Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:10:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358500 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15650 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:21:23 »

Mit lehetett rajta szeretni??? Hát a feelinget!  nyes
Hogy csak néha ültem bele az úgy buli volt de ha nekem anno a Lada helyett az lett volna akkor föl is gyújtottam volna az tutti! De azért jó volt vele csajozni a falukban mert ha azzal voltunk és volt esélünk a nőknél akkor utána lementünk a Ladámmal is és úgy már tuttira volt erotikázás is hogy finoman fogalmazzak!  nyes
Fölösleges köröket futottál. Én kapásból az ezerötössel mentem. (életem első autója 23 évesen, nem apám vette, saját magam kapartam össze rá a 150 rugót)
Hozta is a várt eredményt. (már amikor  eplus2 )
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15651 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:23:35 »

Mit lehetett rajta szeretni??? Hát a feelinget!  nyes
Hogy csak néha ültem bele az úgy buli volt de ha nekem anno a Lada helyett az lett volna akkor föl is gyújtottam volna az tutti! De azért jó volt vele csajozni a falukban mert ha azzal voltunk és volt esélünk a nőknél akkor utána lementünk a Ladámmal is és úgy már tuttira volt erotikázás is hogy finoman fogalmazzak!  nyes

 nyes Én fel is gyújtottam egyet, mikor sokadszor nem volt hajlandó indulni!
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15652 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:31:35 »

Fölösleges köröket futottál. Én kapásból az ezerötössel mentem. (életem első autója 23 évesen, nem apám vette, saját magam kapartam össze rá a 150 rugót)
Hozta is a várt eredményt. (már amikor  eplus2 )

Sosem szerettem az olyan nőket akiket az anyagi javak eléggé befolyásolják és én sem szerettem menőzni ezért volt ez úgy kitalálva hogy vagy trabival vagy vartburggal vagy kispolákkal megyünk először csajozni! Anno a haveri társaságban volt 9 trabi 3 vartburg 2 kispolák és 2 lada de ha nem a Ladámmal mentünk akkor én mindíg a kispolákkal mentem mert annak volt a legszimpatikusabb a feelingje és abban a lányok kénytelek voltak hozzámsímulni a jó nagy hely miatt mert én mindíg hátul középen ültem! És egy tininek a símulás is már elég sokmindenhez ezt anno jól megtanultam a kisautóban és a bálban!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #15653 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:44:22 »

 hawaii[color=orange][/color]  help Hali,érdeklödni szeretnék,  1.8 zetec motor-ról,  olyan problémám lenne, ha bemelegszik a  motor   elkezd néha  ingázni az alapjáratom 1500-500 közt és le is áll néha a motor   falbav
 
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 17:38:21 írta fdgf1 » Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15654 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:44:54 »

Sosem szerettem az olyan nőket akiket az anyagi javak eléggé befolyásolják és én sem szerettem menőzni ezért volt ez úgy kitalálva hogy vagy trabival vagy vartburggal vagy kispolákkal megyünk először csajozni! Anno a haveri társaságban volt 9 trabi 3 vartburg 2 kispolák és 2 lada de ha nem a Ladámmal mentünk akkor én mindíg a kispolákkal mentem mert annak volt a legszimpatikusabb a feelingje és abban a lányok kénytelek voltak hozzámsímulni a jó nagy hely miatt mert én mindíg hátul középen ültem! És egy tininek a símulás is már elég sokmindenhez ezt anno jól megtanultam a kisautóban és a bálban!  nyes
taps

Na,mi pont így voltunk a haverommal meg a húgával és a barátnőivel...a szülők neki nemigen adták a családi ladát,este buszozni senki nem szeret...akkor jött a húga,hogy hozz el,jók leszünk hozzád...kár,hogy már pár éve nem találkoztunk egy kis nosztalgiázásra...azóta sem értem,hogy fértünk el...bár 40 kilóval könnyebb voltam én is...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15655 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:52:08 »

taps

Na,mi pont így voltunk a haverommal meg a húgával és a barátnőivel...a szülők neki nemigen adták a családi ladát,este buszozni senki nem szeret...akkor jött a húga,hogy hozz el,jók leszünk hozzád...kár,hogy már pár éve nem találkoztunk egy kis nosztalgiázásra...azóta sem értem,hogy fértünk el...bár 40 kilóval könnyebb voltam én is...

