Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:45:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347292 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19300 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 18:07:46 »

Az egyik 97-es GLX a másik pedig 98-as GLX.
Az én autóm is hátul tárcsás, '97-es áprilisi, Svájci autó. Igaz 2,0 benzin, nem tudom ez is számít-e (és GLX).
Átalakítás kizárt, se az első tulaj (svájci bácsi) se a 2. (Bp-i anyuka) nem tuningolta, inkább megölte. Smiley
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19301 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 18:15:21 »

Jó reggelt mindenkinek! Alapjárat problémával küszködök, amikor bemelegszik a motor és megállok egy lámpánál ingadozik az alapjárat. Rajta tartom a lábam a gázpedálon és korrigálom. Fura, hogy amikor megy a klíma nincs "problem". Gondolom azért mert megemeli az alapjáratot. Sajnos 1 hete már a klíma használatánál is tapasztalom. Ha tud valaki megoldást vagy volt hasonló problémája szívesem veszem a segítségét.

Pár nappal ezelőtt írtam, hogy nem mutat a km számláló meg km/h mutató. Most azt tapasztalom, hogy a benzinszintmérő többet mutat az eddigi megszokottnál. Lehet valami összefüggés a kettő között. Fura az egész, csak félek, hogy nehogy kifogyjon a benzin.
Hogy tudom kiszedni az km órát?? Állítólag kontakt hiba lehet. Nem vagyok egy nagy barkácsmester, sajnos.... Elnézést a sok kérdés miatt!!!

Köszönettel,

Séra Levente
Tel:06-30-68-18-128
Mondeo1997, 1,8 benzin


Szia !  wave

Sajnos a problémádra nem tudok okosat mondani, szerintem a "benzines" topicban kérdezd meg, ott jól megmondják Neked, hogy mi rosszalkodhat. Smiley
A műszeregység kiszedése :
1. Vedd ki az órát/fedélzeti computert, húzd le a csatiját (könnyen ki lehet venni, de segítségnek a kijelző fölött mindkét esetben van 1-1 lyuk ahonnak húzhatod a kipattanásig)
2. Első-hátsó szélvédőfűtés gombjai mögé nyúlj be valami vékonnyal és pattintsd ki őket (már vagy 10x levettem, de arra nem emlékszem, hogy maguk a gombok kijönnek-e vagy sem, de adni fogja magát)
3. Most csavard ki az 5 csavart ami fogja a műszerfalkeretet, egy a szélvédő fűtés gombok alatt, kettő a műszeregység előtt, felül (oda csak rövid csavarhúzóval férsz be, visszapakolásnál meg picit játszani kell, hogy oda menjenek ahova kell Smiley ) és kettő az óra/fedkomp mögött
4. Engedd le és húzd ki a kormányt
5. Mozgatva picit, le tudod venni a keretet a szellőzőrácsokkal együtt, egyben (ha digit-klímás az autó, mielőtt letépnéd a keretet, csak addig húzd ki ameddig a hőszenzor kábele engedi (ez a cucc a kis rácsos karika mögött pihen, ha van) majd be tudsz nyúlni a vezetékeket követve a műszerfalpárna mögé és ott van a csatlakozó anyja rögzítve egy patenttal, kis fülecskét kell lenyomni és engedi a csatit)
6. Lent van a keret Smiley
7. 5 darab csavar fogja a műszeregységet 2 felül, 2 oldalt, 1 alul középen - ezeket ki, majd jöhet kifelé az egység, majd csatikat le róla és már a kezedben is van Smiley

(Érdemes izzót is venned, mert 2 kiszedésnél 8-szor elpattan valamelyik szála és nem érdemes úgy visszatenni... Sad )

Sok sikert !  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19302 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 18:17:10 »

Az én autóm is hátul tárcsás, '97-es áprilisi, Svájci autó. Igaz 2,0 benzin, nem tudom ez is számít-e (és GLX).
Átalakítás kizárt, se az első tulaj (svájci bácsi) se a 2. (Bp-i anyuka) nem tuningolta, inkább megölte. Smiley

A 2 literes benzinesek tárcsásak MK1-nél is, ha jól tudom...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19303 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 18:20:05 »

