Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:15:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349301 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14700 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:37:14 »

Te, meddig tart még ez a fagyi szezon? Mennék le szerelni (szereltetni eplus2) hozzád. Meddig kell még várni? Szeptember végén már lehet menni, főnök?
addig meg kéne csinálni az aknát, ő meg fagyival fizetne Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14701 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:42:01 »

addig meg kéne csinálni az aknát, ő meg fagyival fizetne Smiley

Ne izguljál, te is jössz majd. Neked motorcsere is lesz. Úgyhogy az aknát most már biztosan te fogod kiásni! Esetleg segítünk picit, de nem sokat. hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14702 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:44:42 »

Ne izguljál, te is jössz majd. Neked motorcsere is lesz. Úgyhogy az aknát most már biztosan te fogod kiásni! Esetleg segítünk picit, de nem sokat. hehe
nem lehetsz a közelemben, mikor motort cserélünk, negatív hatással vagy az autókra  eplus2
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14703 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:09:16 »

Sziasztok kedves szakik!

Lenne egy érdekes problémám. *** az alapjáratom (olvastam az összes cikket amit kellett). A dolog annyi, hogy beindul a kocsi és hirtelen leesik a fordulat 500-ra, majd vissza és lassan jó lesz. Ha gáz nélkül 1-be kiengedem a kuplungot akkor ugyanez, leesik a fordulat és le akar fulladni, csak lassan szabályoz vissza.
Rákötötték gépre, és alapjáraton baromi szegény a keverék a lamdba szonda szerint, ha adok gázt akkor minden beáll jó értékre, alapjáraton ismét elromlik. Természetesen maf-szennozr tiszta, az egész szívosor ki lett tisztítva, alapjárati motor elvileg ok.

A probléma régóta fennáll, de közben beszereltettünk egy gáz szettet, na a vicc az az, hogy gázzal semmi gond nincs, és a műszer gáznál jó keveréket is mutatott, az alapjárati motor szabályoz szépen ha kiejtem a kuplungot nem fulladozik. Tehát a probléma érdekes.

Ez főleg hidegen zavaró, melegen már gázzal semmi gondom nincsen. Tehát feltételezem, hogy a szívóoldallal nincsen gond.

Van valami ötletetek?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14704 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:21:06 »

Sziasztok kedves szakik!

Lenne egy érdekes problémám. *** az alapjáratom (olvastam az összes cikket amit kellett). A dolog annyi, hogy beindul a kocsi és hirtelen leesik a fordulat 500-ra, majd vissza és lassan jó lesz. Ha gáz nélkül 1-be kiengedem a kuplungot akkor ugyanez, leesik a fordulat és le akar fulladni, csak lassan szabályoz vissza.
Rákötötték gépre, és alapjáraton baromi szegény a keverék a lamdba szonda szerint, ha adok gázt akkor minden beáll jó értékre, alapjáraton ismét elromlik. Természetesen maf-szennozr tiszta, az egész szívosor ki lett tisztítva, alapjárati motor elvileg ok.

A probléma régóta fennáll, de közben beszereltettünk egy gáz szettet, na a vicc az az, hogy gázzal semmi gond nincs, és a műszer gáznál jó keveréket is mutatott, az alapjárati motor szabályoz szépen ha kiejtem a kuplungot nem fulladozik. Tehát a probléma érdekes.

Ez főleg hidegen zavaró, melegen már gázzal semmi gondom nincsen. Tehát feltételezem, hogy a szívóoldallal nincsen gond.

Van valami ötletetek?

Akkor kizárásos alapon az üzemanyagrendszerben lesz a hiba! Mérjetek egy üzemanyagnyomást kezdésnek és ha szerencsétek van okosabbak lesztek utána de azért én rápróbálnék egy másik pumpát is a biztonság kedvéért!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14705 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:31:13 »

Akkor kizárásos alapon az üzemanyagrendszerben lesz a hiba! Mérjetek egy üzemanyagnyomást kezdésnek és ha szerencsétek van okosabbak lesztek utána de azért én rápróbálnék egy másik pumpát is a biztonság kedvéért!  wave

