Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:13:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 403 404 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358310 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19800 Dátum: 2012.10.19 péntek, 16:55:57 »

Te a magad dolgával törődj, vagy ha kérdeztek! Most nem kérdeztünk! Mivel nem tudsz semmit a körülményekről, ne is alkoss véleményt! Tartsd meg magadnak! Okostojás.

Te több személyből állsz? Csak mert nem értem ezt a többesszámot  taps
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19801 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:05:55 »

A megadott időintervallumon belül is el tud szakadni.   Wink
Persze, ha van valami rendellenes előidéző, de köztudott, hogy a szíjszakadások 99% a be nem tartott csereintervallumok miatt van, csak a kedves autótulajdonosok nem szeretik bevallani a hanyagságukat, meg a szarrágóságukat, mert jobb a lelküknek, ha ráfoghatják valami másra az ő hibájukat, tisztelet a kivételnek.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 17:27:38 írta Truthful » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19802 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:10:17 »

Persze, ha van valami rendellenes előidéző, de köztudott, hogy a szíjszakadások 99% a be nem tartott csereintervallumok miatt van.

Meg a kínai szíjak miatt  hehe én az előző autómmal kétszer annyit mentem, mint ami elő volt írva, pusztán rosszul tájékozódásból........., és nem szakadt el de itt már gondolom a szerencse is közre játszott  smile nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19803 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:13:11 »

Te a magad dolgával törődj, vagy ha kérdeztek! Most nem kérdeztünk! Mivel nem tudsz semmit a körülményekről, ne is alkoss véleményt! Tartsd meg magadnak! Okostojás.
Ha jól látom, hozzád nem is szóltam! Más nevében ne beszélj nekem! Te orvosi eset vagy az tuti! Te ugatsz bele más dolgába, mikor nem is kérdeznek és te akarod nekem megszabni, hogy mit csináljak? Ki a *asz vagy te, minek képzeled magad? Ha így folytatod az lesz a vége, hogy megkereslek, bár Romániába nincs érvényes vízumom nyes! gun
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 22:56:36 írta Truthful » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19804 Dátum: 2012.10.19 péntek, 17:20:07 »

Te több személyből állsz? Csak mert nem értem ezt a többesszámot  taps
Mások se értik. nyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19805 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:09:35 »

Ha jól látom, hozzád nem is szóltam! Más nevében ne beszélj nekem! Te orvosi eset vagy az tuti! Te ugatsz bele más dolgába, mikor nem is kérdeznek és te akarod nekem megszabni, hogy mit csináljak? Ki a *asz vagy te, minek képzeled magad? Ha így folytatod az lesz a vége, hogy megkereslek! gun
Csak már megtennéd! De csak a duma van. Attól, hogy más néven írogatsz, az "ember" maradt. Olyan, amilyen.  duhos2
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19806 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:27:02 »

Csak már megtennéd! De csak a duma van. Attól, hogy más néven írogatsz, az "ember" maradt. Olyan, amilyen.  duhos2
Nehogy meglepődj.  levele
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19807 Dátum: 2012.10.19 péntek, 18:46:04 »

Nehogy meglepődj.  levele
Ha ha ha. Jó, mostantól félek. wow1 integet2
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19808 Dátum: 2012.10.19 péntek, 19:11:09 »

Ha ha ha. Jó, mostantól félek. wow1 integet2
Mi van. Nem tudsz leakadni rólam?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19809 Dátum: 2012.10.19 péntek, 19:33:18 »

Mi van. Nem tudsz leakadni rólam?
Te vagy rajtam, nem kell megjegyzést fűzni ahhoz, amit írtam. Én sem teszem, ha nem kényszerítessz. Nem Neked írtam, és ennyi. Én békén hagylak, tedd Te is ezt. Most. Meg Te akarsz megtalálni. Én csak várlak.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #19810 Dátum: 2012.10.19 péntek, 19:38:05 »