Hát igen azok a régi szép idők....
Na most aztán jól szétnosztalgiáztuk a topikot!  vigyor3
Jöhet a főnök a radírral aztán majd itt is jól megkapjuk preventíven!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15656 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 17:19:46 »

Hát igen azok a régi szép idők....
Na most aztán jól szétnosztalgiáztuk a topikot!  vigyor3
Jöhet a főnök a radírral aztán majd itt is jól megkapjuk preventíven!  nyes
integet2
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15657 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:30:26 »

Sziasztok!
Na írom a tegnapi mustra eredményét.
1997 MKII 2.5 Automata. 187 000 km
Motor szépen egyenletesen jár, stabil alapjárat, jól húz. Tiszta, olajfolyás semmi. (láttam a helyet ahol parkolni szokott.) Nem friss, de szép olaj.
Automata váltó szépen váltogat, hang és rántás nélkül.
Szervo szivattyú teljesen kész, (lifeg a szíjtárcsa) le is van kötve, csak a generátor van meghajtva, így nem müxik a légkondi. Ember azt mondta, ennek a szíjnak van köze az ABS-hez és a kipörgésgátlóhoz, ezért világít a lámpájuk. Ezt én nem tudom, hogy valóban így van-e.
Belül szép.
Nincs fedélzeti és tempomat. Sad
Elektromos cuccok működnek.
Légzsák visszajelző világít.
Vízhőfok mérő a maximum áll, állítólag néha felakad. (20 perc alatt nem forralta a vizet.)
Folyamatosan világít a tolatólámpa.
Nem rohadnak az ívek, kicsi ütés a jobb hátsó ajtó és az ív találkozásánál.
Első, hátsó lökhárítóhéj összetörve.
Akksi lemerülve.
Gumik 80 %, futómű nem húz, nem rángat, nem kopog.
Műszaki 3 hete járt le, 95 eFt-ért elhozhatom, üzembentartóival.

Hát ennyi, szívesen olvasnám a véleményeteket.
Még valami. A szivattyú csere mekkora mutatvány? Sokat kell bontani, vagy könnyen hozzáférhető?
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15658 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:49:13 »

Sziasztok!
Na írom a tegnapi mustra eredményét.
1997 MKII 2.5 Automata. 187 000 km
Motor szépen egyenletesen jár, stabil alapjárat, jól húz. Tiszta, olajfolyás semmi. (láttam a helyet ahol parkolni szokott.) Nem friss, de szép olaj.
Automata váltó szépen váltogat, hang és rántás nélkül.
Szervo szivattyú teljesen kész, (lifeg a szíjtárcsa) le is van kötve, csak a generátor van meghajtva, így nem müxik a légkondi. Ember azt mondta, ennek a szíjnak van köze az ABS-hez és a kipörgésgátlóhoz, ezért világít a lámpájuk. Ezt én nem tudom, hogy valóban így van-e.
Belül szép.
Nincs fedélzeti és tempomat. Sad
Elektromos cuccok működnek.
Légzsák visszajelző világít.
Vízhőfok mérő a maximum áll, állítólag néha felakad. (20 perc alatt nem forralta a vizet.)
Folyamatosan világít a tolatólámpa.
Nem rohadnak az ívek, kicsi ütés a jobb hátsó ajtó és az ív találkozásánál.
Első, hátsó lökhárítóhéj összetörve.
Akksi lemerülve.
Gumik 80 %, futómű nem húz, nem rángat, nem kopog.
Műszaki 3 hete járt le, 95 eFt-ért elhozhatom, üzembentartóival.

Hát ennyi, szívesen olvasnám a véleményeteket.
Még valami. A szivattyú csere mekkora mutatvány? Sokat kell bontani, vagy könnyen hozzáférhető?
Valami árulás van szerintem. Ha a szervo szivattyú nem megy, akkor pl nincs kormány szervo, tehát erőből kell tekerni a kormányt. Ha a klíma nem megy, akkor az inkább klímakompresszor lesz. Az a szíj hajtja a generátort is, meg aszem a vízpumpát is. Klíma nékül meg lehet élni, főleg, hogy fél évre kell a kocsi és jön a tél. Egyébként nem olyan nehéz levenni.
Tolatókapcsoló valószínüleg tönkrement, lehet cserélni, akár bontottra is.
Légzsák? Ha szerencséd van, akkor ez is csak valami csatlakozási hiba, ha nem, akkor az húzós pénz.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.09 péntek, 10:52:21 írta Black » Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15659 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:02:19 »

Valami árulás van szerintem. Ha a szervo szivattyú nem megy, akkor pl nincs kormány szervo, tehát erőből kell tekerni a kormányt. Ha a klíma nem megy, akkor az inkább klímakompresszor lesz. Az a szíj hajtja a generátort is, meg aszem a vízpumpát is. Klíma nékül meg lehet élni, főleg, hogy fél évre kell a kocsi és jön a tél. Egyébként nem olyan nehéz levenni.
Tolatókapcsoló valószínüleg tönkrement, lehet cserélni, akár bontottra is.
Légzsák? Ha szerencséd van, akkor ez is csak valami csatlakozási hiba, ha nem, akkor az húzós pénz.
Nincs kormány szervo sem. Smiley Erőből. Smiley Állítólag ugyanaz a szíj hajtja az összeset. Pontosan nem láttam, hogy hogyan van megoldva, de a szervo tárcsáján nincs szíj. Már ha az a tárcsa az, ami a motor bal oldalán felül van. A vízpumpát szerinte nem ez hajtja, viszont szerinte az abs-t és a kipörgésgátlót ez befolyásolja és ezért nem megy.
Na ezek azok a dolgok, amiben én tudatlan vagyok, amíg egyszer nem szedtem szét. Smiley Pillanatnyilag vagy elhiszem neki, vagy nem. Sad
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15660 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:08:16 »

