Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:52:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 338 339 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347802 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16550 Dátum: 2012.01.03 kedd, 22:07:17 »

Piás=ethanolos.

Sima V6 oúton és pályán használva 8-9 liter. Városban 10-11. Pesten 11+.

2.0 kb 0.5/1 literrel eszik kevesebbet pesten.

Aham, egyre jobban fel vagyok csigázva, az 1.6 Lancer-rel 8 literrel járok pályán, ha a V6 felmegy 9 körülre hát egyefene. Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16551 Dátum: 2012.01.04 szerda, 13:05:42 »

Aham, egyre jobban fel vagyok csigázva, az 1.6 Lancer-rel 8 literrel járok pályán, ha a V6 felmegy 9 körülre hát egyefene. Smiley
A V6-nak a fogyija városi közlekedésben lesz több, mint a Lancer-é, szerintem. Ugyan nem tudom, hogy most a Lancered mennyit eszik.
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16552 Dátum: 2012.01.04 szerda, 14:37:44 »

A V6-nak a fogyija városi közlekedésben lesz több, mint a Lancer-é, szerintem. Ugyan nem tudom, hogy most a Lancered mennyit eszik.

Városban nem tudom mennyit eszik, ott csak annyit megy, amíg kimegyek a pályára, meg vissza.
Nagyjából 500km-es távokat szoktam megtenni, ebből kb. 20km város, 80km főút, a többi autópálya.
Pályán 135-140km/h környéke, főúton 100km/h, nem rohanok.
Így szokott letolni 8-8.2 litert százon sima 95-ösből, OMV MaxMotion 95-ből 7.5-7.8 környékén.

Egyébként meg a k*va anyját a kormánynak, hogy a teljesítményadó pont 168LE felett duplázódik, a 2.5 V6 Mondeo meg 170LE..  falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16553 Dátum: 2012.01.04 szerda, 15:14:24 »

Városban nem tudom mennyit eszik, ott csak annyit megy, amíg kimegyek a pályára, meg vissza.
Nagyjából 500km-es távokat szoktam megtenni, ebből kb. 20km város, 80km főút, a többi autópálya.
Pályán 135-140km/h környéke, főúton 100km/h, nem rohanok.
Így szokott letolni 8-8.2 litert százon sima 95-ösből, OMV MaxMotion 95-ből 7.5-7.8 környékén.

Egyébként meg a k*va anyját a kormánynak, hogy a teljesítményadó pont 168LE felett duplázódik, a 2.5 V6 Mondeo meg 170LE..  falbav
Ez van.ha ezek az elvárásaid,akkor nem irreálisak,mi a nyáron két rossz lambdával,rossz gyújtással jártuk meg a balcsit 8 literrel.Jó,sietni nem kellett...90-100-110 főút,mellékút.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16554 Dátum: 2012.01.04 szerda, 17:07:58 »

Városban nem tudom mennyit eszik, ott csak annyit megy, amíg kimegyek a pályára, meg vissza.
Nagyjából 500km-es távokat szoktam megtenni, ebből kb. 20km város, 80km főút, a többi autópálya.
Pályán 135-140km/h környéke, főúton 100km/h, nem rohanok.
Így szokott letolni 8-8.2 litert százon sima 95-ösből, OMV MaxMotion 95-ből 7.5-7.8 környékén.

Egyébként meg a k*va anyját a kormánynak, hogy a teljesítményadó pont 168LE felett duplázódik, a 2.5 V6 Mondeo meg 170LE..  falbav


CöcöcöcöcööööööööööööööööŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!

Az a jogszabály már nem él, ami duplázta a "luxus"autók adóját, csak a kalkulátorok nincsenek visszaállítva!

Egy 2000-es évjáratú 125Kw-os V6 teljesítményadója 23125 huf 2012-ben!!!!!!!!!!

Az adó alapja

6. § (1) Az adó alapja személyszállító gépjármű - ide nem értve az autóbuszt - hatósági nyilvántartásban feltüntetett teljesítménye, kilowattban kifejezve. Ha a hatósági nyilvántartásban a személyszállító gépjármű teljesítménye csak lóerőben van feltüntetve, akkor a lóerőben kifejezett teljesítményt 1,36-tal kell osztani, s az eredményt a kerekítés általános szabályai szerint egész számra kell kerekíteni. Ha a hatósági nyilvántartás a személyszállító gépjármű teljesítményét nem tartalmazza, akkor az adóhatóság a személyszállító gépjármű azonosító adataival megkeresi az illetékes közlekedési hatóságot a személyszállító gépjármű teljesítménye közlése végett. Ez esetben ezt az adatot kell a személyszállító gépjármű adóalapjának tekinteni.

