Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:07:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6359508 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2011.03.01 kedd, 18:15:53 »

Fékezéskor csúszós úton csúsznak a kerekek, fékpedálon nem érzékelhető az ABS szelepeinek a szabályzása. Az autó úgy viselkedik mintha egyáltalán nem is rendelkezne ilyennel. Előjelét nem vettem észre, mivel nem volt állandóan jeges az út.
Hát,jégen édes mindegy van-e abs vagy nincs.Ami ezekben van azt vagy szeretni lehet vagy utálni.Én az utóbbiakba tartozom,ha a munka nagyjával végzek ki fogom szedetni az abs-t és átépíteni simára.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 20:43:15 »

Sziasztok!
Szeretném átalakítani a kipuff rendszert az autón. Neem sportdob. A hátsó dupla dob helyett tennék fel szimplát. A gyári program szerint (cromaxnál néztük) volt egy dobos kivitel is, nem csak a dupladobos, így elvileg akár még mehet is. Van erről vkinek tapasztalata?
Az autó MkII, 2,0i, szürkeszelepfedeles, kombi.
A miértekről meg csak annyit, hogy a 2 dob hátra drágább mint az egy, talán, de az biztos, hogy dupla rendszer mérhetetlenül ostobán van felfüggesztve.
Beleköthet ebbe hatóság? vizsgán, zöldkártyán?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 22:33:03 »

Sziasztok!
Szeretném átalakítani a kipuff rendszert az autón. Neem sportdob. A hátsó dupla dob helyett tennék fel szimplát. A gyári program szerint (cromaxnál néztük) volt egy dobos kivitel is, nem csak a dupladobos, így elvileg akár még mehet is. Van erről vkinek tapasztalata?
Az autó MkII, 2,0i, szürkeszelepfedeles, kombi.
A miértekről meg csak annyit, hogy a 2 dob hátra drágább mint az egy, talán, de az biztos, hogy dupla rendszer mérhetetlenül ostobán van felfüggesztve.
Beleköthet ebbe hatóság? vizsgán, zöldkártyán?
Üdv
Nem hiszem.Én a véhatból nemrég vágattam ki a baloldali dobot.A vizsgáztatók ezt nem nézik csak az össz. állapotot.Szerinted majd biztos tudni fogják,hogy melyik autó milyen gyári kipuffal készült?Sokszor még azzal sincsenek tisztában,hogy melyik autónak milyen matricát kell ragasztaniuk hátra.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 15:17:16 »

Nekem nincs fedkompom, a benzinmutató pedig köztudott, hogy nem pontos. Ígyhát érdekelne, hogy ha a mutató a felénél van, akkor hány liter van a tankban?
Köszi!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 15:30:07 »

Nekem nincs fedkompom, a benzinmutató pedig köztudott, hogy nem pontos. Ígyhát érdekelne, hogy ha a mutató a felénél van, akkor hány liter van a tankban?
Köszi!

Nekem a fele kb a felét mutatta MKI-nél, azaz 30 egynéhány l-t. Sztem Te is számolhatsz ezzel...
(a Galaxym is így mutatja, csak ott a fele 35l...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 19:37:00 »

Nekem nincs fedkompom, a benzinmutató pedig köztudott, hogy nem pontos. Ígyhát érdekelne, hogy ha a mutató a felénél van, akkor hány liter van a tankban?
Köszi!
Nekem a fele nem a fele, bár fedcompom van, össze sosem vetettem vele, de úgy rémlik (a gázosítás óta abszolút fogalmam sincs), hogy a fele mutatóállásnál már több hiányzik a tankból. (előtte 2es Fiesta, azon tudom, hogy a fele jelzésnél, már cirka a 2/3-a elfogyott)
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsoltar
Vendég
« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2011.03.12 szombat, 22:43:31 »

Sziasztok!
A segítségeteket kérném abban, hogy a tetőablakomat nem tudom kinyitni. A motor megy, de csak daráló hangot ad.
Bowden vagy fogaskerék hiba?
Illetve hogy érdemes nekiállni a szétszedésnek?
Aki tud kérem segítsen!
Köszönöm
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 08:04:41 »

Sziasztok!
A segítségeteket kérném abban, hogy a tetőablakomat nem tudom kinyitni. A motor megy, de csak daráló hangot ad.
Bowden vagy fogaskerék hiba?
Illetve hogy érdemes nekiállni a szétszedésnek?
Aki tud kérem segítsen!
Köszönöm

Érdemes. Magadnak spórolsz...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 11:30:31 »

Indítás után kialszik a többi visszajelzővel együtt

Kezelési útmutatóban nézd meg, hogy mikor kell kialudnia. Láttam már olyat, hogy rá volt kötve egy másik visszajelzőre az izzó ezért egyszerre aludtak ki, így valójában sose jelezte az ABS hibát...
Valószínűleg azt a "Ha nem látom a hibát.. akkor nincs is" módszert figyelembe készítették... szomoru1
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:29:23 »

