Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:16:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345805 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15600 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:33:12 »

csak egy dologra kell figyelned! ne szeress bele és véletlenül se vedd meg!!!
igaz, ez két dolog...

egyébként jobban jársz, ha 2.0, vagy 1.8-at nézel. kizárólag kézi váltóval.

Látom te nem voltál olyan finom és nőies a fogalmazással mint én!  vigyor3
De amúgy minden szó igaz!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15601 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:44:38 »

Szia!
Ha forintosítunk vételárban akkor hosszabb távon nagyon nem éri meg a V6+automataváltó párosítás! Amúgy megvételnél a motorra és a váltóra érdemes nagyon odafigyelni a többi ezekhez képest már aprópénz! A felszereltségnél az elektromos cuccokat mindenképpen próbáld ki a kaszninál pedig a rozsdákat és az illesztéseket nézd meg! Röviden ennyi!  wave

Köszi!
Elméletileg törésmentes és hibátlan a váltója. Melós autó volt, most vett az ember egy T4-et. Előre ismert hibája, a nyikorgó (valószínűleg csapágyas) szervó szivattyú. Nekem fél-egy évre kell, amíg remélhetőleg rendeződik az életem. Különben 100-at kér érte emberünk, és elhozhatom üzembentartóival. Ami még mellette szól, szeretem a nagy és kényelmes dögöket. Ennyiért, ha egy év múlva árokba lököm, akkor is megérte, de nem szeretnék hirtelen jelentős költségekbe futni. Pontosan elég lesz a folyadék cserék, meg a műszaki ára is.  nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15602 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:45:24 »

csak egy dologra kell figyelned! ne szeress bele és véletlenül se vedd meg!!!
igaz, ez két dolog...

egyébként jobban jársz, ha 2.0, vagy 1.8-at nézel. kizárólag kézi váltóval.
nyes Ennyire?Huh?  nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15603 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:54:04 »

Köszi!
Elméletileg törésmentes és hibátlan a váltója. Melós autó volt, most vett az ember egy T4-et. Előre ismert hibája, a nyikorgó (valószínűleg csapágyas) szervó szivattyú. Nekem fél-egy évre kell, amíg remélhetőleg rendeződik az életem. Különben 100-at kér érte emberünk, és elhozhatom üzembentartóival. Ami még mellette szól, szeretem a nagy és kényelmes dögöket. Ennyiért, ha egy év múlva árokba lököm, akkor is megérte, de nem szeretnék hirtelen jelentős költségekbe futni. Pontosan elég lesz a folyadék cserék, meg a műszaki ára is.  nyes

Ha Baranya megyei vagy akkor akár én is szívesen segítek átnézni az autót de ha innen elviszel magaddal valakit aki a közeledben lakik akkor az igen nagy segítség lenne mert ha megveszed belefutsz egy nagyobb hibába akkor aztán elég mélyen a zsebedbe nyúlhatsz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15604 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:05:23 »

Köszi!
Elméletileg törésmentes és hibátlan a váltója. Melós autó volt, most vett az ember egy T4-et. Előre ismert hibája, a nyikorgó (valószínűleg csapágyas) szervó szivattyú. Nekem fél-egy évre kell, amíg remélhetőleg rendeződik az életem. Különben 100-at kér érte emberünk, és elhozhatom üzembentartóival. Ami még mellette szól, szeretem a nagy és kényelmes dögöket. Ennyiért, ha egy év múlva árokba lököm, akkor is megérte, de nem szeretnék hirtelen jelentős költségekbe futni. Pontosan elég lesz a folyadék cserék, meg a műszaki ára is.  nyes
az automata váltóval egy időzített bombán csücsülsz...
ha melós autó volt és te is annak akarod használni, akkor a műszaki megbízhatóság a legfontosabb.
ez az autó eredetileg sem erre készült. élmény autónak hosszútávú utakra.
ide-oda futkosni nem gazdaságos vele és lerúgottságtól függően egyik pillanatról a másikra a "vételár" többszörösét követelheti meg a járgány, különben nem visz téged sehova.
abban az esetben, ha nem hf-es, a váltója szépen működik, megpróbálkozhatsz vele, mert kb ennyiért egy lada samarát tudsz venni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15605 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:05:47 »

