Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:34:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1737322 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2750 Dátum: 2007.09.14 péntek, 08:21:31 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy aki megmérette az autója teljesítményét, az annyit kapott, mint a hivatalos érték? Tudom, hogy van a TDDi vs TDCi cikk, amiben már leírták, hogy valójában többet tud a gép, mint a gyári adat, de főképpen az érdekelne, hogy jól gondolom-e, hogy a gyári adat főtengelyen mért teljesítményre vonatkozik, amit görgős próbapadon mérnek, az pedig ugye a keréken leadott teljesítmény, ami pl. a hajtáslánc veszteségével kevesebb ugyebár.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2751 Dátum: 2007.09.14 péntek, 08:48:42 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy aki megmérette az autója teljesítményét, az annyit kapott, mint a hivatalos érték? Tudom, hogy van a TDDi vs TDCi cikk, amiben már leírták, hogy valójában többet tud a gép, mint a gyári adat, de főképpen az érdekelne, hogy jól gondolom-e, hogy a gyári adat főtengelyen mért teljesítményre vonatkozik, amit görgős próbapadon mérnek, az pedig ugye a keréken leadott teljesítmény, ami pl. a hajtáslánc veszteségével kevesebb ugyebár.

Nekem speciel kevesebbet mértek. A motor Euro IV (10-es kategória) látom a görbén hogy mennyire visza van szabályozva. Ennek megfelelően a füstölése tizede a határértéknek.
Normateljesítmény: 152,1hp
Motorteljesítmény: 152,8hp  (155hp helyett)
Kerékteljesítmény: 114,7 hp
vonóteljesítmény: 38,1 hp
Forgatónyomaték: 399,6Nm (400Nm helyett)

Kiprobáltam Küberlel Grin   Na ott már 170hp 435 Nm volt meg a 0,14-es K (füstölés) felmet csúcsban 2-re. (Még ez is mesze vaolt a kormolástól Grin
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2752 Dátum: 2007.09.14 péntek, 09:08:49 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy aki megmérette az autója teljesítményét, az annyit kapott, mint a hivatalos érték? Tudom, hogy van a TDDi vs TDCi cikk, amiben már leírták, hogy valójában többet tud a gép, mint a gyári adat, de főképpen az érdekelne, hogy jól gondolom-e, hogy a gyári adat főtengelyen mért teljesítményre vonatkozik, amit görgős próbapadon mérnek, az pedig ugye a keréken leadott teljesítmény, ami pl. a hajtáslánc veszteségével kevesebb ugyebár.

Nekem speciel kevesebbet mértek. A motor Euro IV (10-es kategória) látom a görbén hogy mennyire visza van szabályozva. Ennek megfelelően a füstölése tizede a határértéknek.
Normateljesítmény: 152,1hp
Motorteljesítmény: 152,8hp  (155hp helyett)
Kerékteljesítmény: 114,7 hp
vonóteljesítmény: 38,1 hp
Forgatónyomaték: 399,6Nm (400Nm helyett)

Kiprobáltam Küberlel Grin   Na ott már 170hp 435 Nm volt meg a 0,14-es K (füstölés) felmet csúcsban 2-re. (Még ez is mesze vaolt a kormolástól Grin

Stealt!
Jól sejtem, hogy a motorteljesítményt csak saccolták, mert elvileg azt csak kiszerelve és külön motorfékpadra téve lehetne megmérni?
A kerékteljesítményből számolták valahogy, nem? Nekem egy mérős emberke azt mondta, hogy a motortelj. kb 17-20%-kal több, mint a keréken mért. Érdekes, hogy neked ez több, mint 33%.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2753 Dátum: 2007.09.14 péntek, 09:30:48 »


Stealt!
Jól sejtem, hogy a motorteljesítményt csak saccolták, mert elvileg azt csak kiszerelve és külön motorfékpadra téve lehetne megmérni?
A kerékteljesítményből számolták valahogy, nem? Nekem egy mérős emberke azt mondta, hogy a motortelj. kb 17-20%-kal több, mint a keréken mért. Érdekes, hogy neked ez több, mint 33%.

