Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:31:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252510 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2006.06.10 szombat, 12:00:00 »

Még egy hülye kérdés. Hátul tárcsa vagy dobfékes a kombi MKI?
Már csak azért mert ebay-on csak olyan készletek vannak amiben 4db tárcsa + a betétek vannak benne és azt írják jó a 1995-ös turnierbe. Akkor most hogy is van ez?
Mert árban nagyon megérné!
Köszike
Ez motorfüggő..alapból általában csak a 2.5 V6ban volt tárcsa..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2006.06.11 vasárnap, 18:45:00 »

Cserélt mostanában vki vezérműszíjat? Meg tudjátok mondani, hogy görgőcsere nélkül mennyi a munkadíja a szíjcserének és hogy mennyibe kerül maga a szíj?
 
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2006.06.11 vasárnap, 18:47:00 »

Cserélt mostanában vki vezérműszíjat? Meg tudjátok mondani, hogy görgőcsere nélkül mennyi a munkadíja a szíjcserének és hogy mennyibe kerül maga a szíj?
 
Köszi!
vumurt,
 
A gyári szíj 13 000 Ft, legalábbis amit én vettem a cromaxtól az ennyibe került.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2006.06.11 vasárnap, 20:35:00 »

Cserélt mostanában vki vezérműszíjat? Meg tudjátok mondani, hogy görgőcsere nélkül mennyi a munkadíja a szíjcserének és hogy mennyibe kerül maga a szíj?
 
Köszi!
Külön szíjat nem érdemes cserélni valamelyik csapágy úgyis zúg. A 3 görgőt is vedd meg gyáriból.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2006.06.11 vasárnap, 21:07:00 »

Cserélt mostanában vki vezérműszíjat? Meg tudjátok mondani, hogy görgőcsere nélkül mennyi a munkadíja a szíjcserének és hogy mennyibe kerül maga a szíj?
 
Köszi!
Én eggyütt vettem a szíjat a görgőkkel egy csomaga, úgy volt 22 000 Ft.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 09:55:00 »

Ez motorfüggő..alapból általában csak a 2.5 V6ban volt tárcsa..
ja, meg a 4x4-ben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 10:35:00 »

Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 10:42:00 »

Sziasztok!
 
Van egy kis gondom egy MKI-em van (95.04-ik havi kiadás) és az a gond, hogy folyamatosan világít a kézifék visszajelző lámpa a műszerfalon. A kérdésem, hogy ez lehet-e azért mert mondjuk elkopott valamelyik fékbetét? Azért kérdezem, mert egy ideje furcsa fémes hang jön a bal első keréktől főleg fékezéskor de alapjáraton is. És fékezéskor rángat, szaggat az autó. Ezek kb. teljesen egybeeső jelenségek. Korábban nem volt egyik sem.
Köszi a segítségeket.
Üdv: Karesz
Ha nem V6, akkor valószínű, hogy csak dob van hátul. Egyébként ez a világítós gond nem kapcsolható össze a többi gonddal, mert ez csak egy egyszerű kapcsoló, ami a kézifék behúzásakor kikapcsol, és felvillan a lámpa, és amikor visszaengeded a kart, akkor maga a kar benyomja, és elalszik a lámpa. Ha kiveszed a pénztartót, vagy a tolltartót (könyöklős középkozol esetén), akkor nagy valószínűség szerint látni is fogod a gombot. Sztem csak lecsúszott róla vezeték, vagy vhol elszakadt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 10:44:00 »

Cserélt mostanában vki vezérműszíjat? Meg tudjátok mondani, hogy görgőcsere nélkül mennyi a munkadíja a szíjcserének és hogy mennyibe kerül maga a szíj?
 
Köszi!
Már csak szettben árulják elvileg a szíjjat a három görgővel együt, bár lehet, hogy pl: a Cromax megbontja, de Te ne tetesd! Olyan 25eHUF körül hozza Fox éxíjjal együtt, amit szintén érdemes cserélni, ha már egyszer megbontják...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 10:47:00 »

hello,
kis segitseget kerhetek?
94es mkI 1.6-osban klimanak le kene huznia a fordulatszamot amikor bekapcsolom? kis zold lampa bekapcsol, valami kis huvos levego jon is, de nem az igazi es semmi valtozas.
Ezen kivul a hutoviz-kijelzo letezik, hogy elromlott? Bal oldalra kiakadva fexik, telen meg egyszer-ketszer neha bekapcsolt, N aljaig elmjent, azota semmi. Meg lehet nezni vhogy kap-e jelet?
koszi
lopi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 10:49:00 »

