Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:22:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 [404] 405 406 407 408 409 410 411 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349723 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20150 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 14:52:51 »

Hálás köszönet [ Error ] kollégának a lámpákért worship. Hatalmas szíve van. angel
worship Sokan mondták, hogy - Jó vágású gyerök ez, csak kár, hogy nem a nyakán... Grin Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.06 csütörtök, 14:56:52 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20151 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 14:55:03 »

azért nézd csak meg azt a biztosítékot. igaz, hogy a kezelési erre írja az elsőket is, de azok külön vannak. a 35-ös az ellenőrizendő. 7,5a-es, alsó sor, jobbról a 4.
Külön? Hol/melyik? Adj észt ! Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20152 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 16:17:14 »

Külön? Hol/melyik? Adj észt ! Grin
hát észt azt nem tudok adni hehe
tis az elsőket 17-18-ra írja, hátsókat 33-35.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20153 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 17:46:10 »

hát észt azt nem tudok adni hehe
tis az elsőket 17-18-ra írja, hátsókat 33-35.

A kezelési könyvbe a 17-18-ra bal-jobb fényszórót ír. A 33-35-nél meg úgy fogalmaz hogy bal-jobb oldali oldalsó és hátsó helyzetjelző. Természetesen megint nem volt időm vele foglalkozni, most meg már sötét van..  szomoru1 Holnap tuti hogy lesz időm.  nyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20154 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:20:26 »

A kezelési könyvbe a 17-18-ra bal-jobb fényszórót ír. A 33-35-nél meg úgy fogalmaz hogy bal-jobb oldali oldalsó és hátsó helyzetjelző. Természetesen megint nem volt időm vele foglalkozni, most meg már sötét van..  szomoru1 Holnap tuti hogy lesz időm.  nyes

Akkor az lesz amit astor mond, mert a fényszóróké/reflektoroké kint van a motortérben, 20A(?)-esek talán... Csak összeszedjük itt a dolgokat. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20155 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:21:25 »

A kezelési könyvbe a 17-18-ra bal-jobb fényszórót ír. A 33-35-nél meg úgy fogalmaz hogy bal-jobb oldali oldalsó és hátsó helyzetjelző. Természetesen megint nem volt időm vele foglalkozni, most meg már sötét van..  szomoru1 Holnap tuti hogy lesz időm.  nyes
Cseréld ki a 33-35-öt, veszteni nem vesztesz vele... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20156 Dátum: 2012.12.07 péntek, 16:24:43 »

Cseréld ki a 33-35-öt, veszteni nem vesztesz vele... Wink

Megtettem, kicseréltem de sajnos semmi változás.  szomoru1
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20157 Dátum: 2012.12.07 péntek, 16:57:57 »

Megtettem, kicseréltem de sajnos semmi változás.  szomoru1

Felkapcsolod a helyzetjelzőt felnyitod a csomiajtót leveszed a műanyag sarokborítást és kiveszed hátul a foglalatpanelt utána a helyzetjelzőizzót és egy csavarhúzóval finoman összezárod a két érintkezőt a foglalatban! Közben figyeled és ha szikrázik egyet akkor van ménkű és kivágja a biztosítékot! Utána teszel bele egy másik izzót (ha pont nincs nálad másik akkor átteszed a másik oldalit) összeraksz mindent és megnézed melyik bizti lett kukás aztán kicseréled és máris jónak kell lennie! Ha nincs szikra és nem vágja ki egyik biztit sem akkor szálszakadás vagy testhiba lesz a hunyó! Én a kapcsolót kizárnám hiszen a többit szépen működteti! Testhiba még lehet de akkor még valami nem vagy furán műxik hátul! Ha van segítséged akkor ültesd be mond neki hogy mindent kapcsolgasson sorban vagy egyszerre te pedig menj hátra és figyeld hogy minden okés-e! Ha más baj nincsen akkor szálszakadás vagy kontakthiba lesz a gond! Akkor karira kérsz a jézuskától egy multimétert vagy egy próbalámpát és mire meghozza addigra megnézel egy kapcsolási rajzot és már tudni fogod hogy melyik tyúkbél megy hátra a helyzetjelződhöz ami nem akar műxeni! Ha megvan a szál akkor a kapcsolónál rámérsz mert ott még biztos van ménkű aztán megnézed hogy milyen színű és merre megy hátra és a küszöbnél lévő műagyag takarót leszeded megkeresed azt a szálat és beleszúrsz egy gombostűt és rámérsz vagy próbalámpával leteszteled hogy ott van-e még ménkű! Aztán egyszer csak nem lesz mire hátraérsz és így meg lehet találni a hibát! Ennyi! Tovább tartott ezt leírni mint megcsinálni szóval nem egy bonyolult dolog de szerintem hátul lesz a bibi a csomagtartónál így első körben ott nézz jól körül! De ha nagyon zavar akkor a másik hátsólámpától áthúzol egy szálat ide és máris jó lesz addig amíg szét nem tudod kapni a verdát megcsinálni! Ha a közelben lax akkor felajánlom hogy segítek neked és félóra alatt megdobjuk a verdádat! Na most aztán jó sokat beírtam ezért most egy ideig megint nem kell!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20158 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:40:57 »

