Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 22:41:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1736302 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2003.06.03 kedd, 19:24:00 »

Nektek, hogy tetszik? Szerintem szép lett, fölleg a belső!
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.01 kedd, 10:15:21 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2003.12.28 vasárnap, 20:39:00 »

Szerintem nagyon jól sikerült. Apukám vett egyet, most lett két hónapos.
2.0 Tdci Ghia aut.
*** jó kis autó.
A régi 2.0 aut. benzineshez képest egy kategóriás ugrás, pedig az is nagyon jó autó, megvédte az apukám és egyszer az én életemet is!
Szeretjük.
Miért nem írt ide még senki?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2003.12.29 hétfő, 01:32:00 »

Szerintem nagyon jól sikerült. Apukám vett egyet, most lett két hónapos.
2.0 Tdci Ghia aut.
*** jó kis autó.
A régi 2.0 aut. benzineshez képest egy kategóriás ugrás, pedig az is nagyon jó autó, megvédte az apukám és egyszer az én életemet is!
Szeretjük.
Miért nem írt ide még senki?
Flame,
 
biztos mert még Rajtad kívül nincs itt senkinek ilyen. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2003.12.29 hétfő, 11:18:00 »

Nekem sincs!!! Apukámnak van.
De én tőle függetlenül elmentem tesztvezetni! Smiley
Egy sport futóműves SPORT TDCi-t próbáltam. K. komoly!!!
 
jóvanna. csak érdeklődtem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2003.12.30 kedd, 23:25:00 »

Nekem sincs!!! Apukámnak van.
De én tőle függetlenül elmentem tesztvezetni! Smiley
Egy sport futóműves SPORT TDCi-t próbáltam. K. komoly!!!
 
jóvanna. csak érdeklődtem
Én is mentem vele, ezért nem írtam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2003.12.31 szerda, 02:30:00 »

Most este lenyomott egy Opel Corsa GSI, 110-ig elment vagy 2 autónyit, de aztán kezdtem feljönni.  
Én egy TDCI automatával nyomtam! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2004.02.08 vasárnap, 23:53:00 »

Az enyém 2 hónapos, TDCi Ghia, +Xenon, IVD, ülésklíma, elektromosan behajtható tükör. Nagyon meg vagyok vele elégedve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2004.02.10 kedd, 10:25:00 »

Az enyém 2 hónapos, TDCi Ghia, +Xenon, IVD, ülésklíma, elektromosan behajtható tükör. Nagyon meg vagyok vele elégedve.
Mesélj az ülésklímáról!
Az enyém majd csak áprilisban jön...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2004.02.11 szerda, 21:47:00 »

Hát túl sokat nem tudok. A fűtés az pont olyan, mint az ember várná, bár sztem igen gyors. 1 perc alatt érezni. A szellőztetést nem igazán tudtam kipróbálni, mert én nov végén kaptam meg. Jópofa, mert kék leddel mutatja. Biztos, hogy nem lehet rossz. Legalább nem izzad bele az ember. Sőt, az új mondeonál megnövelték a klíma teljesítményét. És a tiéd milyen? Az enyémről még annyit, hogy Ink Blue, 4 ajtós, világosszürke kárpittal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2004.02.11 szerda, 23:51:00 »

Hát túl sokat nem tudok. A fűtés az pont olyan, mint az ember várná, bár sztem igen gyors. 1 perc alatt érezni. A szellőztetést nem igazán tudtam kipróbálni, mert én nov végén kaptam meg. Jópofa, mert kék leddel mutatja. Biztos, hogy nem lehet rossz. Legalább nem izzad bele az ember. Sőt, az új mondeonál megnövelték a klíma teljesítményét. És a tiéd milyen? Az enyémről még annyit, hogy Ink Blue, 4 ajtós, világosszürke kárpittal.
Mit jelent ez a megnövelt klíma?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2004.02.12 csütörtök, 14:06:00 »

Hát túl sokat nem tudok. A fűtés az pont olyan, mint az ember várná, bár sztem igen gyors. 1 perc alatt érezni. A szellőztetést nem igazán tudtam kipróbálni, mert én nov végén kaptam meg. Jópofa, mert kék leddel mutatja. Biztos, hogy nem lehet rossz. Legalább nem izzad bele az ember. Sőt, az új mondeonál megnövelték a klíma teljesítményét. És a tiéd milyen? Az enyémről még annyit, hogy Ink Blue, 4 ajtós, világosszürke kárpittal.
Nekem 5a Tonic, fekete belső... lesz
Az előzőt (5a, tdci ghia) szerettem, ezért maradtam a tipusnál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2004.02.12 csütörtök, 21:43:00 »

És milyen motorral? Miért cseréled le ilyen gyorsan? A TDCi 1-2 éves. Curtis Megnövelt teljesítményű klíma. Vagyis gyorsabban lehűti az utasteret.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2004.02.12 csütörtök, 23:20:00 »

nem önszántamból... totálkár :
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2004.02.13 péntek, 00:27:00 »

nem önszántamból... totálkár :
English
 
?egnéztem a képeket, gratula hogy van még olyan kezed amivel lehet gépelni.
 
