Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:06:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358271 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15550 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:48:34 »

áz drága tezsvírem kézpíz Cheesy


komolyan mondom.... elkövetsz egy helyesírási hibát, és egyből itt a gestapo... jó hogy a rendőrt nem hívja ki senki, hogy "helyesírási hiba esete forog fenn"

Tudod mi forog fent? A ventillátor!  nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15551 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:49:41 »

Tudod mi forog fent? A ventillátor!  nyes
látom, rendesen kipihented magad  taps
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15552 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:50:39 »

Nem volt ám mindig olyan város! 2003-2006 között a nagy laller út úgy volt bekalibrálva, hogy elindultam a budai vámtól, beálltam tempomat 50-re és Uránvárosban ráléptem a fékre, mert hazaértem. Tőkéletes zöldhullám volt 7-8 km-en keresztül. Hú de csipáztam azt! nyes

Igen tényleg az volt valamikor és este 22 után meg már lámpák sem voltak csak villogtak!  taps
De azóta kétszer annyi lámpa lett a városban és nem tudják őket rendesen összehozni sajnos!  szomoru1
Meg az autók is jóval többen lettek meg a bénák is!  falbav
Szóval azóta már Pécs is jól elvárosiasoodott!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15553 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:50:44 »

Tudod mi forog fent? A ventillátor!  nyes

nézz be a humor topikba... preventív moderálás történt, mert állítólag anyázni készültünk...

na szted?Huh? már a fejünkbe is látnak....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15554 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:51:08 »

csak az elkerülő miatt, nincs is jobb, mint két motorral suhanni  hehe
amúgy ha családostul megyünk, akkor 8,5-9,0 körül jön ki mért értékben

Akkor csak nekem szoktál keménykedni? (a többiek kedvéért: bent van a csomiban a cseremotor, éppen, hogy nem dőlt még el a kanyarok miatt, erre ez az állat nekiáll stríítracsingolni az elekrülőn egy Hondával, 190-ig, miközben péntek délutáni csúcs van. Áááááá, nem aggódtam a motor miatt, dehogy is. laugh)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15555 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:52:32 »

látom, rendesen kipihented magad  taps

Ma pihinap van. Büntetőjogozok éppen. Ott, ha ilyet mondasz, hogy forog fenn, már visznek is zsanettosítani. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15556 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:53:16 »

Akkor csak nekem szoktál keménykedni? (a többiek kedvéért: bent van a csomiban a cseremotor, éppen, hogy nem dőlt még el a kanyarok miatt, erre ez az állat nekiáll stríítracsingolni az elekrülőn egy Hondával, 190-ig, miközben péntek délutáni csúcs van. Áááááá, nem aggódtam a motor miatt, dehogy is. laugh)
eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15557 Dátum: 2011.09.06 kedd, 13:00:07 »

nézz be a humor topikba... preventív moderálás történt, mert állítólag anyázni készültünk...

na szted?Huh? már a fejünkbe is látnak....

Minden a helyén van! A preventív moderálás nem is lehetne jobb helyen, mint a humor topicban. eplus2
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15558 Dátum: 2011.09.06 kedd, 13:01:16 »

Minden a helyén van! A preventív moderálás nem is lehetne jobb helyen, mint a humor topicban. eplus2

 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15559 Dátum: 2011.09.06 kedd, 13:11:59 »

Minden a helyén van! A preventív moderálás nem is lehetne jobb helyen, mint a humor topicban. eplus2

Há má a humoros topikban sem tudtok humorosak lenni hogy karhatalmi intézkedést köllött foganatosítani ellenetek?  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15560 Dátum: 2011.09.06 kedd, 13:17:30 »

Há má a humoros topikban sem tudtok humorosak lenni hogy karhatalmi intézkedést köllött foganatosítani ellenetek?  nyes

Nagy betűvel írták le a nevem, ezért szíjjelcsaptam közöttük. eplus2 taps
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15561 Dátum: 2011.09.06 kedd, 13:26:36 »

Nagy betűvel írták le a nevem, ezért szíjjelcsaptam közöttük. eplus2 taps

Jól tetted!  taps
Azért a humornak is vannak ám határai!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15562 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:12:21 »

Na ne viccelj már! Inkább tankolsz közel négyszázért, csak hogy hosszabb legyen a hatótáv? 300km-en belül hány gázkutat mondjak akár az országhatáron kívül is. Horvátországot pl. megjárod végig gázzal. De ha kívánod, most rögtön belinkelem Neked az összes magyar gázkút címét.
Nem viccelek. Nem tankolok négyszázé'. De a bojtár utcai gázzal erős 14 literrel járok, a Sztendrei úti primagázzal 12-13, jelenleg a Vágány utcai MOL vezet, mert azzal tudok 10,5-11 literrel közlekedni, így általában tervezni, szerevzni kell a tankolást.
(De pl Debrecenben, Mikepércsi úti Mol kúttal meg megint 14-15 literes fogyasztás volt.)
Természetesen elképelhető, hogy az autó motorikusan huncutkodik, de elég sokat tankoltam az említett 3 helyen, ahhoz, hogy ez a kép alakuljon ki.
Kössz, az összes magyar gázkút címe nekem is meg van, poi-ban.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15563 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:33:59 »

