Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:05:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 382 383 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 395 396 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348585 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19400 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:08:24 »

Köszönöm az építő hozzászólást  gun
Idézem a kérdésedet amire válaszoltam "Az enyémbe bele lehet rakni az MKIII váltóját? (automata)"! Talán ha így kérdezted volna, hogy az enyémbe mekkora átalakítással, macerával  lehet belerakni az MKIII váltóját? (automata), akkor talán arra kaptál volna választ, amit közben már meg is kaptál!  Azt a lövöldöző smilet meg meg sem láttam!!!!:wave:
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 18:20:20 írta Kusti1 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19401 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:14:19 »

Ha gyárilag szerelték mindkettővel, akkor miért nem lehet rátenni az 5 gangost? Mit kéne átalakítani hozzá?

Ja, hogy már át is alakítanánk hozzá, nem csak beraknánk?  eplus2

Akkor a váltótartó bakokat, azok felfogatási helyeit, az ECU-t és a kábelezést, valamint (ebben nem vagyok biztos) a féltengelyeket és talán a csonkállványokat kellene.

Ebből pont tudsz venni 3 donor MK2-est.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19402 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:19:47 »

Ja, hogy már át is alakítanánk hozzá, nem csak beraknánk?  eplus2

Akkor a váltótartó bakokat, azok felfogatási helyeit, az ECU-t és a kábelezést, valamint (ebben nem vagyok biztos) a féltengelyeket és talán a csonkállványokat kellene.

Ebből pont tudsz venni 3 donor MK2-est.
rinya akkor marad a jó öreg 4 gangos  szomoru1
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19403 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:20:58 »

Idézem a kérdésedet amire válaszoltam "Az enyémbe bele lehet rakni az MKIII váltóját? (automata)"! Talán ha így kérdezted volna, hogy az enyémbe mekkora átalakítással, macerával  lehet belerakni az MKIII váltóját? (automata), akkor talán arra kaptál volna választ, amit közben már meg is kaptál! wave
Mivel az MKIII-ast szerelték ugyanazzal a motorral mint az enyémet, nem annyira elrugaszkodott gondolat, hogy csereszabatos az  MKIII váltójával.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19404 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:22:52 »

rinya akkor marad a jó öreg 4 gangos  szomoru1
Ne sírj! Nem illik egy ilyen kemény lövöldözős csávóhoz! wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 18:24:45 írta Kusti1 » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19405 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:27:59 »

Mivel az MKIII-ast szerelték ugyanazzal a motorral mint az enyémet, nem annyira elrugaszkodott gondolat, hogy csereszabatos az  MKIII váltójával.
Jó elgondolás, de a III-nak a nyúlványai nem egyeznek meg igy a felfüggesztési pontok sem, de mint ecsetelték, ezt is lehet alakítaní, ha valaki úgy szeretné. wave
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19406 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:40:02 »

Jó elgondolás, de a III-nak a nyúlványai nem egyeznek meg igy a felfüggesztési pontok sem, de mint ecsetelték, ezt is lehet alakítaní, ha valaki úgy szeretné. wave
Majd megbeszélem a barátaimmal (Deák, Szt. István és a többiek) hogy mi legyen  eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19407 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:41:04 »

Ne sírj! Nem illik egy ilyen kemény lövöldözős csávóhoz! wave
Azért sírok, mert két pisztollyal lövök, de csak az egyik sül el   2funny
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19408 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:43:16 »

Azért sírok, mert két pisztollyal lövök, de csak az egyik sül el   2funny
További jó lövöldözést! nyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19409 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:47:59 »

rinya akkor marad a jó öreg 4 gangos  szomoru1
Még mindig áll a lenti mondás?  "...a kéziváltó az autógyártás szégyene..."

Van gondunk elég, Neked váltó, nekem ABS.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19410 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:53:12 »

Még mindig áll a lenti mondás?  "...a kéziváltó az autógyártás szégyene..."