A 2 literes benzinesek tárcsásak MK1-nél is, ha jól tudom...
nem
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19304 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:22:09 »

pont nem Neked mondtam !  beka3  eplus2

Okés, elhiszem, MK1-esekre gondoltam elsősorban...  falbav
Unokaöcsédnek sikerült találni egy "igazi" autót? Zsír.  eljen (miért nincs itt? vagy ki Ő?)
Most perpill futómű/fék cuccosokat vásárolgatok, de szeretnék majd "tárcsázni", tehát fogok jelentkezni. Wink

Rendben.   Wink

Bizony, hogy sikerült. Talált neki az Unokabáttya.   coolsmiley
Kázsmér néven regisztrált. Szerintem nemsokára ír is az ABS topicba. 
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kázsmér
Vendég
« Új hozzászólás #19305 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:54:18 »

pont nem Neked mondtam !  beka3  eplus2

Okés, elhiszem, MK1-esekre gondoltam elsősorban...  falbav
Unokaöcsédnek sikerült találni egy "igazi" autót? Zsír.  eljen (miért nincs itt? vagy ki Ő?)
Most perpill futómű/fék cuccosokat vásárolgatok, de szeretnék majd "tárcsázni", tehát fogok jelentkezni. Wink

Helló Helló!
Én volnék Viló unoka tesója.
Még kicsit szerénykedve írkálok, próbálom felvenni a ritmust itt az oldalon  angel
De válaszolva a kérdésre igen sikerült venni egy "IGAZI" autót  vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19306 Dátum: 2012.08.07 kedd, 03:10:52 »

nem

csak a 2.5-ösök?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19307 Dátum: 2012.08.07 kedd, 03:26:42 »

Helló Helló!
Én volnék Viló unoka tesója.
Még kicsit szerénykedve írkálok, próbálom felvenni a ritmust itt az oldalon  angel
De válaszolva a kérdésre igen sikerült venni egy "IGAZI" autót  vigyor3

Áhhá, értem. Hát akkor engedd meg, hogy én köszöntselek elsőként az oldalon !  integet2
Mondanék pár tippet, de a legfontosabb, hogy a "Viló" felhasználó nevű embertől ne vegyél alkatrészt !!! idiota  eplus2
Az "igazi" autóért feláldoztad a számítógépedet tényleg? Számomra ez olyan dráma, hogy ehhez képest pl. "A forrás" c. film egy idióta vígjáték...  rinya
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19308 Dátum: 2012.08.07 kedd, 06:46:24 »

Helló Helló!
Én volnék Viló unoka tesója.
Még kicsit szerénykedve írkálok, próbálom felvenni a ritmust itt az oldalon  angel
De válaszolva a kérdésre igen sikerült venni egy "IGAZI" autót  vigyor3
Üdv Neked!Nem kell azért olyan szerénynek lenned,otthon vagy a témában,nemigaz?  integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19309 Dátum: 2012.08.07 kedd, 07:02:13 »

Jó reggelt mindenkinek! Alapjárat problémával küszködök, amikor bemelegszik a motor és megállok egy lámpánál ingadozik az alapjárat. Rajta tartom a lábam a gázpedálon és korrigálom. Fura, hogy amikor megy a klíma nincs "problem". Gondolom azért mert megemeli az alapjáratot. Sajnos 1 hete már a klíma használatánál is tapasztalom. Ha tud valaki megoldást vagy volt hasonló problémája szívesem veszem a segítségét.

Valószínűleg lambdaszonda. Amikor adott az ingadozás, akkor húzd le az elektromos csatiját a lambdaszondának. Ha nincs változás akkor vélhetőleg tönkrement. Ezt hozzáértő diagnosztikával is megerősíthető/kiszűrhető. Új lambdaszonda negyvenvalahányezer körül van. Univerzális olcsóbb, én nem raknám bele, mert szerintem ami mindenhez jó, az semmihez sem jó/tökéletes.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19310 Dátum: 2012.08.07 kedd, 07:07:42 »

