Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 13:02:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 328 329 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 341 342 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4754410 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16700 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 23:17:20 »

Értem én urak, értem én, az alul és túlkormányozottság közötti különbséget ! Smiley Csak azt próbálom mondani, hogy logikusan belegondolva ha az FWD-s autót kanyarra teszed, az nem csúszik előre, mivel a meghajtott kerekek húzzák az ívre az autót. Félreértés ne essék, egyetértek veletek, kedvelem az motorsportot, csak "józan paraszti ésszel" a dolog ilyennek tűnik. Persze a fizika törvényeit sokszor becsapják... Grin Nah, de mindegy is ez. Egy videó az elsőkerék előnyéről  eplus2 : http://www.youtube.com/watch?v=lb1awXgoyQE

Én nem kioktatásból írtam amit írtam csak a véleményemet osztottam meg, ugye az "évek és a rutin".  eplus2

Igen ezt a technikát már tapasztaltam az anyós ülésről.. srácot nagyon beszorították és nem volt kedve előre-hátra menni ezért ezt alkalmazta.  nyes

Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16701 Dátum: 2012.10.19 péntek, 02:58:22 »

Én nem kioktatásból írtam amit írtam csak a véleményemet osztottam meg, ugye az "évek és a rutin".  eplus2

Igen ezt a technikát már tapasztaltam az anyós ülésről.. srácot nagyon beszorították és nem volt kedve előre-hátra menni ezért ezt alkalmazta.  nyes



Vettem. Az "évek és rutin" hogy jött? Én már homokozóban harcoltam, mikor Téged terveztek.  eplus2 (az adatlapod szerint legalábbis Wink )
Milyen autóval csinálta a srác ezt meg? Gondolom nem Mondeoval... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16702 Dátum: 2012.10.19 péntek, 09:30:34 »

Vettem. Az "évek és rutin" hogy jött? Én már homokozóban harcoltam, mikor Téged terveztek.  eplus2 (az adatlapod szerint legalábbis Wink )
Milyen autóval csinálta a srác ezt meg? Gondolom nem Mondeoval... Smiley
Miért ne lehetne Mondeoval megcsinálni? Behúzott kézifékkel, rükvercben, ellenkező irányba kiforgatott kerékkel, mint amelyik oldalra fordítaní akarod az autót, szépen a hátsó tengelye körül körbe lehet fordítaní az autót. Az egy másik tészta, hogy ilyenkor mit kap a hajtáslánc. Ezt télen egy havas placcon ahol senkit nem veszélyeztetsz, simán belehet gyakorolni a hajtáslánc viszonylagos kisebb igénybevételével a száraz aszfaltéhoz képest.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16703 Dátum: 2012.10.20 szombat, 01:08:26 »

Hú srácok, az előbb rendesen odabasztam az autó alját a fekvőrendőrnek. Akkorát szólt majdnem elsírtam magam. Az tuti, hogy középen a dob tartója leszakadt, katalizáron szép horpadás van. Kb ennyit láttam sötétben. Most erős gázadásra valami rezonál, vagy jön valami hang. Nem tudom. Holnap aláfekszek világossal. Az pont pont beleszólhat a mikronomba aki ekkora fekvőrendőröket csinál. Mondjuk a köd miatt én sem vettem észre és olyan 55-60-al durrantottam át rajta.  falbav falbav
Naplózva
gradilaci
Vendég
« Új hozzászólás #16704 Dátum: 2012.10.20 szombat, 13:20:15 »

Gratulálok!  taps

Bár, ha emlékezetem nem csal, nem egyszer említettem már, hogy talán lehetne lassabban is közlekedni *** úton, talán kicsit kímélnéd vele a futóművet is. Főleg ködben nem nyomom neki... De okos ember más kárán tanul, a ...  meg...
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16705 Dátum: 2012.10.20 szombat, 13:50:06 »

Vettem. Az "évek és rutin" hogy jött? Én már homokozóban harcoltam, mikor Téged terveztek.  eplus2 (az adatlapod szerint legalábbis Wink )
Milyen autóval csinálta a srác ezt meg? Gondolom nem Mondeoval... Smiley

Idézőjelbe van, pont azért mert nem igaz, amit ezzel a hangulatjellel erősíteni is akartam:  eplus2Wink

Egy Peugeot 205 volt  nyes
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16706 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:05:13 »

Gratulálok!  taps

Bár, ha emlékezetem nem csal, nem egyszer említettem már, hogy talán lehetne lassabban is közlekedni *** úton, talán kicsit kímélnéd vele a futóművet is. Főleg ködben nem nyomom neki... De okos ember más kárán tanul, a ...  meg...