Az adó mértéke

7. § (1) Az adó mértéke a 6. § (1) bekezdése szerinti adóalap után a gépjármű
- gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #16555 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:06:50 »

Sziasztok!
Ablakmosó spricni tuningban kérném a segítségeteket. A bal oldali balszélső fúvóka el sem fúj a szélvédőig, s mintha a hátsó szélvédőre alapjában erősebben fújná a folyadékot. Ki kell-e cserélni a fúvókát, vagy takarítani kell??
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16556 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:20:45 »

Sziasztok!
Ablakmosó spricni tuningban kérném a segítségeteket. A bal oldali balszélső fúvóka el sem fúj a szélvédőig, s mintha a hátsó szélvédőre alapjában erősebben fújná a folyadékot. Ki kell-e cserélni a fúvókát, vagy takarítani kell??

Visszacsapó szelep és fúvóka tisztítás első körben. Meg cső ellenőrzés, valszeg meg van törve valahol.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #16557 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:31:17 »

Sziasztok!
Ablakmosó spricni tuningban kérném a segítségeteket. A bal oldali balszélső fúvóka el sem fúj a szélvédőig, s mintha a hátsó szélvédőre alapjában erősebben fújná a folyadékot. Ki kell-e cserélni a fúvókát, vagy takarítani kell??

Nekem a motorháztető zsanérjánál tört meg a kábel. Mivel úton voltam és elég dzsuvás idő volt, kapott szigszalagot, majd otthon a törött szakaszt kivágtam, és egy kicsit vastagabb gumicsővel pótoltam.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16558 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:45:58 »


CöcöcöcöcööööööööööööööööŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!

Az a jogszabály már nem él, ami duplázta a "luxus"autók adóját, csak a kalkulátorok nincsenek visszaállítva!

Egy 2000-es évjáratú 125Kw-os V6 teljesítményadója 23125 huf 2012-ben!!!!!!!!!!

Az adó alapja

6. § (1) Az adó alapja személyszállító gépjármű - ide nem értve az autóbuszt - hatósági nyilvántartásban feltüntetett teljesítménye, kilowattban kifejezve. Ha a hatósági nyilvántartásban a személyszállító gépjármű teljesítménye csak lóerőben van feltüntetve, akkor a lóerőben kifejezett teljesítményt 1,36-tal kell osztani, s az eredményt a kerekítés általános szabályai szerint egész számra kell kerekíteni. Ha a hatósági nyilvántartás a személyszállító gépjármű teljesítményét nem tartalmazza, akkor az adóhatóság a személyszállító gépjármű azonosító adataival megkeresi az illetékes közlekedési hatóságot a személyszállító gépjármű teljesítménye közlése végett. Ez esetben ezt az adatot kell a személyszállító gépjármű adóalapjának tekinteni.

Az adó mértéke

7. § (1) Az adó mértéke a 6. § (1) bekezdése szerinti adóalap után a gépjármű
- gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.


Megmentetted a napom :-) Zsír :-)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16559 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:51:49 »

Megmentetted a napom :-) Zsír :-)
van már fejlemény?
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #16560 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 09:42:13 »

Visszacsapó szelep és fúvóka tisztítás első körben. Meg cső ellenőrzés, valszeg meg van törve valahol.
.....fúvóka, cső, azt vágom! A visszacsapó szelep az hol van? A tartályon?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16561 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 09:46:02 »

.....fúvóka, cső, azt vágom! A visszacsapó szelep az hol van? A tartályon?

A motoron, a kijövő L alakú pipában van.
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16562 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 14:29:48 »

van már fejlemény?


