Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:42:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252046 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 18:16:00 »

A porlasztócsúcsokat ott is kell kenni, ráadásul a zadagoló közvetlen kapcsolatban áll a motorral (szíj) Ez azt jelenti, hogy amíg a motor forog, a zadagoló adagol...
Akkor a dízeles szekció guruljon üresbe. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2006.11.07 kedd, 09:21:00 »

Akkor a dízeles szekció guruljon üresbe. Smiley
Egy dolog azért biztos, hogy a fékhatás motorfékkel együtt igazán korrekt, a hegyi szakaszokon kifejezetten ajánlatos, nyilván hóban más teknika is kell, de ezt ismered
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2006.11.07 kedd, 16:07:00 »

Egy dolog azért biztos, hogy a fékhatás motorfékkel együtt igazán korrekt, a hegyi szakaszokon kifejezetten ajánlatos, nyilván hóban más teknika is kell, de ezt ismered
Hóban? Kézifék, és ellen kormányzás? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2006.11.08 szerda, 08:34:00 »

Egy dolog azért biztos, hogy a fékhatás motorfékkel együtt igazán korrekt, a hegyi szakaszokon kifejezetten ajánlatos, nyilván hóban más teknika is kell, de ezt ismered
azért ez a motorfékes dolog, hogy sohasem szabad kinyomott kuplunggal fékezni, hogy mindig megmaradjon a kerék-motor kapcsolat, stb., csak bizonyos sebességfokozatokban érvényes
akár kettesben a motor már annyira meg bírja fogni a kereket csúszós úton, hogy az már blokkolásnak felel meg, és akkor az ABS sem tud közbelépni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2006.11.08 szerda, 08:38:00 »

Hóban? Kézifék, és ellen kormányzás? Smiley
hóban csak simán nem bírnak az autók menni...akkor jövök én a 4x4-gyel
a jég az igazán veszélyes, abból is a hirtelen jövő jeges szakasz
 
persze alföldi gyerekként könnyen beszélek, a mátrai viszonyokat nyáron szeretem próbálgatni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2006.11.08 szerda, 11:41:00 »

azért ez a motorfékes dolog, hogy sohasem szabad kinyomott kuplunggal fékezni, hogy mindig megmaradjon a kerék-motor kapcsolat, stb., csak bizonyos sebességfokozatokban érvényes
akár kettesben a motor már annyira meg bírja fogni a kereket csúszós úton, hogy az már blokkolásnak felel meg, és akkor az ABS sem tud közbelépni
"Hadjuk" figyelmen kívül a pánikeseteket, általában célszerű együtt, egyidőben használni a motorfék+fék kombinót ... izé, kombinációt normál körülményekről van szó jégen a verhovina is megfexik
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2006.11.08 szerda, 17:20:00 »

hóban csak simán nem bírnak az autók menni...akkor jövök én a 4x4-gyel
a jég az igazán veszélyes, abból is a hirtelen jövő jeges szakasz
 
persze alföldi gyerekként könnyen beszélek, a mátrai viszonyokat nyáron szeretem próbálgatni
Télen én se az uton probálgatom, hogy hogy viselkedik az autó jégen. Ha tehetem egy nagy üres parkolóba megyek gyakorolni. Már ha van szabad hely, mert ahogy leesnek az első havak az összes nagy parkoló megtelik a helyi népekkel akik szintén próbálgatják, hogy jégen mit tudnak. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2006.11.11 szombat, 18:09:00 »

Üdv mindenkinek!A következő a gondom:2500 fölött rángat a motor kivétel padlógázzal.Aki tud segítsen!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 09:44:00 »

Üdv mindenkinek!A következő a gondom:2500 fölött rángat a motor kivétel padlógázzal.Aki tud segítsen!
Szokásos rutinfeladatok még akkor is ha frissen cseréltél ezt-azt: nekem kábelproblémát jelez, de lehet üzemanyagszűrő, MAF tisztítás sosem árt stb., ... remélem nem injektorgond ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 09:45:00 »

Szokásos rutinfeladatok még akkor is ha frissen cseréltél ezt-azt: nekem kábelproblémát jelez, de lehet üzemanyagszűrő, MAF tisztítás sosem árt stb., ... remélem nem injektorgond ...
+ pillangószelep (és háza) takarítás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 20:07:00 »

