Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:58:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5234562 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 10:33:00 »

rossz és punktum, ellustult
 
"0,2 alatt lusta a szonda", hát a 110mV alatta van, tehát lusta disznó
Ja, hogy a Tiéd ugrál az alatt. Nem vagyok tisztában a váltószámokkal... Azt hittem, hogy egy jó csinálja ezt...Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2006.10.01 vasárnap, 17:34:00 »

Sziasztok
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2006.10.01 vasárnap, 18:01:00 »

Sziasztok
Szia
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2006.10.01 vasárnap, 18:05:00 »

Sziasztok
Szia!Mi újság?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2006.10.01 vasárnap, 18:08:00 »

Sziasztok
Szia! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2006.10.02 hétfő, 19:54:00 »

Sziasztok!Melyik a jobb gyújtótekercs?Motrcraft vs. Bosch?A mostaniban motorcraft van,a másikban Bosch.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2006.10.02 hétfő, 20:07:00 »

Sziasztok!Melyik a jobb gyújtótekercs?Bosch v. motorcraft?Az összetörtben van Bosch.Előzmény:nem indult melegen a motor ill. gyorsításnál rángatott és magas volt az alapjárat.Kicserélve gyertyák+kábel(motorcraft)+MAF,ezzel megszűnt a rángatás(nem teljesen de éppencsak észrevehető) viszont jobban gyorsul de még mindig nehezen indul.Ominózus T elem még nincs cserélve.Esetleg szívóoldal tisztítás?brrrrr...Vagy máshol keressem a hibát?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2006.10.02 hétfő, 23:18:00 »

Már nincs több ötletem. Jöjjön el a találkozóra, ott megnézzük az enyémmel, vagy hogy biztos legyen, mégeggyel és ha azzal a probléma megoldódik, akkor az ő MAF-ja a rossz. Ha nem.... Összeül a Nagy Tanács
Ha jól vettem ki, okt.14.-én lesz Kunmadaras...sajnos nem tudok lemenni, pedig szívesen megismerkednék veletek személyesen is. Talán lesz más fórum is, esetleg Bp. közelében...Ja, a MAF kábelt lehúztam járó motornál és semmi sem történt...akkor tuti rossz?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2006.10.03 kedd, 09:18:00 »

Sziasztok!Melyik a jobb gyújtótekercs?Motrcraft vs. Bosch?A mostaniban motorcraft van,a másikban Bosch.
Csak gyári!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2006.10.03 kedd, 09:45:00 »

Ha jól vettem ki, okt.14.-én lesz Kunmadaras...sajnos nem tudok lemenni, pedig szívesen megismerkednék veletek személyesen is. Talán lesz más fórum is, esetleg Bp. közelében...Ja, a MAF kábelt lehúztam járó motornál és semmi sem történt...akkor tuti rossz?
A következő feltehetően Lurdys találkán légy ott, majd kapsz kölcsönbe egy másik Maf-ot próbára
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2006.10.03 kedd, 09:46:00 »

Sziasztok
Köszönj be gyakrabban, még ölég kevés hozzászólásod van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2006.10.03 kedd, 10:47:00 »

Sziasztok, BEszereztem végre fehér oldalindexeket.  Azonnal fel is hegesztettem őket   Íme: 01  02  03  
Mit szólnak a kedves kollégák?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2006.10.03 kedd, 10:51:00 »

Huh?? A 02-re nektek is miniszterelnöki hivatal jön be??? Ez hogy lehetséges? Nem is jártam még ezen az oldalon
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2006.10.03 kedd, 12:43:00 »

Huh?? A 02-re nektek is miniszterelnöki hivatal jön be??? Ez hogy lehetséges? Nem is jártam még ezen az oldalon
Nekem semmi nem jön be a 02-re
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2006.10.03 kedd, 12:48:00 »

Maaahaa érdekes...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:27:00 »

Huh?? A 02-re nektek is miniszterelnöki hivatal jön be??? Ez hogy lehetséges? Nem is jártam még ezen az oldalon
Gyanús, ami nem gyanús
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:28:00 »

Sziasztok, BEszereztem végre fehér oldalindexeket.  Azonnal fel is hegesztettem őket   Íme: 01  02  03  
Mit szólnak a kedves kollégák?
... és a fekete háccsóközép? ... meg a fekete hűtőmax?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:28:00 »

 Miért van az hogy néha rosszalkodik az alapjárat fordszáma!1-2szer eljátssza hogy leáll meg nagyon lemegy aztán 4-500 kmig semmi majd megint?!Mi okozhatja ezt a fura hibát?ja Mondeo I. 1.8 td 1996os
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:30:00 »