Sziasztok!
KPM-es vizsga előtti köröket futom (gázbeépítés miatt). Voltam fék, és lengéscsillapító padon méretni az autót. EGy pár dolog kiderült.
Az első tárcsák ütnek,  Mértem a vastagságukat 22,6-22,8mm, a gyári minimum 22,2mm, tehát ez már nem szabályozható ill. nem érdemes. Ezt cserélem ez nem gond, és nem is kérdés. A hátsó féknél a kézifék hulla, bár szerintem a srác véletlenül (vagy sem) lenyomta a kart, így kioldotta az automata utánállítót, mert én miután hazajöttem és párszor jó alaposan meghúztam jobb lett, de az kétségtelen, hogy akkor sem az igazi. Ezzel kapcsolatban az a kérdés, hogy van vmi tipikus hibája a hátul tárcsafékes verziónak? Van vami amit érdemes rögtön nézni, ellenőrizni stb?
A lengéscsillapítóknál elől 70%, hátul 50 % körüli értékeket mértek. Mondom, akkor hátul csere, erre az volt a válasz, hogy néha az utángyártott sem tud 50% nál jobbat, és ez bőven elmegy vizsgán. Van ezzel kapcsolatban vkinek tapasztalata/infója? VAlóban elég az 50%?
Ha nem megy el, érdemes a felújítással bíbelődni? A bontottal kissé szkeptikus vagyok, a gyárira nincs pénzem, az utángyártott meg még mindig drága.
Létezik olyan hely/gép/eszköz ami a kiszerelt (bontott) lengcsill.t teszteli? Sejtem, hogy nincsm de hátha.
Üdv
ui: A mérést a Váci úti Speedy-ben csinálták, ingyen.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:16:06 »

Sziasztok!
KPM-es vizsga előtti köröket futom (gázbeépítés miatt). Voltam fék, és lengéscsillapító padon méretni az autót. EGy pár dolog kiderült.
Az első tárcsák ütnek,  Mértem a vastagságukat 22,6-22,8mm, a gyári minimum 22,2mm, tehát ez már nem szabályozható ill. nem érdemes. Ezt cserélem ez nem gond, és nem is kérdés. A hátsó féknél a kézifék hulla, bár szerintem a srác véletlenül (vagy sem) lenyomta a kart, így kioldotta az automata utánállítót, mert én miután hazajöttem és párszor jó alaposan meghúztam jobb lett, de az kétségtelen, hogy akkor sem az igazi. Ezzel kapcsolatban az a kérdés, hogy van vmi tipikus hibája a hátul tárcsafékes verziónak? Van vami amit érdemes rögtön nézni, ellenőrizni stb?
A lengéscsillapítóknál elől 70%, hátul 50 % körüli értékeket mértek. Mondom, akkor hátul csere, erre az volt a válasz, hogy néha az utángyártott sem tud 50% nál jobbat, és ez bőven elmegy vizsgán. Van ezzel kapcsolatban vkinek tapasztalata/infója? VAlóban elég az 50%?
Ha nem megy el, érdemes a felújítással bíbelődni? A bontottal kissé szkeptikus vagyok, a gyárira nincs pénzem, az utángyártott meg még mindig drága.
Létezik olyan hely/gép/eszköz ami a kiszerelt (bontott) lengcsill.t teszteli? Sejtem, hogy nincsm de hátha.
Üdv
ui: A mérést a Váci úti Speedy-ben csinálták, ingyen.

Úgy tudom hátul 50% a határ.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2011.03.15 kedd, 00:12:48 »

Sziasztok Urak!

Kulcsot szeretnék másoltatni a 98.-as autómhoz.
Gombnyomásra világítós immobilizer.-es.
Kérlek, ha tudtok Budapesten vagy a közelében normális árban, jelezzétek nekem.

pataki.z@t-online.hu

köszönöm szépen
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2011.03.15 kedd, 09:42:04 »

Sziasztok Urak!

Kulcsot szeretnék másoltatni a 98.-as autómhoz.
Gombnyomásra világítós immobilizer.-es.
Kérlek, ha tudtok Budapesten vagy a közelében normális árban, jelezzétek nekem.

pataki.z@t-online.hu

köszönöm szépen


Magát a nyers kulcsot lehet venni pl a cromaxnál és néhány üzletben másolni is tudnak. Esetleg még a szervizeknél lehet érdeklődni.
Van egy jóval olcsóbb megoldás. Kínából lehet rendelni nyers kulcsot chippel, keresni kell egy komolyabb másolót, aki a kulcs formáját elkészíti, a betanítást meg te is meg tudod csinálni otthon az eredeti (általában) piros és a nyomogatós világítós kulcs alapján (ha mindkettő az eredeti).
(Ha a régi kulcsra nincs szükséged, kapsz chip nélkülit is, ez pár száz forint. Ekkor át kell tenni a chipet az eredeti kulcsból, és elvileg működik.)
üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2011.03.15 kedd, 10:24:11 »

Sziasztok Urak!

Kulcsot szeretnék másoltatni a 98.-as autómhoz.
Gombnyomásra világítós immobilizer.-es.
Kérlek, ha tudtok Budapesten vagy a közelében normális árban, jelezzétek nekem.

pataki.z@t-online.hu

köszönöm szépen


www.aranykulcs.hu

 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2011.03.15 kedd, 20:00:32 »

Sziasztok!