Ez elképzelhető, mert (ne kérdezd meg miért) melegen jobban csinálja most nyáron, hidegebb időkben kevésbé. És ment egy időben kicsit etalonnal is. Most mivel ezzel az oldallal még abszolúte nem foglalkoztam (ü.a.rendszer) egy kis segítségre lenne szükségem. Hol kezdjem mit merre nézzek át? Nyomást én nem tudok mérni, ha csak nincs rá kitalálva valamilyen home módszer. Amúgy az is érdekes, hogyha gáz üzemben állítom le, akkor benzinnel sokkal nehezebben indul, a gázos kollégák azt mondták hogy a benzin nyomás nem marad meg, ezért indul olyankor nehezebben.

köszi
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14706 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:34:24 »

Ez elképzelhető, mert (ne kérdezd meg miért) melegen jobban csinálja most nyáron, hidegebb időkben kevésbé. És ment egy időben kicsit etalonnal is. Most mivel ezzel az oldallal még abszolúte nem foglalkoztam (ü.a.rendszer) egy kis segítségre lenne szükségem. Hol kezdjem mit merre nézzek át? Nyomást én nem tudok mérni, ha csak nincs rá kitalálva valamilyen home módszer. Amúgy az is érdekes, hogyha gáz üzemben állítom le, akkor benzinnel sokkal nehezebben indul, a gázos kollégák azt mondták hogy a benzin nyomás nem marad meg, ezért indul olyankor nehezebben.

köszi
uppsz.
ethanolos járásnál benzinszűrő csere volt rendesen?
mert lehet eldugult a szűrőd a sok trutyitól, amit az ethanol feloldott...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14707 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:40:30 »

uppsz.
ethanolos járásnál benzinszűrő csere volt rendesen?
mert lehet eldugult a szűrőd a sok trutyitól, amit az ethanol feloldott...

Igen, az elmaradt, erre is gondoltam, csak ha nyomom neki akkor nincs gond benzinnél sem. Vagy ez lehet, hogy csak alapjáraton jelentkezne?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14708 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:46:11 »

Ez elképzelhető, mert (ne kérdezd meg miért) melegen jobban csinálja most nyáron, hidegebb időkben kevésbé. És ment egy időben kicsit etalonnal is. Most mivel ezzel az oldallal még abszolúte nem foglalkoztam (ü.a.rendszer) egy kis segítségre lenne szükségem. Hol kezdjem mit merre nézzek át? Nyomást én nem tudok mérni, ha csak nincs rá kitalálva valamilyen home módszer. Amúgy az is érdekes, hogyha gáz üzemben állítom le, akkor benzinnel sokkal nehezebben indul, a gázos kollégák azt mondták hogy a benzin nyomás nem marad meg, ezért indul olyankor nehezebben.

köszi

Van az injektornál egy szelep ahol rá tudsz mérni az üzanyomásra! Olyan mint egy eutógumiszelep és szelepsapka is van rajta! Rá lehet mérni házilag is de inkább vidd el egy szakihoz vagy Fordékhoz mert egy mérés nem drága és okosabb leszel tőle! Persze otthon is összefabrikálhatsz egy nyomásmérőt de ez elég ritka betegség a Mondiknál ezért én nem állnék neki a helyedben! Lehet éppen dugulás is de ha csak hidegen csinálja és amúgy jól húz akkor én azt egyenlőre kizárnám!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14709 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:49:47 »

uppsz.
ethanolos járásnál benzinszűrő csere volt rendesen?
mert lehet eldugult a szűrőd a sok trutyitól, amit az ethanol feloldott...

Igen én is gondoltam erre de akkor melegen is csinálná és nem húzna a verda! Ezt így látatlanban sajnos nem lehet behatárolni de én még a villamossági részt sem zárnám ki a buliból mert az is tud érdekkéseket produkálni sajnos!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14710 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:57:53 »

Igen én is gondoltam erre de akkor melegen is csinálná és nem húzna a verda! Ezt így látatlanban sajnos nem lehet behatárolni de én még a villamossági részt sem zárnám ki a buliból mert az is tud érdekkéseket produkálni sajnos!