Felkapcsolod a helyzetjelzőt felnyitod a csomiajtót leveszed a műanyag sarokborítást és kiveszed hátul a foglalatpanelt utána a helyzetjelzőizzót és egy csavarhúzóval finoman összezárod a két érintkezőt a foglalatban! Közben figyeled és ha szikrázik egyet akkor van ménkű és kivágja a biztosítékot! Utána teszel bele egy másik izzót (ha pont nincs nálad másik akkor átteszed a másik oldalit) összeraksz mindent és megnézed melyik bizti lett kukás aztán kicseréled és máris jónak kell lennie! Ha nincs szikra és nem vágja ki egyik biztit sem akkor szálszakadás vagy testhiba lesz a hunyó! Én a kapcsolót kizárnám hiszen a többit szépen működteti! Testhiba még lehet de akkor még valami nem vagy furán műxik hátul! Ha van segítséged akkor ültesd be mond neki hogy mindent kapcsolgasson sorban vagy egyszerre te pedig menj hátra és figyeld hogy minden okés-e! Ha más baj nincsen akkor szálszakadás vagy kontakthiba lesz a gond! Akkor karira kérsz a jézuskától egy multimétert vagy egy próbalámpát és mire meghozza addigra megnézel egy kapcsolási rajzot és már tudni fogod hogy melyik tyúkbél megy hátra a helyzetjelződhöz ami nem akar műxeni! Ha megvan a szál akkor a kapcsolónál rámérsz mert ott még biztos van ménkű aztán megnézed hogy milyen színű és merre megy hátra és a küszöbnél lévő műagyag takarót leszeded megkeresed azt a szálat és beleszúrsz egy gombostűt és rámérsz vagy próbalámpával leteszteled hogy ott van-e még ménkű! Aztán egyszer csak nem lesz mire hátraérsz és így meg lehet találni a hibát! Ennyi! Tovább tartott ezt leírni mint megcsinálni szóval nem egy bonyolult dolog de szerintem hátul lesz a bibi a csomagtartónál így első körben ott nézz jól körül! De ha nagyon zavar akkor a másik hátsólámpától áthúzol egy szálat ide és máris jó lesz addig amíg szét nem tudod kapni a verdát megcsinálni! Ha a közelben lax akkor felajánlom hogy segítek neked és félóra alatt megdobjuk a verdádat! Na most aztán jó sokat beírtam ezért most egy ideig megint nem kell!  wave

Mindenképpen rövidre kell zárnom? Vasárnap lesz szolnoki Mondeo minitali és akkor rátudunk mérni. Minden más tökéletesen működik ezt már megnéztem, féklámpa, index, tolatólámpa. A ködlámpám már a megvétel óta nem világít, és a ködzárófény helyén izzó sincsen.

Ezek szerint a hiba vagy az izzótáblában van vagy a vezetékben. Ha az utóbbi akkor abba én tuti nem kezdek bele, akkor szerelőhöz viszem, mert ha én csinálnám tuti kigyújtom az autót, meg sok szenvedés. Ha csak izzótáblát kell kicserélni vagy a csatit a végén az még menne.

Elég messze lakunk egymástól, de köszönöm a felajánlást és köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20159 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:55:26 »

Mindenképpen rövidre kell zárnom? Vasárnap lesz szolnoki Mondeo minitali és akkor rátudunk mérni. Minden más tökéletesen működik ezt már megnéztem, féklámpa, index, tolatólámpa. A ködlámpám már a megvétel óta nem világít, és a ködzárófény helyén izzó sincsen.

Ezek szerint a hiba vagy az izzótáblában van vagy a vezetékben. Ha az utóbbi akkor abba én tuti nem kezdek bele, akkor szerelőhöz viszem, mert ha én csinálnám tuti kigyújtom az autót, meg sok szenvedés. Ha csak izzótáblát kell kicserélni vagy a csatit a végén az még menne.

Elég messze lakunk egymástól, de köszönöm a felajánlást és köszönöm a segítséget!  worship
van vonóhorgod?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20160 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:56:58 »

van vonóhorgod?

Nincs és szerintem előttem sem volt rajta soha.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20161 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:03:28 »

Nincs és szerintem előttem sem volt rajta soha.
akkor valszeg, nem lesz más megoldás, mint amit a kolléga javasolt.
ha gondolod, beszúrok egy kapcsolási rajzot a kocsidhoz a vasárnapi hibakereséshez. ha tudod, kinyomtatod és akkor nem kell a sötétben tapogatózni. ennyit tudok segíteni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20162 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:11:12 »

Mindenképpen rövidre kell zárnom? Vasárnap lesz szolnoki Mondeo minitali és akkor rátudunk mérni. Minden más tökéletesen működik ezt már megnéztem, féklámpa, index, tolatólámpa. A ködlámpám már a megvétel óta nem világít, és a ködzárófény helyén izzó sincsen.

Ezek szerint a hiba vagy az izzótáblában van vagy a vezetékben. Ha az utóbbi akkor abba én tuti nem kezdek bele, akkor szerelőhöz viszem, mert ha én csinálnám tuti kigyújtom az autót, meg sok szenvedés. Ha csak izzótáblát kell kicserélni vagy a csatit a végén az még menne.