hello,
kis segitseget kerhetek?
94es mkI 1.6-osban klimanak le kene huznia a fordulatszamot amikor bekapcsolom? kis zold lampa bekapcsol, valami kis huvos levego jon is, de nem az igazi es semmi valtozas.
Ezen kivul a hutoviz-kijelzo letezik, hogy elromlott? Bal oldalra kiakadva fexik, telen meg egyszer-ketszer neha bekapcsolt, N aljaig elmjent, azota semmi. Meg lehet nezni vhogy kap-e jelet?
koszi
lopi
A klíma megemeli a fordulatszámot.
Hőmérő: goto hőmérő topic. Valszeg elromlott a jeladód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 10:49:00 »

hello,
kis segitseget kerhetek?
94es mkI 1.6-osban klimanak le kene huznia a fordulatszamot amikor bekapcsolom? kis zold lampa bekapcsol, valami kis huvos levego jon is, de nem az igazi es semmi valtozas.
Ezen kivul a hutoviz-kijelzo letezik, hogy elromlott? Bal oldalra kiakadva fexik, telen meg egyszer-ketszer neha bekapcsolt, N aljaig elmjent, azota semmi. Meg lehet nezni vhogy kap-e jelet?
koszi
lopi
nemrég behányt a termosztátom és végső elkeseredésben kiiktattuk a rendszerből, hogy megnézzük, nem hengerfejes e a gép. na akkor csinált nekem ugyanilyet, hogy néha elkúszott N-ig aztán vissza és gém over. akkora volt a túlhűtés, hogy a vasszer nem bírt bemelegedni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 10:52:00 »

jeladon van jel, azt merte/cserelte (mas okbol) a szerelo, nem hiszem, de meglesem homero topicot koszi Smiley
amugy kiraly ez az oldal (=ma se dolgozom semmit)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:00:00 »

hello,
kis segitseget kerhetek?
94es mkI 1.6-osban klimanak le kene huznia a fordulatszamot amikor bekapcsolom? kis zold lampa bekapcsol, valami kis huvos levego jon is, de nem az igazi es semmi valtozas.
Ezen kivul a hutoviz-kijelzo letezik, hogy elromlott? Bal oldalra kiakadva fexik, telen meg egyszer-ketszer neha bekapcsolt, N aljaig elmjent, azota semmi. Meg lehet nezni vhogy kap-e jelet?
koszi
lopi
A klíma elvesz az energiából, ezért amikor bekapcsol a kompresszor, akkor kicsit lemegy az alapjárat, de ezt több szenzor orvosolja, és visszamegy a normál szintre. A kevés hideg, pedig a kevés gáz miatt élehet, érdemes megnézetni, és feltöltetni.(kb.10eHUF)
 
A másik gond a termosztátodnál keresendő. Gyári 92fokosat vegyél tömítéssel együtt (itt, vagy itt), és akkor már a fagyállót is érdemes cserélni. 3l fagyálló+3l desztvíz, és szintén csak gyárit, mert az olajozza a vízpumpát is!
Ezzel javulnia kell a helyzetnek. De valószinűleg tökéletes akkor lesz, ha a termosztátház aljában lévő jeladót is cseréled. Egyébként nyilván megmozdul az, csak nem meny pár milinél többet felfelé. Ha mégsem, azaz fekszik nullán, akkor később megyünk tovább!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:04:00 »

A klíma elvesz az energiából, ezért amikor bekapcsol a kompresszor, akkor kicsit lemegy az alapjárat, de ezt több szenzor orvosolja, és visszamegy a normál szintre. A kevés hideg, pedig a kevés gáz miatt élehet, érdemes megnézetni, és feltöltetni.(kb.10eHUF)
 
A másik gond a termosztátodnál keresendő. Gyári 92fokosat vegyél tömítéssel együtt (itt, vagy itt), és akkor már a fagyállót is érdemes cserélni. 3l fagyálló+3l desztvíz, és szintén csak gyárit, mert az olajozza a vízpumpát is!
Ezzel javulnia kell a helyzetnek. De valószinűleg tökéletes akkor lesz, ha a termosztátház aljában lévő jeladót is cseréled. Egyébként nyilván megmozdul az, csak nem meny pár milinél többet felfelé. Ha mégsem, azaz fekszik nullán, akkor később megyünk tovább!
ez a fordulatszámorvoslás elég érdekes nálam:
amikor megyek klímával felfegyverezve és megállo, akkor a megállás pillanatában leeisk a fordulatszám annyira, hogy majdnem megáll a motor. na ez normááális?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:07:00 »

