Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:10:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 312 313 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 325 326 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358495 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15900 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 14:57:34 »

rinya Hát az enyém nem olyan. A kulcsom meg csak két gombos. A nyitómotor nincs is benne?? Még odáig nem jutottam, hogy belenézzek.

Amelyiket belülről karral lehet nyitni az bowdenes és nem motoros! Neked benyomós vagy elfordítós a csomiajtózár kulcsnyílásod?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15901 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 15:00:48 »

De kell hogy legyen benne motor. Amikor mauálisan megnyomod a csomagtér gombot, akkor hallanod kell. (különben ki sem nyílik) Nem egy sima mechanikus zár, mint a Trabinál, vagy a Zsigulinál volt. Én még azt id megcsináltam, hogy megkerestem a két szálat a zárban, amit ha rövidre zárok akkor nyílik a zár és azt fölvezetékeltem a pótféklámpa műanyag burkolatához egy pici nyomógombbal, így amikor pecázásnál a kocsiba aludtam, akkor reggel csak fölnyúltam a lábammal, megnyomtam a kis gombot és kilöktem a hátsó ajtót. Persze ennek követelménye a jó teleszkóp is az ajtón.

Az MK2 ötajtósoknál így is van ahogyan leírtad de pl az én kombimnál a csomizár nem benyomós hanem csak sima kulcsos elfordítós! Pont olyanok ezek is mint régen a Ladáknál volt a két változat!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15902 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 15:18:35 »

Amelyiket belülről karral lehet nyitni az bowdenes és nem motoros! Neked benyomós vagy elfordítós a csomiajtózár kulcsnyílásod?

Csak elfordítós. Tulajdonképpen még azt sem tudtam, hogy belülről (a csomagtér felől) lehet nyitni.  falbav
Különben meg igazából arra vonatkozik a kérdésem, hogy ha motoros, akkor gondolom előre tudok vinni egy kapcsolószálat egy kapcsolóval, amivel nyithatom a csomiajtót.
A közeledő esős őszi időben, igen kellemetlen lesz állandóan kiugrálni. (Gyakran hozom éjszaka haza a kollégáimat, meg hordom ide-oda a gyereket.) Elég ha az ázik, akinek úgy is ki kell szállnia!  nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #15903 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 15:40:51 »

Banális kérdésem van. A combi csomagterét csak kulccsal lehet nyitni?

szia,
javaslom ez alapján kicsit felfrissítened a zárad:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/csomagtartozar_felujitas_mk2.pdf

korábban én is azt hittem, hogy csak kulccsal nyílik (és addig úgy is volt, amíg meg nem pucoltam)  wave
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15904 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 15:45:55 »

szia,
javaslom ez alapján kicsit felfrissítened a zárad:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/csomagtartozar_felujitas_mk2.pdf

korábban én is azt hittem, hogy csak kulccsal nyílik (és addig úgy is volt, amíg meg nem pucoltam)  wave
Na ez ok, én is olvastam, sőt ezért tettem fel a kérdést. De ha nem kulccsal, akkor mivel? Mint írtam a kulcsom két gombos, a zár meg elfordítós, tehát nem lehet nyomni. Egyéb nyitó alkalmatosságot meg nem találtam. Se bovdenes kar, se valami nyitó gomb
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #15905 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 16:21:55 »

Na ez ok, én is olvastam, sőt ezért tettem fel a kérdést. De ha nem kulccsal, akkor mivel? Mint írtam a kulcsom két gombos, a zár meg elfordítós, tehát nem lehet nyomni. Egyéb nyitó alkalmatosságot meg nem találtam. Se bovdenes kar, se valami nyitó gomb


vigyor3 igen, azért nem lehet nyomni, mert retkes és beszorult.
ha majd be lehet nyomni és utána vissza is ugrik, akkor a gomb nyomja a mikrokapcsolót és a delej kinyitja a zárat (nagy vonalakban). most nálad az van, hogy a gomb benyomva maradt és így a kulcs nyit mechanikusan. nálam már a kulcsnak nincs is szerepe, szintén 2 gombos. a zár meg elfordítós, de az nem számít, mert benyomva tudod csak elfordítani, de ha benyomod, nyit az elektronika. ördögi kör...
továbbra is azt javaslom, hogy amíg meleg van nézd meg, kb 20perc az egész művelet.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15906 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 16:31:19 »

