Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:19:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 380 381 [382] 383 384 385 386 387 388 389 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358353 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #19050 Dátum: 2012.07.14 szombat, 16:39:58 »

 wave sziasztok! régen jártam fent, mert vakvágányon volt az autó, de most hosszabb útra mennénk.Van 1 olyan gondom, hogy a hűtőventillátorom későn kapcsol be (már majdnem a pirosban van a mutató,) és hamar lekapcsol.A termosztát gombáját tavaly cseréltem, mert körbe volt lyuggatva mikor megvettem a mondit (lehet előző tulaj is ilyen gondokkal birkózott).Engem ez baromira idegesit.Tud valamelyikötök segiteni benne hogy melyik jeladót kell kicserélnem ?(kaptam olyan infót is hogy magában a hütőben van 1 jeladó ami cserés--ezt a verziót ha lehet kihagynám)  worship
Naplózva
kazsemestor
Vendég
« Új hozzászólás #19051 Dátum: 2012.07.14 szombat, 16:44:16 »

sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy az MK2 karosszériája nagyon rohad már ilyenkorban?
Úgy néz ki,megválok az autómtól és újra felmerült a mondeo kérdés.
A keretem kb 900000 lesz rá,ebbe benne van az átírás,a szervíz,stb.
Mindenképpen szeretnék 2.5-es motorral.
Csak attól félek,hogy megveszem és 1-2 éven belül 200ezer a karosszéria...
Más öregebb típusoknál nem szokott gond lenni a felsőbb kategóriábkan...
Írna valaki még a motorról is?Mennyire strapa,olajat eszi-e?Láncos,vagy szíjas vezérlés?
Mennyi kb a nagyszervíz rajta?

Üdv:Kazse
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19052 Dátum: 2012.07.14 szombat, 17:47:44 »

sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy az MK2 karosszériája nagyon rohad már ilyenkorban?
Úgy néz ki,megválok az autómtól és újra felmerült a mondeo kérdés.
A keretem kb 900000 lesz rá,ebbe benne van az átírás,a szervíz,stb.
Mindenképpen szeretnék 2.5-es motorral.
Csak attól félek,hogy megveszem és 1-2 éven belül 200ezer a karosszéria...
Más öregebb típusoknál nem szokott gond lenni a felsőbb kategóriábkan...
Írna valaki még a motorról is?Mennyire strapa,olajat eszi-e?Láncos,vagy szíjas vezérlés?
Mennyi kb a nagyszervíz rajta?

Üdv:Kazse
nagyszervíz és nagyszervíz között is van különbség...állapot és pénztárcafüggő (nem,a régi tagok nem röhögnek rajtam,igaz?) a többi (motor) kérdésedre a véhat topikban kicsit visszaolvasva kapsz választ.A hátsó kerékív rohadás kb 10. éves kor felett jön elő.Ez általános az mk1-mk2-nél.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19053 Dátum: 2012.07.14 szombat, 18:20:54 »

sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy az MK2 karosszériája nagyon rohad már ilyenkorban?
Úgy néz ki,megválok az autómtól és újra felmerült a mondeo kérdés.
A keretem kb 900000 lesz rá,ebbe benne van az átírás,a szervíz,stb.
Mindenképpen szeretnék 2.5-es motorral.
Csak attól félek,hogy megveszem és 1-2 éven belül 200ezer a karosszéria...
Más öregebb típusoknál nem szokott gond lenni a felsőbb kategóriábkan...
Írna valaki még a motorról is?Mennyire strapa,olajat eszi-e?Láncos,vagy szíjas vezérlés?
Mennyi kb a nagyszervíz rajta?