Nem viccelek. Nem tankolok négyszázé'. De a bojtár utcai gázzal erős 14 literrel járok, a Sztendrei úti primagázzal 12-13, jelenleg a Vágány utcai MOL vezet, mert azzal tudok 10,5-11 literrel közlekedni, így általában tervezni, szerevzni kell a tankolást.
(De pl Debrecenben, Mikepércsi úti Mol kúttal meg megint 14-15 literes fogyasztás volt.)
Természetesen elképelhető, hogy az autó motorikusan huncutkodik, de elég sokat tankoltam az említett 3 helyen, ahhoz, hogy ez a kép alakuljon ki.
Kössz, az összes magyar gázkút címe nekem is meg van, poi-ban.
Üdv
Értelek is meg nem is. Ha 14-15 liter a fogyi esetleg, akkor is mi van? Hol van ez még a benzinártól? Ennyi "kényelmetlenség" igazán nem nagy áldozat a haszonhoz képest.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15564 Dátum: 2011.09.06 kedd, 23:43:57 »

Értelek is meg nem is. Ha 14-15 liter a fogyi esetleg, akkor is mi van? Hol van ez még a benzinártól? Ennyi "kényelmetlenség" igazán nem nagy áldozat a haszonhoz képest.

Szerintem neki még fontosabb ez, mert még a megtérülési időszakban van. Vagy már nem? wow1
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15565 Dátum: 2011.09.07 szerda, 07:17:48 »

Szerintem neki még fontosabb ez, mert még a megtérülési időszakban van. Vagy már nem? wow1
Nemtom. A mai árakkal számolva 20 ezer km-en belül megtérül.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15566 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:06:45 »

Nemtom. A mai árakkal számolva 20 ezer km-en belül megtérül.
A megérülési időszak környékén vagyok, illetve lennék, ha a 10 literes benzin fogyihoz tartozó kb 12 literes gáz fogyasztásom lett volna folyamatosan. Meg ha nem kellett volna ezerszer visszamenni  beszerelőbrigádhoz.
Valóban a 15 liter is még jó, de idegesítő, hogy 220 megtett km után már ég a piros, és kb 260-280 nál fogy el a gáz és mehetek benzinnel négyszázé.
Egyébként az egészet csak arra akartam kihegyezni, hogy aki MkII-V6 ba gázt tesz az számítson arra, hogy rövid a hatótáv, MkIII ba nagyobb tartály fér, ott ez már kevéssé gond. A hatótáv is csak azért "fájó pont" számomra, mert benzinnel 600 km volt a megtehető, ahhoz képest ez a fele. Sajnos nekem nem esik útba kút, így figyelnem kell erre is. A bojtár utca volt aránylag kis kerülővel elérhető, de xar a gáz, illetve az én autóm nem szereti. Gázos fórumon lehurrogtak, mert másnak nincs vele baja.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15567 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:13:35 »

A megérülési időszak környékén vagyok, illetve lennék, ha a 10 literes benzin fogyihoz tartozó kb 12 literes gáz fogyasztásom lett volna folyamatosan. Meg ha nem kellett volna ezerszer visszamenni  beszerelőbrigádhoz.
Valóban a 15 liter is még jó, de idegesítő, hogy 220 megtett km után már ég a piros, és kb 260-280 nál fogy el a gáz és mehetek benzinnel négyszázé.
Egyébként az egészet csak arra akartam kihegyezni, hogy aki MkII-V6 ba gázt tesz az számítson arra, hogy rövid a hatótáv, MkIII ba nagyobb tartály fér, ott ez már kevéssé gond. A hatótáv is csak azért "fájó pont" számomra, mert benzinnel 600 km volt a megtehető, ahhoz képest ez a fele. Sajnos nekem nem esik útba kút, így figyelnem kell erre is. A bojtár utca volt aránylag kis kerülővel elérhető, de xar a gáz, illetve az én autóm nem szereti. Gázos fórumon lehurrogtak, mert másnak nincs vele baja.
Üdv
hát,a múltban le volt írva párszor,hogy a véhat és a gáz nemigen összeegyeztethető dolgok.Én jelen pillanatban az etanol átalakítón vacillálok,de kormányunk remek húzása az adó tekintetében gyakorlatilag tárgytalanná teszi.Hiába lesz alul nyomatékosabb a motor,ha többet fogyaszt.Az unió megy abba az irányba,hogy többen használják,magyarország természetesen pontosan az ellenkezőjét teszi.Hát ez egy hülye ország hülye vezetőkkel de én vagyok a leghülyébb hogy még itt vagyok.
A környezetemben Seekay-nek lett gáz beszerelve.A tapasztalata alapján sok változást nem érzett,de ha hozzáveszem,hogy a gyújtással gondjai voltak (bár ez nem feltétlenül a gáz miatt volt) akkor szintén elgondolkoztató,hogy megéri-e.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.07 szerda, 08:19:54 írta misi107 » Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15568 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:40:39 »

hát,a múltban le volt írva párszor,hogy a véhat és a gáz nemigen összeegyeztethető dolgok.Én jelen pillanatban az etanol átalakítón vacillálok,de kormányunk remek húzása az adó tekintetében gyakorlatilag tárgytalanná teszi.Hiába lesz alul nyomatékosabb a motor,ha többet fogyaszt.Az unió megy abba az irányba,hogy többen használják,magyarország természetesen pontosan az ellenkezőjét teszi.Hát ez egy hülye ország hülye vezetőkkel de én vagyok a leghülyébb hogy még itt vagyok.
A környezetemben Seekay-nek lett gáz beszerelve.A tapasztalata alapján sok változást nem érzett,de ha hozzáveszem,hogy a gyújtással gondjai voltak (bár ez nem feltétlenül a gáz miatt volt) akkor szintén elgondolkoztató,hogy megéri-e.