Valószínűleg lambdaszonda. Amikor adott az ingadozás, akkor húzd le az elektromos csatiját a lambdaszondának. Ha nincs változás akkor vélhetőleg tönkrement. Ezt hozzáértő diagnosztikával is megerősíthető/kiszűrhető. Új lambdaszonda negyvenvalahányezer körül van. Univerzális olcsóbb, én nem raknám bele, mert szerintem ami mindenhez jó, az semmihez sem jó/tökéletes.  integet2
Biztit nem elég kivenni?Egyszerűbb...az ntk lambdával meg semmi gond,a gyári is az...az univbelőle meg már a harmadik autóban müxik tökéletesen...és cakk-pakk 10e...
Másrészt nem árt pár km-t megtenni,amíg a motorvezérlő kicsit állít a paramétereken mert ennyi kell neki,hogy tudomásul vegye nincs lambda...
Ugyanez van nálam is,csak én egy áráért vettem a kettő újat másik cégnél.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=40870240&flypage=shop.flypage&product_id=8114&option=com_virtuemart&Itemid=26
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.07 kedd, 07:12:13 írta szuperhangya » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19311 Dátum: 2012.08.07 kedd, 07:22:31 »

Valószínűleg lambdaszonda. Amikor adott az ingadozás, akkor húzd le az elektromos csatiját a lambdaszondának. Ha nincs változás akkor vélhetőleg tönkrement. Ezt hozzáértő diagnosztikával is megerősíthető/kiszűrhető. Új lambdaszonda negyvenvalahányezer körül van. Univerzális olcsóbb, én nem raknám bele, mert szerintem ami mindenhez jó, az semmihez sem jó/tökéletes.  integet2
nálunk 3 éve van benn ugy. külföldről .. nem univerzális .. kb. 8 volt postával
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19312 Dátum: 2012.08.07 kedd, 08:20:10 »

Áhhá, értem. Hát akkor engedd meg, hogy én köszöntselek elsőként az oldalon !  integet2
Mondanék pár tippet, de a legfontosabb, hogy a "Viló" felhasználó nevű embertől ne vegyél alkatrészt !!! idiota  eplus2
Az "igazi" autóért feláldoztad a számítógépedet tényleg? Számomra ez olyan dráma, hogy ehhez képest pl. "A forrás" c. film egy idióta vígjáték...  rinya

Kösz a reklámot.    gun
Ezek után te sem fogsz kapni semmit.    eplus2 integet2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19313 Dátum: 2012.08.07 kedd, 08:39:42 »

Biztit nem elég kivenni?Egyszerűbb...az ntk lambdával meg semmi gond,a gyári is az...az univbelőle meg már a harmadik autóban müxik tökéletesen...és cakk-pakk 10e...
Másrészt nem árt pár km-t megtenni,amíg a motorvezérlő kicsit állít a paramétereken mert ennyi kell neki,hogy tudomásul vegye nincs lambda...
Ugyanez van nálam is,csak én egy áráért vettem a kettő újat másik cégnél.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=40870240&flypage=shop.flypage&product_id=8114&option=com_virtuemart&Itemid=26
Ez csak az én elméletem amit írtam, persze mindenki maga dönt, meg a pénztárca.
A lényeg, hogy nézze meg a lambdát.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19314 Dátum: 2012.08.07 kedd, 08:42:34 »

nálunk 3 éve van benn ugy. külföldről .. nem univerzális .. kb. 8 volt postával
Még egy korrekt infó!  worship Ennyiből is megoldható.  eljen
Nem véletlenül írtam, hogy az univerzálisat nem pártolom. Az utánygyártott, az számomra is elfogadható, ha specifikusan az adott autóhoz való.
 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19315 Dátum: 2012.08.07 kedd, 09:38:21 »

Első kerékcsapágynál van valami különbség az ABS-es és nem ABS-es verziónál?

Tudtommal itt a gerjesztőgyűrű a kerékagyra van sajtolva, nem része a csapágynak, szóval a csapágy ugyanolyan, nem? Vagy hogy is van ez?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19316 Dátum: 2012.08.07 kedd, 09:51:54 »

Első kerékcsapágynál van valami különbség az ABS-es és nem ABS-es verziónál?