vigyor3 igen, azért nem lehet nyomni, mert retkes és beszorult.
ha majd be lehet nyomni és utána vissza is ugrik, akkor a gomb nyomja a mikrokapcsolót és a delej kinyitja a zárat (nagy vonalakban). most nálad az van, hogy a gomb benyomva maradt és így a kulcs nyit mechanikusan. nálam már a kulcsnak nincs is szerepe, szintén 2 gombos. a zár meg elfordítós, de az nem számít, mert benyomva tudod csak elfordítani, de ha benyomod, nyit az elektronika. ördögi kör...
továbbra is azt javaslom, hogy amíg meleg van nézd meg, kb 20perc az egész művelet.
Köszi! Így már értem. Meg sem fordult a fejemben, hogy a zár alapvetően benyomható és most benyomott állapotban leledzik.  falbav
Ebben az esetben nyilván érdemes szétszedni és kipucolni. De legalább is egy próbát megér. Főleg, hogy nem müxik a hátsó ablaktörlőm sem.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #15907 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 16:36:11 »

Köszi! Így már értem. Meg sem fordult a fejemben, hogy a zár alapvetően benyomható és most benyomott állapotban leledzik.  falbav
Ebben az esetben nyilván érdemes szétszedni és kipucolni. De legalább is egy próbát megér. Főleg, hogy nem müxik a hátsó ablaktörlőm sem.

2 legyet 1 csapásra.  eljen
hajrá!
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15908 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:25:34 »

Köszi! Így már értem. Meg sem fordult a fejemben, hogy a zár alapvetően benyomható és most benyomott állapotban leledzik.  falbav
Ebben az esetben nyilván érdemes szétszedni és kipucolni. De legalább is egy próbát megér. Főleg, hogy nem müxik a hátsó ablaktörlőm sem.

Azt azért nézd meg hogy tényleg motoros-e a zár mert Fordék eleinte csak a Ghiákat látták el ilyen extrával! Ha motoros és működik is akkor mindjárt vezess vissza két szálat az utastérbe mielőtt összerakod és utána már meg tudod csinálni hogy belülről is nyitható legyen egy gyári MK4-es Fiesta kapcsolóval! Anno mikor kiveséztük ezt a témát akkor ezt találta mindenki a legjobb megoldásnak és én személy szerint a kapcsoló helyét az ülésmagasságállító mellé tervezem csak még nem került sor a kivitelezésre mert szokás szerint majd képeket is csinálok róla ezért az egy napos történet lesz de amúgy az egész műtét profin megcsinálva kábé két óra annak aki már szedett szét Mondit de igaza volt a kollégának addig állj neki amíg jó idő van!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15909 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:59:33 »

Köszi! Így már értem. Meg sem fordult a fejemben, hogy a zár alapvetően benyomható és most benyomott állapotban leledzik.  falbav
Ebben az esetben nyilván érdemes szétszedni és kipucolni. De legalább is egy próbát megér. Főleg, hogy nem müxik a hátsó ablaktörlőm sem.

Pucoláshoz wd40 jó, ha már ki van pucolva, akkor fegyverolajat fújjál bele.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15910 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:12:00 »

Pucoláshoz wd40 jó, ha már ki van pucolva, akkor fegyverolajat fújjál bele.

Ez jó volt erre megadom a 10 pontot!  worship
Mintha Öveges professzor mondaná: minden háztartásban akad egy kis fegyverolaj....   nyes
De ha mégsem lenne akkor megteszi a karbantartó spray is vagy akár a zárjégoldó is de ha végképp nincs semmi éppen otthon akkor egy kis szervó olajat is csöpögtethet bele a kedves kolléga bele mert az biztos hogy van az autó  szervótartályában!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15911 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:23:07 »

Ez jó volt erre megadom a 10 pontot!  worship
Mintha Öveges professzor mondaná: minden háztartásban akad egy kis fegyverolaj....   nyes
De ha mégsem lenne akkor megteszi a karbantartó spray is vagy akár a zárjégoldó is de ha végképp nincs semmi éppen otthon akkor egy kis szervó olajat is csöpögtethet bele a kedves kolléga bele mert az biztos hogy van az autó  szervótartályában!  wave

Amit én javasoltam az beszerelt állapotban is elvégezhető és ha nem muxik utána az elektromos nyitó, ráér akkor szétszedni.
A csöpögtetéshez nagyon meredek utcán kell orral lefelé állni, vagy ki kell szerelni a zárat.