Ha Baranya megyei vagy akkor akár én is szívesen segítek átnézni az autót de ha innen elviszel magaddal valakit aki a közeledben lakik akkor az igen nagy segítség lenne mert ha megveszed belefutsz egy nagyobb hibába akkor aztán elég mélyen a zsebedbe nyúlhatsz!
Még egyszer köszi! Az autó sóskúti, én meg pesti vagyok.  Wink
Az általános ismereteimben megbízok, a típus specifikumoktól tartok egy kicsit. A fiam autószerelő, de ő sincs otthon Mondeoban. A szervo szivattyú, mekkora tétel? Tudatlanul bőven 20 alattinak gondolnám.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15606 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:10:19 »

az automata váltóval egy időzített bombán csücsülsz...
ha melós autó volt és te is annak akarod használni, akkor a műszaki megbízhatóság a legfontosabb.
ez az autó eredetileg sem erre készült. élmény autónak hosszútávú utakra.
ide-oda futkosni nem gazdaságos vele és lerúgottságtól függően egyik pillanatról a másikra a "vételár" többszörösét követelheti meg a járgány, különben nem visz téged sehova.
abban az esetben, ha nem hf-es, a váltója szépen működik, megpróbálkozhatsz vele, mert kb ennyiért egy lada samarát tudsz venni...
Nem a szó szoros értelmében melós autónak kell, inkább általános közlekedésre. A pénz dolgot meg én is így látom. Amikor egy huszon éves fiestáért két kilót kérnek... és abban még félek is!  nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15607 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:10:43 »

Még egyszer köszi! Az autó sóskúti, én meg pesti vagyok.  Wink
Az általános ismereteimben megbízok, a típus specifikumoktól tartok egy kicsit. A fiam autószerelő, de ő sincs otthon Mondeoban. A szervo szivattyú, mekkora tétel? Tudatlanul bőven 20 alattinak gondolnám.
ha segítség kell alkatrészben, akkor szólj, mert többen is bontanak és értékesítenek jó állapotú kocsikat.
márkaspecifikus hibák?
rohadó hátsó ívek, korán kikészülő futómű alkatrészek(de ezeket olcsón lehet cserélni)
nagyon fhos aut.váltó.
v6-nál 200 000 km körül hf-esedés.
de ezzel is el lehet menni még elég sokat.
az egyetlen dolog, amitől óvnálak az a váltó.
ha van automata tapasztalatod, akkor ki tudod szűrni, mennyire műxik jól, de ha nincs.....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15608 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:24:38 »

ha segítség kell alkatrészben, akkor szólj, mert többen is bontanak és értékesítenek jó állapotú kocsikat.
márkaspecifikus hibák?
rohadó hátsó ívek, korán kikészülő futómű alkatrészek(de ezeket olcsón lehet cserélni)
nagyon fhos aut.váltó.
v6-nál 200 000 km körül hf-esedés.
de ezzel is el lehet menni még elég sokat.
az egyetlen dolog, amitől óvnálak az a váltó.
ha van automata tapasztalatod, akkor ki tudod szűrni, mennyire műxik jól, de ha nincs.....
Volt már több automatám, és vettem már 7-es BMV-t automata hibával fillérekért, amibe csak olajat kellett tölteni (az eladó azóta áll a ház előtt lesett állakkal, mert a tőle kért olaj betöltése után füstölő kerekekkel jöttem el a "használhatatlan váltójú" autójával, amit pont ezért csúnyán lealkudtunk), de szakértő azért nem vagyok.

"nagyon fhos aut.váltó."
Ez pontosan mit jelent?
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15609 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:29:30 »

Volt már több automatám, és vettem már 7-es BMV-t automata hibával fillérekért, amibe csak olajat kellett tölteni (az eladó azóta áll a ház előtt lesett állakkal, mert a tőle kért olaj betöltése után füstölő kerekekkel jöttem el a "használhatatlan váltójú" autójával, amit pont ezért csúnyán lealkudtunk), de szakértő azért nem vagyok.

"nagyon fhos aut.váltó."
Ez pontosan mit jelent?
egy négy sebességes váltóról van szó, ami nem a technika csúcsa.
a javításához szinte senki nem ért, mint ahogy a v6 mondeo motorhoz sem sokan.
a váltó amíg működik, addig nincs vele gond, de ha elkezdi a kálváriát, ezen sajna nem szokott segíteni az olaj csere...
a kiszemelt kocsi futási teljesítményéről tudsz valamit?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15610 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:34:36 »

egy négy sebességes váltóról van szó, ami nem a technika csúcsa.
a javításához szinte senki nem ért...

