Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:18:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 438 439 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358345 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21550 Dátum: 2013.08.14 szerda, 12:05:38 »

Teljesen igaza van a szerelődnek. 2.0 vegyél, minél felszereltebbet. Nekem harmadik éve van meg, de tipikus hibáját nem igazán tudok a rozsdán kívül. Amik voltak azok teljesen átlagos dolgok. Talán a vákum problémák amik okozhatnak fejtörést, és felesleges alkatrész cserélgetést  hehe pár100ft-os téma. dízelt teljesen kizártad?

Szia!
A dízelt nem kizártam, hanem eleve fel sem merült :-))) Benzingőzben nőttem fel, sose volt szimpatikus a dízel üzem, másrészt pedig évi 8-10 ezer km-ert megyek max. Mint egy vasárnapi autós, csak kalapom nincs :-))) Viszont bólogatós kutyám az van :-))))
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21551 Dátum: 2013.08.14 szerda, 12:07:28 »

Ha megengedtek egy kis bemutatkozást, még annyit érdemes tudni rólam, hogy bár nem vagyok autószerelő, de sokmindent magam is megcsinálgatok. Pl.: olajcsere, egyszerűbb alkatrészek javítása, cseréje. Vannak ökölszabályok, melyeket betartok, pl: fékhez, futóműhöz, kormányműhöz nem nyúlunk, azt csinálja meg a szerelő. Csak olyanhoz nyúlok, ami nem életveszélyes :-)

Amúgy pedig egy átlagos állapotú autóra vágyom. Nincsenek illúzióim, nyilván ennyi pénzért, 13+ éves autóból nem lehet szalon-példányt kapni. Szeretnék egy kategóriájában jó állapotút, amivel nagy gondok ne legyenek, az apróságokat meg majd szépen sorban rendbe rakosgatom. Aztán menjen a végtelenségig :-)
Sajnos sok a lelakott "melós" kocsi (főleg a kombiból), vagy pedig a kereskedésekben kiglancolt "nemdohányzó garázsban tartott svájci orvos házaspártól" c. kategória, 87.000 km-errel".... ismeritek :-))))
Emiatt sajnos nehéz a választás, bár még csak a keresgélés/nézelődés elején vagyok.

Jelenleg egy Totoyám van, amit kétszer vettem (először és utoljára :-)) és hamarosan túlteszek rajta, amint megvan a Mondeo. Előtte német(amerikai) autóim voltak, Opelek, maximális elégedettséggel, ezért gondoltam, hogy visszatérek a német(amerikai) autókhoz, csak most nem General Motors, hanem Henry :-))

Juteszembe:
Automata váltótól mennyire kell "félni" ? A kényelemmel nincs bajom :-))) csak az általános rémhírek vannak a fejemben, miszerint ha gond van vele, sokkal drágább a javítás, illetve, hogy literekkel többet fogyaszt, mint a kézi.
Erről esetleg tapasztalat/vélemény?

Nagyon köszi!!

Nyugodtan zárd csak ki. Ha csak nem valami bomba biztos keveset futottat nem találsz.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21552 Dátum: 2013.08.14 szerda, 12:12:14 »

Szia!
A dízelt nem kizártam, hanem eleve fel sem merült :-))) Benzingőzben nőttem fel, sose volt szimpatikus a dízel üzem, másrészt pedig évi 8-10 ezer km-ert megyek max. Mint egy vasárnapi autós, csak kalapom nincs :-))) Viszont bólogatós kutyám az van :-))))

Akkor tényleg a benzines való neked  smile mikor hozzám került a vas, első évben 50ezret pakoltam bele smile Egyébként nem szhar a toyota csak kifogtad. Nyugi ebből is kilehet  taps itt is van pár ember a fórumon aki azt mondja soha többet ford.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21553 Dátum: 2013.08.14 szerda, 12:31:59 »

Akkor tényleg a benzines való neked  smile mikor hozzám került a vas, első évben 50ezret pakoltam bele smile Egyébként nem szhar a toyota csak kifogtad. Nyugi ebből is kilehet  taps itt is van pár ember a fórumon aki azt mondja soha többet ford.  vigyor3
Szia!
Sajnos tényleg szhar a Totoya... Nem csak az enyém... Az újakkal is nagy a baj, érdemes elolvasni a totalcar cikkét az új aurisról. A másik dolog pedig, hogy nem az a baj, ha valami elromlik, hanem az, hogy nincs hozzá alkatrész, cserébe viszont qrva drága. Ami egy Opelhez 3000 Ft, az a Mondeóhoz 5000, a totoyához 25000... Ilyen nagyságrendekről beszélünk. Ja, és ugyanaz az alkatrész. Semmivel nem bonyolultabb, semmivel nem minőségibb. Csak az embléma más rajta. Felháborító. Ezért döntöttem úgy 4 év és óriási nagy csalódottság után, hogy japók balra el, és visszatérünk a gyökerekhez.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21554 Dátum: 2013.08.14 szerda, 12:36:23 »