A kulcsos témában köszönöm  a tippeket.

Sajnos még mindig nem 100%.-os az autóm.
A kulccsal az autót bezárom, majd a központi zár visszanyit.
(az akksi új)
Vettem két első (használt) ajtózárat, kicseréltessem, vagy van szerintetek van
spéci megoldása ennek a jelenségnek.

Tudtok ajánlani egy Budapest szerelőt Huh?
(350.-ért  vettem a kocsit idén, már ráköltöttem 250.-et és ,még hol a vége...)

Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2011.03.15 kedd, 21:28:56 »

Sziasztok!

A kulcsos témában köszönöm  a tippeket.

Sajnos még mindig nem 100%.-os az autóm.
A kulccsal az autót bezárom, majd a központi zár visszanyit.
(az akksi új)
Vettem két első (használt) ajtózárat, kicseréltessem, vagy van szerintetek van
spéci megoldása ennek a jelenségnek.

Tudtok ajánlani egy Budapest szerelőt Huh?
(350.-ért  vettem a kocsit idén, már ráköltöttem 250.-et és ,még hol a vége...)



Akkor nyitja vissza a kpzár az ajtókat, ha valamelyik zár szorul, nincs jó kenése.
Ez a legtöbb kollegánál a jobb első ajtó. Vedd le a borítást és vedd ki a zárat, tisztísd meg és zsírozd meg. Olyan lesz utána mint az új  Smiley
Ha nem javult, próbáld másik ajtóval Smiley

szerk: Szerintem a zárakat te is ki tudod cserélni (ha van időd), ha mégse sikerül, elég akkor a szerelőhöz menni Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.15 kedd, 21:35:21 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2011.03.16 szerda, 09:05:51 »

Az első tárcsák ütnek,  Ezt cserélem ez nem gond, és nem is kérdés. A hátsó féknél a kézifék hulla,
A lengéscsillapítóknál elől 70%, hátul 50 % körüli értékeket mértek.

A tárcsa még szabályozható lenne, mivel 10-ed mm-eket vesznek csak le, de hűtöttet nem ajánlatos, és ha nem gond, akkor... nyes

Mondeo kézifékétől sztem nem lehet sokat várni. Ha az automata felhúzásával jobb lett, akkor lehet tényleg csak az volt a gond, hogy a karon sikerült visszaugrasztani alap helyzetbe. Esetleg érdemes menet közben próbálgatni, hogy lassít e, vagy netalántán blokkol e...

Lengéscsillapító a Fiestán 40%-ig volt vizsgaképes. gondolom, hogy Mondeonál is így lehet...
Felújítás sztem nagyobb macera, mint a csere. Nézegesd a vaterát, ott vannak srácok, akik nagy-nagy kedvezménnyel árulnak újakat! Én így elmennék vele vizsgára.
Pomáz messze van Neked? Ott elvileg nem szórakoznak, csak a gázzal kapcsolatos dolgokra koncentrálnak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2011.03.16 szerda, 09:25:17 »

A lengéscsillapítóknál elől 70%, hátul 50 % körüli értékeket mértek. Mondom, akkor hátul csere, erre az volt a válasz, hogy néha az utángyártott sem tud 50% nál jobbat, és ez bőven elmegy vizsgán. Van ezzel kapcsolatban vkinek tapasztalata/infója? VAlóban elég az 50%?
Ha nem megy el, érdemes a felújítással bíbelődni? A bontottal kissé szkeptikus vagyok, a gyárira nincs pénzem, az utángyártott meg még mindig drága.
Létezik olyan hely/gép/eszköz ami a kiszerelt (bontott) lengcsill.t teszteli? Sejtem, hogy nincsm de hátha.
Üdv
ui: A mérést a Váci úti Speedy-ben csinálták, ingyen.

szia,

a hátsót nem újítják fel kombinál, az pont olyan konstrukció, hogy nem lehet (már kértem erre ajánlatot, onnan vagyok okos:))
az 50% bőven jó, ha téged nem zavar, felesleges cserélned. a rugó szokott amúgy elgyengülni, ettől jobban himbálózik, de arra meg ott a légrugó 15ezerért és megoldja...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2011.03.16 szerda, 10:59:03 »


Mondeo kézifékétől sztem nem lehet sokat várni. Ha az automata felhúzásával jobb lett, akkor lehet tényleg csak az volt a gond, hogy a karon sikerült visszaugrasztani alap helyzetbe. Esetleg érdemes menet közben próbálgatni, hogy lassít e, vagy netalántán blokkol e...


Én sem várnék tőle többet, az automata utánállító (a racsni a kar tövében) az összesben bexarik és nem állít utána, emiatt nem fog jól. Szét lehet szedni és megbuherálni, de én eddig nem hallottam sikerről.

Mi ez az "automata felhúzása"? Ez valami új trükk, amit én még nem próbáltam? Huh?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2011.03.16 szerda, 15:18:27 »

Én sem várnék tőle többet, az automata utánállító (a racsni a kar tövében) az összesben bexarik és nem állít utána, emiatt nem fog jól. Szét lehet szedni és megbuherálni, de én eddig nem hallottam sikerről.