hat, inkabb azt mondanam, hogy doglotten fexik meg se mozdul, (2-300 km utan se). az alapjarat leeseset eszre kellene vennem a fordszammeron?(uberlama vagyok auto temaban (is))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:09:00 »

ez a fordulatszámorvoslás elég érdekes nálam:
amikor megyek klímával felfegyverezve és megállo, akkor a megállás pillanatában leeisk a fordulatszám annyira, hogy majdnem megáll a motor. na ez normááális?
Nem. Nézess hibakódot ilyenkor, ha tudsz!
De az is lehet, hogy koszos ez az.(folytószelep, és környéke)
 
Ui: Angel, direkt az "LY"!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:09:00 »

A klíma elvesz az energiából, ezért amikor bekapcsol a kompresszor, akkor kicsit lemegy az alapjárat, de ezt több szenzor orvosolja, és visszamegy a normál szintre. A kevés hideg, pedig a kevés gáz miatt élehet, érdemes megnézetni, és feltöltetni.(kb.10eHUF)
 
A másik gond a termosztátodnál keresendő. Gyári 92fokosat vegyél tömítéssel együtt (itt, vagy itt), és akkor már a fagyállót is érdemes cserélni. 3l fagyálló+3l desztvíz, és szintén csak gyárit, mert az olajozza a vízpumpát is!
Ezzel javulnia kell a helyzetnek. De valószinűleg tökéletes akkor lesz, ha a termosztátház aljában lévő jeladót is cseréled. Egyébként nyilván megmozdul az, csak nem meny pár milinél többet felfelé. Ha mégsem, azaz fekszik nullán, akkor később megyünk tovább!
Termosztátot még ne cserélj!!! Szvsz a jeladót kell cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:10:00 »

hat, inkabb azt mondanam, hogy doglotten fexik meg se mozdul, (2-300 km utan se). az alapjarat leeseset eszre kellene vennem a fordszammeron?(uberlama vagyok auto temaban (is))
Nem nagyon. Ez olyan 50-100RPM, ha jól tévedek.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:11:00 »

ja: most olvasom homeros topicban h 2 jelado van, mi meg csak a 2 madzagosat neztuk, a masik (1 madzagos, petya tdci szerint az megy a muszerre) attol meg lehet halott, arra ra tudok mondjuk egy multimeterrel nezni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:12:00 »

hibat nem ir ki, neztuk
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:13:00 »

Termosztátot még ne cserélj!!! Szvsz a jeladót kell cserélni.
De mindenek előtt WD40 minden jeladónak!
 
- termosztátház tetején
- -II-          alján (bemenő vízcső alatt)
- és a kipuff leömlő felett, igencsak eldugva.
 
Ilyen érintkezési probléma is volt már...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:13:00 »

Nem. Nézess hibakódot ilyenkor, ha tudsz!
De az is lehet, hogy koszos ez az.(folytószelep, és környéke)
 
Ui: Angel, direkt az "LY"!!!
Ne má...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:15:00 »

ja: most olvasom homeros topicban h 2 jelado van, mi meg csak a 2 madzagosat neztuk, a masik (1 madzagos, petya tdci szerint az megy a muszerre) attol meg lehet halott, arra ra tudok mondjuk egy multimeterrel nezni?
Sztem biztos. Ha más nem tudja pontosan, akkor ebéd utánra megnézem, hogy melyik a mutató jeladója!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:16:00 »

ezt este megprobalom, koszi szepen, reportolok holnap h mizu
 
a muszerrel mit merjek rajta ha netamn megtalalnam?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:17:00 »

"- -II- alján (bemenő vízcső alatt) "
ez lesz az egymadzagos ugye?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:18:00 »

"- -II- alján (bemenő vízcső alatt) "
ez lesz az egymadzagos ugye?
Van rá esély! Most nem ugrik be...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:19:00 »

A felső jeladó nyomja az EEC felé az adatokat az alsó a mutatónak. Nemrég volt egy bedobott jeladó hibakódom és a felsőt cseréltem. Mutató problémákat az alsó okozza vagy kábel kontakt hiba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:23:00 »

koszi megprobalok ranezni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:27:00 »

Nem. Nézess hibakódot ilyenkor, ha tudsz!
De az is lehet, hogy koszos ez az.(folytószelep, és környéke)
 