Tudtommal itt a gerjesztőgyűrű a kerékagyra van sajtolva, nem része a csapágynak, szóval a csapágy ugyanolyan, nem? Vagy hogy is van ez?
Az én tudtommal meg a féltengely csuklóra van sajtolva a gyűrű és az MK III mondeotól van a kerékcsapágyban különbség, mert ott a csapágy külső futógyűrűjében van  mágnes ami adja a jelet. wave.igazítsatok ki, ha nem jól tudom. Wink
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19317 Dátum: 2012.08.07 kedd, 09:52:40 »

csak a 2.5-ösök?
4X4 és turbósok. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19318 Dátum: 2012.08.07 kedd, 09:55:40 »

Helló Helló!
Én volnék Viló unoka tesója.
Még kicsit szerénykedve írkálok, próbálom felvenni a ritmust itt az oldalon  angel
De válaszolva a kérdésre igen sikerült venni egy "IGAZI" autót  vigyor3
Üdvözöllek a mondeo tulajdonosok körében. wave
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19319 Dátum: 2012.08.07 kedd, 10:41:07 »

Az én tudtommal meg a féltengely csuklóra van sajtolva a gyűrű és az MK III mondeotól van a kerékcsapágyban különbség, mert ott a csapágy külső futógyűrűjében van  mágnes ami adja a jelet. wave.igazítsatok ki, ha nem jól tudom. Wink

Így van. Nincs különbség a csapágyak között.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19320 Dátum: 2012.08.07 kedd, 11:58:52 »

Így van. Nincs különbség a csapágyak között.

Köszi.
Webshopokban van külön ABS-es és nem ABS-es (de tudtommal minden Mondeoban alapfelszereltség volt az ABS), és ami ABS-eshez való, az 50-100%al drágább, mint a másik. A képen nem látható hogy egy plusz gerjesztőgyűrűt odaadnának vagy valami, ezért nem értettem a különbséget. De akkor biztos csak lehúzkodják a nem hozzáértő népet  Grin
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19321 Dátum: 2012.08.07 kedd, 12:03:26 »

Köszi.
Webshopokban van külön ABS-es és nem ABS-es (de tudtommal minden Mondeoban alapfelszereltség volt az ABS), és ami ABS-eshez való, az 50-100%al drágább, mint a másik. A képen nem látható hogy egy plusz gerjesztőgyűrűt odaadnának vagy valami, ezért nem értettem a különbséget. De akkor biztos csak lehúzkodják a nem hozzáértő népet  Grin

Én megnéztem a Bárdinál, de csak egy félét hoz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19322 Dátum: 2012.08.07 kedd, 12:15:17 »

Én megnéztem a Bárdinál, de csak egy félét hoz.

Pl Cromax webshopban van -ABS és +ABS kategória... Unix-nál is láttam 1-2 tételnél, hogy oda van írva, hogy ABS-el. De mind1 is, majd veszek valamit amit ajánlanak délután (és van raktáron).
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19323 Dátum: 2012.08.07 kedd, 12:22:18 »

Köszi.
Webshopokban van külön ABS-es és nem ABS-es (de tudtommal minden Mondeoban alapfelszereltség volt az ABS), és ami ABS-eshez való, az 50-100%al drágább, mint a másik. A képen nem látható hogy egy plusz gerjesztőgyűrűt odaadnának vagy valami, ezért nem értettem a különbséget. De akkor biztos csak lehúzkodják a nem hozzáértő népet  Grin
Lehúzás, nem lehúzás? Engem biztosan nem húznak le vele! Beteheted a mágneses, ABS-hez való csapágyat is méretre jó csak felesleges, mert nem jut szerep a mágnesnek az ára viszont amiatt drágább! wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19324 Dátum: 2012.08.07 kedd, 12:44:03 »

Lehúzás, nem lehúzás? Engem biztosan nem húznak le vele! Beteheted a mágneses, ABS-hez való csapágyat is méretre jó csak felesleges, mert nem jut szerep a mágnesnek az ára viszont amiatt drágább! wave

Ennyi. Már vagy 24x kitárgyaltuk a témát a fórumon, használjátok a keresőt. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19325 Dátum: 2012.08.07 kedd, 12:58:00 »

Ennyi. Már vagy 24x kitárgyaltuk a témát a fórumon, használjátok a keresőt. wave
Értettem! Kérek engedélyt meghunyázkodni! wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19326 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:09:54 »

4X4 és turbósok. wave

Turbós csak TD van és nekem sem a donor (97), sem a saját (95) nem volt tárcsás. (pedig Ghia és GLX) Érdekes...  fejvakaras
Mindegy, majd jól veszek Vilótól, aztán akkor lesz. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19327 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:17:19 »

Értettem! Kérek engedélyt meghunyázkodni! wave
vigyor3
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19328 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:20:03 »