Mi ez az "automata felhúzása"? Ez valami új trükk, amit én még nem próbáltam? Huh?

Hát, ha lerázkódik az automata utánállító, vagy Te magad akasztod ki, akkor a kar többszöri behúzásával újra behúzod az automatát... Gondolom, hogy nem voltam érthető.

Nekem inkább a boven, és annak felfogatása volt az ötletem. Mintha azzal nem tudtál volna nagyot feszíteni az erőkar miatt. Most a Galaxyn, és a Fiestán is hibátlan. Nem tudom, hogy ténylegesen mi volt ott a hiba. Igaz nekem csak dobfékem volt hátul, de én mindent kicseréltettem ott, és semmi érdemleges javulást nem tapasztaltam... Hegyen laktam, sosem gurult el, de mégsem éreztem azt a fenenagy biztonságot...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:07:39 »

Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat, a fejlemények:
Valóban nem lehet felújítani a hátsókat. De, a Kárászy nevű lengéscsillapítós cég tud kiszerelt csillapítót tesztelni/mérni. Végül vettem MkII-től 2db angol autóból származó csillapítót, elvittem hozzájuk bemérték, még tudja a gyári értéket, ill minimális az eltérés. Viszont kiokosítottak a %-ok tekintetében. Az 50% az nem azt jelenti, hogy null kilóméteresen 100% ot tud, és mostanra már csak a felét.
A bűvös szó a "maradék talperő", ha jól emlékszem, azaz a valós, állóhelyzetben mért tengely terhelésből, ennyi marad csak, miközben pitteg-pattog az autó a csodálatos magyar utakon. Tehát a kereket csak fél tömegnyi súly nyomja az aszfalthoz, ami meg a fékhatás miatt fontos. Ők is azt mondták, hogy 40-60 között jó. Így most marad ami az autó alatt van, ezt elteszem mérési jegyzőkönyvestül, és ha netán kell akkor berakatom.
A kézifék mostanság működik, miután jól behúzkodtam, de én is lejtős utcában lakom, mindig sebbességben hagyom az autót, még sosem gurult sehova. (Bezzeg a Trabi, az egyesben, kézifék nélkül, 2 szomszédnyit gurult egy éjszaka alatt, keresztbe az úton, majd megállt a kerítésük előtt 20 cm-el)
Az első tárcsákat meg cserélem, nem szabályoztatok. Azon lamentálok, hogy a betétetkben még van bőven kilóméter, és azokat nem cserélném, szabad ilyet? vagy ez túl eretnek gondolat? Ez lenne a második szett félig koptatott betéten itthon, mi vagyok én gyűjtő? Tudom, hogy hivatalosan betét és tárcsa együtt cserélendő, de mégis hátha.
Pomáz: oda viszik, MkII ajánlott egy embert aki ismerős ott, Ő intézi némi baksisért. Ismeretlenül, szivárgó motorolajjal, 13 éves gázos autóval nem próbálkoznék.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:21:30 »

Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat, a fejlemények:
Valóban nem lehet felújítani a hátsókat. De, a Kárászy nevű lengéscsillapítós cég tud kiszerelt csillapítót tesztelni/mérni. Végül vettem MkII-től 2db angol autóból származó csillapítót, elvittem hozzájuk bemérték, még tudja a gyári értéket, ill minimális az eltérés. Viszont kiokosítottak a %-ok tekintetében. Az 50% az nem azt jelenti, hogy null kilóméteresen 100% ot tud, és mostanra már csak a felét.
A bűvös szó a "maradék talperő", ha jól emlékszem, azaz a valós, állóhelyzetben mért tengely terhelésből, ennyi marad csak, miközben pitteg-pattog az autó a csodálatos magyar utakon. Tehát a kereket csak fél tömegnyi súly nyomja az aszfalthoz, ami meg a fékhatás miatt fontos. Ők is azt mondták, hogy 40-60 között jó. Így most marad ami az autó alatt van, ezt elteszem mérési jegyzőkönyvestül, és ha netán kell akkor berakatom.
A kézifék mostanság működik, miután jól behúzkodtam, de én is lejtős utcában lakom, mindig sebbességben hagyom az autót, még sosem gurult sehova. (Bezzeg a Trabi, az egyesben, kézifék nélkül, 2 szomszédnyit gurult egy éjszaka alatt, keresztbe az úton, majd megállt a kerítésük előtt 20 cm-el)
Az első tárcsákat meg cserélem, nem szabályoztatok. Azon lamentálok, hogy a betétetkben még van bőven kilóméter, és azokat nem cserélném, szabad ilyet? vagy ez túl eretnek gondolat? Ez lenne a második szett félig koptatott betéten itthon, mi vagyok én gyűjtő? Tudom, hogy hivatalosan betét és tárcsa együtt cserélendő, de mégis hátha.
Pomáz: oda viszik, MkII ajánlott egy embert aki ismerős ott, Ő intézi némi baksisért. Ismeretlenül, szivárgó motorolajjal, 13 éves gázos autóval nem próbálkoznék.

a betétet beteheted szerintem, ha a szélét körben megreszeled...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:38:25 »

Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat, a fejlemények:
Valóban nem lehet felújítani a hátsókat. De, a Kárászy nevű lengéscsillapítós cég tud kiszerelt csillapítót tesztelni/mérni. Végül vettem MkII-től 2db angol autóból származó csillapítót, elvittem hozzájuk bemérték, még tudja a gyári értéket, ill minimális az eltérés. Viszont kiokosítottak a %-ok tekintetében. Az 50% az nem azt jelenti, hogy null kilóméteresen 100% ot tud, és mostanra már csak a felét.
A bűvös szó a "maradék talperő", ha jól emlékszem, azaz a valós, állóhelyzetben mért tengely terhelésből, ennyi marad csak, miközben pitteg-pattog az autó a csodálatos magyar utakon. Tehát a kereket csak fél tömegnyi súly nyomja az aszfalthoz, ami meg a fékhatás miatt fontos. Ők is azt mondták, hogy 40-60 között jó. Így most marad ami az autó alatt van, ezt elteszem mérési jegyzőkönyvestül, és ha netán kell akkor berakatom.
A kézifék mostanság működik, miután jól behúzkodtam, de én is lejtős utcában lakom, mindig sebbességben hagyom az autót, még sosem gurult sehova. (Bezzeg a Trabi, az egyesben, kézifék nélkül, 2 szomszédnyit gurult egy éjszaka alatt, keresztbe az úton, majd megállt a kerítésük előtt 20 cm-el)
Az első tárcsákat meg cserélem, nem szabályoztatok. Azon lamentálok, hogy a betétetkben még van bőven kilóméter, és azokat nem cserélném, szabad ilyet? vagy ez túl eretnek gondolat? Ez lenne a második szett félig koptatott betéten itthon, mi vagyok én gyűjtő? Tudom, hogy hivatalosan betét és tárcsa együtt cserélendő, de mégis hátha.
Pomáz: oda viszik, MkII ajánlott egy embert aki ismerős ott, Ő intézi némi baksisért. Ismeretlenül, szivárgó motorolajjal, 13 éves gázos autóval nem próbálkoznék.

A betéteket szerintem is berakhatod, de elötte valami sik lapon (pl. üveglapon) csiszold sikra, úgy hogy az üveglapra csiszoló vásznat terítesz és azon csiszolod a betétet, így hamarabb hozzá kopik az új tárcsához és hamarabb eléred a max fékhatást!
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.16 szerda, 19:42:46 írta Kusti1 » Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:54:37 »

Akkor nyitja vissza a kpzár az ajtókat, ha valamelyik zár szorul, nincs jó kenése.
Ez a legtöbb kollegánál a jobb első ajtó. Vedd le a borítást és vedd ki a zárat, tisztísd meg és zsírozd meg. Olyan lesz utána mint az új  Smiley
Ha nem javult, próbáld másik ajtóval Smiley

szerk: Szerintem a zárakat te is ki tudod cserélni (ha van időd), ha mégse sikerül, elég akkor a szerelőhöz menni Cheesy

Szia!
Levettem az ajtókárpitot....., benéztem az ajtóba... majd visszatettem a kárpitot.
Szerintem én nem tudom bezsírozni, pedig nagyon szívesen bütykölgetném az autómat.
A szervízben 6000.-FT.-os óradíjjal dolgoznak , ezért a munkáért el akarnak kérni 1,5 óra díját.
Ezért keresnem kell egy másik szerelőt (vagy műkedvelőt) Budapesten vagy a környékén.

Lehet, hogy már kérdeztem tőled, tudsz egy ilyet???

Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:02:13 »

Szia Astor!

Olvasom a válaszaidat, úgy látom igen nagy tapasztalatod van ezen a területen.
Ezért egy kis infót kérnék tőled.
- A váltóm nehezen veszi az 1.-es és 2.-es fokozatot. Gondolkodjak másik , használt váltó beszerzésében , vagy
van más megoldás is?
- 2 hónapja betetettem sedan autómba hátulra, új Lipmessa lengéscsillapítót.
Már egy kis egyenetlenség miatt is kopog.
Felhívtam a kereskedőt , azt mondta, hogy hozzak mérési jegyzőkönyvet.
Beszéltem a szervízzel, azt mondták, hogy felesleges megmérnem, mert úgy is jó eredményt fogok kapni.
Ez a 22.-es csapdája. Szerinted mit lehet tenni ezzel a gagyi lengéscsillapítóval?

PZ
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:09:56 »

Szia!
Levettem az ajtókárpitot....., benéztem az ajtóba... majd visszatettem a kárpitot.
Szerintem én nem tudom bezsírozni, pedig nagyon szívesen bütykölgetném az autómat.
A szervízben 6000.-FT.-os óradíjjal dolgoznak , ezért a munkáért el akarnak kérni 1,5 óra díját.
Ezért keresnem kell egy másik szerelőt (vagy műkedvelőt) Budapesten vagy a környékén.