Szia Apa! Cheesy Tökéletes út volt és pont belementem a ködbe. Lassítottam is azonnal és ott is volt a bucka. Amúgy nem szakadt le semmi és nem kapott semmi. Az a lemez szólt nagyot ami ukrajnában is leért 3000*. Az rezonált is.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #16707 Dátum: 2012.10.20 szombat, 18:11:06 »

Ma furcsa dolgot csinált a tank szintjelző...
kb. negyedig volt ,mikor tettem bele kb 30-35litert...rátettem gyújtásra,erre lefeküdt az E betű alá..beindítottam erre meg megindult és beállt kicsivel fél alá..
tettem még rá 20litert rátettem gyújtásra ,akkor meg felment max-ra...nem tudom jól mutathat e és ,hogy mi volt ez...

Valaki tipp??
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16708 Dátum: 2012.10.20 szombat, 18:13:49 »

Ma furcsa dolgot csinált a tank szintjelző...
kb. negyedig volt ,mikor tettem bele kb 30-35litert...rátettem gyújtásra,erre lefeküdt az E betű alá..beindítottam erre meg megindult és beállt kicsivel fél alá..
tettem még rá 20litert rátettem gyújtásra ,akkor meg felment max-ra...nem tudom jól mutathat e és ,hogy mi volt ez...

Valaki tipp??

Megmondom: Mondeo. Nekem annyit mutat amennyit épp gondol.. Cheesy Tipushiba.. Én fedcomp alapján nézem. Ha nincs, számolj.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #16709 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:14:10 »

Megmondom: Mondeo. Nekem annyit mutat amennyit épp gondol.. Cheesy Tipushiba.. Én fedcomp alapján nézem. Ha nincs, számolj.

Mi lehet a hibás?? szintjelző??érdemes cserélni?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16710 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:11:10 »

Megmondom: Mondeo. Nekem annyit mutat amennyit épp gondol.. Cheesy Tipushiba.. Én fedcomp alapján nézem. Ha nincs, számolj.
Nekem az MK I soha nem csinált ilyent, de az MK II mostanság egyre sűrűbben.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16711 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 04:36:31 »

Ma furcsa dolgot csinált a tank szintjelző...
kb. negyedig volt ,mikor tettem bele kb 30-35litert...rátettem gyújtásra,erre lefeküdt az E betű alá..beindítottam erre meg megindult és beállt kicsivel fél alá..
tettem még rá 20litert rátettem gyújtásra ,akkor meg felment max-ra...nem tudom jól mutathat e és ,hogy mi volt ez...

Valaki tipp??

Nézd meg a hátsó ülés alatti szintjelzőt. Lehet, hogy "akad"... Esetleg annak a kábelei, amik mennek előre, lehetnek betegek. Bár a műszeregységet is érdemes áttakarítani, szétszedve, kontakt sprey-vel kombinálva. Smiley
(érdekes, mert az MK1 motorral sem volt soha ilyen probléma /plusz, ha minden igaz a Te autódban, most pont annak műszere van Grin/ és jelenleg sincs semmi ilyen gond, az MK2 motor+elektromos rendszer+stb-vel... kopkopkop... Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #16712 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 09:05:54 »

Nézd meg a hátsó ülés alatti szintjelzőt. Lehet, hogy "akad"... Esetleg annak a kábelei, amik mennek előre, lehetnek betegek. Bár a műszeregységet is érdemes áttakarítani, szétszedve, kontakt sprey-vel kombinálva. Smiley
(érdekes, mert az MK1 motorral sem volt soha ilyen probléma /plusz, ha minden igaz a Te autódban, most pont annak műszere van Grin/ és jelenleg sincs semmi ilyen gond, az MK2 motor+elektromos rendszer+stb-vel... kopkopkop... Smiley )


És a hátsó ülésnél van valami trükkje kivenni a jelzőt,mert egyszer próbáltam kivenni,de kb. 1cm tudtam mozdítani ..Melyik szokott inkább ludas lenni,a műszer vagy a szintjelző?
Holnap átfújom ,azt kiderül..
Amúgy még a régi egység van benne... Smiley
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16713 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:52:04 »

Sziasztok!

Megosztanám veletek a mai kísérletem eredményét.
Már tegnap megfordulta  fejemben,hogy mi van,ha tömítetlenség okozza a hidegen nem létező és gázadásra 500-1500 között ingadozó alapjáratomat,amivel immáron jó 2 éve kínlódom.(persze közben egyéb hibák is voltak,de azok már orvosolva lettek)
Pár napja ellenőriztem a vákuumcsöveimet is nem találtam hibát.Tegnap pedig hidegindítós módszerrel próbáltam tömítetlenséget keresni,de nem változott az alapjárat.