Közben a BMW-s fórumon (ugyanilyen fórumuk van...) is írt egy srác erről. Ő 1,25-tel szorozta a kerékteljesítményt.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2754 Dátum: 2007.09.14 péntek, 10:07:16 »

Ez a dolog áttételfüggő, ezért minden autónál más. Még a TDCi M5, és M6 is más. Van az áttételhez kapcsolódó érték, amiből kitalálható valahogy a veszteség, de általános érték nem létezhet. Én olvastam halálra tuningolt autóról ami ~680LE volt főtengelyen, keréken viszont ~420LE leadására volt képes. Ez is ~35%.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2755 Dátum: 2007.09.14 péntek, 10:12:05 »

Ez a dolog áttételfüggő, ezért minden autónál más. Még a TDCi M5, és M6 is más. Van az áttételhez kapcsolódó érték, amiből kitalálható valahogy a veszteség, de általános érték nem létezhet. Én olvastam halálra tuningolt autóról ami ~680LE volt főtengelyen, keréken viszont ~420LE leadására volt képes. Ez is ~35%.

Megnézetm egy tankönyvet, ott is 20% körül írtak, de értem amit írtál, de akkor igazam van, hogy járműbe épített motor méréseknél csak a kerékteljesítmény hasonlítható össze, mert a többi csak sacc.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2756 Dátum: 2007.09.14 péntek, 10:18:22 »

Mindenesetre érdekes, hogy Stealtnek 114,7HP-t mértek, nekem a 2.0 ótómatára 120.9-et.
Akkor most a gyári tuning miatt erősebb egy 2.0-ás, mint egy 2.2-es?
Egyébként a budakalászi (?) bosch padot sokan szidták, hogy nem hiteles, össze-vissza mér, úgyhogy én csepelen voltam.
(A gyári tuning alatt a 2003.02 havi változtatásokat értem)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2757 Dátum: 2007.09.14 péntek, 11:17:05 »

Mindenesetre érdekes, hogy Stealtnek 114,7HP-t mértek, nekem a 2.0 ótómatára 120.9-et.
Akkor most a gyári tuning miatt erősebb egy 2.0-ás, mint egy 2.2-es?
Egyébként a budakalászi (?) bosch padot sokan szidták, hogy nem hiteles, össze-vissza mér, úgyhogy én csepelen voltam.
(A gyári tuning alatt a 2003.02 havi változtatásokat értem)


A mérés: Ugye nem csak a váltón, difin van veszteség, hanem magán a gumin is, mert súrlódik, kopik.
A veszteséget szinte pontosan meg lehet mérni, mert kiveszed üresbe, megforgatják, és mérik, hogy mennyi erő kell tekerni. És ezt számításba veszik.
Az automatát nem lehet normálisan megmérni, mert elvált. Ha a durashiftest mérik (asszem neked az van), az egy fokkal jobb, azt lehet kéziben, de ott nagyobbat lehet tévedni, mint a manuálisnál.
Két különböző mérési helyet meg nem szabad összehasonlítani, mert eléggé különbözhetnek a mérési eredmények. Nem csak 1-2%.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2758 Dátum: 2007.09.14 péntek, 11:44:06 »

Mindenesetre érdekes, hogy Stealtnek 114,7HP-t mértek, nekem a 2.0 ótómatára 120.9-et.
Akkor most a gyári tuning miatt erősebb egy 2.0-ás, mint egy 2.2-es?
Egyébként a budakalászi (?) bosch padot sokan szidták, hogy nem hiteles, össze-vissza mér, úgyhogy én csepelen voltam.
(A gyári tuning alatt a 2003.02 havi változtatásokat értem)

Ugye te se hiszed amit leírtál? Én szivesen adok neked egy papirt, hogy akár 200 hp kerékteljesítményed de ettől még kemény a  difi egy 2,2 és egy 2,0 között. Kérdezd Zsoelt neki friss a tapasztalata. Visszcserélné e a mostanit Grin
Apropo Mutass már nekem egy padot itthon ahol tudnak normálisan automatát mérni? Mert Angel nagyon helyesen írta elvált a mérés közben.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2759 Dátum: 2007.09.14 péntek, 12:18:39 »



A mérés: Ugye nem csak a váltón, difin van veszteség, hanem magán a gumin is, mert súrlódik, kopik.
A veszteséget szinte pontosan meg lehet mérni, mert kiveszed üresbe, megforgatják, és mérik, hogy mennyi erő kell tekerni. És ezt számításba veszik.
Az automatát nem lehet normálisan megmérni, mert elvált. Ha a durashiftest mérik (asszem neked az van), az egy fokkal jobb, azt lehet kéziben, de ott nagyobbat lehet tévedni, mint a manuálisnál.
Két különböző mérési helyet meg nem szabad összehasonlítani, mert eléggé különbözhetnek a mérési eredmények. Nem csak 1-2%.