+ pillangószelep (és háza) takarítás
Ezeket mind végigcsináltam,a jelenség csökkent de nem szűnt meg.Stp injektor+szelep tisztítóval is mentem egy jódarabig de nem vettem észre változást.A másik autónál szembetűnő volt a jótékony hatása.Most így áll,és tanácstalan vagyok.Nyáron még elmegy-mégha csúny dolog is-a bőgő motorral való közlekedés,de télen nem túl célszerű 2.-ban padlógázzal gyorsulni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2006.11.14 kedd, 09:01:00 »

Ezeket mind végigcsináltam,a jelenség csökkent de nem szűnt meg.Stp injektor+szelep tisztítóval is mentem egy jódarabig de nem vettem észre változást.A másik autónál szembetűnő volt a jótékony hatása.Most így áll,és tanácstalan vagyok.Nyáron még elmegy-mégha csúny dolog is-a bőgő motorral való közlekedés,de télen nem túl célszerű 2.-ban padlógázzal gyorsulni...
Biztos? csak mert egy vizslatást javaslok: este/éccaka koromsötétben (garázs) járó motornál nézd meg a kábeleket, nincs-e valami fényjelenség a környéken egyébként télen, főleg hideg motornál nem is kell 2000 fölé pörgetni de egyelőre passzolok, szervezz régióminitalálkozót, ott majd kiderül jól
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2006.11.14 kedd, 09:15:00 »

Üdv mindenkinek!A következő a gondom:2500 fölött rángat a motor kivétel padlógázzal.Aki tud segítsen!
Tedd át a donorból a lambdát és a MAF ot, szerintem ott a baj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2006.11.14 kedd, 09:28:00 »

Tedd át a donorból a lambdát és a MAF ot, szerintem ott a baj.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2006.11.14 kedd, 10:50:00 »

A tali előtti kuplung csere óta a következő hibajelenségem van. Lassításkor, kinyomott kuplungnál időnként leálla a motor.. Nem gyakori a dolog, kb. 50 lassításból egyszer.... Mi lehet a gond szerintetek? Alapjárati motor, újratanítás...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:05:00 »

A tali előtti kuplung csere óta a következő hibajelenségem van. Lassításkor, kinyomott kuplungnál időnként leálla a motor.. Nem gyakori a dolog, kb. 50 lassításból egyszer.... Mi lehet a gond szerintetek? Alapjárati motor, újratanítás...
Nincs alapjárati fúvóka vagy ilyesmi? Egyébként a szokásost nézd át nyugodtan, akár havi rencerességgel tudod, már klimaxos a vas
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:09:00 »

Nincs alapjárati fúvóka vagy ilyesmi? Egyébként a szokásost nézd át nyugodtan, akár havi rencerességgel tudod, már klimaxos a vas
(kuplunghoz semmi köze, ez a te szerencséd )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:24:00 »

Hali mindenkinek!!!!
Nekem mK1 2.0 KOMBI autv. van.tudnátok ajánlani 1 jó szerelőőt aki nemcsak lehúz+összecsapja hanem megis csinálja.Demég a rejtetthibákat is +találja.A cromax szervízhez mit szoltok?
Vagy ha tudnátok olcsó MAFFOT + Lambdaszondát szerezni.Lefullad ha araszolgatok a lámpánál.meg ha lükvercbe hirtelen leveszema lábam a gázról.
HA TUDTOK SEGGITSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:26:00 »

Hali mindenkinek!!!!
Nekem mK1 2.0 KOMBI autv. van.tudnátok ajánlani 1 jó szerelőőt aki nemcsak lehúz+összecsapja hanem megis csinálja.Demég a rejtetthibákat is +találja.A cromax szervízhez mit szoltok?
Vagy ha tudnátok olcsó MAFFOT + Lambdaszondát szerezni.Lefullad ha araszolgatok a lámpánál.meg ha lükvercbe hirtelen leveszema lábam a gázról.
HA TUDTOK SEGGITSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGPD szenzor és környékén kéne matatni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:27:00 »

Hali mindenkinek!!!!
Nekem mK1 2.0 KOMBI autv. van.tudnátok ajánlani 1 jó szerelőőt aki nemcsak lehúz+összecsapja hanem megis csinálja.Demég a rejtetthibákat is +találja.A cromax szervízhez mit szoltok?
Vagy ha tudnátok olcsó MAFFOT + Lambdaszondát szerezni.Lefullad ha araszolgatok a lámpánál.meg ha lükvercbe hirtelen leveszema lábam a gázról.
HA TUDTOK SEGGITSETEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szoktam javasolni Szeles mestert Itt megtalálod a paramétereit Dunakeszin székel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:41:00 »