Szóval tegnap levettem a szívódobozt a fojtószelep tetejéről.Indítottam és próbálgattam a kezemmel úgy letakarni a szelepet,hogy kisimult alapjáratot tudjak
generálni.Sikerült is úgy lefognom kis próbálgatás után,hogy tökéletes alapjáratom legyen.

Ma kimentem és megkértem barátomat,hogy indítson(napi első hideg indítás). Én lefogtam a fojtószelepet a tegnap kitapasztalt módon és láss csodát kisimult 950-1000-es alapjáratot tudtam kreálni.A kezemet egyébként úgy kell a szelepre tenni,hogy kis ujjamnál egy picike kis háromszög maradjon ahol szívni tudja a levegőt.
Ha így rajta tartom a kezem,akkor egyenletesen jár ingadozás nélkül.Tehát nagyon úgy tűnik,hogy megvan a hiba.Az alapjárati szelepet is teszteltem közben.Lehúztam elkezdett fuldokolni,majd mikor vissza dugtam magához tért.Tehát az is működik.
Az egyetlen amit nem értek,hogy hol jut be a plusz levegő.A gumi gége csöveken nem látok repedést,lyukat.Az viszont tény,hogy a szívódoboz harmadik csavarja(tőcsavar ami a szívósorhoz húzná a dobozt) az nincs meg.Csak a másik 2 anyás csavar.Ennyit számítana az az 1 csavar?

Ezért szeretném a dobozt csőre cserélni.Ha valaki tud legyen szíves segítsen!Köszönöm!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16714 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 17:45:32 »

Sziasztok!

Megosztanám veletek a mai kísérletem eredményét.
Már tegnap megfordulta  fejemben,hogy mi van,ha tömítetlenség okozza a hidegen nem létező és gázadásra 500-1500 között ingadozó alapjáratomat,amivel immáron jó 2 éve kínlódom.(persze közben egyéb hibák is voltak,de azok már orvosolva lettek)
Pár napja ellenőriztem a vákuumcsöveimet is nem találtam hibát.Tegnap pedig hidegindítós módszerrel próbáltam tömítetlenséget keresni,de nem változott az alapjárat.

Szóval tegnap levettem a szívódobozt a fojtószelep tetejéről.Indítottam és próbálgattam a kezemmel úgy letakarni a szelepet,hogy kisimult alapjáratot tudjak
generálni.Sikerült is úgy lefognom kis próbálgatás után,hogy tökéletes alapjáratom legyen.

Ma kimentem és megkértem barátomat,hogy indítson(napi első hideg indítás). Én lefogtam a fojtószelepet a tegnap kitapasztalt módon és láss csodát kisimult 950-1000-es alapjáratot tudtam kreálni.A kezemet egyébként úgy kell a szelepre tenni,hogy kis ujjamnál egy picike kis háromszög maradjon ahol szívni tudja a levegőt.
Ha így rajta tartom a kezem,akkor egyenletesen jár ingadozás nélkül.Tehát nagyon úgy tűnik,hogy megvan a hiba.Az alapjárati szelepet is teszteltem közben.Lehúztam elkezdett fuldokolni,majd mikor vissza dugtam magához tért.Tehát az is működik.
Az egyetlen amit nem értek,hogy hol jut be a plusz levegő.A gumi gége csöveken nem látok repedést,lyukat.Az viszont tény,hogy a szívódoboz harmadik csavarja(tőcsavar ami a szívósorhoz húzná a dobozt) az nincs meg.Csak a másik 2 anyás csavar.Ennyit számítana az az 1 csavar?

Ezért szeretném a dobozt csőre cserélni.Ha valaki tud legyen szíves segítsen!Köszönöm!

Nekem sincs meg az a csavar és semmi baja.

Más: Olyan van, hogy kiütteti az ember a katalizátor közepét, hogy csak egy átmenő cső legyen de látszatra katalizátor legyen?
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #16715 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 19:31:24 »

Nekem sincs meg az a csavar és semmi baja.

Más: Olyan van, hogy kiütteti az ember a katalizátor közepét, hogy csak egy átmenő cső legyen de látszatra katalizátor legyen?

Helló!

Van, csak nagyon csúnya hangja lesz tőle a motronak.

Legalább is én ezt tapasztaltam.