Nem lehet normálisan megmérni, az igaz, de a maximumot azért lehet, hiszen 5-be (6-ba) mérnek úgyis. Az alját nem lehet  mérni a görbének. Sajnos a két mérési hely összehasonlításában igazad van, mert nem adnak a hitelesítésre a cégek. Ha jók lennének az eszközeik, akkor nyugodtan össze lehetne hasonlítani.

De - ezt Stealtnek is írom - nem is az volt a lényeg, hogy melyik erősebb, nem gondolom, hogy a 2.0 verné a 2.2-t, ültem mind a kettőbe, tudom a tényeket, meg láttam is tavasszal, inkább csak szelíd provokációnak szántam. Smiley

Inkább csak azt akartam leellenőrizni, hogy igaz-e, amit az alant már említett cikk írt, miszerint a 2003.02 utáni 130-asok nem 130-asok.

Angel!
Nem akarom kiírni, hogy 145LE Grin
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2760 Dátum: 2007.09.14 péntek, 13:01:17 »

Ssanya!

Azt már tudjuk, hogy azonos tipuson belül lehet kissebb-nagyobb szórás a motorok teljesítményében.
Szóval, ha egy 2.0 a maximumon van, és egy 2.2 csak a minimumon, akkor bármi megtörténhet.

Szerintem Angel 2.0 tdci-je simán felveszi velünk a "harcot", mert az egy olyan jó motor, és Angel se utolsó.
Amikor még a 2.0 tdci-m volt, akkor Angel simán rámvert 2-3 autóhosszat, távolság függvényében.

A rugalmassági kérdéskör is érdekes, majd kipróbáljuk azt is Kunmadarason.
/50-ről vagy 60-ról gyorsítani/
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.14 péntek, 13:03:28 írta zsoel » Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #2761 Dátum: 2007.09.14 péntek, 13:50:32 »

olvastam régebben az automagazinban,hogy kiváncsiak voltak az autok valos teljesitményükre,na ott voltak érdekes dolgok,pl a vw diesel 1.9tdi a 101le helyett 120le.a pdtdi 130le helyett 150le volt egy a3 audiba.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2762 Dátum: 2007.09.14 péntek, 17:38:59 »

Ssanya!

Azt már tudjuk, hogy azonos tipuson belül lehet kissebb-nagyobb szórás a motorok teljesítményében.
Szóval, ha egy 2.0 a maximumon van, és egy 2.2 csak a minimumon, akkor bármi megtörténhet.

Szerintem Angel 2.0 tdci-je simán felveszi velünk a "harcot", mert az egy olyan jó motor, és Angel se utolsó.
Amikor még a 2.0 tdci-m volt, akkor Angel simán rámvert 2-3 autóhosszat, távolság függvényében.

A rugalmassági kérdéskör is érdekes, majd kipróbáljuk azt is Kunmadarason.
/50-ről vagy 60-ról gyorsítani/
Ezzel nem értek egyett, ekkora szórás azért nincs. Max az lehet hogy egy jól chippelt 2,0 ha szerencséje van pont annyi mint egy chip nélküli 2,2.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2763 Dátum: 2007.09.14 péntek, 21:31:13 »

Ssanya!

Azt már tudjuk, hogy azonos tipuson belül lehet kissebb-nagyobb szórás a motorok teljesítményében.
Szóval, ha egy 2.0 a maximumon van, és egy 2.2 csak a minimumon, akkor bármi megtörténhet.

Szerintem Angel 2.0 tdci-je simán felveszi velünk a "harcot", mert az egy olyan jó motor, és Angel se utolsó.
Amikor még a 2.0 tdci-m volt, akkor Angel simán rámvert 2-3 autóhosszat, távolság függvényében.

A rugalmassági kérdéskör is érdekes, majd kipróbáljuk azt is Kunmadarason.
/50-ről vagy 60-ról gyorsítani/

Ez nem egészen így van. Én azért tudtam jó eredményt elérni, mert jól indultam (jó a reakcióidőm). De szerintem 2-3 autót nem vertem rá senkire. Szerintem max 1-et. Na mind1, most nem is ez a lényeg, mert ez rettentő szubjektív.