Ui: Angel, direkt az "LY"!!!
hatalmasat segítettél egy lámának!
hogyan olvassak hibakódot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:30:00 »

hatalmasat segítettél egy lámának!
hogyan olvassak hibakódot?
SGAbo milyen verdád is van évjárat üzemanyag?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:37:00 »

ooops! most nézem rossz topikban garázdálkodok. mondom, hogy vagyok!
amúgy 1999 dec. / benzin / 2.0
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 11:40:00 »

ooops! most nézem rossz topikban garázdálkodok. mondom, hogy vagyok!
amúgy 1999 dec. / benzin / 2.0
Akkor Szeles mesternél dunakeszin jelentkezz be egy hibakiolvasásra.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 12:05:00 »

ooops! most nézem rossz topikban garázdálkodok. mondom, hogy vagyok!
amúgy 1999 dec. / benzin / 2.0
Küldtem egy mailt, hátha...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 12:23:00 »

Üdv!
 
Tudom, hogy híresen rosszak az MK I. légterelő lamellái, de abban az autóban, amit meg szeretnék venni, szinte egy ép sincs.  
 
Gondolom gyári alkatrészeket nem lehet találni, de szerintetek bontóban sikerrel járhat az ember? Még ha nem is tökéletes, de ennél csak jobb lehet...
 
2. Index karja nem ugrik vissza. Mekkora javítást igényel ez szerintetek? Ki kell cserélni az egész kart??
 
Köszi a válaszokért!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 12:46:00 »

Üdv!
 
Tudom, hogy híresen rosszak az MK I. légterelő lamellái, de abban az autóban, amit meg szeretnék venni, szinte egy ép sincs.  
 
Gondolom gyári alkatrészeket nem lehet találni, de szerintetek bontóban sikerrel járhat az ember? Még ha nem is tökéletes, de ennél csak jobb lehet...
 
2. Index karja nem ugrik vissza. Mekkora javítást igényel ez szerintetek? Ki kell cserélni az egész kart??
 
Köszi a válaszokért!
Műszerfal átalakítható MKII re - lásd fusim kocsiját Tongue  
Index kar egybe cserélendő bontóba 2-3ezer Ft vagy ebay 1EUR + járulékos költségek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 13:06:00 »

Fusim!
Köszi a tanácsott, már nem sipol annyira a kocsim. Cserélem tovább a többi vákumelemet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 13:16:00 »

Fusim!
Köszi a tanácsott, már nem sipol annyira a kocsim. Cserélem tovább a többi vákumelemet.
Gratula! Az injektoros kábelköteget ne feledd! Egy bontott 95ösből tudsz vételezni olyat ami nem pereg a szigetelés. A többi nem olyan sürgős, de ha akad akkor azokat is ütemezd be.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 13:31:00 »

Üdv!
 
Tudom, hogy híresen rosszak az MK I. légterelő lamellái, de abban az autóban, amit meg szeretnék venni, szinte egy ép sincs.  
 
Gondolom gyári alkatrészeket nem lehet találni, de szerintetek bontóban sikerrel járhat az ember? Még ha nem is tökéletes, de ennél csak jobb lehet...
 
2. Index karja nem ugrik vissza. Mekkora javítást igényel ez szerintetek? Ki kell cserélni az egész kart??
 
Köszi a válaszokért!
Nekem van egy Index karom, ha kell, semmi baja, még a verdában van, csak ki akarom cserélni mert kormánytávot menekítek át egy MKII ből. A bontottat én 4 k-ért kaptam 3-ért az enyém vihető.
Ha érdekel: 30/2037559
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 18:03:00 »

Sziasztok,
 
van egy 1993-as Mondeóm. Első autóm, 18 e km-t tettem meg vele eddig 2005. szeptembere óta. Eddig egyetlen betegséget tapasztaltam nála: fékezéskor szitál a kormány. Elvittem egy szerelőhöz, kicserélte benne a féktárcsákat, aztán kb. 1000 km után újrakezdődött. Fékezéskor kotyogott a kezemben a kormány, rázkódott a műszerfal. Másik szerelőhöz vittem, aki féktárcsát szabályozott. 500 km után ismét ott tartottam, hogy kedvem sem volt fékezni. Ismét vissza a szerelőhöz, aki azt tanácsolta, ne fékezzek már annyit, mert a hirtelen fékezés cseszi meg a féktárcsát. Most 1500 km és többszöri kombinált motorfékezés után mintha megint kezdem érezni a szitálást. Mi lehet ennek az oka? Kérnék ugyanakkor néhány tanácsot a motorfékezéshez is, nekem ui. tetű oktatóm volt, csak a pénzem érdekelte. Még valami: tegnap kezdődött, hogy az indexelés kikapcsol, miközben még kanyarodom. Ha hozzáérek az indexkarhoz újraindul, de közben néha kigyúl egy kis zöld lámpa a műszerfalon, amiről eddig azt hittem, hogy dísznek van. Ez mi lehet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 18:08:00 »