Ez ígyy ebben a formában nem igaz. Danjo már a másdokat szedi szét, javítja meg, teszi össze és működik. Mindezt a kertben, nem pedig egy fullosra szerszámozott műhelyben. Full respect a srácnak.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15611 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:34:49 »


"nagyon fhos aut.váltó."
Ez pontosan mit jelent?
http://mondeo.hu/index.php?topic=37.1550
http://mondeo.hu/index.php?topic=1441.0
jó olvasgatást!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15612 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:36:36 »

Ez ígyy ebben a formában nem igaz. Danjo már a másdokat szedi szét, javítja meg, teszi össze és működik. Mindezt a kertben, nem pedig egy fullosra szerszámozott műhelyben. Full respect a srácnak.
viszont csak magának csinálja meg ..

(amúgy meg én is cseréltem már pda-n pár alkatrészt, mégse mondom, hogy értek hozzá ...)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15613 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:37:34 »

Ez ígyy ebben a formában nem igaz. Danjo már a másdokat szedi szét, javítja meg, teszi össze és működik. Mindezt a kertben, nem pedig egy fullosra szerszámozott műhelyben. Full respect a srácnak.
azt írtam, hogy senki? nem!
ezekről a projektekről én is tudok, meg arról is, hogy ez neki mennyiben van, úgy, hogy ő csinálja. egy fullos szervizben szerinted, mikor szedik szét? soha!
csere, oszt jóvan!
persze többszázcsillió pezetáért.
ki a faxnak van arra pénze a mai világban? főleg egy 100 000-ért megvett mondeo esetén?
ez nem termosztát csere...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15614 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:51:36 »

azt írtam, hogy senki? nem!
ezekről a projektekről én is tudok, meg arról is, hogy ez neki mennyiben van, úgy, hogy ő csinálja. egy fullos szervizben szerinted, mikor szedik szét? soha!
csere, oszt jóvan!
persze többszázcsillió pezetáért.
ki a faxnak van arra pénze a mai világban? főleg egy 100 000-ért megvett mondeo esetén?
ez nem termosztát csere...

Ez így igaz!

Én 100-ért szedtem ki és adtam oda a kombiból a váltót a cuccaival együtt mert egy szerelő haverhoz bevittek egy behalt automata váltós Mondit és azt alakították át! Munkadíjnak nem tudom mennyit kértek el a műtétért de a tulaj örült mint majom a farkának hogy ennyiből megúszta a dolgot és lett egy 2-3 literrel kevesebbet fogyasztó megbízható autója!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15615 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:57:20 »

nyes A régebbi, 3 sebességes automatáknál, az összevissza váltogatás, vagy nem fölváltás, illetve az ütés és nagy rántás jellemzően égett vagy kevés olaj eredménye volt. Ám azok még csak vákumvezéreltek volt - gyakorlatilag - elektronika nélkül.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15616 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:08:38 »

egy négy sebességes váltóról van szó, ami nem a technika csúcsa.
a javításához szinte senki nem ért, mint ahogy a v6 mondeo motorhoz sem sokan.
a váltó amíg működik, addig nincs vele gond, de ha elkezdi a kálváriát, ezen sajna nem szokott segíteni az olaj csere...
a kiszemelt kocsi futási teljesítményéről tudsz valamit?
nyes nyes
Idézem:
"Szépen jár a motorja, nem eszi az olajat, pöccre indul és én eljárkáltam vele 10 l alatt. Csak az a qrva szervo ne nyikorogna!" Hm, ... kb ennyit tudok egyenlőre.  nyes nyes

A javítással meg tényleg ez a helyzet. Sokszor jobban jön ki az ember a többszöri bontott vásárlással, míg az egyik beválik, mint méreg drága javítással, ami közel sem biztos megoldás
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 12:16:49 írta Gab013 » Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15617 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:17:09 »

nyes nyes
Idézem:
"Szépen jár a motorja, nem eszi az olajat, pöccre indul és én eljárkáltam vele 10 l alatt. Csak az a qrva szervo ne nyikorogna!" Hm, ... kb ennyit tudok egyenlőre.  nyes nyes