Üdv:Kazse

Általában a Mondeo-k ebben a korban rohadnak. Bár nagyon éghajlatfüggő is a dolog. Pl. egy olasz Mondeo inkább több helyen fakó, de nem rohadt, viszont egy német/osztrák (a sok hó, sózás miatt) tipp-topp, ellenben biztos, hogy elkezdett már rozsdásodni. Továbbá az ilyen korú autóknál a rohadás nem feltétlen rossz pont, mivel pl.: Nissan, Toyota, Honda, Opel, VW, Suzuki, stb, is rohad, ha olyan helyről/tulajtól származik. (bár nem is feltétlen fontos a származás, tulaj...) A felsőkategóriás autók, pl.: BMW, Mercedes, Audi, között is találsz rozsdás példányt, kivéve, ha alu elemekből épült. DE, 1. ezek nagyon drágák, 2. iszonyatos pénz a szervízelés, 3. van bajuk rendesen, akárki akármit mond. Rengeteg autót látok, láttam, A-tól Z-ig, mindnek megvan a maga baja. (tapasztalat, lévén, hogy a foglalkozáskörömbe eléggé beletartozik a járművek szemrevételéze is Smiley )
Ha egyszer egy Mondeo-t rendbe teszel azokon a helyeken ahol szokása a korrodálás (itt megjegyezném, MEGFELELŐ alkatrészekből, MEGFELELŐ szakemberrel), újabb 5-10 évig (ha nagyon alapos munkát végeztél/végzett a szaki ; üregvédelem, alvázvédelem, jó hegesztés, minőségi alapozás, fényezés, stb) nem kell vele foglalkoznod.
Mint minden autónak a V6-nak is megvannak a betegségei, de ez szintén a gazdin múlik. Ahogy nézegetem, olvasom, a váltó és hengerfej az elsődleges hibaforrás. Ha rendszeresen karbantartod, nem gyilkolod, ezekkel sem lesz túl nagy gond. Plusz, ha összebarátkozol az itteni emberekkel, az összes javításra megfelelő infót kapsz, továbbá rengeteg az alkatrész is, szinte fillérekért. (a gyáriak, amik jobbak, mint a jelenlegi "gyáriak", sokak szerint - szerintem is)
Nem mondom, hogy a Mondeo a tökéletes autó, de nem véletlen, hogy ennyien szeretik, használják. Wink
(a Ford egyébként alaptalanul le van írva, hogy így sz*r, úgy sz*r, de miért? Mert hülyék hozzá a szerelők, vagy nincs kedvük 2 csavarral többet kiszedni, mint egy hasonló kaliberű autónál kellene... Meg nem lehet vele villogni, mert nem BMW/Audi... Szerintem az egyik ismerősöm, aki egy 7-es BMW-t vett (95-99-es, nem emlékszem), szívesebben "villogna" egy Focussal, lévén, hogy kb. 1.2 millió forintot költött már rá és még most sem jó, megvenni pedig nem veszi meg senki...)

"Fíl dö diferensz" ahogy yoocoo szokta mondani Grin

(jah, egyébként a Duratec motorok, azaz a 2.5-ös V6-osok, mind láncosak)
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 18:29:44 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19054 Dátum: 2012.07.14 szombat, 18:23:28 »

nagyszervíz és nagyszervíz között is van különbség...állapot és pénztárcafüggő (nem,a régi tagok nem röhögnek rajtam,igaz?) a többi (motor) kérdésedre a véhat topikban kicsit visszaolvasva kapsz választ.A hátsó kerékív rohadás kb 10. éves kor felett jön elő.Ez általános az mk1-mk2-nél.

höhöhö... Grin   eplus2
(nem hagyhattam ki  worship)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19055 Dátum: 2012.07.14 szombat, 19:39:40 »

höhöhö... Grin   eplus2
(nem hagyhattam ki  worship)
mindjárt gondoltam...bekakkukolt a motor...beszéltem mk2-vel,úgy néz ki tőle lesz.nem olcsón,cserébe keveset futott.Addig meg kihúzom öt hengerrel...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19056 Dátum: 2012.07.14 szombat, 19:48:32 »

mindjárt gondoltam...bekakkukolt a motor...beszéltem mk2-vel,úgy néz ki tőle lesz.nem olcsón,cserébe keveset futott.Addig meg kihúzom öt hengerrel...

