Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:11:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 329 330 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358512 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16100 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:03:14 »


 laugh laugh laugh remélem, hogy szolgálnak majd további infóval. De a te segítségedet is nagyon köszönöm, nagyon sok mindent tanultam már ezzel is amit írtál és átnéztem. Köszönöm eddigi segítségedet
Egyenletlen alapjáratnál, főleg, hogy nagyon leesik mikor megálsz, én Lambdaszondára tippelnék.
Legalább is nekem az volt a hiba. Én gyárit vettem bele, mert az univerzális, ami mindenhez jó, az szerintem semmihez se tökéletes.  wave
És ha a lambadasz. rossz, az is okozhat túl fogyasztást, mert rossz infót kap a computer, stb...
(Persze ez csak 1 tipp, nem biztos, hogy ez a megoldás.)  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16101 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:19:00 »

Egyenletlen alapjáratnál, főleg, hogy nagyon leesik mikor megálsz, én Lambdaszondára tippelnék.
Legalább is nekem az volt a hiba. Én gyárit vettem bele, mert az univerzális, ami mindenhez jó, az szerintem semmihez se tökéletes.  wave
És ha a lambadasz. rossz, az is okozhat túl fogyasztást, mert rossz infót kap a computer, stb...
(Persze ez csak 1 tipp, nem biztos, hogy ez a megoldás.)  integet2
Misi már vagy a negyedik unit teszi bele és maximálisan elégedett. Én ugyan nem cseréltem, de egy pacák elmagyarázta, hogy miért nem rosszabb az univerzális, mint a gyári. Csak azok között is meg kell találni a jót.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16102 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:24:21 »

Misi már vagy a negyedik unit teszi bele és maximálisan elégedett. Én ugyan nem cseréltem, de egy pacák elmagyarázta, hogy miért nem rosszabb az univerzális, mint a gyári. Csak azok között is meg kell találni a jót.
Tehát akkor ott azért van lutrifaktor, és ha jó akkor miért kellet már egy negyedik?  wow1
Nem genyózok, csak nem értem? éS mibe kerül az univerzális?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16103 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:26:25 »

Tehát akkor ott azért van lutrifaktor, és ha jó akkor miért kellet már egy negyedik?  wow1
Nem genyózok, csak nem értem?
Kettőt az előző V6-ba kelett, aztán azt kitörték alóla,(lambadák is kukásak lettek) vett egy másikat, abba is cserélni kellett. Most avval jár.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16104 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:26:36 »

Tehát akkor ott azért van lutrifaktor, és ha jó akkor miért kellet már egy negyedik?  wow1
Nem genyózok, csak nem értem? éS mibe kerül az univerzális?
mert tördeli a kocsikat, mint szűz lány a kezét randi előtt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16105 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:26:43 »

Tehát akkor ott azért van lutrifaktor, és ha jó akkor miért kellet már egy negyedik?  wow1
Nem genyózok, csak nem értem? éS mibe kerül az univerzális?

Kettesével eszi őket (V6) és gyakran töri totálra a verdát. eplus2
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16106 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:28:44 »

...és gyakran töri totálra a verdát. eplus2
Azt is kettesével. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16107 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:30:35 »

Kettesével eszi őket (V6) és gyakran töri totálra a verdát. eplus2
látom ezt egyikőtöknek sem sikerült kihagyni hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16108 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:32:23 »

Kettőt az előző V6-ba kelett, aztán azt kitörték alóla,(lambadák is kukásak lettek) vett egy másikat, abba is cserélni kellett. Most avval jár.

A lambda is eltört? Palacsinta lett az eleje?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16109 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:34:14 »

A lambda is eltört? Palacsinta lett az eleje?
inkább tejfölös lángos eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16110 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:45:41 »

A lambda is eltört? Palacsinta lett az eleje?