Nincs kormány szervo sem. Smiley Erőből. Smiley Állítólag ugyanaz a szíj hajtja az összeset. Pontosan nem láttam, hogy hogyan van megoldva, de a szervo tárcsáján nincs szíj. Már ha az a tárcsa az, ami a motor bal oldalán felül van. A vízpumpát szerinte nem ez hajtja, viszont szerinte az abs-t és a kipörgésgátlót ez befolyásolja és ezért nem megy.
Na ezek azok a dolgok, amiben én tudatlan vagyok, amíg egyszer nem szedtem szét. Smiley Pillanatnyilag vagy elhiszem neki, vagy nem. Sad
Nem tudom mennyi pénzed marad a további javítgatásokra, de egy kilót akkor is megér az autó, hiszen a saját lábán megy és nincs rommá törve. Ezek javítható dolgok, alkatrésszel meg dunát lehetne rekeszteni az országban. Akár gyári, akár utángyártott, akár bontott. Mindez nem földöntúli árakkal.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15661 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:12:26 »

Nem tudom mennyi pénzed marad a további javítgatásokra, de egy kilót akkor is megér az autó, hiszen a saját lábán megy és nincs rommá törve. Ezek javítható dolgok, alkatrésszel meg dunát lehetne rekeszteni az országban. Akár gyári, akár utángyártott, akár bontott. Mindez nem földöntúli árakkal.

pontosan így látom én is, főleg, hogy igazából egy javítás sem azonnal életbevágó. Smiley Talán a szervo mégis. Ezért is kérdeztem, hogy mekkora munka, mert az eladó szerint ki ,kell venni a motort hozzá. Gondolom ez baromság. Legalább is remélem. (szivattyút külső oldalakon is kínálnak 5-10 e ft-ért)
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15662 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:17:54 »

Nincs kormány szervo sem. Smiley Erőből. Smiley Állítólag ugyanaz a szíj hajtja az összeset. Pontosan nem láttam, hogy hogyan van megoldva, de a szervo tárcsáján nincs szíj. Már ha az a tárcsa az, ami a motor bal oldalán felül van. A vízpumpát szerinte nem ez hajtja, viszont szerinte az abs-t és a kipörgésgátlót ez befolyásolja és ezért nem megy.
Na ezek azok a dolgok, amiben én tudatlan vagyok, amíg egyszer nem szedtem szét. Smiley Pillanatnyilag vagy elhiszem neki, vagy nem. Sad

Kezdjük mindjárt a legelején azzal hogy erre az autóra így te sosem fogsz műszakit csináltatni és nem fogsz találni olyan madarat sem aki ezt neked elintézi! A kormány és a fék biztonsági berendezés ezért ha csak nekikoccansz bárminek is máris pár ember börtönbe fog kerülni veled együtt mert ez az autó közúti közlekedésre alkalmatlan és balesetveszélyes! Amiket itt leírtál abból arra következtetek hogy ezt az autót már évek óta barmolják és kötik ki róla a cuccokat hogy ne kelljen rá költeni! Olyan meg nem létezik hogy egy autón fele cucc kukás de a másik fele az hibátlan! De a többiekkel ellentétben én nem beszéllek le róla hanem bíztatlak hogy vedd meg és tanulj a saját károdon viszont ha nekem csak százezer forintom lenne autóra akkor olyat vennék meg amelyibe csak tankolni kell és örülnék hogy hibátlanul elvisz még ha az akár egy kispolski is! Ne kövesd el te is azt a hibát hogy nagyobb fába vágod a fejszédet mint amivel elbírsz mert annak sosincs jó vége és sokat bukik az ember olyankor de persze úgy is azt csinálsz amit te akarsz ez csak az én privát véleményem és semi több!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.09 péntek, 11:21:12 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15663 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:27:20 »

Kezdjük mindjárt a legelején azzal hogy erre az autóra így te sosem fogsz műszakit csináltatni és nem fogsz találni olyan madarat sem aki ezt neked elintézi! A kormány és a fék biztonsági berendezés ezért ha csak nekikoccansz bárminek is máris pár ember börtönbe fog kerülni veled együtt mert ez az autó közúti közlekedésre alkalmatlan és balesetveszélyes! Amiket itt leírtál abból arra következtetek hogy ezt az autót már évek óta barmolják és kötik ki róla a cuccokat hogy ne kelljen rá költeni! Olyan meg nem létezik hogy egy autón fele cucc kukás de a másik fele az hibátlan! De a többiekkel ellentétben én nem beszéllek le róla hanem bíztatlak hogy vedd meg és tanulj a saját károdon viszont ha nekem csak százezer forintom lenne autóra akkor olyat vennék meg amelyibe csak tankolni kell és örülnék hogy hibátlanul elvisz még ha az akár egy kispolski is! Ne kövesd el te is azt a hibát hogy nagyobb fába vágod a fejszédet mint amivel elbírsz mert annak sosincs jó vége és sokat bukik az ember olyankor de persze úgy is azt csinálsz amit te akarsz ez csak az én privát véleményem és semi több!  wave
Köszönöm! Megfontolom.
A műszaki nem probléma, de pontosan ezért kérdezlek titeket, mert nem ismerem a típust.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15664 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:39:26 »