Lehet, hogy már kérdeztem tőled, tudsz egy ilyet???


bő két hét múlva minitalálkozó lesz
ha addigra nem oldódik meg, akkor szerintem biztos lesz olyan segítőkész ember, aki segít neked a szét- és összeszerelésben
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:12:41 »

Úgy ahogy írták nincs bovden a kilincs mechanizmusban, de viszont vannak merevített acél drótok, ha jól emlékszem kettő is. Ezeknek összeköttetésbe vannak az ajtó zárral, és itt lesz neked a bibi. Én sokat szétszedtem már, mivel a közpntizáram halott volt mikor a kocsit vettem és megcsináltam mind a négyet. Csak azt sajnálom, hogy nem készítettem képeket róla, pedig még a zár belsejéről is tudtam volna. A zár rendszer elég mocskos volt a kilincsnél, de neked nem hiszem ez okozná, ha a szétbontásról akarsz bővebben tudni valamit, csak szólj és leírom! hehe

Szia !

A segítségedet kérném.
A kp.záramat bezárom, majd azonnal visszanyit, aztán 3 -4 zárási kisérlet után már nem dolgozik az kp zár motorja, csak egyenként lehet bezárni az ajtókat.
Levettem az ajtókárpitot, de nem mertem nekifogni félek, hogy nem tudom összerakni...
Szerinted mi lehet a baja?
Kihez lehetne fordulni a javítással???  Roll Eyes Undecided
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:15:17 »

bő két hét múlva minitalálkozó lesz
ha addigra nem oldódik meg, akkor szerintem biztos lesz olyan segítőkész ember, aki segít neked a szét- és összeszerelésben
Szia Yoco!

Köszönöm a válaszodat.
Hol és mikor lesz a minitalálkozó?
Végre megismerkedhetem a jófej mondeósokkal !!!
PZ
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:20:33 »

Szia Astor!

Olvasom a válaszaidat, úgy látom igen nagy tapasztalatod van ezen a területen.
Ezért egy kis infót kérnék tőled.
- A váltóm nehezen veszi az 1.-es és 2.-es fokozatot. Gondolkodjak másik , használt váltó beszerzésében , vagy
van más megoldás is?
- 2 hónapja betetettem sedan autómba hátulra, új Lipmessa lengéscsillapítót.
Már egy kis egyenetlenség miatt is kopog.
Felhívtam a kereskedőt , azt mondta, hogy hozzak mérési jegyzőkönyvet.
Beszéltem a szervízzel, azt mondták, hogy felesleges megmérnem, mert úgy is jó eredményt fogok kapni.
Ez a 22.-es csapdája. Szerinted mit lehet tenni ezzel a gagyi lengéscsillapítóval?

PZ

Kombiról tudok infókat mondani, de azért remélem használható:
Általában a kipuf rögzítése szokott kilazulni, és így hozzá tud ütődni valahol a kasztnihoz.
Esetleg kopoghat hátul a kutyacsont (stabilizátor pálca) miatt is, de ha lengéscsillapítókat most cseréltél, a szerelőnek illett volna szólnia, ha gond van velük Smiley
Vagy a kerékkulcs/emelő a pótkerék alatt vigyor3 integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:27:25 »

Szia Astor!

Olvasom a válaszaidat, úgy látom igen nagy tapasztalatod van ezen a területen.
Ezért egy kis infót kérnék tőled.
- A váltóm nehezen veszi az 1.-es és 2.-es fokozatot. Gondolkodjak másik , használt váltó beszerzésében , vagy
van más megoldás is?
- 2 hónapja betetettem sedan autómba hátulra, új Lipmessa lengéscsillapítót.
Már egy kis egyenetlenség miatt is kopog.
Felhívtam a kereskedőt , azt mondta, hogy hozzak mérési jegyzőkönyvet.
Beszéltem a szervízzel, azt mondták, hogy felesleges megmérnem, mert úgy is jó eredményt fogok kapni.
Ez a 22.-es csapdája. Szerinted mit lehet tenni ezzel a gagyi lengéscsillapítóval?

PZ

a kopogást illetően én is inkább pumukli leírásában szereplő dolgokra tippelek. ezen kívül lehet még a kereszt stab.szilent is. de a hátsó kopogás legtöbbször a függőleges stabszár szilentek szakadása miatt szokott lenni.
az 1,2 szerintem lehet beállítási hiba, vagy a bowden végén lévő műanyag pöcök kopott ki.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:29:18 »

Szia!
Levettem az ajtókárpitot....., benéztem az ajtóba... majd visszatettem a kárpitot.
Szerintem én nem tudom bezsírozni, pedig nagyon szívesen bütykölgetném az autómat.
A szervízben 6000.-FT.-os óradíjjal dolgoznak , ezért a munkáért el akarnak kérni 1,5 óra díját.
Ezért keresnem kell egy másik szerelőt (vagy műkedvelőt) Budapesten vagy a környékén.

