Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:56:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Keres – kínál (csak árral!)
>
Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
>
Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
>
TDCI generátor szabadonfutósítása
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
17
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása (Megtekintve 327134 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2010.11.12 péntek, 12:08:06 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.11.11 csütörtök, 18:43:55
"Rezonátor csövet?" az meg mi fán terem?? Így hogy rezonátor cső, nem tudom mi az!!! Az alapjárattal nincs gondom, az klímával és anélkül is jó, csak kb. 1200-1500 fordulat között rezonál valami. Leginkább akkor zavaró ha 5.-ben vagy 6.-ban visszaesik a fordulat ebbe a fordulatszám tartományba és innen kezdek gyorsítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2010.11.12 péntek, 17:41:51 »
Köszönöm a képeket, de ezt már fixen odacsavaroztam a tartóhoz, de semmi sem változott, csak azt nem tudtam hogy ezt rezonátorcsőnek hívják. Én még mindig a klímacsapágyra gyanakszom. Volt már valakinek klíma csapágy problémája.
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.12 péntek, 11:54:25
Ha 6 sebességes váltód van, akkor van a rendszerben rezonátor cső is. Ez egy harmonika szerű cső, spirális dróterősítéssel. Rezgéscsillapító. Szemből jobb oldalon alul van, a fém csőkönyök előtti rész.
A rezonanciát okozhatja a turbócsövek fém csőkanyarjainak rögzítési problémája. Eredetileg gumiszilentes rögzítése van, de a gumi fáradása miatt a rögzítés "belever" a vázkeretbe, ez okoz rettenetes hangot. Fixre szokták csavarozni.
A képen látszik a szóban forgó két csavarral rögzített csőkönyök ill a háttérben a rezonátorcső
(a képen a forge csőszett elemei láthatóak, nem gyári ford csövek)
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2010.11.13 szombat, 11:25:40 »
Megtörtént a szabadonfutó beszerelése + a szíjfeszítő átalakítás, tökéletes csönd lett, nem is gondolotam volna.
A szíjfeszítőbe én gömbcsukló felújításhoz használt műanyagot használtam és visszakerült a gumiszilent közepéből az alupersely. Remélem majjó sokáig bírja...
Köszönet az ötletgazdágnak és a segítőkész fórumtársaknak!
Üdv. Tonyo
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.13 szombat, 13:16:11 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2010.11.13 szombat, 11:27:32 »
Idézetet írta: Tonyo - 2010.11.13 szombat, 11:25:40
Megtörtént a szabadonfutó beszerelése + a szíjfeszítő átalakítás, tökéletes csönd lett, nem is gondolotam volna.
A szíjfeszítőbe én gömbcsukló felújításhoz használt műanyagot használtam és visszakerült a gumiszilent közepéből az alupersely. Remélem majjó sokáig bírja...
Köszönet az ötletgazdágnak és a segítőkész fórumtársaknak!
Üdv. Tonyo
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bobi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2010.12.06 hétfő, 22:14:03 »
Szia Relhist!
Tudsz segíteni?
Úgy látom nem tolonganak a kollégák a szabadonfutóért.
Nem várnám meg, amíg újra összejön a létszám a csoportos beszerzéshez, kellene nekem soron kívül.
A Zen, esetleg a drágább típus (Ina) is érdekelne. Hol tudom beszerezni, mennyiért, mi a pontos típusszám?
Köszi: Bobi
Naplózva
2006/09 2.0 TDCi Trend-130 LE: 170e km 1. tulaj
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2010.12.07 kedd, 00:26:45 »
Visszanéztem a belinkelt videót és már sejtem mitől zörög az autóm
Olyan mintha a kipufogó mozogna, de azt megnézték és semmi baja. Holnap próbálok feltölteni egy alapjárati hangot, Ti majd biztosra megmondjátok.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2010.12.07 kedd, 18:27:57 »
Idézetet írta: Bobi - 2010.12.06 hétfő, 22:14:03
Szia Relhist!
Tudsz segíteni?
Úgy látom nem tolonganak a kollégák a szabadonfutóért.
Nem várnám meg, amíg újra összejön a létszám a csoportos beszerzéshez, kellene nekem soron kívül.
A Zen, esetleg a drágább típus (Ina) is érdekelne. Hol tudom beszerezni, mennyiért, mi a pontos típusszám?
Köszi: Bobi
már 5 rendelés lement.az aktív csapatnak már mindenkinek az autóján van a szabadonfutó......
küldtem pü-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2010.12.07 kedd, 18:59:29 »
Üdv.