Ahogy meg lett a donor, levettem a leömlőt a mienkről és csak az üres katalizátor dobot láttam, úgy döntöttem, hogy a helyére hegesztek egy csövet és kiderül, hogy változik-e a kipufogó hang. És rögtön megszünt a nem oda való hang.
Aztán sajnos az is kiderült, hogy a donornak meg össze van törve a katalizátor belseje, és a második kerámia test keresztbe fordult, a kipufogó gáz meg nem tudott átmenni rajta és kilötte a tűzkarikát. Erre a kifúvó hangra hitte azt a donor akkori gazdája, hogy hengerfejes az autó.
A vége az lett, hogy szétvágtam a katalizátort, a töröt kerámiát kidobtam, az ép pedig visszakerült a helyére. Igaz, hogy így fele hatékonysággal működik a katalizátor, de majd a műszakin kiderül, milyen értékeket tud így a kocsi.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16716 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 08:37:31 »

Még 1 kérdés.Jól gondolom,hogy az mk2-es Mondiknál csak a zárt rezonátor dobozt hagyták ki a rendszerből?
Én azt hittem eddig,hogy a dobozt ami a fojtó szelep tetején van azt elhagyták és egy sima cső köti össze a szelepet a légszűrővel.
Viszont néztem képeket és láttam,hogy a doboz mk2-nél is megmaradt,csak a másikat hagyták ki a rendszerből....
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16717 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 09:21:05 »

Még 1 kérdés.Jól gondolom,hogy az mk2-es Mondiknál csak a zárt rezonátor dobozt hagyták ki a rendszerből?
Én azt hittem eddig,hogy a dobozt ami a fojtó szelep tetején van azt elhagyták és egy sima cső köti össze a szelepet a légszűrővel.
Viszont néztem képeket és láttam,hogy a doboz mk2-nél is megmaradt,csak a másikat hagyták ki a rendszerből....


Ha nincs:


Ha van:
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16718 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 09:40:06 »

Még 1 kérdés.Jól gondolom,hogy az mk2-es Mondiknál csak a zárt rezonátor dobozt hagyták ki a rendszerből?
Én azt hittem eddig,hogy a dobozt ami a fojtó szelep tetején van azt elhagyták és egy sima cső köti össze a szelepet a légszűrővel.
Viszont néztem képeket és láttam,hogy a doboz mk2-nél is megmaradt,csak a másikat hagyták ki a rendszerből....


Ha a pillangó tetején lévő dobozt is ki akarod hagyni, akkor Mondeo Zetec motoros MKVII Escort szívócsöve kell neked. Na, ott van az, hogy van egy gumicső a légszűrőháztól a pillangóig végig, benne a hőmérővel. Csak elég ritka holmi a bontókban.

Ott ilyen:
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
csaba 81
Vendég
« Új hozzászólás #16719 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 09:49:45 »

ha ennyi pénzed van tenkolni ne foglalkozz semmivel!!! smile
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16720 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 10:15:03 »

ha ennyi pénzed van tenkolni ne foglalkozz semmivel!!! smile

Ezt most kinek?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16721 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 10:24:28 »

És a hátsó ülésnél van valami trükkje kivenni a jelzőt,mert egyszer próbáltam kivenni,de kb. 1cm tudtam mozdítani ..Melyik szokott inkább ludas lenni,a műszer vagy a szintjelző?
Holnap átfújom ,azt kiderül..
Amúgy még a régi egység van benne... Smiley

Hát passzolok, nekem még nem kellett bántanom őket. Szerintem a szintjelző esélyesebb, de aztán ki tudja, a műszerek sem fadarabok... Smiley
De az sem kizárt, hogy a kábelek a betegek. Sad

Ezt most kinek?
Biztos neked, mert neked van most sok milliárd pénzed Istvan000 eladott autójából... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #16722 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 11:02:33 »

Hát passzolok, nekem még nem kellett bántanom őket. Szerintem a szintjelző esélyesebb, de aztán ki tudja, a műszerek sem fadarabok... Smiley
De az sem kizárt, hogy a kábelek a betegek. Sad


Tegnap megnéztem a kábeleket+ kicseréltem a ü.a.szintjelzőt a műszerfalon.. most is telit jelez(úgy hogy lehet jó az állás)..és most majd várok elő jön e most is a lefekszik visszamegy dolog..
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16723 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 11:48:09 »

Hát passzolok, nekem még nem kellett bántanom őket. Szerintem a szintjelző esélyesebb, de aztán ki tudja, a műszerek sem fadarabok... Smiley
De az sem kizárt, hogy a kábelek a betegek. Sad
Biztos neked, mert neked van most sok milliárd pénzed Istvan000 eladott autójából... Grin


Azt már rég elittuk Joy-al.. Cheesy
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16724 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:09:04 »

Valahogy kevésnek érzem ezt a felnit méretileg.. 16" kéne alá hogy jó legyen kb.. Milyen az a 16"-os méret ami még felmegy rá gond nélkül? A kényelem nem érdekel, szóval jöhet a peres gumi rá Cheesy

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16725 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:15:07 »

Valahogy kevésnek érzem ezt a felnit méretileg.. 16" kéne alá hogy jó legyen kb.. Milyen az a 16"-os méret ami még felmegy rá gond nélkül? A kényelem nem érdekel, szóval jöhet a peres gumi rá Cheesy

http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/
http://www.goodgumi.hu/index.php?page=static/valtomeret_kalkulator
http://hasznaltgumik.com/valtomeret_tablazat.php
http://www.autoguminet.hu/valtomeret-kalkulator.html
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16726 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:41:16 »


Nem hiszek az ilyen kalkulátorokban, engem a tények érdekelnek, hogy melyik méret megy fel.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16727 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 17:04:05 »

Nem hiszek az ilyen kalkulátorokban, engem a tények érdekelnek, hogy melyik méret megy fel.

