem vagyok benne biztos, el van téve vhá. Mielőtt programozták volna, jelezték, hogy lehet kevés lesz a 2 kulcs (évjárat függő a dolog), és kevés lett, így most 3 kulcsom van.
A motorleállásra, lehet megoldás lenne egy laptop+elm327 és folyamatosan logoloni az adatokat menet közben, amikor leáll megnézni, hogy hátha kiderül belőle vmi, gondolom hibakódnak kellene lennie, és a hozzá tartozó "Freez Frame Data" írja, hogy a hibakód megjelenésekor milyen értékek voltak, hőfok, sebesség, légtömeg, stb. Igazából csak hókuszpókusz ez is, de hátha megoldást ad. Egy elm327-es kábel 15e Ft, és ha van egy laptopod akkor máris lehet próbálkozni. (Ha meg már ezeken túl vagy, akkor bocs, nem emlékszem a teljes történetedre)
Üdv
Köszi,nem probáltam még.
milyen program kell a laptop-ra?
és hol kapok olyan kábelt?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #13563 Dátum: 2010.10.30 szombat, 20:11:28 »

Köszi.Te S.tarjáni vagy?
volt már ott is az autom,1 éve diagnosztikán...
de semmit nem találtak..ott se.

most még megprobálok 1 dolgot.ha nem sikerül.küldj tel számot..
és megyek Tarjánba..
előre is köszi
Igen salgótarjáni vagyok,de Bp.-n dolgozom és csak hétvégén járok haza.
A szerelő haverom a Bosch szervízben dolgozik,de be ne menj oda,m lenyúzzák a bőrödet!!
A srácot Fogarasi Ferinek hívják,nem tudom mennyire lehet itt adatokat közzétenni,de add meg az emailod és küldöm a számát!
Most este úgyis összefutok vele megkérdem mi a véleménye és tud-e majd segíteni és jelentkezem.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13564 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 08:00:53 »

Köszi,nem probáltam még.
milyen program kell a laptop-ra?
és hol kapok olyan kábelt?
Szia!
ELM-327 a kábel neve, ez egy kínai cucc, sokat nem kell tőle várni. a Vaterán hírdet vki ilyet, vaterapecs (pécsi illetőségű) néven, én tőle vettem, adott hozzá prgomakt is. A többit pü-ben.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13565 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:06:41 »

Szia!
ELM-327 a kábel neve, ez egy kínai cucc, sokat nem kell tőle várni. a Vaterán hírdet vki ilyet, vaterapecs (pécsi illetőségű) néven, én tőle vettem, adott hozzá prgomakt is. A többit pü-ben.
Üdv
Ez komolyan müködik?te kiprobáltad már?mutatott valami hibakodot az autodon?
neked milyen évjáratu a járgány?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13566 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:16:01 »

A reléket esetlegesen kicserélted?
szia.a relé biztos hogy jo,mert kötöttem müszert a gyujtotrafo (+) vezetékére,
ami a relétöl jön,és menet közben figyeltem(13.7V) folyamatosan megvolt...
sött amikor tiltott a gép,akkor is rajta volt a fesz.a trafo középsö (+) vezetékén...
tehát a két szélsö negativot tiltja az EEC... ez itt a nagy baj.
ma kiszettem a fötengely jeladót,jonak néz ki.sérülés nincs.ell.áll.:380 ohm.
de kicseréltem beletettem egy Focus jeladoját,ami tuti jo..de az is 380 ohm.
a remény meghalt...
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13567 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:19:14 »

Most körözök az uj jeladoval,és várom a csodát...
 rinya
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13568 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 19:34:22 »