Következő linken az alapjáratom, úgy 0:38 nál van az a nagyon csúnya hangja, akkor erre megoldás lenne a ZEN?
http://data.hu/get/3266115/20101207_184619.mp3
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2010.12.07 kedd, 19:03:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.12.07 kedd, 18:59:29
Üdv.
Következő linken az alapjáratom, úgy 0:38 nál van az a nagyon csúnya hangja, akkor erre megoldás lenne a ZEN?
http://data.hu/get/3266115/20101207_184619.mp3
nagyon halk a felvétel,de igen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2010.12.07 kedd, 19:06:06 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.07 kedd, 19:03:15
nagyon halk a felvétel,de igen!
Nálam meg rohadt hangos volt, gondoltam hogy baj is lesz
de köszönöm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2010.12.07 kedd, 19:07:07 »
Ja és nyitva volt a motortető, nehogy valaki azt gondolja hogy zártan is ilyen traktoros
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2010.12.07 kedd, 21:21:26 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.07 kedd, 18:27:57
már 5 rendelés lement.az aktív csapatnak már mindenkinek az autóján van a szabadonfutó......
küldtem pü-t!
még nekem sincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2010.12.08 szerda, 07:01:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.07 kedd, 21:21:26
még nekem sincs
....még....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 16:56:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.07 kedd, 18:27:57
már 5 rendelés lement.az aktív csapatnak már mindenkinek az autóján van a szabadonfutó......
küldtem pü-t!
Hát az enyém ma tönkre is ment. Lehet, hogy mostanában túl aktív vagyok?
Korábban is volt egy kis csettegő hangja alapjáraton, de ma reggel elkezdett rángatni, majd iszonyú csikorgó hangja lett és megszűnt a töltésem. A szíj fut, a tárcsa pereme forog, de a generátort nem forgatja... Ha ennyi az élettertama, akkor inkább visszaszereltetem fixre.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 17:25:17 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.06 csütörtök, 16:56:51
Hát az enyém ma tönkre is ment. Lehet, hogy mostanában túl aktív vagyok?
Korábban is volt egy kis csettegő hangja alapjáraton, de ma reggel elkezdett rángatni, majd iszonyú csikorgó hangja lett és megszűnt a töltésem. A szíj fut, a tárcsa pereme forog, de a generátort nem forgatja... Ha ennyi az élettertama, akkor inkább visszaszereltetem fixre.
az de gáz, de mitől ment igy szét?
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 17:35:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.06 csütörtök, 17:25:17
az de gáz, de mitől ment igy szét?
Passz! Nyár eleje óta tart a porlasztócsúcs kálváriám, emiatt kicsit egyenetlenebbül járt a motor, de épp a szabadonfutó miatt kellett volna a szíjrendszernek gond nélkül kibírnia. Ma vettem meg a csúcsokat, már azt hittem, hétfőtől minden rendben lesz a gépen, erre betojt a tárcsa. Szerencsére még megvan a fix, azt rakatom vissza.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 20:38:04 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.06 csütörtök, 17:35:53
Passz! Nyár eleje óta tart a porlasztócsúcs kálváriám, emiatt kicsit egyenetlenebbül járt a motor, de épp a szabadonfutó miatt kellett volna a szíjrendszernek gond nélkül kibírnia. Ma vettem meg a csúcsokat, már azt hittem, hétfőtől minden rendben lesz a gépen, erre betojt a tárcsa. Szerencsére még megvan a fix, azt rakatom vissza.
azért azt halkan megkérdezném,hogy kicseréltél mindent ami xar volt(vagy legalább is használt) a generátoroldalon,amikor a szabadonfutót felrakadtad?Gondolok én olyanra ,hogy legalább a kéttömegű szíjtárcsa,és az automata szíjfeszítő,stb?
Ugyan is a szabadonfutó sajnos ezeket nem képes újjá tenni illetve a szerepüket átvállalni!
Én új alkatrészek cseréjekor tettem fel,kb 20e km-t mentem vele-ez lehet még nem túl sok.Viszont előtte szezononként lehetett volna cserélni a berregős generátoroldalt.Na az kb 80e csak anyagban.Ha mondjuk nekem kibir 2évet a szabadonfutó,akkor nagyjából lexarom,hogy 2év után vennem kell egy másik szabadonfutót 12e ft-ért.Ilyet meg,hogy visszategyem a fixet,meg sem fordulna a fejemben.Persze nem vagyunk egyformák.Sőt,nekem van 1 tartalékom a szabadonfutóból,ha ilyen helyzetbe kerülnék,mint te.
És akkor már csak hab a tortán a csúcsok miatti egyenetlenül járó moci-úgy értem ez sem tett jót semminek.