Van gondunk elég, Neked váltó, nekem ABS.
A lenti mondás mindig is állni fog. Eddig 2 automata és 2 manuális váltóm ment tönkre, tehát a meghibásodási arány nálam ugyanaz  nyes
Neked nem úgy volt, hogy megjavul az ABS-ed? Szereztél hozzá valamit a múltkor, nem?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19411 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:57:30 »

A lenti mondás mindig is állni fog. Eddig 2 automata és 2 manuális váltóm ment tönkre, tehát a meghibásodási arány nálam ugyanaz  nyes
Neked nem úgy volt, hogy megjavul az ABS-ed? Szereztél hozzá valamit a múltkor, nem?
Igen, vettem új hátsó agyat bordás gyűrűvel, de addigra megadta magát az ABS vezérlő is, teljesen gatya. Csere kellene, de olyan sorozatszámú nincs, ami nekem kéne. Másmilyen nem jó, nem működik vele. Keresem, de mindhiába.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19412 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:59:35 »

Igen, vettem új hátsó agyat bordás gyűrűvel, de addigra megadta magát az ABS vezérlő is, teljesen gatya. Csere kellene, de olyan sorozatszámú nincs, ami nekem kéne. Másmilyen nem jó, nem működik vele. Keresem, de mindhiába.
Nem egyforma az összes MKII V6-ban? Érdekes...
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19413 Dátum: 2012.08.24 péntek, 19:16:03 »

Igen, vettem új hátsó agyat bordás gyűrűvel, de addigra megadta magát az ABS vezérlő is, teljesen gatya. Csere kellene, de olyan sorozatszámú nincs, ami nekem kéne. Másmilyen nem jó, nem működik vele. Keresem, de mindhiába.
98BG-2C285-DC a száma, amire szűkséged lenne?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19414 Dátum: 2012.08.24 péntek, 19:18:52 »

Nem egyforma az összes MKII V6-ban? Érdekes...

Nem egyformák, mert az MK II gyártási ideje alatt többször fejlesztették az ABS-t is + van amelyik kipörgésgátlós. wave
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19415 Dátum: 2012.08.24 péntek, 19:46:50 »

A lenti mondás mindig is állni fog. Eddig 2 automata és 2 manuális váltóm ment tönkre, tehát a meghibásodási arány nálam ugyanaz  nyes
Neked nem úgy volt, hogy megjavul az ABS-ed? Szereztél hozzá valamit a múltkor, nem?

Ilyen arány mellet nem lehet hogy nem is a váltó a hibás?  Roll Eyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19416 Dátum: 2012.08.24 péntek, 20:04:31 »

98BG-2C285-DC a száma, amire szűkséged lenne?
Valami ilyesmi. Ha igaz, DC a vége, és az ami nagyon ritka.
Az a baj, hogy szét kéne szedni, mert nem látszik a pontos sorozatszám, csak ha kiszerelik. De ugye ahhoz szét kell bombázni az egész elejét, meg a belső műszerfalat is ki kell szerelni. De az autó meg kell folyamatosan a meló miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 20:06:44 írta fügelaci » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19417 Dátum: 2012.08.24 péntek, 20:07:33 »

Nem egyformák, mert az MK II gyártási ideje alatt többször fejlesztették az ABS-t is + van amelyik kipörgésgátlós. wave
Ez kipörgésgátlós!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19418 Dátum: 2012.08.24 péntek, 20:50:07 »

Ez kipörgésgátlós!
[/quote
Igen ez kipörgésgátlós, én is ilyent keresek már fél éve, én kivettem minden szétbombázás nélkül a vezérlő részét a hidraulikatömb részét bent hagytam, így még használható az autó.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19419 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:05:13 »



Ez jó, akkor már ketten (vagy még többen is) keressük a DC végű vezérlőket. Kumma jó!
Nekem is megy az autó, csak nincs abs, kipörgésgátló, és karácsonyfa a műszerfal.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 21:07:52 írta fügelaci » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19420 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:08:46 »

