Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:35:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252751 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 14:36:00 »

Sziasztok.kérdezném ki tud segiteni nekem. Egy központi idömodulra lenne szükségem. A tipusa 93BG-14K15O-AD. Mert ugy ünik enélkül nem fog menni a hátsó ablak fütésem. De lehet hogy ez nem is bele való mert az enyem V6 és 95-ös. Ha van valakinek az árral eggyüt válaszljon. Elöre is köszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 17:56:00 »

Kuplungot csak akkor cserélj ha tényleg tönkrement(alsó hangon 80-100K HUF egy csere), Első körben cserélj olajat a váltóba - lehet még sose volt! csak gyári ford olajat tölts bele. A kuplungod lehet bowdenes, nézd meg a légszűrőház alatt - segítő kuplingol te nézed ha látsz bowdent kontraanyákkal tudsz rajta, állítani - illetve szakember be tudja lőni neked.Új bowdent adj neki ha nyekereg vagy akadozik - jól zsírozd be.
1993-as TáDé kombi. Szóval ez a kuplungprobléma már nem ma kezdődött. Bovdenes, mert volt már szerencsém megnézni, amikor egyszer lecsúszott az a vas bunkó, a rúdjáról, amihez a bovden vége csatlakozik. Aztán a bunkó is és a rúdja is ki lett fúrva, majd egy madzaggal összekötve, ne tudjon lecsúszni. Azóta a helyén van. Egyik szerelő már évekkel ezelőtt azt mondta, már nem lehet a racsnin állítani. Ha jól emlékszem, kontraanyákat nem láttam a bovdenen, hanem az utastérben a pedál tetejénél valami műanyag szerkentyűt, azt hiszem ezt nevezte a szerelő racsninak.
Mondták már szerelők, hogy nem lehet megnézni a kuplungtárcsa állapotát, csak ha szétszedik, de a szétszedés sokba kerül. Azért ezt jobban kitalálhatta volna a Ford.
Régebben hidegen volt nehéz sebességet váltani, ahogy melegedett az autó, egyre könyebben ment. De mostanában már "fordult a kocka", most hidegen könyebb váltani, melegen nehezebb, illetve véletlenszerűen, egyszer könnyebb egyszer nehezebb, mikor hogy sikerül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 18:46:00 »

1993-as TáDé kombi. Szóval ez a kuplungprobléma már nem ma kezdődött. Bovdenes, mert volt már szerencsém megnézni, amikor egyszer lecsúszott az a vas bunkó, a rúdjáról, amihez a bovden vége csatlakozik. Aztán a bunkó is és a rúdja is ki lett fúrva, majd egy madzaggal összekötve, ne tudjon lecsúszni. Azóta a helyén van. Egyik szerelő már évekkel ezelőtt azt mondta, már nem lehet a racsnin állítani. Ha jól emlékszem, kontraanyákat nem láttam a bovdenen, hanem az utastérben a pedál tetejénél valami műanyag szerkentyűt, azt hiszem ezt nevezte a szerelő racsninak.
Mondták már szerelők, hogy nem lehet megnézni a kuplungtárcsa állapotát, csak ha szétszedik, de a szétszedés sokba kerül. Azért ezt jobban kitalálhatta volna a Ford.
Régebben hidegen volt nehéz sebességet váltani, ahogy melegedett az autó, egyre könyebben ment. De mostanában már "fordult a kocka", most hidegen könyebb váltani, melegen nehezebb, illetve véletlenszerűen, egyszer könnyebb egyszer nehezebb, mikor hogy sikerül.
Cserélj olajat a váltóba
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 19:14:00 »