Fejlemény nincs, csak vágyak, vad remények, meg lóvégyűjtés.. Smiley
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16563 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:58:47 »

Fejlemény nincs, csak vágyak, vad remények, meg lóvégyűjtés.. Smiley

Ez ismerős?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-5338602
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16564 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:37:57 »


Kíhúzom ami nincs benne, de lehetne vagy lehet utólag is belerakni, vagy nem is lehet, mert gyárilag se volt, stb. :

ABS (blokkolásgátló), ADS (adaptív lengéscsillapító)??, ASR (kipörgésgátló), állítható kormány, CD tár, centrálzár, chiptuning, digitális klíma, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tolótető, elektromos tükör, faberakás, fedélzeti komputer, fényszóró magasságállítás, fűthető szélvédő, fűthető tükör, fűthető ülés, hátsó oldal légzsák, immobiliser, kikapcsolható légzsák, ködlámpa, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, nyitható keménytető, oldallégzsák, plüss kárpit, pótkerék, rádiós magnó, riasztó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.


Nekem sosem bizalom keltő, amikor valaki olyan dolgokat ír az autójáról, olyan felszereltséget/extrát/stb, ami nincs is benne.
Ezek után, amit mond, hogy higgyem el?  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16565 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:43:53 »

Kíhúzom ami nincs benne, de lehetne vagy lehet utólag is belerakni, vagy nem is lehet, mert gyárilag se volt, stb. :

ABS (blokkolásgátló), ADS (adaptív lengéscsillapító)??, ASR (kipörgésgátló), állítható kormány, CD tár, centrálzár, chiptuning, digitális klíma, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tolótető, elektromos tükör, faberakás, fedélzeti komputer, fényszóró magasságállítás, fűthető szélvédő, fűthető tükör, fűthető ülés, hátsó oldal légzsák, immobiliser, kikapcsolható légzsák, ködlámpa, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, nyitható keménytető, oldallégzsák, plüss kárpit, pótkerék, rádiós magnó, riasztó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.


Nekem sosem bizalom keltő, amikor valaki olyan dolgokat ír az autójáról, olyan felszereltséget/extrát/stb, ami nincs is benne.
Ezek után, amit mond, hogy higgyem el?  szomoru1
40-50e km-t nyugodtan hozzátehetsz.A lekszász lámpák meg sose jöttek be (vagy mi a nyavalya van hátul...)
én hiányolom a felsorolásból a bőrkormányt,a négy kereket,emelőt és a gyári szerszámkészletet.Esetleg a kesztyűtartóból a zseblámpát...meg mondjuk a motor és a váltó is mehet a felsorolásba...az állítható lengéscsillapítót én eddig egy mk1-ben láttam,de abban sem működött.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 20:48:33 írta misi107 » Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16566 Dátum: 2012.01.06 péntek, 17:55:31 »

Az én mondeóm annak idején úgy volt hirdetve hogy "Ford Mondeo 1.8 16V GLX Sport".

A GLX-et vágom hogy felszereltségi szint sőt meg is néztem hogy annak idején mi volt a GLX-be az alap extra. De mi a fene az a "sport" a végén.
Azért kezdett érdekelni mert a  mai nap kezembe került egy használt autós újság és ott hirdettek  így egy mondeót, teljesen ugyan az a extra lista mint az enyémbe, még az évjárat is stimmel, sőt a kivitel is, csak más színű és nem mellékesen égnek állt a hajam az 1 milliós árcédulától. Ennyiért már egy jó ST-t lehetne venni..  Shocked

Neten keresgélve nem nagyon találtam használható információt, inkább csak autó hirdetéseket de az is mindenféle volt..
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16567 Dátum: 2012.01.06 péntek, 19:37:47 »

Jó de tankolni is biztos többet kell a V6-ba, mert többet eszik akárki akármit mond. Ha nem így lenne, mindenkinek V6 lenne, mert én még nem találkoztam olyan emberrel akinek nem tetszik a hangja.
eljen nem is nyugdijasnak való  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16568 Dátum: 2012.01.06 péntek, 19:43:06 »

eljen nem is nyugdijasnak való  eplus2

Villámkérdés! Amelyik Ghia felszereltségű, annak fel kell legyen valahol tüntetve kívül? Pl. Ghia felirat a csomitartón vagy mittudomén.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16569 Dátum: 2012.01.06 péntek, 19:53:06 »

Villámkérdés! Amelyik Ghia felszereltségű, annak fel kell legyen valahol tüntetve kívül? Pl. Ghia felirat a csomitartón vagy mittudomén.

Villámválasz!