Tehát a lényeg, hogy melegen-hidegen is fennáll ez a probléma. Melegen azért írtam hogy nincs gond, mert akkor gázzal megyek, de utána még talán részleteztem is.
Most a nagy melegekben, amikor nagyon meleg van kint, akkor szokta azt csinálni, hogy indítom, beindul és egyből le is fullad. Mert indítás után a fordulat felemelkedik és utána hirtelen leesik. Amikor 30 fok alatt vagyunk akkor is leesik a fordulat de azért nem fullad le, csak 500ra lemegy, aztán vissza, aztán le aztán beáll az alapjárat.

De gázzal nem érzékelek ilyet.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14711 Dátum: 2011.07.06 szerda, 07:47:40 »

Tehát a lényeg, hogy melegen-hidegen is fennáll ez a probléma. Melegen azért írtam hogy nincs gond, mert akkor gázzal megyek, de utána még talán részleteztem is.
Most a nagy melegekben, amikor nagyon meleg van kint, akkor szokta azt csinálni, hogy indítom, beindul és egyből le is fullad. Mert indítás után a fordulat felemelkedik és utána hirtelen leesik. Amikor 30 fok alatt vagyunk akkor is leesik a fordulat de azért nem fullad le, csak 500ra lemegy, aztán vissza, aztán le aztán beáll az alapjárat.

De gázzal nem érzékelek ilyet.

Akkor nem maradt más hátra, mint az üa. szűrő csere. Valceg az lehet a ludas (etanol után meg tuti, úgy telenyomja koksszal a szűrőt, hogy csak na), amiatt nincs üa. nyomás és nem kap elég naftát a motor. Cseréld ki (cca 1200 huf és 2 perc), aztán gyere vissza referálni.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14712 Dátum: 2011.07.06 szerda, 09:46:28 »

Akkor nem maradt más hátra, mint az üa. szűrő csere. Valceg az lehet a ludas (etanol után meg tuti, úgy telenyomja koksszal a szűrőt, hogy csak na), amiatt nincs üa. nyomás és nem kap elég naftát a motor. Cseréld ki (cca 1200 huf és 2 perc), aztán gyere vissza referálni.

Találtam 1600-ért Bárdisat, akkor megveszem még ma  finom
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.06 szerda, 09:49:00 írta Tomszy » Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14713 Dátum: 2011.07.06 szerda, 13:41:42 »

Találtam 1600-ért Bárdisat, akkor megveszem még ma  finom

Reggel tolattam ki, szép alapját, még ment a szívató tehát 1000 felett jártunk. Gáz nélkül lassan elkezdtem kiengedni a kuplungot, egy ideig nem volt gond aztán hirtelen bumm leesett 500ra, dadogás és puff lefulladt. Ha úgy járok ki hogy nyomom mellé a gázt akkor semmi gond. Délután megyek szűrőért.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14714 Dátum: 2011.07.06 szerda, 17:25:32 »

Megvan a kocsi  finom
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4838469
Lealkudtam 500k-ra, ma át is írattam ... id. okmányirodai ügyintézőt: "ilyen nagy autót?"  wow1
 Wink
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14715 Dátum: 2011.07.06 szerda, 17:30:25 »

 taps
Megvan a kocsi  finom
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4838469
Lealkudtam 500k-ra, ma át is írattam ... id. okmányirodai ügyintézőt: "ilyen nagy autót?"  wow1
 Wink
taps Sok balesetmentes km-t, vigyázzatok egymásra  eljen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14716 Dátum: 2011.07.06 szerda, 17:33:48 »

taps taps Sok balesetmentes km-t, vigyázzatok egymásra  eljen

Köszönöm szépen, úgy lesz smile
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14717 Dátum: 2011.07.06 szerda, 18:45:53 »

Akkor nem maradt más hátra, mint az üa. szűrő csere. Valceg az lehet a ludas (etanol után meg tuti, úgy telenyomja koksszal a szűrőt, hogy csak na), amiatt nincs üa. nyomás és nem kap elég naftát a motor. Cseréld ki (cca 1200 huf és 2 perc), aztán gyere vissza referálni.

Megtörtént a csere, még nagyon nem hajtottam meg, de alapjáraton jobbnak tűnik!

Nagyon köszönöm a tippet, remélem ezzel megoldódott a probléma  worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14718 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:25:27 »

Megtörtént a csere, még nagyon nem hajtottam meg, de alapjáraton jobbnak tűnik!