Sziasztok,
 
van egy 1993-as Mondeóm. Első autóm, 18 e km-t tettem meg vele eddig 2005. szeptembere óta. Eddig egyetlen betegséget tapasztaltam nála: fékezéskor szitál a kormány. Elvittem egy szerelőhöz, kicserélte benne a féktárcsákat, aztán kb. 1000 km után újrakezdődött. Fékezéskor kotyogott a kezemben a kormány, rázkódott a műszerfal. Másik szerelőhöz vittem, aki féktárcsát szabályozott. 500 km után ismét ott tartottam, hogy kedvem sem volt fékezni. Ismét vissza a szerelőhöz, aki azt tanácsolta, ne fékezzek már annyit, mert a hirtelen fékezés cseszi meg a féktárcsát. Most 1500 km és többszöri kombinált motorfékezés után mintha megint kezdem érezni a szitálást. Mi lehet ennek az oka? Kérnék ugyanakkor néhány tanácsot a motorfékezéshez is, nekem ui. tetű oktatóm volt, csak a pénzem érdekelte. Még valami: tegnap kezdődött, hogy az indexelés kikapcsol, miközben még kanyarodom. Ha hozzáérek az indexkarhoz újraindul, de közben néha kigyúl egy kis zöld lámpa a műszerfalon, amiről eddig azt hittem, hogy dísznek van. Ez mi lehet?
pedig a fékezés olcsóbb, mint a motorfék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 21:34:00 »

Szevasztok!
Elromlott a lambda sonda a gépemben.Tudnátok segiteni, hogy hol tudnék venni olcsón?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 21:49:00 »

Szevasztok!
Elromlott a lambda sonda a gépemben.Tudnátok segiteni, hogy hol tudnék venni olcsón?

Bárdinál utángyártott escortba raktam pár hete vezeték szinek is stimmeltek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 21:53:00 »

Akkor jó lesz a gépembe (1.8 16v automata).
Mennyiért vesztegetik?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2006.06.12 hétfő, 22:59:00 »

Sziasztok,
 
van egy 1993-as Mondeóm. Első autóm, 18 e km-t tettem meg vele eddig 2005. szeptembere óta. Eddig egyetlen betegséget tapasztaltam nála: fékezéskor szitál a kormány. Elvittem egy szerelőhöz, kicserélte benne a féktárcsákat, aztán kb. 1000 km után újrakezdődött. Fékezéskor kotyogott a kezemben a kormány, rázkódott a műszerfal. Másik szerelőhöz vittem, aki féktárcsát szabályozott. 500 km után ismét ott tartottam, hogy kedvem sem volt fékezni. Ismét vissza a szerelőhöz, aki azt tanácsolta, ne fékezzek már annyit, mert a hirtelen fékezés cseszi meg a féktárcsát. Most 1500 km és többszöri kombinált motorfékezés után mintha megint kezdem érezni a szitálást. Mi lehet ennek az oka? Kérnék ugyanakkor néhány tanácsot a motorfékezéshez is, nekem ui. tetű oktatóm volt, csak a pénzem érdekelte. Még valami: tegnap kezdődött, hogy az indexelés kikapcsol, miközben még kanyarodom. Ha hozzáérek az indexkarhoz újraindul, de közben néha kigyúl egy kis zöld lámpa a műszerfalon, amiről eddig azt hittem, hogy dísznek van. Ez mi lehet?
Szerintem a tárcsa utángyártott lehetett. Hűtött tárcsát állítólag nem szabad szabályozni, a tárcsát be kell járatni, nem szabad vele erőset fékezni az első x (nem tudom mennyi) km-en, ha egyszer eldobta magát az már nem lesz sztem jó, én is megvettem egy QH tárcsát anno 5-600 km-et bírt aztán ez lett, én utánna ne tököltem, elmentem nagyautóhoz vettem origi ford tárcsát + betétet feltettem azóta beletoltam ~25000 km-et és kutya baja. A zöld lámpa sztem a vonóhorog visszajelzője lehet minden irányjelzéskor egyet kell villannia azzal jelzi, hogy üzemképes. A kar amikor ilyet csinál akkor:
1. megmozdítod ellenkező irányban a kormányt é ezért visszarántja
2, kikopott a visszahúzó mechanizmusa és ettől visszaugrik
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2006.06.13 kedd, 06:43:00 »