Szia!
Sajnos tényleg szhar a Totoya... Nem csak az enyém... Az újakkal is nagy a baj, érdemes elolvasni a totalcar cikkét az új aurisról. A másik dolog pedig, hogy nem az a baj, ha valami elromlik, hanem az, hogy nincs hozzá alkatrész, cserébe viszont qrva drága. Ami egy Opelhez 3000 Ft, az a Mondeóhoz 5000, a totoyához 25000... Ilyen nagyságrendekről beszélünk. Ja, és ugyanaz az alkatrész. Semmivel nem bonyolultabb, semmivel nem minőségibb. Csak az embléma más rajta. Felháborító. Ezért döntöttem úgy 4 év és óriási nagy csalódottság után, hogy japók balra el, és visszatérünk a gyökerekhez.

Esetleg kérdezd meg Őt, hátha meg van még neki. Itt még körülnézhetsz.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21555 Dátum: 2013.08.14 szerda, 12:44:25 »

Esetleg kérdezd meg Őt, hátha meg van még neki. Itt még körülnézhetsz.

Köszi szépen, megkérdeztem "őt", várom a választ. HA lesz több időm, böngészni is fogok. Nagyon köszi!!! :-)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21556 Dátum: 2013.08.14 szerda, 12:46:27 »

Köszi szépen, megkérdeztem "őt", várom a választ. HA lesz több időm, böngészni is fogok. Nagyon köszi!!! :-)

 worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #21557 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:20:23 »


Juteszembe:
Automata váltótól mennyire kell "félni" ? A kényelemmel nincs bajom :-))) csak az általános rémhírek vannak a fejemben, miszerint ha gond van vele, sokkal drágább a javítás, illetve, hogy literekkel többet fogyaszt, mint a kézi.
Erről esetleg tapasztalat/vélemény?

Nagyon köszi!!

Ha találsz egy tényleg jó állapotú Mondit jó áron akkor ne foglalkozz vele ha pont automata váltós mert azt gond nélkül át lehet cserélni manuálisra amit egy jobb szerelő simán meg is csinál szóval csak emiatt ne zárj ki autót a listádról! Amúgy az automata többet fogyaszt de kényelmesebb is vezetni viszont alapból én sem ajánlanám szempontnak de ahogy írtam ne legyen kizáró ok sem! Persze ez csak az én véleményem mert amit bontok abból is a váltó át lett rakva egy behalt automata helyére a pedálsorral meg a kulisszával stb... együtt és nem is olyan vészesen nagy meló és azóta is szépen megy szóval ez ne legyen kizáró ok!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21558 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:30:23 »

Ha találsz egy tényleg jó állapotú Mondit jó áron akkor ne foglalkozz vele ha pont automata váltós mert azt gond nélkül át lehet cserélni manuálisra amit egy jobb szerelő simán meg is csinál szóval csak emiatt ne zárj ki autót a listádról! Amúgy az automata többet fogyaszt de kényelmesebb is vezetni viszont alapból én sem ajánlanám szempontnak de ahogy írtam ne legyen kizáró ok sem! Persze ez csak az én véleményem mert amit bontok abból is a váltó át lett rakva egy behalt automata helyére a pedálsorral meg a kulisszával stb... együtt és nem is olyan vészesen nagy meló és azóta is szépen megy szóval ez ne legyen kizáró ok!  wave

Szia!
Köszi szépen, ez hasznos infó volt!!! Nem gondoltam volna, hogy csont nélkül átszerelhető, ez tényleg jó hír. Nyilván ez akkor lesz aktuális ha találok egy minden szempontból csecse példányt, csak épp automatát, és netán rendetlenkedik a váltója.
:-)
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21559 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:45:13 »

Sziasztok!

Még abban segítsetek lécci, hogy hogyan vannak pontosan a felszereltségi szintek?
Úgy tudom, a Ghia a legjobban felszerelt, de lehet hogy rosszul tudom.
Van esetleg erről valami leírás valahol, hogy mely elnevezés mit takar? Vagy valami rangsor a legjobban felszerelttől a legfapadosabbig?

Nagyon köszi :-)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #21560 Dátum: 2013.08.14 szerda, 14:03:05 »

Sziasztok!

Még abban segítsetek lécci, hogy hogyan vannak pontosan a felszereltségi szintek?
Úgy tudom, a Ghia a legjobban felszerelt, de lehet hogy rosszul tudom.
Van esetleg erről valami leírás valahol, hogy mely elnevezés mit takar? Vagy valami rangsor a legjobban felszerelttől a legfapadosabbig?

Nagyon köszi :-)

A Ghia a legnagyobb felszereltség de ezekből is van elég sokféle! Az enyémben gyárilag minden benne van a tetőablakon kívűl de mivel ilyet úgysem fogsz találni ezért csak azt nézd hogy minél többminden legyen benne és működjenek is!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21561 Dátum: 2013.08.14 szerda, 15:25:10 »

Sziasztok!