Nagyon köszönöm a tippet, remélem ezzel megoldódott a probléma  worship
nyes vigyor3
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14719 Dátum: 2011.07.06 szerda, 22:33:16 »

nyes vigyor3

Na, este beindítottam de dadogott és lefulladt. Szerintem megint jött egy kis bubi és amiatt. Aztán kicsit járattam, majd amikor stabil lett az alapjárat elindultam:

 Gázadás nélkül, csak a kuplunggal bejártam a garázsba!!  vigyor3 Teljes az öröm. Imádom ezt a fórumot. Annyi mindent megcsináltam már a kis mondin a ti segítségetekkel! Köszi  taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14720 Dátum: 2011.07.06 szerda, 22:47:04 »

Na, este beindítottam de dadogott és lefulladt. Szerintem megint jött egy kis bubi és amiatt. Aztán kicsit járattam, majd amikor stabil lett az alapjárat elindultam:

 Gázadás nélkül, csak a kuplunggal bejártam a garázsba!!  vigyor3 Teljes az öröm. Imádom ezt a fórumot. Annyi mindent megcsináltam már a kis mondin a ti segítségetekkel! Köszi  taps
látod mennyire nagy szerencse, hogy nem adtad fel elsőre és belementél a részletekbe...
ha nem mondod az ethanolt, lehet még mindig nem lenne megoldás a problémádra.
a pontos diagnosztikához szükség van a kórelőzményre Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14721 Dátum: 2011.07.06 szerda, 22:54:07 »

látod mennyire nagy szerencse, hogy nem adtad fel elsőre és belementél a részletekbe...
ha nem mondod az ethanolt, lehet még mindig nem lenne megoldás a problémádra.
a pontos diagnosztikához szükség van a kórelőzményre Wink

Amúgy egyre jobban szeretem ezt a kocsit, szinte mindent orvosolni lehet rajta házilag! Van benne egy gázszett és így a fenntartása is egész kellemes, olcsóbb mint egy dízel, remélem nem lesz vele gondom Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14722 Dátum: 2011.07.06 szerda, 22:56:37 »

látod mennyire nagy szerencse, hogy nem adtad fel elsőre és belementél a részletekbe...
ha nem mondod az ethanolt, lehet még mindig nem lenne megoldás a problémádra.
a pontos diagnosztikához szükség van a kórelőzményre Wink

Mint amikor az állatorvos beteg lesz és elmegy a háziorvoshoz.

Háziorvos: Mi a panasza?

Állatorvos: Ja, hát így könnyű........

 eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14723 Dátum: 2011.07.06 szerda, 22:58:42 »

Amúgy egyre jobban szeretem ezt a kocsit, szinte mindent orvosolni lehet rajta házilag! Van benne egy gázszett és így a fenntartása is egész kellemes, olcsóbb mint egy dízel, remélem nem lesz vele gondom Smiley

Sőt, mondok jobbat. Van egy olyan sajátos tulajdonsága is ezeknek a Fordoknak, hogy öngyógyítóak. Kijön egy hiba rajta, (pl.: szervóolajfolyás), kicserélsz rajta mindent, de csak nem múlik el. Aztán megunod, visszaraksz mindent az eredeti állapotára, gondol egyet és megjavul magától.

Szóval öngyógyító, nem is kell szerelni. eplus2 integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14724 Dátum: 2011.07.06 szerda, 23:11:39 »

Szóval öngyógyító, nem is kell szerelni. eplus2 integet2
csak szeretni... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14725 Dátum: 2011.07.06 szerda, 23:14:44 »

 nyes nyes

Sőt, mondok jobbat. Van egy olyan sajátos tulajdonsága is ezeknek a Fordoknak, hogy öngyógyítóak. Kijön egy hiba rajta, (pl.: szervóolajfolyás), kicserélsz rajta mindent, de csak nem múlik el. Aztán megunod, vis***aksz mindent az eredeti állapotára, gondol egyet és megjavul magától.