A gépsárkány nagyon megsínylette, nem sok darabját fogja tudni a bontó felhasználni, esetleg 1 hátsó lámpa Smiley)))
 
Mennyivel mentél ?
 
Ilyenkor látom magam igazolva, hogy miért is járok 5. éve Mondeoval.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2004.02.13 péntek, 01:09:00 »

És milyen motorral? Miért cseréled le ilyen gyorsan? A TDCi 1-2 éves. Curtis Megnövelt teljesítményű klíma. Vagyis gyorsabban lehűti az utasteret.
Mik a konkrét változtatások az előzőhőz  Mondihoz képest?
Pl. én a klímában nem nagyon találtam, vagy a tied egyedi vagy osztott?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2004.02.13 péntek, 01:18:00 »

English
 
?egnéztem a képeket, gratula hogy van még olyan kezed amivel lehet gépelni.
 
A gépsárkány nagyon megsínylette, nem sok darabját fogja tudni a bontó felhasználni, esetleg 1 hátsó lámpa Smiley)))
 
Mennyivel mentél ?
 
Ilyenkor látom magam igazolva, hogy miért is járok 5. éve Mondeoval.
 
Üdv:
90-100 körül.
Azért a -h ajtó, meg sérvédő még majdnem ép...Smiley, meg majnem az összes üveg megúszta.
Épp ma voltam az új tulajnál kiberhelni a kihangosítót, dmp3-at. Mondta nézzem meg majd ha készen lesz... előre sajnálom a leendő tulajt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2004.02.13 péntek, 01:19:00 »

Mik a konkrét változtatások az előzőhőz  Mondihoz képest?
Pl. én a klímában nem nagyon találtam, vagy a tied egyedi vagy osztott?
Ránézésre semmi, csak egy combosabb kompresszor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2004.02.13 péntek, 08:56:00 »

Ránézésre semmi, csak egy combosabb kompresszor.
Az autóra gondoltam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2004.02.13 péntek, 09:55:00 »

English
 
Engem általában nem szokott zavarni ha törött az autó, de ez egy galacsin......
 
Ebből is lehet valamit csinálni, pl. virágálványt, de ezzel a géppel amivel akkorát borultál, hogy a tetőn egy tenyérnyi ép felület sincs, nem mennék ki újra a forgalomba.
 
Erre szokták mondani: Ha megvette had vigye.  
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2004.02.13 péntek, 10:56:00 »

English
 
Engem általában nem szokott zavarni ha törött az autó, de ez egy galacsin......
 
Ebből is lehet valamit csinálni, pl. virágálványt, de ezzel a géppel amivel akkorát borultál, hogy a tetőn egy tenyérnyi ép felület sincs, nem mennék ki újra a forgalomba.
 
Erre szokták mondani: Ha megvette had vigye.  
 
Üdv.
Pedig sajna ebből még autót csinálnak, és azt valakinek eladják.
Aztán amikor a szerencsétlen borul vele és a kaszni összerogy mert már nincs tartása...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2004.02.13 péntek, 20:18:00 »

Nem, a mondeóban nincs osztott klíma. Kicsit áttervezték belül, jobb a rádió, a hangszigetelés, 6 sebesség a dízelhez, inteligensebb elektronika, újabb extrák (pl üléshűtés), follow me home fény (a külső tükörben egy lámpa világítja a földet), be tudja zárni az ajtókat ha elindultál, meg sok apróság. Szebb a Ghia fabetétje is. Meg a díszlécek erre-arra. Ebben debütált az SCI motor.Elektro-hidraulikus kormány. Ha igaz, a fék sem úszkál le-föl. Változott a színskála, kárpitszínek, stb. Új alufelnik. Englishman: mondj már pár dolgot az autódról. Hogy jött be a TDCi, mik a tapasztalatok. Hová hordtad szervizbe? Volt-e gondod? Mennyit mentél le? Milyen volt a fogyasztás? Ja, az új 6 sebességes: nagyon fog tetszeni... A kormány sztem szokkat jobb: közvetlenebb, jobban érezni az utat. Én qrvára elégedett vagyok. A régi Mondeo I, 1,8i volt, az is tetszett, de ez... a xenon nagyon meggyőző. Baromira tetszik a futómű. És nagyon lehet vele menni. Nekem van tempomatom is, nagyon hasznos. A fékje hihetetlen, hogy mekkorát tud fékezni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2004.02.13 péntek, 21:16:00 »