Miért van az hogy néha rosszalkodik az alapjárat fordszáma!1-2szer eljátssza hogy leáll meg nagyon lemegy aztán 4-500 kmig semmi majd megint?!Mi okozhatja ezt a fura hibát?ja Mondeo I. 1.8 td 1996os
Nem tankolás előtt csinálja? (benzines vagyok)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:34:00 »

Nem tankolás előtt csinálja? (benzines vagyok)
mindegy mennyi üza van benne,attól független!És gázolajszűrőt már cseréltem mert az volt az első gondolatom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:42:00 »

mindegy mennyi üza van benne,attól független!És gázolajszűrőt már cseréltem mert az volt az első gondolatom!
Akkor légy picit türelemmel, van itt jócskán tádés, jönnek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2006.10.03 kedd, 13:44:00 »

oké, később visszanézek!Addig is köszi és még1x bocs!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2006.10.03 kedd, 15:14:00 »

Miért van az hogy néha rosszalkodik az alapjárat fordszáma!1-2szer eljátssza hogy leáll meg nagyon lemegy aztán 4-500 kmig semmi majd megint?!Mi okozhatja ezt a fura hibát?ja Mondeo I. 1.8 td 1996os
Bár nekem csinált hasonlót,csak hidegen nem volt alapjárat,és nem javult meg magától, de az aksi latti "ha jól emlékszem" előtöltés állító motort nézném meg elsőnek ez emelgeti hidegen,vagy nagyobb terhelés esetén a fordulatot.
Ha tönkremegy az új  20ehuf fölötti áron kapható ezért megéri megnézni:
-a bovden amin keresztül állítja az adagolót könnyen jár e?
-esetleg szétbontani azt a kis motort, és a benne levő műanyag fogaskerekeket(ez mijjjen hüjjje szó)megkenni érintkezőket megtisztítani.
Nekem ez használt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2006.10.03 kedd, 15:41:00 »

... és a fekete háccsóközép? ... meg a fekete hűtőmax?
Kéremszépen a hűtőmax jönni fog, most van gyártás alatt. remélem jó lesz. Az a koncepció, hogy egy gyáriból ki lesz vágva a középső vízszintes összekötő és az egész egy ilyen méhsejtes "hálós" lesz, porfestve feketére, a műanyag pedig fehér. Hameg nem tetszik akkor átfujom feketére. Namost ez az elképzelés Aztán hogy milyen lesz gyakorlatban...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2006.10.03 kedd, 15:56:00 »

Kéremszépen a hűtőmax jönni fog, most van gyártás alatt. remélem jó lesz. Az a koncepció, hogy egy gyáriból ki lesz vágva a középső vízszintes összekötő és az egész egy ilyen méhsejtes "hálós" lesz, porfestve feketére, a műanyag pedig fehér. Hameg nem tetszik akkor átfujom feketére. Namost ez az elképzelés Aztán hogy milyen lesz gyakorlatban...
Szerintem csak ha nem lesz olyan szivikesracsingosgagyi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2006.10.03 kedd, 18:40:00 »

Bár nekem csinált hasonlót,csak hidegen nem volt alapjárat,és nem javult meg magától, de az aksi latti "ha jól emlékszem" előtöltés állító motort nézném meg elsőnek ez emelgeti hidegen,vagy nagyobb terhelés esetén a fordulatot.
Ha tönkremegy az új  20ehuf fölötti áron kapható ezért megéri megnézni:
-a bovden amin keresztül állítja az adagolót könnyen jár e?
-esetleg szétbontani azt a kis motort, és a benne levő műanyag fogaskerekeket(ez mijjjen hüjjje szó)megkenni érintkezőket megtisztítani.
Nekem ez használt.
Köszönöm, a hétvégén ránézek akkor lesz időm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2006.10.03 kedd, 20:02:00 »

Napu: Milyen? Sziii.. vii....namindegy ha nem lesz jó max visszarakom a mostanit.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2006.10.04 szerda, 11:47:00 »

Sziasztok, BEszereztem végre fehér oldalindexeket.  Azonnal fel is hegesztettem őket   Íme: 01  02  03  
Mit szólnak a kedves kollégák?
Én már meg is untam, visszarakom a sárgát.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2006.10.04 szerda, 11:54:00 »

Én már meg is untam, visszarakom a sárgát.
Jajdegonooosz
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:02:00 »