Bocsánat mindenkitől az Offért. Innentől vége.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19811 Dátum: 2012.10.19 péntek, 20:56:10 »

nyugdíjas bunyó, végre  eplus2
https://www.youtube.com/watch?v=l-32MVT6tjg
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19812 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:14:10 »

Tudod, úgy indult, hogy ááááá, nem lesz drága, hisz minden olcsó hozzá, meg nem lehet olyan nagy a baj. Hozzákezdtek, aztán látszott, több a baj, mint gondolták, két szelephimba, hat szelep, de akkor már szelepvezető, tömítés, stb. Aztán összerakáskor derült ki, a hengerfej is sérült, síkba húzás, egyengetés, közben kiderült, hogy a vízpumpa is rossz. Meg az ékszíjat is cserélni kellett, nem csak a vezérmű szíjat, persze a vezető görgő is meghalt. Szóval, ha tudom, mit kellett cserélni a végén, lehet azt mondom, kuka. Irány a bontó, vagy a Matiz fórum, mert olyan is van. Bár akkor meg KPM vizsga, új forgalmi, törzskönyv, az sem lett volna olcsóbb!
marhaság.típusazonos motorcserénél műszaki szemle van+új törzskönyv,a forgalmit nem cserélik.gondolom a matiz motorja nem egy atomreaktor,2 óra alatt megvan a csereszerintem cakk-pakk megúsztad volna 50e-ből.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19813 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:20:23 »

marhaság.típusazonos motorcserénél műszaki szemle van+új törzskönyv,a forgalmit nem cserélik.gondolom a matiz motorja nem egy atomreaktor,2 óra alatt megvan a csereszerintem cakk-pakk megúsztad volna 50e-ből.
miért, a forgalmiban nem szerepel a motorszám?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19814 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:22:30 »

miért, a forgalmiban nem szerepel a motorszám?
Az enyémben nem, csak a SEC motorkód van benne.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19815 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:23:26 »

miért, a forgalmiban nem szerepel a motorszám?
De,csak a szegedi okmányirodában például nem cserélik a forgalmit csak simán beírják az újat.Valahol cserélik a forgalmit is.Laci itt lakik,szerintem neki sem cserélték volna ki....egy költséggel kevesebb.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19816 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:24:10 »

Az enyémben nem, csak a SEC motorkód van benne.
alvázszám utolsó számjegyei?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19817 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:29:05 »

alvázszám utolsó számjegyei?
Nem, ezek az  MK II 2.5 V6 motorok kódjai: SEA, SEB, SEC, (SGA az ST 200-é)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19818 Dátum: 2012.10.19 péntek, 21:58:34 »

pedig a P5 mező erre van kitalálva és nekem ott is van  Wink
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19819 Dátum: 2012.10.19 péntek, 22:51:10 »

pedig a P5 mező erre van kitalálva és nekem ott is van  Wink
Ha nekem nem is hiszel, talán a saját szemednek igen, ráadásul, ha figyelmesen megnézed akkor azt is látod, hogy a központi okmányiroda állította ki! smile
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 22:53:12 írta Truthful » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19820 Dátum: 2012.10.20 szombat, 00:55:14 »

Ha nekem nem is hiszel, talán a saját szemednek igen,[img width=450 height=600]http://imagerz.com/QE9CXktvAwMAB1NEQwVR ráadásul, ha figyelmesen megnézed akkor azt is látod, hogy a központi okmányiroda állította ki! smile
nem állítottam olyat, hogy nem hiszek neked  Wink
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19821 Dátum: 2012.10.20 szombat, 14:13:17 »

nem állítottam olyat, hogy nem hiszek neked  Wink
Ok, csak irtad, hogy a P 5 mező arra van kitalálva, én azt tudom, de nem azt irták oda az enyémben, amire ki van találva, pedig tényleg a központi okmányirodában töltötték ki, ezek úgy töltögetik ahogy akarják, sajnos ahány ügyintéző annyi variáns. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.22 hétfő, 11:11:40 írta Truthful » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #19822 Dátum: 2012.10.20 szombat, 15:55:20 »

Sziasztok!