Még abban segítsetek lécci, hogy hogyan vannak pontosan a felszereltségi szintek?
Úgy tudom, a Ghia a legjobban felszerelt, de lehet hogy rosszul tudom.
Van esetleg erről valami leírás valahol, hogy mely elnevezés mit takar? Vagy valami rangsor a legjobban felszerelttől a legfapadosabbig?

Nagyon köszi :-)

Az nem feltétlen fontos. Sokszor egy trend jobban fel van szerelve gyárilag, mint egy Ghia. Minden attól függ, hogy mivel rendelték meg korábban. Ezek a jelölések (Ghia, Trend Ambiente) csak egy csomag, amihez van rengeteg rendelhető extra. Az enyém Trend, de pl van benne gyári ultrahangos riasztó, ami egy másik fórumtársunk Ghia-jában nincs. Ne azt nézd, hogy mi van odaírva, hanem azt, hogy mi van benne. Soxor Ghia-ként hirdetnek Trend-et vagy uram bocsá Ambientét. A Ghia jól hangzik és a Ghia jelet meg bármelyik fordos boltban vagy bontóban meg lehet venni.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21562 Dátum: 2013.08.14 szerda, 15:43:50 »

Ha találsz egy tényleg jó állapotú Mondit jó áron akkor ne foglalkozz vele ha pont automata váltós mert azt gond nélkül át lehet cserélni manuálisra amit egy jobb szerelő simán meg is csinál szóval csak emiatt ne zárj ki autót a listádról! Amúgy az automata többet fogyaszt de kényelmesebb is vezetni viszont alapból én sem ajánlanám szempontnak de ahogy írtam ne legyen kizáró ok sem! Persze ez csak az én véleményem mert amit bontok abból is a váltó át lett rakva egy behalt automata helyére a pedálsorral meg a kulisszával stb... együtt és nem is olyan vészesen nagy meló és azóta is szépen megy szóval ez ne legyen kizáró ok!  wave

Azért ezzel páran nem értenének egyet. Főleg azok akik átépítették, és nem működik tökéletesen  hehe  rengeteg jeladót, kábelkötegeket, szerintem ecut és  imot is, tartóbakokat.... Ha így áll vételhez, nem baj ha a váltó behal rakok bele manuált. Vegyen egy évjárat, és motorazonos donort is mellé  taps és akkor a végére talán lesz egy jó autója.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21563 Dátum: 2013.08.14 szerda, 15:55:32 »

Azért ezzel páran nem értenének egyet. Főleg azok akik átépítették, és nem működik tökéletesen  hehe  rengeteg jeladót, kábelkötegeket, szerintem ecut és  imot is, tartóbakokat.... Ha így áll vételhez, nem baj ha a váltó behal rakok bele manuált. Vegyen egy évjárat, és motorazonos donort is mellé  taps és akkor a végére talán lesz egy jó autója.

Egyre izgibbeket írtok! köszi-köszi :-))))))))))))
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #21564 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:00:16 »

Azért ezzel páran nem értenének egyet. Főleg azok akik átépítették, és nem működik tökéletesen  hehe  rengeteg jeladót, kábelkötegeket, szerintem ecut és  imot is, tartóbakokat.... Ha így áll vételhez, nem baj ha a váltó behal rakok bele manuált. Vegyen egy évjárat, és motorazonos donort is mellé  taps és akkor a végére talán lesz egy jó autója.


Én pedig azzal nem értek egyet hogy ilyesmit be mersz ide írni! Mégis egy manuális váltóra szerinted milyen rengeteg jeladó meg kábelköteg menne, meg mi köze az ecunak meg az immónak egy váltóhoz?

Amúgy itt a környéken ami át lett építve az tökéletesen működik és ha rákérdeznék tőled hogy egy manuális váltónál mi nem tud tökéletesen működni ami az átépítés hibája akkor biztos vagyok benne hogy nem tudnál rá választ adni!

Egy váltóátépítés megáll 60-80000ft-ból és egy automataváltós gép ennél azért olcsóbb hogy egy váltóhibásról már ne is beszéljünk szóval lehet vele spórolni és én sem ajánlottam csak egy lehetőség ami járható!

De nem akarok sem veszekedni sem vitatkozni senkivel sem és én vagyok egy baromállat hogy amatőrként ilyet beírtam ide a sok profi közé ezért máris elnézést is kérek érte mindenkitől!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #21565 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:03:04 »

Egyre izgibbeket írtok! köszi-köszi :-))))))))))))

Részemről téma off majd a profik segítenek neked a továbbiakban!