A hátsó ajtón:

http://kepfeltoltes.hu/view/120106/PC180022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120106/PC180023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16570 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:06:13 »

csak azt éppen lehet cserélni is... integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16571 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:07:37 »

csak azt éppen lehet cserélni is... integet2

Mint ahogy mindent!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16572 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:09:21 »

Mint ahogy mindent!  wave
de a kérdésre megadtad a választ  smile
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #16573 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:14:16 »

de a kérdésre megadtad a választ  smile

Akkor jó mert az volt a szándékom!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16574 Dátum: 2012.01.07 szombat, 12:05:35 »

Akkor jó mert az volt a szándékom!  nyes

Köszi! Kár, hogy ezt a kis emblémát nem nagyon kivenni a hahu-s képeken.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16575 Dátum: 2012.01.07 szombat, 12:15:10 »

Köszi! Kár, hogy ezt a kis emblémát nem nagyon kivenni a hahu-s képeken.
van egy csomó más ismertető jele a dolognak..
általában fabetétes a műszerfal és a kilincsek színre fújtak. a hátsó ablakok is elektromosak. a többi az eltérő, de a felszereltség nagyon sokat elárul...
de szerintem nem is a jelzés a lényeg. ennyi idős autóknál a lehető legmagasabb felszereltségi szintet keresd.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16576 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 11:40:42 »

Megvan a téli fabrikálási projektem. eplus2
Szerintetek megérte?

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_optikai_tuning_lampa_szett_elso_1_par_1534207397.html

Te yooccoo, te hogyan tervezed a projektor belefabrikálást a Moretté-be?

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16577 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 11:43:32 »

Megvan a téli fabrikálási projektem. eplus2
Szerintetek megérte?

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_optikai_tuning_lampa_szett_elso_1_par_1534207397.html

Te yooccoo, te hogyan tervezed a projektor belefabrikálást a Moretté-be?


benne van Wink
még a csavarokat kell beszereznem
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16578 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 12:18:33 »

benne van Wink
még a csavarokat kell beszereznem

Képek?

Hogyan rögzítetted?


TalkFord-on sikaflexet javasolnak. Jó az?
http://www.talkford.com/topic/152404-hids-on-morettes/page__st__40

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16579 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 12:25:35 »

azzal vettem Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16580 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 12:52:11 »

azzal vettem Wink

Mivel, sikaflex-szel? hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16581 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 12:58:38 »

Mivel, sikaflex-szel? hehe
azzal Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16582 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 13:27:14 »

azzal Cheesy

Nem pénzzel vetted, hanem sikaflexxel? Mennyiért váltanak most 100gr sikaflexet? eplus2
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #16583 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 17:02:31 »

Sziasztok!
Egyszer csak feltűnt, hogy 3 henger megy. Elvittem megnézetni, reméltem gyertya vagy valami vezeték gond, de átnéztek mindent és miután megmérték a nyomást a harmadik hengernél kiderült, hogy kb 3 volt benne.
Azt mondták, mivel nem füstölt a gép, hogy elégtek a szelepek és, hogy biztos ki kell cserélni párat és csiszolni is kell majd a többit.
Szóval így jártam.
Azt mondta a szerelő, hogy 100 ezerbe biztos belekerül, de függ attól, hogy mennyi szelepet kell cserélni. Most én utólag, honnan tudjam, mennyit kellett kicserélni? Na mindegy.  rinya
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16584 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 17:12:41 »

A magas futásteljesítménytől mennyire kell félni, vannak olyan dolgok, amik jellemzően tönkremennek olyan 200e km környékén?
Alapvetően nem félek a sok km-től, csak kérdem.
Volt Astra-m, 230e km-rel, a Lancer-ben 190-et mutat az óra, minden gond nélkül.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #16585 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 17:18:22 »

A magas futásteljesítménytől mennyire kell félni, vannak olyan dolgok, amik jellemzően tönkremennek olyan 200e km környékén?
Alapvetően nem félek a sok km-től, csak kérdem.
Volt Astra-m, 230e km-rel, a Lancer-ben 190-et mutat az óra, minden gond nélkül.