Én egész egyszerűen nem tudom megérteni, hogy egy V6-ot vagy egy V8-at miért alakítanak gázossá... aki gázost akar annak minek az ilyen motor???

egyébként az etanol-al most épp mit találtak ki ezek a jóképűek?Huh? Mert az tudom, hogy európában bárhol füstölheted a sütőolajat csak itt nem (adómentesen)

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15569 Dátum: 2011.09.07 szerda, 09:10:04 »

Én egész egyszerűen nem tudom megérteni, hogy egy V6-ot vagy egy V8-at miért alakítanak gázossá... aki gázost akar annak minek az ilyen motor???

egyébként az etanol-al most épp mit találtak ki ezek a jóképűek?Huh? Mert az tudom, hogy európában bárhol füstölheted a sütőolajat csak itt nem (adómentesen)


a gázolaj adóját novembertől 12 forinttal emelik,az etanolét 12-50 forint között
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15570 Dátum: 2011.09.07 szerda, 09:18:45 »

a gázolaj adóját novembertől 12 forinttal emelik,az etanolét 12-50 forint között

esküszöm ez egy vicc....

Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15571 Dátum: 2011.09.07 szerda, 13:13:00 »

Én egész egyszerűen nem tudom megérteni, hogy egy V6-ot vagy egy V8-at miért alakítanak gázossá... aki gázost akar annak minek az ilyen motor???

egyébként az etanol-al most épp mit találtak ki ezek a jóképűek?Huh? Mert az tudom, hogy európában bárhol füstölheted a sütőolajat csak itt nem (adómentesen)


Mit nem értesz rajta? Azt, hogy azér mert jól megy az autója, attól még szeretne Ő is 200 forint / literért tankolni? Nem olyan bonyolult ez. ...és a mai rendszereknél már csak duma az, hogy veszít a teljesítményből a kocsi, sőt...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15572 Dátum: 2011.09.07 szerda, 13:25:50 »

Mit nem értesz rajta? Azt, hogy azér mert jól megy az autója, attól még szeretne Ő is 200 forint / literért tankolni? Nem olyan bonyolult ez. ...és a mai rendszereknél már csak duma az, hogy veszít a teljesítményből a kocsi, sőt...
nem is erről van szó.De ha ki akarod autózni azt,ami az autóban van,akkor egy qrva nagy ráfizetés.És akkor rögtön eltűnik a 200 ft/liter előnye.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.07 szerda, 13:35:37 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15573 Dátum: 2011.09.07 szerda, 13:39:22 »

nem is erről van szó.De ha ki akarod autózni azt,ami az autóban van,akkor egy qrva nagy ráfizetés.És akkor rögtön eltűnik a 200 ft/liter előnye.
20e km nem sok ...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15574 Dátum: 2011.09.07 szerda, 14:06:55 »

20e km nem sok ...

Azért egy átlag autósnak a mai gazdasági helyzetben privát használatban az minimum egy év de inkább kettő!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15575 Dátum: 2011.09.07 szerda, 14:35:42 »

Azért egy átlag autósnak a mai gazdasági helyzetben privát használatban az minimum egy év de inkább kettő!
ami gáznál 20e, az benzinesnél kb 13e
ha meg nem megy ennyit, akkor nem is kell neki a gáz ...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15576 Dátum: 2011.09.07 szerda, 14:42:05 »

Amikor én beszereltettem, akkor 12-13ekm körül volt a megtérülés, ez kb az én éves mennyiségem.
A V6-ba gázt vagy sem? Én elgondolkoztam, hogy a köv autó MkIII V6 lesz és begázosítom. Én abszolú nem érzem ezt szentségtörésnek, annyit meséltetek V6 ról, hogy az ember fia kedvet kap hozzá, ha meg már van akkor miért ne lehetne gázzal járni vele.
A bojtár utcai gázkútnál láttam egy Subaru Impreza (WRC?, nem értek hozzá), hátulján "LPG" felirattal, (ha jól tudom a kút tulaj fiáé) na az már nekem is gáz. Ha vki menőzni akar, akkor vhogy furcsa benne a gázosítás, de egy Mondeo V6 azért még egy klasszikus utcai autó. Szerintem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15577 Dátum: 2011.09.07 szerda, 14:47:18 »

ami gáznál 20e, az benzinesnél kb 13e
ha meg nem megy ennyit, akkor nem is kell neki a gáz ...