Elég messze lakunk egymástól, de köszönöm a felajánlást és köszönöm a segítséget!  worship


Nyugodtan zárd össze egy csavarhúzóval mert úgysem fog semmit csinálni mert nincs ott ménkű! Ha pedig mégis van akkor biztos hogy az izzó rossz még ha nem is látszik és akkor egy bizti meg egy izzócsere oszt jónapot! A ködlámpánál is először az izzócserével kezd el aztán jöhet a bizti meg a relé! A Mondeóknak főleg kontakthibájuk van legalábbis én még nagyon komoly villamossági hibával nem találkoztam legalábbis az MK2 benzinesnél de majd a szakik megszakértik neked a talin és akkor már előrébb lesztek! Azért majd ha már jó lesz írd meg hogy mi volt a bibi! wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20163 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:14:05 »

akkor valszeg, nem lesz más megoldás, mint amit a kolléga javasolt.
ha gondolod, beszúrok egy kapcsolási rajzot a kocsidhoz a vasárnapi hibakereséshez. ha tudod, kinyomtatod és akkor nem kell a sötétben tapogatózni. ennyit tudok segíteni.

Ha van rajta európai gyári Ghia ködlámpaáramkör is akkor nekem is jöhetne az a rajz!  taps
Köszike!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20164 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:27:52 »

Ha van rajta európai gyári Ghia ködlámpaáramkör is akkor nekem is jöhetne az a rajz!  taps
Köszike!  worship
neked melyikhez kell rajz? a 97-eshez, vagy a 98-ashoz? mert a tis külön kezeli őket.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20165 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:28:38 »


Nyugodtan zárd össze egy csavarhúzóval mert úgysem fog semmit csinálni mert nincs ott ménkű! Ha pedig mégis van akkor biztos hogy az izzó rossz még ha nem is látszik és akkor egy bizti meg egy izzócsere oszt jónapot! A ködlámpánál is először az izzócserével kezd el aztán jöhet a bizti meg a relé! A Mondeóknak főleg kontakthibájuk van legalábbis én még nagyon komoly villamossági hibával nem találkoztam legalábbis az MK2 benzinesnél de majd a szakik megszakértik neked a talin és akkor már előrébb lesztek! Azért majd ha már jó lesz írd meg hogy mi volt a bibi! wave
ha jól rémlik, akkor izzócserével kezdte...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20166 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:31:39 »

akkor valszeg, nem lesz más megoldás, mint amit a kolléga javasolt.
ha gondolod, beszúrok egy kapcsolási rajzot a kocsidhoz a vasárnapi hibakereséshez. ha tudod, kinyomtatod és akkor nem kell a sötétben tapogatózni. ennyit tudok segíteni.


Nyugodtan zárd össze egy csavarhúzóval mert úgysem fog semmit csinálni mert nincs ott ménkű! Ha pedig mégis van akkor biztos hogy az izzó rossz még ha nem is látszik és akkor egy bizti meg egy izzócsere oszt jónapot! A ködlámpánál is először az izzócserével kezd el aztán jöhet a bizti meg a relé! A Mondeóknak főleg kontakthibájuk van legalábbis én még nagyon komoly villamossági hibával nem találkoztam legalábbis az MK2 benzinesnél de majd a szakik megszakértik neked a talin és akkor már előrébb lesztek! Azért majd ha már jó lesz írd meg hogy mi volt a bibi! wave

Persze kitudom nyomtatni, és akkor vasárnap megszakértjük. Mindenképpen megírom hogy mi a fejlemény.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20167 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:33:02 »

ha jól rémlik, akkor izzócserével kezdte...

Igen az izzót már egyszer kicseréltem és meg sem nyikkant. De a régin sem volt semmi rendellenes.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20168 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:35:35 »

neked melyikhez kell rajz? a 97-eshez, vagy a 98-ashoz? mert a tis külön kezeli őket.

Nem az enyémhez kell de lényegében ugyanaz a verda tehát nézheted akár az enyémet is: 1998-as 5-ajtós 2.0 16V Zetec GHIA
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20169 Dátum: 2012.12.07 péntek, 18:36:34 »

Igen az izzót már egyszer kicseréltem és meg sem nyikkant. De a régin sem volt semmi rendellenes.

Na mindjárt akkor kellett volna a csavarhúzó!  nyes



UI: anno az Escortoknál a csatikban voltak kontaktosak a kis érintkezőlapok és az égőnél a középérintkezők szerettek kihajlani és megrozsdásodni
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.07 péntek, 18:39:22 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20170 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:37:37 »

Persze kitudom nyomtatni, és akkor vasárnap megszakértjük. Mindenképpen megírom hogy mi a fejlemény.

Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20171 Dátum: 2012.12.07 péntek, 19:46:19 »

Nem az enyémhez kell de lényegében ugyanaz a verda tehát nézheted akár az enyémet is: 1998-as 5-ajtós 2.0 16V Zetec GHIA

Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20172 Dátum: 2012.12.07 péntek, 20:26:16 »




Köszönöm!  worship


UI: ugye biztos hogy jót adtál most nekem?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20173 Dátum: 2012.12.07 péntek, 20:36:34 »

Köszönöm!  worship


UI: ugye biztos hogy jót adtál most nekem?  wow1
elvileg igen. ha nem stimmel valami, az a tis hibája.
de simán be tudjuk azonosítani, ha helyzetben vagy. rámszólsz és keresek, ha nem stimmel.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20174 Dátum: 2012.12.08 szombat, 00:55:08 »