Most körözök az uj jeladoval,és várom a csodát...
 rinya
ne aggódj...nekem az egr egyik csavarja szétszakadt,a vákumelosztó csövei széttörtek.Úgy néz ki,a gyerek nyalóka pálcikái lesz a megoldás rá...a csavart meg úgyhagyom,vágtam bele kartonlapot,most az tömíti az egr-t...ha minden igaz,kapok új szívósort...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13569 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 20:40:05 »

ne aggódj...nekem az egr egyik csavarja szétszakadt,a vákumelosztó csövei széttörtek.Úgy néz ki,a gyerek nyalóka pálcikái lesz a megoldás rá...a csavart meg úgyhagyom,vágtam bele kartonlapot,most az tömíti az egr-t...ha minden igaz,kapok új szívósort...
esetleg horgászboltba nézz be, ott szoktak lenni ilyen kisméretű idomok
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #13570 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 21:12:31 »

szijasztok integet2 srácok azt szeretném meg kérdezni hogy nem lenne-e kedvetek öszehozni egy mini talit a az aréna plázába? gondolok itt a pestiekre meg persze aki el szeretne jöni mindenkit szeretettel várok. ha benne vagytok meg beszéljük az időpontot. várom a jelentkezőket. worship
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13571 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 14:47:44 »

Ez komolyan müködik?te kiprobáltad már?mutatott valami hibakodot az autodon?
neked milyen évjáratu a járgány?
Igen mutatott, mkII, 2,0Zetec, 98, kombi, de ezek az aláírásomból mind kiderülnek.
A gázbeszerelés után pláne jól jött, mert kretének szerelték, és nem állították be rendesen. Szépen mutatta a szegénykeverékes üzemet.
Sokat ne várj tőle. Lambda tesztet nem tud. És erre is igaz, hogy ha nem érted a miérteket (én se mindent), akkor hiába látsz grafinokat, meg értékeket jönni menni keresztbe kasul, úgysem tudsz vele mit kezdeni. De azért írtam, mert hátha segít. Ha vmi hibakóddal összefüggő dolog van, hátha tudsz belőle vmi okosat kifundálni. A komplett szétszedés, méregetés, szakadás keresés szerintem iszonyú nagy feladat. Ha nincs jó kapcsolási rajzod, akkor csak vaktában tudsz méregetni, kb semmit nem ér. Egy alattomos szálszakadásos, kontakthibás jelenséget így megtalálni, napok, hetek, szerencse kérdése. De erre az ELM sem hinném, hogy megoldást ad, legfeljebb szűkítheted a kört, hogy hol keresgélj, de ha mér ebben segített, akkor a feladatot lecsökkentheti értelmes, megoldható szintre.
Csodát ne várj, a Mondeo-k diagnosztikai része sajnos gyenge lábakon áll, a hibakód olvasás csak sz@rvashibákat mutat. De ha naplózod az értékeket, és leáll a verda, talán a visszakeresésből kiderülhet vmi.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #13572 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 15:00:33 »

szijasztok integet2 srácok azt szeretném meg kérdezni hogy nem lenne-e kedvetek öszehozni egy mini talit a az aréna plázába? gondolok itt a pestiekre meg persze aki el szeretne jöni mindenkit szeretettel várok. ha benne vagytok meg beszéljük az időpontot. várom a jelentkezőket. worship

most van szervezes alatt! worship
http://mondeo.hu/index.php?topic=92.0
udv!
gy
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13573 Dátum: 2010.11.03 szerda, 19:44:24 »

ne aggódj...nekem az egr egyik csavarja szétszakadt,a vákumelosztó csövei széttörtek.Úgy néz ki,a gyerek nyalóka pálcikái lesz a megoldás rá...a csavart meg úgyhagyom,vágtam bele kartonlapot,most az tömíti az egr-t...ha minden igaz,kapok új szívósort...
Nagyon csend van fiuk...
az EGR szelep,vagy valami más vákumos kütyü nem tiltja le az autot,
ha ugy érzékeli hogy tul büdös a füst..? eplus2
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13574 Dátum: 2010.11.03 szerda, 20:08:41 »