Azért annyit még felajánlok hogy ha esetleg az elkövetkezendő hetekben Baranya megyében jársz akkor eljöhetsz hozzám Mondit bontani mert most megint van egy amit szét kell kapni kosárba és sokat tanulnál belő az tutti!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21566 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:05:34 »

Az nem feltétlen fontos. Sokszor egy trend jobban fel van szerelve gyárilag, mint egy Ghia. Minden attól függ, hogy mivel rendelték meg korábban. Ezek a jelölések (Ghia, Trend Ambiente) csak egy csomag, amihez van rengeteg rendelhető extra. Az enyém Trend, de pl van benne gyári ultrahangos riasztó, ami egy másik fórumtársunk Ghia-jában nincs. Ne azt nézd, hogy mi van odaírva, hanem azt, hogy mi van benne. Soxor Ghia-ként hirdetnek Trend-et vagy uram bocsá Ambientét. A Ghia jól hangzik és a Ghia jelet meg bármelyik fordos boltban vagy bontóban meg lehet venni.

Nékem a GLX volt úgy felszerelve, hogy Ghiában is ritka dolgokat pakoltattak bele vásárláskor... De mostmár azért majdnem minden benne van. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21567 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:11:44 »

Nékem a GLX volt úgy felszerelve, hogy Ghiában is ritka dolgokat pakoltattak bele vásárláskor... De mostmár azért majdnem minden benne van. Smiley

Gondolom. Azóta az enyémről is csak a váltókeret ezüst szzínéről mondaná meg bárki, hogy Trend. Fabetétet nem terveztem belerakni (annyira nem tetszik), de lehet, ha az összeset beletenném, még tetszene is. Ki tudja?  nemtudom  vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21568 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:12:09 »

Részemről téma off majd a profik segítenek neked a továbbiakban!

Azért annyit még felajánlok hogy ha esetleg az elkövetkezendő hetekben Baranya megyében jársz akkor eljöhetsz hozzám Mondit bontani mert most megint van egy amit szét kell kapni kosárba és sokat tanulnál belő az tutti!  wave

Annyit hozzátennék, hogy ha valaki vásárlásra adja a fejét, érdemes 2db-ot is venni az adott szériából. A kettőből tuti összeraksz egy jót. Smiley (csak legyen azonos) 1db jó állapotú, jó motorral, meg 1db lepusztult full-full ghia és kész a gabonapehely... idiota Cheesy
Minden esetre ne a felszereltség legyen az elsődleges szempont, mert "fillérekért" át lehet építeni egy autót "húde" felszereltre. Plusz közben még a titkos bajok is előkerülnek.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21569 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:17:40 »

Gondolom. Azóta az enyémről is csak a váltókeret ezüst szzínéről mondaná meg bárki, hogy Trend. Fabetétet nem terveztem belerakni (annyira nem tetszik), de lehet, ha az összeset beletenném, még tetszene is. Ki tudja?  nemtudom  vigyor3

Én már most vakarózok a rohadt műszerkeret "fa" színétől... Dobnám a fenébe... Gyárilag MK1-es műszerfallal, nagyon szép volt, fekete (ill. nagyon sötét kékes-mélyszürke), plusz minden fekete, gyári (!) (vagy legalábbis még németből származó) kevlár szerű dekormatricával. A karbonos cuccokat nem szeretem, főleg a kamut, de ez összességében qrva jól nézett ki. Sajna csak a kardánboxon maradt belőle, meg a bagótálcán, de kintről lehet rendelni MK2-eshez is, csak drága sajnos... De egyszer lesz, mert úgy volt az igazi. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21570 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:20:01 »

Annyit hozzátennék, hogy ha valaki vásárlásra adja a fejét, érdemes 2db-ot is venni az adott szériából. A kettőből tuti összeraksz egy jót. Smiley (csak legyen azonos) 1db jó állapotú, jó motorral, meg 1db lepusztult full-full ghia és kész a gabonapehely... idiota Cheesy
Minden esetre ne a felszereltség legyen az elsődleges szempont, mert "fillérekért" át lehet építeni egy autót "húde" felszereltre. Plusz közben még a titkos bajok is előkerülnek.
Szia!
Donor-autót egyelőre nem tervezek venni, inkább egy átlagos állapotút, amire nyilván kell rákölteni valamelyest (ésszerű határokon belül). Aztán legyen egy számomra elfogadható, szerethető, megbízható gép örökélet, atomcsapás +1 napig :-)))
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21571 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:21:13 »


Én pedig azzal nem értek egyet hogy ilyesmit be mersz ide írni! Mégis egy manuális váltóra szerinted milyen rengeteg jeladó meg kábelköteg menne, meg mi köze az ecunak meg az immónak egy váltóhoz?

Amúgy itt a környéken ami át lett építve az tökéletesen működik és ha rákérdeznék tőled hogy egy manuális váltónál mi nem tud tökéletesen működni ami az átépítés hibája akkor biztos vagyok benne hogy nem tudnál rá választ adni!