Érdeklődni szeretnék,hogy a légszűrőt és a fojtó szelep-et összekötő cső van-e valakinek elfekvőben esetleg?
Az MK1-nél mint tudjuk a fojtó szelep tetején rezonátor doboz ül és ezt az mk2-nél már sima csőre cserélték le.
Most én is ezt szeretném tenni.
Tud esetleg valaki segíteni?

Előre is köszönöm!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19823 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 04:41:00 »

Sziasztok!


Érdeklődni szeretnék,hogy a légszűrőt és a fojtó szelep-et összekötő cső van-e valakinek elfekvőben esetleg?
Az MK1-nél mint tudjuk a fojtó szelep tetején rezonátor doboz ül és ezt az mk2-nél már sima csőre cserélték le.
Most én is ezt szeretném tenni.
Tud esetleg valaki segíteni?

Előre is köszönöm!

Én úgy tudom, hogy a 95-96-os MK1-eseknél sem volt már a rezonátor doboz benne... Vagyis valahol olvastam... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #19824 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:37:25 »

Én úgy tudom, hogy a 95-96-os MK1-eseknél sem volt már a rezonátor doboz benne... Vagyis valahol olvastam... Smiley


Köszi az infót!:-) Nekem teljesen mindegy,lényeg,hogy szükségem lenne egyre.
Mk1 topicban megírom a mai kísérletemet,ami úgy néz ki,hogy megoldotta a  talányt a hidegen ingadozó és nem létező alapjáratommal kapcsolatban...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19825 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 19:56:55 »

Én úgy tudom, hogy a 95-96-os MK1-eseknél sem volt már a rezonátor doboz benne... Vagyis valahol olvastam... Smiley
95-ösben tuti van. nekem mindegyikben volt, de levágtam és behegesztettem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19826 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 10:34:00 »


Köszi az infót!:-) Nekem teljesen mindegy,lényeg,hogy szükségem lenne egyre.
Mk1 topicban megírom a mai kísérletemet,ami úgy néz ki,hogy megoldotta a  talányt a hidegen ingadozó és nem létező alapjáratommal kapcsolatban...

Nincs mit, de astor szerint van, én pedig csak valahol olvastam, tehát neki lesz igaza. Elképzelhető, hogy akkor a 96 év végi MK1-esekből hagyták már ki...
A jó alapjárat jó.  vigyor3

95-ösben tuti van. nekem mindegyikben volt, de levágtam és behegesztettem.
Hiszek neked. Nem emlékszem, hogy hol olvastam, de akkor téves infó. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19827 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 16:07:50 »

95-ösben tuti van. nekem mindegyikben volt, de levágtam és behegesztettem.
A 95.12. havit hová soroljuk?Se ez se az...Az első autóm az volt és már abban sem volt....
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19828 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 17:06:34 »

A 95.12. havit hová soroljuk?Se ez se az...Az első autóm az volt és már abban sem volt....

Lényegében a forgalomba helyezésétől is számolhatjuk, az meg gondolom már 96 volt. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #19829 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:44:06 »

MKII tulajok segítsetek!

Tervezek venni egy ilyen autót, gyűjtsük össze mire kell figyelnem.
Makker már beavatott sok jó ötletbe, ha van, ezt kérem kiegészíteni, hogy vásárláskor mire figyeljek:

1.) olajfogyasztás nem lehet
2.) sárvédő, küszöb rozsdásodásra hajlamos
3.) hátsó lámpa beázhat
4.) immobiliser lámpa villogást ellenőrizzem
5.) csomagtér alján ne legyen rozsda
6.)
7.)
8.)