St vagy maradsz a régi jól beváltnál?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19057 Dátum: 2012.07.14 szombat, 21:49:38 »

St vagy maradsz a régi jól beváltnál?
igazából ugye a szívem azért mégiscsak arra húz...a racionális énem meg a simához.Tekintettel arra,hogy 90%-ban városban járok/járunk a családdal,ezt sem tudom kiautózni rendesen,így marad az.A fílinghez tökéletes,így is imádom.Aztán ott van a komplett hátsó rész cseréje,amit őszre terveztem,de így megint elmarad.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.15 vasárnap, 09:48:26 írta szuperhangya » Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #19058 Dátum: 2012.07.14 szombat, 23:41:08 »

De végül is sikerült megbeszélni jövőhétre egy időpontot a bontásra, majd a visszaszerelésre.

Ha az eleje sérült, akkor érdemes alaposan megvizsgálni a klímahűtőt is. Van előtte egy U alakú (olaj?) hűtőcső, ami (lapjával menetirányba álló függőleges) laposvassal van rögzítve. Ennek nincs lekerekítve a sarka, és nagyon könnyen ki tudja szúrni a klímahűtőt frontrális sérülésnél. Nekem egy kib****** nyúl helyes nyuszika is bele tudta nyomni úgy, hogy pár perc alatt elszökött az összes gáz. Enyhe szivárgás viszont lehet, hogy fel sem tűnik elsőre.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19059 Dátum: 2012.07.14 szombat, 23:47:26 »

Ha az eleje sérült, akkor érdemes alaposan megvizsgálni a klímahűtőt is. Van előtte egy U alakú (olaj?) hűtőcső, ami (lapjával menetirányba álló függőleges) laposvassal van rögzítve. Ennek nincs lekerekítve a sarka, és nagyon könnyen ki tudja szúrni a klímahűtőt frontrális sérülésnél. Nekem egy kib****** nyúl helyes nyuszika is bele tudta nyomni úgy, hogy pár perc alatt elszökött az összes gáz. Enyhe szivárgás viszont lehet, hogy fel sem tűnik elsőre.

Köszi az infót minden képen fel fogom hívni rá a figyelmet, mert az nem olcsó dolog.

Am láttam ezt a kommentet az idézet beszúrása nélkül is, de gondoltam hogy nekem szántad, már írtam is volna rá csak akkor kiírta hogy törölve lett! Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19060 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 02:05:37 »

Ha az eleje sérült, akkor érdemes alaposan megvizsgálni a klímahűtőt is. Van előtte egy U alakú (olaj?) hűtőcső, ami (lapjával menetirányba álló függőleges) laposvassal van rögzítve. Ennek nincs lekerekítve a sarka, és nagyon könnyen ki tudja szúrni a klímahűtőt frontrális sérülésnél. Nekem egy kib****** nyúl helyes nyuszika is bele tudta nyomni úgy, hogy pár perc alatt elszökött az összes gáz. Enyhe szivárgás viszont lehet, hogy fel sem tűnik elsőre.

Amire gondolsz a szervóolaj hűtője Smiley
(szeret kis kocctól is sérülni és ereszteni... Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19061 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 02:12:53 »

Amire gondolsz a szervóolaj hűtője Smiley
(szeret kis kocctól is sérülni és ereszteni... Sad )

Gyerekek jól teszitek hogy inkább megfélemlítetek minthogy később megijedjek.  Wink

De nem aggódok mert tényleg nem volt nagy a kocc de ha mégis akkor a jövőhéten az ki is lesz derítve. Csak ugye tuti hogy a rendőrségi ügy miatt nagyon elfog húzódni a kárrendezés. :/
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19062 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 09:21:03 »

Gyerekek jól teszitek hogy inkább megfélemlítetek minthogy később megijedjek.  Wink

De nem aggódok mert tényleg nem volt nagy a kocc de ha mégis akkor a jövőhéten az ki is lesz derítve. Csak ugye tuti hogy a rendőrségi ügy miatt nagyon elfog húzódni a kárrendezés. :/
fél évet nyugodtan rászámolhatsz.Plusz ha még nekiáll fellebbezni,akkor többet is és ne legyen igazam.Tavaly túlestem rajta...
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19063 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 11:26:16 »

fél évet nyugodtan rászámolhatsz.Plusz ha még nekiáll fellebbezni,akkor többet is és ne legyen igazam.Tavaly túlestem rajta...