Nagyon csend van fiuk...
az EGR szelep,vagy valami más vákumos kütyü nem tiltja le az autot,
ha ugy érzékeli hogy tul büdös a füst..? eplus2
nem.ha elmegy a vákum,attól megy az autó csak rángat.Letiltáskor is a vezérlő nem az egész rendszert tiltja le,ez nem bmw vagy merci.Átáll vészüzemmódba,megy az autó,de csak korlátozva.Ha az egr behal,akkor is megy csak rángat.Le kell dugózni.De lassan már én is elvesztem a fonalat,mit nem mondtunk még...és mi nem lett kicserélve nálad...Ha megkérlek írnál egy összefoglalót?
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13575 Dátum: 2010.11.03 szerda, 20:45:26 »

nem.ha elmegy a vákum,attól megy az autó csak rángat.Letiltáskor is a vezérlő nem az egész rendszert tiltja le,ez nem bmw vagy merci.Átáll vészüzemmódba,megy az autó,de csak korlátozva.Ha az egr behal,akkor is megy csak rángat.Le kell dugózni.De lassan már én is elvesztem a fonalat,mit nem mondtunk még...és mi nem lett kicserélve nálad...Ha megkérlek írnál egy összefoglalót?
ugy kezdödött,hogy cseréltem:trafot,gyujtókábeleket,gyertyákat,mert az egyik
gyertyának joval kisebb vot az ell.állása.(ez lehet hiba ok?)
szoval ezek után,mostanában egyre sürübben leállt.
a jelenség,menet közben normál temponál(kb.150-200 kilométerenként)
letiltja a gyujtást,és a benzinbefecskendezést..ez biztos mert minden alkalommal
ellenöriztem.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13576 Dátum: 2010.11.03 szerda, 20:53:51 »

 eplus2
szikra sehol a 4 henger közül, plussz a mágnesszelepekre kötöttem LEDet,
igy látom amikor villog ,kap benzint...amikor tilt,a ledek sötéten alszanak..
ha kifogy a benzin,nem tilt,mert a ledek villognak,csak nincs mit befecskendezni..
Na kb.ez van.
Jászberényi Ford szervizben,diagnosztika,meg kicsi vizsgálodás után
azt mondták minden jo,biztos a z EEC-V,azt kell cserélni. (350.000)
vittem nekik bontobol 15.000 ért,azt berakták,de a jelenség ugyan az..
tehát a hiba még ott lapul,valahol.
sürü elnézés..amikor visszavittem,ujjabb diagnosztika,annyit irt ki
(tul szegény keverék)
majd,megegyeztünk,hogy lehet a fötengely jelado,de az már én cseréltem..
gyorsan szereztem egy jol müködö Focusbol..
most itt tartok....
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13577 Dátum: 2010.11.03 szerda, 20:57:56 »

ja még 1 kérdés.
ha a pillango szelep nem zár vissza rendesen,marad kis rés mellette,
akor a poti,más értéket mutat,ez nem passzol a légmennyiség mérövel...
ezt a hibát összeszedi,és megáll a járgány..
na ilyen gondolataim is voltak már..lehet nem jol raktam össze amikor utoljára
tisztitottam..??  Roll Eyes
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13578 Dátum: 2010.11.03 szerda, 21:22:24 »


sürü elnézés..amikor visszavittem,ujjabb diagnosztika,annyit irt ki
(tul szegény keverék)
ezt nem lamda hibára szokta írni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13579 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:52:03 »

Napfénytető körül léve mattfeketére festet rozsdamentes (szvsz aluminium) keretet mivel lehet lefesteni? Polírozták a kocsit ami szép lett, de lekapta pár helyen a ezt a mattfeka festtést a napfénytető keretről.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13580 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 12:08:37 »

Napfénytető körül léve mattfeketére festet rozsdamentes (szvsz aluminium) keretet mivel lehet lefesteni? Polírozták a kocsit ami szép lett, de lekapta pár helyen a ezt a mattfeka festtést a napfénytető keretről.