Szóval öngyógyító, nem is kell szerelni. eplus2 integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14726 Dátum: 2011.07.06 szerda, 23:18:14 »

csak szeretni... Wink

 nyes eljen nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14727 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 06:25:17 »

Na, este beindítottam de dadogott és lefulladt. Szerintem megint jött egy kis bubi és amiatt. Aztán kicsit járattam, majd amikor stabil lett az alapjárat elindultam:

 Gázadás nélkül, csak a kuplunggal bejártam a garázsba!!  vigyor3 Teljes az öröm. Imádom ezt a fórumot. Annyi mindent megcsináltam már a kis mondin a ti segítségetekkel! Köszi  taps
Sok kellemes,együtt töltött km-t!Ha meg előjön valami nyűg,ne add fel...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14728 Dátum: 2011.07.08 péntek, 08:52:36 »

Egyik munkatársam: "ez amerikai autó?"   Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14729 Dátum: 2011.07.08 péntek, 09:21:51 »

Egyik munkatársam: "ez amerikai autó?"   Wink


Nem, ez világautó. (a nevében is benne van).

A helyes kérdés: Ez amerikai autó is? Az! vigyor3
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14730 Dátum: 2011.07.08 péntek, 19:56:48 »

Nem, ez világautó. (a nevében is benne van).

A helyes kérdés: Ez amerikai autó is? Az! vigyor3

 Cool
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14731 Dátum: 2011.07.08 péntek, 20:26:33 »

misi107 téged lassan gyüjtönek lehet rangsorolni a felhozatalt elnézve  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14732 Dátum: 2011.07.08 péntek, 23:18:11 »

misi107 téged lassan gyüjtönek lehet rangsorolni a felhozatalt elnézve  Wink
dehogy gyüjtő!
amit megcsinál, azt eladja és vesz egy csoffadtat. azt vagy összetöri, vagy megcsinálja.
potenciális donor szerver a csávó.
igazából küzd a faj fenntartásért. Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14733 Dátum: 2011.07.09 szombat, 01:14:28 »

dehogy gyüjtő!
amit megcsinál, azt eladja és vesz egy csoffadtat. azt vagy összetöri, vagy megcsinálja.
potenciális donor szerver a csávó.
igazából küzd a faj fenntartásért. Wink
és ez így van rendjén...mindig van túlélő,nekem csak meg kell találni.Az első autó teljesen jó volt,összetört.A második rozsdakupac,halott motorral.Kész lett és csak pár extra karclással adtam tovább.Harmadik majdnem jó volt,kész lett volna összetört.Ez most megint rozsdagyűjtemény...és épp a célegyenesbe fordult...de komolyan,amióta megvettem az elsőt egyszer fordult meg a fejemben,hogy másik kellene.MInt Fekusznak,nekem is a Seat Leon...de aztán maradtam ennél és minden ellenére marad egy darabig (mk3 már nem lesz...)
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.09 szombat, 01:16:24 írta misi107 » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14734 Dátum: 2011.07.09 szombat, 09:26:31 »

és ez így van rendjén...mindig van túlélő,nekem csak meg kell találni.Az első autó teljesen jó volt,összetört.A második rozsdakupac,halott motorral.Kész lett és csak pár extra karclással adtam tovább.Harmadik majdnem jó volt,kész lett volna összetört.Ez most megint rozsdagyűjtemény...és épp a célegyenesbe fordult...de komolyan,amióta megvettem az elsőt egyszer fordult meg a fejemben,hogy másik kellene.MInt Fekusznak,nekem is a Seat Leon...de aztán maradtam ennél és minden ellenére marad egy darabig (mk3 már nem lesz...)
akkor gondolom tudod hova milyen csavar kell.találkoztál már kombi hátsó sabrúddal aminek a szilentje 40-es torx csavarral van fogatva(az u alak)én már bele törtem egy csomó kulcsot,ütöttem, csav.lazitóztam semmi. nincs ötleted az ilyen csavarra?már a fúráson gondolkodom aztán malacfarok bele.  falbav
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14735 Dátum: 2011.07.09 szombat, 10:14:05 »

akkor gondolom tudod hova milyen csavar kell.találkoztál már kombi hátsó sabrúddal aminek a szilentje 40-es torx csavarral van fogatva(az u alak)én már bele törtem egy csomó kulcsot,ütöttem, csav.lazitóztam semmi. nincs ötleted az ilyen csavarra?már a fúráson gondolkodom aztán malacfarok bele.  falbav
akkor nem megfelelő szerszámmal próbáltad kicsavarni
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14736 Dátum: 2011.07.09 szombat, 10:58:02 »

akkor nem megfelelő szerszámmal próbáltad kicsavarni
és mi lenne a megfelelö   vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14737 Dátum: 2011.07.09 szombat, 11:00:49 »