1993-as TáDé kombi. Szóval ez a kuplungprobléma már nem ma kezdődött. Bovdenes, mert volt már szerencsém megnézni, amikor egyszer lecsúszott az a vas bunkó, a rúdjáról, amihez a bovden vége csatlakozik. Aztán a bunkó is és a rúdja is ki lett fúrva, majd egy madzaggal összekötve, ne tudjon lecsúszni. Azóta a helyén van. Egyik szerelő már évekkel ezelőtt azt mondta, már nem lehet a racsnin állítani. Ha jól emlékszem, kontraanyákat nem láttam a bovdenen, hanem az utastérben a pedál tetejénél valami műanyag szerkentyűt, azt hiszem ezt nevezte a szerelő racsninak.
Mondták már szerelők, hogy nem lehet megnézni a kuplungtárcsa állapotát, csak ha szétszedik, de a szétszedés sokba kerül. Azért ezt jobban kitalálhatta volna a Ford.
Régebben hidegen volt nehéz sebességet váltani, ahogy melegedett az autó, egyre könyebben ment. De mostanában már "fordult a kocka", most hidegen könyebb váltani, melegen nehezebb, illetve véletlenszerűen, egyszer könnyebb egyszer nehezebb, mikor hogy sikerül.
Légszűrő alatt a váltó karja előtt van a zállítási lehetőség.
Van egy hosszú hatlapú idom (lyan mint egy anyacsavar csak kb 10cm, előtte (a váltó felé) kontraanya, egymástól szétteker, és az egészet feszíteni még. Esetleg kuplungbowden megnyúlt, ilyesmi... Olajcsere a váltóban jól hangzik, legyen az az első, az nem árt ha meg van csinázva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 10:50:00 »

Cserélj olajat a váltóba
Azt mondod, először olajcsere, és ha nem segít,akkor kuplung? Milyen olaj kell bele? Le lehet egyáltalán engedni az olajat a váltóból?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 10:54:00 »

Légszűrő alatt a váltó karja előtt van a zállítási lehetőség.
Van egy hosszú hatlapú idom (lyan mint egy anyacsavar csak kb 10cm, előtte (a váltó felé) kontraanya, egymástól szétteker, és az egészet feszíteni még. Esetleg kuplungbowden megnyúlt, ilyesmi... Olajcsere a váltóban jól hangzik, legyen az az első, az nem árt ha meg van csinázva.
Nem biztos, hogy az enyémen ugyanúgy van mint a tieden, mert az enyém idősebb. Meg nem emlékszem ilyen hatszögű idomra. A tieden is van a kuplungpedál tetejénél, egy műanyag szerkentyű? Akkor az mi lehet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:32:00 »

Ott a gömbfej lakik, Nem árt cserélni az első stabilizátor szilentjeit is, meg az önzáró anyákat, esetleg a csavarokat főleg ahol a fél szilent hiányzik szétverhette a trapéz már rendesen.! Szilentből csak gyárit építs be
Közben megkérdeztem a nagyautót, mennyi a gyári ford szilent, olcsóbb mint a cromaxnál, van is, és  visszavihetem, ha nem jó a méret.
Azt, hogy 48 vagy 54mm-es szilent van-e benne csak akkor lehet megmérni, ha szétszedik? Vagy én is meg tudmám mérni szétszedés nélkül?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 21:15:00 »

Azt mondod, először olajcsere, és ha nem segít,akkor kuplung? Milyen olaj kell bele? Le lehet egyáltalán engedni az olajat a váltóból?
Az olajos kérdést pontosítom. Milyen tipusjelű olaj való a váltóba, hány liter, hol lehet ilyet jó áron venni?
Régebben volt olyan eset, hogy kevés volt az olaj a váltóban, rá kellett tölteni. De hogy hova lett, nem tudom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 21:22:00 »

Ma a pesti dugóban már nagyon bosszantott a váltó, volt amikor csak harmadik próbálkozásra tudtam sebességbe tenni, közben oldalról állandóan bejöttek elém. Mondjuk megköszönték, hogy beengedtem őket. De a mögöttem jövők biztos nem örűltek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 22:10:00 »

Az olajos kérdést pontosítom. Milyen tipusjelű olaj való a váltóba, hány liter, hol lehet ilyet jó áron venni?
Régebben volt olyan eset, hogy kevés volt az olaj a váltóban, rá kellett tölteni. De hogy hova lett, nem tudom
www.nagyauto.hu - alvázszám alapján megmondják mi kell bele, jó árba van az olaj náluk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2006.12.05 kedd, 07:10:00 »