Hammerite! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13581 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 14:16:51 »

Ilyen kis pöcköt keresnék:

http://kepfeltoltes.hu/view/101104/zr_nzs_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lehet venni boltban?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13582 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 19:36:26 »

ja még 1 kérdés.
ha a pillango szelep nem zár vissza rendesen,marad kis rés mellette,
akor a poti,más értéket mutat,ez nem passzol a légmennyiség mérövel...
ezt a hibát összeszedi,és megáll a járgány..
na ilyen gondolataim is voltak már..lehet nem jol raktam össze amikor utoljára
tisztitottam..??  Roll Eyes
a pillangószelepnél maradni fog hézag,különben szorulna.Mondjuk egy millis az már gáz,de ennyire én még nem láttam kikopva,csak kispolszkinál.A potmétert eleve egy kevés fordulattal elfordítva kell felrakni az alapjárat miatt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13583 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 19:39:07 »

ezt nem lamda hibára szokta írni??
Tudtommal arra.De letiltani attól nem szokta a vezérlés.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13584 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:41:05 »

Tudtommal arra.De letiltani attól nem szokta a vezérlés.
ha a gyertyák ohm értéke nem egyforma?
érzékeli a két negativ vezeték áramát?
mert amikor a trafora kötöttem 5W-os izzot probalámpának,az 1es és 3as pontra.
azonnal tiltotta a gyujtást,és befecskendezést...
lehet nekem a két oldali vezeték árama nem egyforma?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13585 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:56:44 »

ha a gyertyák ohm értéke nem egyforma?
érzékeli a két negativ vezeték áramát?
mert amikor a trafora kötöttem 5W-os izzot probalámpának,az 1es és 3as pontra.
azonnal tiltotta a gyujtást,és befecskendezést...
lehet nekem a két oldali vezeték árama nem egyforma?
na várjunk.A gyertyák,ha egyformákat raktál bele,akkor a gyári értékeken belül egyformák.Persze van eltérés,de nem akkora,hogy ettől tiltana.Én jópárszáz kilométert lehúztam a széttört-szétégett gyertyáimmal úgy,hogy semmit nem vettem észre csak kicsi rángatást.Ha már mérsz,akkor nem a gyertyákat,hanem a trafót mérd ki.Vagy megtetted?Előásom,hogy a három lábon mit kellene mérned,de lehet,hogy itt is fent van.Az etzold féle könyv tuti hozza külön hibakeresésnél.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13586 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 21:20:09 »

na várjunk.A gyertyák,ha egyformákat raktál bele,akkor a gyári értékeken belül egyformák.Persze van eltérés,de nem akkora,hogy ettől tiltana.Én jópárszáz kilométert lehúztam a széttört-szétégett gyertyáimmal úgy,hogy semmit nem vettem észre csak kicsi rángatást.Ha már mérsz,akkor nem a gyertyákat,hanem a trafót mérd ki.Vagy megtetted?Előásom,hogy a három lábon mit kellene mérned,de lehet,hogy itt is fent van.Az etzold féle könyv tuti hozza külön hibakeresésnél.
a trafo az tuti jo.cseréltem. 0,7 ohm 1-2 és 0,7 ohm 2-3 között is.
de a régi trafom is ugyan ez...
csak gondolkodom hátha rossz gyertyát érzékeli és csak melegen,,,

mert a probalámpára tiltotta a szikrát..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13587 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 21:43:30 »

a trafo az tuti jo.cseréltem. 0,7 ohm 1-2 és 0,7 ohm 2-3 között is.
de a régi trafom is ugyan ez...
csak gondolkodom hátha rossz gyertyát érzékeli és csak melegen,,,

mert a probalámpára tiltotta a szikrát..
van párezer km-t futott tuti jó gyertyakészletem,ha már annyira ebben gondolkodsz.Egy próbát megér.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #13588 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 23:12:40 »