és mi lenne a megfelelö   vigyor3

Lángvágó!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14738 Dátum: 2011.07.09 szombat, 12:08:44 »

Lángvágó!  hehe
csak a csavart akarnám kivenni a környékével nincs baj. gondoltam a mókás ötletek mellett irtok használhatót is ez a rekesz izmomat mozditja meg a csavar helyett.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14739 Dátum: 2011.07.09 szombat, 12:36:43 »

csak a csavart akarnám kivenni a környékével nincs baj. gondoltam a mókás ötletek mellett irtok használhatót is ez a rekesz izmomat mozditja meg a csavar helyett.

A lángvágóval le tudod fújni a csavar fejét és így szétjön a cucc! Ha kiszedted akkor már több lehetőséged van kibányászni a csavart a helyéről! De azért poénnak is jó volt!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14740 Dátum: 2011.07.09 szombat, 12:56:19 »

és mi lenne a megfelelö   vigyor3
veszel fél colos dugófejet t40 ből, és azt belekalapálod, nehogy elnyalja a csavar belét, ha nem megy be rendesen. hosszú erőkar, bár nekem a síma racsnis szár még mindig elég volt. tartsd a szerszámot egyik kézzl, nehogy kiforgasd belőle, ha eltolod oldalra. milyen szerszámot használtál? ugye nem L alakú torx kulcsot?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14741 Dátum: 2011.07.09 szombat, 15:29:25 »

A lángvágóval le tudod fújni a csavar fejét és így szétjön a cucc! Ha kiszedted akkor már több lehetőséged van kibányászni a csavart a helyéről! De azért poénnak is jó volt!  nyes
értem én de nincs lángvágóm,ez ezért volt nekem poén.igaz te sem ismerheted a lehetöségeim  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14742 Dátum: 2011.07.09 szombat, 15:39:22 »

veszel fél colos dugófejet t40 ből, és azt belekalapálod, nehogy elnyalja a csavar belét, ha nem megy be rendesen. hosszú erőkar, bár nekem a síma racsnis szár még mindig elég volt. tartsd a szerszámot egyik kézzl, nehogy kiforgasd belőle, ha eltolod oldalra. milyen szerszámot használtál? ugye nem L alakú torx kulcsot?
krovára való fejet vettem 3 féle gyártmányt nem nyalta el a csavar belét egy sem erökar meghosszabbitva és teker:szétört a fej vége mint a ropi,gondoltam anyag hiba csere erösebb tipusra..... csere bosch fejre..... csere ütös tekeredös szerszámra 3-kgs kalapáccsal adtam neki a szerszám hegy megtekeredett mint a csiga tészta  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14743 Dátum: 2011.07.09 szombat, 15:51:33 »

értem én de nincs lángvágóm,ez ezért volt nekem poén.igaz te sem ismerheted a lehetöségeim  eljen


Jogos!  nyes

Kislégkulccsal vagy szöghajtásúval próbáld meg mert ha nincs még elnyírva a csavar feje akkor az tuttira kiszedi legalábbis nekem eddig még mindíg sikerült!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14744 Dátum: 2011.07.09 szombat, 16:15:21 »

krovára való fejet vettem 3 féle gyártmányt nem nyalta el a csavar belét egy sem erökar meghosszabbitva és teker:szétört a fej vége mint a ropi,gondoltam anyag hiba csere erösebb tipusra..... csere bosch fejre..... csere ütös tekeredös szerszámra 3-kgs kalapáccsal adtam neki a szerszám hegy megtekeredett mint a csiga tészta  taps
hát akkor azok valami silányak lehettek. egy normális szerszám előbb szétszedné a csavart. mondanám, hogy megcsinálom, de gondolom nem a szomszédban vagy. úgyis benne vagyok mostanság a futómű szerelés szépségeibe(vagy inkább zopásaiba) 10 csavarból 7 eltört, abból egy a bölcső csavarja, és beleszakadt az alvázba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
deis
Vendég
« Új hozzászólás #14745 Dátum: 2011.07.09 szombat, 19:33:51 »

Sziasztok!