Ha sok km van benne mert hosszú útra járt vele akkor hihető a "10L alatt" de ahogy hallottam a városi fogyikat ennél azért pár cseppel több szokott lenni! Mondjuk csak városban még nekem is olyan 9-10 között mozog szóval az azért eléggé megdobja a fogyit főleg egy automatánál!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15618 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 12:25:24 »

Ha sok km van benne mert hosszú útra járt vele akkor hihető a "10L alatt" de ahogy hallottam a városi fogyikat ennél azért pár cseppel több szokott lenni! Mondjuk csak városban még nekem is olyan 9-10 között mozog szóval az azért eléggé megdobja a fogyit főleg egy automatánál!
Smiley Kicsi csúsztatás belefér! Cheesy Mellesleg nem városi forgalomban használta, inkább ilyen 20-40 km-es utakra, Pest környéki vállalkozó.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15619 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:47:39 »

Még egyszer köszi! Az autó sóskúti, én meg pesti vagyok.  Wink
Az általános ismereteimben megbízok, a típus specifikumoktól tartok egy kicsit. A fiam autószerelő, de ő sincs otthon Mondeoban. A szervo szivattyú, mekkora tétel? Tudatlanul bőven 20 alattinak gondolnám.
vagy bontott,vagy felújítás.újonnan kicsit sok...80e ft...lehet találni jóállapotú bontottat,ami nem ereszti az olajat,csak idő kérdése.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15620 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 14:44:01 »

nyes A régebbi, 3 sebességes automatáknál, az összevissza váltogatás, vagy nem fölváltás, illetve az ütés és nagy rántás jellemzően égett vagy kevés olaj eredménye volt. Ám azok még csak vákumvezéreltek volt - gyakorlatilag - elektronika nélkül.

De ez nem az a ZF váltó amihez szokva lehetsz. Ez nem azt csinálja, hogy xar vagy kevés olaj miatt nem vált szépen és össze-vissza pakolgat.

Ez a CDW4-es váltó gyárilag hibás (anyaghiba) és 100.000 km után szó szerint szétesik belülről. De nem úgy, hogy egy olajcsere és kész, hanem úgy hogy nincs többé 4., majd, 3. majd 2. sebesség és végül első sebességi fokozat sem, vagyis nem megy sehova.

Erre készülj.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15621 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:26:48 »

De ez nem az a ZF váltó amihez szokva lehetsz. Ez nem azt csinálja, hogy xar vagy kevés olaj miatt nem vált szépen és össze-vissza pakolgat.

Ez a CDW4-es váltó gyárilag hibás (anyaghiba) és 100.000 km után szó szerint szétesik belülről. De nem úgy, hogy egy olajcsere és kész, hanem úgy hogy nincs többé 4., majd, 3. majd 2. sebesség és végül első sebességi fokozat sem, vagyis nem megy sehova.

Erre készülj.
nyes Na most jól megvigasztaltál! Majd bízom benne, hogy egy darabig kibírja
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 15:28:36 írta Gab013 » Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15622 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:30:40 »

nyes Na most jól megvigasztaltál! Majd bízom benne, hogy egy darabig kibírja

szerintem azért jó ha tudod előre, hogy mi vár rád
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15623 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:34:45 »

szerintem azért jó ha tudod előre, hogy mi vár rád
Ez így igaz, köszönöm is az információkat. Ha nem lennék ennyire beszorulva, el is ment volna a kedvem ettől az autótól.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15624 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:35:28 »

szerintem azért jó ha tudod előre, hogy mi vár rád

Ő már azelőtt eldöntötte hogy megveszi hogy írt volna nekünk és erről nem tudjátok lebeszélni ahogy látom!
De azért kíváncsi leszek én arra is hogy tényleg csak fél évig lesz-e majd nála és hogy kell-e majd rá költenie!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15625 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:35:52 »

nyes Na most jól megvigasztaltál! Majd bízom benne, hogy egy darabig kibírja

hát,a másik lehetőség,ha már úgyis fillérekért kapod,hogy beleinvesztálsz egy átépítésbe,ha nem ragaszkodsz az automatához.Bár véhathoz kicsit költséges,de ha hosszú távon gondolkozol,akkor érdemesebb azt a 100-150e ft-ot rászánni.Az én meglátásom szerint itt a klubban akár olcsóbban is össze tudsz minden cuccot szedni hozzá.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15626 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:36:20 »