Egy váltóátépítés megáll 60-80000ft-ból és egy automataváltós gép ennél azért olcsóbb hogy egy váltóhibásról már ne is beszéljünk szóval lehet vele spórolni és én sem ajánlottam csak egy lehetőség ami járható!

De nem akarok sem veszekedni sem vitatkozni senkivel sem és én vagyok egy baromállat hogy amatőrként ilyet beírtam ide a sok profi közé ezért máris elnézést is kérek érte mindenkitől!  worship

tényleg fogalmam sincs.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21572 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:28:08 »

Én már most vakarózok a rohadt műszerkeret "fa" színétől... Dobnám a fenébe... Gyárilag MK1-es műszerfallal, nagyon szép volt, fekete (ill. nagyon sötét kékes-mélyszürke), plusz minden fekete, gyári (!) (vagy legalábbis még németből származó) kevlár szerű dekormatricával. A karbonos cuccokat nem szeretem, főleg a kamut, de ez összességében qrva jól nézett ki. Sajna csak a kardánboxon maradt belőle, meg a bagótálcán, de kintről lehet rendelni MK2-eshez is, csak drága sajnos... De egyszer lesz, mert úgy volt az igazi. Cheesy

A karbonfólia nekem is tetszik, csak még nem szántam rá magam, hogy megcsináljam/tassam. Alapból az órakeretet és a váltókeretet fóliáztatnám le, mert azok az ezüst színűek. A többi fekete. Nekem a műszerkeret alapból fekete (abból nincs is famintás) mivel az enyém MKIII-as. Volt fabetétes ajtókárpitom is, de eladtam az előzőekben leírtak miatt.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21573 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:28:16 »

Én már most vakarózok a rohadt műszerkeret "fa" színétől... Dobnám a fenébe... Gyárilag MK1-es műszerfallal, nagyon szép volt, fekete (ill. nagyon sötét kékes-mélyszürke), plusz minden fekete, gyári (!) (vagy legalábbis még németből származó) kevlár szerű dekormatricával. A karbonos cuccokat nem szeretem, főleg a kamut, de ez összességében qrva jól nézett ki. Sajna csak a kardánboxon maradt belőle, meg a bagótálcán, de kintről lehet rendelni MK2-eshez is, csak drága sajnos... De egyszer lesz, mert úgy volt az igazi. Cheesy

Pedig tud szép lenni a faminta. az enyémnek a színe és mintája kifejezetten bejövős.  beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21574 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:18:46 »

Engedjetek meg egy-két hülye kérdést egy kezdőtől :-)

A rövidítés mit jelent? MK2 ? Az M gondolom Mondeo, a 2-es pedig, hogy a 2. széria, avagy ráncfelvarrott, de mit jelent a "k" ?

Másik kérdésem, hogy az 1.8, és 2.0 benzines motorok vezérműszíjasak, vagy láncosak? Ha szíjasak, akkor hány km a csereperiódus, és nagyságrendileg mibe kerül a csere? Gondolom vízpumpa, feszítő görgők, stb. együtt cserélendők...

Örök hálám!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21575 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:55:52 »

Engedjetek meg egy-két hülye kérdést egy kezdőtől :-)

A rövidítés mit jelent? MK2 ? Az M gondolom Mondeo, a 2-es pedig, hogy a 2. széria, avagy ráncfelvarrott, de mit jelent a "k" ?

Másik kérdésem, hogy az 1.8, és 2.0 benzines motorok vezérműszíjasak, vagy láncosak? Ha szíjasak, akkor hány km a csereperiódus, és nagyságrendileg mibe kerül a csere? Gondolom vízpumpa, feszítő görgők, stb. együtt cserélendők...

Örök hálám!

Szimplán 1-es-2es-3-as-4es..... csak úgy mint egyes, kettes, hármas golf...  az mk valamelyik angol szó összetétel rövidítése lehet (tipus 1,2,3,4) ez más márkákra is vonatkozik... de egy angolos biztos jobban elmondja a lényegét majd.  Szíjas, gyári szerviz periódus 150ezer, illik 100-120nál cserélni korát tekintve. Vízpumpát érdemes  a szíjszettel együtt persze. kb 40-45-ből megvan az anyag költség. Nékem most continentál szett van fent, és teljesen renben van, ha jól számolom 9ik olajcserét futja már. 10ezernél szoktam cserélni smile kérdezz csak bátran.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21576 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:00:04 »

Szimplán 1-es-2es-3-as-4es..... csak úgy mint egyes, kettes, hármas golf...  az mk valamelyik angol szó összetétel rövidítése lehet (tipus 1,2,3,4) ez más márkákra is vonatkozik... de egy angolos biztos jobban elmondja a lényegét majd.  Szíjas, gyári szerviz periódus 150ezer, illik 100-120nál cserélni korát tekintve. Vízpumpát érdemes  a szíjszettel együtt persze. kb 40-45-ből megvan az anyag költség. Nékem most continentál szett van fent, és teljesen renben van, ha jól számolom 9ik olajcserét futja már. 10ezernél szoktam cserélni smile kérdezz csak bátran.