(Fegyverolaj vadászboltba kapható kb 1500-2000 forintos áron 4-5 éve vettem és még mindíg van benne)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15912 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:27:41 »

A csöpögtetéshez nagyon meredek utcán kell orral lefelé állni, vagy ki kell szerelni a zárat.

Ez is jó volt de felénk egyszerűen felnyitják a csomiajtót a kívánt szögben és máris lehet csöpögtetni!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15913 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 22:35:22 »

Ez is jó volt de felénk egyszerűen felnyitják a csomiajtót a kívánt szögben és máris lehet csöpögtetni!  taps

Meg a fecskendő is megoldás  wow1  eljen .
Ha az autó zárt állapotban van a motor se muxik a tisztító nyomkodás során.

Gabe!
Minitalira odatalálsz emberi időben és hozol rongyot + wd40-et (szívószállal) akkor keress engem, segítek, (már ha én is odaérek  wave).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15914 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 22:39:53 »

(...már ha én is odaérek  wave).
Aminek éppen itt lenne az ideje!!! Wink
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #15915 Dátum: 2011.10.08 szombat, 16:09:58 »

sziasztok!!a v6-om bal elsö lámpájában nem világit a tompitottom.vettem bele új izzot az se segitett.hol keressem a hibát?lehet ez biztositék hiba?vagy mi lehet a gond?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15916 Dátum: 2011.10.08 szombat, 16:29:05 »

sziasztok!!a v6-om bal elsö lámpájában nem világit a tompitottom.....lehet ez biztositék hiba?

akár, én megnézném azt is
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15917 Dátum: 2011.10.08 szombat, 16:33:45 »

sziasztok!!a v6-om bal elsö lámpájában nem világit a tompitottom.vettem bele új izzot az se segitett.hol keressem a hibát?lehet ez biztositék hiba?vagy mi lehet a gond?

Ha van multimétered akkor nézd meg hogy van-e test meg ménkű ha nincs akkor jó a próbalámpa is ha az sincs akkor dugd rá a refi égőjét is hátha az új égőd is kukás mert volt már ilyenre is példa! Ha azzal sem jó akkor biztosíték vagy relé probléma lesz igen nagy valószínűséggel!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15918 Dátum: 2011.10.08 szombat, 16:37:32 »

sziasztok!!a v6-om bal elsö lámpájában nem világit a tompitottom.vettem bele új izzot az se segitett.hol keressem a hibát?lehet ez biztositék hiba?vagy mi lehet a gond?
  Shocked Huh?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15919 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:11:28 »

Ha van multimétered akkor nézd meg hogy van-e test meg ménkű ha nincs akkor jó a próbalámpa is ha az sincs akkor dugd rá a refi égőjét is hátha az új égőd is kukás mert volt már ilyenre is példa! Ha azzal sem jó akkor biztosíték vagy relé probléma lesz igen nagy valószínűséggel!  wave
és ha egész egyszerűen be van rohadva  foglalat?próbáld már ki az égőt a másik oldalon.helyzetjelző foglalatba hogy a bánatba dugja bele a reflektor izzóját?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15920 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:20:55 »

és ha egész egyszerűen be van rohadva  foglalat?próbáld már ki az égőt a másik oldalon.helyzetjelző foglalatba hogy a bánatba dugja bele a reflektor izzóját?

