Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:53:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345643 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18250 Dátum: 2012.05.11 péntek, 19:17:18 »

Na szóval... a hátsó fékbetétjeim nagyon durván elvoltak kopva és a fék nyereg már annyira közel nyomta a betéteket menet közbe hogy folyamatosan beleért. De nem is kicsit... felemelt autónál megpörgettem a kereket és kb 1-1,5 fordulatot tudott csak tenni és utána hirtelen befogta a kereket. Már ki is lett cserélve, patent.
Viszont nem tudom mennyit közlekedtem így vele de a gumi falát szétvágta valami.. Most életveszélyes így közlekedni vele szerelőm is csak azzal feltétellel adta oda a kulcsokat ha megígérem most egyenesen hazajövök és amíg nincs új gumi addig nem közlekedek vele. És az ajánlotta hogy inkább 195-ös kerekek legyenek rajta ne pedig 205-ös. Most nem a gyári váltóméret van rajta hátul + most a *** fék miatt  következhetett be ez a gumi szétvágás..

Úgyhogy nagyon remélem hogy holnap találok használt 205/55 R15-öt.. mert ha nem akkor lehet hogy egy 1.2-es Astrával megyek a Mondeó talira.. rinya

Ja és üzenném azoknak akiket a napokban legyorsultam vagy versenyeztem velük hogy legközelebb kiengedem a féket!  eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18251 Dátum: 2012.05.11 péntek, 23:48:29 »

Ja és üzenném azoknak akiket a napokban legyorsultam vagy versenyeztem velük hogy legközelebb kiengedem a féket!  eplus2

Akkor legközelebb talán már felváltok kettesbe is.  eplus2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18252 Dátum: 2012.05.12 szombat, 11:08:05 »

Na szóval... a hátsó fékbetétjeim nagyon durván elvoltak kopva és a fék nyereg már annyira közel nyomta a betéteket menet közbe hogy folyamatosan beleért. De nem is kicsit... felemelt autónál megpörgettem a kereket és kb 1-1,5 fordulatot tudott csak tenni és utána hirtelen befogta a kereket. Már ki is lett cserélve, patent.
Viszont nem tudom mennyit közlekedtem így vele de a gumi falát szétvágta valami.. Most életveszélyes így közlekedni vele szerelőm is csak azzal feltétellel adta oda a kulcsokat ha megígérem most egyenesen hazajövök és amíg nincs új gumi addig nem közlekedek vele. És az ajánlotta hogy inkább 195-ös kerekek legyenek rajta ne pedig 205-ös. Most nem a gyári váltóméret van rajta hátul + most a *** fék miatt  következhetett be ez a gumi szétvágás..

Úgyhogy nagyon remélem hogy holnap találok használt 205/55 R15-öt.. mert ha nem akkor lehet hogy egy 1.2-es Astrával megyek a Mondeó talira.. rinya

Végül találtam gumit.. igaz nem az álmaim mérete de egy 195/60 R15 Continental aminek a mintája ugyan olyan mint ami elöl van 205/55 R15 Conti. Szóval nem kísért már az Astra Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.12 szombat, 11:12:40 írta Makker » Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18253 Dátum: 2012.05.12 szombat, 12:40:44 »

Ma sem lettem boldogabb. Az autó egyre kisebb tempónál is odaveri már az orrát, meg lassú tempónál kopogás hallatszott a bal elejéről, így tudtam, hogy nem valószínű, hogy csak a trapézgömbfej döglött be. Nos, kerék le, aztán hosszas keresgélés után meglett a hiba: a bal első rugóm, a toronycsapágy felől a legutolsó karika kettétört. Nem csuda, hogy lekoppan a bal eleje, ha elkapok egy kátyút.