Lehet, hogy már kérdeztem tőled, tudsz egy ilyet???


nem olyan ördöngős dolog.
az anyós oldalival próbálkozz, így ha elszúrod, akkor attól még tudod használni a kocsit. de erre nem sok esélyt látok. kis türelem, logika, meg kézügyesség kell hozzá.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2011.03.22 kedd, 06:51:23 »

a kopogást illetően én is inkább pumukli leírásában szereplő dolgokra tippelek. ezen kívül lehet még a kereszt stab.szilent is. de a hátsó kopogás legtöbbször a függőleges stabszár szilentek szakadása miatt szokott lenni.
az 1,2 szerintem lehet beállítási hiba, vagy a bowden végén lévő műanyag pöcök kopott ki.
vagy váltóolaj.Érdemes cserélni,otthon is kivitelezhető és sokat segít.A műanyagokat lehet cserélni külön is,csak nem érdemes.A hátuljával astornak igaza van,bár ha cserélték a teleszkópokat és nem szóltak,hogy a gumi szakadt,azért érdekes.Szintén otthon is cserélhető alkatrész,a keresztrúd szilentjével együtt érdemes megcsinálni.Ha a függőleges rúd is a csavarnál kopott,abból újat érdemes venni (gumiban van egy fém gyűrű és az a gumi is szétmegy olyan 100-150e km alatt)
<a href="http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/hatso_stab_csere_mk1.pdf" target="_blank">http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/hatso_stab_csere_mk1.pdf</a>
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.22 kedd, 06:53:40 írta misi107 » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2011.03.22 kedd, 07:07:50 »

Szia Astor!

Olvasom a válaszaidat, úgy látom igen nagy tapasztalatod van ezen a területen.
Ezért egy kis infót kérnék tőled.
- A váltóm nehezen veszi az 1.-es és 2.-es fokozatot. Gondolkodjak másik , használt váltó beszerzésében , vagy
van más megoldás is?
- 2 hónapja betetettem sedan autómba hátulra, új Lipmessa lengéscsillapítót.
Már egy kis egyenetlenség miatt is kopog.
Felhívtam a kereskedőt , azt mondta, hogy hozzak mérési jegyzőkönyvet.
Beszéltem a szervízzel, azt mondták, hogy felesleges megmérnem, mert úgy is jó eredményt fogok kapni.
Ez a 22.-es csapdája. Szerinted mit lehet tenni ezzel a gagyi lengéscsillapítóval?
PZ
Bp-en a Speedy szervízhálózat ingyen méri a lengéscsillapító állapotát, igaz beszerelt állapotban.
Egyébként csatlakozom az előttem szólokhoz, kipuff, kutyacsont, kerékkulcs.
üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:07:50 »

SZiasztok!

A csomagtér teleszkópja megadta magát (sedan).
Vettem a Vaterán 2db újat.(5.000.-Ft)
Ma egész délután szerencsétlenkedtem vele, de a belső felfüggesztését nem tudom levenni, mert nem lehet hozzáférni
a doblemez miatt.

Van esetleg valami ötletetek, hogyan lehetne kiszedni???
Össze-vissza vertem már a kezem ...nincs ötletem!

Tudnátok segíteni?
 falbav
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:10:44 »

vagy váltóolaj.Érdemes cserélni,otthon is kivitelezhető és sokat segít.A műanyagokat lehet cserélni külön is,csak nem érdemes.A hátuljával astornak igaza van,bár ha cserélték a teleszkópokat és nem szóltak,hogy a gumi szakadt,azért érdekes.Szintén otthon is cserélhető alkatrész,a keresztrúd szilentjével együtt érdemes megcsinálni.Ha a függőleges rúd is a csavarnál kopott,abból újat érdemes venni (gumiban van egy fém gyűrű és az a gumi is szétmegy olyan 100-150e km alatt)

Szia Misi!

Nagyon köszönöm a segítséged, már látom az alagút végén a megoldást!!
Lehet , hogy nem is kell balhéznom a lengéscsillapító miatt a kereskedővel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.31 csütörtök, 13:38:14 írta Joe » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:13:49 »

SZiasztok!

A csomagtér teleszkópja megadta magát (sedan).
Vettem a Vaterán 2db újat.(5.000.-Ft)
Ma egész délután szerencsétlenkedtem vele, de a belső felfüggesztését nem tudom levenni, mert nem lehet hozzáférni
a doblemez miatt.

Van esetleg valami ötletetek, hogyan lehetne kiszedni???
Össze-vissza vertem már a kezem ...nincs ötletem!

Tudnátok segíteni?

 falbav

bevallom, fogalmam nincs milyen telók vannak szedánban. nekem eddig csak kombival volt dolgom. ezért, ha haszontalan a hsz-em, tekintsd tárgytalannak.
tehát: a gömbfejeken van kívülről egy biztosító lemez. ha azt kipattintod, le tudod venni a telót.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:22:23 »

bevallom, fogalmam nincs milyen telók vannak szedánban. nekem eddig csak kombival volt dolgom. ezért, ha haszontalan a hsz-em, tekintsd tárgytalannak.
tehát: a gömbfejeken van kívülről egy biztosító lemez. ha azt kipattintod, le tudod venni a telót.
ötajtós is ugyanilyen,de tudtommal a szedáné is.Igazából,ha elég fizikai ráhatással húzod,akkor a rugóslemez biztosítóval együtt lejön.De tényleg erővel kell húzni.Azt én sem tudom,hol van a szedánnál a rögzítése a kasztnin.Vazze,miért nem vettél ötajtóst? (najó,ez csak gonoszkodás...)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:35:45 »