nyes Na most jól megvigasztaltál! Majd bízom benne, hogy egy darabig kibírja

Az enyém ugyan nem automata és nem V6, de eladó. Nem érint?
( a dísztárcsák azóta lecserélődtek gyárira)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx_mk2-5069476
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15627 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:38:06 »

hát,a másik lehetőség,ha már úgyis fillérekért kapod,hogy beleinvesztálsz egy átépítésbe,ha nem ragaszkodsz az automatához.Bár véhathoz kicsit költséges,de ha hosszú távon gondolkozol,akkor érdemesebb azt a 100-150e ft-ot rászánni.Az én meglátásom szerint itt a klubban akár olcsóbban is össze tudsz minden cuccot szedni hozzá.

Az automatához nem ragaszkodom. Ez adódott gyorsban. Smiley
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15628 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:40:40 »

Az enyém ugyan nem automata és nem V6, de eladó. Nem érint?
( a dísztárcsák azóta lecserélődtek gyárira)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx_mk2-5069476
Ha lenne 5 kilóm autóra, akkor válogathatnék nyugodtan! Smiley
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15629 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:40:46 »

Az enyém ugyan nem automata és nem V6, de eladó. Nem érint?
( a dísztárcsák azóta lecserélődtek gyárira)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx_mk2-5069476

Mééééééééééé??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15630 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:42:16 »

Mééééééééééé??
Me pénzet kell csinálnom, de baxott gyorsan. Most csaptak össze a hitel hullámok a fejem fölött.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15631 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:43:16 »

Az automatához nem ragaszkodom. Ez adódott gyorsban. Smiley
ami húzós hozzá,az a kuplung szett.De például drof most árul egy komplettet potom pénzért (ha megvan még neki.Én is megvenném,de azt hiszem hiába kérem....) Pedálsor,vezérlő,féltengelyek,lendkerék,önindító,váltó+bakok,kulissza,könyöklő,hűtő és némi kábelcsere,olaj,főfékhenger tartály.Nagyjából ennyi amit kihagytam úgyis pótolják..Na,aztán ezeket összerakni működőképessé?Nem kevesebb szívás mint egy automata felújítás.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15632 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:44:26 »

Ha lenne 5 kilóm autóra, akkor válogathatnék nyugodtan! Smiley
Írtam egy privit!
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15633 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:46:36 »

ami húzós hozzá,az a kuplung szett.De például drof most árul egy komplettet potom pénzért (ha megvan még neki.Én is megvenném,de azt hiszem hiába kérem....) Pedálsor,vezérlő,féltengelyek,lendkerék,önindító,váltó+bakok,kulissza,könyöklő,hűtő és némi kábelcsere,olaj,főfékhenger tartály.Nagyjából ennyi amit kihagytam úgyis pótolják..Na,aztán ezeket összerakni működőképessé?Nem kevesebb szívás mint egy automata felújítás.

 falbav falbav ááááááááá!
Veszek egy kispolákot!  nyes á-ból B-be az is elvisz 30000-ért.  nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15634 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:46:55 »

Az enyém ugyan nem automata és nem V6, de eladó. Nem érint?
( a dísztárcsák azóta lecserélődtek gyárira)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx_mk2-5069476

Hogy a rákba van egy GLX-ben fűthető első szélvédő meg ASR?  wow1
(a többi gondolom utólagos ezért azokat nem említem meg)
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15635 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:48:25 »

falbav falbav ááááááááá!
Veszek egy kispolákot!  nyes á-ból B-be az is elvisz 30000-ért.  nyes
Hülye vagy?Egy jókispolák aranyat ér.Ha ezt tudom el nem adom anyámét tíz éve...Ma már akár egy másik mondeot is kapnék érte...
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15636 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:49:56 »

Hogy a rákba van egy GLX-ben fűthető első szélvédő meg ASR?  wow1
(a többi gondolom utólagos ezért azokat nem említem meg)
Az enyém valószínű, hogy olyan verda, amibe belepakoltak olyat aminek nem kéne benne lennie, de nem tettek bele olyanokat, amiknek meg benne kéne lennie. A hahu meg nem ajánlott föl más titulust. Nem fapad, de nem is gia.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15637 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:51:06 »

Hülye vagy?Egy jókispolák aranyat ér.Ha ezt tudom el nem adom anyámét tíz éve...Ma már akár egy másik mondeot is kapnék érte...