Hi
 
Apámé TDCi automata Ghia: IVD, első ülés fűtés+hűtés+hűtsó csak fűtés, motorosan behajtható tükrök, sötétszürke kárpit, INK Blue (zöldet vegyetek, az szebb, vagy bordót) tolatóradar, tempomat, 5-tronic automata váltó, motoros első ülések, ... meg ilyenek.
 
Mi már ki tudtuk próbálni a hűthető üléseket: FŐNYEREMÉN! nagyon jó. Az ülésfűtés pedig a legjobb, amit valaha próbálta, jól szabályozható és eléggé különleges, hogy hátul is van.
A tolatóradar is jó, csak kár, hogy kicsit túl korán bejelez a folyamatos sípolással.
 
Xenont nem vettünk, mert a nálunk lévő tesztautóban, amit még nyáron próbáltunk, volt xenon lámpa és nagyon bosszantó volt, hogy állandóan villogtak ránk, pedig jól volt beállítva, csak egyszerűen erős.
A NORMÁL lámpa is nagyon jó, nagy a fényereje és jól terít. Ja és végre a ködlámpa is király, a Mondeo II-nkben, eléggé gyatra volt.
 
Az IVD-vel ma játszottam, nem tudom, megér-e annyit, nem csodaszer az biztos!
Mindenesetre a futómű nagyon jó, kezes és könnyen visszahozható az autó.
 
Kérdésre szívesen válaszolok!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2004.02.13 péntek, 22:29:00 »

Hi
 
Apámé TDCi automata Ghia: IVD, első ülés fűtés+hűtés+hűtsó csak fűtés, motorosan behajtható tükrök, sötétszürke kárpit, INK Blue (zöldet vegyetek, az szebb, vagy bordót) tolatóradar, tempomat, 5-tronic automata váltó, motoros első ülések, ... meg ilyenek.
 
Mi már ki tudtuk próbálni a hűthető üléseket: FŐNYEREMÉN! nagyon jó. Az ülésfűtés pedig a legjobb, amit valaha próbálta, jól szabályozható és eléggé különleges, hogy hátul is van.
A tolatóradar is jó, csak kár, hogy kicsit túl korán bejelez a folyamatos sípolással.
 
Xenont nem vettünk, mert a nálunk lévő tesztautóban, amit még nyáron próbáltunk, volt xenon lámpa és nagyon bosszantó volt, hogy állandóan villogtak ránk, pedig jól volt beállítva, csak egyszerűen erős.
A NORMÁL lámpa is nagyon jó, nagy a fényereje és jól terít. Ja és végre a ködlámpa is király, a Mondeo II-nkben, eléggé gyatra volt.
 
Az IVD-vel ma játszottam, nem tudom, megér-e annyit, nem csodaszer az biztos!
Mindenesetre a futómű nagyon jó, kezes és könnyen visszahozható az autó.
 
Kérdésre szívesen válaszolok!!
Flame,
 
remélem ezzel a csodával ellátogattok majd egy Mondeo talira! Smiley
A Xenon meg igenis nagyon jó! Smiley (Ha gyári!)
Tudom szégyen, de mi is az IVD? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2004.02.13 péntek, 23:02:00 »