Keresnék egy Győri márkatársat, aki fel tudná ajánlani a gyújtó trafóját és a gyertyakábeleit kipróbálás céljára. Nem tudom mi lehet a hibája a "zautómnak" , és nem szeretnék feleslegesen cserélni alkatrészeket Huh?.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.09 szombat, 22:42:04 írta deis » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14746 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 08:43:01 »

Sziasztok!

Keresnék egy Győri márkatársat, aki fel tudná ajánlani a gyújtó trafóját és a gyertyakábeleit kipróbálás céljára. Nem tudom mi lehet a hibája a "zautómnak" , és nem szeretnék feleslegesen cserélni alkatrészeket Huh?.
a röviditett váltókart elö terjeszthetnéd kiváncsi lenék a mikéntjére ha lehet
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14747 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 09:40:12 »

a röviditett váltókart elö terjeszthetnéd kiváncsi lenék a mikéntjére ha lehet
az engem is érdekelne, hátha mk2 váltókarom lesz mégis. csupán a ronda hossza miatt van még síma
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
deis
Vendég
« Új hozzászólás #14748 Dátum: 2011.07.10 vasárnap, 18:39:45 »

a röviditett váltókart elö terjeszthetnéd kiváncsi lenék a mikéntjére ha lehet
Közép box kiszerel. Nem egyszerű! Előtte váltógomb leteker-menetes-, váltószoknya leszed. A hátramenet reteszt rövidebbre kell vágni. Ha jól vágod, a két darab egymásba csúszik, mivel kúpos. Ragasztással egymáshoz rögzíthetők. A váltókart is ki kell szerelni. Már nem emlékszem, hogy szedtem ki, de ez sem volt egyszerű. A két bovdent is le kell akasztani, türelem kell hozzá. A kellő méretre kell vágni, és menet vágni rá. Ezután kezdődhet az összerakás.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14749 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 21:00:18 »

Ma voltam a szerelő haveromnál és jobban megnéztük a kocsit:
- fékek nemrég lettek cserélve
- futómű nemrég lett felújítva, gyakorlatilag csak néhány kisebb gumi alkatrészt kell cserélni, esetleg az egyik stab rudat
- küszöbök és a sárvédőívek valóban az elmúlt 1-2 évben lettek javítva, itt-ott kicsit van rajta felületi rozsda a kocsi alatt, de amikor belenéztünk a küszöbnél az üregekbe, sem sárt sem egyéb nagyobb mennyiségű koszt nem láttunk
- vezetőoldalon kicsit rozsdás a doblemez, csak felületi rozsda
- amúgy friss alváz- és üreg védelemmel van ellátva a kocsi
- a kipufogónál az a rész ami mintha fonott lenne (nem tudom mi a neve  vigyor3 ) kicsit rozsdásodik az illesztéseknél, cserés lesz előbb-utóbb
- az antennánál a tetőn felhólyagosodott a festék, a lemez másik oldalán az utastérben még nem ütött át, viszont némi felületi korróziót ott is találtunk (átfolyt a víz az antennánál, vagy beszorult a pára???). próbáltam jobban megnyomogatni ezeket a helyeket de nem horpadt, nem pattogott
- ami már kicsit aggaszt az az, hogy a klímakompresszor alján találtunk egy kevés klímaolajat, pontosabban a kompresszorház jobb és bal rész közötti résben az illesztésnél. Lehet csak tömítés, de most nem szedtük szét. Amúgy a klíma jól működik. Jó, visszafogja rendesen a kocsit, de talán 15 másodpercet se kell várni és hűt mint az állat.
- felniken nem a gyári 185\65 hanem 185\60-as gumi van. Áááááááá  taps

Szóval nem tökéletes, de szeretem! Akkora élmény vezetni egy ilyen autót! Ja, meg saját tulajdonban tudni  Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.