Amikor tökölön voltunk, ott volt szgépes mérés. Mérték azt is, hogy ki mekkora sebességgel lépte át a célvonalat. Én kb 103,8, a Zsoel asszem 104,?, a Gabo meg 106 körül. Ebből visszaszámolva a 0-100 nekem kb 10,2, a Gabo 9,7. Ugye itt az óra akkor indul, amikor valóban elindultál, nem a zöldtől számítva.
Na a Gabóról azt kell tudni, ő nem indul vadul, hanem csak később nyomja.
Talán ebből lehetne következtetéseket levonni. De milyet...
Ebből kihozhatnám azt a következtetést, hogy az én autóm lóereje csak 5 százalékkal kevesebb (kb ennyi van a 0-100 között), de ez abszolúte nem igaz, mert az elején, még az autó megmozdul, szinte teljesen mindegy, hány ló van, azaz 115 tdci vs 155. Így az a tartomány, ahol számít a lóerő, lényegesen szűkebb, kb miután 2-be váltottál. Így az első 2-3 másodperc egyformán múlik el, majd az utolsó 7 másodpercben számítanak a dolgok. Na, szóval bonyolult dolog ez.

Én még abban sem vagyok biztos, hogy az enyémben több lóerő lenne a szokottnál.
A rugalmasságban benne vagyok. Harmadik, kb 1800-as fordulat, jelre usgyi.
Az talán többet elárul a motorból.

De - ahogy Travolta mondta a be coolban - a fontos embert megvárják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2764 Dátum: 2007.09.14 péntek, 22:06:54 »

Ssanya!

Azt már tudjuk, hogy azonos tipuson belül lehet kissebb-nagyobb szórás a motorok teljesítményében.
Szóval, ha egy 2.0 a maximumon van, és egy 2.2 csak a minimumon, akkor bármi megtörténhet.

Szerintem Angel 2.0 tdci-je simán felveszi velünk a "harcot", mert az egy olyan jó motor, és Angel se utolsó.
Amikor még a 2.0 tdci-m volt, akkor Angel simán rámvert 2-3 autóhosszat, távolság függvényében.

A rugalmassági kérdéskör is érdekes, majd kipróbáljuk azt is Kunmadarason.
/50-ről vagy 60-ról gyorsítani/
Ezzel nem értek egyett, ekkora szórás azért nincs. Max az lehet hogy egy jól chippelt 2,0 ha szerencséje van pont annyi mint egy chip nélküli 2,2.


...ha szerencséje van!  Grin
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #2765 Dátum: 2007.09.14 péntek, 22:08:54 »

Válasz
Én még abban sem vagyok biztos, hogy az enyémben több lóerő lenne a szokottnál.
A rugalmasságban benne vagyok. Harmadik, kb 1800-as fordulat, jelre usgyi.
Az talán többet elárul a motorból.

[/quote]Miért nem méretet ki Budakalászon, sok érdekességet kiír a gép és csak 10e ft.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.14 péntek, 22:12:01 írta silver » Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #2766 Dátum: 2007.09.14 péntek, 22:09:35 »

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy aki megmérette az autója teljesítményét, az annyit kapott, mint a hivatalos érték? Tudom, hogy van a TDDi vs TDCi cikk, amiben már leírták, hogy valójában többet tud a gép, mint a gyári adat, de főképpen az érdekelne, hogy jól gondolom-e, hogy a gyári adat főtengelyen mért teljesítményre vonatkozik, amit görgős próbapadon mérnek, az pedig ugye a keréken leadott teljesítmény, ami pl. a hajtáslánc veszteségével kevesebb ugyebár.

Nekem speciel kevesebbet mértek. A motor Euro IV (10-es kategória) látom a görbén hogy mennyire visza van szabályozva. Ennek megfelelően a füstölése tizede a határértéknek.
Normateljesítmény: 152,1hp
Motorteljesítmény: 152,8hp  (155hp helyett)
Kerékteljesítmény: 114,7 hp
vonóteljesítmény: 38,1 hp
Forgatónyomaték: 399,6Nm (400Nm helyett)

Kiprobáltam Küberlel Grin   Na ott már 170hp 435 Nm volt meg a 0,14-es K (füstölés) felmet csúcsban 2-re. (Még ez is mesze vaolt a kormolástól Grin

Stealt!
Jól sejtem, hogy a motorteljesítményt csak saccolták, mert elvileg azt csak kiszerelve és külön motorfékpadra téve lehetne megmérni?
A kerékteljesítményből számolták valahogy, nem? Nekem egy mérős emberke azt mondta, hogy a motortelj. kb 17-20%-kal több, mint a keréken mért. Érdekes, hogy neked ez több, mint 33%.