Én a mostani Mondimmal 3 év alatt mentem 42000km-ert ami így nem olyan sok de nem ezzel jártam melózni és így már azért elég sok! Az eurotax az 15000/év-et számol normálnak szóval ennyitől érdemes variálni ez alatt nem nagyon éri meg! Anno én is majdnem vetem egy benzin+gázos Scorpiót de pont elvitték az orrom előtt pedig az akkor még megérte volna de így nem lett gázos autóm és az a gyanúm hogy már nem is lesz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #15578 Dátum: 2011.09.07 szerda, 14:49:35 »

Van valaki a XIII. kerületben, vagy attól nem túl messze, akinek van hibakód olvasó műszere, és tudna rám szánni valamikor 10 percet? Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15579 Dátum: 2011.09.07 szerda, 14:58:22 »

Én a mostani Mondimmal 3 év alatt mentem 42000km-ert ami így nem olyan sok de nem ezzel jártam melózni és így már azért elég sok! Az eurotax az 15000/év-et számol normálnak szóval ennyitől érdemes variálni ez alatt nem nagyon éri meg! Anno én is majdnem vetem egy benzin+gázos Scorpiót de pont elvitték az orrom előtt pedig az akkor még megérte volna de így nem lett gázos autóm és az a gyanúm hogy már nem is lesz!
hiába sok, mégis elmentél vele annyit, tehát mégsem annyira sok  nyes
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15580 Dátum: 2011.09.07 szerda, 16:16:48 »

Mit nem értesz rajta? Azt, hogy azér mert jól megy az autója, attól még szeretne Ő is 200 forint / literért tankolni? Nem olyan bonyolult ez. ...és a mai rendszereknél már csak duma az, hogy veszít a teljesítményből a kocsi, sőt...

ugyan az a véleményem mint a dieselről.... úgyhogy inkább nem is részletezem...

ha veszel egy v8-at akkor legyen pénzed tankolni... pofon egyszerű....

de ne is menjünk bele, mert megfogadtam, hogy erről nem vitázom....
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15581 Dátum: 2011.09.07 szerda, 17:21:27 »

ugyan az a véleményem mint a dieselről.... úgyhogy inkább nem is részletezem...

ha veszel egy v8-at akkor legyen pénzed tankolni... pofon egyszerű....

de ne is menjünk bele, mert megfogadtam, hogy erről nem vitázom....
Rendben!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15582 Dátum: 2011.09.07 szerda, 17:56:33 »

nem is erről van szó.De ha ki akarod autózni azt,ami az autóban van,akkor egy qrva nagy ráfizetés.És akkor rögtön eltűnik a 200 ft/liter előnye.
Mit szeretnél kiautózni? A V6-ot? Tedd azt, de azért számoljunk egyet!
Vegyünk minden értéket eltúlozva, hogy a végén ne lehessen egyik oldalról sem kapaszkodni szalmaszálakba!
Tegyük föl hogy taposod a vasat, így beszipkázik 16-17 liter benzint. Ugyanez a tempó gázból már 19-20 litert kíván 100km-enként, tehát:
 (385 forintos benzinnl és 200 forintos gázzal számolva)
100km benzinnel:17x 385=6545HUF
100km gázzal    :20x 200=4000HUF 
Vehetünk még szélsőségesebb fogyasztáskülönbséget, de akkor már nem a realitásról beszélnénk.
Szóval 100km-enként 2545 froncsit "találunk" a gázzal.  1000km-enként 25.450, 10.000km-enként 254.500HUF.
Azért ez nem kevés annak tudatában, hogy a következő 10 ezren már újabb negyed milliót "keres" az autó. Teszi még akkor is, ha közben ráköltesz 10-20 ezret, bár ez nem jellemző, sőt...
Arról már nem is beszélnék bővebben, hogy mivel gázzal jársz, így az olajcsere periódust is ki lehet tolni 15-ről 20 ezerre, de ha továbbra is 15-ezernél cserélsz, akkor szinte sárga olajat eresztesz le, nem pedig feketét. (én ezt teszem)
Ha valakinek 10 ezrenként (évente, vagy akár két évente) nagyjából 250-rugó nem jó pénz, az tényleg nagypályás lehet és ez az összeg csak a mindennapi reggelijét fedezi. Irigylem is érte, de nekem sajnos ezt a kis "aprópénz" is kumma jól jön.
Naplózva
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #15583 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:28:45 »

Hali.
97-es TD gépbe van az óra egység. Nekem soha nem volt jó.Kérdésem hogy az óra tud hőmérsékletet is mutatni?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15584 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:29:46 »