Köszöntem!  worship

Nekem ez tök kínai, de vasárnap hátha lesz valaki aki letudja olvasni. Az angol szöveggel nincs gond, csak egyszerűen nem tudom elképzelni ezt az autóba hogy hogy lehet.  vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20175 Dátum: 2012.12.08 szombat, 02:10:55 »

Köszöntem!  worship

Nekem ez tök kínai, de vasárnap hátha lesz valaki aki letudja olvasni. Az angol szöveggel nincs gond, csak egyszerűen nem tudom elképzelni ezt az autóba hogy hogy lehet.  vigyor3

Pedig szerintem német... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #20176 Dátum: 2012.12.08 szombat, 23:35:45 »

Én a kapcsolót kizárnám hiszen a többit szépen működteti!
A kapcsrajzot ha jól értelmezem, akkor a kapcsoló külön kapcsolja a bal meg a jobb oldali lámpát, szóval akár a kapcsoló is lehet rossz.

Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #20177 Dátum: 2012.12.08 szombat, 23:38:31 »

És már tudni fogod hogy melyik tyúkbél megy hátra a helyzetjelződhöz ami nem akar műxeni! Ha megvan a szál akkor a kapcsolónál rámérsz mert ott még biztos van ménkű aztán megnézed hogy milyen színű és merre megy hátra és a küszöbnél lévő műagyag takarót leszeded megkeresed azt a szálat és beleszúrsz egy gombostűt és rámérsz vagy próbalámpával leteszteled hogy ott van-e még ménkű! Aztán egyszer csak nem lesz mire hátraérsz és így meg lehet találni a hibát!
Kapcsrajz szerint egy piros/sárga vezeték megy a kapcsolótól a biztosítékig, onnan meg narancssárga megy hátra. Jól értelmeztem?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20178 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 00:11:57 »

A kapcsrajzot ha jól értelmezem, akkor a kapcsoló külön kapcsolja a bal meg a jobb oldali lámpát, szóval akár a kapcsoló is lehet rossz.

Amúgy igazad lenne de ha a kapcsoló lenne rossz akkor elöl sem kapcsolná a helyzetjelzőt de mivel ott jó ezért emiatt én már az elején alapból kizártam a kapcsolóhibát! Teccikérteni?  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20179 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 00:15:00 »

Kapcsrajz szerint egy piros/sárga vezeték megy a kapcsolótól a biztosítékig, onnan meg narancssárga megy hátra. Jól értelmeztem?

Ha hátul is találsz narancssárgát akkor jól!
Amúgy nekem úgy rémlik hogy mintha tényleg láttam volna narancssárga spagócát is hátul! De erre nem esküdnék meg mert keverhetem a kp-záros tyúkbelekkel mert mostanában azzal volt dolgom!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #20180 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 08:52:57 »

Amúgy igazad lenne de ha a kapcsoló lenne rossz akkor elöl sem kapcsolná a helyzetjelzőt de mivel ott jó ezért emiatt én már az elején alapból kizártam a kapcsolóhibát! Teccikérteni?  wave
Értem én, de ez a kapcsrajzból nem derül ki, bár gondolhattam volna.  taps
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20181 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 12:32:57 »

Szóval, ma végre tovább jutottam a csak szélvédőrefúj problémámmal, az biztos, hogy vákum az jön az utastérbe, de ennyi. Ideiglenes jelleggel, szétakasztottam a bal oldalon a rudazatot, és beállítottam egy fix állásba, így most mindenhová fúj. De érdekelne, hogy hogy tudnék tovább jutni a feltárással. Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20182 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:47:31 »

Digitklímás fórumtársak !
Az normális (ill. mindenkinek így csinál digitklíma esetén), hogy ha az AWS-en a piros hópihe világít, akkor is be-be ránt a klíma? AC-t ugye ilyenkor nem lehet már nyomkodni, ill. fölösleges, mert nem engedi (logikusan), viszont érdekesnek találom, hogy ettől függetlenül, igaz hűtőventi nélkül, de néha, mikor már üzemmeleg a motor pl. 22-23 fokra belőve, azért csak berántja a kompresszort. Automatán akar párátlanítani esetleg? De ez megint fura, mert mikor a már a piros hópihe világít, akkor 0 fok alatt kell lennie a hőmérsékletnek és ilyenkor már azért nem feltétlen van pára... Smiley
Vagy túl intelligens, vagy túl buta ez a rendszer, mondjatok saját tapasztalatot legyetek szívesek !  worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20183 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 15:59:44 »

Digitklímás fórumtársak !
Az normális (ill. mindenkinek így csinál digitklíma esetén), hogy ha az AWS-en a piros hópihe világít, akkor is be-be ránt a klíma? AC-t ugye ilyenkor nem lehet már nyomkodni, ill. fölösleges, mert nem engedi (logikusan), viszont érdekesnek találom, hogy ettől függetlenül, igaz hűtőventi nélkül, de néha, mikor már üzemmeleg a motor pl. 22-23 fokra belőve, azért csak berántja a kompresszort. Automatán akar párátlanítani esetleg? De ez megint fura, mert mikor a már a piros hópihe világít, akkor 0 fok alatt kell lennie a hőmérsékletnek és ilyenkor már azért nem feltétlen van pára... Smiley
Vagy túl intelligens, vagy túl buta ez a rendszer, mondjatok saját tapasztalatot legyetek szívesek !  worship
nekem a héten nem engedte még bekapcsolni sem, de ma viszont magától kigyulladt az a/c felirat, pedig ma is piros hópihe volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20184 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 16:11:33 »