Szia!
Köszi a választ. Akkor e szíjcserét is érdemes bekalkulálni a vásárlást követően. Főleg ha "nemdohányzó garázsban tartották a megkímélt hölgy tulajdonost Svájcban" :-))))

Ezeknél az autóknál meg lehet állapítani valahogy (műszeresen, computerrel) hogy mennyi a valós km? Vagy csak az van amit az óra mutat, mivel ezekben még hagyományos számláló van?
Úgy tudom, hogy márkától függetlenül csak a 2004 után gyártott kocsiknál menti el a computer másik 2-3 helyre az órán kívül.
De lehet hogy ez hülyeség...
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #21577 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:01:02 »

Köszi szépen, megkérdeztem "őt", várom a választ. HA lesz több időm, böngészni is fogok. Nagyon köszi!!! :-)
Janny kocsiját is nézd meg!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21578 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:15:36 »

Szia!
Köszi a választ. Akkor e szíjcserét is érdemes bekalkulálni a vásárlást követően. Főleg ha "nemdohányzó garázsban tartották a megkímélt hölgy tulajdonost Svájcban" :-))))

Ezeknél az autóknál meg lehet állapítani valahogy (műszeresen, computerrel) hogy mennyi a valós km? Vagy csak az van amit az óra mutat, mivel ezekben még hagyományos számláló van?
Úgy tudom, hogy márkától függetlenül csak a 2004 után gyártott kocsiknál menti el a computer másik 2-3 helyre az órán kívül.
De lehet hogy ez hülyeség...


Régi hagyományos a km számláló. a km állással ne foglalkozz, autót vegyél, szervizeltet.  eplus2 nem egyszerű jót venni  smile én kifogtam egy szépet de szhart. egy rakás lové rá ment mire össze állt. De bomba biztos lett az tény.  eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21579 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:19:47 »

Engedjetek meg egy-két hülye kérdést egy kezdőtől :-)

A rövidítés mit jelent? MK2 ? Az M gondolom Mondeo, a 2-es pedig, hogy a 2. széria, avagy ráncfelvarrott, de mit jelent a "k" ?

Másik kérdésem, hogy az 1.8, és 2.0 benzines motorok vezérműszíjasak, vagy láncosak? Ha szíjasak, akkor hány km a csereperiódus, és nagyságrendileg mibe kerül a csere? Gondolom vízpumpa, feszítő görgők, stb. együtt cserélendők...

Örök hálám!

Ha emlékezetem nem csal akkor az MK a "Mark" (jel) rövidítése. Gondolom azt akarja jelenteni, hogy 1-2-3-4-es jelű. Ne kérdezd, hogy mi értelme. A harckocsiknál és egyéb harci eszközöknél is az effajta jelölést használják.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21580 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:32:42 »

Janny kocsiját is nézd meg!

Szia!
Láttam már itt is és a ha.hu-n is, el is mosolyodtam, mert felismertem.
Hát khm... ennél picivel jobb állapotút szeretnék, nem a legolcsóbbat keresem. 4-500 közötti HUF lenne rá kb. de ha nagyon-nagyon csecse, akkor esetleg 600-ig is el tudok menni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21581 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:31:01 »

Pedig tud szép lenni a faminta. az enyémnek a színe és mintája kifejezetten bejövős.  beka3

Persze, bézs belsőben szép (szebb) a faminta. (az ülések miért szürkék?) De pl. az MK2 (elég sűrű) lila belsőnél rettenet... (a donorom is olyan volt)
De hát ízlések és pofonok, nekem a sötét belső tetszik kékes/szürkés árnyalatokkal. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21582 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:56:30 »

Pedig tud szép lenni a faminta. az enyémnek a színe és mintája kifejezetten bejövős.  beka3

Persze, bézs belsőben szép (szebb) a faminta. (az ülések miért szürkék?) De pl. az MK2 (elég sűrű) lila belsőnél rettenet... (a donorom is olyan volt)
De hát ízlések és pofonok, nekem a sötét belső tetszik kékes/szürkés árnyalatokkal. Smiley

nem szürke az, csak a fények rosszak. mobilos kép smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21583 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 08:58:38 »

Ha emlékezetem nem csal akkor az MK a "Mark" (jel) rövidítése. Gondolom azt akarja jelenteni, hogy 1-2-3-4-es jelű. Ne kérdezd, hogy mi értelme. A harckocsiknál és egyéb harci eszközöknél is az effajta jelölést használják.
[/quote]

Áhhhááá, akkor ez ugyanaz mint a Lincoln Continental Mark IV. Hiába, az alma meg a fája esete ez is :-)))
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21584 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 09:42:35 »

Ha emlékezetem nem csal akkor az MK a "Mark" (jel) rövidítése. Gondolom azt akarja jelenteni, hogy 1-2-3-4-es jelű. Ne kérdezd, hogy mi értelme. A harckocsiknál és egyéb harci eszközöknél is az effajta jelölést használják.