Sziasztok, nagy bajban vagyok, az este folyamán kifutott elém egy disznó... Vészfék jobbratartás megvolt, de nem tudtam elkerülni a balesetet.. Deszar ezt így leírni. Na mindegy, szóval az első lökhárító tropára ment, és a bal első ajtó teljesen behorpadt. Tudnátok nekem segíteni, hogy miképp tudnám megúszni legolcsóbban ezt? Esetleg valaki tud olcsó bontót, ismerősének bontott autojárol. Metál kék színű II-es mondiról van szó  Sad Sad
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13589 Dátum: 2010.11.05 péntek, 06:59:15 »

Sziasztok, nagy bajban vagyok, az este folyamán kifutott elém egy disznó... Vészfék jobbratartás megvolt, de nem tudtam elkerülni a balesetet.. De*** ezt így leírni. Na mindegy, szóval az első lökhárító tropára ment, és a bal első ajtó teljesen behorpadt. Tudnátok nekem segíteni, hogy miképp tudnám megúszni legolcsóbban ezt? Esetleg valaki tud olcsó bontót, ismerősének bontott autojárol. Metál kék színű II-es mondiról van szó  Sad Sad

Ha Budapest környékén laksz, akkor keresd "mk2"-t. 20/322-3530
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13590 Dátum: 2010.11.05 péntek, 08:28:14 »

Sziasztok, nagy bajban vagyok, az este folyamán kifutott elém egy disznó... Vészfék jobbratartás megvolt, de nem tudtam elkerülni a balesetet.. De*** ezt így leírni. Na mindegy, szóval az első lökhárító tropára ment, és a bal első ajtó teljesen behorpadt. Tudnátok nekem segíteni, hogy miképp tudnám megúszni legolcsóbban ezt? Esetleg valaki tud olcsó bontót, ismerősének bontott autojárol. Metál kék színű II-es mondiról van szó  Sad Sad
Vagy szundi Gyálon.A keres-kínálban meg van jópár bontandó autó.Itt Szegeden is van egy bontott kék kombi,bár az ajtókat épp nem tudom,megvannak-e még.Első lökösből akár egy utángyártott sem drága,de aminőségre figyelni kell,érdekes eltérések szoktak lenni.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13591 Dátum: 2010.11.05 péntek, 18:24:50 »

van párezer km-t futott tuti jó gyertyakészletem,ha már annyira ebben gondolkodsz.Egy próbát megér.
minden alkatrész gyanus....
de még nem találtam meg sajnos az igazi tettest..
 falbav
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13592 Dátum: 2010.11.05 péntek, 18:33:04 »

minden alkatrész gyanus....
de még nem találtam meg sajnos az igazi tettest..
 falbav
Nem tudom,mit ajánljak még.Az a baj,hogy ha el is hozod az autót,akkor is ha csak 200-300 km-ként jön elő a hiba,akkor hiába cserélünk ki mindent,nem derül ki egyből a tettes.Nálam a négyhengereshez van még pár jeladó,termosztát,trafó,gyertya,mágneskapcsolók,EGPD szelep,potméter,lambda szonda.Ha ezeket mind ki is cseréljük,akkor se biztos,hogy jó lesz...annyi legalább tuti,hogy ezek mind jók,ergo ezeket kizárhatod,ha tovább vacakol.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13593 Dátum: 2010.11.06 szombat, 08:12:46 »