Misipista nem aprózza el! Ha már zúzunk, akkor keményen csináljuk.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16111 Dátum: 2011.10.25 kedd, 03:08:02 »

hali ! egy ostoba kérdés (annak akinek mk2-ese van, nem úgy mint nekem, akinek mk1+1/2-e van Smiley ) tehát :
az mk2-es műszerfalán, jobb oldalon a szélvédő alatt van egy kis szenzorféle cuccos (a "sarokban" tulajdonképpen)
ez mi? páraszenzor, fényerőszenzor, esőszenzor, egyáltalán szenzor? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #16112 Dátum: 2011.10.25 kedd, 07:45:42 »

nekem 1 légzsákom maradt, tempomat nélküli kormányba való
....köszi, az kevés! Maga a kormány nagyon ronda, azt kellene kicserélni.
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16113 Dátum: 2011.10.25 kedd, 07:56:23 »

hali ! egy ostoba kérdés (annak akinek mk2-ese van, nem úgy mint nekem, akinek mk1+1/2-e van Smiley ) tehát :
az mk2-es műszerfalán, jobb oldalon a szélvédő alatt van egy kis szenzorféle cuccos (a "sarokban" tulajdonképpen)
ez mi? páraszenzor, fényerőszenzor, esőszenzor, egyáltalán szenzor? Smiley
   Térfigyelő nyes nyes
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16114 Dátum: 2011.10.25 kedd, 08:24:42 »

hali ! egy ostoba kérdés (annak akinek mk2-ese van, nem úgy mint nekem, akinek mk1+1/2-e van Smiley ) tehát :
az mk2-es műszerfalán, jobb oldalon a szélvédő alatt van egy kis szenzorféle cuccos (a "sarokban" tulajdonképpen)
ez mi? páraszenzor, fényerőszenzor, esőszenzor, egyáltalán szenzor? Smiley

A liláskék kis kör alakú műanyag lapka alatt a digiklíma napfényérzékelője lenne megtalálható!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16115 Dátum: 2011.10.25 kedd, 08:30:29 »

hali ! egy ostoba kérdés (annak akinek mk2-ese van, nem úgy mint nekem, akinek mk1+1/2-e van Smiley ) tehát :
az mk2-es műszerfalán, jobb oldalon a szélvédő alatt van egy kis szenzorféle cuccos (a "sarokban" tulajdonképpen)
ez mi? páraszenzor, fényerőszenzor, esőszenzor, egyáltalán szenzor? Smiley

Napszenzor, a SATC (féldigitklíma) érzékelője. Ha letakarod, akkor nyáron kevésbé tol hideget a klíma.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16116 Dátum: 2011.10.25 kedd, 08:38:46 »

A lambda is eltört? Palacsinta lett az eleje?
igen...ott kapta az oszlopot új alkatrésznek...egyébként ha kicsit jobban megvizualizálod a gyári (ford) szondát,akkor rájössz,hogy az is ntk (legalábbis ami nekem volt) A legnagyobb megelégedésemre használom az ntk univerzális szondát.Az volt az 1.8-ban,abból átkerült a véhatba,abból az egyik qka,a másikat eladtam.Aztán fly intézett megint kettőt augusztusban.Azokat használom most.8500 ft/db volt.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16117 Dátum: 2011.10.25 kedd, 08:43:42 »

igen...ott kapta az oszlopot új alkatrésznek...egyébként ha kicsit jobban megvizualizálod a gyári (ford) szondát,akkor rájössz,hogy az is ntk (legalábbis ami nekem volt) A legnagyobb megelégedésemre használom az ntk univerzális szondát.Az volt az 1.8-ban,abból átkerült a véhatba,abból az egyik qka,a másikat eladtam.Aztán fly intézett megint kettőt augusztusban.Azokat használom most.8500 ft/db volt.

Nekem is NTK van benne és én nem cseréltem, akár gyári is lehet (Fjord lógó is van rajta). wow1
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16118 Dátum: 2011.10.25 kedd, 09:42:43 »

Egyenletlen alapjáratnál, főleg, hogy nagyon leesik mikor megálsz, én Lambdaszondára tippelnék.
Legalább is nekem az volt a hiba. Én gyárit vettem bele, mert az univerzális, ami mindenhez jó, az szerintem semmihez se tökéletes.  wave
És ha a lambadasz. rossz, az is okozhat túl fogyasztást, mert rossz infót kap a computer, stb...
(Persze ez csak 1 tipp, nem biztos, hogy ez a megoldás.)  integet2

Szia

Igen a szondára már én is tippeltem, viszont volt az autó műszeres vizsgálaton a múlt héten és kijött hibaként a légtömegmérő azt kicseréltem utána nem hozott ki más hibát. Biztonságképp megnézettem akkor a szondát is és a műszer szerint azzal minden rendben. vagy mégsem?? ezek szerint Shocked
 