Köszi előre is a segítséget!!  wave
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19830 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:45:49 »

MKII tulajok segítsetek!

Tervezek venni egy ilyen autót, gyűjtsük össze mire kell figyelnem.
Makker már beavatott sok jó ötletbe, ha van, ezt kérem kiegészíteni, hogy vásárláskor mire figyeljek:

1.) olajfogyasztás nem lehet
2.) sárvédő, küszöb rozsdásodásra hajlamos
3.) hátsó lámpa beázhat
4.) immobiliser lámpa villogást ellenőrizzem
5.) csomagtér alján ne legyen rozsda
6.)
7.)
8.)

Köszi előre is a segítséget!!  wave
Meguntad a négyest?  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #19831 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:52:37 »

MKII tulajok segítsetek!

Tervezek venni egy ilyen autót, gyűjtsük össze mire kell figyelnem.
Makker már beavatott sok jó ötletbe, ha van, ezt kérem kiegészíteni, hogy vásárláskor mire figyeljek:

1.) olajfogyasztás nem lehet
2.) sárvédő, küszöb rozsdásodásra hajlamos
3.) hátsó lámpa beázhat
4.) immobiliser lámpa villogást ellenőrizzem
5.) csomagtér alján ne legyen rozsda
6.) ABS és (TCS ha van) kontroll lámpák működnek e
7.)
8.)

Köszi előre is a segítséget!!  wave
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19832 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:56:08 »

Meguntad a négyest?  nyes
Biztonsági övek sorszáma egyezzen, menyi idő alatt húzza vissza az övet az automata,
Az üvegek sorszáma, van e valami bele gravírozva, ha ezek nem egyeznek valószínűsíthető a törött elő élet.
És óriási SZERENCSE Smiley
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19833 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:02:22 »

MKII tulajok segítsetek!

Tervezek venni egy ilyen autót, gyűjtsük össze mire kell figyelnem.
Makker már beavatott sok jó ötletbe, ha van, ezt kérem kiegészíteni, hogy vásárláskor mire figyeljek:

Köszi előre is a segítséget!!  wave

1.) olajfogyasztás nem lehet / hűtőfolyadék fogyasztás sem lehet
2.) sárvédő, küszöb rozsdásodásra hajlamos
3.) hátsó lámpa beázhat
4.) immobiliser lámpa villogást ellenőrizzem
5.) csomagtér alján ne legyen rozsda (kieg.: a szellőző ablakok körül is érdemes megnézni a csomagtartóban)
6.) ABS és (TCS ha van) kontroll lámpák működnek e
7.) üvegek gyártási száma egyezzen, övfeszítők sorszáma egyezzen (ill. jók legyenek)
8.) festékréteg az oszlopoknál és a fontos biztonsági pontoknál
9.) légzsák ellenőrző lámpa teljesen függetlenül aludjon el a többi kontroll lámpától
10.) fényszóró magasságállító működjön, ne akadjon ki
11.) AWS-nél minden kontroll lámpa működjön (ha van)
12.) tetőkárpiton beázás nyomok (első szélvédő mögött, anyós B oszlop felett, hátsó ülés felett)
13.) hűtő/fűtő rendszer "hibátlan" működése
14.)
15.)
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 09:05:16 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #19834 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:26:52 »

1.) olajfogyasztás nem lehet / hűtőfolyadék fogyasztás sem lehet
2.) sárvédő, küszöb rozsdásodásra hajlamos
3.) hátsó lámpa beázhat
4.) immobiliser lámpa villogást ellenőrizzem
5.) csomagtér alján ne legyen rozsda (kieg.: a szellőző ablakok körül is érdemes megnézni a csomagtartóban)
6.) ABS és (TCS ha van) kontroll lámpák működnek e
7.) üvegek gyártási száma egyezzen, övfeszítők sorszáma egyezzen (ill. jók legyenek)
8.) festékréteg az oszlopoknál és a fontos biztonsági pontoknál
9.) légzsák ellenőrző lámpa teljesen függetlenül aludjon el a többi kontroll lámpától
10.) fényszóró magasságállító működjön, ne akadjon ki
11.) AWS-nél minden kontroll lámpa működjön (ha van)
12.) tetőkárpiton beázás nyomok (első szélvédő mögött, anyós B oszlop felett, hátsó ülés felett)
13.) hűtő/fűtő rendszer "hibátlan" működése
14.)
15.)