Jól tudom, hogy érdemesebb ide egy bontottat berakni, nem boltban venni egyet? Habár nem tudom mennyi a bolti ár, de gondolom a bontott filléres alkatrész is elfut 1-2 évet. Plusz, ha már cserélem, érdemes mindkét oldalt egyszerre cserélni, hogy a terhelést továbbra is egyformán kapja, vagy elég csak a bal elsőt kicserélni, aztán majd egyszer ha meghal, akkor a jobb elsőt is?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18254 Dátum: 2012.05.12 szombat, 12:44:32 »

Ma sem lettem boldogabb. Az autó egyre kisebb tempónál is odaveri már az orrát, meg lassú tempónál kopogás hallatszott a bal elejéről, így tudtam, hogy nem valószínű, hogy csak a trapézgömbfej döglött be. Nos, kerék le, aztán hosszas keresgélés után meglett a hiba: a bal első rugóm, a toronycsapágy felől a legutolsó karika kettétört. Nem csuda, hogy lekoppan a bal eleje, ha elkapok egy kátyút.



Jól tudom, hogy érdemesebb ide egy bontottat berakni, nem boltban venni egyet? Habár nem tudom mennyi a bolti ár, de gondolom a bontott filléres alkatrész is elfut 1-2 évet. Plusz, ha már cserélem, érdemes mindkét oldalt egyszerre cserélni, hogy a terhelést továbbra is egyformán kapja, vagy elég csak a bal elsőt kicserélni, aztán majd egyszer ha meghal, akkor a jobb elsőt is?
célszerű párban
én olyan 4e körül vettem egy pár rugót, kb. 3 éve
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #18255 Dátum: 2012.05.12 szombat, 13:21:28 »

Ma voltam két helyen informálódni, de nem lettem boldogabb:

Ford Petrányi: 8800 Ft (ezért annyi kulcsot kódolnak a kocsihoz amennyit viszel)
Schlorex Hungária krt: 6000 Ft

Ha találok jobbat szólok!

 worship
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18256 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 09:58:33 »

Tegnap nekiálltam kicserélni az ablakmosó(k) csöveit, mert annyira elöregedtek, hogy ahogy hozzányúltam eltört  Undecided
Díszhal kereskedésben vettem 10 méter szilikoncsövet 500 forintért és azzal pótoltam a gyárit. Az első ablakmosó csöveit kompletten cseréltem, a hátsóból csak azt a részt ami a motortérben van. Ki akartam cserélni az egészet, le is bontottam a fél autót, de aztán megláttam, hogy a kiegyenlítőtartály mögötti szakasz már teljesen jó, nem töredezik, ezért spóroltam magamnak két órát és hagytam az utastérben a régi csöveket Smiley Ha valaki csőcserére adja a fejét, maradt még kb 5 méter csövem, szívesen nekiadom   Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18257 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 14:48:40 »

Tegnap nekiálltam kicserélni az ablakmosó(k) csöveit, mert annyira elöregedtek, hogy ahogy hozzányúltam eltört  Undecided
Díszhal kereskedésben vettem 10 méter szilikoncsövet 500 forintért és azzal pótoltam a gyárit. Az első ablakmosó csöveit kompletten cseréltem, a hátsóból csak azt a részt ami a motortérben van. Ki akartam cserélni az egészet, le is bontottam a fél autót, de aztán megláttam, hogy a kiegyenlítőtartály mögötti szakasz már teljesen jó, nem töredezik, ezért spóroltam magamnak két órát és hagytam az utastérben a régi csöveket Smiley Ha valaki csőcserére adja a fejét, maradt még kb 5 méter csövem, szívesen nekiadom   Wink

Jó hozzáállás, tetszik !  worship
Anyagában egyébként nem túl puha a szilikoncső? Elegendő a nyomás a ablak spricniknél?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18258 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 16:13:04 »

Jó hozzáállás, tetszik !  worship
Anyagában egyébként nem túl puha a szilikoncső? Elegendő a nyomás a ablak spricniknél?