Mit szeretnél kiautózni? A V6-ot? Tedd azt, de azért számoljunk egyet!
Vegyünk minden értéket eltúlozva, hogy a végén ne lehessen egyik oldalról sem kapaszkodni szalmaszálakba!
Tegyük föl hogy taposod a vasat, így beszipkázik 16-17 liter benzint. Ugyanez a tempó gázból már 19-20 litert kíván 100km-enként, tehát:
 (385 forintos benzinnl és 200 forintos gázzal számolva)
100km benzinnel:17x 385=6545HUF
100km gázzal    :20x 200=4000HUF 
Vehetünk még szélsőségesebb fogyasztáskülönbséget, de akkor már nem a realitásról beszélnénk.
Szóval 100km-enként 2545 froncsit "találunk" a gázzal.  1000km-enként 25.450, 10.000km-enként 254.500HUF.
Azért ez nem kevés annak tudatában, hogy a következő 10 ezren már újabb negyed milliót "keres" az autó. Teszi még akkor is, ha közben ráköltesz 10-20 ezret, bár ez nem jellemző, sőt...
Arról már nem is beszélnék bővebben, hogy mivel gázzal jársz, így az olajcsere periódust is ki lehet tolni 15-ről 20 ezerre, de ha továbbra is 15-ezernél cserélsz, akkor szinte sárga olajat eresztesz le, nem pedig feketét. (én ezt teszem)
Ha valakinek 10 ezrenként (évente, vagy akár két évente) nagyjából 250-rugó nem jó pénz, az tényleg nagypályás lehet és ez az összeg csak a mindennapi reggelijét fedezi. Irigylem is érte, de nekem sajnos ezt a kis "aprópénz" is kumma jól jön.


Ezt nagyon szépen levezetted gratula érte!  worship
Annyit én is hozzátennék hogy kábé ugyanennyi a végeredmény a 2.0 és a V6 között is!
Aki ezzel tisztában van és bevállalja mert megteheti az nyugodtan vegyen ilyen autót aztán rúgja neki és élvezze aki meg nem teheti meg az éljen az ilyen lehetőségekkel vagy cseréljen motort vagy akár autót de ne siránkozzon és ne úgy vezesse mint a nyugdíjasok hogy spóroljon vele! Mondjuk a fogyasztáscsökkentés már a keleti autóknál is komoly téma volt de ott még lehetett is variálni nem úgy mint a mai autóknál! Én is sok Ladát "belőttem" 8 literes fogyira a 10 helyett az úszószint meg előgyújtás+CO állítással Elkon 320-as nélkül fülre és próbára pedig anno még nem is volt drága a benzin (főleg feketén) de az ember olyan hogy mindíg többet akar kevesebbért!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15585 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:34:39 »

Hali.
97-es TD gépbe van az óra egység. Nekem soha nem volt jó.Kérdésem hogy az óra tud hőmérsékletet is mutatni?

A keskenyebb az nem de a széles kijelzős az tud parancsolj:

http://kepfeltoltes.hu/110907/PA070005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Azért egy aláírást te is csinálhatnál a géped adataival!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.07 szerda, 18:37:22 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15586 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:43:11 »

Mit szeretnél kiautózni? A V6-ot? Tedd azt, de azért számoljunk egyet!
Vegyünk minden értéket eltúlozva, hogy a végén ne lehessen egyik oldalról sem kapaszkodni szalmaszálakba!
Tegyük föl hogy taposod a vasat, így beszipkázik 16-17 liter benzint. Ugyanez a tempó gázból már 19-20 litert kíván 100km-enként, tehát:
 (385 forintos benzinnl és 200 forintos gázzal számolva)
100km benzinnel:17x 385=6545HUF
100km gázzal    :20x 200=4000HUF 
Vehetünk még szélsőségesebb fogyasztáskülönbséget, de akkor már nem a realitásról beszélnénk.
Szóval 100km-enként 2545 froncsit "találunk" a gázzal.  1000km-enként 25.450, 10.000km-enként 254.500HUF.
Azért ez nem kevés annak tudatában, hogy a következő 10 ezren már újabb negyed milliót "keres" az autó. Teszi még akkor is, ha közben ráköltesz 10-20 ezret, bár ez nem jellemző, sőt...
Arról már nem is beszélnék bővebben, hogy mivel gázzal jársz, így az olajcsere periódust is ki lehet tolni 15-ről 20 ezerre, de ha továbbra is 15-ezernél cserélsz, akkor szinte sárga olajat eresztesz le, nem pedig feketét. (én ezt teszem)
Ha valakinek 10 ezrenként (évente, vagy akár két évente) nagyjából 250-rugó nem jó pénz, az tényleg nagypályás lehet és ez az összeg csak a mindennapi reggelijét fedezi. Irigylem is érte, de nekem sajnos ezt a kis "aprópénz" is kumma jól jön.

szóval szerinted az autó termeli a pénzt.Érdekes meglátás.A fogyasztási adataid lehetnek túlzottak,nem is kicsit.MErt ezt jelenleg még én sem hozom össze,bár legyen.És nyugodtan hozzáveheted,hogy én például nem tologatom az olajcserét 10e km de tavasz-ősz szigorúan.És az évi futásteljesítményt letudni városban gázzal?Már bocsi,de az ennek a halála.Greg jól szólt,akinek nem ez kell,az ne győzködjön már arról,hogy a gázosítás az istencsászár.Próbáld meg drofot vagy astort is meggyőzni róla...
Ezek egyszerűen nem erre valók.Én se győzködök senkit az ellenkezőjéről.És jelen pillanatban akármennyit rúgatom,a fogyi beállt átlag 13-ra.Padló,nem padló,dugó,ennyi.És inkább meghagyom a csomagtartót csomagtartónak,a pótkereket meg pótkeréknek.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15587 Dátum: 2011.09.07 szerda, 19:02:29 »