Mivel nem fogod végigjárni az egész országot ezért nem fogsz találni hibátlan autót ezért inkább először nézz körül és szűkítsd le a kört pár autóra ami szóba jöhet és majd utána írj ide hogy szerintünk melyiket érdemesebb megvenni mert ez így a járható út itt! Az én tanácsom csak annyi hogy csak a kasznit nézzétek nagyon jól át a többi már másodlagos mert egy karosszériamunka + fényezés árán már lehet venni akár egy komplett donorautót is alkatrésznek! Ezek az alapok de ha szereted az extrákat akkor a felszereltség is sokat számíthat a választáskor és ezt is figyelembe kell venni sokszor! Ami még fontos hogy vigyél magaddal pár embert akik láttak már közelről Mondeót és akkor már olyan nagy baj nem lehet a vásárlás után sem! Aztán ha nagy mákod lesz akkor ki foghatsz egy tutti verdát és akkor erre a listára nincs is szükség ha pedig nem akkor is majd szép lassan lábra rakod bármilyen is legyen! Persze ez az én véleményem és nem ismerem a körülményeidet de az eddigi tapasztalat azt mutatja hogy egy hibátlan karosszériás autót a legolcsóbb fenntartani hosszútávon!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #19835 Dátum: 2012.10.24 szerda, 12:26:26 »

Én "vakon" vettem a Mondit kereskedőtöl, az előéletéröl ö sem tudott sokat. Amit megtudtam: '98 okt gyártás Osztrák piacra, 03-ba behozva M O-ra. Idős tanár emberé volt. Kisebb autóba számÍtották be. 201500km-vel vettem, rögtön vez.-Szíj-feszítő-görgő, adagoló-szíj, olaj-o.szűrő, g-olaj szűrő,lég szűrő csere! A kasznin kisebb sérülések(kő felverődés, SZŰK!-garázs nyomai.) A kilóméter valószínü hogy valós benne. Most nyügösködök a fogyasztással és a reggeli első indítással.
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19836 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:09:47 »

Mivel nem fogod végigjárni az egész országot ezért nem fogsz találni hibátlan autót ezért inkább először nézz körül és szűkítsd le a kört pár autóra ami szóba jöhet és majd utána írj ide hogy szerintünk melyiket érdemesebb megvenni mert ez így a járható út itt! Az én tanácsom csak annyi hogy csak a kasznit nézzétek nagyon jól át a többi már másodlagos mert egy karosszériamunka + fényezés árán már lehet venni akár egy komplett donorautót is alkatrésznek! Ezek az alapok de ha szereted az extrákat akkor a felszereltség is sokat számíthat a választáskor és ezt is figyelembe kell venni sokszor! Ami még fontos hogy vigyél magaddal pár embert akik láttak már közelről Mondeót és akkor már olyan nagy baj nem lehet a vásárlás után sem! Aztán ha nagy mákod lesz akkor ki foghatsz egy tutti verdát és akkor erre a listára nincs is szükség ha pedig nem akkor is majd szép lassan lábra rakod bármilyen is legyen! Persze ez az én véleményem és nem ismerem a körülményeidet de az eddigi tapasztalat azt mutatja hogy egy hibátlan karosszériás autót a legolcsóbb fenntartani hosszútávon!  wave