Köszönöm! Megfontolom.
A műszaki nem probléma, de pontosan ezért kérdezlek titeket, mert nem ismerem a típust.
Nem tudom hol vagy helyileg, de próbálj meg valakit a fórumról a "hónod alá csapni" valakit aki járatosabb és vele megnézni mégegyszer.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15665 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:46:25 »

Nem tudom hol vagy helyileg, de próbálj meg valakit a fórumról a "hónod alá csapni" valakit aki járatosabb és vele megnézni mégegyszer.
Bp. A kocsi Sóskút
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15666 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:05:45 »

Bp. A kocsi Sóskút

Akkor szép sorjában:
1. Szervo. Egy szíj hajtja a generátort, a szervót, és a klímát. Nincs olyan, hogy a generátort hajtja és a többi le van kötve, a szíjfeszítők kialakítása miatt kizárt. Ezért van lemerülve az akksi is, mert  a generátor sem kap hajtást és így nem tölt.
A szervó 57e forint felújítottban, ha leadod a régit. A kiszereléséhez le kell venni a fölötte lévő motortartó bakot, tapasztalat nélkül nem ajánlott. Van itt olyan, akinek a kézcsontja is elrepedt a szervócsere közben. 
Bontottan is lehet találni, minden 20.-ból jó egy, az összes többi szivárog.

A vízpumpa a másik oldalon van, külön szíj hajtja.

2. ABS és ASR. Semmi köze a szíjakhoz, a Ford 1990 óta nem gyárt szíjas ABS-t, szíjas ASR-t meg sohasem gyártott senki se. Az a vezérlőegység miatt nem jó. Csere orvosolhatja, 50-100e között, vagy bontva pár ezresért. A cseréjéhez nagyon sokat kell bontani.

3. SRS (légzsák). Vagy a kábelcsatlakozók, vagy a vezérlő rossz, ez nem akkor hiba.

4. Vízhőfok: Nem szokott hazudni, ha max-on van, akkor xar a vízpumpa (szétmentek a műanyag lapátfejek a pumpaházban), aminek egyenes következménye az átégett hengerfej és az idővel bekövetkező vízcső durrogtatás, útszélén megállás vízhiány miatt.

Így én biztos nem venném meg, akkor sem, ha ingyen adná. Nem véletlen, hogy nincs rajta műszaki és üzembentartóira is odaadja. Madarat keres, aki megszabadítja a szenvedéstől.

BTW: 2009 óta üzembentartó váltásnál is van vagyonszerzési illeték, sokat nem nyersz vele.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15667 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:12:16 »

Akkor szép sorjában:
1. Szervo. Egy szíj hajtja a generátort, a szervót, és a klímát. Nincs olyan, hogy a generátort hajtja és a többi le van kötve, a szíjfeszítők kialakítása miatt kizárt. Ezért van lemerülve az akksi is, mert  a generátor sem kap hajtást és így nem tölt.
A szervó 57e forint felújítottban, ha leadod a régit. A kiszereléséhez le kell venni a fölötte lévő motortartó bakot, tapasztalat nélkül nem ajánlott. Van itt olyan, akinek a kézcsontja is elrepedt a szervócsere közben. 
Bontottan is lehet találni, minden 20.-ból jó egy, az összes többi szivárog.

A vízpumpa a másik oldalon van, külön szíj hajtja.

2. ABS és ASR. Semmi köze a szíjakhoz, a Ford 1990 óta nem gyárt szíjas ABS-t, szíjas ASR-t meg sohasem gyártott senki se. Az a vezérlőegység miatt nem jó. Csere orvosolhatja, 50-100e között, vagy bontva pár ezresért. A cseréjéhez nagyon sokat kell bontani.

3. SRS (légzsák). Vagy a kábelcsatlakozók, vagy a vezérlő rossz, ez nem akkor hiba.

4. Vízhőfok: Nem szokott hazudni, ha max-on van, akkor xar a vízpumpa (szétmentek a műanyag lapátfejek a pumpaházban), aminek egyenes következménye az átégett hengerfej és az idővel bekövetkező vízcső durrogtatás, útszélén megállás vízhiány miatt.

Így én biztos nem venném meg, akkor sem, ha ingyen adná. Nem véletlen, hogy nincs rajta műszaki és üzembentartóira is odaadja. Madarat keres, aki megszabadítja a szenvedéstől.

BTW: 2009 óta üzembentartó váltásnál is van vagyonszerzési illeték, sokat nem nyersz vele.