Digitklímás fórumtársak !
Az normális (ill. mindenkinek így csinál digitklíma esetén), hogy ha az AWS-en a piros hópihe világít, akkor is be-be ránt a klíma? AC-t ugye ilyenkor nem lehet már nyomkodni, ill. fölösleges, mert nem engedi (logikusan), viszont érdekesnek találom, hogy ettől függetlenül, igaz hűtőventi nélkül, de néha, mikor már üzemmeleg a motor pl. 22-23 fokra belőve, azért csak berántja a kompresszort. Automatán akar párátlanítani esetleg? De ez megint fura, mert mikor a már a piros hópihe világít, akkor 0 fok alatt kell lennie a hőmérsékletnek és ilyenkor már azért nem feltétlen van pára... Smiley
Vagy túl intelligens, vagy túl buta ez a rendszer, mondjatok saját tapasztalatot legyetek szívesek !  worship

A piros hópihe csak 0 alatt világít és ennyi! Az A/C gombot mindig tudod ki-be nyomkodni kivéve ha a szélvédőrefújó állásba kapcsolod a választókapcsolót mert ott nem tudod kikapcsolni! A klímakompresszor meg mindig ki-be kapcsolgat télen is és nyáron is mert így van megtervezve a rendszer és a külső hőmérséklethez nincsen köze ennek a résznek! De mivel így kérdezted ezért inkább akkor túl buta ez a rendszer!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20185 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 16:18:19 »

A piros hópihe csak 0 alatt világít és ennyi! Az A/C gombot mindig tudod ki-be nyomkodni kivéve ha a szélvédőrefújó állásba kapcsolod a választókapcsolót mert ott nem tudod kikapcsolni! A klímakompresszor meg mindig ki-be kapcsolgat télen is és nyáron is mert így van megtervezve a rendszer és a külső hőmérséklethez nincsen köze ennek a résznek! De mivel így kérdezted ezért inkább akkor túl buta ez a rendszer!  wave
pont ez a lényeg, hogy nem mindig lehet kapcsolni. sőt pár napja nekem még a szélvédőre állítva sem ment
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20186 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 16:22:28 »

pont ez a lényeg, hogy nem mindig lehet kapcsolni. sőt pár napja nekem még a szélvédőre állítva sem ment

Az első tippem az lenne hogy kevés benne a gáz és ezért a hideg miatt kevesebb a rendszerben a nyomás és ilyenkor a nyomáskapcsoló letiltja a rendszert! Meleg motortérnél be tudod kapcsolni?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #20187 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 16:53:14 »

Azért ennyire nem "buta" a rendszer, ennél sokkal komplikáltabb. Korábbi telek alkalmával már volt róla szó, hogy meghatározott hőmérséklet alatt (gyártó szerint +4 fok) nem húz be a kompresszor. Ezt a hőmérsékletet viszont nem úgy kell érteni, hogy a fedcomp/AWS szerinti mért érték.
Arra figyel a rendszer, hogy a kapilláriscső ne fagyjon szét, ezért meghatározott körülmények között (pl kint -10 van, de a motorvíz 90 fokos a motortérben pedig 23 fok van) még engedi behúzni, alatta már nem.

Azt sohasem tudtam kiszedni a gyáriakból, hogy pontosan mit mér, de valószínűnek tartom, hogy az összes víz-levegő szenzor jelét mediálja és az alapján dönt az ECU, hogy lehet-e klímázni, vagy sem.

Nálam pl úgy működik (ha kint állok a szabadban), hogy mínuszokban benyomhatom a klíma gombot, az A/C felirat megjelenik, de a kompresszor kuplung nem zár, így nem húz be. Aztán menet közben - amikor már üzemmeleg minden - gombnyomásra behúz a kompresszor is. email   
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20188 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 17:31:22 »

Digitklímás fórumtársak !
Az normális (ill. mindenkinek így csinál digitklíma esetén), hogy ha az AWS-en a piros hópihe világít, akkor is be-be ránt a klíma? AC-t ugye ilyenkor nem lehet már nyomkodni, ill. fölösleges, mert nem engedi (logikusan), viszont érdekesnek találom, hogy ettől függetlenül, igaz hűtőventi nélkül, de néha, mikor már üzemmeleg a motor pl. 22-23 fokra belőve, azért csak berántja a kompresszort. Automatán akar párátlanítani esetleg? De ez megint fura, mert mikor a már a piros hópihe világít, akkor 0 fok alatt kell lennie a hőmérsékletnek és ilyenkor már azért nem feltétlen van pára... Smiley
Vagy túl intelligens, vagy túl buta ez a rendszer, mondjatok saját tapasztalatot legyetek szívesek !  worship

Szívesen segítenék a tapasztalataimmal Error de nekem abszolut  semmit nem csinál a klíma mert valahol ereszt a rendszer és nincs benne gáz így be se kapcsol sajnos hiába kapcsolom be nem történik semmi gondolom a gáz hiánya miatt Sad Undecided
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20189 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 21:07:41 »