Sziasztok!
Pár hete növekvő sűrűségben és hosszúságban bejelez a "kézifék" jelző piros lámpa az mk1 gépemben meredekebb kanyarvételeknél illetve erőteljesebb fékezéseknél.
A fékolajszint álló helyzetben teljesen rendben és maga az olaj is tavasszal lett cserélve. A hátsó dobfékek is tavasszal lettek új életre keltve. Az első fékbetétek meg kb 30ekm-el ezelőtt.
Jól sejtem, hogy ez a fékhiba jelzés tárcsakopásra kezd utalni? Az első féktárcsákban olyan kb 80ekm lehet. Ennyi lenne az mk1 "általános"  fékcucc élettartama?
40ekm fékbetét és 80ekm tárcsa? Mintha olvastam volna pont ezekről az adatokról itt valahol (és hogy e számok alapján is mondható a mk1 első fékcucca alultervezettnek egy kicsit...)
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:22:00 »

Sziasztok!
Pár hete növekvő sűrűségben és hosszúságban bejelez a "kézifék" jelző piros lámpa az mk1 gépemben meredekebb kanyarvételeknél illetve erőteljesebb fékezéseknél.
A fékolajszint álló helyzetben teljesen rendben és maga az olaj is tavasszal lett cserélve. A hátsó dobfékek is tavasszal lettek új életre keltve. Az első fékbetétek meg kb 30ekm-el ezelőtt.
Jól sejtem, hogy ez a fékhiba jelzés tárcsakopásra kezd utalni? Az első féktárcsákban olyan kb 80ekm lehet. Ennyi lenne az mk1 "általános"  fékcucc élettartama?
40ekm fékbetét és 80ekm tárcsa? Mintha olvastam volna pont ezekről az adatokról itt valahol (és hogy e számok alapján is mondható a mk1 első fékcucca alultervezettnek egy kicsit...)

Lehet, hogy hülyeség, de nézd meg a kézifék csatlakozóját is. Nekem egyszer még az escortnál így jelzett be. Lehúztam a csatlakozót (a kardánbox alatt), WD40 és kész.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2006.10.06 péntek, 15:35:00 »

szerintewm nézd meg a fékolaj szintet talán az a legegyszerűbb megoldás.Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2006.10.06 péntek, 15:49:00 »

szerintewm nézd meg a fékolaj szintet talán az a legegyszerűbb megoldás.Smiley
"A fékolajszint álló helyzetben teljesen rendben"  Hmm ?
 
Amúgy látszólag nekem is rendben volt a szint, mégis villogott. Mondjuk én tudtam, hogy nem csak a betétek de a tárcsák is cserések. S mivel nem kopásjelzős kiépítés, tutti a fékolajszint miatt villogott. Erre utal a "kanyar vagy fékezés" is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2006.10.06 péntek, 15:52:00 »

Sziasztok!
Pár hete növekvő sűrűségben és hosszúságban bejelez a "kézifék" jelző piros lámpa az mk1 gépemben meredekebb kanyarvételeknél illetve erőteljesebb fékezéseknél.
A fékolajszint álló helyzetben teljesen rendben és maga az olaj is tavasszal lett cserélve. A hátsó dobfékek is tavasszal lettek új életre keltve. Az első fékbetétek meg kb 30ekm-el ezelőtt.
Jól sejtem, hogy ez a fékhiba jelzés tárcsakopásra kezd utalni? Az első féktárcsákban olyan kb 80ekm lehet. Ennyi lenne az mk1 "általános"  fékcucc élettartama?
40ekm fékbetét és 80ekm tárcsa? Mintha olvastam volna pont ezekről az adatokról itt valahol (és hogy e számok alapján is mondható a mk1 első fékcucca alultervezettnek egy kicsit...)

Ja, ne feledjem, nekem 60-at ment el a fékbetét - automatában. Igaz én elég finoman vezetek, semmi kifékezés. A tárcsám meg sanszosan az eredeti volt (!!!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2006.10.06 péntek, 17:02:00 »

Sziasztok, felújítanám a fényszóróimat, lecserélném a megsárgult prizmát új üvegre, de nem tudom, elég-e csak magát az üveget cserélni, önmagában az mennyit segít. A C****x oldalán van 6-7e forintért üveg, meg 26-40e forintért fényszóró, azért nem mindegy. Lehet ennél olcsóbban komplett búrát kapni, üveggel, mindennel? Köszi előre is!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2006.10.06 péntek, 18:01:00 »