Egyetértek, magam is így tennék, sőt előtte azt sem ártana tudni, hogy a 3 kivitelből melyik karosszéria a kiszemelt, továbbá, hogy a 5 motor közül melyik ami esetleges. Grin (limuzin/hatchback/kombi - 1.6-1.8-2.0-2.5 benzin vagy 1.8 turbódízel) Továbbá a manuális vagy automata váltó. (ill. összkerék, vagy front hajtás) Lehetőség akad elég... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #19837 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:21:11 »

Egyetértek, magam is így tennék, sőt előtte azt sem ártana tudni, hogy a 3 kivitelből melyik karosszéria a kiszemelt, továbbá, hogy a 5 motor közül melyik ami esetleges. Grin (limuzin/hatchback/kombi - 1.6-1.8-2.0-2.5 benzin vagy 1.8 turbódízel) Továbbá a manuális vagy automata váltó. (ill. összkerék, vagy front hajtás) Lehetőség akad elég... Smiley

Konkrétan erről lenne szó!
Hétvégén útba tudnám ejteni, de nem tudok MKII szakikat magammal vinnem.  smile
Ezért kellene a forumozók tapasztalata.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-6226946

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19838 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:22:09 »

1.) olajfogyasztás nem lehet / hűtőfolyadék fogyasztás sem lehet
2.) sárvédő, küszöb rozsdásodásra hajlamos
3.) hátsó lámpa beázhat
4.) immobiliser lámpa villogást ellenőrizzem
5.) csomagtér alján ne legyen rozsda (kieg.: a szellőző ablakok körül is érdemes megnézni a csomagtartóban)
6.) ABS és (TCS ha van) kontroll lámpák működnek e
7.) üvegek gyártási száma egyezzen, övfeszítők sorszáma egyezzen (ill. jók legyenek)
8.) festékréteg az oszlopoknál és a fontos biztonsági pontoknál
9.) légzsák ellenőrző lámpa teljesen függetlenül aludjon el a többi kontroll lámpától
10.) fényszóró magasságállító működjön, ne akadjon ki
11.) AWS-nél minden kontroll lámpa működjön (ha van)
12.) tetőkárpiton beázás nyomok (első szélvédő mögött, anyós B oszlop felett, hátsó ülés felett)
13.) hűtő/fűtő rendszer "hibátlan" működése
14.) ABS vezérlő ne legyen BC végződésű  hehe
15.)

Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19839 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:26:27 »

Konkrétan erről lenne szó!
Hétvégén útba tudnám ejteni, de nem tudok MKII szakikat magammal vinnem.  smile
Ezért kellene a forumozók tapasztalata.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-6226946


nem néz ki rosszul, bár van néhány furcsaság.
az első sárvédőív, a jobb hátsó színe, mintha eltérne és zavaró, hogy a bal oldaláról és a motortérről nincs egy kép sem...
meg kell nézni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19840 Dátum: 2012.10.24 szerda, 13:37:45 »

Konkrétan erről lenne szó!
Hétvégén útba tudnám ejteni, de nem tudok MKII szakikat magammal vinnem.  smile
Ezért kellene a forumozók tapasztalata.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-6226946



Jól néz ki. De a futómű biztos hogy nagyon ratyi, +kerékcsapágyak. 215/45 r17 ez még csak nem is váltó méret. Az et száma is alacsony lehet, mert az első sárvédők is tákolva vannak hogy ne érjen ki a kerék. Tapasztalatból mondom hogy megterheli rendesen a futóművet a nagykerék. Nekem 205/45r17 van 40et-vel még ez is megterheli szépen. Szemre olyan 30et számú lehet........... Lásd st200 ott még  a lengőkarokat is megvariálták ( ha jól tudom) a 17-es kerekekhez, ja és majdem 50 az ET száma biztos nem véletlen. Csak st200 volt 17 felnikkel.
De ha útba ejted mindenképp nézd meg szerintem.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #19841 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:24:07 »

nem néz ki rosszul, bár van néhány furcsaság.
az első sárvédőív, a jobb hátsó színe, mintha eltérne és zavaró, hogy a bal oldaláról és a motortérről nincs egy kép sem...
meg kell nézni.