Jogos a pont! Elfelejtettem hogy az is lehet hogy neki esetleg pont nem a H7/H7-es lámpája van! Sorry!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15921 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:03:48 »

sziasztok!!a v6-om bal elsö lámpájában nem világit a tompitottom.vettem bele új izzot az se segitett.hol keressem a hibát?lehet ez biztositék hiba?vagy mi lehet a gond?
biztosíték hiba nem lehet, ha csak a bal tompított nem ég.
vagy test, vagy szálszakadás, ha az égő tényleg jó.
a csatlakozókat is ellenőrizd le, de a külsőket is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15922 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:52:18 »

Mivel már egy ideje valami csoda folytán elveszett innen a képem ezért most kénytelen voltam betenni egy ideiglenest amíg nem csinálok új képet! A jó hír benne az hogy úgy látszik műxik a mozgó is!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15923 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 06:50:05 »

Mivel már egy ideje valami csoda folytán elveszett innen a képem ezért most kénytelen voltam betenni egy ideiglenest amíg nem csinálok új képet! A jó hír benne az hogy úgy látszik műxik a mozgó is!  taps
legalább dollár jelet tehetnél be...Az s adott (bocsi,S),az függő vonal jelzés a kereskedelemre...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15924 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 07:50:03 »

biztosíték hiba nem lehet, ha csak a bal tompított nem ég.
vagy test, vagy szálszakadás, ha az égő tényleg jó.
a csatlakozókat is ellenőrizd le, de a külsőket is.
mk1-ben van neki külön biztije
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15925 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 08:05:00 »

legalább dollár jelet tehetnél be...Az s adott (bocsi,S),az függő vonal jelzés a kereskedelemre...

Nem vagyok én dollárpapa vazze!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15926 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:50:22 »

Meg a fecskendő is megoldás  wow1  eljen .
Ha az autó zárt állapotban van a motor se muxik a tisztító nyomkodás során.

Gabe!
Minitalira odatalálsz emberi időben és hozol rongyot + wd40-et (szívószállal) akkor keress engem, segítek, (már ha én is odaérek  wave).

Mint az kiderült, nem hogy emberi időben, de sajna egyáltalán nem értem oda.  nyes Pedig szerettem volna.

Idő közben lecsúsztam a jó időről is.  falbav falbav Hm, ez van.
SPANNER:
Én is valami hasonlót képzeltem el. az ülésállító kapcsoló mellett tökéletese helye lesz - majd egyszer.  nyes Minden esetre, ha végre eláll az eső, akkor ma lemegyek és megnézem hogy pontosan mi is a helyzet ezzel a dologgal. Most még kedvem is van hozzá, csak a VIII. kerületben, utcán, esőben, elég sokat veszít az élvezeti értékéből ez az akció.  nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15927 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:08:32 »

Mint az kiderült, nem hogy emberi időben, de sajna egyáltalán nem értem oda.  nyes Pedig szerettem volna.

Idő közben lecsúsztam a jó időről is.  falbav falbav Hm, ez van.
SPANNER:
Én is valami hasonlót képzeltem el. az ülésállító kapcsoló mellett tökéletese helye lesz - majd egyszer.  nyes Minden esetre, ha végre eláll az eső, akkor ma lemegyek és megnézem hogy pontosan mi is a helyzet ezzel a dologgal. Most még kedvem is van hozzá, csak a VIII. kerületben, utcán, esőben, elég sokat veszít az élvezeti értékéből ez az akció.  nyes

Mjad írd meg a fejleményeket mert nekem ma is lett volna hozzá kedvem de ilyen időben nem állok én sem neki! Én egyben akarom megoldani a hátsó csillárbeépítést és a belső csomiajtónyitó nyitókapcsolót mert azon filózok hogy talán egyszerűbb a tetőkárpit alatt előrevinni a két szálat a csomimotortól a kapcsolóig mint a küszöbnél a burkolat alatt de ezt még majd úgyis megálmodom! Azért ha előbb oldod meg mint én akkor lőhetnél majd pár képet és pár mondatot a műtétről!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15928 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 13:34:33 »

Ha a termosztát jó, a vízhőfok 90fok, a vízpumpa jó és a fűtőradiátor új, akkor miért nem forró a befújt levegő üzemmeleg motornál alapjáraton? Miért csak melegecske levegő jön és miért csak fordulaton indul meg az égető hőség a rostélyokból?

El lehet tömődve a fűtőradiátor csöve? szomoru1
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15929 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 13:43:18 »

Ha a termosztát jó, a vízhőfok 90fok, a vízpumpa jó és a fűtőradiátor új, akkor miért nem forró a befújt levegő üzemmeleg motornál alapjáraton? Miért csak melegecske levegő jön és miért csak fordulaton indul meg az égető hőség a rostélyokból?