És a szabadonfutó sem csodaszer,hiszen hol a kéttömegű lendkerék,hol a kéttömegű szíjtárcsa,hol pedig a generátor rángatja a szíjat.Erre még megkapja a dadogó moci iszonyat rángásait is.Na én egyáltalán nem csodálkozom,hogy kinyiffant!És mennyi km-t gurultál a szabadonfutóval?
Bocs.én nagyon és őszintén sajnálom,hogy javíttatnod kell az autódat és viszi a lóvét.De arányokban még mindig inkább berregésmentes legyen a generátoroldal,és cserében sacc 2szezononként kicserélek egy 12e ftos szabadonfutót.
Én elfogult vagyok,és megvagyok győződve arról,hogy a szabadonfutó szünteti meg a berregést.Innentől kezdve ezt kell cserélgetnem és mást nem.
Aztán már csak feltételezés:
A generátornak is beállhatott a csapágyazása ,ami azt eredményezte,hogy a szabadonfutó elhagyta magát.Tudom,ezt majd a szerelőd úgy is leellenőrzi.Le is kell!
Remélem hamar rendbehozzák az autódat......!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 21:40:57 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.06 csütörtök, 20:38:04
azért azt halkan megkérdezném,hogy kicseréltél mindent ami xar volt(vagy legalább is használt) a generátoroldalon,amikor a szabadonfutót felrakadtad?Gondolok én olyanra ,hogy legalább a kéttömegű szíjtárcsa,és az automata szíjfeszítő,stb?
Ugyan is a szabadonfutó sajnos ezeket nem képes újjá tenni illetve a szerepüket átvállalni!
Én új alkatrészek cseréjekor tettem fel,kb 20e km-t mentem vele-ez lehet még nem túl sok.Viszont előtte szezononként lehetett volna cserélni a berregős generátoroldalt.Na az kb 80e csak anyagban.Ha mondjuk nekem kibir 2évet a szabadonfutó,akkor nagyjából lexarom,hogy 2év után vennem kell egy másik szabadonfutót 12e ft-ért.Ilyet meg,hogy visszategyem a fixet,meg sem fordulna a fejemben.Persze nem vagyunk egyformák.Sőt,nekem van 1 tartalékom a szabadonfutóból,ha ilyen helyzetbe kerülnék,mint te.
És akkor már csak hab a tortán a csúcsok miatti egyenetlenül járó moci-úgy értem ez sem tett jót semminek.
És a szabadonfutó sem csodaszer,hiszen hol a kéttömegű lendkerék,hol a kéttömegű szíjtárcsa,hol pedig a generátor rángatja a szíjat.Erre még megkapja a dadogó moci iszonyat rángásait is.Na én egyáltalán nem csodálkozom,hogy kinyiffant!És mennyi km-t gurultál a szabadonfutóval?
Bocs.én nagyon és őszintén sajnálom,hogy javíttatnod kell az autódat és viszi a lóvét.De arányokban még mindig inkább berregésmentes legyen a generátoroldal,és cserében sacc 2szezononként kicserélek egy 12e ftos szabadonfutót.
Én elfogult vagyok,és megvagyok győződve arról,hogy a szabadonfutó szünteti meg a berregést.Innentől kezdve ezt kell cserélgetnem és mást nem.
Aztán már csak feltételezés:
A generátornak is beállhatott a csapágyazása ,ami azt eredményezte,hogy a szabadonfutó elhagyta magát.Tudom,ezt majd a szerelőd úgy is leellenőrzi.Le is kell!
Remélem hamar rendbehozzák az autódat......!