Főleg hogy az Opel tulajdonosa, tudtommal egy 3-4 éves autóárát követeli azért a 18 éves roncsért...
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19064 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 09:43:37 »

Sziasztok! Gyors segítségre lenne szükségem...: éppen csak kitolattam a garázsból, amikor elkezdett villogni a légzsák ikon. Négyesével villog. Még nem csinált ilyet, no meg a légzsák nem tréfa dolog, szóval megilyedtem... Mit jelent a négy villanás? Előre is köszönöm a segítséget!! worship worship
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19065 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 09:45:37 »

Sziasztok! Gyors segítségre lenne szükségem...: éppen csak kitolattam a garázsból, amikor elkezdett villogni a légzsák ikon. Négyesével villog. Még nem csinált ilyet, no meg a légzsák nem tréfa dolog, szóval megilyedtem... Mit jelent a négy villanás? Előre is köszönöm a segítséget!! worship worship
feszítővel van gond
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19066 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 09:53:33 »

Köszi! Elmehetek így vele?
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19067 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 14:27:57 »

Köszi! Elmehetek így vele?

El. ülés alatt van 2db csati szét húzod, fújsz rá valamilyen kontakt sprét, vagy megcsiszolod, és kész is. Általában megoldódik ennyivel. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19068 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 14:32:02 »

El. ülés alatt van 2db csati szét húzod, fújsz rá valamilyen kontakt sprét, vagy megcsiszolod, és kész is. Általában megoldódik ennyivel. 

Köszönöm szépen, még ma megnézem! worship
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19069 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 18:09:22 »

Köszönöm szépen, még ma megnézem! worship

4 villanás övfeszítő, ahogy yoocoo is mondja.
Széthúzás, tisztítás, kontaktspray, ahogy Kalap úr is mondja.
Én még annyival kiegészítem, hogy jobb és bal oldalon (is) húzd szét a csatikat az ülés(ek) alatt. (ha jól emlékszem 2-2 sárga csati van ott - a többi csatit leszámítva - az egyik csati MK2 esetében az elektromos övfeszítő, a másik - ami valószínű nincsen csatlakoztatva sehová, ha nincs üléslufid - a támlalégzsáké, ezt érdemes szigetelni, amennyiben csak lóg Smiley )

Természetesen mehetsz vele, az arcodba nem durran bele a lufi (csak úgy), csak az övet nem feszíti meg csattanás esetén (egyenlőre), ami reméljük nem cél. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19070 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 18:37:28 »

4 villanás övfeszítő, ahogy yoocoo is mondja.
Széthúzás, tisztítás, kontaktspray, ahogy Kalap úr is mondja.
Én még annyival kiegészítem, hogy jobb és bal oldalon (is) húzd szét a csatikat az ülés(ek) alatt. (ha jól emlékszem 2-2 sárga csati van ott - a többi csatit leszámítva - az egyik csati MK2 esetében az elektromos övfeszítő, a másik - ami valószínű nincsen csatlakoztatva sehová, ha nincs üléslufid - a támlalégzsáké, ezt érdemes szigetelni, amennyiben csak lóg Smiley )

Természetesen mehetsz vele, az arcodba nem durran bele a lufi (csak úgy), csak az övet nem feszíti meg csattanás esetén (egyenlőre), ami reméljük nem cél. Wink

Mégegyszer köszönöm szépen; holnap talán már be is tudok számolni a fejleményekről! worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #19071 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 21:51:20 »

Sziasztok!
Kuplungos kérdés: 2,5V6 kuplungja jó a 2,0 zetecbe vagy sem?
Köszömettel, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19072 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:53:11 »

Sziasztok!
Kuplungos kérdés: 2,5V6 kuplungja jó a 2,0 zetecbe vagy sem?
Köszömettel, Ferqó
nemigazán....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19073 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:26:26 »

nemigazán....
inkább egyáltalán nem hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19074 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:46:29 »

inkább egyáltalán nem hehe

Jó az! Ha motort, és váltót is cserél  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19075 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:47:14 »