 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16119 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:15:48 »

Szia

Igen a szondára már én is tippeltem, viszont volt az autó műszeres vizsgálaton a múlt héten és kijött hibaként a légtömegmérő azt kicseréltem utána nem hozott ki más hibát. Biztonságképp megnézettem akkor a szondát is és a műszer szerint azzal minden rendben. vagy mégsem?? ezek szerint Shocked
 
 
képes a lambda trükkökre...nekem is volt,amikor nem volt stabil lambdajel,aztán kiderült,hogy fojtószelep potméter volt a rossz.Persze egyből hozzám akartak vágni 30e-ért egy új szondát (új volt benne,még a piros autómban)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16120 Dátum: 2011.10.25 kedd, 15:18:04 »

SPANNER, drof, Köszönöm szépen az információt, benne volt az autóban, csak mikor a """villamosság""""""szerelő"""""" átpakolta a cuccokat, többek között ezt is kihagyta...  falbav gun szomoru1
(féldigites már az öreg MK1 Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16121 Dátum: 2011.10.25 kedd, 15:22:18 »

   Térfigyelő nyes nyes


Bazzzzeg, akkor azért üvöltözik a kocsi a szefósokkal, meg a cigókkal...  eplus2 nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16122 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:20:08 »

Szia

Igen a szondára már én is tippeltem, viszont volt az autó műszeres vizsgálaton a múlt héten és kijött hibaként a légtömegmérő azt kicseréltem utána nem hozott ki más hibát. Biztonságképp megnézettem akkor a szondát is és a műszer szerint azzal minden rendben. vagy mégsem?? ezek szerint Shocked
Betanítás volt MAF csere után?
És csak hibakódolvasás volt vagy teljes motordiagnosztika?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16123 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:43:50 »

Betanítás volt MAF csere után?
És csak hibakódolvasás volt vagy teljes motordiagnosztika?

szia csak hibakód olvasás volt, és hibakód törlés. Mit jelent az a maf betanitás?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16124 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:56:39 »

szia csak hibakód olvasás volt, és hibakód törlés. Mit jelent az a maf betanitás?
Nem MAF tanítás, hanem motortanítás a MAF csere után.
Bár én úgy tudom, hogy meleg motornál kell ezt elvégezni (én legalábbis eddíg úgy csináltam) de lehet, hogy én tudom rosszul.
Mindenesetre itt a leírás: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.25 kedd, 20:59:01 írta Flyfish » Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16125 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:41:33 »

Nem MAF tanítás, hanem motortanítás a MAF csere után.
Bár én úgy tudom, hogy meleg motornál kell ezt elvégezni (én legalábbis eddíg úgy csináltam) de lehet, hogy én tudom rosszul.
Mindenesetre itt a leírás: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa

Szia Flyfish

sok sörrel fogok neked lógni. falbav Az ötleted jónak tartom, a leírtak szerint meg is fogom csinálni. Remélem legalább a fogyasztásom beáll normálisra. Az alaphiba továbbra is megvan, (kartelgáz helyett baromi nagy vákuum van az olajtérben. Az eddig megkérdezett szerelők szerint ilyen nem létezik. Egyik haver szerint a szelepvezérlésnél lehet a hiba , valószínűleg nem nyit valamelyik szívószelep. Ha beviszem a mondit egy komolyabb szervizbe, az többe kerülhet egy bontott motor áránál is, de arra nincs garancia, hogy megtalálják a hibát.  rinya Ha lesz időm rá, egy kompresszió mérést még megpróbálok, ha az sem mutat semmit, jöhet a bontókalapács. gun
Naplózva
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #16126 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:13:49 »

Sziasztok
L1E motorkóddal készült mk2 mondeo 97.évjárat 1.6 zetec turnier?Nem csak Orion+Escort?
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #16127 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:17:07 »