7" széles ET35-ös gond nélkül megy rá. Akár 17"-os lehet. 225/45-ös gumikkal faterom Galaxy felnie (17-es) kb. akkora, mint az enyémen 195/65-ös 15"-os Escort RS kerékkel/gumival. (a fent írt méretűek) Magyarul lazán elférne alatta, csak azok 5 pontosak...  szomoru1
Viszont a kényelmet felejtsd el... Smiley Én ezért maradok 15-nél, max 16-oson gondolkozom, de mindenképp "ballonos" gumikkal, mert lehet, hogy nem a legszebb, de sokkal kényelmesebb és csendesebb, plusz a futóművet sem zabálja meg (olyan hamar) a sok frankó magyar út...  szomoru1
Végy 18-as 215/30-as gumikat 7" széles felnivel és garantáltan csak kerékzajt hallod majd, meg a potyogó veseköveidet... (plusz +2 litert tuti benyel az autó mellé) Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #16728 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 17:26:34 »

Valahogy kevésnek érzem ezt a felnit méretileg.. 16" kéne alá hogy jó legyen kb.. Milyen az a 16"-os méret ami még felmegy rá gond nélkül? A kényelem nem érdekel, szóval jöhet a peres gumi rá Cheesy



Én a 16" 205/50el és 205/55 is használom
205/55-el nem kell lemondanod a komfortról sem és népszerű (olcsó) méret..
205/50 jobban néz ki,de ritkább
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16729 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:05:17 »

7" széles ET35-ös gond nélkül megy rá. Akár 17"-os lehet. 225/45-ös gumikkal faterom Galaxy felnie (17-es) kb. akkora, mint az enyémen 195/65-ös 15"-os Escort RS kerékkel/gumival. (a fent írt méretűek) Magyarul lazán elférne alatta, csak azok 5 pontosak...  szomoru1
Viszont a kényelmet felejtsd el... Smiley Én ezért maradok 15-nél, max 16-oson gondolkozom, de mindenképp "ballonos" gumikkal, mert lehet, hogy nem a legszebb, de sokkal kényelmesebb és csendesebb, plusz a futóművet sem zabálja meg (olyan hamar) a sok frankó magyar út...  szomoru1
Végy 18-as 215/30-as gumikat 7" széles felnivel és garantáltan csak kerékzajt hallod majd, meg a potyogó veseköveidet... (plusz +2 litert tuti benyel az autó mellé) Grin
A 215/30R18-al csak az a baj, hogy mivel az átmérője 2.5cm-rel kisebb, mint a 205/55R16-é csak növeli a kerékjárat hézagot, ami most is elég nagynak tünik a képen, ettől eltekintve önmagában a kerék jobban néz ki, de az autóval alkotott összképe nem lesz jobb a mostaninál, én inkább lejebb ültetném a kasztnit néhány cm-t.  
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.22 hétfő, 20:09:12 írta Truthful » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16730 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:41:03 »

Megmondom: Mondeo. Nekem annyit mutat amennyit épp gondol.. Cheesy Tipushiba.. Én fedcomp alapján nézem. Ha nincs, számolj.

Sajnos ez így van!Én is computer alapján nézem meg amikor tankolok nullázom a km számlálót.
Különben a kis sárga tankolásra figyelmeztető lámpával is ez van.Van amikor jelez,van amikor meg már üres a tank és akkor sem gyullad ki:-S
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16731 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:42:58 »

Ha a pillangó tetején lévő dobozt is ki akarod hagyni, akkor Mondeo Zetec motoros MKVII Escort szívócsöve kell neked. Na, ott van az, hogy van egy gumicső a légszűrőháztól a pillangóig végig, benne a hőmérővel. Csak elég ritka holmi a bontókban.