Turbós csak TD van és nekem sem a donor (97), sem a saját (95) nem volt tárcsás. (pedig Ghia és GLX) Érdekes...  fejvakaras
Mindegy, majd jól veszek Vilótól, aztán akkor lesz. Cheesy
A helyedben én még kutakodnék, mert MK I-ben volt ám egy kis szériás benzines turbós! wave
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19329 Dátum: 2012.08.07 kedd, 16:57:57 »

A helyedben én még kutakodnék, mert MK I-ben volt ám egy kis szériás benzines turbós! wave

A Ford könyvem nem ír ilyen modellről. Pedig a 2011-es Focusig bezárólag minden modell benne van, és a Mondeók között nem is említ ilyet.  Undecided
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19330 Dátum: 2012.08.07 kedd, 17:18:18 »

A Ford könyvem nem ír ilyen modellről. Pedig a 2011-es Focusig bezárólag minden modell benne van, és a Mondeók között nem is említ ilyet.  Undecided
Pedig, ha jól emlékszem, még itt a fórumon is volt valakinek, korábban.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19331 Dátum: 2012.08.07 kedd, 17:26:41 »

Pedig, ha jól emlékszem, még itt a fórumon is volt valakinek, korábban.

Én csak utólagos turbósított Zetec-ről tudok, az se itthon van. Roll Eyes

Nincs valami közelebbi infód? wow1
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19332 Dátum: 2012.08.07 kedd, 17:33:22 »

Én csak utólagos turbósított Zetec-ről tudok, az se itthon van. Roll Eyes

Nincs valami közelebbi infód? wow1
Pedig a korábbi unix progiban is volt és 95 évközben gyártották.
Naplózva
Kázsmér
Vendég
« Új hozzászólás #19333 Dátum: 2012.08.07 kedd, 20:30:09 »

Áhhá, értem. Hát akkor engedd meg, hogy én köszöntselek elsőként az oldalon !  integet2
Mondanék pár tippet, de a legfontosabb, hogy a "Viló" felhasználó nevű embertől ne vegyél alkatrészt !!! idiota  eplus2
Az "igazi" autóért feláldoztad a számítógépedet tényleg? Számomra ez olyan dráma, hogy ehhez képest pl. "A forrás" c. film egy idióta vígjáték...  rinya

Nem áldoztam még fel és amíg nem leszek rákényszerülve nem is szeretném...
hát vilótól nem kell vegyek semmit Cheesy mert lemegyek a garázsba kinyitom az ajtót és leveszem a polcról  hehe beka3
viccet félre téve sokat segített az alkatrészek pótlásában illetve beszerelésében ( worship )
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19334 Dátum: 2012.08.08 szerda, 03:28:16 »

A helyedben én még kutakodnék, mert MK I-ben volt ám egy kis szériás benzines turbós! wave

HE?! Gyári turbós benzines Mondeo ?! Olyan kell nekem egy !!!!! Nah, nekiesek az villanylevéltárnak... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19335 Dátum: 2012.08.08 szerda, 03:30:09 »

Nem áldoztam még fel és amíg nem leszek rákényszerülve nem is szeretném...
hát vilótól nem kell vegyek semmit Cheesy mert lemegyek a garázsba kinyitom az ajtót és leveszem a polcról  hehe beka3
viccet félre téve sokat segített az alkatrészek pótlásában illetve beszerelésében ( worship )


Akkor nem könnyezem tovább...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kázsmér
Vendég
« Új hozzászólás #19336 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:55:50 »

Akkor nem könnyezem tovább...  vigyor3

 worship  vigyor3
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19337 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 10:46:49 »

A Ford könyvem nem ír ilyen modellről. Pedig a 2011-es Focusig bezárólag minden modell benne van, és a Mondeók között nem is említ ilyet.  Undecided
Biztos akkoriban dolgozott egy mérnök a Fordnál, akinek mondták, hogy csináljon egy turbo diesel Mondeot, de mivel ő tudta, hogy az autó benzinnel megy, benzinest csinált  hehe
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19338 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 13:17:42 »

Biztos akkoriban dolgozott egy mérnök a Fordnál, akinek mondták, hogy csináljon egy turbo diesel Mondeot, de mivel ő tudta, hogy az autó benzinnel megy, benzinest csinált  hehe

Egy mérnök nem hibázna ekkorát.   eplus2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #19339 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 13:52:48 »

Sziasztok!