Nem nagyon kell félni, persze ez függ, hogy mennyire gyilkolták. Enyim már rég a 300e-t is elhagyta és csak kuplung cserém volt, ami drágább szerelés.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16586 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 17:25:21 »

Sziasztok!
Egyszer csak feltűnt, hogy 3 henger megy. Elvittem megnézetni, reméltem gyertya vagy valami vezeték gond, de átnéztek mindent és miután megmérték a nyomást a harmadik hengernél kiderült, hogy kb 3 volt benne.
Azt mondták, mivel nem füstölt a gép, hogy elégtek a szelepek és, hogy biztos ki kell cserélni párat és csiszolni is kell majd a többit.
Szóval így jártam.
Azt mondta a szerelő, hogy 100 ezerbe biztos belekerül, de függ attól, hogy mennyi szelepet kell cserélni. Most én utólag, honnan tudjam, mennyit kellett kicserélni? Na mindegy.  rinya
vazze,olcsóbb egy bontott motor vagy hengerfej...
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16587 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 17:28:30 »

Sziasztok!
Egyszer csak feltűnt, hogy 3 henger megy. Elvittem megnézetni, reméltem gyertya vagy valami vezeték gond, de átnéztek mindent és miután megmérték a nyomást a harmadik hengernél kiderült, hogy kb 3 volt benne.
Azt mondták, mivel nem füstölt a gép, hogy elégtek a szelepek és, hogy biztos ki kell cserélni párat és csiszolni is kell majd a többit.
Szóval így jártam.
Azt mondta a szerelő, hogy 100 ezerbe biztos belekerül, de függ attól, hogy mennyi szelepet kell cserélni. Most én utólag, honnan tudjam, mennyit kellett kicserélni? Na mindegy.  rinya

Nekem ugyan ez volt a gondom el volt égve egy kipufogó szelep. Én magam javítottam az anyagköltség 35000 volt. Hengerfej csavar, hengerfej tömítés, szelepfedél tömítés, szelep 4 darab mert csak garnitúrát kaptam és ebben az árban benne volt még egy hosszbordás szíj meg  5liter fagyálló.
A 4 szelep ha jól tudom 6700 volt. Ennél több nem fér bele egy hengerbe. Ne hagyd magad megvezetni!
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #16588 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 19:55:07 »

vazze,olcsóbb egy bontott motor vagy hengerfej...

Jó, hát ebbe benne van az új olaj, szűrővel, vezérmű szíj feszítőkkel, meg a tömítések is.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #16589 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:00:56 »

Nekem ugyan ez volt a gondom el volt égve egy kipufogó szelep. Én magam javítottam az anyagköltség 35000 volt. Hengerfej csavar, hengerfej tömítés, szelepfedél tömítés, szelep 4 darab mert csak garnitúrát kaptam és ebben az árban benne volt még egy hosszbordás szíj meg  5liter fagyálló.
A 4 szelep ha jól tudom 6700 volt. Ennél több nem fér bele egy hengerbe. Ne hagyd magad megvezetni!

Kösz, hogy leírtad, majd megpróbálok érvelni.  wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16590 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:10:46 »

Jó, hát ebbe benne van az új olaj, szűrővel, vezérmű szíj feszítőkkel, meg a tömítések is.
Kövezzél meg,de egy hengerfejezés után az a minimum,hogy miután megjárattad lecseréled az olajat.MAradnak fémszemcsék,részecskék,amik ugyan kikötnek a szűrőben,de addig is bejárják a maguk pusztító útját.Ha már belefeccölsz xtizenezer forintot,ne egy ezerforintos szűrőn meg 7e ft olajon múljon a boldogság.A vezérmű cuccait meg minden gond nélkül át lehet rakni,ha még nem futott túl sokat.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16591 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:22:13 »

Kövezzél meg,de egy hengerfejezés után az a minimum,hogy miután megjárattad lecseréled az olajat.MAradnak fémszemcsék,részecskék,amik ugyan kikötnek a szűrőben,de addig is bejárják a maguk pusztító útját.Ha már belefeccölsz xtizenezer forintot,ne egy ezerforintos szűrőn meg 7e ft olajon múljon a boldogság.A vezérmű cuccait meg minden gond nélkül át lehet rakni,ha még nem futott túl sokat.

Szia! Csak annyit fűznék hozzá, hogy a gyári előírások szerint, ha megbontod a vezérlést, minden esetben új szijjal kell összerakni, ja és a hűtő folyadékot is illene lecserélni, mert amikor a blokkot tisztítod le, akkor a víztérbe is hullik bőven szennyeződés.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.12 csütörtök, 20:24:51 írta Kusti1 » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16592 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:31:11 »