Ilyen arány mellet nem lehet hogy nem is a váltó a hibás?  Roll Eyes

Nem kizárt... Grin

yoocoo : TD-nél is egyeznek a váltók?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19421 Dátum: 2012.08.25 szombat, 01:48:19 »

Ilyen arány mellet nem lehet hogy nem is a váltó a hibás?  Roll Eyes

Jogos a kérdés.  vigyor3
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19422 Dátum: 2012.08.25 szombat, 08:40:35 »

Ilyen arány mellet nem lehet hogy nem is a váltó a hibás?  Roll Eyes
violent exploserderage
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19423 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:33:37 »


Ez jó, akkor már ketten (vagy még többen is) keressük a DC végű vezérlőket. Kumma jó!
Nekem is megy az autó, csak nincs abs, kipörgésgátló, és karácsonyfa a műszerfal.
Sajnos sokan keressük a szóban forgó  ABS egységet, de én jól elvagyok nélküle, én megszűntettem a karácsonyfát, bár nekem az ABS visszajelző ledet is kibaxta, így csak a kézifék visszajelző izzóját kellett kivennem. Mint irtam nem  kell ám levenni a hidraulika tömböt csak az elektromos vezérlő egységet. 6db 20TX fejű csavar, nem egyszerű, de kivitelezhető, én levettem az enyémről és szét is fűrészeltem a házát, mert hegesztve van az egész, körbe, de nem vállalkoztak az ABS javítással foglalkozó szakműhelyek  sem a javítására.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19424 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:37:23 »

Sajnos sokan keressük a szóban forgó  ABS egységet, de én jól elvagyok nélküle, én megszűntettem a karácsonyfát, bár nekem az ABS visszajelző ledet is kibaxta, így csak a kézifék visszajelző izzóját kellett kivennem. Mint irtam nem  kell ám levenni a hidraulika tömböt csak az elektromos vezérlő egységet. 6db 20TX fejű csavar, nem egyszerű, de kivitelezhető, én levettem az enyémről és szét is fűrészeltem a házát, mert hegesztve van az egész, körbe, de nem vállalkoztak az ABS javítással foglalkozó szakműhelyek  sem a javítására.

Hát igen, én is futottam már egy pár kört ez ügyben, de sajnos eredmény nélkül. Ez a 99 . 06. utáni ABS egység DC-re végződik, és széria hibás, gyakorlatilag mind elromlik bizonyos időn belül. Mondjuk, ha a Ford adna magára, visszahívhatná az összeset, és cserélhetné, mert gyakorlatilag gyári hibásak, és elméletileg veszélyesek. Bár lehet élni ABS nélkül, de ha már benne van, műkszeni kéne! vigyor3


Köszi az Emilt, jó képek. Kár, hogy nem tudunk szerezni ilyet bontóból, mivel azok is rosszak. rinya
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19425 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:39:19 »

Hát igen, én is futottam már egy pár kört ez ügyben, de sajnos eredmény nélkül. Ez a 99 . 06. utáni ABS egység DC-re végződik, és széria hibás, gyakorlatilag mind elromlik bizonyos időn belül. Mondjuk, ha a Ford adna magára, visszahívhatná az összeset, és cserélhetné, mert gyakorlatilag gyári hibásak, és elméletileg veszélyesek. Bár lehet élni ABS nélkül, de ha már benne van, műkszeni kéne! vigyor3
így van ahogy mondod. vissza kéne hívni a kocsidat, és adjanak egy új mk2 v6-ot jó abs-el  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19426 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:42:35 »

így van ahogy mondod. vissza kéne hívni a kocsidat, és adjanak egy új mk2 v6-ot jó abs-el  Wink
Na ne hergelj már! Senki nem mondta, hogy új autó kéne, csak a vezérlő. De most, hogy így mondod!?!? falbav
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19427 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:46:10 »