Nyugodtan zárd össze egy csavarhúzóval mert úgysem fog semmit csinálni mert nincs ott ménkű! Ha pedig mégis van akkor biztos hogy az izzó rossz még ha nem is látszik és akkor egy bizti meg egy izzócsere oszt jónapot! A ködlámpánál is először az izzócserével kezd el aztán jöhet a bizti meg a relé! A Mondeóknak főleg kontakthibájuk van legalábbis én még nagyon komoly villamossági hibával nem találkoztam legalábbis az MK2 benzinesnél de majd a szakik megszakértik neked a talin és akkor már előrébb lesztek! Azért majd ha már jó lesz írd meg hogy mi volt a bibi! wave

No, akkor a fejlemények. Még mindig nem ég a jobb hátsó helyzetjelzőm, megszakértettük a többiekkel de érdekes dologba ütköztünk. Az izzók jók, feszültség van a csatiban és az izzótáblában is, de világítani már nem akar. László klubtárs nagyon kitett magáért megpróbálkoztunk mindennel, direktbe kötöttük a csatit és az izzót, de így sem világít. Vezeték problémára gyanakszunk, jövőhéten elmegyek egy autóvillamosságihoz és remélhetőleg minden kiderül.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20190 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 21:13:41 »

No, akkor a fejlemények. Még mindig nem ég a jobb hátsó helyzetjelzőm, megszakértettük a többiekkel de érdekes dologba ütköztünk. Az izzók jók, feszültség van a csatiban és az izzótáblában is, de világítani már nem akar. László klubtárs nagyon kitett magáért megpróbálkoztunk mindennel, direktbe kötöttük a csatit és az izzót, de így sem világít. Vezeték problémára gyanakszunk, jövőhéten elmegyek egy autóvillamosságihoz és remélhetőleg minden kiderül.
így akkor csak test hiba lehet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #20191 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 21:16:44 »

így akkor csak test hiba lehet.
Test jónak mutatkozott, nem találtunk kontakthibát.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20192 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 21:22:56 »

Test jónak mutatkozott, nem találtunk kontakthibát.
de ha delej van, akkor csak az marad, hogy nem zár az áramkör...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20193 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 21:30:06 »

No, akkor a fejlemények. Még mindig nem ég a jobb hátsó helyzetjelzőm, megszakértettük a többiekkel de érdekes dologba ütköztünk. Az izzók jók, feszültség van a csatiban és az izzótáblában is, de világítani már nem akar. László klubtárs nagyon kitett magáért megpróbálkoztunk mindennel, direktbe kötöttük a csatit és az izzót, de így sem világít. Vezeték problémára gyanakszunk, jövőhéten elmegyek egy autóvillamosságihoz és remélhetőleg minden kiderül.

Én mondtam hogy zárd össze és akkor kiderült volna minden egyből! És azt is megmondtam hogy valószínűleg hátul lesz a hiba! A most leírtak alapján szerintem a csatlakozónál lesz a bibi de én találkoztam már elkötéssel is bár az pont nem Mondeó volt! Kár hogy nem itt laktok mert megnéztem volna és lehetett volna fogadni hogy az ötperces vagy a kétperces hibafeltárásba került volna bele ez a probléma! Ezzel nem nagyképűsködni akarok hanem inkább arra próbállak rávenni hogy ne vidd el párezerért egy ampervadászhoz hanem vegyél egy multimétert vagy csinálj egy próbalámpát esetleg nézz körül a tacskóban egy fázisceruza vagy kereső után és próbáld meg megoldani te magad a dolgot mert szerintem neked is sikerülne összehozni ha nem adnád fel ilyen könnyen és tanulhatnál is belőle mert ezek szerint felétek a talikon nincsenek valami nagy villamossági mágusok és így te is tudnád erősíteni a csapatot! Azért akárhogy is lesz azért majd írd meg a fejleményeket!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #20194 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 21:41:35 »

Én mondtam hogy zárd össze és akkor kiderült volna minden egyből! És azt is megmondtam hogy valószínűleg hátul lesz a hiba! A most leírtak alapján szerintem a csatlakozónál lesz a bibi de én találkoztam már elkötéssel is bár az pont nem Mondeó volt! Kár hogy nem itt laktok mert megnéztem volna és lehetett volna fogadni hogy az ötperces vagy a kétperces hibafeltárásba került volna bele ez a probléma! Ezzel nem nagyképűsködni akarok hanem inkább arra próbállak rávenni hogy ne vidd el párezerért egy ampervadászhoz hanem vegyél egy multimétert vagy csinálj egy próbalámpát esetleg nézz körül a tacskóban egy fázisceruza vagy kereső után és próbáld meg megoldani te magad a dolgot mert szerintem neked is sikerülne összehozni ha nem adnád fel ilyen könnyen és tanulhatnál is belőle mert ezek szerint felétek a talikon nincsenek valami nagy villamossági mágusok és így te is tudnád erősíteni a csapatot! Azért akárhogy is lesz azért majd írd meg a fejleményeket!  wave
László fórumtárs nézte a gépet. Mérte a feszt a foglalatban, volt. Néztünk kontaktot a testek között, nem volt bibi. Mozgattuk az izzót a foglalatban, semmi. Mi nem is állítottuk, hogy autóvillamossági szerelők vagyunk, de a jószándék nem volt kétséges, mindannyian segíteni akartunk. Sajnos itt megállt a mi tudományunk. Én tudok egy jó szerelőt, majd összehozom Makkert vele. Nem fog súlyos ezrekbe kerülni egy javítás sem. Ha kicsi a baj, akkor nem fog Makkernek fájni, én lezsírozom. Ha meg komolyabb a baj, akkor mégiscsak jó, hogy lesz a közelben villanyász.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #20195 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 21:42:47 »