Nem, a mondeóban nincs osztott klíma. Kicsit áttervezték belül, jobb a rádió, a hangszigetelés, 6 sebesség a dízelhez, inteligensebb elektronika, újabb extrák (pl üléshűtés), follow me home fény (a külső tükörben egy lámpa világítja a földet), be tudja zárni az ajtókat ha elindultál, meg sok apróság. Szebb a Ghia fabetétje is. Meg a díszlécek erre-arra. Ebben debütált az SCI motor.Elektro-hidraulikus kormány. Ha igaz, a fék sem úszkál le-föl. Változott a színskála, kárpitszínek, stb. Új alufelnik. Englishman: mondj már pár dolgot az autódról. Hogy jött be a TDCi, mik a tapasztalatok. Hová hordtad szervizbe? Volt-e gondod? Mennyit mentél le? Milyen volt a fogyasztás? Ja, az új 6 sebességes: nagyon fog tetszeni... A kormány sztem szokkat jobb: közvetlenebb, jobban érezni az utat. Én qrvára elégedett vagyok. A régi Mondeo I, 1,8i volt, az is tetszett, de ez... a xenon nagyon meggyőző. Baromira tetszik a futómű. És nagyon lehet vele menni. Nekem van tempomatom is, nagyon hasznos. A fékje hihetetlen, hogy mekkorát tud fékezni.
Az előző is bezárta az ajtót indulás után... csak nem volt benne a gépkönyvben hogyan kell bekapcsolni a funkciót...
 
A tdci eléggé bejött, azért is lesz mégegy. Pedig most azért nagyobb a választék konkurrensekbõl, mint 2002-ben.
Kicsi zajosabb mint a passad pdtdi vagy az új avensis d4d, de azért elviselhetõ.
Egy két apró kínom azért volt:
- 1800-2000 között hajlamos volt bizonytalankodni, motorfék után finom gyorsításkor (típushiba, mások is megemlékeztek róla)
- a kormányon a motormozgást tán jobban éreztem mint kellene (nem a vibrációt, a terhelésváltásokat)
 
Szervíz: 1x petrányi xix, 2x autofort iii., 1x debrecen.
Az autofort nagy ívben kerülendõ, a debreceniek korrektek voltak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2004.02.14 szombat, 00:40:00 »

Flame,
 
remélem ezzel a csodával ellátogattok majd egy Mondeo talira! Smiley
A Xenon meg igenis nagyon jó! Smiley (Ha gyári!)
Tudom szégyen, de mi is az IVD? Smiley
Ígérem, ha apu odaadja akkor azzal megyek, ha nem, akkor nem! Smiley
Talán őt is ki tudom csalogatni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2004.02.14 szombat, 00:45:00 »

IVD az a Ford ESP-je.
Azaz a menetstabilizáló elektronika!
Interactive Viechle D?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2004.02.14 szombat, 15:33:00 »

Flame,
 
remélem ezzel a csodával ellátogattok majd egy Mondeo talira! Smiley
A Xenon meg igenis nagyon jó! Smiley (Ha gyári!)
Tudom szégyen, de mi is az IVD? Smiley
A múltkor még a "nem gyári" is jó volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2004.02.14 szombat, 20:06:00 »

Smiley
 
nekem hosszútávú rossz tapasztalataim vannak a xenon lámpával.
Persze, marha jól látni vele, főleg havazáskor vagy esőben van nagy különbség, de mégis engem nagyon zavar, hogy állandóan villognak a szembejövők. A Mondeo xenonja kifejezetten erős.
Tavaly télen kipróbáltam egy Mazda6 2.3GT AWD AT modellt, annak gyengébb volt a xenonja, mégis állandóan szembevillantottak, mert azt hitték, hogy ég a refi.
A mondeo alap lámpája is *** jó szerintem, de persze mindenki maga dönti el.
De azért erről a szembevillogásról érdekelne a xenonosok véleménye, hogy mennyire jellemző...
 
Apropó? A ködlámpa még mindíg jaszkari szerintetek?? Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2004.02.14 szombat, 20:18:00 »

Smiley
 
nekem hosszútávú rossz tapasztalataim vannak a xenon lámpával.
Persze, marha jól látni vele, főleg havazáskor vagy esőben van nagy különbség, de mégis engem nagyon zavar, hogy állandóan villognak a szembejövők. A Mondeo xenonja kifejezetten erős.
Tavaly télen kipróbáltam egy Mazda6 2.3GT AWD AT modellt, annak gyengébb volt a xenonja, mégis állandóan szembevillantottak, mert azt hitték, hogy ég a refi.
A mondeo alap lámpája is *** jó szerintem, de persze mindenki maga dönti el.
De azért erről a szembevillogásról érdekelne a xenonosok véleménye, hogy mennyire jellemző...
 
Apropó? A ködlámpa még mindíg jaszkari szerintetek?? Smiley)
Erről egy közmondás jut eszembe:
 
Inkább száz irigyem legyen, mint egy szánakozóm!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2004.02.14 szombat, 21:28:00 »

A múltkor még a "nem gyári" is jó volt.
curtis,
 
nagyon jó a Te Xenon -od, fényerőben messze veri a normált!
Én csak azt mondom, hogy hivatalosan nem lehetne utolagos Xenon -t berakani, szintszabályozás, és mosó nélkül. Ezeket meg utólag nem nagyon teszik bele, ezért jobb a gyári. Wink
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2004.02.14 szombat, 23:49:00 »

Erről egy közmondás jut eszembe:
 
Inkább száz irigyem legyen, mint egy szánakozóm!
Curtis!
 