Amikor a kocsit vettem, nem gyári főtengelytárcsa volt rajta, hanem valami utángyártott. Soha nem berregett a szíjrendszer, semmi gond nem volt vele. Amikor a szíj kopni kezdett lecseréltettem. Nem sokkal később a szíj hosszában kettéhasadt. Ismét kicseréltettem a szíjat. Mindkét alkalommal ellenőrizték a feszítőt, a görgőket, a generátor és a klíma csapágyakat. Egy idő után csattogni kezdett a főtengelytárcsa. Mindent egyszerre cseréltettem, gyári Ford cuccokra. Három hét után az új tárcsa szétesett, a pereme körbefordult az agyon, a köztük lévő gumi kiolvadt. Garanciában cserélték a tárcsát, az új is ugyanígy járt néhány hónap alatt. Ekkor spanyol utángyártott tárcsát rakattam fel, majd nem sokkal később szereltettem fel a szabadonfutós generátortárcsát, a Relhist által szervezett egyik első beszerzés idején. Mostanáig bírta. A generátorcsapágyakat természetesen ellenőrizni fogjuk! Mindezeket úgy produkálta, hogy a feszítő soha nem berregett.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2011.01.07 péntek, 11:42:53 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.06 csütörtök, 21:40:57
Amikor a kocsit vettem, nem gyári főtengelytárcsa volt rajta, hanem valami utángyártott. Soha nem berregett a szíjrendszer, semmi gond nem volt vele. Amikor a szíj kopni kezdett lecseréltettem. Nem sokkal később a szíj hosszában kettéhasadt. Ismét kicseréltettem a szíjat. Mindkét alkalommal ellenőrizték a feszítőt, a görgőket, a generátor és a klíma csapágyakat. Egy idő után csattogni kezdett a főtengelytárcsa. Mindent egyszerre cseréltettem, gyári Ford cuccokra. Három hét után az új tárcsa szétesett, a pereme körbefordult az agyon, a köztük lévő gumi kiolvadt. Garanciában cserélték a tárcsát, az új is ugyanígy járt néhány hónap alatt. Ekkor spanyol utángyártott tárcsát rakattam fel, majd nem sokkal később szereltettem fel a szabadonfutós generátortárcsát, a Relhist által szervezett egyik első beszerzés idején. Mostanáig bírta. A generátorcsapágyakat természetesen ellenőrizni fogjuk! Mindezeket úgy produkálta, hogy a feszítő soha nem berregett.
sajnálattal hallom. Ezzel elnyerte a géped az első tönkrement ZEN szapadonfutós tdci kevésbé megtisztelő címét.
Mennyi KM-t ment a tárcsa?
A generátor csapágyat mindenképp nézesd meg, mert nekem gyanús lenne, ha 3 rendkívüli esemény történt volna a szíjrendszerrel. valamelyik komponens nem működik rendesen, ezért nagyobb a segédszíj rendszer terhelése.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2011.01.07 péntek, 20:21:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.07 péntek, 11:42:53
sajnálattal hallom. Ezzel elnyerte a géped az első tönkrement ZEN szapadonfutós tdci kevésbé megtisztelő címét.
Mennyi KM-t ment a tárcsa?
A generátor csapágyat mindenképp nézesd meg, mert nekem gyanús lenne, ha 3 rendkívüli esemény történt volna a szíjrendszerrel. valamelyik komponens nem működik rendesen, ezért nagyobb a segédszíj rendszer terhelése.
Idézetet írta: alf - 2011.01.06 csütörtök, 20:38:04
Aztán már csak feltételezés:
A generátornak is beállhatott a csapágyazása ,ami azt eredményezte,hogy a szabadonfutó elhagyta magát.Tudom,ezt majd a szerelőd úgy is leellenőrzi.Le is kell!
Remélem hamar rendbehozzák az autódat......!
Beszéltem teló arrabonus-szal,reggel hívott!
Szóval a generátor csapágyazása állt be mint a szög.A forgórész-mint katiban a gyerek!
Már képben vagyok egyébként,met már korábban beszéltünk mi telón-csak nem tudtam a nick nevével azonosítani.
Gyanítom,hogy a főtengelyszíjtárcsák is azért mentek gallyra sorra,mert a generátor már haldoklott.Nem fogynak azok úgy mint a ropi.
Sajnos ez a szabadonfutó nem a normál használattól és a km-től hallt meg.Egészen 1szerűen áldozattá vált.
A második főtengelyszíjtárcsa halál után komoly oknyomozásba kellett volna torkollnia a dolognak.
Most kibújt a szög a zsákból.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2011.01.07 péntek, 20:33:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.07 péntek, 20:21:53
Beszéltem teló arrabonus-szal,reggel hívott!
Szóval a generátor csapágyazása állt be mint a szög.A forgórész-mint katiban a gyerek!
Már képben vagyok egyébként,met már korábban beszéltünk mi telón-csak nem tudtam a nick nevével azonosítani.
Gyanítom,hogy a főtengelyszíjtárcsák is azért mentek gallyra sorra,mert a generátor már haldoklott.Nem fogynak azok úgy mint a ropi.
Sajnos ez a szabadonfutó nem a normál használattól és a km-től hallt meg.Egészen 1szerűen áldozattá vált.
A második főtengelyszíjtárcsa halál után komoly oknyomozásba kellett volna torkollnia a dolognak.
Most kibújt a szög a zsákból.....
Én is meg akartam írni, de látom megelőztél.
Az elmélettel van egy kis gond: a generátorcsapágyak még akkor is jók voltak, amikor a szabdonfutót felszereltük.
Szép simán, hang nélkül pörgött a forgórész.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2011.01.07 péntek, 20:41:50 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.07 péntek, 20:33:39
Én is meg akartam írni, de látom megelőztél.