Én is ezzel toldottam, mikor útközben eltört a cső. Állatkereskedésben vettem egy métert, pont rá lehet húzni a gyári műanyagra, így szépen toldható. Kb egy éve így van, még nem volt gond vele. (A régi swifteken gyárilag ilyesmi cső van asszem.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18259 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 18:02:03 »

Jó hozzáállás, tetszik !  worship
Anyagában egyébként nem túl puha a szilikoncső? Elegendő a nyomás a ablak spricniknél?
úgyis megkeményszik a szilikon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18260 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:35:24 »

Jó hozzáállás, tetszik !  worship
Anyagában egyébként nem túl puha a szilikoncső? Elegendő a nyomás a ablak spricniknél?

Nem, olyan mint előtte (mikor még jó volt) csak nem törik el minden nap  smile

úgyis megkeményszik a szilikon

De csak 50 Ft métere  nyes
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18261 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 13:02:07 »

célszerű párban
én olyan 4e körül vettem egy pár rugót, kb. 3 éve

Köszi, akkor párban cserélem.
Ennél az árnál némileg magasabb árajánlatot kaptam, viszont gátlóval együtt, komplett gólyaláb, nem csak rugó. (Nem tudom hogy szét lehet-e szedni, minden esetre akkor már együtt cserélném, hisz ki tudja, mennyit bír a benne lévő gátló, elvégre az a rugó már nem ma tört el, és a törött rugó helyett is a gátló erőlködött.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18262 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 14:03:13 »

Üdv!

Kellene nekem a Mondeo jobb első ablakemelő kapcsolójának lábkiosztása.
Köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18263 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 14:06:14 »

Üdv!

Kellene nekem a Mondeo jobb első ablakemelő kapcsolójának lábkiosztása.
Köszönöm.
vezető vagy utas oldali?? vigyor3 mert nálad a jobb nem olyan, mint itthon a jobb vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18264 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 14:47:56 »

Kellene nekem a Mondeo jobb első ablakemelő kapcsolójának lábkiosztása.
Köszönöm.
Hali!
Az érdekel, hogy melyik lábra milyen színű kábel megy, vagy az, hogy melyik láb mit vezérel?
Előbbi TISokos, utóbbi Haynes.
Ha egyik sincs, akkor előbbit tudom adni, de Mk2-höz nincs Haynes-em.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18265 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 17:20:08 »

Üdv!

Kellene nekem a Mondeo jobb első ablakemelő kapcsolójának lábkiosztása.
Köszönöm.

Jobbkormányos? Ééés a vezető felöli vagy az (angol) anyós felölire van szükséged? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18266 Dátum: 2012.05.15 kedd, 00:27:45 »

Jobbkormányos? Ééés a vezető felöli vagy az (angol) anyós felölire van szükséged? Grin
Bocsánat, mindenkinek igaza van, hibáztam, nem voltam konkrét.
Jobbkormányos a kocsi, de nekem az anyósülési kell, a magányos.
A lábkiosztás kell, de a vezetékszinezékes is jó, mert a bontóban úgyis majd levágom a madzagokat is vele.
Hogy mire kell (ráadásul 2), azt majd elmondom, ha konkrét lesz a terv. (De majd a kormányoszlopot fogják motorikusan állítani). Most keresem nekik a helyet, de a tükörállító gombja mellett van nekik hely.
Apropó, hogy kell levenni azt a burkolatot, amelyik a rádió körül van, benne a fűtésgombok, tükörállító is abban van? Nem akarom elpattintani.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18267 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:15:37 »

Bocsánat, mindenkinek igaza van, hibáztam, nem voltam konkrét.
Jobbkormányos a kocsi, de nekem az anyósülési kell, a magányos.
A lábkiosztás kell, de a vezetékszinezékes is jó, mert a bontóban úgyis majd levágom a madzagokat is vele.
Hogy mire kell (ráadásul 2), azt majd elmondom, ha konkrét lesz a terv. (De majd a kormányoszlopot fogják motorikusan állítani). Most keresem nekik a helyet, de a tükörállító gombja mellett van nekik hely.
Apropó, hogy kell levenni azt a burkolatot, amelyik a rádió körül van, benne a fűtésgombok, tükörállító is abban van? Nem akarom elpattintani.