Értem!Na ez már jobban tetszene.:-) Köszi!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16732 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:45:17 »

Valahogy kevésnek érzem ezt a felnit méretileg.. 16" kéne alá hogy jó legyen kb.. Milyen az a 16"-os méret ami még felmegy rá gond nélkül? A kényelem nem érdekel, szóval jöhet a peres gumi rá Cheesy




16x9 gond nélkül felmegy  nyes nyes Csak 2embernél többet ne nagyon vigyél vele nyes
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16733 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:47:09 »

A 215/30R18-al csak az a baj, hogy mivel az átmérője 2.5cm-rel kisebb, mint a 205/55R16-é csak növeli a kerékjárat hézagot, ami most is elég nagynak tünik a képen, ettől eltekintve önmagában a kerék jobban néz ki, de az autóval alkotott összképe nem lesz jobb a mostaninál, én inkább lejebb ültetném a kasztnit néhány cm-t.  


Ott a pont! smile
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16734 Dátum: 2012.10.23 kedd, 08:57:46 »

A 215/30R18-al csak az a baj, hogy mivel az átmérője 2.5cm-rel kisebb, mint a 205/55R16-é csak növeli a kerékjárat hézagot, ami most is elég nagynak tünik a képen, ettől eltekintve önmagában a kerék jobban néz ki, de az autóval alkotott összképe nem lesz jobb a mostaninál, én inkább lejebb ültetném a kasztnit néhány cm-t.  

Természetesen. Most néztem, hogy faterom 17-ese és az én 15-ösöm gumival pont ugyanakkora... Grin Csak a +2" most gumi nem felni. Cheesy
Lehet rátenni 215/55-öst is 18-ra, csak akkor már igen-igen szűkös a hely, plusz az akkora kereket megmozgatni már elég kemény féltengely és kuplung terhelő hosszútávon. A szépségért szenvedni kell. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16735 Dátum: 2012.10.23 kedd, 09:01:21 »

Sajnos ez így van!Én is computer alapján nézem meg amikor tankolok nullázom a km számlálót.
Különben a kis sárga tankolásra figyelmeztető lámpával is ez van.Van amikor jelez,van amikor meg már üres a tank és akkor sem gyullad ki:-S

Érdekes. Szerintem ez csak 93-94-es probléma lehet, mert 95 felé nem sok ilyet hallottam... Vagy csak én vagyok szerencsés? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16736 Dátum: 2012.10.23 kedd, 10:29:26 »


Ott a pont! smile
eljen
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16737 Dátum: 2012.10.23 kedd, 10:36:08 »

Sajnos ez így van!Én is computer alapján nézem meg amikor tankolok nullázom a km számlálót.
Különben a kis sárga tankolásra figyelmeztető lámpával is ez van.Van amikor jelez,van amikor meg már üres a tank és akkor sem gyullad ki:-S
Sajnos az én üzemanyagszint jelzőm is ilyen xarul működik, marad a fed comp-ra való hagyatkozás, amíg meg nem oldom ezt a problémát.
Kezd uncsi lenni, hogy állandóan jön valami gebasz, de egyszer csak a végére érek a kiküszöbölésükben. szomoru1
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16738 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:13:36 »

Sajnos az én üzemanyagszint jelzőm is ilyen xarul működik, marad a fed comp-ra való hagyatkozás, amíg meg nem oldom ezt a problémát.
Kezd uncsi lenni, hogy állandóan jön valami gebasz, de egyszer csak a végére érek a kiküszöbölésükben. szomoru1


Én ma elérkeztem egy mérföldkőhöz.Gondoltam egyet és a szerelőm javaslatára visszaraktam a gyári légtömegmérőmet.
Beindítom és basszus jég hidegen a motor gyönyörűen jár.2,5 év után sikerült ezt elérnem.Gondolhatjátok milyen boldog voltam.
Tehát az újonnan 18.000ft-ért vett utángyártott légtömegmérő nálam finoman szólva sem vált be:-s

Az egyetlen szépséghiba,hogy főleg menet közben fennakad 1500-on és csak kb 10 másodperc elteltével hajlandó visszaengedni.
Megszűnt a több éves hibám erre van másik.Mi lehet a baj?
Valahol valami sebesség érzékelő szenzort olvastam,hogy annak a hibája okozhat ilyesmit.

Egyébként a gép olyan erős mint a bivaly. Elvittem délután "betanítani".
16x9-es kerékkel is vitte a 200-at:-) Szinte már kívánta:-)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16739 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:22:50 »


Én ma elérkeztem egy mérföldkőhöz.Gondoltam egyet és a szerelőm javaslatára visszaraktam a gyári légtömegmérőmet.
Beindítom és basszus jég hidegen a motor gyönyörűen jár.2,5 év után sikerült ezt elérnem.Gondolhatjátok milyen boldog voltam.
Tehát az újonnan 18.000ft-ért vett utángyártott légtömegmérő nálam finoman szólva sem vált be:-s

Az egyetlen szépséghiba,hogy főleg menet közben fennakad 1500-on és csak kb 10 másodperc elteltével hajlandó visszaengedni.
Megszűnt a több éves hibám erre van másik.Mi lehet a baj?
Valahol valami sebesség érzékelő szenzort olvastam,hogy annak a hibája okozhat ilyesmit.