Az elmélettel van egy kis gond: a generátorcsapágyak még akkor is jók voltak, amikor a szabdonfutót felszereltük.
Szép simán, hang nélkül pörgött a forgórész.
jah-10 perccel....
Akkor pedig most kell rendesen átböngészni mindent,mert ha jól számolom,most jársz a 3ik főtengekyszíjtárcsánál,a második vagy 3ik szíjnál,egy generátornál,és egy szabadonfutónál.
Görgők vannak a rendszerben,a feszítő és a klímacsapágy,ami még kilóg a sorból.Valahol akkor még ott a hiba-ha a generátor biztosan jó volt.....
Egyébként bosszant a dolog-ha gondolod,és még halászon van az autó,akkor rápillanthatok a hétvégén.....nem mintha attól megjavulna....
Errő jut eszembe!A generátort megtudtad javíttatni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2011.01.07 péntek, 21:04:56 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.07 péntek, 20:41:50
jah-10 perccel....
Akkor pedig most kell rendesen átböngészni mindent,mert ha jól számolom,most jársz a 3ik főtengekyszíjtárcsánál,a második vagy 3ik szíjnál,egy generátornál,és egy szabadonfutónál.
Görgők vannak a rendszerben,a feszítő és a klímacsapágy,ami még kilóg a sorból.Valahol akkor még ott a hiba-ha a generátor biztosan jó volt.....
Egyébként bosszant a dolog-ha gondolod,és még halászon van az autó,akkor rápillanthatok a hétvégén.....nem mintha attól megjavulna....
Errő jut eszembe!A generátort megtudtad javíttatni?
Köszönöm, de kellőképpen elvetted a kedvem a generátor szétszedésétől, ismeretlen helyre pedig nem akartam vinni. Felhívtam a szerelő srácot, akihez a porlasztócsúcsok és olajcsere miatt hétfőre volt időpontom. Bevállalta a generátorfelújítást is.
Lebontom, vagy elvágom a szíjat, töltőre teszem az akksit és hétfőn megyek Karcagra.
A feszítőt és a vezetőgörgőket az első tárcsával együtt cseréltettem, de természetesen átnézünk mindent.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2011.01.07 péntek, 21:19:50 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.07 péntek, 21:04:56
Köszönöm, de kellőképpen elvetted a kedvem a generátor szétszedésétől, ismeretlen helyre pedig nem akartam vinni. Felhívtam a szerelő srácot, akihez a porlasztócsúcsok és olajcsere miatt hétfőre volt időpontom. Bevállalta a generátorfelújítást is.
Lebontom, vagy elvágom a szíjat, töltőre teszem az akksit és hétfőn megyek Karcagra.
A feszítőt és a vezetőgörgőket az első tárcsával együtt cseréltettem, de természetesen átnézünk mindent.
bocs...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2011.01.07 péntek, 21:50:15 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.07 péntek, 21:19:50
bocs...
Nincs miért bocsánatot kérned, köszönöm a segítséget!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:50:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.07 péntek, 20:21:53
Beszéltem teló arrabonus-szal,reggel hívott!
Szóval a generátor csapágyazása állt be mint a szög.A forgórész-mint katiban a gyerek!
Már képben vagyok egyébként,met már korábban beszéltünk mi telón-csak nem tudtam a nick nevével azonosítani.
Gyanítom,hogy a főtengelyszíjtárcsák is azért mentek gallyra sorra,mert a generátor már haldoklott.Nem fogynak azok úgy mint a ropi.
Sajnos ez a szabadonfutó nem a normál használattól és a km-től hallt meg.Egészen 1szerűen áldozattá vált.
A második főtengelyszíjtárcsa halál után komoly oknyomozásba kellett volna torkollnia a dolognak.
Most kibújt a szög a zsákból.....
részvétem.
de ez megnyugtató, hogy nem magától halt meg a tárcsa.
Továbbá a generátor csapágy érdekes dolog. Én mikor feltettem a szabadonfutót, generátort cseréltem. Vettem egy bontottat, szemre teljesen jó volt, szépen forgott a közepe. Felújíttattam, mielőtt bekerült: tisztítás, szénkefék, csúszógyűrű szabályozás és csapágyak!. Utána éreztem csak, hogy miaz, hogy szépen forog a közepe. kb. 3x könyebben forgott, mint előtte. Érdekes volt.
Remélem, meg lesz a hiba oka.
Én a Bp. kertész u.ba vittem felújíttatni. oninditogenerator.hu
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2011.01.11 kedd, 11:29:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.07 péntek, 23:50:51
részvétem.
de ez megnyugtató, hogy nem magától halt meg a tárcsa.