Szivargyújtó takarót leveszed és lesz alatta a sarokban egy csavar.
Kinyitod a hamutartót és ott is a felső sarokban lesz egy csavar.
Aztán ki kell venni a rádiót és oldalt felül lesz 1-1 csavar.
Majd kifele kell húzni. Felül fogja 3 bepattanó lemez.
Viszont ki kell venni a középboxot is mert anélkül nem tudod magad felé húzni a burkolatot.
Persze ha ügyes vagy akkor ki tudod venni anélkül is, de jobb a békesség.
 wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18268 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:25:03 »

Bocsánat, mindenkinek igaza van, hibáztam, nem voltam konkrét.
Jobbkormányos a kocsi, de nekem az anyósülési kell, a magányos.
A lábkiosztás kell, de a vezetékszinezékes is jó, mert a bontóban úgyis majd levágom a madzagokat is vele.
Hogy mire kell (ráadásul 2), azt majd elmondom, ha konkrét lesz a terv. (De majd a kormányoszlopot fogják motorikusan állítani). Most keresem nekik a helyet, de a tükörállító gombja mellett van nekik hely.
Apropó, hogy kell levenni azt a burkolatot, amelyik a rádió körül van, benne a fűtésgombok, tükörállító is abban van? Nem akarom elpattintani.
Hali!

Ha nemsoká lesz időm, akkor rakok fel képeket.
Egyébként nem lenne egyszerűbb erre is olyat használni, mint a tükörállító gombja? Ráadásul két dolgot is vezérelhetnél vele, mert van jobb és bal állása is. És mindkét állásban 4 irányba tudsz vele mozgatni dolgot. Nem jól mondom? Grin A jobb-bal lenne a ki-be mozgás, a fel-le irány lenne a fel-le mozgás.
És most már csak automatizálni/memóriássá kéne tenni, az ülésmagassággal egyetemben. Ráadásul a fullos - 10 irányban elektromosan állítható - ülést kéne betenni a rendszerbe Grin.

Szerk.: Raktam fel:Íme.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18269 Dátum: 2012.05.15 kedd, 10:47:28 »

Hali!

Ha nemsoká lesz időm, akkor rakok fel képeket.
Egyébként nem lenne egyszerűbb erre is olyat használni, mint a tükörállító gombja? Ráadásul két dolgot is vezérelhetnél vele, mert van jobb és bal állása is. És mindkét állásban 4 irányba tudsz vele mozgatni dolgot. Nem jól mondom? Grin A jobb-bal lenne a ki-be mozgás, a fel-le irány lenne a fel-le mozgás.
És most már csak automatizálni/memóriássá kéne tenni, az ülésmagassággal egyetemben. Ráadásul a fullos - 10 irányban elektromosan állítható - ülést kéne betenni a rendszerbe Grin.

Szerk.: Raktam fel:Íme.
Oké, remek, világos a bekötés.
Jó gondolat a tükörgomb. Agyalok úgy is.
Azért akartam ablak-gombokat, mert egyrészt azok elbírják a motorok áramát, másrészt nem típusidegenek. Mert attól a frász tör ki, mikor egy idegen cucc van bebarmolva, például lada korszakban más műszerek és kapcoslók extraként. A tükörállító meg egyébként csak 3 kimeneti szálat vezérel, meg kellene relézni, hogy jó legyen. De ha beteszek két ablak-gombot egymás mellé, az majdnem gyárinak néz ki. De majd kiderül.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18270 Dátum: 2012.05.15 kedd, 10:50:25 »

Van 5 db 30% kedvezményre jogosító kártyám a Láng Autóhoz, melyeket szívesen felajánlok bárkinek. A kártyák visszavonásig érvényesek, szóval nem tudom meddig. Lehet, hogy örökké, de lehet, hogy holnapig  eplus2

Mivel nem volt mindenkinek egyértelmű: INGYEN Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2012.05.15 kedd, 12:13:51 írta siky » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18271 Dátum: 2012.05.15 kedd, 11:43:03 »