Na ne hergelj már! Senki nem mondta, hogy új autó kéne, csak a vezérlő. De most, hogy így mondod!?!? falbav
ugye ugye? azért bevállalnád? bár ha belegondolok 12 év múlva megint sárvédőív csere...../kéne a francnak új mk2. kivéve ha dízel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19428 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:49:25 »

Na ne hergelj már! Senki nem mondta, hogy új autó kéne, csak a vezérlő. De most, hogy így mondod!?!? falbav
Sajnos az MK II-k már abból az időből is kifutottak, ameddig a gyár köteles alkatrészt bíztosítaní hozzájuk, nem, hogy visszahívják!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19429 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:50:39 »

ugye ugye? azért bevállalnád? bár ha belegondolok 12 év múlva megint sárvédőív csere...../kéne a francnak új mk2. kivéve ha dízel
Mér, az Opel, sosem kop el meg már 6 év múlva szétrohad (lásd lányomékét, garázsban tartott példány, szita a küszöb, meg a sárvédő)!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19430 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:51:59 »

Sajnos az MK II-k már abból az időből is kifutottak, ameddig a gyár köteles alkatrészt bíztosítaní hozzájuk, nem, hogy visszahívják!
Törvény szerint igen, de azért a márkavédelem, a hírnév az már smafu??
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19431 Dátum: 2012.08.25 szombat, 11:07:48 »

Hát igen, én is futottam már egy pár kört ez ügyben, de sajnos eredmény nélkül. Ez a 99 . 06. utáni ABS egység DC-re végződik, és széria hibás, gyakorlatilag mind elromlik bizonyos időn belül. Mondjuk, ha a Ford adna magára, visszahívhatná az összeset, és cserélhetné, mert gyakorlatilag gyári hibásak, és elméletileg veszélyesek. Bár lehet élni ABS nélkül, de ha már benne van, műkszeni kéne! vigyor3


Köszi az Emilt, jó képek. Kár, hogy nem tudunk szerezni ilyet bontóból, mivel azok is rosszak. rinya

Enyim jó! 1999.11 hóban készült, DC végű és működik! De ha ezután kilopódik az autómból, akkor tudni fogom ám, hogy melyikőtöknél keressem majd! eplus2 hehe integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19432 Dátum: 2012.08.25 szombat, 11:26:06 »

Enyim jó! 1999.11 hóban készült, DC végű és működik! De ha ezután kilopódik az autómból, akkor tudni fogom ám, hogy melyikőtöknél keressem majd! eplus2 hehe integet2
megnézném azt a reggelt, amikor mész le a kocsihoz, villog az abs lámpa kinyitod a motorháztetőt, és le van lopba az abs-ről az elektronika. más sértetlen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19433 Dátum: 2012.08.25 szombat, 11:28:48 »

Enyim jó! 1999.11 hóban készült, DC végű és működik! De ha ezután kilopódik az autómból, akkor tudni fogom ám, hogy melyikőtöknél keressem majd! eplus2 hehe integet2
Jó, ha felírod a sorszámát, mert kelendő cikk. Érdemes ellopni egy autót egy ilyenért. 890 000 Ft egy ABS vezérlő, és Kusti1 szerint csak az elektronika több, mint negyed milla. Az autó nem ér annyit. De ha ellopnám a Tiéd, és beépíteném az eny.........
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19434 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:10:09 »

Enyim jó! 1999.11 hóban készült, DC végű és működik! De ha ezután kilopódik az autómból, akkor tudni fogom ám, hogy melyikőtöknél keressem majd! eplus2 hehe integet2
Majd szépen lecserélem az egyik éjszaka. nyes
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19435 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:33:56 »

Mér, az Opel, sosem kop el meg már 6 év múlva szétrohad (lásd lányomékét, garázsban tartott példány, szita a küszöb, meg a sárvédő)!
Igen, ez igaz az Opel nem kopik el, mert előbb széthullik, így nem bír annyit menni, hogy elkopjon.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19436 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:55:33 »

Jó, ha felírod a sorszámát, mert kelendő cikk. Érdemes ellopni egy autót egy ilyenért. 890 000 Ft egy ABS vezérlő, és Kusti1 szerint csak az elektronika több, mint negyed milla. Az autó nem ér annyit. De ha ellopnám a Tiéd, és beépíteném az eny.........