Jó az! Ha motort, és váltót is cserél  eplus2
akkor a kuplung lesz a legkisebb gondja taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19076 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:50:05 »

akkor a kuplung lesz a legkisebb gondja taps

jó lesz az...  vigyor3
A lényeg, hogy berakható, csak akarni kell  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19077 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:51:39 »


jó lesz az...  vigyor3
A lényeg, hogy berakható, csak akarni kell  eplus2
ja hát kompletten be...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19078 Dátum: 2012.07.17 kedd, 08:20:49 »

Mégegyszer köszönöm szépen; holnap talán már be is tudok számolni a fejleményekről! worship wave

Igazán nincs mit, remélem(jük) az lesz a gond. Wink  wave


jó lesz az...  vigyor3
A lényeg, hogy berakható, csak akarni kell  eplus2

Akarat, meg egy pár Deák képeslap kell hozzá, nameg egy-két ügyes kéz... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19079 Dátum: 2012.07.17 kedd, 14:47:47 »

Sziasztok!
Kuplungos kérdés: 2,5V6 kuplungja jó a 2,0 zetecbe vagy sem?
Köszömettel, Ferqó
Szia!
A tárcsa jó, de a szerkezet és a kinyomó csapágy nem stimmel. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19080 Dátum: 2012.07.17 kedd, 14:48:55 »

inkább egyáltalán nem hehe
A tárcsa jó bele! wave
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19081 Dátum: 2012.07.17 kedd, 20:45:31 »

Nos, megnéztük, mi újság az ülés alatt... Három csatit találtunk; kettőt szét tudtunk szedni: egy citromsárgát és egy feketét narancssárga vezetékkel. A másik feketét, amelyből fehér és citromsárga vezetékek jönnek, ahhoz nem fértünk hozzá.
Amit szét tudtunk húzni, azokat befújtuk zárolajozóval.
Sajnos a lámpa továbbra is villog... Most mi a következő lépés...?? szomoru1
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19082 Dátum: 2012.07.17 kedd, 20:58:28 »

Nos, megnéztük, mi újság az ülés alatt... Három csatit találtunk; kettőt szét tudtunk szedni: egy citromsárgát és egy feketét narancssárga vezetékkel. A másik feketét, amelyből fehér és citromsárga vezetékek jönnek, ahhoz nem fértünk hozzá.
Amit szét tudtunk húzni, azokat befújtuk zárolajozóval.
Sajnos a lámpa továbbra is villog... Most mi a következő lépés...?? szomoru1
hát,a zárolajozó nem éppen a legjobb megoldás...wd40,kontakt spray...ha marad a villogás,akkor érdemesebb az övfeszítőt lecserélni.2-3e ft,de figyelni kell,mert kétféle is van belőle.A másik dolog,hogy fhosni nem kell tőle,tudtommal amíg nem 100%-os a rendszer,a vezérlő alapból letiltja az egészet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.17 kedd, 21:00:26 írta szuperhangya » Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19083 Dátum: 2012.07.17 kedd, 21:08:24 »

hát,a zárolajozó nem éppen a legjobb megoldás...wd40,kontakt spray...ha marad a villogás,akkor érdemesebb az övfeszítőt lecserélni.2-3e ft,de figyelni kell,mert kétféle is van belőle.A másik dolog,hogy fhosni nem kell tőle,tudtommal amíg nem 100%-os a rendszer,a vezérlő alapból letiltja az egészet.

Köszi!
A zárolajozó jobb híján jött, nem volt itthon más.
az, hogy letilt mindent, azt jelenti, hogy szükség esetén légzsák sem nyílik?
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19084 Dátum: 2012.07.17 kedd, 22:15:45 »

Köszi!
A zárolajozó jobb híján jött, nem volt itthon más.
az, hogy letilt mindent, azt jelenti, hogy szükség esetén légzsák sem nyílik?
azt.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19085 Dátum: 2012.07.17 kedd, 22:30:28 »

hát,a zárolajozó nem éppen a legjobb megoldás...wd40,kontakt spray...ha marad a villogás,akkor érdemesebb az övfeszítőt lecserélni.2-3e ft,de figyelni kell,mert kétféle is van belőle.A másik dolog,hogy fhosni nem kell tőle,tudtommal amíg nem 100%-os a rendszer,a vezérlő alapból letiltja az egészet.