Iggeeeen?? Akkor javaslom a jofogas.hu-t. Tele van.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15638 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:56:28 »

Az enyém valószínű, hogy olyan verda, amibe belepakoltak olyat aminek nem kéne benne lennie, de nem tettek bele olyanokat, amiknek meg benne kéne lennie. A hahu meg nem ajánlott föl más titulust. Nem fapad, de nem is gia.

Hát a GLX-ből nem sok mindent lehetett kihagyni de én a helyedben az apróságokkal Ghiásítottam volna és eladnám Ghiaként bár így is olyan árat kérsz érte mintha az lenne! Ha majd el tudtad adni akkor azért majd írd meg hogy mennyiért mert én mostanában már nem merem megnézni az árakat mert egyből elsírnám magam annyira lennt vannak!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15639 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:56:44 »

Iggeeeen?? Akkor javaslom a jofogas.hu-t. Tele van.

Az övéről annyit,hogy 86-ban vette.Amikor nekem jogsim lett (1994) 15e km-t mutatott az óra...és ez nem csalás,nem ámítás ennyit használta.Állt a garázsban,egyszer-kétszer egy évben elmentünk a rokonokhoz és ezzel le volt tudva az éves futásteljesítmény.2002-ben,amikor eladtuk 35e km volt benne...akkor is azért,mert nekem már kicsi volt,másrészt meg eltört a vezérlés fogaskereke és nem érte volna meg megcsinálni (minek ha úgyis a garázsban áll) Gondoltam én balga módon (mert semmi nem akadt össze,gyakorlatilag aki megvette,kicseréltette és annyi.Még egy szelephez se kellett hozzányúlni)...persze ma már hiába kesergek rajta...
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15640 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:01:57 »

Hát a GLX-ből nem sok mindent lehetett kihagyni de én a helyedben az apróságokkal Ghiásítottam volna és eladnám Ghiaként bár így is olyan árat kérsz érte mintha az lenne! Ha majd el tudtad adni akkor azért majd írd meg hogy mennyiért mert én mostanában már nem merem megnézni az árakat mert egyből elsírnám magam annyira lennt vannak!  szomoru1
Én nem nézegetem a felszereltséget, nem is tudom minek kéne benne lennie. Mire giásítanám, annyiba lenne, amennyiért a kutya nem venné meg. 300-ért meg nem adom oda, ugye ez érthető. Inkább a gázüzem ami vonzó lehet benne. (már akinek)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15641 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:02:05 »

falbav falbav ááááááááá!
Veszek egy kispolákot!  nyes á-ból B-be az is elvisz 30000-ért.  nyes

Én még anno a ladás időszakban a Mazda 323 és az Escort között filóztam amikor az utamba került egy új típusú (kulccsal indíthatós) kispolák és majdnem meg is vettem de nem tudtunk megegyezni az eladóval így nekem ez kimaradt! De az egyik havernak volt egy régi és azzal elég sokat szoptunk mire mindent megcsináltunk rajta mert a régi az alapból egy nagy rakás hulladék de mire végeztünk vele addigra pöpec kis járgány lett belőle! Egyedül az önindítóbowdenre nem találtunk rendes megoldást így azt évente cserélni kellett mert mindíg szétment! Nem véletlen hogy az első amit átalakítottak az új szérián az a kulcsos indítás volt!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15642 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:03:47 »

Én nem nézegetem a felszereltséget, nem is tudom minek kéne benne lennie. Mire giásítanám, annyiba lenne, amennyiért a kutya nem venné meg. 300-ért meg nem adom oda, ugye ez érthető. Inkább a gázüzem ami vonzó lehet benne. (már akinek)

Venni pár fás burkolatot meg jelet az nem nagy pénz! Sajnos a gáz az pont az egyik olyan dolog amit nem fizetnek meg egyik autónál sem!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15643 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:06:23 »