Akkor én felvenném a biztosítási pízt, kipótolnám és végre vennék egy Mustangot. taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19437 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:56:00 »

Majd szépen lecserélem az egyik éjszaka. nyes

Azt nem ér! Vagy az egész autót viszed, vagy semmit. integet2
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19438 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:10:31 »

Azt nem ér! Vagy az egész autót viszed, vagy semmit. integet2
Ok, csak vicceltem, még a végén tényleg megcsinálja valaki és lese tudom mosni majd magamról. wave
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19439 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:39:58 »

Igen, ez igaz az Opel nem kopik el, mert előbb széthullik, így nem bír annyit menni, hogy elkopjon.

Családban mindenkinek Opelje van. Amolyan fekete bárány vagyok a családba mindig, ezért én Fordot vettem. Cheesy Az Opelek hajlamosak rozsdásodni de szétesni nem. Mondeo mellet még mindig szoktam vezetni az F Astrát, az 6,5 év alatt 1 garnitúra gumit, 2 akksit, 1 gyújtókábelt és egy elektromos ablak emelőmotort fogyasztott el. Olaj cserét nem igényel mert automatikusan elvégzi az olajfogyasztásáról híres 1,6 16v Ecotec. Ebbe csak benzin kell meg olaj és elmegy a világvégére is. 1. ismerős tulajdonostól vettük 125e km-el addig vezetett szerízkönyvvel.
Azóta ez az autó nagyon elvan hanyagolva semmi törődést nem kap, évente 2* van lemosva. (Most már azért megemlítettem hogyha eléri a 200e-et  már nagyon időszerű lenne egy vezérműszíj csere,gyertyák meg mind  ami egy nagyszervizhez kell mert még ilyet tőlünk nem kapott). De még olyan nem volt hogy megállt volna alattunk vagy nem indul be. Hónapokig volt hogy 3 hengerrel ment (gyújtókábel). Pizza futárkodtam is vele és nem is kíméljük ehhez az 1 tonnához a 105 le nagyon harap és ki is használjuk. Előző tulajdonos még a mai napig siratja mert neki sem volt vele semmi baja, állítás szerint ment vele 200 fölött is és autópályán Audikat, BMW-ket hagyott ott. 3* volt összetörve és nagyon sokan húzták meg, horpasztották be itt-ott, üveget is dobtak rá a 10.-ről, kulccsal is végig húzták az oldalát. Rohad na és? Ez csak külsőség, a hasonló korú Mondik is rozsdásodnak.


Néha úgy érzem hogy ezt az autót valami különleges erő tartja karban vagy egyszerűen ennyire jó autó. Én minden autót az F Astrához hasonlítok, lehet hogy túlzás de szerintem 90-től 2000-ig az évtized legjobb autója. Családba mindenki elégedett az Opeljével, esetleges kis elektromos problémák merülhetnek fel, de olyan hogy szétesik a váltó, hengerfejes stb ilyeneknek a legkisebb szikráját sem érzékeli senki.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19440 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:10:52 »