Egyébként a gép olyan erős mint a bivaly. Elvittem délután "betanítani".
16x9-es kerékkel is vitte a 200-at:-) Szinte már kívánta:-)

 taps eljen

(meg ennyit az utángyártott dolgokról...  szomoru1)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16740 Dátum: 2012.10.23 kedd, 21:36:20 »

Érdekes. Szerintem ez csak 93-94-es probléma lehet, mert 95 felé nem sok ilyet hallottam... Vagy csak én vagyok szerencsés? Grin
Nekem a 94-s MK I RS-el nem volt ilyen gond, most az MK II 2000-es évjaratú csinálja ezt. szomoru1
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16741 Dátum: 2012.10.24 szerda, 04:27:34 »

Sajnos az én üzemanyagszint jelzőm is ilyen xarul működik, marad a fed comp-ra való hagyatkozás, amíg meg nem oldom ezt a problémát.
Kezd uncsi lenni, hogy állandóan jön valami gebasz, de egyszer csak a végére érek a kiküszöbölésükben. szomoru1

Hát hallod én innentől maradok a fejben számolásnál. Naiv voltam és most nem tettem meg. A fedkomp 113km-t írt még, mondom majd hazafelé tankolok a munkából.. (11km-re járok kocsival dolgozni, mondom röhögve kibírja.) Nem bírta, egy erős balosban leállt. Megálltam, ekkor még csak 1km-re jártam. A legközelebbi kút 1km-re van innen, kedves lakóhelyemen, de csak 6 órakor nyit.. A legközelebbi nyitva lévő kút 13km.. Most itthon ülök a gép előtt, mikor már majdnem a munkahelyemen kéne lennem. Levettem az akkusarut, vártam 1 percet, visszaraktam. a Komp 44km-t ír, a mutató a pirosban (mikor levettem, negyed alatt volt kb) és azt írja, hogy 3 liter benya van benne... (mikor elindultam, még 11 volt..) Ha lehetne káromkodni, megtenném... Most vagy kérhetek szabit, vagy mehetek délutánra. Fantasztikus. Ha fejben számoltam volna, rájöttem volna a turpisságra.. 10.000-ért tankoltam mikor nem sok volt benne, kaptam érte 22.5 litert. A napi számláló 293km-t ír tankolás óta.. Amikor tankoltam akkor kb 4-5 liter lehetett benne, mert akkor kezdett el villogni kanyarban a lámpa.. Ha ezt visszaosztom, kijön a 8.5/100km és máris üres a tankom.. Sálállálá....
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 04:30:54 írta hayhapapi » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16742 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:44:07 »

Hát hallod én innentől maradok a fejben számolásnál. Naiv voltam és most nem tettem meg. A fedkomp 113km-t írt még, mondom majd hazafelé tankolok a munkából.. (11km-re járok kocsival dolgozni, mondom röhögve kibírja.) Nem bírta, egy erős balosban leállt. Megálltam, ekkor még csak 1km-re jártam. A legközelebbi kút 1km-re van innen, kedves lakóhelyemen, de csak 6 órakor nyit.. A legközelebbi nyitva lévő kút 13km.. Most itthon ülök a gép előtt, mikor már majdnem a munkahelyemen kéne lennem. Levettem az akkusarut, vártam 1 percet, visszaraktam. a Komp 44km-t ír, a mutató a pirosban (mikor levettem, negyed alatt volt kb) és azt írja, hogy 3 liter benya van benne... (mikor elindultam, még 11 volt..) Ha lehetne káromkodni, megtenném... Most vagy kérhetek szabit, vagy mehetek délutánra. Fantasztikus. Ha fejben számoltam volna, rájöttem volna a turpisságra.. 10.000-ért tankoltam mikor nem sok volt benne, kaptam érte 22.5 litert. A napi számláló 293km-t ír tankolás óta.. Amikor tankoltam akkor kb 4-5 liter lehetett benne, mert akkor kezdett el villogni kanyarban a lámpa.. Ha ezt visszaosztom, kijön a 8.5/100km és máris üres a tankom.. Sálállálá....