Áhhhááá, akkor ez ugyanaz mint a Lincoln Continental Mark IV. Hiába, az alma meg a fája esete ez is :-)))

Minek túlbonyolítani? Fócvágenéknél is 1-2-3-4-5 jelölés van, csak ott nem biggyesztik elé az MK-t. Opelék ABC-t használnak.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21585 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 10:41:12 »

Pedig tud szép lenni a faminta. az enyémnek a színe és mintája kifejezetten bejövős.  beka3


Hjakkérem, szinte gyári állapot, motoros ülés, vajbőr belső, hidralika, mittomén.. úgy naná hogy nem rossz az az ál-fabetét Cheesy
Más.
Az MK valóban a Mark, angoloknál így szokás. Sznobéria Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21586 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 11:08:02 »

Sziasztok!

Ismét kérdezek, ha nem gond :-)

1.8, 2.0 benzinesnél (vagy akár az összesnél) a kuplung hidraulikus, vagy hagyományos bowdenes?

Volt olyan modell/felszereltségi szint, akármi, amelynél elöl-hátul tárcsafékkel (esetleg + gyári alufelnivel) szerelték gyárilag?

(ilyesmi nem befolyásol a vásárlásban, csak kíváncsiságból kérdezem :-))

 worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21587 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 11:09:44 »

Sziasztok!
Ismét kérdezek, ha nem gond :-)
1.8, 2.0 benzinesnél (vagy akár az összesnél) a kuplung hidraulikus, vagy hagyományos bowdenes?
Volt olyan modell/felszereltségi szint, akármi, amelynél elöl-hátul tárcsafékkel (esetleg + gyári alufelnivel) szerelték gyárilag?
(ilyesmi nem befolyásol a vásárlásban, csak kíváncsiságból kérdezem :-))
Szia!
Nem.
Régebbi modellekben volt bowdenes, Mk2 már mind hidraulikus - tudtommal.
Igen.
(Oké.)
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21588 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 12:04:24 »

Szia!
Nem.
Régebbi modellekben volt bowdenes, Mk2 már mind hidraulikus - tudtommal.
Igen.
(Oké.)

Köszönöm! :-)
 worship
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21589 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:05:13 »

[...]De akár egy V6-on is gondolkozhatsz, fogyasztása normál használatban annak se több 9 liternél, viszont gyönyörű a hangja, bárhova van elég ereje, stb stb - ellenben picit jobban oda kell rá figyelni mint a 4-hengeresekre [...]

Sziasztok!

A 2.5 V6-os motorról tudtok nekem picit többet mondani? (Még nem sikerült teljesen kizárnom a szívemből, a szerelő javaslatára sem :-))) )
Mit jelent az, hogy "picit jobban oda kell figyelni rá" ?

Tegyük fel, "beletenyerelek", mi lehet a legnagyobb/legdrágább baja, ami mondjuk egy 1.8-asnak vagy 2.0-esnek nem lehet? Miben különbözik ezektől javítás, karbantartás szempontjából? (tudom, kettővel több gyertya kell bele  vigyor3 ) de ezen kívül?

 worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21590 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:07:30 »

Sziasztok!

A 2.5 V6-os motorról tudtok nekem picit többet mondani? (Még nem sikerült teljesen kizárnom a szívemből, a szerelő javaslatára sem :-))) )
Mit jelent az, hogy "picit jobban oda kell figyelni rá" ?

Tegyük fel, "beletenyerelek", mi lehet a legnagyobb/legdrágább baja, ami mondjuk egy 1.8-asnak vagy 2.0-esnek nem lehet? Miben különbözik ezektől javítás, karbantartás szempontjából? (tudom, kettővel több gyertya kell bele  vigyor3 ) de ezen kívül?

 worship
Én nem vagyok szakértő V6-ban, és inkább azt javasolnám, hogy a V6 topikban kérdezősködj és olvasgass poz. és neg. tapasztalatokat. De hallomás/olvasás alapján annyi csapódott le bennem, hogy kényes a HF tömítésre, ami (túl)melegedést és annak következményeit okozhatja.
Ha nem jól tudom, a szagértőbbek majd kijavítanak Smiley.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21591 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:15:34 »