Sziasztok, felújítanám a fényszóróimat, lecserélném a megsárgult prizmát új üvegre, de nem tudom, elég-e csak magát az üveget cserélni, önmagában az mennyit segít. A C****x oldalán van 6-7e forintért üveg, meg 26-40e forintért fényszóró, azért nem mindegy. Lehet ennél olcsóbban komplett búrát kapni, üveggel, mindennel? Köszi előre is!
Vésett üveget vegyél!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2006.10.07 szombat, 00:51:00 »

Haliho sziasztok.
Folyamatosan figyelem a fórom minden részét.
Hátha tud valaki segiteni!!!!
Áprilisban vettem Mk1 2.0 automata 16v tourner kombit.  
Az a baj vele,hogy kedd ota reggelente jól mükszik,deee du a munkh  
parkolóbol beinditom de 1 pilljár és lefullad.a gázonkell tartanom alábam  
pár percig mig valamennyire bemelekszik a motorJa és lükvercben is lefulladozik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2006.10.07 szombat, 05:37:00 »

Haliho sziasztok.
Folyamatosan figyelem a fórom minden részét.
Hátha tud valaki segiteni!!!!
Áprilisban vettem Mk1 2.0 automata 16v tourner kombit.  
Az a baj vele,hogy kedd ota reggelente jól mükszik,deee du a munkh  
parkolóbol beinditom de 1 pilljár és lefullad.a gázonkell tartanom alábam  
pár percig mig valamennyire bemelekszik a motorJa és lükvercben is lefulladozik.
Szia Csimbi,
 
Alapjáratimotor gyanús a dolog, ha mákod van, lehet elég kipucolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2006.10.07 szombat, 17:24:00 »

Sziasztok!
 
Csimbi!
 
Nekem is ilyen jelenséggel volt szerencsém ugyanilyen géppel. A megoldást a MAF tisztítása és a gyertyakábel cseréje jelentette. Lehet, hogy csak az egyik is elég lett volna, de én mindkettőt (rutintalanul) egyszerre csináltam így nem tudom melyik okozta a gondot. Most az olcsóbb lépéssel, éspedig a MAF tisztítással kezdeném. Sok sikert!
 
Üdv:Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2006.10.07 szombat, 20:34:00 »

Haliho sziasztok.
Folyamatosan figyelem a fórom minden részét.
Hátha tud valaki segiteni!!!!
Áprilisban vettem Mk1 2.0 automata 16v tourner kombit.  
Az a baj vele,hogy kedd ota reggelente jól mükszik,deee du a munkh  
parkolóbol beinditom de 1 pilljár és lefullad.a gázonkell tartanom alábam  
pár percig mig valamennyire bemelekszik a motorJa és lükvercben is lefulladozik.
Szia Csimbi!Én most vettem Mondit,igaz ez a második.Épp ma álltam neki szerelni ill. alkatrészeket cserélni,mert ugyanez a bajom vele.Eddig megcsináltam,sorban:maf tisztítás,gyertya+kábel+gyújtótekercs(nem szükségszerű de mivel volt újabb miért ne?) csere,pillangó szelep tisztítás+csatlakozó vákum csövek ellenőrzése,"T" elem csere.Ezekkel lecsökkent a jelenség de nem teljesen.Így utoljára maradt az alapjárati motor,de szerintem azért próbáld ki ezeket is.Nem tart sokáig és lehet,hogy valamelyiknél megoldódik a probléma.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 16:06:00 »

Sziasztok! Mért már valaki 1.6-os Mk1 Mondinál autópályás fogyasztást? Hogy körülbelül mire számítsak? Úgy néz ki, hogy a melóm végett napi 100 kmétert kell majd mennem vele pályán és nem volna mindegy a fogyasztás. Felmerült egy dízelre való csere is. Szerintetek megérné jelen esetben lecserélni egy dízel kocsira, vagy maradjon meg ami most van
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 16:27:00 »

Sziasztok! Mért már valaki 1.6-os Mk1 Mondinál autópályás fogyasztást? Hogy körülbelül mire számítsak? Úgy néz ki, hogy a melóm végett napi 100 kmétert kell majd mennem vele pályán és nem volna mindegy a fogyasztás. Felmerült egy dízelre való csere is. Szerintetek megérné jelen esetben lecserélni egy dízel kocsira, vagy maradjon meg ami most van
Szerintem maradhatsz ennél, a pályás fogyik elég jók, legalább is nekem a kombi 1.6-om 130 körül 8 literrel ment 80 km/h vel pedig a 6 liter is elég volt.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 16:43:00 »