ötajtós is ugyanilyen,de tudtommal a szedáné is.Igazából,ha elég fizikai ráhatással húzod,akkor a rugóslemez biztosítóval együtt lejön.De tényleg erővel kell húzni.Azt én sem tudom,hol van a szedánnál a rögzítése a kasztnin.Vazze,miért nem vettél ötajtóst? (najó,ez csak gonoszkodás...)
azé nem, mer abba nem férnek be a malacok katrocostul beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:47:10 »

Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat, holnap megyek tovább birkózni ezzel a kib...ott teleszkóppal.
(a poén jó volt)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:55:17 »

a kis fém bizbaszt csavarhúzóval leszeded, aztán ki kell pattintani
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:57:40 »

a kis fém biz***t csavarhúzóval leszeded, aztán ki kell pattintani

SZia Yoco!

Köszönöm a válaszod.
Nem az a baj, hogy nincs meg ez a rögzítő lemez, hanem az, hogy nem férek hozzá a doblemez és a
lengéscsillapító torony miatt.
Az utastér felől lemez van!
Neked esetleg ötleted, hogy hogyan lehetne kicserélni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 21:59:58 írta lencse1 » Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 14:58:16 »

Szombaton voltam Tuning show-n és szerintem körbenéztem mindenhol, de asszem carstylingon is fent lévő XXL-Gabe-n kívül nem láttam Mondeot. Egyik szemem sír, a másik üveg, mert kár, hogy nem volt legalább 1 szépen megcsinált esetleg külföldi vas, másik szempontból viszont itt az idő megmutatni, h ez a verda is van olyan szép mint egy clean golf vagy egy astra.  taps
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2011.03.30 szerda, 15:29:30 »

sziasztok!kiakarnám venni a jvc fejegységet a kocsimbol azért hogy a fütést megbuheráljam hogy ne csak a szélvédöre menjen a levegö de fogalmam sincs mivel tudnám kivenni mivel kiszedövillám nincs hozzá és sehol nem lehet kapni.van ötletetek??
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2011.03.30 szerda, 15:31:55 »

sziasztok!kiakarnám venni a jvc fejegységet a kocsimbol azért hogy a fütést megbuheráljam hogy ne csak a szélvédöre menjen a levegö de fogalmam sincs mivel tudnám kivenni mivel kiszedövillám nincs hozzá és sehol nem lehet kapni.van ötletetek??
valami bővebb infó kellene, hogy milyen is ez a fejegység, mert jelen infók alapján azt tudnám tanácsolni, hogy egy nagy csavarhúzóval feszítsd ki eplus2
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2011.03.30 szerda, 15:45:36 »

valami bővebb infó kellene, hogy milyen is ez a fejegység, mert jelen infók alapján azt tudnám tanácsolni, hogy egy nagy csavarhúzóval feszítsd ki eplus2
ne viccelj már!!!tegyem tönkre?cd-s jvc.kár lenne érte.késsel esetleg?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2011.03.30 szerda, 16:42:12 »

ne viccelj már!!!tegyem tönkre?cd-s jvc.kár lenne érte.késsel esetleg?
őszintén,mégis mit vártál?Ahány rádió,annyi féle elhelyezés,rögzítés.Én műszerész csavarhúzóval szoktam a füleket lenyomni.A gyárihoz van például kiszedő,de csinálhatsz magadnak is.Ha például nem csak bepattintva van,hanem hátul becsavarozva is,akkor meg bontani kell a konzol oldalát.Hmm?Legalább egy képet rakj már be a hsz-be és talán több értelmes választ kapsz.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2011.03.30 szerda, 19:43:30 »

ne viccelj már!!!tegyem tönkre?cd-s jvc.kár lenne érte.késsel esetleg?
hülye kérdésre csak hülye választ tudok adni

(mint az ügyfél, azt hiszi, hogy látnok vagyok és tudom, hogy milyen géppel szeretne dolgozni, mihez kér szerszámot ..)
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:21:04 »

ne viccelj már!!!tegyem tönkre?cd-s jvc.kár lenne érte.késsel esetleg?

A legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás, hogy elmész egy autohifishez, aki egy doboz sörért kiszedi a rádiót.
Szakszerű is lesz, nem karcolódik, és nem utolsó sorban el tudod lesni hogy nézett ki az eszköz, amivel kivette, így talán el tudod készíteni otthon magadnak Smiley
üdv
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
teglas.zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:46:16 »

Sziasztok mondeo mk2 alufelni anyát keresek  ha van elado azt  megkőszőném
Naplózva
setup0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:28:01 »

Helló mindenki!
Elsősorban azokhoz szól a kérdés akiknek kombijuk van Smiley
Nem tudja vki h a csomagtartó ajtó mért zörög?? Párszor már lett rajt állítva azon a bizgentyűn amihez a zár csatlakozik azt kicsit csendesebb lett de nem szűnt meg teljesen azt 1 kis idő el teltével újra zörög mind állat.
Ha valaki tud valami okosságot azt szívesen fogadom
Előre is köszönöm mindenkinek...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.