Én nem vagyok szakértő V6-ban, és inkább azt javasolnám, hogy a V6 topikban kérdezősködj és olvasgass poz. és neg. tapasztalatokat. De hallomás/olvasás alapján annyi csapódott le bennem, hogy kényes a HF tömítésre, ami (túl)melegedést és annak következményeit okozhatja.
Ha nem jól tudom, a szagértőbbek majd kijavítanak Smiley.
a hátsó sor elégtelen hűtése miatt a visszahűtésre kell odafigyelni, hogy ne legyen hengerfejes

egyébként bele kell ülni egybe, érezni és élvezni az autót és az autózást  eljen
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21592 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:21:45 »

a hátsó sor elégtelen hűtése miatt a visszahűtésre kell odafigyelni, hogy ne legyen hengerfejes

egyébként bele kell ülni egybe, érezni és élvezni az autót és az autózást  eljen

Nekem eddig az összes autóm olyan volt, hogy hiába ment a hűtőventilátor, ha leállítottam a motort, leállt az is. Ezért mindig úgy csinálom, hogy ilyenkor visszaadom a gyújtást, és soxor még 3-4 percig megy a venti, mire visszahűl.

Például ilyesmire gondolsz "visszahűtés" alatt?

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21593 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:27:33 »

Nekem eddig az összes autóm olyan volt, hogy hiába ment a hűtőventilátor, ha leállítottam a motort, leállt az is. Ezért mindig úgy csinálom, hogy ilyenkor visszaadom a gyújtást, és soxor még 3-4 percig megy a venti, mire visszahűl.

Például ilyesmire gondolsz "visszahűtés" alatt?


klímát be kell kapcsolni, akkor indul a nagyfokozat és hűti a vizet cefetül
hosszú út után célszerű kiengedni a felesleges nyomást is a rendszerből
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21594 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:28:42 »

klímát be kell kapcsolni, akkor indul a nagyfokozat és hűti a vizet cefetül
hosszú út után célszerű kiengedni a felesleges nyomást is a rendszerből

 worship
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21595 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 17:08:12 »

a hátsó sor elégtelen hűtése miatt a visszahűtésre kell odafigyelni, hogy ne legyen hengerfejes

egyébként bele kell ülni egybe, érezni és élvezni az autót és az autózást  eljen

Itt pár emberen kívül vajon még hányan figyelnek erre oda? Ha v6-ot vennék Pesten, akkor biztos elcsalnálak téged,  semmi célzás.. hehe 
drofnak a verdáját megnézném a helyedben Mr. Rusty (v6) csak egy a bibi, hogy nem kombi. Viszont jó vétel, és full extrás....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21596 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:27:56 »

Itt pár emberen kívül vajon még hányan figyelnek erre oda? Ha v6-ot vennék Pesten, akkor biztos elcsalnálak téged,  semmi célzás.. hehe 
drofnak a verdáját megnézném a helyedben Mr. Rusty (v6) csak egy a bibi, hogy nem kombi. Viszont jó vétel, és full extrás....

Értem én, hogy elcsalnál  vigyor3  beka3

Sajnos (vagy nem sajnos) akár hogyan csűröm-csavarom, mindenképp kombi lenne jó... Szedán semmiképp se, mert 264 db aktatáska ugyan befér, de valami nagyobb tárgy (zenekari hangfal, nagymama komódja) nem. Az 5 ajtós ferdehátúnak pedig literre is, meg ahogy néztem méretre is kisebb a csomagtere, mint a jelenlegi autómé...

Szóval mindenképp kombi... amiből a legtöbb sajnos már "melósautó" kategóriában van. Látok az utcán szépeket, de azok nem eladóak  rinya
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21597 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:36:02 »

Értem én, hogy elcsalnál  vigyor3  beka3

Sajnos (vagy nem sajnos) akár hogyan csűröm-csavarom, mindenképp kombi lenne jó... Szedán semmiképp se, mert 264 db aktatáska ugyan befér, de valami nagyobb tárgy (zenekari hangfal, nagymama komódja) nem. Az 5 ajtós ferdehátúnak pedig literre is, meg ahogy néztem méretre is kisebb a csomagtere, mint a jelenlegi autómé...

Szóval mindenképp kombi... amiből a legtöbb sajnos már "melósautó" kategóriában van. Látok az utcán szépeket, de azok nem eladóak  rinya

st200as motor van benne eplus2 így se? Az enyém sedán de egy 5ajtós mondeoért simán adnám pakolhatóság szempontjából.. Bár egyértelmű kombi a nyerő.
Úgy értettem yooccoot elcsalnám a helyedben ha v6-ot vennék ott tifelétek. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21598 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:39:49 »

st200as motor van benne eplus2 így se? Az enyém sedán de egy 5ajtós mondeoért simán adnám pakolhatóság szempontjából.. Bár egyértelmű kombi a nyerő.
Úgy értettem yooccoot elcsalnám a helyedben ha v6-ot vennék ott tifelétek. 

Sajnos nekem még nem mondd semmit az, hogy st200-as motor  wow1

 help
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21599 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:45:55 »

Sajnos nekem még nem mondd semmit az, hogy st200-as motor  wow1

 help

200ló mind1

ezt nézted? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_rs_st-6894574 biztos lehet belőle alkudni...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 438 439 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.