Szivargyújtó takarót leveszed és lesz alatta a sarokban egy csavar.
Kinyitod a hamutartót és ott is a felső sarokban lesz egy csavar.
Aztán ki kell venni a rádiót és oldalt felül lesz 1-1 csavar.
Majd kifele kell húzni. Felül fogja 3 bepattanó lemez.
Viszont ki kell venni a középboxot is mert anélkül nem tudod magad felé húzni a burkolatot.
Persze ha ügyes vagy akkor ki tudod venni anélkül is, de jobb a békesség.
 wave

Igen, én is javaslom a kardánbox/könyöklő kiszerelését, úgy sokkal könnyebb. Azt a lábrésznél fogja 1-1 (vagy 2-2) csavar, illetve a könyöklő dobozában van még 3db. A váltóharangot kipattintod (a rádió felöl), azt át lehet csúsztatni a keletkezett lyukon, ill. a kézifék karját kell amennyire tudod, magasra húzni. Ki kell játszani. De lényegében, ha nem akarod kiszedni elég ha annyira megdöntöd, felemeled a könyöklő felöli részét, hogy kiférjen a középkonzol. Ahhoz nem fontos a harangot sem leszedni. Jah és a szivargyújtó csatik is maradhatnak. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18272 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:14:03 »

Igen, én is javaslom a kardánbox/könyöklő kiszerelését, úgy sokkal könnyebb. Azt a lábrésznél fogja 1-1 (vagy 2-2) csavar, illetve a könyöklő dobozában van még 3db. A váltóharangot kipattintod (a rádió felöl), azt át lehet csúsztatni a keletkezett lyukon, ill. a kézifék karját kell amennyire tudod, magasra húzni. Ki kell játszani. De lényegében, ha nem akarod kiszedni elég ha annyira megdöntöd, felemeled a könyöklő felöli részét, hogy kiférjen a középkonzol. Ahhoz nem fontos a harangot sem leszedni. Jah és a szivargyújtó csatik is maradhatnak. Smiley
Köszönök minden építő hozzászólást. Kicsit dolgoznom is kell, de hamarosan bontok.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18273 Dátum: 2012.05.15 kedd, 20:37:07 »

Oké, remek, világos a bekötés.
Jó gondolat a tükörgomb. Agyalok úgy is.
Azért akartam ablak-gombokat, mert egyrészt azok elbírják a motorok áramát, másrészt nem típusidegenek. Mert attól a frász tör ki, mikor egy idegen cucc van bebarmolva, például lada korszakban más műszerek és kapcoslók extraként. A tükörállító meg egyébként csak 3 kimeneti szálat vezérel, meg kellene relézni, hogy jó legyen. De ha beteszek két ablak-gombot egymás mellé, az majdnem gyárinak néz ki. De majd kiderül.
A tükörgombbal "vigyázz", keríts egy bontottat és mérd végig multiméterrel, nem egyértelmű a kötése, azaz nem arról van szó, hogy 2-2 motor 2 irányát adják a kijövő kábelek.
Én egy másik projekthez vettem bontva 2db-ot is, de végigméricskélve végül nem lett jó. Vmi huncutság van a kötésükben, ha jól rémlik a jobb és baloldal bizonyos irányai vannak egy kimenetre kötve, lévén, hogy egyszerre nem állítod a 2 oldalt, és még vmi trükk volt, hogy valóban ne menjen a 2 oldal egyszerre. Én akkor nem tudtam megfejteni, vhol megvan excelbe szedve, hogy honnan hová megy a delej, melyik állában. Ha gondolod előkírtem, elküldöm Pü-ben.
üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18274 Dátum: 2012.05.15 kedd, 23:52:05 »