Ez ugyan csak egy 2001-es benzines 2 literes mondeo mért értékei, de a keréken mért és megadott lóerők arányát segíthet megmutatni:

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&ChartsID=587

és persze sok más kocsiról is vannak fent mérések, lehet hasonlítgatni.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2767 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 13:26:12 »

A korábban emlegetett fogasztás témához szeretnék még annyit hozzátenni, hogy pár napja volt egy nagyon pozitív élményem is. Igaz, hogy very lájtosan mentem, max. 90-100 6-osban, szinte a hátszéllel gyorsultam. De a tankolás után 50 km megtétele után azt írta átalgfogyinak, hogy 3,9. Na ennek nagyon megörültem.
Utána már kicsivel jobban gyorsulva, meg 120-130-as tempónál már megindult felfelé. 250 km után (ebből 50 km pályán 180-190 km/h) 6,0 lett az átlag. Azért nem olyan rossz egy ekkora szekértől.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2768 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 13:56:33 »

Sziasztok!

Az automata klíma kompresszora fűtésnél is megy? Olyankor mit komprimál? Ha meg nem megy, akkor mitől megy feljebb a ford.szám ugyanúgy fűtésnél, mint hűtésnél?
SS
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2769 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 16:34:14 »

Sziasztok!

Az automata klíma kompresszora fűtésnél is megy? Olyankor mit komprimál? Ha meg nem megy, akkor mitől megy feljebb a ford.szám ugyanúgy fűtésnél, mint hűtésnél?
SS

Szerintem megy. A klíma nem csak hűt, hanem szárítja is a levegőt. Klíma+fűtés=párátlanítás.
Én ezért inkább kikapcsolom automata módban a klímát. Ha pedig kell, visszakapcsolom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2770 Dátum: 2007.09.19 szerda, 15:29:32 »

Sziasztok!

Az automata klíma kompresszora fűtésnél is megy? Olyankor mit komprimál? Ha meg nem megy, akkor mitől megy feljebb a ford.szám ugyanúgy fűtésnél, mint hűtésnél?
SS

Szerintem megy. A klíma nem csak hűt, hanem szárítja is a levegőt. Klíma+fűtés=párátlanítás.
Én ezért inkább kikapcsolom automata módban a klímát. Ha pedig kell, visszakapcsolom.

Ha mindig megy, akkor az ugye mindig terheli a motrot. A dízelnek annyira nem árt, de csak kíváncsiságból, kb. mennyi lóernőt vesz le? 8-10?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2771 Dátum: 2007.09.19 szerda, 15:54:54 »

Sziasztok!

Az automata klíma kompresszora fűtésnél is megy? Olyankor mit komprimál? Ha meg nem megy, akkor mitől megy feljebb a ford.szám ugyanúgy fűtésnél, mint hűtésnél?
SS

Szerintem megy. A klíma nem csak hűt, hanem szárítja is a levegőt. Klíma+fűtés=párátlanítás.
Én ezért inkább kikapcsolom automata módban a klímát. Ha pedig kell, visszakapcsolom.

Ha mindig megy, akkor az ugye mindig terheli a motrot. A dízelnek annyira nem árt, de csak kíváncsiságból, kb. mennyi lóernőt vesz le? 8-10?

Pontosan nem ismerem a működését, de nyilván függ attól is, hogy mennyit kell dolgoznia. 40 fokban biztos többet, mint ősszel. Nagy hidegben pedig be sem kapcsol.
A 8-10 lóerő egy elég elterjedt szám, de szerintem erős tulzás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #2772 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 14:26:31 »

Válasz
Automatikus ablakfelhúzás (MK3)
2006. február 08., szerda

Adjuk rá a gyújtást, és húzzuk fel teljesen az ablakot, majd kb. 20mp-ig tartsuk nyomva. Ezt ismételjük meg minden ablaknál ahol nem működik a második "kattanásra" az automatikus ablakfelhúzás.

Sziasztok!

Valoszinuleg valamit rosszul csinalok, de nekem ez nem mukodik.
Vagy osszekeverem azzal a funkcioval, hogy ha a masodik zaras utan nyomva tartom a zar gombot akkor felhuzza az ablakokat?

Vagy a masodik zaras utan automatikusan fel kellene huznia az osszes ablakot?

A fenti programozast vegrehajta van valami visszaigazolas, hogy sikerult?