Köszi rendivagy,de én Kőbányai vagyok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:45:00 »

Köszi rendivagy,de én Kőbányai vagyok.
Nincs az onnan olyan messze! van neki ford hibatároló kiolvasója is a kormány alattit is tudja kezelni MKI nél
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2006.11.14 kedd, 12:13:00 »

Köszi rendivagy,de én Kőbányai vagyok.
Hello földi én pl. Gyálra hordom a vasat, de Dunakeszit is dícsérik. Bátorság vagy a váltóval van bajod?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2006.11.14 kedd, 12:15:00 »

Hello földi én pl. Gyálra hordom a vasat, de Dunakeszit is dícsérik. Bátorság vagy a váltóval van bajod?
Hali!  
Nem a váltó,hanem a mota és az elektrónika. Most pl:elromlott a vihőmérőóra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2006.11.14 kedd, 12:18:00 »

Hello földi én pl. Gyálra hordom a vasat, de Dunakeszit is dícsérik. Bátorság vagy a váltóval van bajod?
Gyálon hol vannak?  
Viszont Gyált nekem is mondták már.
Hogydolgoznak,milyen áron?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2006.11.14 kedd, 14:22:00 »

Hali!  
Nem a váltó,hanem a mota és az elektrónika. Most pl:elromlott a vihőmérőóra.
Az termosztát betegség lesz inkább ... Gyál - Moldvai mester harminc940-6868, hívd fel és mindent megtucc (korrekt és baráti )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2006.11.14 kedd, 18:03:00 »

Tedd át a donorból a lambdát és a MAF ot, szerintem ott a baj.
A MAF-ot már kicseréltem,a lamba szondát nem.Merre keressem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2006.11.14 kedd, 18:25:00 »

A MAF-ot már kicseréltem,a lamba szondát nem.Merre keressem?
A kipuff leömlőbe lesz alul - 4 kábeles csatlakozóval van. Vigyázz mert 2 aljzat van ott ez egyik üres.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2006.11.14 kedd, 19:00:00 »

A kipuff leömlőbe lesz alul - 4 kábeles csatlakozóval van. Vigyázz mert 2 aljzat van ott ez egyik üres.
Köszönöm.Ha netalán az a baja,akkor vegyek újat v. megteszi az ami a másik autóban van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2006.11.14 kedd, 19:04:00 »

A kipuff leömlőbe lesz alul - 4 kábeles csatlakozóval van. Vigyázz mert 2 aljzat van ott ez egyik üres.
Köszönöm.Ha netalán az a baja akkor vegyek újat v. megteszi a másik is?Azzal legalábbis nem volt gondom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2006.11.14 kedd, 19:53:00 »

Köszönöm.Ha netalán az a baja akkor vegyek újat v. megteszi a másik is?Azzal legalábbis nem volt gondom.
Jó lesz a donoré - ne tapizd a fejét
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 15:35:00 »

sziasztok ismét! Ha tudtok segítsetek tanáccsal, jószóval: '93-as kombi kétezresem van. Kapott új kipufogót (janodob) azóta meglehetősen torkos lett a kicsike. Nem rángat nem dadog megy mint állat csak zabál. szerintetek mi lehet a gond?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 17:11:00 »

sziasztok ismét! Ha tudtok segítsetek tanáccsal, jószóval: '93-as kombi kétezresem van. Kapott új kipufogót (janodob) azóta meglehetősen torkos lett a kicsike. Nem rángat nem dadog megy mint állat csak zabál. szerintetek mi lehet a gond?
Építs be egy katalizátort és vagy cserélj lambdát - nincs nagy folytásod a rendszerbe azt kimegy minden a világba
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 17:31:00 »

katalizátor maradt a lambda nekem is gyanús szerinted bontottal érdemes foglalkozni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 18:28:00 »

katalizátor maradt a lambda nekem is gyanús szerinted bontottal érdemes foglalkozni
Van helyettesítő Bárdinál kapsz - 4 vezetékest vegyél, de általában a boltba tudják milyen kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2006.11.17 péntek, 12:08:00 »

Van helyettesítő Bárdinál kapsz - 4 vezetékest vegyél, de általában a boltba tudják milyen kell.
köszi
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2006.11.17 péntek, 15:00:00 »

katalizátor maradt a lambda nekem is gyanús szerinted bontottal érdemes foglalkozni
Én vennék bontottat. Pl Mcgiver 5e HUF-ot kér érte, és érzésem szerint jobb, mint az utángyártott. Bár ez csak tipp, mert utángyártottam van, de bontottal még nem próbálkoztam. Igazából nem is tudom alátámasztani a dolgot, csak úgy...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2006.11.17 péntek, 23:03:00 »