Sziasztok! Mért már valaki 1.6-os Mk1 Mondinál autópályás fogyasztást? Hogy körülbelül mire számítsak? Úgy néz ki, hogy a melóm végett napi 100 kmétert kell majd mennem vele pályán és nem volna mindegy a fogyasztás. Felmerült egy dízelre való csere is. Szerintetek megérné jelen esetben lecserélni egy dízel kocsira, vagy maradjon meg ami most van
90-100 között az 1.8-asom bír menni 6.4 literrel pályán, csak hidegvér kell ekkora tempohoz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 16:52:00 »

90-100 között az 1.8-asom bír menni 6.4 literrel pályán, csak hidegvér kell ekkora tempohoz!
Azzal nincs baj, csak ha 120-at tartom akkor gyári adatok szetint is 7-8 litert eszik, sztem egy dízellel kijönnék 5,5-6 ra, nem? Az meg nem kevés különbség forintálisan. Százas tempónál meg lehet  hogy letúrnak :
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 17:36:00 »

Sziasztok! Mért már valaki 1.6-os Mk1 Mondinál autópályás fogyasztást? Hogy körülbelül mire számítsak? Úgy néz ki, hogy a melóm végett napi 100 kmétert kell majd mennem vele pályán és nem volna mindegy a fogyasztás. Felmerült egy dízelre való csere is. Szerintetek megérné jelen esetben lecserélni egy dízel kocsira, vagy maradjon meg ami most van
Nekem 1.6-os 5 ajtósom volt ezelőtt. Pályán 100-120 között 6-615 literrel elment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 17:37:00 »

Nekem 1.6-os 5 ajtósom volt ezelőtt. Pályán 100-120 között 6-615 literrel elment.
6-615= 6 - 6,5 liter.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 19:04:00 »

Sziasztok!Hiba jelenséghez kellene segítség.Kuplung kinyomva mégis úgy érzem,hogy összeérnek a tárcsák(?).Váltáskor meg felengedve egy csattanást lehet hallani.Mi lehet az oka?A váltó jónak tűnik nem akad,nem szorul,de az állandó csattogás már idegesít.Köszönöm előre is a válaszokat.A talira kéz és lábtörést érezze jól magát minden 1-es Mondeos.Tudjátok:öreg MONDI nem vén MONDI!Tisztelet az időseknek,elvégre VELÜNK KEZDŐTÖTT MINDEN!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 19:06:00 »

Sziasztok!Hiba jelenséghez kellene segítség.Kuplung kinyomva mégis úgy érzem,hogy összeérnek a tárcsák(?).Váltáskor meg felengedve egy csattanást lehet hallani.Mi lehet az oka?A váltó jónak tűnik nem akad,nem szorul,de az állandó csattogás már idegesít.Köszönöm előre is a válaszokat.A talira igyekvőknek kéz és lábtörést érezze jól magát minden 1-es Mondeos.Tudjátok:öreg MONDI nem vén MONDI!Tisztelet az időseknek,elvégre VELÜNK KEZDŐTÖTT MINDEN!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 19:08:00 »

Sziasztok!Hiba jelenséghez kellene segítség.Kuplung kinyomva mégis úgy érzem,hogy összeérnek a tárcsák(?).Váltáskor meg felengedve egy csattanást lehet hallani.Mi lehet az oka?A váltó jónak tűnik nem akad,nem szorul,de az állandó csattogás már idegesít.Köszönöm előre is a válaszokat.A talira igyekvőknek kéz és lábtörést érezze jól magát minden 1-es Mondeos.Tudjátok:öreg MONDI nem vén MONDI!Tisztelet az időseknek,elvégre VELÜNK KEZDŐTÖTT MINDEN!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 19:15:00 »

Sziasztok!Hiba jelenséghez kellene segítség.Kuplung kinyomva mégis úgy érzem,hogy összeérnek a tárcsák(?).Váltáskor meg felengedve egy csattanást lehet hallani.Mi lehet az oka?A váltó jónak tűnik nem akad,nem szorul,de az állandó csattogás már idegesít.Köszönöm előre is a válaszokat.A talira igyekvőknek kéz és lábtörést érezze jól magát minden 1-es Mondeos.Tudjátok:öreg MONDI nem vén MONDI!Tisztelet az időseknek,elvégre VELÜNK KEZDŐTÖTT MINDEN!!!
Kinyomócsapágy, kuplungszerkezet. Nem ócsó buli...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.