1 irígynek már jelentkezem, (tudod a szép bőrbelső, bár mostanában meg az én fekete Recaro-mra fáj a Szabyk foga úgyhogy kussolok, mert megfűz hogy adjam el neki) remélem a 99 továbbit így már könnyeb beszerezni Smiley))))))
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2004.02.14 szombat, 23:57:00 »

Recaro ülés engem is érdekelne!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2004.02.15 vasárnap, 17:11:00 »

Hát nem tudom, nekem is xenonom van, és nem szoktak villogni a szembe jövők. A xenont utólag is be lehet rakni, van is címem, de sztem kár belebuherálni. A xenon mellett a ködlámba felesleges. A hang: én nem tudom, összehasonlítottam a passat új tdi jével, nekem a passat tűnt sokkal hangosabbnak. A toyota pedig lóerőben, nyomatékben sokkal gyengébb, nem összehasonlítási alap. A terhelésváltásokat nálap pedig a kormányon egyáltalán nem érezni, csak a váltón. A kormány abszolúte nem remeg (tdci). Szerintem a motorfék utáni dolgot is megoldották a faceliftben, én már nem érzem. Az ajtóbezárást pedig már nem csak a szervíz tudja bekapcsolni, hanem a tulaj is. Vagy egy műveletsor, ami után bekapcsol.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2004.02.15 vasárnap, 21:06:00 »

Ja, az a műveletsor ezen az oldalon is megtalálható, a programozás menüben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2004.02.15 vasárnap, 22:38:00 »

Hát nem tudom, nekem is xenonom van, és nem szoktak villogni a szembe jövők. A xenont utólag is be lehet rakni, van is címem, de sztem kár belebuherálni. A xenon mellett a ködlámba felesleges. A hang: én nem tudom, összehasonlítottam a passat új tdi jével, nekem a passat tűnt sokkal hangosabbnak. A toyota pedig lóerőben, nyomatékben sokkal gyengébb, nem összehasonlítási alap. A terhelésváltásokat nálap pedig a kormányon egyáltalán nem érezni, csak a váltón. A kormány abszolúte nem remeg (tdci). Szerintem a motorfék utáni dolgot is megoldották a faceliftben, én már nem érzem. Az ajtóbezárást pedig már nem csak a szervíz tudja bekapcsolni, hanem a tulaj is. Vagy egy műveletsor, ami után bekapcsol.
terhelésváltásokat nálap pedig a kormányon egyáltalán nem érezni, csak a váltón
Na, nálam pont fordítva volt...
Nagyon enyhe de határozottan észlelhetõ, érdekes módon hideg motornál erõsebben.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2004.02.16 hétfő, 10:22:00 »

Régen max voltam... nekem viszont 1 dolog nem tetszik: a 6 sebességes váltónál maga a vezérlésátvitel hangos, vagyis nem fizikailag a váltót hallani, hanem a rudat. A terhelésvátás dolog a váltón sztem teljesen normális. Bár én még csak 4000 km-ert mentem le, de hihetetlenül elégedett vagyok. Soha ne legyen rosszabb autóm. Meg az emelkedők. Azt élvezem nagyon. Hogy nem fogy el a motor ereje, hanem szinte ugyanúgy gyorsul, mint sima talajon. Meg ha hirtelen rálépsz a gázra mondjuk másodikban. Baromi nagyot ránt az autó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2004.03.03 szerda, 23:56:00 »

Nekem is egy új Mondeóm van 2 hónapos TDCI Ghia ink blue és érdekelne ez az ügy az ajtóbezárással nem is tudtam róla eddigAmúgy szuper az autó én a Ghia felszereltségen kívül csak a fűthető első üléseket kértem szerintem így is bőven elég amit tud egyetlen gondom hogy bekapcsol a klíma magától ha beindítom az autót szerintem ez nem ok.tudtok valamit erről?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2004.03.04 csütörtök, 08:19:00 »