És még egy személyes észrevétel:

Ha nekem csak 100e-m lenne egy autóra ami sürgősen kell és max fél 1 évre tervezek vele, akkor nem V6 automata Mondeok között, hanem pl Fiesták között nézelődnék. Óriási szhopásba készülsz ugyanis beleugrani, aminek az lesz a vége, hogy lesz egy eladhatatlan, működésében korlátozott, nagyon sokat zabáló romhalmazod, ami annyi pénzt el fog vinni, hogy pár hónapon belül rájössz, jobb lett volna valami egyszerűbb autó.

Ez az autó ilyen állapotban szakértőknek is csak kalandágyból javasolt, laikusoknak messze kerülendő. Kivéve ha ezen akarod elsajátítani a bonyolult autók szerelési tudományát. Mert ezen lesz mit gyakorolni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15668 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:13:11 »

Akkor szép sorjában:
1. Szervo. Egy szíj hajtja a generátort, a szervót, és a klímát. Nincs olyan, hogy a generátort hajtja és a többi le van kötve, a szíjfeszítők kialakítása miatt kizárt. Ezért van lemerülve az akksi is, mert  a generátor sem kap hajtást és így nem tölt.
A szervó 57e forint felújítottban, ha leadod a régit. A kiszereléséhez le kell venni a fölötte lévő motortartó bakot, tapasztalat nélkül nem ajánlott. Van itt olyan, akinek a kézcsontja is elrepedt a szervócsere közben. 
Bontottan is lehet találni, minden 20.-ból jó egy, az összes többi szivárog.

A vízpumpa a másik oldalon van, külön szíj hajtja.

2. ABS és ASR. Semmi köze a szíjakhoz, a Ford 1990 óta nem gyárt szíjas ABS-t, szíjas ASR-t meg sohasem gyártott senki se. Az a vezérlőegység miatt nem jó. Csere orvosolhatja, 50-100e között, vagy bontva pár ezresért. A cseréjéhez nagyon sokat kell bontani.

3. SRS (légzsák). Vagy a kábelcsatlakozók, vagy a vezérlő rossz, ez nem akkor hiba.

4. Vízhőfok: Nem szokott hazudni, ha max-on van, akkor xar a vízpumpa (szétmentek a műanyag lapátfejek a pumpaházban), aminek egyenes következménye az átégett hengerfej és az idővel bekövetkező vízcső durrogtatás, útszélén megállás vízhiány miatt.

Így én biztos nem venném meg, akkor sem, ha ingyen adná. Nem véletlen, hogy nincs rajta műszaki és üzembentartóira is odaadja. Madarat keres, aki megszabadítja a szenvedéstől.

BTW: 2009 óta üzembentartó váltásnál is van vagyonszerzési illeték, sokat nem nyersz vele.

Én ezt így nem részleteztem neki mert nem akarom előre elvenni a kedvét de nekem is pont ezek a dolgok jutottak eszembe amkior olvastam a beszámolóját a verdáról! Amit nem értek az az hogy ha neki annyira kell sürgősen egy autó mert nem tud létezni nélküle akkor egyáltalán hogy jöhetett szóba egy működésképtelen és megbízhatatlan autó?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15669 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:15:50 »

Én ezt így nem részleteztem neki mert nem akarom előre elvenni a kedvét de nekem is pont ezek a dolgok jutottak eszembe amkior olvastam a beszámolóját a verdáról! Amit nem értek az az hogy ha neki annyira kell sürgősen egy autó mert nem tud létezni nélküle akkor egyáltalán hogy jöhetett szóba egy működésképtelen és megbízhatatlan autó?  wow1
Mert tetszik neki a Mondeo (meg is értem) és occón adják. Nem működésképtelen, megy a lábán. De Takee-nak igaza van. Ennek tükrében én csak marhaságokat írtam. Bocsi.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15670 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:24:42 »

Mert tetszik neki a Mondeo (meg is értem) és occón adják. Nem működésképtelen, megy a lábán. De Takee-nak igaza van. Ennek tükrében én csak marhaságokat írtam. Bocsi.

20 percet biztosan megy. Én viszont nem tennék rá egy likas garast sem, hogy Pesten 1-2 órát kibírna a dugóban. angel
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15671 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:57:40 »

Akkor szép sorjában:
1. Szervo. Egy szíj hajtja a generátort, a szervót, és a klímát. Nincs olyan, hogy a generátort hajtja és a többi le van kötve, a szíjfeszítők kialakítása miatt kizárt. Ezért van lemerülve az akksi is, mert  a generátor sem kap hajtást és így nem tölt.
A szervó 57e forint felújítottban, ha leadod a régit. A kiszereléséhez le kell venni a fölötte lévő motortartó bakot, tapasztalat nélkül nem ajánlott. Van itt olyan, akinek a kézcsontja is elrepedt a szervócsere közben. 
Bontottan is lehet találni, minden 20.-ból jó egy, az összes többi szivárog.

A vízpumpa a másik oldalon van, külön szíj hajtja.

2. ABS és ASR. Semmi köze a szíjakhoz, a Ford 1990 óta nem gyárt szíjas ABS-t, szíjas ASR-t meg sohasem gyártott senki se. Az a vezérlőegység miatt nem jó. Csere orvosolhatja, 50-100e között, vagy bontva pár ezresért. A cseréjéhez nagyon sokat kell bontani.