szóval szerinted az autó termeli a pénzt.Érdekes meglátás.A fogyasztási adataid lehetnek túlzottak,nem is kicsit.MErt ezt jelenleg még én sem hozom össze,bár legyen.És nyugodtan hozzáveheted,hogy én például nem tologatom az olajcserét 10e km de tavasz-ősz szigorúan.És az évi futásteljesítményt letudni városban gázzal?Már bocsi,de az ennek a halála.Greg jól szólt,akinek nem ez kell,az ne győzködjön már arról,hogy a gázosítás az istencsászár.Próbáld meg drofot vagy astort is meggyőzni róla...
Ezek egyszerűen nem erre valók.Én se győzködök senkit az ellenkezőjéről.És jelen pillanatban akármennyit rúgatom,a fogyi beállt átlag 13-ra.Padló,nem padló,dugó,ennyi.És inkább meghagyom a csomagtartót csomagtartónak,a pótkereket meg pótkeréknek.
Szó sincs istencsászárságról. Nem az autó termeli a pénzt, (csak maradt egy szalmaszál amibe lehet kapaszkodni) hanem az üzemanyag kerül lényegesen kevesebbe. Ha vízzel is menne az autód, akkor azonnal nekiállnál tankolni  a csapból. Akkor a gázzal mi a baj?
Egy valamit nem ért meg senki. Az LPG ugyanolyan üzemanyag, mint a benzin, vagy a gázolaj. Én továbbra is azt mondom, hogy -legyen az bármekkora benzines motor- miért is ne járjak egy nagyjából fele annyiba kerülő üzemanyaggal.
Nem kell mindenkinek gázzal járnia, de azért le ne baxatok azért, mert elmondom (kiszámolom) az előnyeit. Van persze hátránya is, de az én olvasatomban ezek messzemenően nem akkorák, hogy lemondjak a pénzről, ami csepeg a zsebembe.
Nem leszek sem kevesebb, sem pedig több azáltal, hogy rábeszélek erre valakit, vagy sem. Mindenesetre mielőtt találtok még valamit, amin lehet "vitatkozni", EZT olvasgassátok el!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15588 Dátum: 2011.09.07 szerda, 19:56:33 »

Van valaki a XIII. kerületben, vagy attól nem túl messze, akinek van hibakód olvasó műszere, és tudna rám szánni valamikor 10 percet? Smiley
A III. ban vagyok, abban tudok segíteni, amit ELM-327 lát.
Ha érdekel püben megtalálsz.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15589 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:31:08 »

Mit szeretnél kiautózni? A V6-ot? Tedd azt, de azért számoljunk egyet!
Vegyünk minden értéket eltúlozva, hogy a végén ne lehessen egyik oldalról sem kapaszkodni szalmaszálakba!
Tegyük föl hogy taposod a vasat, így beszipkázik 16-17 liter benzint. Ugyanez a tempó gázból már 19-20 litert kíván 100km-enként, tehát:
 (385 forintos benzinnl és 200 forintos gázzal számolva)
100km benzinnel:17x 385=6545HUF
100km gázzal    :20x 200=4000HUF  
Vehetünk még szélsőségesebb fogyasztáskülönbséget, de akkor már nem a realitásról beszélnénk.
Szóval 100km-enként 2545 froncsit "találunk" a gázzal.  1000km-enként 25.450, 10.000km-enként 254.500HUF.
Azért ez nem kevés annak tudatában, hogy a következő 10 ezren már újabb negyed milliót "keres" az autó. Teszi még akkor is, ha közben ráköltesz 10-20 ezret, bár ez nem jellemző, sőt...
Arról már nem is beszélnék bővebben, hogy mivel gázzal jársz, így az olajcsere periódust is ki lehet tolni 15-ről 20 ezerre, de ha továbbra is 15-ezernél cserélsz, akkor szinte sárga olajat eresztesz le, nem pedig feketét. (én ezt teszem)
Ha valakinek 10 ezrenként (évente, vagy akár két évente) nagyjából 250-rugó nem jó pénz, az tényleg nagypályás lehet és ez az összeg csak a mindennapi reggelijét fedezi. Irigylem is érte, de nekem sajnos ezt a kis "aprópénz" is kumma jól jön.


Jajj ez mind nagyon szép és igaz is! De nem itt kell okosnak lenni, hanem ott, hogy honnan veszel elő 250.000-et a gázra, ha éppen azon gondolkozol, hogy kevesebbet kellene fogyasztani a verdának, mert drága a benzin?

Mert ha van plusz 250e az autó mellé, akkor az egyszeri ember nagyobb autót, a családos meg mégegy kicsit vesz a nagy mellé. A gáz civil használatra drága beruházás. Új autónál megéri, használtnál, évi átlagos 15e-nél egy 10 éves autóba nagyon nagy kalandvágyat feltételez. Főleg egy V6-ba. Ahol a 6 hengerre 300-nál  indul a gázszett.