Továbbá a generátor csapágy érdekes dolog. Én mikor feltettem a szabadonfutót, generátort cseréltem. Vettem egy bontottat, szemre teljesen jó volt, szépen forgott a közepe. Felújíttattam, mielőtt bekerült: tisztítás, szénkefék, csúszógyűrű szabályozás és csapágyak!. Utána éreztem csak, hogy miaz, hogy szépen forog a közepe. kb. 3x könyebben forgott, mint előtte. Érdekes volt.
Remélem, meg lesz a hiba oka.
Én a Bp. kertész u.ba vittem felújíttatni. oninditogenerator.hu
Na, elkészült a gép. A szíjrendszer minden csapágya (generátor, klímakompresszor, feszítő, vezetőgörgők) teljesen renben van. A széthullott generátor szíjtárcsa és a generátorpajzs közé szorult be a szíj, emiatt volt iszonyatos hangja. A fix tárcsát visszaszerelve beindítottuk, amire szörnyű berregés kezdődött. (Nekem még soha nem berregett a szíj...) Megnéztük a feszítő szilentjeit, látszott rajtuk, hogy megkoptak rendesen. Elmondtam a szerelőnek az alupogácsás megoldást, de mondta, hogy szerinte jobb a műanyag. Ezért fehér műanyagrúdból esztergált két betétet a szilentek helyére, majd egy-egy nagy alátéttel beszerelte. Azóta hazajöttem Karcagról és ma bejöttem BP-re, de a szíj gyönyörűen, rezzenéstelenül fut.
Én a szabadonfutós tárcsát utólag szereltettem fel, akkor már túl voltam a teljes szíjrendszer cserén. Valószínű, hogy nem volt már 100%-os állapotban a feszítő, de még semmilyen tünetet nem okozott. A feszítő közben továbbromlott, de a szabadonfutó miatt nem lehetett hallani. Az utóbbi időben volt egy kis csettegő hangja a szabadonfutónak, de más is írt ilyet, emiatt nem nyugtalankodtam. Kellett volna!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2011.01.11 kedd, 20:41:11 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.11 kedd, 11:29:18
Na, elkészült a gép. A szíjrendszer minden csapágya (generátor, klímakompresszor, feszítő, vezetőgörgők) teljesen renben van. A széthullott generátor szíjtárcsa és a generátorpajzs közé szorult be a szíj, emiatt volt iszonyatos hangja. A fix tárcsát visszaszerelve beindítottuk, amire szörnyű berregés kezdődött. (Nekem még soha nem berregett a szíj...) Megnéztük a feszítő szilentjeit, látszott rajtuk, hogy megkoptak rendesen. Elmondtam a szerelőnek az alupogácsás megoldást, de mondta, hogy szerinte jobb a műanyag. Ezért fehér műanyagrúdból esztergált két betétet a szilentek helyére, majd egy-egy nagy alátéttel beszerelte. Azóta hazajöttem Karcagról és ma bejöttem BP-re, de a szíj gyönyörűen, rezzenéstelenül fut.
Én a szabadonfutós tárcsát utólag szereltettem fel, akkor már túl voltam a teljes szíjrendszer cserén. Valószínű, hogy nem volt már 100%-os állapotban a feszítő, de még semmilyen tünetet nem okozott. A feszítő közben továbbromlott, de a szabadonfutó miatt nem lehetett hallani. Az utóbbi időben volt egy kis csettegő hangja a szabadonfutónak, de más is írt ilyet, emiatt nem nyugtalankodtam. Kellett volna!
akkor a generátort is felújították?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2011.01.11 kedd, 22:19:00 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.11 kedd, 20:41:11
akkor a generátort is felújították?
Nem volt értelme. A csapágyak jók, bronzkefe ügyben meg átruccanok Halásztelekre, ha hunyorogni kezdenek a fények.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2011.01.12 szerda, 16:05:10 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.01.11 kedd, 11:29:18
Na, elkészült a gép. A szíjrendszer minden csapágya (generátor, klímakompresszor, feszítő, vezetőgörgők) teljesen renben van. A széthullott generátor szíjtárcsa és a generátorpajzs közé szorult be a szíj, emiatt volt iszonyatos hangja. A fix tárcsát visszaszerelve beindítottuk, amire szörnyű berregés kezdődött. (Nekem még soha nem berregett a szíj...) Megnéztük a feszítő szilentjeit, látszott rajtuk, hogy megkoptak rendesen. Elmondtam a szerelőnek az alupogácsás megoldást, de mondta, hogy szerinte jobb a műanyag. Ezért fehér műanyagrúdból esztergált két betétet a szilentek helyére, majd egy-egy nagy alátéttel beszerelte. Azóta hazajöttem Karcagról és ma bejöttem BP-re, de a szíj gyönyörűen, rezzenéstelenül fut.