3. SRS (légzsák). Vagy a kábelcsatlakozók, vagy a vezérlő rossz, ez nem akkor hiba.

4. Vízhőfok: Nem szokott hazudni, ha max-on van, akkor xar a vízpumpa (szétmentek a műanyag lapátfejek a pumpaházban), aminek egyenes következménye az átégett hengerfej és az idővel bekövetkező vízcső durrogtatás, útszélén megállás vízhiány miatt.

Így én biztos nem venném meg, akkor sem, ha ingyen adná. Nem véletlen, hogy nincs rajta műszaki és üzembentartóira is odaadja. Madarat keres, aki megszabadítja a szenvedéstől.

BTW: 2009 óta üzembentartó váltásnál is van vagyonszerzési illeték, sokat nem nyersz vele.



Köszönöm, így már sokkal érthetőbb.
Ezek után az ABS és az ASR tűnik a fő gondnak.

1. Szivattyúra a bontós barátom azt mondta 2000-ért válogassak. Szerelési gyakorlatom van (nem mondeo) ettől nem ijedek meg.
   
Ha nincs a generátornak sem hajtása, mitől jár a motor bikázás után, csontra (ajtót sem nyitott) merült akuval, világítással

2. Ez aggaszt. Passz.
3. olvasatom szerint általában csatlakozó hiba.
4. Abban az esetben is igaz a véleményed, ha gyújtás nélkül is (tehát állandóan) max-ot mutat?

Ha az értelmes és kifejtő válaszod után erőszakosnak is idiótának tűnnék, kérlek nézd el nekem, valóban beleszerettem az autóba.  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.09 péntek, 13:10:05 írta Gab013 » Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15672 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:46:20 »

Ezek után az ABS és az ASR tűnik a fő gondnak.
Nem feltétlenül. Sok autóban egyáltalán nincsen, mégis járnak vele emberek. Vizsgára ki kell szedni az izzót, oszt annyi. Sőt, lehet, hogy csak egy relé vagy egy bizti ment el a rendszerben.
1. Szivattyúra a bontós barátom azt mondta 2000-ért válogassak. Szerelési gyakorlatom van (nem mondeo) ettől nem ijedek meg.

Arra figyelj, hogy ebbe más szervó való, mint a többi mondeoba és elég ritka a nem szivárgó bontott (bár megvan annak is a trükkje, hogy megszűnjön a szivárgás).
Ha nincs a generátornak sem hajtása, mitől jár a motor bikázás után, csontra (ajtót sem nyitott) merült akuval, világítással

A motor nagyon kevés energiát emészt fel (csak a gyújtás), bikázás után simán eljár 1-2 órát töltés nélkül is még xar akksi esetén is. Világított a töltéslámpa?
4. Abban az esetben is igaz a véleményed, ha gyújtás nélkül is (tehát állandóan) max-ot mutat?

Abban az esetben nem, akkor a műszer halt meg. Ez most jó hír.

Ami érdekes lesz a generátorral:Ha van töltés (mérj majd rá az akksira járó motornál), akkor egy nagyon gány megoldással (pl: Bogár szíja) kötötték össze a generátort a főtengely tárcsával, ami végül is megoldható, de annyira paraszt megoldás, hogy le se írom.

Ezt a kettőt kell összekötni, hogy legyen töltés:

Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15673 Dátum: 2011.09.09 péntek, 14:19:55 »

Nem feltétlenül. Sok autóban egyáltalán nincsen, mégis járnak vele emberek. Vizsgára ki kell szedni az izzót, oszt annyi. Sőt, lehet, hogy csak egy relé vagy egy bizti ment el a rendszerben.
Arra figyelj, hogy ebbe más szervó való, mint a többi mondeoba és elég ritka a nem szivárgó bontott (bár megvan annak is a trükkje, hogy megszűnjön a szivárgás).
A motor nagyon kevés energiát emészt fel (csak a gyújtás), bikázás után simán eljár 1-2 órát töltés nélkül is még xar akksi esetén is. Világított a töltéslámpa?
Abban az esetben nem, akkor a műszer halt meg. Ez most jó hír.

Ami érdekes lesz a generátorral:Ha van töltés (mérj majd rá az akksira járó motornál), akkor egy nagyon gány megoldással (pl: Bogár szíja) kötötték össze a generátort a főtengely tárcsával, ami végül is megoldható, de annyira paraszt megoldás, hogy le se írom.