A tükörgombbal "vigyázz", keríts egy bontottat és mérd végig multiméterrel, nem egyértelmű a kötése, azaz nem arról van szó, hogy 2-2 motor 2 irányát adják a kijövő kábelek.
Én egy másik projekthez vettem bontva 2db-ot is, de végigméricskélve végül nem lett jó. Vmi huncutság van a kötésükben, ha jól rémlik a jobb és baloldal bizonyos irányai vannak egy kimenetre kötve, lévén, hogy egyszerre nem állítod a 2 oldalt, és még vmi trükk volt, hogy valóban ne menjen a 2 oldal egyszerre. Én akkor nem tudtam megfejteni, vhol megvan excelbe szedve, hogy honnan hová megy a delej, melyik állában. Ha gondolod előkírtem, elküldöm Pü-ben.
üdv
Köszönöm, de nem kell, meglehetősen otthon vagyok tükörgomb ügyben, építettem be úgy Opel Combóba, hogy saját magam állítottam össze a köteget neki szál drótokból. Szerényen: profi vagyok a témában.
De nem is lesz tükrös a cucc, mert vagy a saját tükörkapcsolót rakom be még egy példányban a kormánynak, vagy egy idegent. Egyik megoldás sem az igazi. Maradok a két ablak-gombnál, azok világítanak is.
Hétvégén kikutatom nekik a helyet.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18275 Dátum: 2012.05.16 szerda, 08:08:37 »

Köszönöm, de nem kell, meglehetősen otthon vagyok tükörgomb ügyben, építettem be úgy Opel Combóba, hogy saját magam állítottam össze a köteget neki szál drótokból. Szerényen: profi vagyok a témában.
De nem is lesz tükrös a cucc, mert vagy a saját tükörkapcsolót rakom be még egy példányban a kormánynak, vagy egy idegent. Egyik megoldás sem az igazi. Maradok a két ablak-gombnál, azok világítanak is.
Hétvégén kikutatom nekik a helyet.

OK.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18276 Dátum: 2012.05.16 szerda, 17:27:21 »

Köszönöm, de nem kell, meglehetősen otthon vagyok tükörgomb ügyben, építettem be úgy Opel Combóba, hogy saját magam állítottam össze a köteget neki szál drótokból. Szerényen: profi vagyok a témában.
De nem is lesz tükrös a cucc, mert vagy a saját tükörkapcsolót rakom be még egy példányban a kormánynak, vagy egy idegent. Egyik megoldás sem az igazi. Maradok a két ablak-gombnál, azok világítanak is.
Hétvégén kikutatom nekik a helyet.


A legjobb megoldás (véleményem szerint) egy joystick szerű alkalmatosság. Nagyrészt ilyenek vannak a gyárilag elektromosan állítható kocsikban is. Vagy 4 irányú gomb. Csak azok nem világítanak, meg a kormányoszlopon szoktak lenni. Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18277 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:50:25 »

Van valakinek ötlete, hogy ezeket a csavarokat hogyan szedjem ki? A fejük el van nyalva (40-es torx kellett bele új korában) ezért csavarhúzóval nem lehet megnyitni. Ha elfexelem a tetejét, akkor vajon ki lehet majd tekerni a szárát? Elvileg, ha nincs berohadva a menet, amint megszűnik a feszültség kézzel ki lehet tekerni, nem?




Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18278 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:25:48 »

Van valakinek ötlete, hogy ezeket a csavarokat hogyan szedjem ki? A fejük el van nyalva (40-es torx kellett bele új korában) ezért csavarhúzóval nem lehet megnyitni. Ha elfexelem a tetejét, akkor vajon ki lehet majd tekerni a szárát? Elvileg, ha nincs berohadva a menet, amint megszűnik a feszültség kézzel ki lehet tekerni, nem?