Én mondtam hogy zárd össze és akkor kiderült volna minden egyből! És azt is megmondtam hogy valószínűleg hátul lesz a hiba! A most leírtak alapján szerintem a csatlakozónál lesz a bibi de én találkoztam már elkötéssel is bár az pont nem Mondeó volt! Kár hogy nem itt laktok mert megnéztem volna és lehetett volna fogadni hogy az ötperces vagy a kétperces hibafeltárásba került volna bele ez a probléma! Ezzel nem nagyképűsködni akarok hanem inkább arra próbállak rávenni hogy ne vidd el párezerért egy ampervadászhoz hanem vegyél egy multimétert vagy csinálj egy próbalámpát esetleg nézz körül a tacskóban egy fázisceruza vagy kereső után és próbáld meg megoldani te magad a dolgot mert szerintem neked is sikerülne összehozni ha nem adnád fel ilyen könnyen és tanulhatnál is belőle mert ezek szerint felétek a talikon nincsenek valami nagy villamossági mágusok és így te is tudnád erősíteni a csapatot! Azért akárhogy is lesz azért majd írd meg a fejleményeket!  wave

Ahogy mondod én már feladtam, szeretek dolgokat magam megcsinálni, elintézni és jó érzéssel tölt el ha sikerül. De ehhez nem értek, halvány lila gőzöm sincs hozzá, olyan alapvető dolgokat megtudtam csinálni hogy biztosítékcsere, izzócsere és kitudtam volna cserélni egy izzótáblát vagy egy csatit de ez minden innentől kezdve szakemberre bízom.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20196 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 22:02:13 »

Ahogy mondod én már feladtam, szeretek dolgokat magam megcsinálni, elintézni és jó érzéssel tölt el ha sikerül. De ehhez nem értek, halvány lila gőzöm sincs hozzá, olyan alapvető dolgokat megtudtam csinálni hogy biztosítékcsere, izzócsere és kitudtam volna cserélni egy izzótáblát vagy egy csatit de ez minden innentől kezdve szakemberre bízom.

Ha rám hallgattál volna és bedugsz egy csavarhúzót a foglalatba és nem történik semmi akkor rámértetek volna a foglalatra és ha ott még van ménkű akkor máris kiderült volna hogy a lámpa panel a ludas! Ha meg bedugod a csavarhúzót és kiveri a biztosítékot akkor végig van ménkű és vagy csak a az érintkezők vannak elgörbülve vagy eloxidálódva vagy az égő kukás! Azért én egy másik Mondi panéljével egy próba erejéig megcseréltem volna a kettőt és rádugtam volna egymás csatijára a helyetekben ha már ennyi autó ott volt egyszerre és akkor is lehet hogy kijött volna a hiba! Ez is csak egy egyperces meló lett volna és máris lehet hogy előrébb lennétek! Na majd ha legközelebb ilyen lesz akkor egy páran adunk telószámot és akkor ott helyben még akár hangban is jobban tudunk segíteni nektek mint így! Azért sajnálom hogy nem jött össze!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #20197 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 22:27:53 »

Ha rám hallgattál volna és bedugsz egy csavarhúzót a foglalatba és nem történik semmi akkor rámértetek volna a foglalatra és ha ott még van ménkű akkor máris kiderült volna hogy a lámpa panel a ludas! Ha meg bedugod a csavarhúzót és kiveri a biztosítékot akkor végig van ménkű és vagy csak a az érintkezők vannak elgörbülve vagy eloxidálódva vagy az égő kukás! Azért én egy másik Mondi panéljével egy próba erejéig megcseréltem volna a kettőt és rádugtam volna egymás csatijára a helyetekben ha már ennyi autó ott volt egyszerre és akkor is lehet hogy kijött volna a hiba! Ez is csak egy egyperces meló lett volna és máris lehet hogy előrébb lennétek! Na majd ha legközelebb ilyen lesz akkor egy páran adunk telószámot és akkor ott helyben még akár hangban is jobban tudunk segíteni nektek mint így! Azért sajnálom hogy nem jött össze!  szomoru1
Kettes Mondeo csak Makkeré volt jelen, ezért nem tudtuk senkiével sem felcserélni. Megtettünk minden tőlünk telhetőt, hidd el. Szerintem ne azzal foglalkozzunk, hogy mi lett volna ha, hanem várjuk kíváncsian a probléma megoldását. Valószínűnek tartom, hogy valami pici gubanc van, és a villanyász haverom fél perc alatt megcsinálja, miközben rajtunk mosolyog. Megoldjuk és a hiba okáról beszámolunk.  integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #20198 Dátum: 2012.12.09 vasárnap, 22:40:57 »

Kettes Mondeo csak Makkeré volt jelen, ezért nem tudtuk senkiével sem felcserélni. Megtettünk minden tőlünk telhetőt, hidd el. Szerintem ne azzal foglalkozzunk, hogy mi lett volna ha, hanem várjuk kíváncsian a probléma megoldását. Valószínűnek tartom, hogy valami pici gubanc van, és a villanyász haverom fél perc alatt megcsinálja, miközben rajtunk mosolyog. Megoldjuk és a hiba okáról beszámolunk.  integet2