De eddig nem volt gondja vele, miért kellene cserélni? addig míg nekem sem volt rendesen kipucolva, lekontaktozva a csati (csatik) elég volt előrébb tolni az ülést, mondjuk egy takarítás alkalmával, és már villogott is össze vissza. Rendes kontakt sprével kell befújni, na meg most már a zárolajat kipucolni belőle  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #19086 Dátum: 2012.07.17 kedd, 22:35:59 »

Kuplungos kérdéskörben köszönöm a felvilágosítást.

4et villogó légzsákos kérdéskörben nekem a wd40 kevés sikert hozott, benyúltam tűvel a csatlakozóba és összébb hajlítgattam az érintkezőket, kb 1 évig volt jó, utána ülés előre-hátra mozgatásra összevissza jelezgetett, ma is így van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19087 Dátum: 2012.07.18 szerda, 00:16:51 »

Köszönöm a további ötleteket! Holnap kicsavarozom az ülést, veszek kontakt spayt és megpucolgatom. Ha majd jobban hozzáférek, lehet, hogy sikeres lesz a beavatkozás...   worship Wink
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19088 Dátum: 2012.07.18 szerda, 05:37:52 »

Kuplungos kérdéskörben köszönöm a felvilágosítást.

4et villogó légzsákos kérdéskörben nekem a wd40 kevés sikert hozott, benyúltam tűvel a csatlakozóba és összébb hajlítgattam az érintkezőket, kb 1 évig volt jó, utána ülés előre-hátra mozgatásra összevissza jelezgetett, ma is így van.

A WD40 kenő/zsírozó spray elsősorban, az inkább gátolja, mint segíti a kontaktot. Konkrétan "kontakt spray"-t vegyél, vagy esetleg féktisztító spray-t, azok viszik le a zsíros szennyeződést. Smiley (bátrabbak sósavval fémtisztára is "moshatják" a tűket/lábakat, persze vannak hátulütői is, ha esetleg nem használt ilyen célra az ember sósavat... pl. a korrozióvédő rézréteget a zárszerkezet eleméről úgy levitte, mint a sicc Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19089 Dátum: 2012.07.18 szerda, 05:56:16 »

hát,a zárolajozó nem éppen a legjobb megoldás...wd40,kontakt spray...ha marad a villogás,akkor érdemesebb az övfeszítőt lecserélni.2-3e ft,de figyelni kell,mert kétféle is van belőle.A másik dolog,hogy fhosni nem kell tőle,tudtommal amíg nem 100%-os a rendszer,a vezérlő alapból letiltja az egészet.

a WD40 sem Smiley

Ha cserés a feszítő, akkor ahogy mondod, nem jó bármelyik. Konkrétan 2 fajta van MK1-es mechanikus (más a formája és nincs elektromos csati, a gyújtópatront lassulás indítja be), ill. az MK2-es elektromos (szintén más forma és elektronikus jelre gyújtja a feszítőpatront, amit a légzsák vezérlő modultól kap)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19090 Dátum: 2012.07.18 szerda, 08:37:17 »

a WD40 sem Smiley

Ha cserés a feszítő, akkor ahogy mondod, nem jó bármelyik. Konkrétan 2 fajta van MK1-es mechanikus (más a formája és nincs elektromos csati, a gyújtópatront lassulás indítja be), ill. az MK2-es elektromos (szintén más forma és elektronikus jelre gyújtja a feszítőpatront, amit a légzsák vezérlő modultól kap)
persze,de ha trutyis a csatlakozó,akkor azért takarít belőle... Wink mégiscsak ott van a hátul ülő lába...én csak az mk2-re gondoltam,amihez kettő fajta rögzítéssel gyártottak feszítőt (én sem tudtam,krisztián világosított fel,amikor vettem tőle)
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.18 szerda, 08:39:04 írta szuperhangya » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19091 Dátum: 2012.07.18 szerda, 12:54:10 »