Amit en csinaltam: Gyujtas be, ablak le. Gyujtas ki, Gyujtas be, ablak teljesen fel es nyomva tart ~25 masodperc

Koszi,

Peti
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2773 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 14:40:38 »


Kérdés, hogy mit szeretnél csinálni?
Ez a programozás arra jó, ha az ablak fel, illetve lehúzása nem műxik az ajtón lévő kombok segítségével autómatikusan, csak akkor, ha nyomva tartod a gombot. Ez általában akksisaru levétele után szokott elfelejtődni. Ilyenkor nem kell le fel huzogatni az ablakokat, csak gyújtás rá, és a felfelé gombokat kell nyomva tartani egyenként kb 20mp-ig, de van hogy 5 is elég. De ez akár menet közben is megy, csak nyomod a felfelé gombot, és programozódik a dolog... Ha ez a funkció nincs beprogramozva, akkor a távirányítón lévő gombok hosszan nyomására sem fog se le, se felmenni az ablak. De nem kell kétszer nyomni a távadón lévő gombot ahhoz, hogy ez a funkció előjöjjön, elég akár egyszer nyomva tartva várakozni. Ha vmelyik a 4 ablakból nincs felprogramozva, akkor a távadó azt a egyet nem fogja felhúzni. Ennyi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #2774 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 14:42:32 »


Kérdés, hogy mit szeretnél csinálni?
Ez a programozás arra jó, ha az ablak fel, illetve lehúzása nem műxik az ajtón lévő kombok segítségével autómatikusan, csak akkor, ha nyomva tartod a gombot. Ez általában akksisaru levétele után szokott elfelejtődni. Ilyenkor nem kell le fel huzogatni az ablakokat, csak ...

Koszi, akkor felreertettem a dolgot. Olyat akkor nem tud, hogy dupla zarasra a taviranyitoval folyamatos nyomas nelkul felhuzza az ablakokat?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2775 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 15:02:47 »

Koszi, akkor felreertettem a dolgot. Olyat akkor nem tud, hogy dupla zarasra a taviranyitoval folyamatos nyomas nelkul felhuzza az ablakokat?

Nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2776 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 09:41:01 »

A Magyarországon forgalomba helyezett mondik esetén melyik felszereltségi szintnél van egy ívelt ezüstcsík (műanyag imitáció) az első ajtók belső kárpitján?
Kösz:
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2777 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 09:52:33 »

A Magyarországon forgalomba helyezett mondik esetén melyik felszereltségi szintnél van egy ívelt ezüstcsík (műanyag imitáció) az első ajtók belső kárpitján?
Kösz:
f.

A titániumokban tuti, meg az ST
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2778 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 09:59:38 »

A titániumokban tuti, meg az ST
Aha. Köszi. Csak azért kérdeztem, mert az enyém Fr.országból van, és valami x-trend felszereltségű, amit én sima trendnek gondolok, de ez a csík mégi s benne van.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2779 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 10:30:41 »

A titániumokban tuti, meg az ST
Aha. Köszi. Csak azért kérdeztem, mert az enyém Fr.országból van, és valami x-trend felszereltségű, amit én sima trendnek gondolok, de ez a csík mégi s benne van.

Szia!
Országonként eltérő egy-egy felszereltségi opcio szintje, de vegyük még bele a lelkes Mondeo-tulajokat, akik néha a gyárat megszégyenítő ötletek véghezvitelére is képesek!
Üdv:)
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #2780 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 10:38:51 »

A Magyarországon forgalomba helyezett mondik esetén melyik felszereltségi szintnél van egy ívelt ezüstcsík (műanyag imitáció) az első ajtók belső kárpitján?
Kösz:
f.
Elvileg a 4-es mondiban is fémszinű a középkonzol és az ajtóban az az ív.Trendben(vagy ambientben???) és titánimban is.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #2781 Dátum: 2007.10.02 kedd, 20:37:05 »

Hali! Futóműves kérdésem lenne. Asszem bal elöl valami stabilizátor genyó zörög. Futóműállításnál aszonták, hogy minden okés, csak ez a kutyacsont vagy mi kopott. Egy MOCUS tulaj ismerősön aszonta, hogy az ő verdájához nem drága ez az alkatrész. Valaki esetleg cserélte/tette már? Mennyiért mérik kilóját?
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.02 kedd, 21:07:24 írta Rob21 » Naplózva
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #2782 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:26:24 »

Sziasztok, sikerült valakinek a pill.fogyasztás  beállítása a műszerfalon az elmúlt két hétben? 
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2783 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:30:24 »

Hali! Futóműves kérdésem lenne. Asszem bal elöl valami stabilizátor genyó zörög. Futóműállításnál aszonták, hogy minden okés, csak ez a kutyacsont vagy mi kopott. Egy MOCUS tulaj ismerősön aszonta, hogy az ő verdájához nem drága ez az alkatrész. Valaki esetleg cserélte/tette már? Mennyiért mérik kilóját?