Családban mindenkinek Opelje van. Amolyan fekete bárány vagyok a családba mindig, ezért én Fordot vettem. Cheesy Az Opelek hajlamosak rozsdásodni de szétesni nem. Mondeo mellet még mindig szoktam vezetni az F Astrát, az 6,5 év alatt 1 garnitúra gumit, 2 akksit, 1 gyújtókábelt és egy elektromos ablak emelőmotort fogyasztott el. Olaj cserét nem igényel mert automatikusan elvégzi az olajfogyasztásáról híres 1,6 16v Ecotec. Ebbe csak benzin kell meg olaj és elmegy a világvégére is. 1. ismerős tulajdonostól vettük 125e km-el addig vezetett szerízkönyvvel.
Azóta ez az autó nagyon elvan hanyagolva semmi törődést nem kap, évente 2* van lemosva. (Most már azért megemlítettem hogyha eléri a 200e-et  már nagyon időszerű lenne egy vezérműszíj csere,gyertyák meg mind  ami egy nagyszervizhez kell mert még ilyet tőlünk nem kapott). De még olyan nem volt hogy megállt volna alattunk vagy nem indul be. Hónapokig volt hogy 3 hengerrel ment (gyújtókábel). Pizza futárkodtam is vele és nem is kíméljük ehhez az 1 tonnához a 105 le nagyon harap és ki is használjuk. Előző tulajdonos még a mai napig siratja mert neki sem volt vele semmi baja, állítás szerint ment vele 200 fölött is és autópályán Audikat, BMW-ket hagyott ott. 3* volt összetörve és nagyon sokan húzták meg, horpasztották be itt-ott, üveget is dobtak rá a 10.-ről, kulccsal is végig húzták az oldalát. Rohad na és? Ez csak külsőség, a hasonló korú Mondik is rozsdásodnak.


Néha úgy érzem hogy ezt az autót valami különleges erő tartja karban vagy egyszerűen ennyire jó autó. Én minden autót az F Astrához hasonlítok, lehet hogy túlzás de szerintem 90-től 2000-ig az évtized legjobb autója. Családba mindenki elégedett az Opeljével, esetleges kis elektromos problémák merülhetnek fel, de olyan hogy szétesik a váltó, hengerfejes stb ilyeneknek a legkisebb szikráját sem érzékeli senki.
Hali!
Én autóalkatrész kereskedelmi statisztikára alapoztam amit írtam és az pont 90-2000 közötti statisztika volt, az Opel vezetett a hozzájuk eladott legnagyobb darabszámú alkatrész mennyíséggel. Mondjuk én örültem neki, mert nekem csak hasznom volt belőle. Volt olyan Opel tulajdonos ügyfelem is aki azt mondta, ha ilyenek a nyugati autók, akkor inkább vissza ül a Ladába, annyit költött rá és mindig volt valami gondja, ti kifogtátok az ellenkezőjét, szerencsétekre. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 16:19:21 írta Kusti1 » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19441 Dátum: 2012.08.25 szombat, 17:56:54 »

Hali!
Én autóalkatrész kereskedelmi statisztikára alapoztam amit írtam és az pont 90-2000 közötti statisztika volt, az Opel vezetett a hozzájuk eladott legnagyobb darabszámú alkatrész mennyíséggel. Mondjuk én örültem neki, mert nekem csak hasznom volt belőle. Volt olyan Opel tulajdonos ügyfelem is aki azt mondta, ha ilyenek a nyugati autók, akkor inkább vissza ül a Ladába, annyit költött rá és mindig volt valami gondja, ti kifogtátok az ellenkezőjét, szerencsétekre. wave
A lányomék fiatalabb opelére többet költöttek, mint én az összes eddigi autómra. 76 óta van jogsim, többé kevésbé végig autóm is. Mondom, az összesre nem kellett annyit költeni. És még most is mindig félve ülnek bele, mert vajon mi jön elő most?  Persze, a Mondeo sem angyal, de azért ..........
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19442 Dátum: 2012.08.25 szombat, 18:36:00 »

A lányomék fiatalabb opelére többet költöttek, mint én az összes eddigi autómra. 76 óta van jogsim, többé kevésbé végig autóm is. Mondom, az összesre nem kellett annyit költeni. És még most is mindig félve ülnek bele, mert vajon mi jön elő most?  Persze, a Mondeo sem angyal, de azért ..........
Sajnos ez az igazság, többségében ez jellemző az opelokra.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19443 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:41:33 »

A lányomék fiatalabb opelére többet költöttek, mint én az összes eddigi autómra. 76 óta van jogsim, többé kevésbé végig autóm is. Mondom, az összesre nem kellett annyit költeni. És még most is mindig félve ülnek bele, mert vajon mi jön elő most?  Persze, a Mondeo sem angyal, de azért ..........