El lehet tömődve a fűtőradiátor csöve? szomoru1

Indítsd el a verdát és amikor kezd melegedni akkor fogd meg a motortérben a radiátor csöveit és ha mindkettő kábé egyforma meleg akkor nincs dugulásod! Én még a hideg meleg zsalura gyanakodnék így első körben látatlanul!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15930 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 13:43:50 »

Ha a termosztát jó, a vízhőfok 90fok, a vízpumpa jó és a fűtőradiátor új, akkor miért nem forró a befújt levegő üzemmeleg motornál alapjáraton? Miért csak melegecske levegő jön és miért csak fordulaton indul meg az égető hőség a rostélyokból?

El lehet tömődve a fűtőradiátor csöve? szomoru1
bexarok...nekem ebben az autóban is kora reggel elég a 18 fok beállítás és kánikula van mint a másik autóban.Cserélünk?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15931 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 13:58:28 »

Indítsd el a verdát és amikor kezd melegedni akkor fogd meg a motortérben a radiátor csöveit és ha mindkettő kábé egyforma meleg akkor nincs dugulásod! Én még a hideg meleg zsalura gyanakodnék így első körben látatlanul!  wave

 hehe

Csak azért röhögök, mert a cső megfogás itt úgy kezdődik, hogy: Szereld le a szívósort.......

Megprószálom! Köszi!

A zsalu teszi a dolgát rendesen, nyit zár, ahogy kell. Azért gondolok dugulásra, mert autópályán olyan meleget fhosik ki magából, hogy majd meg sülök, városban éppen hogy csak elvan, de ha előzök egy irgalmatlant városban, akkor megint dől a forró levegő.

Ez arra utal, hogy a szállított hőcserélő közeg a kevés a radiátorban, nem?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15932 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 13:59:19 »

bexarok...nekem ebben az autóban is kora reggel elég a 18 fok beállítás és kánikula van mint a másik autóban.Cserélünk?

Szharjá sünt! De farfekvésést ám, jávorszarvassal a kezében! eplus2 integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15933 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:03:14 »

hehe

Csak azért röhögök, mert a cső megfogás itt úgy kezdődik, hogy: Szereld le a szívósort.......

Megprószálom! Köszi!

A zsalu teszi a dolgát rendesen, nyit zár, ahogy kell. Azért gondolok dugulásra, mert autópályán olyan meleget fhosik ki magából, hogy majd meg sülök, városban éppen hogy csak elvan, de ha előzök egy irgalmatlant városban, akkor megint dől a forró levegő.

Ez arra utal, hogy a szállított hőcserélő közeg a kevés a radiátorban, nem?

Én V6-osokkal nem foglalkozom de így látatlanban sem hiszem el hogy ne tudnál legalább egy újjal hozzáférni a csövekhez annyira hogy érezd mennyire meleg! De ha fordulaton van csak fűtésed akkor az szerintem vízpumpahiba lesz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15934 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:04:37 »

bexarok...nekem ebben az autóban is kora reggel elég a 18 fok beállítás és kánikula van mint a másik autóban.Cserélünk?

Ha az enyém is fűtött garázsban állna egész éjjel akkor nekem is kánikula lenne benne!  beka3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15935 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:06:59 »

Ha az enyém is fűtött garázsban állna egész éjjel akkor nekem is kánikula lenne benne!  beka3
ki beszél itt fűtött garázsról?Én a garázsomba kb. 7 éve nem tudtam/tudok beállni...éjjel-nappal kint áll az utcán az autó.Ráadásul ugye most már csak etanollal járok.Amivel állítólag nem indul,nem melegszik,túl sokat fogyaszt stb...hát én ezekből azt vettem észre,hogy ugyanannyiért többet tankolok és ennyi...
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.10 hétfő, 14:09:41 írta misi107 » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15936 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:11:12 »

ki beszél itt fűtött garázsról?Én a garázsomba kb. 7 éve nem tudtam/tudok beállni...éjjel-nappal kint áll az utcán az autó.Ráadásul ugye most már csak etanollal járok.Amivel állítólag nem indul,nem melegszik,túl sokat fogyaszt stb...hát én ezekből azt vettem észre,hogy ugyanannyiért többet tankolok és ennyi...