Venni pár fás burkolatot meg jelet az nem nagy pénz! Sajnos a gáz az pont az egyik olyan dolog amit nem fizetnek meg egyik autónál sem!  szomoru1
Nekem határozottan nem jön be a fa. A jeltől meg még nem lesz gia. Nincs egérmozi, tempomat, villanytükör, stb.
Én pl kifejezetten a gázos autókat nézem először a hahu-n.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15644 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:06:42 »

Én még anno a ladás időszakban a Mazda 323 és az Escort között filóztam amikor az utamba került egy új típusú (kulccsal indíthatós) kispolák és majdnem meg is vettem de nem tudtunk megegyezni az eladóval így nekem ez kimaradt! De az egyik havernak volt egy régi és azzal elég sokat ***tunk mire mindent megcsináltunk rajta mert a régi az alapból egy nagy rakás hulladék de mire végeztünk vele addigra pöpec kis járgány lett belőle! Egyedül az önindítóbowdenre nem találtunk rendes megoldást így azt évente cserélni kellett mert mindíg szétment! Nem véletlen hogy az első amit átalakítottak az új szérián az a kulcsos indítás volt!  nyes
jó volt a bowden is,meg a kézi szivató is.Aki nagy arccal szállt be sokkal kisebbel jött ki...
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15645 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:08:57 »

Én még anno a ladás időszakban a Mazda 323 és az Escort között filóztam amikor az utamba került egy új típusú (kulccsal indíthatós) kispolák és majdnem meg is vettem de nem tudtunk megegyezni az eladóval így nekem ez kimaradt! De az egyik havernak volt egy régi és azzal elég sokat ***tunk mire mindent megcsináltunk rajta mert a régi az alapból egy nagy rakás hulladék de mire végeztünk vele addigra pöpec kis járgány lett belőle! Egyedül az önindítóbowdenre nem találtunk rendes megoldást így azt évente cserélni kellett mert mindíg szétment! Nem véletlen hogy az első amit átalakítottak az új szérián az a kulcsos indítás volt!  nyes
Nekem is volt vagy négy. Smiley Természetesen rendszeresített seprűnyéllel
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15646 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:11:25 »

jó volt a bowden is,meg a kézi szivató is.Aki nagy arccal szállt be sokkal kisebbel jött ki...
Kicsit off, de nekem is volt kispolákom. Utáltam is mindkettőt, de nagyon. Pedig nem volt bajuk. Gyári versenyülések, pillangó ablakok hátul, zene, fólia, stb.  Ettől még  fhoskupac volt mind a kettő, nem pedig autó.
Se mérete, se teljesítménye, se komfortja, se csöndessége, se csomagtartója. Mit lehetett ezen szeretni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15647 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:15:03 »

Kicsit off, de nekem is volt kispolákom. Utáltam is mindkettőt, de nagyon. Pedig nem volt bajuk. Gyári versenyülések, pillangó ablakok hátul, zene, fólia, stb.  Ettől még  fhoskupac volt mind a kettő, nem pedig autó.
Se mérete, se teljesítménye, se komfortja, se csöndessége, se csomagtartója. Mit lehetett ezen szeretni?
hát pont azt.ha meg nem volt jó,minek használtad?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15648 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:17:39 »

Kicsit off, de nekem is volt kispolákom. Utáltam is mindkettőt, de nagyon. Pedig nem volt bajuk. Gyári versenyülések, pillangó ablakok hátul, zene, fólia, stb.  Ettől még  fhoskupac volt mind a kettő, nem pedig autó.
Se mérete, se teljesítménye, se komfortja, se csöndessége, se csomagtartója. Mit lehetett ezen szeretni?

Mit lehetett rajta szeretni??? Hát a feelinget!  nyes
Hogy csak néha ültem bele az úgy buli volt de ha nekem anno a Lada helyett az lett volna akkor föl is gyújtottam volna az tutti! De azért jó volt vele csajozni a falukban mert ha azzal voltunk és volt esélünk a nőknél akkor utána lementünk a Ladámmal is és úgy már tuttira volt erotikázás is hogy finoman fogalmazzak!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15649 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:19:07 »

hát pont azt.ha meg nem volt jó,minek használtad?
A második jóval fiatalabb volt mint az elődje, de lagalább bitang óccón adták. Gondoltam csak jobb lesz mint az első. Nem jött be. Átmeneti (fél évre esernyő és BKV helyett) autónak  vettem, de 3 hónap múlva eladtam. Nem az én világom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.