Kutyacsont, vagyis függőleges stabilizátor. Érdeklődj a cromaxnál vagy a nagyautónál.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2784 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:40:57 »

Sziasztok, sikerült valakinek a pill.fogyasztás  beállítása a műszerfalon az elmúlt két hétben? 

a miskolciak most szervezik a tömeges vagép megszállást. állítólag (a szervízből jelezve) van rá mód.
az enyémbe még mindig jól műxik Cheesy
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2785 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:44:33 »

sziasztok
Megtudja mondani valaki hogy 1 Ghia felszereltségü mondi 3 ban hol található az esőérzékelő ha van benne?
köszi
Naplózva

TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2786 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:48:57 »

sziasztok
Megtudja mondani valaki hogy 1 Ghia felszereltségü mondi 3 ban hol található az esőérzékelő ha van benne?
köszi

A szélvédő felső részén, középen a tükör tartó konzolban.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Gooby
Vendég
« Új hozzászólás #2787 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:10:57 »

Sziasztok, sikerült valakinek a pill.fogyasztás  beállítása a műszerfalon az elmúlt két hétben? 

Én addig nyomkodtam a műszerfalon a gombot, hogy most nekem azt mutatja csak, és nem tudom visszahozni az átlagfogyasztást, és lenullázni sem tudom! Sad  Undecided
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #2788 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:23:28 »

Hali! Futóműves kérdésem lenne. Asszem bal elöl valami stabilizátor genyó zörög. Futóműállításnál aszonták, hogy minden okés, csak ez a kutyacsont vagy mi kopott. Egy MOCUS tulaj ismerősön aszonta, hogy az ő verdájához nem drága ez az alkatrész. Valaki esetleg cserélte/tette már? Mennyiért mérik kilóját?
Hello!

Én a múlt héten cseréltem ki. Nem egy nagy ügy. KB 1 óra alatt kicseréltem mind a 2-t. Pontos árról nem tudodk mert nekem van 35% kedvezményem a startba és igy került 10500 a kettő.
Felemeled az autót, alábakalsz,leveszed a kereket, kell egy 17-es(azthiszem) krova, megemeled a lengőkart,hogy hozzáférj, kicsavarozod, be a másikat azt kész.

Üdv T.

Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2789 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:23:40 »

És mirő ismerem meg?

A szélvédő felső részén, középen a tükör tartó konzolban.
[/quote]
Naplózva

SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2790 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:32:48 »

És mirő ismerem meg?


Most az a kérdés, hogy van-e ilyen a kocsidban, vagy hogy ha leszeded a tükröt a szélvédőről és szétszeded, akkor melyik bizbasz lesz az érzékelő?

Ha az érdekel, hogy van-e, akkor ha nagy bumszli rögzítése van a tükörnek, és kívülről megnézve látsz egy világos pöttyöt a közepén, akkor van.
Ha szétszedés utáni megismerés érdekel, akkor valszeg az a bigyó, aminek van átlátszó része és - gondolom - két kábel jön ki belőle.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2791 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:33:49 »

És mirő ismerem meg?

A szélvédő felső részén, középen a tükör tartó konzolban.
[/quote]

Ez gyakorlatilag egy optikai érzékelő. Fényes kerek lencse. De sokkal egyszerűbb, ha ránézel az ablatörlő bajuszkapcsolójára, ha nincs rajta fokozatállító (1-6) akkor az esőérzékelős.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2792 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:35:25 »

És mirő ismerem meg?


Most az a kérdés, hogy van-e ilyen a kocsidban, vagy hogy ha leszeded a tükröt a szélvédőről és szétszeded, akkor melyik bizbasz lesz az érzékelő?

Ha az érdekel, hogy van-e, akkor ha nagy bumszli rögzítése van a tükörnek, és kívülről megnézve látsz egy világos pöttyöt a közepén, akkor van.
Ha szétszedés utáni megismerés érdekel, akkor valszeg az a bigyó, aminek van átlátszó része és - gondolom - két kábel jön ki belőle.
A kérdés az igen hogy van e benne és miről ismerni meg :-)) köszi a választ
Naplózva

TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2793 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:39:34 »

És mirő ismerem meg?