Meg jobb a fűtésed...   hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #15937 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:11:28 »

Mjad írd meg a fejleményeket mert nekem ma is lett volna hozzá kedvem de ilyen időben nem állok én sem neki! Én egyben akarom megoldani a hátsó csillárbeépítést és a belső csomiajtónyitó nyitókapcsolót mert azon filózok hogy talán egyszerűbb a tetőkárpit alatt előrevinni a két szálat a csomimotortól a kapcsolóig mint a küszöbnél a burkolat alatt de ezt még majd úgyis megálmodom! Azért ha előbb oldod meg mint én akkor lőhetnél majd pár képet és pár mondatot a műtétről!  wave
Látom nagyjából egyformák az elképzeléseink. Nekem egy DVD-t kéne beépítenem a tetőbe. Smiley
De ha előbb megcsinálom mint te, fényképezek!
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15938 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:20:51 »

De ha fordulaton van csak fűtésed akkor az szerintem vízpumpahiba lesz!

Hehe, én is azt hittem. Aztán kapott új pumpát. Oszt mégse. Most kapott nemrég új radiátort, oszt azse.

Akkor csak a vízzel lesz valami. wow1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15939 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:21:12 »


Meg jobb a fűtésed...   hehe
Mert?Én semmit nem csináltam vele...ja,dehogynem.Kicseréltem ma a ventillátort,mert nagyon nyekergett...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15940 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:21:40 »

Látom nagyjából egyformák az elképzeléseink. Nekem egy DVD-t kéne beépítenem a tetőbe. Smiley
De ha előbb megcsinálom mint te, fényképezek!

Rendben köszike!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15941 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:25:35 »

Hehe, én is azt hittem. Aztán kapott új pumpát. Oszt mégse. Most kapott nemrég új radiátort, oszt azse.

Akkor csak a vízzel lesz valami. wow1

Vagy a csövek bekötéseivel!
Én anno találkoztam egy japán verdával aminél meg volt cserélve két vízcső és egy egész napot cumiztunk vele mire erre rájöttünk és nem értettük hogy miért nem megy a víz úgy ahogy kéne! Mondjuk a Fordok egyszerűbb tákolmányok mint a japán szutykok de a V6-nál nem tudom mi hogy van ezért ez is csak egy kósza ötlet oszt jónapot!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15942 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:26:46 »

Mert?Én semmit nem csináltam vele...ja,dehogynem.Kicseréltem ma a ventillátort,mert nagyon nyekergett...

Nem tudtad megköpni rendesen ezért inkább kicserélted?  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15943 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:27:16 »

Vagy a csövek bekötéseivel!
Én anno találkoztam egy japán verdával aminél meg volt cserélve két vízcső és egy egész napot cumiztunk vele mire erre rájöttünk és nem értettük hogy miért nem megy a víz úgy ahogy kéne! Mondjuk a Fordok egyszerűbb tákolmányok mint a japán szutykok de a V6-nál nem tudom mi hogy van ezért ez is csak egy kósza ötlet oszt jónapot!

Ezt már akartam kérdezni, hogy számít ennél a típusnál, hogy melyik cső melyik? Mert ha igen, akkor megpróbálok egy helycserés támadást gyorsan.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15944 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:37:43 »

Ezt már akartam kérdezni, hogy számít ennél a típusnál, hogy melyik cső melyik? Mert ha igen, akkor megpróbálok egy helycserés támadást gyorsan.
elvileg igen....
ha nem jól rakod fel, akkor marad légbubi a radiátorban...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15945 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:39:38 »

elvileg igen....
ha nem jól rakod fel, akkor marad légbubi a radiátorban...

Na ennek utánanézek gyorsan. wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15946 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:44:34 »

elvileg igen....
ha nem jól rakod fel, akkor marad légbubi a radiátorban...
szerintem annak kell örülni, ha egyáltalán a víz befolyik  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15947 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 14:54:45 »

Valakinek van doksija a Mondeo vízköréről?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15948 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 15:16:46 »

Valakinek van doksija a Mondeo vízköréről?
haynes?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15949 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 15:22:03 »

haynes?

Otthon. Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 312 313 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 325 326 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.