Nekem is egy új Mondeóm van 2 hónapos TDCI Ghia ink blue és érdekelne ez az ügy az ajtóbezárással nem is tudtam róla eddigAmúgy szuper az autó én a Ghia felszereltségen kívül csak a fűthető első üléseket kértem szerintem így is bőven elég amit tud egyetlen gondom hogy bekapcsol a klíma magától ha beindítom az autót szerintem ez nem ok.tudtok valamit erről?
Ha jól tudom, akkor a Service címszó alatt megtalálod a programozását a központinak!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2004.03.04 csütörtök, 08:38:00 »

Egyszer valaki mondja el, a 2000-es tdci-től mért vannak elájúlva az emberek?
"Baromira" húz? Mihez képest?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2004.03.04 csütörtök, 08:50:00 »

Egyszer valaki mondja el, a 2000-es tdci-től mért vannak elájúlva az emberek?
"Baromira" húz? Mihez képest?
Hát tudod, akinek csak egy "94 1,8-asa van az minden újtól elájul!:)))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2004.03.04 csütörtök, 09:29:00 »

Hát tudod, akinek csak egy "94 1,8-asa van az minden újtól elájul!:)))))
Csak tudod a te 1.8-asod lehet, hogy dinamikusabban viszi azt a kasznit, mint ez az alulméretezett motor a 1.5 tonnát.
Városban a tdci is megeszi a 8-9 lityit. És akkor még nem én vezettem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2004.03.04 csütörtök, 14:56:00 »

Egyszer valaki mondja el, a 2000-es tdci-től mért vannak elájúlva az emberek?
"Baromira" húz? Mihez képest?
Szia
 
Baromira húz, pl a mi régebbi 2.0 benzines automatánkhoz képes! Smiley
A TDCI automat sokkal jobban megy!  
A V6-hoz képest persze nem húz úgy, bár megjegyzem, hogy rugalmasságban még az ST-t is veri!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2004.03.04 csütörtök, 14:57:00 »

TDCi aut. városban 8-10...dugóban, ha épp sietni kéne akkor 11-12 is megvan...padlógáz-padlófék stílusban!
Persze klímával.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2004.03.04 csütörtök, 22:29:00 »

Én lehet, hogy valamit rosszul csinálok, nálam a TDCi 6 körül fogyaszt városban - teljes tankra kivetítve. Ha dugó van - amit én kerülök - határ a csillagos ég. Írt már ki 18-at is... Hogy miért jó? Mert úgy gyorsul 200-ig, hogy az hihetetlen. 100 felett, emelkedőn nagyon meggyőző. Nandy, mennyit fizettél (átírás, forgalombahelyezés, stb)? Ha nem sikerül a programozás, segítek. Jössz a talira?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2004.03.05 péntek, 00:07:00 »

Én lehet, hogy valamit rosszul csinálok, nálam a TDCi 6 körül fogyaszt városban - teljes tankra kivetítve. Ha dugó van - amit én kerülök - határ a csillagos ég. Írt már ki 18-at is... Hogy miért jó? Mert úgy gyorsul 200-ig, hogy az hihetetlen. 100 felett, emelkedőn nagyon meggyőző. Nandy, mennyit fizettél (átírás, forgalombahelyezés, stb)? Ha nem sikerül a programozás, segítek. Jössz a talira?
Angel,
 
nem engem kérdeztél, de ha az új autó forgalombahelyezési díjja érdekel, kereken 55 000Ft.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2004.03.05 péntek, 22:20:00 »

Köszi Scratch, azt tudom, bár én 50-et fizettem. Én az autó árára voltam kíváncsi, az összes sallanggal együtt - félreérthetően írtam. Szóval, hogyé vetted a taligád?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2004.03.05 péntek, 22:34:00 »

Köszi Scratch, azt tudom, bár én 50-et fizettem. Én az autó árára voltam kíváncsi, az összes sallanggal együtt - félreérthetően írtam. Szóval, hogyé vetted a taligád?
Én most több helyen voltam érdeklődni, 2.0 TDCI M6-os 5-ajtós Ghia 6.990.000.- mínusz 500.000.-. A többi sallang megeggyezés kérdése, lásd Scratch. Az ezenfelüli extrák plussz. Remélem jól emlékszem.
De majd holnap dumálunk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2004.03.05 péntek, 22:53:00 »

Igazából csak arra lettem volna kíváncsi, eleget alkudtam-e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2004.03.05 péntek, 23:10:00 »

Kéne tudni mennyiért vetted
Ja, és pontosan mi van benne?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2004.03.05 péntek, 23:10:00 »

Igazából csak arra lettem volna kíváncsi, eleget alkudtam-e.
Kéne tudni mennyiért vetted
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.