De furi, 3 F Astra, 3 G Astra, 1 Zafira volt/van a családba és senkinek nincsen/nem volt gondja vele. Eddigi legköltségesebb 1 generátor hiba volt nagyapám G Astráján de javítható volt és nem kellet cserélni.  Tongue
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19444 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:53:32 »

De furi, 3 F Astra, 3 G Astra, 1 Zafira volt/van a családba és senkinek nincsen/nem volt gondja vele. Eddigi legköltségesebb 1 generátor hiba volt nagyapám G Astráján de javítható volt és nem kellet cserélni.  Tongue
Ment PÜ. wave
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19445 Dátum: 2012.08.25 szombat, 22:41:31 »

De furi, 3 F Astra, 3 G Astra, 1 Zafira volt/van a családba és senkinek nincsen/nem volt gondja vele. Eddigi legköltségesebb 1 generátor hiba volt nagyapám G Astráján de javítható volt és nem kellet cserélni.  Tongue
Akkor Te rossz helyen vagy. Opelklub.

Érdekes, én még ilyen jó autóval nem találkoztam. Lehet, olyat kéne vennem, és minden gondom megoldódna? Ha Te mondod! De valahogy mégsem hiszek benne. A szerelőm műhelyében, ahová sokat járok beszélgetni, mivel jó barátom, valahogy mindig olyan márkára támaszkodom legtöbbet. Persze ez csak puszta véletlen.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19446 Dátum: 2012.08.25 szombat, 23:30:41 »

szerintem ezen tök felesleges rágolódni...
azért azzal sem árt számolni, hogy melyikből mennyi van az országban.
a nagy számok meg beszélnek. de ezen az alapon van olyan márka ami rohadtul megbízható, mert autós boltosoktól soha nem kértek alkatrészt hozzá? a rolls royce biztos ezer évig él, meg egy infiniti is....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19447 Dátum: 2012.08.25 szombat, 23:56:15 »

Ment PÜ. wave

Válasz is rá!  Wink
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19448 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 00:20:06 »

Akkor Te rossz helyen vagy. Opelklub.

Érdekes, én még ilyen jó autóval nem találkoztam. Lehet, olyat kéne vennem, és minden gondom megoldódna? Ha Te mondod! De valahogy mégsem hiszek benne. A szerelőm műhelyében, ahová sokat járok beszélgetni, mivel jó barátom, valahogy mindig olyan márkára támaszkodom legtöbbet. Persze ez csak puszta véletlen.

Hát ha egyszer így van, lehet hogy a Ford is tud ilyet de ahhoz bizonyítania kell nekem 1 év tapasztalat vele eddig édes kevés. Az biztos hogy sokkal kényelmesebb és biztonságosabb is mint az Opel és jobb vele utazni. 1év alatt mindig első pöccre indult ez eddig jó jel.  nyes
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19449 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 01:35:09 »

Hát ha egyszer így van, lehet hogy a Ford is tud ilyet de ahhoz bizonyítania kell nekem 1 év tapasztalat vele eddig édes kevés. Az biztos hogy sokkal kényelmesebb és biztonságosabb is mint az Opel és jobb vele utazni. 1év alatt mindig első pöccre indult ez eddig jó jel.  nyes

Persze én is tudok olyan Opelt amin teljes motorgenerált kellet végezni, hengerfej, vezérműszíj szakadás és még sorolhatnám. De az versenyautónak van használva. Kár ezen filózni, minden márkának vannak jobb illetve rosszabb modelljei. Valaki esküszik az Alfa-ra de a nagy számok mégsem azt mutatják hogy jók lennének. Cheesy

Ford-Opel barátság "Macika" és "Ezüst villám"
Naplózva
Oldalak: 1 ... 382 383 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 395 396 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.