minden alkatrész gyanus....
de még nem találtam meg sajnos az igazi tettest..
 falbav
Ilyen esetre szokott jól jönni a nézelődés. Kezd el tüzetesen átnézni, bogarászni a motorteret, hátha látsz vmi kábel hibát, égést, gyanús nyomot, pl kidörzsölődés stb. Nem tudom próbáltad-e, én álló helyzetben járó motornál elkezdeném mozgatni a csatlakozókat, a kábelkötegeket, természetesen nagyon ügyelve a forró és a mozgó alkatrészekre (szíjakra gondolok). Ha van lehetőség aknán alulról vizsgálódjál. Hátha. Ez is csak ötlet. Nekem sokszor bejött már, hogy nyitott szemmel jártam. Ilyenkor jó, ha az ember korábban már többször ránézett a motorra, mert könyebb a gyanus dolgot kiszúrni. (Hmm, mintha ez korábban nem így nézett volna ki, ez a folyásnyom sem vol ott, stb..)

üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gytibi
Vendég
« Új hozzászólás #13594 Dátum: 2010.11.06 szombat, 15:03:06 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám! Összetört a bal első fényszóró bórája és a bontóban szereztem egy másik teljes lámpát, de valahogy nem ugyanaz a kettő. Az enyémnek fekete a hátsó műanyag borítása, ennek meg fehér és az egyik ponton nem is lehet úgy rögzíteni mint a mostanit.
Valakinek valamilyen ötlete?

Köszi
Naplózva
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #13595 Dátum: 2010.11.06 szombat, 17:48:44 »

Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy mk2 be való kesztyűtartóból 2 féle létezik e, egyszer olyan amelyiknek a kilincse az ajtó bal oldalán van, és egyszer olyan amelyiknek az ajtó közepén. Az enyémbe nem tudom milyen kell, mert már úgy vettem az autót, hogy nem volt benne semmilyen. A két féle verzió között (ha tényleg kétféle van) van átjárás?
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #13596 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:02:37 »

Ha Budapest környékén laksz, akkor keresd "mk2"-t. 20/322-3530

Köszönöm mindkét hozzászólást, Gyálon nem jött össze a dolog, a másikat még nem hívtam, de fogom. Utángyártott lökösöket ti is rossznak találjátok? 8000-ért tudnék venni cromaxnál minőségi utángyártottat. Vagy inkább egy bontott? Köszi
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #13597 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:20:56 »

Köszönöm mindkét hozzászólást, Gyálon nem jött össze a dolog, a másikat még nem hívtam, de fogom. Utángyártott lökösöket ti is rossznak találjátok? 8000-ért tudnék venni cromaxnál minőségi utángyártottat. Vagy inkább egy bontott? Köszi
Utángyártottat semmi szín alatt ne vegyél,m teljesen mások a kapcsolódó részeknél az ívei.
Én vettem egyszer lefényezték felkínlódták rá de ocsmány,viszont nem annyira törékeny mint a gyári!
Nekem fenn van,de már nem érdekel.Akkor szedem le,ha összetöröm majd.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13598 Dátum: 2010.11.06 szombat, 20:28:11 »

Utángyártottat semmi szín alatt ne vegyél,m teljesen mások a kapcsolódó részeknél az ívei.
Én vettem egyszer lefényezték felkínlódták rá de ocsmány,viszont nem annyira törékeny mint a gyári!
Nekem fenn van,de már nem érdekel.Akkor szedem le,ha összetöröm majd.
Én mk1-hez vettem,az teljesen jó volt.Viszont mk2-ből láttam már én is gagyit.Az a legegyszerűbb ha megveszed és egyből felpróbáljátok.3 napon belül visszaveszik teljes áron.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13599 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 01:43:52 »

Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy mk2 be való kesztyűtartóból 2 féle létezik e, egyszer olyan amelyiknek a kilincse az ajtó bal oldalán van, és egyszer olyan amelyiknek az ajtó közepén. Az enyémbe nem tudom milyen kell, mert már úgy vettem az autót, hogy nem volt benne semmilyen. A két féle verzió között (ha tényleg kétféle van) van átjárás?
Előre is köszönöm a válaszotokat.
Szerintem középen van a zárja, de nézd meg, hogy a fülek hova mennének be és akkor kiderül.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.