Szia Flyfish

sok sörrel fogok neked lógni. falbav Az ötleted jónak tartom, a leírtak szerint meg is fogom csinálni. Remélem legalább a fogyasztásom beáll normálisra. Az alaphiba továbbra is megvan, (kartelgáz helyett baromi nagy vákuum van az olajtérben. Az eddig megkérdezett szerelők szerint ilyen nem létezik. Egyik haver szerint a szelepvezérlésnél lehet a hiba , valószínűleg nem nyit valamelyik szívószelep. Ha beviszem a mondit egy komolyabb szervizbe, az többe kerülhet egy bontott motor áránál is, de arra nincs garancia, hogy megtalálják a hibát.  rinya Ha lesz időm rá, egy kompresszió mérést még megpróbálok, ha az sem mutat semmit, jöhet a bontókalapács. gun
Na nem kell úgy belekeseredni. Inkább keress egy kollégát, aki segít neked megkeresni a hibát. Szervíz, az valóban nem jó ötlet, mert bár a hibát valószínű orvosolják, csak nem győzöd kifizetni. Inkább egy nagy tudású maszek szerelő, vagy egy fórumtárs, aki segít.
A kompresszió mérés sok mindenre választ adhat, a szelepek állapotára mindenképp.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16128 Dátum: 2011.10.26 szerda, 05:11:38 »

Na nem kell úgy belekeseredni. Inkább keress egy kollégát, aki segít neked megkeresni a hibát. Szervíz, az valóban nem jó ötlet, mert bár a hibát valószínű orvosolják, csak nem győzöd kifizetni. Inkább egy nagy tudású maszek szerelő, vagy egy fórumtárs, aki segít.
A kompresszió mérés sok mindenre választ adhat, a szelepek állapotára mindenképp.

A szervizeket, márkaképviseleteket nem ajánlom... mindenből újat azonnal, horror áron (plusz +14000Ft-os óradíj(!)) és hiába újak összerakni már nem tudják, mert az ottani "szerelők" csak a kalapácshoz értenek... (de azt is fordítva fogják) az a lényeg, hogy napi 20 autót kitakarítsanak a telepről... Sad
Lelkiismeretes, jó maszekot ajánlok én is, aki meg akarja oldani a problémát és látott már Mondeo-t. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16129 Dátum: 2011.10.26 szerda, 15:20:41 »

...Az alaphiba továbbra is megvan, (kartelgáz helyett baromi nagy vákuum van az olajtérben. Az eddig megkérdezett szerelők szerint ilyen nem létezik.
...
Egyik haver szerint a szelepvezérlésnél lehet a hiba , valószínűleg nem nyit valamelyik szívószelep. Ha beviszem a mondit egy komolyabb szervizbe,
Mennyi olaj van a motorban? Csak úgy mellékesen.

Ugyan nem tudom, merre laksz, de én viszont bevinném egy márkaszervizbe teljes motordiagnosztikára. Amit a többiek mondanak - lelkiismeretes maszek - az tényleg jó, de nem biztos, hogy van neki olyan célszerszáma, ami a tökéletes szelepvezérlés beállításához szükséges. Ez utóbbira mondjuk előbb kérj árajánlatot miközben a diagot csinálják.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #16130 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:40:49 »

Hali !
Miskolc körzetében nem lenne valakinek mk2 bontás alatt Huh?? Műanyag apróságok kellenének és ha lenne egy szép kormány is Huh???
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16131 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:47:23 »

Hali !
Miskolc körzetében nem lenne valakinek mk2 bontás alatt Huh?? Műanyag apróságok kellenének és ha lenne egy szép kormány is Huh???
Viló-t keresd meg! Postázzaa cuccot ha kell.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #16132 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:45:31 »

Viló-t keresd meg! Postázzaa cuccot ha kell.
Spec, Ő pont Miskolc környéki.   conf idiota
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16133 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:48:47 »

Spec, Ő pont Miskolc környéki.   conf idiota
Ja. Szekszárd.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #16134 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:56:52 »

.....az tényleg a környék Smiley
1,8 TD kombi javasolt guminyomás Huh???
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #16135 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:06:54 »

.....az tényleg a környék Smiley
1,8 TD kombi javasolt guminyomás Huh???
Gumiméret?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16136 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:11:17 »

.....az tényleg a környék Smiley
1,8 TD kombi javasolt guminyomás Huh???
pont annyi mint a többi...
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16137 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:13:43 »

pont annyi mint a többi...
http://www.tormaszerviz.hu/Abroncs2.aspx?id=18
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16138 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:56:29 »

Na nem kell úgy belekeseredni. Inkább keress egy kollégát, aki segít neked megkeresni a hibát. Szervíz, az valóban nem jó ötlet, mert bár a hibát valószínű orvosolják, csak nem győzöd kifizetni. Inkább egy nagy tudású maszek szerelő, vagy egy fórumtárs, aki segít.
A kompresszió mérés sok mindenre választ adhat, a szelepek állapotára mindenképp.