Az első sárvédőív jellemzően a 2.5 V6-osokon van.
Jobb hátsó rozsdásodás miatt javítva lett, gyári színkóddal, de eltér a szín a tizenéves festéstől.
Bal oldal elméletileg gyári.
Motortér jogos!

Köszi mindenkinek az eddigi infókat, még jöhet ha van valami észrevétel...
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19842 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:46:43 »

Az első sárvédőív jellemzően a 2.5 V6-osokon van.
Jobb hátsó rozsdásodás miatt javítva lett, gyári színkóddal, de eltér a szín a tizenéves festéstől.
Bal oldal elméletileg gyári.
Motortér jogos!

Köszi mindenkinek az eddigi infókat, még jöhet ha van valami észrevétel...

A 2DIN-es rádió badarság, mivel gyárilag 1.5DIN-es a hely és nincsen kireszelve/módosítva a középkonzol, kép szerint. A hűthető kesztyűtartó sem gyári dolog, az már maszekolás. Az ajtóba betekkelt kis hangszórók bántják a szemem, főleg a beltér ritka színe miatt.
Egyébként maga az autó nagyon szépnek tűnik. A felnik tényleg adhatnak okot kis aggódásra, intenzíven meg kell tekergetni és járatni, hogy halld a futómű esetleges hibáit. Smiley
Viszont ha motorikusan olyan, mint amilyen kívülről, ennyi pénzért nem rossz vásár. Grin (bár extra nem sok van benne, de az pótolható)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19843 Dátum: 2012.10.24 szerda, 17:10:41 »

Konkrétan erről lenne szó!
Hétvégén útba tudnám ejteni, de nem tudok MKII szakikat magammal vinnem.  smile
Ezért kellene a forumozók tapasztalata.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-6226946


A hirdetés utolsó mondata csak nekem szúrja a szemem?

Azt írja: "ALKUDOZÓK KÉREM NE HÍVJANAK, MIVEL AZ ÁRA FIX 42000-FT! KÖSZÖNÖM!" -> Egy nullát mindjárt lealkudott, 420k helyett 42k-ért odaadja. Annyiból már majdnem meg lehet élni egy hónapban, szóval hozd el 42ezerért simán! Játszós autónak, akárminek jó ennyiért. nyes
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19844 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 01:03:40 »

Az első sárvédőív jellemzően a 2.5 V6-osokon van.
Jobb hátsó rozsdásodás miatt javítva lett, gyári színkóddal, de eltér a szín a tizenéves festéstől.
Bal oldal elméletileg gyári.
Motortér jogos!

Köszi mindenkinek az eddigi infókat, még jöhet ha van valami észrevétel...