Bocsi mindenkitől hogy most ezt ide írom de csak pár percre hazaugrottam és most nincs időm megkeresni erre a legmegfelelőbb topikot!  worship

Kellene nekem gyorsban egy klímatartály ezért ha valakinek van egy nagyon jó állapotú eladó akkor rámírhatna és akkor nem veszek szutykosat bontóban!

Előre is köszönöm!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19340 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:35:41 »

Sziasztok!

Bocsi mindenkitől hogy most ezt ide írom de csak pár percre hazaugrottam és most nincs időm megkeresni erre a legmegfelelőbb topikot!  worship

Kellene nekem gyorsban egy klímatartály ezért ha valakinek van egy nagyon jó állapotú eladó akkor rámírhatna és akkor nem veszek szutykosat bontóban!

Előre is köszönöm!  wave

Szia !

Kérdezd Vilót vagy mk2-őt, nekik biztos van jó állapotú. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19341 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:54:51 »

Sziasztok!

Bocsi mindenkitől hogy most ezt ide írom de csak pár percre hazaugrottam és most nincs időm megkeresni erre a legmegfelelőbb topikot!  worship

Kellene nekem gyorsban egy klímatartály ezért ha valakinek van egy nagyon jó állapotú eladó akkor rámírhatna és akkor nem veszek szutykosat bontóban!

Előre is köszönöm!  wave
Klímatartály? Az nem szárítószűrő?  fejvakaras
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19342 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 23:03:31 »

Klímatartály? Az nem szárítószűrő?  fejvakaras

Dehidrátor tartálynak is hívják, bizonyára egyről beszélünk, Ő meg azt keresi. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19343 Dátum: 2012.08.10 péntek, 08:27:39 »

Dehidrátor tartálynak is hívják, bizonyára egyről beszélünk, Ő meg azt keresi. Smiley
worship
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19344 Dátum: 2012.08.10 péntek, 12:01:17 »

Sziasztok!

Bocsi mindenkitől hogy most ezt ide írom de csak pár percre hazaugrottam és most nincs időm megkeresni erre a legmegfelelőbb topikot!  worship

Kellene nekem gyorsban egy klímatartály ezért ha valakinek van egy nagyon jó állapotú eladó akkor rámírhatna és akkor nem veszek szutykosat bontóban!

Előre is köszönöm!  wave

Helló!

Szerintem is a dehidrátor tartályra gondolsz.
A klímahűtő bal oldalánál az akksi alatt van.
Tudok adni. PÜ-ben a részletek.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19345 Dátum: 2012.08.10 péntek, 13:19:49 »

worship

Sőt, néhol (klíma) akkumulátor a neve... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #19346 Dátum: 2012.08.10 péntek, 13:35:43 »

Helló!

Szerintem is a dehidrátor tartályra gondolsz.
A klímahűtő bal oldalánál az akksi alatt van.
Tudok adni. PÜ-ben a részletek.

Nézzétek el nekem a puritán szóhasználatot de én falurúúú gyüttem!  vigyor3

Köszi a PM-et már ment is rá válasz!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19347 Dátum: 2012.08.10 péntek, 17:04:50 »

Nézzétek el nekem a puritán szóhasználatot de én falurúúú gyüttem!  vigyor3

Köszi a PM-et már ment is rá válasz!  worship

Ugyanmá' én meg hősies paraszt vagyok ! idiota Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #19348 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 19:56:47 »

Úgy néz ki ma sikerült megoldanom a belső levegő keringetés problémát.
A zöld trutyit kiszedtem nyersgumi lapból vágtam a helyére és kifúrtam a lukakat rajta , illetve megszélesítettem a bemarást a csúszkán,hogy átérjen 2 lyukat .
Eddig tökéletesen működik.
Remélem tartós lesz.



Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19349 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 21:27:32 »

Úgy néz ki ma sikerült megoldanom a belső levegő keringetés problémát.
A zöld trutyit kiszedtem nyersgumi lapból vágtam a helyére és kifúrtam a lukakat rajta , illetve megszélesítettem a bemarást a csúszkán,hogy átérjen 2 lyukat .
Eddig tökéletesen működik.
Remélem tartós lesz.

 eljen

Az aláírásodban látom a tetőablak egy gombos működését. Ez fel-le vagy előre-hátra működik Nálad? Ill. hogyan oldottad meg? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.