Most az a kérdés, hogy van-e ilyen a kocsidban, vagy hogy ha leszeded a tükröt a szélvédőről és szétszeded, akkor melyik bizbasz lesz az érzékelő?

Ha az érdekel, hogy van-e, akkor ha nagy bumszli rögzítése van a tükörnek, és kívülről megnézve látsz egy világos pöttyöt a közepén, akkor van.
Ha szétszedés utáni megismerés érdekel, akkor valszeg az a bigyó, aminek van átlátszó része és - gondolom - két kábel jön ki belőle.
A kérdés az igen hogy van e benne és miről ismerni meg :-)) köszi a választ

Akkor olvasd el az én válaszomat is...
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2794 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:40:54 »

És mirő ismerem meg?

A szélvédő felső részén, középen a tükör tartó konzolban.

Ez gyakorlatilag egy optikai érzékelő. Fényes kerek lencse. De sokkal egyszerűbb, ha ránézel az ablatörlő bajuszkapcsolójára, ha nincs rajta fokozatállító (1-6) akkor az esőérzékelős.

[/quote]
Hát sajna van rajta fokozat állíttó akkor mégsem lessz bent?
Mondjuk azt sem tudtam hogy akkor ha van benne akkor ő állítsa a fokozatot.
Még az előző kocsimon is volt de az sebesség függős volt inkább.
Naplózva

TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2795 Dátum: 2007.10.03 szerda, 11:46:50 »

És mirő ismerem meg?

A szélvédő felső részén, középen a tükör tartó konzolban.

Ez gyakorlatilag egy optikai érzékelő. Fényes kerek lencse. De sokkal egyszerűbb, ha ránézel az ablatörlő bajuszkapcsolójára, ha nincs rajta fokozatállító (1-6) akkor az esőérzékelős.

Hát sajna van rajta fokozat állíttó akkor mégsem lessz bent?
Mondjuk azt sem tudtam hogy akkor ha van benne akkor ő állítsa a fokozatot.
Még az előző kocsimon is volt de az sebesség függős volt inkább.
[/quote]

Akkor ez rossz hír. Nálad nincs esőszenzor. Amúgy az esőérzékelő nem sebesség, hanem vízmennyiség függően vezérel. Főleg akkor jó, ha mondjuk egy kamion beterít.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2796 Dátum: 2007.10.03 szerda, 12:07:17 »

És mirő ismerem meg?

A szélvédő felső részén, középen a tükör tartó konzolban.

Ez gyakorlatilag egy optikai érzékelő. Fényes kerek lencse. De sokkal egyszerűbb, ha ránézel az ablatörlő bajuszkapcsolójára, ha nincs rajta fokozatállító (1-6) akkor az esőérzékelős.

Hát sajna van rajta fokozat állíttó akkor mégsem lessz bent?
Mondjuk azt sem tudtam hogy akkor ha van benne akkor ő állítsa a fokozatot.
Még az előző kocsimon is volt de az sebesség függős volt inkább.


Az esőérzékelős ablktörlőn is van fokozatállító! Egyszerűen hajolj a szélvédő főlé kívülről, és ha látsz a tükör környékén , középen kis érzékelő lencsét, akkor van benne. Amúgy az automata módot úgy tudod bekapcsolni,h az ablaktörlő kart "feltolod" 1 et. Ekkor töröl egyet , jelezve,h az automata mód " éles ".
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.03 szerda, 12:08:58 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2797 Dátum: 2007.10.03 szerda, 12:08:52 »

Az esőérzékelős ablktörlőn is van fokozatállító!
Szerintem meg nincs. Amelyik esőérzékelőst én láttam, abban mindben automata volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2798 Dátum: 2007.10.03 szerda, 12:11:12 »

Az esőérzékelős ablktörlőn is van fokozatállító!
Szerintem meg nincs. Amelyik esőérzékelőst én láttam, abban mindben automata volt.

F2 ön van fokozatállító esőérzékelő mellett. De amúgy ha jól látom akkor komabjnka mondeoja facelift előtti, így teljesen felesleges esőérzékelőről beszélni nála..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2799 Dátum: 2007.10.03 szerda, 12:22:49 »

Az esőérzékelős ablktörlőn is van fokozatállító!
Szerintem meg nincs. Amelyik esőérzékelőst én láttam, abban mindben automata volt.
Az asszony elvitte a kocsit és nem tom most leellenőrízni de majd ha megjön átnézem addig is köszönöm a válaszokat.
Angel te irtad hogy van hátsó lámpád fehér indexes.
Lehet hogy érdekelni fog.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.