Sokat nem tudok mondani, csak egy kis infót, miszerint ezek a csavarok egy "vaskockába" mennek bele, aminek pedig egy kis ház van kialakítva az oszlopban. Az viszont emlékeim szerint zárt és nem jön ki belőle a vaskocka, csak ha flexxel nekimész a karosszériának is.
Próbáld hevíteni, hűteni, esetleg egy nagyobb torxfejet bele kalapálni... jobb ötletem nincs, lényeg, hogy ha jót akarsz akkor a csavart valahogy meg kell indítani... sok sikert ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18279 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:31:30 »

Sokat nem tudok mondani, csak egy kis infót, miszerint ezek a csavarok egy "vaskockába" mennek bele, aminek pedig egy kis ház van kialakítva az oszlopban. Az viszont emlékeim szerint zárt és nem jön ki belőle a vaskocka, csak ha flexxel nekimész a karosszériának is.
Próbáld hevíteni, hűteni, esetleg egy nagyobb torxfejet bele kalapálni... jobb ötletem nincs, lényeg, hogy ha jót akarsz akkor a csavart valahogy meg kell indítani... sok sikert ! Wink
Na majd megszakértem az "újat" amit vettem helyette, hogy milyen mélyen van belemarva a csavar feje. Szerintem elég lenne a csavar fejét elfelxszelni és akkor lejönne a zár, a csavart meg ki lehetne tekerni fogóval. Csak az a baj, ha mégsem, akkor szétvágtam a zárat de nem tudom kiszedni a csavart, így lesz egy zárhatatlan autóm  Undecided
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #18280 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:38:24 »

Van valakinek ötlete, hogy ezeket a csavarokat hogyan szedjem ki? A fejük el van nyalva (40-es torx kellett bele új korában) ezért csavarhúzóval nem lehet megnyitni. Ha elfexelem a tetejét, akkor vajon ki lehet majd tekerni a szárát? Elvileg, ha nincs berohadva a menet, amint megszűnik a feszültség kézzel ki lehet tekerni, nem?





flexel vágsz a csavarfejbe egyet oszt ezzel....
http://epitkezes-otthon.vatera.hu/barkacs_szerszam_gep/kezi_szerszamok/keszlet_szett/beutos_utve_csavarhuzo_keszlet_berohadt_csavarhoz_1589887088.html
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.16 szerda, 23:40:09 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18281 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:41:43 »

Ez tényleg működik?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #18282 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:44:00 »

Ez tényleg működik?
elvileg igen, gyakorlatilag a 7végén már lesz benne személyes tapasztalatom, mert ha minden igaz, holnap hoz a zöld ruhás ember egy ilyen készletet...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #18283 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:55:11 »

Van valakinek ötlete, hogy ezeket a csavarokat hogyan szedjem ki? A fejük el van nyalva (40-es torx kellett bele új korában) ezért csavarhúzóval nem lehet megnyitni. Ha elfexelem a tetejét, akkor vajon ki lehet majd tekerni a szárát? Elvileg, ha nincs berohadva a menet, amint megszűnik a feszültség kézzel ki lehet tekerni, nem?






Én elég hamar megunom az ilyeneket, ha van másik csavar.
1  Ráhegesztek egy hatlapfejű csavart ( melegítés is megvan ) azt jön is kifele egy dugókulccsal
2  Lefúrom a fejét a többi kijön fogóval... vagy nem de akkor jöhet a hegesztős móka, csak olyankor először egy alátétet hegesztek a csonkra, ahhoz meg a "segéd"-csavart.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18284 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 05:10:13 »

elvileg igen, gyakorlatilag a 7végén már lesz benne személyes tapasztalatom, mert ha minden igaz, holnap hoz a zöld ruhás ember egy ilyen készletet...

az erősségére kiváncsi vagyok én is... néha elég brutál dolgokba ütközünk üléseknél... olyankor 2 kilós kalapácssal, meg a speckó "vésővel" adunk a csavar oldalának, körbe, hogy meginduljon... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18285 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:44:19 »

Ez tényleg működik?