Hát megértelek... Sad
Szerintem érdemes lenne műszert és szintjelzőt is cserélned. Gondolom fullra tankolásra állandóan neked sincs pénzed... bár Istvan000 Mondijának árából csak kijön egy tank nafta... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16743 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:42:20 »

Hát megértelek... Sad
Szerintem érdemes lenne műszert és szintjelzőt is cserélned. Gondolom fullra tankolásra állandóan neked sincs pénzed... bár Istvan000 Mondijának árából csak kijön egy tank nafta... Grin


A 3. műszercsoport van benne 1 év alatt.. Szintjelzőt még sosem cseréltem. Állandóan fullra vágni? Magyar fizetésből kevés embernek adatig meg. Most viszont full-ra tettem, az óra háromnegyeden, a komp meg ---t ír Cheesy Ilyenkor 3 vonallal elintézi a dolgot.. Mánemisérdekel..
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #16744 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:44:44 »

Hát hallod én innentől maradok a fejben számolásnál. Naiv voltam és most nem tettem meg. A fedkomp 113km-t írt még, mondom majd hazafelé tankolok a munkából.. (11km-re járok kocsival dolgozni, mondom röhögve kibírja.) Nem bírta, egy erős balosban leállt. Megálltam, ekkor még csak 1km-re jártam. A legközelebbi kút 1km-re van innen, kedves lakóhelyemen, de csak 6 órakor nyit.. A legközelebbi nyitva lévő kút 13km.. Most itthon ülök a gép előtt, mikor már majdnem a munkahelyemen kéne lennem. Levettem az akkusarut, vártam 1 percet, visszaraktam. a Komp 44km-t ír, a mutató a pirosban (mikor levettem, negyed alatt volt kb) és azt írja, hogy 3 liter benya van benne... (mikor elindultam, még 11 volt..) Ha lehetne káromkodni, megtenném... Most vagy kérhetek szabit, vagy mehetek délutánra. Fantasztikus. Ha fejben számoltam volna, rájöttem volna a turpisságra.. 10.000-ért tankoltam mikor nem sok volt benne, kaptam érte 22.5 litert. A napi számláló 293km-t ír tankolás óta.. Amikor tankoltam akkor kb 4-5 liter lehetett benne, mert akkor kezdett el villogni kanyarban a lámpa.. Ha ezt visszaosztom, kijön a 8.5/100km és máris üres a tankom.. Sálállálá....
Jól teszed, én is mindig lenullázom a napi számlálót, hogy nagyjából ha ránézek tudom, hogy kb. mennyit tudok menni az előzőleg tankolt benyával, ezt azérot tettem, mert ettől tartottam, ahogy te jártál, hogy a fedcomp se a valóságot mutatja, ez viszont arra utal, hogy az üzemanyagszint jelző a bibis, mert a fedcomp is onnan kapja a jelet.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16745 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:49:01 »

Jól teszed, én is mindig lenullázom a napi számlálót, hogy nagyjából ha ránézek tudom, hogy kb. mennyit tudok menni az előzőleg tankolt benyával, ezt azérot tettem, mert ettől tartottam, ahogy te jártál, hogy a fedcomp se a valóságot mutatja, ez viszont arra utal, hogy az üzemanyagszint jelző a bibis, mert a fedcomp is onnan kapja a jelet.

Ez az üzemanyagszintjelző téma hol van és nehéz kicserélni? Cheesy
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #16746 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:58:44 »

Jól teszed, én is mindig lenullázom a napi számlálót, hogy nagyjából ha ránézek tudom, hogy kb. mennyit tudok menni az előzőleg tankolt benyával, ezt azérot tettem, mert ettől tartottam, ahogy te jártál, hogy a fedcomp se a valóságot mutatja, ez viszont arra utal, hogy az üzemanyagszint jelző a bibis, mert a fedcomp is onnan kapja a jelet.

De miért nem tesztek be egy 5 literes kannába nyálat és ha kifogy belevágod és tudod ,hogy van X km-ed.. Wink
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16747 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:20:37 »

De miért nem tesztek be egy 5 literes kannába nyálat és ha kifogy belevágod és tudod ,hogy van X km-ed.. Wink

Mert sosem szoktam megvárni amíg kifogy? Az ünnepek miatt nem tudtam tankolni a hétvégén. (na meg lustaságbó.. bírjaazmég..)
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #16748 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:03:55 »

Mert sosem szoktam megvárni amíg kifogy? Az ünnepek miatt nem tudtam tankolni a hétvégén. (na meg lustaságbó.. bírjaazmég..)

de ez az..nem kér az ott enni..eláll és nyugodt szívvel lustálkodhatsz,ha mégis elszámolod magad
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16749 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:45:39 »

de ez az..nem kér az ott enni..eláll és nyugodt szívvel lustálkodhatsz,ha mégis elszámolod magad

Egy darabig volt, aztán bele lett öntve a fűnyíróba.. Amúgy meg ez azért nem jó mert büdös volt.. Sad
Naplózva
Oldalak: 1 ... 328 329 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 341 342 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.