Sziasztok!
Egyszer csak feltűnt, hogy 3 henger megy. Elvittem megnézetni, reméltem gyertya vagy valami vezeték gond, de átnéztek mindent és miután megmérték a nyomást a harmadik hengernél kiderült, hogy kb 3 volt benne.
Azt mondták, mivel nem füstölt a gép, hogy elégtek a szelepek és, hogy biztos ki kell cserélni párat és csiszolni is kell majd a többit.
Szóval így jártam.
Azt mondta a szerelő, hogy 100 ezerbe biztos belekerül, de függ attól, hogy mennyi szelepet kell cserélni. Most én utólag, honnan tudjam, mennyit kellett kicserélni? Na mindegy.  rinya
Hi!
Szerintem is a te esetedben jóval egyszerűbb és könnyebb a másik motor. Pláne, ha magad/magatok csináljátok, mivel a szerelő úgysem fogja bevállalni, mert nem akar kockázatot egy általa nem ismert származású motorral.
Ráadásul mk2-nél mindig van keveset futott angol gépezet, igaz azok jobbára V6-ok, de hátha.
Nekem 120 körül volt a HF csere mindennel együtt (másik HF, gépmunka, anyagok, stb.), igaz enyém ritka változat, és régi.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16593 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:32:13 »

Nem nagyon kell félni, persze ez függ, hogy mennyire gyilkolták. Enyim már rég a 300e-t is elhagyta és csak kuplung cserém volt, ami drágább szerelés.
Veled is lehet itt találkozni?
Nagy ritkán, mi? nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16594 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:25:41 »

hát, én síkolás nélkül tutira nem raknám össze ...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16595 Dátum: 2012.01.13 péntek, 22:21:58 »

Kövezzél meg,de egy hengerfejezés után az a minimum,hogy miután megjárattad lecseréled az olajat.MAradnak fémszemcsék,részecskék,amik ugyan kikötnek a szűrőben,de addig is bejárják a maguk pusztító útját.Ha már belefeccölsz xtizenezer forintot,ne egy ezerforintos szűrőn meg 7e ft olajon múljon a boldogság.A vezérmű cuccait meg minden gond nélkül át lehet rakni,ha még nem futott túl sokat.


csatlakozom... és magam is erősen ajánlom a folyadékok cseréjét...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16596 Dátum: 2012.01.14 szombat, 17:47:13 »

hát, én síkolás nélkül tutira nem raknám össze ...
Helyes, én sem raknám össze síkolás nélkül, nem szeretek duplán dolgozni.  wave
Naplózva
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #16597 Dátum: 2012.01.14 szombat, 18:09:21 »

Sziasztok! Elektromos dolgokba már írtam, de ott nem nagyon akart összejönni a dolog. Nos egy olyan bajom van az mk2-es kombi mondeommal, hogyha bakarom zárni (távirányítóval) akkor csak a riasztó csipog, de a zár nem zár be. Azt mondták nekem, hogy szedjem szét a zérat és tisztítsam meg és zsírozzam be. Ez eddig rendbe is lenne csak a bajok ott kezdődnek hogy úgy látom hogy szegecsekkel van összefogatva.  Itt egy-két kép ha kellene. Köszi Smiley
http://imageshack.us/g/252/201201141723101.jpg/
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16598 Dátum: 2012.01.14 szombat, 20:32:23 »

Sziasztok! Elektromos dolgokba már írtam, de ott nem nagyon akart összejönni a dolog. Nos egy olyan bajom van az mk2-es kombi mondeommal, hogyha bakarom zárni (távirányítóval) akkor csak a riasztó csipog, de a zár nem zár be. Azt mondták nekem, hogy szedjem szét a zérat és tisztítsam meg és zsírozzam be. Ez eddig rendbe is lenne csak a bajok ott kezdődnek hogy úgy látom hogy szegecsekkel van összefogatva.  Itt egy-két kép ha kellene. Köszi Smiley
http://imageshack.us/g/252/201201141723101.jpg/

Én szedtem szét 2 vagy 3 db-ot, kukában végezte, álatlában a mikorkapcsolók halnak meg benne, az meg nem oldhatóan van beszerelve, pláne nem is kapsz boltban hozzávalót.
Cseréld bontottra, vagy újra. Egyik lutri, a másik horror árban van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16599 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:13:31 »

Ma a híradóban láttam a Budapest-Bamakó résztvevői között egy sötét kék II-es Mondit. Tök jó érzésem volt és pont akkor tűnt fel a képen amikor azt ecseteltem a családnak hogy én is de elindulnék Mackótestvérrel egy ilyen túrára. Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 338 339 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.