Ha ki akarja autózni ami van a kocsibam, akkor V6 elad, TDCi vesz a többletből amit a gázra szánt és kész a feladat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15590 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:57:00 »

Jajj ez mind nagyon szép és igaz is! De nem itt kell okosnak lenni, hanem ott, hogy honnan veszel elő 250.000-et a gázra, ha éppen azon gondolkozol, hogy kevesebbet kellene fogyasztani a verdának, mert drága a benzin?

Mert ha van plusz 250e az autó mellé, akkor az egyszeri ember nagyobb autót, a családos meg mégegy kicsit vesz a nagy mellé. A gáz civil használatra drága beruházás. Új autónál megéri, használtnál, évi átlagos 15e-nél egy 10 éves autóba nagyon nagy kalandvágyat feltételez. Főleg egy V6-ba. Ahol a 6 hengerre 300-nál  indul a gázszett.

Ha ki akarja autózni ami van a kocsibam, akkor V6 elad, TDCi vesz a többletből amit a gázra szánt és kész a feladat.
ennyi! vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15591 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:14:41 »

Én továbbra is azt mondom, hogy -legyen az bármekkora benzines motor- miért is ne járjak egy nagyjából fele annyiba kerülő üzemanyaggal.

Azért borul ez a teóriád, mert aki bármekkora benzines motort vesz, pl 3.0, 4.0 5.2 stb azoknak a 99%-a pont lesz..rja a fogyasztást, mert nem amiatt vesz ilyen autót.

egy ilyen autót az én meglátásom szerint bűn gázra alakítani. ennyi... mert ha veszel egy 5.2 V8-at, akkor mielőtt megvetted, el kell gondolkozni, hogy az biza enni fog.... ha meg nem akarod tankolni nem veszed meg.... ezeket a motorokat, nem gázra találták ki, hanem benzinre...

én nem értek motorikusan a dolgokhoz, és félre ne értsd nincs bajom azzal, hogy Te gázzal jársz. Én csak azt mondom, hogy aki fogyasztás csökkentési megfontolással közlekedik, az ne beszéljen nagy motoros autóról.... (szerintem)

sírok amikor nézem a használt autó-t és 5.2 V8 Jeep LPG-re alakítva.... könyörgöm miért?Huh?Huh?

ugyanúgy elfogadom, az érveid mint tettem azt a diesel témában, de attól még azon a véleményen vagyok, hogy ha spórolni akar az ember az autóján, nem vesz nagy motorosat...

amúgy meg a nagy motoros nem eszik többet gázból???
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15592 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:32:08 »

Én továbbra is azt mondom, hogy -legyen az bármekkora benzines motor- miért is ne járjak egy nagyjából fele annyiba kerülő üzemanyaggal.
Nem kell mindenkinek gázzal járnia, de azért le ne baxatok azért, mert elmondom (kiszámolom) az előnyeit. Van persze hátránya is, de az én olvasatomban ezek messzemenően nem akkorák, hogy lemondjak a pénzről, ami csepeg a zsebembe.
Nem leszek sem kevesebb, sem pedig több azáltal, hogy rábeszélek erre valakit, vagy sem.

De te annyira okos vagy, hogy gázzal vetted az autót. Már bocsánat, de ha nem lett volna benne a gáz, akkor most neked sem lenne. Így meg ne akarj rábeszélni senkit arra, hogy gázosítsa az autóját. Esetleg arra rábeszélhetsz, hogy olyat vegyek, amiben már van gáz. De arra semmiképp se, hogy szereltessek be egyet. Mert arról fogalmad sincs, hogy mennyi és mekkora szhopás.

Ferqo-nak van róla fogalma, nem is nagyon ajánlgatja senkinek.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15593 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:35:02 »

Azért borul ez a teóriád, mert aki bármekkora benzines motort vesz, pl 3.0, 4.0 5.2 stb azoknak a 99%-a pont lesz..rja a fogyasztást, mert nem amiatt vesz ilyen autót.

egy ilyen autót az én meglátásom szerint bűn gázra alakítani. ennyi... mert ha veszel egy 5.2 V8-at, akkor mielőtt megvetted, el kell gondolkozni, hogy az biza enni fog.... ha meg nem akarod tankolni nem veszed meg.... ezeket a motorokat, nem gázra találták ki, hanem benzinre...

én nem értek motorikusan a dolgokhoz, és félre ne értsd nincs bajom azzal, hogy Te gázzal jársz. Én csak azt mondom, hogy aki fogyasztás csökkentési megfontolással közlekedik, az ne beszéljen nagy motoros autóról.... (szerintem)

sírok amikor nézem a használt autó-t és 5.2 V8 Jeep LPG-re alakítva.... könyörgöm miért?Huh?Huh?

ugyanúgy elfogadom, az érveid mint tettem azt a diesel témában, de attól még azon a véleményen vagyok, hogy ha spórolni akar az ember az autóján, nem vesz nagy motorosat...

amúgy meg a nagy motoros nem eszik többet gázból???


Nem ide tartozik, de én elvből nem veszek gázos autót. Azért nem, mert úgy érzem, hogy aki spórolni akart a benyán de nem volt annyija, hogy dízelt vegyen, viszont annyija volt, hogy gázosítson annál semmi sem számítható ki (Bocs Ferqo, tudod, hogy bírlak wave), és nem szeretném azt az autót megörökölni, amit ő tartott karban.