 :worship:Nem vagyok nagyon elkeseredve, csak egy kis időre megállt a tudomány. Ma voltam újra szervizben, megtörtént a kompresszió mérés. 1, 2, 4-es henger pár tized híján 15bart tud a 3-as pedig 3,5 tizedet. A 3-as henger mérése közben a kartelcső (nincs rajta bilincs) felől erőteljes szívás hallatszott. Wink Wink Sikerült behatárolni a hiba pontos helyét.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16139 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:15:56 »

A szervizeket, márkaképviseleteket nem ajánlom... mindenből újat azonnal, horror áron (plusz +14000Ft-os óradíj(!)) és hiába újak összerakni már nem tudják, mert az ottani "szerelők" csak a kalapácshoz értenek... (de azt is fordítva fogják) az a lényeg, hogy napi 20 autót kitakarítsanak a telepről... Sad
Lelkiismeretes, jó maszekot ajánlok én is, aki meg akarja oldani a problémát és látott már Mondeo-t. Smiley

A lelkiismeretes jó szerelővel igazad van. Elég nehéz ilyet találni. Mindenkinek meg kell élni valamiből, a lelkiismeretért pedig nem adnak semmit sem a boltban. Maga a szerelés nekem nem okoz gondot, mivel az egyik szakmám mg gépszerelő. A típus ismeretemmel van a baj, de hála a néktek (fórumozóknak) ez az ismeret folyamatosan bővül. Nagyon sok érdekes és értelmes dolgot lehet itt találni. Csak sajna mostanában kevés a szabadidőm.  rinya
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16140 Dátum: 2011.10.26 szerda, 22:18:39 »

Mennyi olaj van a motorban? Csak úgy mellékesen.

Ugyan nem tudom, merre laksz, de én viszont bevinném egy márkaszervizbe teljes motordiagnosztikára. Amit a többiek mondanak - lelkiismeretes maszek - az tényleg jó, de nem biztos, hogy van neki olyan célszerszáma, ami a tökéletes szelepvezérlés beállításához szükséges. Ez utóbbira mondjuk előbb kérj árajánlatot miközben a diagot csinálják.

Kérdezted az olajat....... szint ok. márka, típus ismeretlen. Alig két hete vettem a kocsit. Olaj, vezérműszíj stb. csere csak a megjavított motoron lesz. Fentebb már leírtam, hogy sikerült a hiba helyét behatárolni, most még hátravan a szelepfedél lebontása. Ha szerencsém van akkor onnan már többet fogok látni. A mérés után arra tippelek, hogy a harmadik hengerben a két szívószelep valamilyen oknál fogva nem nyit ki. Szerintetek lehetséges ez. (Összeraktam már jó néhány motort, de azok nem személyautóba valók voltak.) Hidrotőkét  még élőben sosem láttam, azt sem tudom,hogyan működik. Egy hibás hidrotőke okozhat ilyet? vagy a vezérműtengely lenne nagyon kopott?  help
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16141 Dátum: 2011.10.26 szerda, 22:24:38 »

Kérdezted az olajat....... szint ok. márka, típus ismeretlen. Alig két hete vettem a kocsit. Olaj, vezérműszíj stb. csere csak a megjavított motoron lesz. Fentebb már leírtam, hogy sikerült a hiba helyét behatárolni, most még hátravan a szelepfedél lebontása. Ha szerencsém van akkor onnan már többet fogok látni. A mérés után arra tippelek, hogy a harmadik hengerben a két szívószelep valamilyen oknál fogva nem nyit ki. Szerintetek lehetséges ez. (Összeraktam már jó néhány motort, de azok nem személyautóba valók voltak.) Hidrotőkét  még élőben sosem láttam, azt sem tudom,hogyan működik. Egy hibás hidrotőke okozhat ilyet? vagy a vezérműtengely lenne nagyon kopott?  help
beégett a szelep
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16142 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 15:33:04 »

Sziasztok
L1E motorkóddal készült mk2 mondeo 97.évjárat 1.6 zetec turnier?Nem csak Orion+Escort?