Nos, megnéztük, mi újság az ülés alatt... Három csatit találtunk; kettőt szét tudtunk szedni: egy citromsárgát és egy feketét narancssárga vezetékkel. A másik feketét, amelyből fehér és citromsárga vezetékek jönnek, ahhoz nem fértünk hozzá.
Amit szét tudtunk húzni, azokat befújtuk zárolajozóval.
Sajnos a lámpa továbbra is villog... Most mi a következő lépés...?? szomoru1
Nálam ugyanez volt, én kiiktattam a csatit és összeforrasztottam a vezetéket és azóta jó, ez másfél éve volt.
Üdv. Kusti1 wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19092 Dátum: 2012.07.18 szerda, 13:01:54 »

Nálam ugyanez volt, én kiiktattam a csatit és összeforrasztottam a vezetéket és azóta jó, ez másfél éve volt.
Üdv. Kusti1 wave
Brutál megoldás de működik  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19093 Dátum: 2012.07.18 szerda, 13:03:46 »

Nálam ugyanez volt, én kiiktattam a csatit és összeforrasztottam a vezetéket és azóta jó, ez másfél éve volt.
Üdv. Kusti1 wave
Én inkább vennék 6db új csatit (nem feltétlenül gyárit) és azokra cserélném ki. Ha fixen bekötöd szívni fogsz, ha ki kell szedni az ülést (pl. kárpittisztításhoz)  wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19094 Dátum: 2012.07.18 szerda, 13:15:17 »

Brutál megoldás de működik  eplus2
Ez így igaz! De megszűnt a copás vele nálam, nem úgy mint sok másik mondeonál, ahol 2 szer ennyi kinlódás után is szarakodik még egy év múlva is! wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19095 Dátum: 2012.07.18 szerda, 13:17:54 »

Én inkább vennék 6db új csatit (nem feltétlenül gyárit) és azokra cserélném ki. Ha fixen bekötöd szívni fogsz, ha ki kell szedni az ülést (pl. kárpittisztításhoz)  wave
Egy újabb forrasztás, nem nagyobb copás, mint állandóan kinlódni az újra meg újra elő jövő hibával. wave
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19096 Dátum: 2012.07.18 szerda, 13:26:35 »

Egy újabb forrasztás, nem nagyobb copás, mint állandóan kinlódni az újra meg újra elő jövő hibával. wave
Persze, de ha egyből új csatikat forrasztasz rá, akkor nincs többé se forrasztás, se copás  smile

(Nem értem, hogy a s z o p á s-t miért kell cenzúrázni  szomoru1)
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #19097 Dátum: 2012.07.18 szerda, 13:28:26 »

Köszönöm a változatos ötleteket! Ma vettem wd40-et, de majd elugrok kontaktért is. Első körben remélem az alapos pucolás elég lesz...
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19098 Dátum: 2012.07.18 szerda, 14:30:34 »

Persze, de ha egyből új csatikat forrasztasz rá, akkor nincs többé se forrasztás, se copás  smile

(Nem értem, hogy a s z o p á s-t miért kell cenzúrázni  szomoru1)

copunk itt, copunk... Grin

Én magam is az új csatikra szavaznék... bár ez szakmai ártalom, autókárpitozás... Cheesy így is sokszor a gyárit sem lehet szétszedni off kocsikban, vágni kell, majd forrasztás, zsugorcső, szigetelés... persze félig az autóban... de utálom... inkább elmegyek fodrásznak egy skinheadtáborba... idiota
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19099 Dátum: 2012.07.18 szerda, 14:47:40 »

Persze, de ha egyből új csatikat forrasztasz rá, akkor nincs többé se forrasztás, se copás  smile

(Nem értem, hogy a s z o p á s-t miért kell cenzúrázni  szomoru1)
De igen, ha azokban az új csatikban is megváltozik az átmeneti ellenállás, mondjuk 1 év múlva!!! wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 380 381 [382] 383 384 385 386 387 388 389 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.