Ez ilyen hülyeség nálam, kéretik elfogadni és nem vitázni rajtam.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15594 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:40:04 »

Nem ide tartozik, de én elvből nem veszek gázos autót. Azért nem, mert úgy érzem, hogy aki spórolni akart a benyán de nem volt annyija, hogy dízelt vegyen, viszont annyija volt, hogy gázosítson annál semmi sem számítható ki (Bocs Ferqo, tudod, hogy bírlak wave), és nem szeretném azt az autót megörökölni, amit ő tartott karban.

Ez ilyen hülyeség nálam, kéretik elfogadni és nem vitázni rajtam.
jó példa erre sanyi...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15595 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:42:13 »

Nem ide tartozik, de én elvből nem veszek gázos autót. Azért nem, mert úgy érzem, hogy aki spórolni akart a benyán de nem volt annyija, hogy dízelt vegyen, viszont annyija volt, hogy gázosítson annál semmi sem számítható ki (Bocs Ferqo, tudod, hogy bírlak wave), és nem szeretném azt az autót megörökölni, amit ő tartott karban.

Ez ilyen hülyeség nálam, kéretik elfogadni és nem vitázni rajtam.

ez kb ugyan olyan mint nálam, hogy én is csak benzinest akarok venni és nem érdekel a fogyasztása a nagy motornak...

nálam sem érti senki, és nem várom hogy bárki megértse (bár biztos van aki érti) csak el kell fogadni... ennyi

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15596 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:57:21 »

jó példa erre sanyi...

Tényleg, mintha róla beszélnénk. wow1
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15597 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 09:36:25 »

Sziasztok!
Mint új tag néhány szó magamról a kérdéseim előtt.
Korábban igazi autóbuzi voltam, építgettem is, de mára már használati eszközként tekintek rájuk, viszont szeretem magam jól érezni egy kocsiban. Az elmúlt években inkább a kisebb autókat részesítettem előnyben. Hogy pontosítsak: Ibizáztam.
Rendelkezem "némi" tapasztalattal a Fordok terén, de csak a 80-as évekből - Taunus, Granada, Capri, később Orion, Scorpio -, azóta azonban semmi közöm nem volt ehhez a márkához.
Most kényszer pályára kerültem egy okos banki tranzakció révén, így autó és pénz nélkül maradtam. Kínált egy ismerős egy 97-es V6 Automatát fillérekért, amit ma megyek megnézni. Segítene valaki, mire figyeljek oda?
Előre is köszönöm a gyors válaszotokat!  worship
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15598 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 09:57:06 »

Sziasztok!
Mint új tag néhány szó magamról a kérdéseim előtt.
Korábban igazi autó*** voltam, építgettem is, de mára már használati eszközként tekintek rájuk, viszont szeretem magam jól érezni egy kocsiban. Az elmúlt években inkább a kisebb autókat részesítettem előnyben. Hogy pontosítsak: Ibizáztam.
Rendelkezem "némi" tapasztalattal a Fordok terén, de csak a 80-as évekből - Taunus, Granada, Capri, később Orion, Scorpio -, azóta azonban semmi közöm nem volt ehhez a márkához.
Most kényszer pályára kerültem egy okos banki tranzakció révén, így autó és pénz nélkül maradtam. Kínált egy ismerős egy 97-es V6 Automatát fillérekért, amit ma megyek megnézni. Segítene valaki, mire figyeljek oda?
Előre is köszönöm a gyors válaszotokat!  worship

Szia!
Ha forintosítunk vételárban akkor hosszabb távon nagyon nem éri meg a V6+automataváltó párosítás! Amúgy megvételnél a motorra és a váltóra érdemes nagyon odafigyelni a többi ezekhez képest már aprópénz! A felszereltségnél az elektromos cuccokat mindenképpen próbáld ki a kaszninál pedig a rozsdákat és az illesztéseket nézd meg! Röviden ennyi!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15599 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:26:23 »

Sziasztok!
Mint új tag néhány szó magamról a kérdéseim előtt.
Korábban igazi autó*** voltam, építgettem is, de mára már használati eszközként tekintek rájuk, viszont szeretem magam jól érezni egy kocsiban. Az elmúlt években inkább a kisebb autókat részesítettem előnyben. Hogy pontosítsak: Ibizáztam.
Rendelkezem "némi" tapasztalattal a Fordok terén, de csak a 80-as évekből - Taunus, Granada, Capri, később Orion, Scorpio -, azóta azonban semmi közöm nem volt ehhez a márkához.
Most kényszer pályára kerültem egy okos banki tranzakció révén, így autó és pénz nélkül maradtam. Kínált egy ismerős egy 97-es V6 Automatát fillérekért, amit ma megyek megnézni. Segítene valaki, mire figyeljek oda?
Előre is köszönöm a gyors válaszotokat!  worship
csak egy dologra kell figyelned! ne szeress bele és véletlenül se vedd meg!!!
igaz, ez két dolog...

egyébként jobban jársz, ha 2.0, vagy 1.8-at nézel. kizárólag kézi váltóval.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 10:28:18 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.