Én ilyet találtam:
Mondeo I 1.6i [93] Ll. [ZH16,ZETEC, -E]    01.93-07.96
Orion III 1.6i 16V L1E [ZETEC]    09.92-12.93
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16143 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 17:38:51 »

Kérdezted az olajat....... szint ok. márka, típus ismeretlen. Alig két hete vettem a kocsit. Olaj, vezérműszíj stb. csere csak a megjavított motoron lesz. Fentebb már leírtam, hogy sikerült a hiba helyét behatárolni, most még hátravan a szelepfedél lebontása. Ha szerencsém van akkor onnan már többet fogok látni. A mérés után arra tippelek, hogy a harmadik hengerben a két szívószelep valamilyen oknál fogva nem nyit ki. Szerintetek lehetséges ez. (Összeraktam már jó néhány motort, de azok nem személyautóba valók voltak.) Hidrotőkét  még élőben sosem láttam, azt sem tudom,hogyan működik. Egy hibás hidrotőke okozhat ilyet? vagy a vezérműtengely lenne nagyon kopott?  help
úgy képzeld el,mint egy kis fémhengert,amit egy kis lyukon keresztül beáramló olaj mozgat.A tőke pedig egy himbán keresztül mozgatja a szelepeket.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16144 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:34:35 »

beégett a szelep

Beégett szelepnél valóban nincs elég kompresszió, de vákuumot sem tudna csinálni így.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16145 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:45:37 »

Beégett szelepnél valóban nincs elég kompresszió, de vákuumot sem tudna csinálni így.
és a karter szuszogóval mi újság?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16146 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:46:48 »

úgy képzeld el,mint egy kis fémhengert,amit egy kis lyukon keresztül beáramló olaj mozgat.A tőke pedig egy himbán keresztül mozgatja a szelepeket.

Szerinted előfordulhat, hogy a hidrotőke valamilyen hiba miatt nem tud szelepet nyitni? Azt már olvastam róla, hogy ha eldugul az olajfurata, akkor nem állítja a szelephézagot és csörög (az előző autóm indítás után rövid ideig így szólt) A modeón ilyet nem hallok, de egyenlőtlen a járása és határozottan úgy szól, mintha csak három henger menne. Meleg motornál már nem hallik annyira.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16147 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:49:45 »

Szerinted előfordulhat, hogy a hidrotőke valamilyen hiba miatt nem tud szelepet nyitni? Azt már olvastam róla, hogy ha eldugul az olajfurata, akkor nem állítja a szelephézagot és csörög (az előző autóm indítás után rövid ideig így szólt) A modeón ilyet nem hallok, de egyenlőtlen a járása és határozottan úgy szól, mintha csak három henger menne. Meleg motornál már nem hallik annyira.
hát,a szelep attól lehet besülve,emelő rugó eltörve,himba törve vagy tőke beszorulva.Ezt így baromi nehéz megmondani,erre csak akkor kapsz választ,ha bontod a motort.Egy szelepfedél levételt megér,tömítés párezer forint.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16148 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:55:13 »

és a karter szuszogóval mi újság?

A kartell szellőző csőre gondolsz a szelepfedél tetején? Járó motornál ha lehúzom a csövet erős szívó hang hallatszik, és ha a dekli tetején befogom a lyukat erősen odaszívja az ujjamat. Ezt csak járómotornál és a hármas henger mérése közben csinálja. Undecided
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16149 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:03:29 »

Beégett szelepnél valóban nincs elég kompresszió, de vákuumot sem tudna csinálni így.
Ez így igaz, ez a tünet sajnos átégett dugattyúra utal, ugyanis, ha a szelepekkel lenne gond, akkor max a kipufogó és szivósor lenne összeköttetésben, de az olajtérben nem keletkezne vákum, viszont, ha átégett vagy kilukadt valamilyen oknál fogva a dugó, akkor a másik 3 hengerből távozó kipufogógázok az átéget dugattyún és a kipufogó szelepen keresztül tud vákumot teremteni az olajtérben. wave  
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.27 csütörtök, 21:10:02 írta Kusti1 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 329 330 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.