Szerintem a tárcsa utángyártott lehetett. Hűtött tárcsát állítólag nem szabad szabályozni, a tárcsát be kell járatni, nem szabad vele erőset fékezni az első x (nem tudom mennyi) km-en, ha egyszer eldobta magát az már nem lesz sztem jó, én is megvettem egy QH tárcsát anno 5-600 km-et bírt aztán ez lett, én utánna ne tököltem, elmentem nagyautóhoz vettem origi ford tárcsát + betétet feltettem azóta beletoltam ~25000 km-et és kutya baja. A zöld lámpa sztem a vonóhorog visszajelzője lehet minden irányjelzéskor egyet kell villannia azzal jelzi, hogy üzemképes. A kar amikor ilyet csinál akkor:
1. megmozdítod ellenkező irányban a kormányt é ezért visszarántja
2, kikopott a visszahúzó mechanizmusa és ettől visszaugrik
Üdv Shadow
Erőset fékezni az első 100km alatt nem szabad, inkább motorfék, vagy több rövid fék. Tárcsa szabályozás eddig naon kevésnek sikerült. Következő fékszekálásnál szvsz érdemes lenne meggyőződni, hogy a fékdugattyút rendesen +járassák, ennyi hoki alkatrészt nagyon ki kell fogni, inkább mulasztásnak tűnik nekem. Esetleg féknyereg vhogy nincs pontosan a helyén és félrekoptatja a tárcsát?  
Indexről: Most kezdte nekem is csinázni, én az utólagos riogatóra tippelek első körben, másodikban elkopott indexkar érintkezőkre, harmadikban beégett indexrelére. A legegyszerűbbel kezdjed: vezetékeld át az egész autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2006.06.13 kedd, 06:46:00 »

Ja bocsi, motorfékezés: Lehet nem jól csinázom, de én pirosnál mindíg engedem 1200 körülig motorral fékeztetni, akkor kuplungolok, és két rövid fékezéssel állok meg. Vagy nem ez volt a kérdés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2006.06.13 kedd, 08:57:00 »

Ja bocsi, motorfékezés: Lehet nem jól csinázom, de én pirosnál mindíg engedem 1200 körülig motorral fékeztetni, akkor kuplungolok, és két rövid fékezéssel állok meg. Vagy nem ez volt a kérdés?
egynyóc,
csak azon gondolkoztam el, hogy motorfékkel bántom a kuplugszerkezetet, a motort, lábféknél meg csak könnyen cserélhető, viszonylag olcsó alkatrészeket használok el
 
persze lejtmenetben szigorúan motorfék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2006.06.13 kedd, 10:05:00 »

joe (es tobbiek),
 
megneztem, neked volt igazad, kicsit mozdul gyujtasnal a hofokmero muszere, valamit kotorasztam a motorterben (kerestem a gombat, persze nem talaltam meg, ma atnyalazom a haynest hatha...) es par mp 1500as fordulat utan felment a  feherig (a normal alatt), elindultam vele es (valszeg a razkodas miatt) megint visszament a feher szint ala, es ott is maradt. par mmt megy fel, oszt jonapot. van meg kedvetek ezzel vacakolni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2006.06.13 kedd, 10:13:00 »

joe (es tobbiek),
 
megneztem, neked volt igazad, kicsit mozdul gyujtasnal a hofokmero muszere, valamit kotorasztam a motorterben (kerestem a gombat, persze nem talaltam meg, ma atnyalazom a haynest hatha...) es par mp 1500as fordulat utan felment a  feherig (a normal alatt), elindultam vele es (valszeg a razkodas miatt) megint visszament a feher szint ala, es ott is maradt. par mmt megy fel, oszt jonapot. van meg kedvetek ezzel vacakolni?
Persze!
Termosztát az tuti, illetve az alsó jeladó. Azért ment vissza, mert állandóan nyitva van a termosztát, és engedi be a hideg levegőt. Kezdett volna melegedni a víz, de már kapta is a hideget. Esetleg szoktál araszolgani városban? Ott feljebb kéne mennie, akár a betűkig is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.