Sziasztok Mindenki. Megmondanátok hol keresem a CTU-t. Mert a müszerfal alatti bizti táblán van egy fekete doboz lehet hogy az lessz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2006.11.17 péntek, 23:33:00 »

Sziasztok Mindenki. Megmondanátok hol keresem a CTU-t. Mert a müszerfal alatti bizti táblán van egy fekete doboz lehet hogy az lessz?
Igen az az
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2006.11.18 szombat, 16:23:00 »

Köszi Shadow. Holnap leellenörzöm és nyomok neki egykis kontaktsprayt, hátha segit valamit. De ha ezsem akkor cserélni kell. Jó lessz bele a bontott is vagy csak ujban lehet gondolkodni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 10:03:00 »

Köszi Shadow. Holnap leellenörzöm és nyomok neki egykis kontaktsprayt, hátha segit valamit. De ha ezsem akkor cserélni kell. Jó lessz bele a bontott is vagy csak ujban lehet gondolkodni?
Jó a bontott is, ha működőképes, nekem is azzal lett cserélve. Azóta jó, csak a felszereltségre kell figyelni, hogy amiket vezérel azok egyezzenek.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 11:13:00 »

Jó a bontott is, ha működőképes, nekem is azzal lett cserélve. Azóta jó, csak a felszereltségre kell figyelni, hogy amiket vezérel azok egyezzenek.
Üdv Shadow
Szia. Az enyém 2.5 V6 MKI. El.ablak, el. tükör.ABS kipörgésgátló,központi zár,man.klima. Ezek mind müködnek csak az ablak fütés nem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 13:05:00 »

Minden csatit széthuztam fujtam neki kontatktot de semmi minden müködik a az ablak fütésen kivül. Akkor most csere?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 13:37:00 »

Minden csatit széthuztam fujtam neki kontatktot de semmi minden müködik a az ablak fütésen kivül. Akkor most csere?
A kapcsolód működik? visszajelző bekapcsol? ha igen CTU rendben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 13:47:00 »

Minden csatit széthuztam fujtam neki kontatktot de semmi minden müködik a az ablak fütésen kivül. Akkor most csere?
A wd40 jobb bármilyen kh-cuccnál persze várni kell a hatására ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 14:26:00 »

Üdv!Lenne egy kérdésem!A vezetőülés előtt meg az anyósülés előtt is vizes a padló!A pollenszűrőnél beázott de azt már megycsináltuk!De arra nem jövök rá hogy honnan ázhat be még mindig, főleg a vezetőülésnél!Ha van valami ötletetek azt légyszi osszátok meg velem is!Előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 15:05:00 »

Üdv!Lenne egy kérdésem!A vezetőülés előtt meg az anyósülés előtt is vizes a padló!A pollenszűrőnél beázott de azt már megycsináltuk!De arra nem jövök rá hogy honnan ázhat be még mindig, főleg a vezetőülésnél!Ha van valami ötletetek azt légyszi osszátok meg velem is!Előre is köszi
Locsolni kéne a gépet bő vízzel - vezető ajtó kárpit alatt jöhet be víz esetleg géptérből kábelköteg mellett -autohifi risztó kábelek lettek beépítve? vagy ha el van dugulva az ablaktörlő motor üreg kifolyó levelekkel akkor spirál mellett vagy bármlyik lyukon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 15:11:00 »

Biztos hogy valahonnan alulról ázik be mert a szőnyeg felülről tapogatva nem nedves!A kerék nem verheti be a vizet a vízleeresztőn?Mert ott szét van rohadva és nincs rajta az a kupak!Ha tudod hogy mire gondolok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 15:23:00 »

Biztos hogy valahonnan alulról ázik be mert a szőnyeg felülről tapogatva nem nedves!A kerék nem verheti be a vizet a vízleeresztőn?Mert ott szét van rohadva és nincs rajta az a kupak!Ha tudod hogy mire gondolok
Kerékjárati védődob van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 15:47:00 »

Minden csatit széthuztam fujtam neki kontatktot de semmi minden müködik a az ablak fütésen kivül. Akkor most csere?
A kapcsolót ha benyomom akkor átenged de ha elengedem akkor semmi. Vviszont ha ráadom a gyujtást a kapcsolóban lévö sárga led fel villan. A többi funkció korektül mükszik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.