Tényleg működik. Nekem van ilyen cuccom.
Magával a "szerkezettel" nincs is baj. A bit fejek fogják hamarabb megadni magukat.
Viszont ahova neked kell oda bővel elég lesz.
Utána marad a hidegvágó és a samu.   eplus2

Ez kicsit olcsóbb:

http://epitkezes-otthon.vatera.hu/barkacs_szerszam_gep/kezi_szerszamok/csavarhuzo_kulcs/utvecsavarhuzo_1_2_dugokulcshoz_6bit_71204_1589706944.html

Nekem is a narancssárga dobozos van, de szerintem egy kutya.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18286 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:45:58 »

menjünk még lejjebb Cheesy
http://epitkezes-otthon.vatera.hu/barkacs_szerszam_gep/kezi_szerszamok/csavarhuzo_kulcs/7db_os_utve_csavarhuzo_keszlet_utvecsavarhuzo_1ev_1586905130.html
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18287 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:48:41 »


Ez nemsokára lejár és még csak 400Ft.   eplus2

http://epitkezes-otthon.vatera.hu/barkacs_szerszam_gep/kezi_szerszamok/csavarhuzo_kulcs/csavarhuzo_berohadt_csavarokhoz_beutos_csavarhuzo_1591942778.html
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18288 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:49:44 »

több mint egy nap, addig simán felverem az árát Cheesy
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18289 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:52:42 »

több mint egy nap, addig simán felverem az árát Cheesy

A 13 óra 1 perc az nálan csak több mint egy fél nap.   Wink hehe
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18290 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:53:00 »


Ennél lejjebb nem tudunk menni.

http://www.grando.hu/utvecsavarhuzo-1-2-os-dugokulcshoz-is-6-db-bit-1507038891
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18291 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:54:59 »

A 13 óra 1 perc az nálan csak több mint egy fél nap.   Wink hehe
én más időzónában élek  eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18292 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 10:00:41 »

Köszi a piackutatást nyes
A 400 forintosat megpróbálom megvenni  eplus2
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18293 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 10:44:27 »

Köszi a piackutatást nyes
A 400 forintosat megpróbálom megvenni  eplus2

Ami már 451.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18294 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:02:53 »

Ami már 451.   vigyor3
Láttam, de én majd csak az utolsó 30 mp-ben licitálok  eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18295 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 20:09:05 »

Láttam, de én majd csak az utolsó 30 mp-ben licitálok  eplus2
Már 2100-nál tart. Így már nem ez a legolcsóbb olcsóbb  wave
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #18296 Dátum: 2012.05.18 péntek, 14:29:40 »

Sziasztok!
Ma kiderült, hogy a hűtőventillátor 102 C-nál kapcsol be, kb 1 perc alatt lehűti 95-re a vizet. Az óra is kb a jó értéket mutatja. Mk2 2.0 zetec. Hol keressem a hibát?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18297 Dátum: 2012.05.18 péntek, 15:18:12 »

Sziasztok!
Ma kiderült, hogy a hűtőventillátor 102 C-nál kapcsol be, kb 1 perc alatt lehűti 95-re a vizet. Az óra is kb a jó értéket mutatja. Mk2 2.0 zetec. Hol keressem a hibát?

pl: termosztát?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18298 Dátum: 2012.05.19 szombat, 16:13:13 »

Én elég hamar megunom az ilyeneket, ha van másik csavar.
1  Ráhegesztek egy hatlapfejű csavart ( melegítés is megvan ) azt jön is kifele egy dugókulccsal
2  Lefúrom a fejét a többi kijön fogóval... vagy nem de akkor jöhet a hegesztős móka, csak olyankor először egy alátétet hegesztek a csonkra, ahhoz meg a "segéd"-csavart.
1. megoldás mindenképpen jó, egyébként ez nagyon nem szokott berohadni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
origo18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #18299 Dátum: 2012.05.19 szombat, 18:48:59 »

Helló mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni! Olyan problémám van a mondeomnál, hogy ma indítás után rendesen elaludt a légzsák jelző lámpa. Menet közben viszont felvillant 3x,majd egy kis szünet és megint ugyan igy. fogalmam sincs mi van vele. Azóta folyamatosan igy villog. Válaszotokat előre is köszönöm!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.