Én még nem láttam olyan sárvédőt egy mondeon sem. Másik nekem z5 a színkódom, mikor kevertettem színt a standoxnál a hivatalos katalogus szerint a z5 szinkódnak 7 árnyalata volt  hehe és ebből a hétből egy laikus lehet megsem mondaná melyik passzol az autójához, olyan pici az eltérés. Viszont mikor telibe fújnak egy elemet rögtön kiderül az igazság. Ezért nem szokták telibe fújni a metál szint a fényezők egy felületi javításnál, hanem csak elfújják,ködölik, stb stb, aztán lakkal telibe fúják a végén az egész elemet. ha így csinálják észre vehetetlen a javított rész, és az esetleges árnyalatbeli eltérést sem lehet látni. Itt vagy béna volt aki csinálta vagy elkerülhetetlen volt a telibe fújás, és nem sikerült kiválasztani a bizonyos színkódon belüli árnyalatot... de kb mind1 is mert makulátlan mk2 szinte lehetetlen lenne találni szerintem. Aki fordot vesz az törődjön bele hogy nem csak szerelni utálják, hanem fényezni is  hehe mert sokan tájékozatlanok velük.......... Nem így a fosvágeneknél van egy szín kód, elviszed a sarki fűszereshez kikeveri neked ráfested és kész is, nem lesz eltérés. Na ezt a fordnál ellehet felejteni, nem értenek hozzá, de még a legtöbb színkeverő sem tudja, hogy kodonként több árnyalat is lehet. Ezért van az, hogy szinte bármelyik fordos használtató hírdetésben látszik színeltérés, és letagadhatatlan a javítás  eplus2 Ilyenkor jönnek a béna kifogások amit mondott neked a srác is a telefonba, amit neki a béna fényező mondott, hogy a gyári színkódos festék eltér a  a tizenéves festéstől, na meg a nap már kiszívta a régi felület színét stb badarságokat. Csak hogy a nap a metál fényezést nem tudja kiszívni, fakítani. A lakk réteg öregszik, sárgul, de ezt lepolírozzák géppel és ismét a régi színében tündököl. Ezeket csak azért írom ha több vasat is megnézel, és kábítani akarnak akkor.............. De a lényeg nem ez....... nézz a kárpitok mögé pl: a csomagtartóban, ott ha elvannak deformálódva a merevítések, szigetelések nem a gyáriak, akkor van gond. Motorháztető felnyit, ott is rögtön lehet látni ha törve volt.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19845 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 07:51:44 »

Az első sárvédőív jellemzően a 2.5 V6-osokon van.
Jobb hátsó rozsdásodás miatt javítva lett, gyári színkóddal, de eltér a szín a tizenéves festéstől.
Bal oldal elméletileg gyári.
Motortér jogos!

Köszi mindenkinek az eddigi infókat, még jöhet ha van valami észrevétel...

Szép autó! Én is megnézném helyedben.

Mitől olajzöld?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19846 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 09:16:46 »

Én még nem láttam olyan sárvédőt egy mondeon sem.

Guglizd be, hogy "mondeo mk2" és a harmadik kép ilyen. Cheesy Ez egy egyszerű műanyag ív, RS tudomisén minek hívják, e-bay-en lehet kapni. Smiley
(szerintem csúnya... vagy legalább akkor már hátra is kellene sárvédő szélesítés... talán némi kőfelverődést tompít... rally szakaszokon Grin)

Szép autó! Én is megnézném helyedben.

Mitől olajzöld?  wow1

Ezt én is megkérdezném. Totál pezsgőszínű. Lehet, hogy valami színvak helyezte forgalomba... Grin Bár a belseje is full bézsnek tűnik elsőre. Igen pocsék fényképezőgép lehetett a tettes. (vagy photoshop...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #19847 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 09:33:09 »

Val.szeg az olajfa félig érett olaj bogyója után kapta a nevét.. nyes  nyes  nyes
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19848 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 10:28:36 »

...
Köszi mindenkinek az eddigi infókat, még jöhet ha van valami észrevétel...
Nekem kicsit furcsa a 180e km az vezetőülés kinézete alapján. Mondjuk az is lehet, hogy a tulaj nagy termetű volt és kiülte, kikoptatta. De az én 16 éves kocsimban nem így nézett ki az üléskárpit ugyanennyi - km óra szerint - futás után.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19849 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:44:36 »

Guglizd be, hogy "mondeo mk2" és a harmadik kép ilyen. Cheesy Ez egy egyszerű műanyag ív, RS tudomisén minek hívják, e-bay-en lehet kapni. Smiley
(szerintem csúnya... vagy legalább akkor már hátra is kellene sárvédő szélesítés... talán némi kőfelverődést tompít... rally szakaszokon Grin)

Nem mondtam hogy nem létezik  vigyor3 csak azt hogy én még nem láttam ilyet, elég csúnya  hehe de lelehet venni akkor gondolom.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 403 404 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.