Én a szabadonfutós tárcsát utólag szereltettem fel, akkor már túl voltam a teljes szíjrendszer cserén. Valószínű, hogy nem volt már 100%-os állapotban a feszítő, de még semmilyen tünetet nem okozott. A feszítő közben továbbromlott, de a szabadonfutó miatt nem lehetett hallani. Az utóbbi időben volt egy kis csettegő hangja a szabadonfutónak, de más is írt ilyet, emiatt nem nyugtalankodtam. Kellett volna!
De miért esett le a szíj a generátorról és szorult be a szabadonfutó és a pajzs közé?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2011.01.12 szerda, 18:14:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.12 szerda, 16:05:10
De miért esett le a szíj a generátorról és szorult be a szabadonfutó és a pajzs közé?
mert szétesett a szabadonfutó.De valyon miért?És miért szállt el már 2 főtengelyszíjtárcsa?Ha minden jó.....
rejtély
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2011.01.13 csütörtök, 09:57:28 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.12 szerda, 18:14:58
mert szétesett a szabadonfutó.De valyon miért?És miért szállt el már 2 főtengelyszíjtárcsa?Ha minden jó.....
rejtély
háááát....
A szabadonfutó akkor tud elforogni, ha az összes tűgörgője annyira tönkre megy, hogy nem tud összezárni. Ez nagyon komoly igénybe vételt jelentene. Én inkább arra gondolok, hogy valamelyik alkatrész nincs síkban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2011.01.18 kedd, 09:34:35 »
Ha a feszítő szilentje elgyengül, akkor elmehet az egysíkban futás képessége.
Ha a feszítő kitér és le tud mászni róla a szíj, akkor már bármi megtörténhet.
Idézetet írta: alf - 2011.01.12 szerda, 18:14:58
mert szétesett a szabadonfutó.De valyon miért?És miért szállt el már 2 főtengelyszíjtárcsa?Ha minden jó.....
rejtély
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2011.03.16 szerda, 21:25:56 »
Eljött a pillanat.
Igényfelmérés ZEN vol6.
- Bobi (még korábbról)
Összesen idáig: 1 DB
Akinek esetleg INA gyártmány kell (kb 50% felár) kérem jelezze.
(Az INA a visteon gyári beszállítója, a benzines visteon generátorokat INA tárcsával szerelik. )
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:32:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.16 szerda, 21:25:56
Eljött a pillanat.
Igényfelmérés ZEN vol6.
- Bobi (még korábbról)
Összesen idáig: 1 DB
Akinek esetleg INA gyártmány kell (kb 50% felár) kérem jelezze.
(Az INA a visteon gyári beszállítója, a benzines visteon generátorokat INA tárcsával szerelik. )
Melyik hogyer'?
Ha ilyet akarok, barmi mas alkatreszt kell cserelni vele egyutt, ha amugy jelenleg meg semmi baja?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:51:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.16 szerda, 22:32:08
Melyik hogyer'?
Ha ilyet akarok, barmi mas alkatreszt kell cserelni vele egyutt, ha amugy jelenleg meg semmi baja?
AndyA
Esetleg szíjat, de még azt se kell... Nekem mindenesetre nem volt cserélve semmi egyéb.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:56:08 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.16 szerda, 22:51:05
Esetleg szíjat, de még azt se kell... Nekem mindenesetre nem volt cserélve semmi egyéb.
Es melyik hogyer' van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 12:17:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.16 szerda, 22:56:08
Es melyik hogyer' van?
AndyA
Tavaly 12eFt volt a zen és 18e az INA tárcsa. Idei árak még nincsennek, mert a mennyiség, a devizaárfolyam és az angol infláció függvénye.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 12:29:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 12:17:52
Tavaly 12eFt volt a zen és 18e az INA tárcsa. Idei árak még nincsennek, mert a mennyiség, a devizaárfolyam és az angol infláció függvénye.
Varhato atfutasi ido? Hol lehetne majd atvenni, figyelembe veve, hogy en csak hetvegen jarok Budapesten?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Egon
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 14:59:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 12:17:52
Tavaly 12eFt volt a zen és 18e az INA tárcsa. Idei árak még nincsennek, mert a mennyiség, a devizaárfolyam és az angol infláció függvénye.
Szia Relhist!
Engem érdekel az esemény!
Természetesen figyelem majd a fórumot, mert a "mennyiért, mikor, a LÉÉÉÉÉÉ hogy jut el hozzád, melyiket válasszam, hol lehet átvenni," kérdésekre a válaszokat nem most tudod megmondani.
Örülök, hogy megint előjött a téma. Várok, és figyelek.