Ezt a kettőt kell összekötni, hogy legyen töltés:



"bár megvan annak is a trükkje, hogy megszűnjön a szivárgás"
Ez érdekel! Smiley

Töltés:
Biztos, hogy volt töltés, mert este próbáltam ki, világítással (refi), és bikázás előtt még az ajtót sem nyitotta, míg a próbakör után újra is tudtam indítani. Ha látnád az embert - kőműves - nem csodálkoznál a gány megoldáson. Mellesleg az autó a feleségéé volt, ő csak járt vele.
Igazából én is abban bízom, hogy a legtöbb probléma, csak az elhanyagoltságból, - szétcsúszott, letestelt kábelek - adódnak.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15674 Dátum: 2011.09.09 péntek, 14:22:20 »

"bár megvan annak is a trükkje, hogy megszűnjön a szivárgás"
Ez érdekel! Smiley

Sokakat érdekelné, de az hétpecsétes titok. eplus2
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15675 Dátum: 2011.09.09 péntek, 14:25:02 »

Sokakat érdekelné, de az hétpecsétes titok. eplus2
Milyen kis rendesgheci vagy te!
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15676 Dátum: 2011.09.09 péntek, 14:29:08 »

"bár megvan annak is a trükkje, hogy megszűnjön a szivárgás"
Ez érdekel! Smiley

Töltés:
Biztos, hogy volt töltés, mert este próbáltam ki, világítással (refi), és bikázás előtt még az ajtót sem nyitotta, míg a próbakör után újra is tudtam indítani. Ha látnád az embert - kőműves - nem csodálkoznál a gány megoldáson. Mellesleg az autó a feleségéé volt, ő csak járt vele.
Igazából én is abban bízom, hogy a legtöbb probléma, csak az elhanyagoltságból, - szétcsúszott, letestelt kábelek - adódnak.

Ez kell nekem?

Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15677 Dátum: 2011.09.09 péntek, 15:40:14 »

Ez kell nekem?



Nem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15678 Dátum: 2011.09.09 péntek, 19:34:27 »

Húha,ez nagyobb kihívás mint az enyém...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15679 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:30:04 »

Nekem erről az automata V6 ról csak ez jutott eszembe:
"olvastam erről a dektívek kézikönyvében, NAGY ÍVBEN ELKERÜLENDŐ", (Ford Fairlane kalandjai...)
A leírtak alapján, erős kétségeim támadtak az autó gazdája, de főképp az általa karban nem tartott autó felől.
Én nem venném meg. Szerintem. Ennél kevésbé gázos autókkal is futottak bele emberek nagy cuclikba, hát még egy ilyen "hendikeppel".
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15680 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:41:18 »

Nekem erről az automata V6 ról csak ez jutott eszembe:
"olvastam erről a dektívek kézikönyvében, NAGY ÍVBEN ELKERÜLENDŐ", (Ford Fairlane kalandjai...)
A leírtak alapján, erős kétségeim támadtak az autó gazdája, de főképp az általa karban nem tartott autó felől.
Én nem venném meg. Szerintem. Ennél kevésbé gázos autókkal is futottak bele emberek nagy cuclikba, hát még egy ilyen "hendikeppel".
Üdv

Én is ezt mondom. Aki ismeri a II-es Mondeo V6-ot, az akkor is elkerülné ezt, ha fülig beleszeretett volna. A leírtak alapján ez annyira el van hanyagolva és gányolva, hogy arra nincsenek szavak se.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15681 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:51:31 »

olcsó húsnak...
de ha te azt szereted?...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15682 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:53:34 »

olcsó húsnak...
de ha te azt szereted?...
majd rájön...de ha meg nem egy életcélnak kell az autó ideig-óráig elmegy.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15683 Dátum: 2011.09.10 szombat, 08:27:26 »

Én is ezt mondom. Aki ismeri a II-es Mondeo V6-ot, az akkor is elkerülné ezt, ha fülig beleszeretett volna. A leírtak alapján ez annyira el van hanyagolva és gányolva, hogy arra nincsenek szavak se.
beszéljük le, aztán vegyük meg  vigyor3
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #15684 Dátum: 2011.09.10 szombat, 08:35:36 »

Sziasztok!

Lenne valaki aki Gödöllö vagy Fót,Aszód,Hatva környéken lakik? Sürgös lenne! Tegnap lerohadtam Gödöllön a Mondeova,egyik vizcsövem eltörlt,elrepedt vagy valami. A lényeg hogy nem áll meg benne a viz! Sajnos a helyszini javitás nem megoldott,mert semmi szerszám és alkatrész nem volt hozzá. Valamint elég macera elérni is,mert a tüzfal és motor közötti részen van valahol a hiba! Fentröl sajnos nem érni el csak alulról szerintem. A kijövö fütéscsöre gondolok,hogy baj lehet.
Kérdés! Aki arra felé lakik,nem e tudna segiteni szerelésben javitásban! Akár trailerezni akár vmi más megoldást mondani! Automata révén vontatni nem tudom! (mondjuk azt mondták lehet) Elég sürgös lenne!

Üzit irjatok légyszives ha tudtok vmi megoldást!

Köszönöm!
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #15685 Dátum: 2011.09.10 szombat, 09:11:34 »

Sziasztok!