Én is erre tippelek de azért várjuk a beszámolót!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20199 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 02:06:15 »

A piros hópihe csak 0 alatt világít és ennyi! Az A/C gombot mindig tudod ki-be nyomkodni kivéve ha a szélvédőrefújó állásba kapcsolod a választókapcsolót mert ott nem tudod kikapcsolni! A klímakompresszor meg mindig ki-be kapcsolgat télen is és nyáron is mert így van megtervezve a rendszer és a külső hőmérséklethez nincsen köze ennek a résznek! De mivel így kérdezted ezért inkább akkor túl buta ez a rendszer!  wave
Ez írtam én is. Grin A sárga 4 foknál világít, a piros 0 alatt. Az AC-t nálam hiába nyomkodom "nagyon hidegben" (piros), mert kidobja egy pillanatra az AC jelzést a kijelző, de vissza is veszi, azaz nem kapcsolható be. Majdnem úgy, mint a szélvédőre fúvás/párátlanítás esetében. Viszont jobb időben ugye meg automatán belövi mellé az A/C-t is. (mármint a grafikont, mert a kompresszor beindul néha, kijelzéstől függetlenül) Érdekes. Viszont, ha jóbb (sárga/nincs jelzés) időben kilövöm az AC-t akkor az nem kapcsol be magától. Sem a kompresszor, sem a hűtő. Köszi a tippeket ! Smiley

pont ez a lényeg, hogy nem mindig lehet kapcsolni. sőt pár napja nekem még a szélvédőre állítva sem ment
Igen, ha nagyon hideg van hiába teszed szélvédőre, nem lövi a klímát be automatán, csak üzemmeleg motornál. Viszont én spec. nem kapok A/C jelzést olyankor sem, csak érzem/hallom, hogy beránt. (a hűtő nélkül) Melegben kijelzi. Dolgozni meg dolgozik. Smiley

Szívesen segítenék a tapasztalataimmal Error de nekem abszolut  semmit nem csinál a klíma mert valahol ereszt a rendszer és nincs benne gáz így be se kapcsol sajnos hiába kapcsolom be nem történik semmi gondolom a gáz hiánya miatt Sad Undecided
Köszönöm, kedves vagy. Smiley Nem párásodsz nagyon? (nálam egyébként a tűzfal előtti csőcsatlakozásnál volt a bibi és a klímás azt mondta, hogy szét van barmolva a persely része, új cső kell, ami igaz is volt részben, de mindössze egy tömítést kellett kicserélni (egy mezei klímással) és azóta semmi gond. Lényeg, hogy normális szerszámmal legyen széthúzva a cső. Smiley

Azért ennyire nem "buta" a rendszer, ennél sokkal komplikáltabb. Korábbi telek alkalmával már volt róla szó, hogy meghatározott hőmérséklet alatt (gyártó szerint +4 fok) nem húz be a kompresszor. Ezt a hőmérsékletet viszont nem úgy kell érteni, hogy a fedcomp/AWS szerinti mért érték.
Arra figyel a rendszer, hogy a kapilláriscső ne fagyjon szét, ezért meghatározott körülmények között (pl kint -10 van, de a motorvíz 90 fokos a motortérben pedig 23 fok van) még engedi behúzni, alatta már nem.

Azt sohasem tudtam kiszedni a gyáriakból, hogy pontosan mit mér, de valószínűnek tartom, hogy az összes víz-levegő szenzor jelét mediálja és az alapján dönt az ECU, hogy lehet-e klímázni, vagy sem.

Nálam pl úgy működik (ha kint állok a szabadban), hogy mínuszokban benyomhatom a klíma gombot, az A/C felirat megjelenik, de a kompresszor kuplung nem zár, így nem húz be. Aztán menet közben - amikor már üzemmeleg minden - gombnyomásra behúz a kompresszor is. email    

Ez lehet akkor a valós, hogy mindent figyel a rendszer. Ahogy feljebb írtam, én nyomkodhatom az AC gombot, mint süket a csöngőt hidegben, nem jelenik meg csak egy pillanatra az A/C jelzés, utána el is tűnik és nem is ránt be a kompresszor. Ahogy hidegben kijön a "hideg sávból" a vízhőmérő már elkezd mindent magától csinálni. Cheesy Viszont A/C jelzést nem mutat a kis dög, csak érzem, hogy nah, most rántott be. Smiley


Summa summarum, akkor ezek szerint normális dolog, nem kell meglepődnöm. Azt viszont a leírásaitok alapján kivettem, hogy (nálam legalábbis) csak akkor dobja a kijelzőre az A/C grafikont, amikor a hűtők is beindulnak. Mert megy a klíma kompresszor (hallom, klattyog, meg leesik a fordulat), párátlanít is, de a hűtőt nem indítja be, logikusan, mert minek, elég hideg van, akadályozná a motor felmelegedését. Érdekes rendszer. Bár túl sok szabad kezet nem ad, hiába csak "félautomata" a cuccos...
Köszönöm mindenkinek!  worship wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.10 hétfő, 02:09:33 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 [404] 405 406 407 408 409 410 411 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.