-Egon-
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 17:37:41 »
Idézetet írta: Egon - 2011.03.17 csütörtök, 14:59:21
Szia Relhist!
Engem érdekel az esemény!
Természetesen figyelem majd a fórumot, mert a "mennyiért, mikor, a LÉÉÉÉÉÉ hogy jut el hozzád, melyiket válasszam, hol lehet átvenni," kérdésekre a válaszokat nem most tudod megmondani.
Örülök, hogy megint előjött a téma. Várok, és figyelek.
-Egon-
Ha összejön min 10 érdeklődő, elindítom a rendelést. Előleget fogok kérni a jelentkezések megerősítésére.
A fizetés banki átutalással vagy készpénzben történik.
Az átvétel személyesen vagy postai úton (előre utalás után) lehetséges. A postaköltség 1000Ft, ebben benne van a csomagolás, az elsőbbségi ajánlott feladás.
Személyesen átvenni a profilomban jelzett helyen vagy hétköznapokon BP. 5. kerületében lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 18:54:39 »
Mit gondoltok, ez a nyekergés- nyikorgás alacsonyabb fordulaton, terhelésnél jöhet a ZEN-ből? Egyéb ötlet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 19:28:56 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.17 csütörtök, 18:54:39
Mit gondoltok, ez a nyekergés- nyikorgás alacsonyabb fordulaton, terhelésnél jöhet a ZEN-ből? Egyéb ötlet?
alapjáraton inkább csetteg a szabadonfutó. Nyekergés nem nagyon lehet szerintem, mert ahhoz az kellene, hogy két alkatrész elforduljon egymáson. Sokkal inkább lehet feszítőnek a rugós tagja vagy a klímakuplug. De az is lehet, hogy a szervoszíj feszítőjét vagy valamelyik csapágyát hallod. Érdemes megnézni a szervószíj feszítőjén lévő görgő csapágyát, eléggé el tud fáradni. Alf írt a cseréjéről cikket.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 19:41:23 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.17 csütörtök, 18:54:39
Mit gondoltok, ez a nyekergés- nyikorgás alacsonyabb fordulaton, terhelésnél jöhet a ZEN-ből? Egyéb ötlet?
szerintem valamelyik görgő csapágya adta meg magát,de így csak sötétben tapogatás.lekell dobni a szíjat és lecsekkolni őket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 20:53:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.17 csütörtök, 19:41:23
szerintem valamelyik görgő csapágya adta meg magát,de így csak sötétben tapogatás.lekell dobni a szíjat és lecsekkolni őket!
Köszi a választ! Ja és a tanácsot is privátban...
A leírásod merre van, amit a szervószíj feszítőjéről írtál? Fooldalon bénáztam, de nem találtam..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2011.03.18 péntek, 10:19:17 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.17 csütörtök, 20:53:10
Köszi a választ! Ja és a tanácsot is privátban...
A leírásod merre van, amit a szervószíj feszítőjéről írtál? Fooldalon bénáztam, de nem találtam..
pü ment.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2011.03.18 péntek, 11:00:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.18 péntek, 10:19:17
pü ment.
Visszatérve a nyekergésre, most jobban odafigyeltem és inkább csörgés-börgés, de csak 1200-1300 rpm körül.. mikor a feszítőm (ZEN előtt) ki volt kotyogósodva, akkor 1400-1500-nál volt nagy hangja és alapjáraton is hörgött.. Ellenben most alapjáraton semmi hangja! ...
a csapágy ügyben még annyit, hogy az nekem nem volt még cserélve soha (tudtomma), lehet az van szétesőfélben?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Egon
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2011.03.18 péntek, 11:26:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 17:37:41
Ha összejön min 10 érdeklődő, elindítom a rendelést. Előleget fogok kérni a jelentkezések megerősítésére.
A fizetés banki átutalással vagy készpénzben történik.
Az átvétel személyesen vagy postai úton (előre utalás után) lehetséges. A postaköltség 1000Ft, ebben benne van a csomagolás, az elsőbbségi ajánlott feladás.
Személyesen átvenni a profilomban jelzett helyen vagy hétköznapokon BP. 5. kerületében lehet.
Köszönön, az adást vettem!
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 16:20:54 »
Olvasgatok itt, de nem látom. Kiderült, mekkora eddig a max futás szabadonfutóval? Nekem holnap kerül be.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 17:14:11 »
Idézetet írta: teo - 2011.03.21 hétfő, 16:20:54
Olvasgatok itt, de nem látom. Kiderült, mekkora eddig a max futás szabadonfutóval? Nekem holnap kerül be.
Minimum 14ezer km...
... de még bírja....
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
17
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