Lenne valaki aki Gödöllö vagy Fót,Aszód,Hatva környéken lakik? Sürgös lenne! Tegnap lerohadtam Gödöllön a Mondeova,egyik vizcsövem eltörlt,elrepedt vagy valami. A lényeg hogy nem áll meg benne a viz! Sajnos a helyszini javitás nem megoldott,mert semmi szerszám és alkatrész nem volt hozzá. Valamint elég macera elérni is,mert a tüzfal és motor közötti részen van valahol a hiba! Fentröl sajnos nem érni el csak alulról szerintem. A kijövö fütéscsöre gondolok,hogy baj lehet.
Kérdés! Aki arra felé lakik,nem e tudna segiteni szerelésben javitásban! Akár trailerezni akár vmi más megoldást mondani! Automata révén vontatni nem tudom! (mondjuk azt mondták lehet) Elég sürgös lenne!

Üzit irjatok légyszives ha tudtok vmi megoldást!

Köszönöm!
Szia!

Én mogyoródi vagyok ,de nem vagyok autó szerelő ,de szerszámom van ám alkatrészem nincs.itt egy szám Ő egy gödöllői traileres nekem is ő segített anno amikor az automata bmw-el rerohadtam. 0620 9 720 330 ,és itt egy telószám ez egy mogyoródi szerelőé hátha tud segíteni: 0670 271 37 23 
Ez pedig az enyém: 0670 546 83 73 
Remélem tudtam segíteni.Ha írtál volna egy telószámot könnyebb lett volna.

Üdv!
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #15686 Dátum: 2011.09.10 szombat, 09:19:25 »

Hogy a rákba van egy GLX-ben fűthető első szélvédő meg ASR?  wow1
(a többi gondolom utólagos ezért azokat nem említem meg)
Az enyém is ilyen felszereltségű GLX létére csak a telefon hiányzik,bár nem nekem. Grin
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #15687 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 09:00:37 »

Normál állapotban mikor használjuk az autót, folyamatosan fossa a meleg levegőt a lábtérre. Pedig hidegre van állítva. Ha klíma megy akkor hibátlan. Ötlet?
Naplózva
ergali
Vendég
« Új hozzászólás #15688 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:53:52 »

Most vettem egy mondit, 97-es, vele vetten egy csomó problémát is. Javítási könyvet keresek hozzá, magyar vagy német nyelvűt. tud-e valaki segíteni. Lehet pdf-ben is. Szívességeteket előre is köszönöm. ergali@freemail.hu
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #15689 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:29:28 »

2-es Mondiknál lehet olyan diagnosztikát csinálni, ahol menetközben lehet vizsgálni laptopon a különböző jeladók értékeit és egyéb diagrammokat? Tehát nem sima hibakód olvasás.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #15690 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:45:38 »

2-es Mondiknál lehet olyan diagnosztikát csinálni, ahol menetközben lehet vizsgálni laptopon a különböző jeladók értékeit és egyéb diagrammokat? Tehát nem sima hibakód olvasás.

Lehet.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15691 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:46:19 »

Normál állapotban mikor használjuk az autót, folyamatosan ***sa a meleg levegőt a lábtérre. Pedig hidegre van állítva. Ha klíma megy akkor hibátlan. Ötlet?

Flap motor hiba. Van róla cikk, asszem Fusim írta anno.
Naplózva
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #15692 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:02:17 »

Sziasztok! Sajna eladó lett a család és az én kedvencem is.... Esetleg érdekel valakit?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_rs-5101781
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15693 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:04:06 »

Sziasztok! Sajna eladó lett a család és az én kedvencem is.... Esetleg érdekel valakit?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_rs-5101781
Már bocsánat a kérdésért, de mitől is RS ez?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15694 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:07:38 »

Már bocsánat a kérdésért, de mitől is RS ez?
nekem is ez szurt szemet
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15695 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:18:26 »

nekem is ez szurt szemet

Meg nekem is. De én sejtem.

Svájci import és ott nagyon sok II-es Mondeo került piacra RS felszereltséggel. Nem tudom mit takar ez a felszereltség MK II-őnél, de svájcban sok ilyen volt anno.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15696 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:20:03 »

Meg nekem is. De én sejtem.

Svájci import és ott nagyon sok II-es Mondeo került piacra RS felszereltséggel. Nem tudom mit takar ez a felszereltség MK II-őnél, de svájcban sok ilyen volt anno.
"sport"/nagyobb oldaltámaszos első ülés volt benne. ennyit tudok vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #15697 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:20:29 »

Már bocsánat a kérdésért, de mitől is RS ez?

Nem tudom... van ennek valami jelentése.... a hátulján van egy ilyen jelzés... Ha nem az akkor nem az. sajnos én ehhez nem értek!
Naplózva
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #15698 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:21:45 »

Meg nekem is. De én sejtem.

Svájci import és ott nagyon sok II-es Mondeo került piacra RS felszereltséggel. Nem tudom mit takar ez a felszereltség MK II-őnél, de svájcban sok ilyen volt anno.

Akkor itt a megoldás mert ez ez autó svájcból származik! Bár nekem semmit nem mond az RS jelzés
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15699 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:23:05 »

"sport"/nagyobb oldaltámaszos első ülés volt benne. ennyit tudok vigyor3
az   rs   nem az   st  nek a fapadosa?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.