Azt mondod, először olajcsere, és ha nem segít,akkor kuplung? Milyen olaj kell bele? Le lehet egyáltalán engedni az olajat a váltóból?
Váltó alján imbuszcsavart keress, kicsit el van dugva, de én már láttam. Váltóolaj 2.4l kell. Betölteni a váltó menetirányba néző oldalán uolyan imbuszcsavarral fedett lyukján kellesz. Szint a lyuk. Sok sikert.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:03:00 »

Ma a pesti dugóban már nagyon bosszantott a váltó, volt amikor csak harmadik próbálkozásra tudtam sebességbe tenni, közben oldalról állandóan bejöttek elém. Mondjuk megköszönték, hogy beengedtem őket. De a mögöttem jövők biztos nem örűltek.
Engedd vissza a fordulatot váltáskor (alapjárat) és nyomd ki kéccer a kuplungot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:06:00 »

Engedd vissza a fordulatot váltáskor (alapjárat) és nyomd ki kéccer a kuplungot
A dupla kuplung nem halt ki a szinkronizált váltó születésénél?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:18:00 »

A dupla kuplung nem halt ki a szinkronizált váltó születésénél?
Segített már azóta is ez a fícsör még sosem próbáltad? igaz, vényóc alatt nem nagyon köll
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:22:00 »

Engedd vissza a fordulatot váltáskor (alapjárat) és nyomd ki kéccer a kuplungot
Ez így semmire sem jó. Ha a szinkrongyűrű haldoklik (vagy nincs a váltóban elég olaj), valóban a duplakuplungolás a megoldás, de nem így hanem:
(2-ből 3-ba) Benyomod a kuplungot, elengeded a gázt, kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, újra be a kuplung, majd durr be 3-ba, és ki a kuplung. Szerintem szó nélkül menni fog. Visszafelé (4-ből 3-ba): benyomod a kuplungot, kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, adsz egy gázfröccsöt, benyomod a kuplungot, és berakod 3-ba, majd kiengeded a kuplungot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:28:00 »

Segített már azóta is ez a fícsör még sosem próbáltad? igaz, vényóc alatt nem nagyon köll
Zastavámon kellet alkalmazni, de azóta nem volt dolgom dupla kuplunggal. Érdekes, hogy akik régi, elvult autókon tanultak vezetni, egy-egy műszaki probléma estén is tudják kezelni az autót. Akinek 18 évesen a segge alá tolják az új verdát, egyszer csak pislog majd ki a fejéből, mert hiányoznak az alapok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:32:00 »

Ez így semmire sem jó. Ha a szinkrongyűrű haldoklik (vagy nincs a váltóban elég olaj), valóban a duplakuplungolás a megoldás, de nem így hanem:
(2-ből 3-ba) Benyomod a kuplungot, elengeded a gázt, kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, újra be a kuplung, majd durr be 3-ba, és ki a kuplung. Szerintem szó nélkül menni fog. Visszafelé (4-ből 3-ba): benyomod a kuplungot, kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, adsz egy gázfröccsöt, benyomod a kuplungot, és berakod 3-ba, majd kiengeded a kuplungot.
Elindulásról volt szó de amit írtál az is stimmel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:33:00 »

Zastavámon kellet alkalmazni, de azóta nem volt dolgom dupla kuplunggal. Érdekes, hogy akik régi, elvult autókon tanultak vezetni, egy-egy műszaki probléma estén is tudják kezelni az autót. Akinek 18 évesen a segge alá tolják az új verdát, egyszer csak pislog majd ki a fejéből, mert hiányoznak az alapok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:52:00 »

Juteszembe, ki is tudna megfejtést a zindex 3x felvillantása projektben??? Fusim?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:03:00 »

Juteszembe, ki is tudna megfejtést a zindex 3x felvillantása projektben??? Fusim?
Van róla cikk a főoldalon "Komfort index Mondeo-ba" Kell hozzá egy Waeco - clubkedvezményes helyről - kütyü. És kb 1.5-2 óra szerelgetés
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:06:00 »

Juteszembe, ki is tudna megfejtést a zindex 3x felvillantása projektben??? Fusim?
Igen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:21:00 »

Váltó alján imbuszcsavart keress, kicsit el van dugva, de én már láttam. Váltóolaj 2.4l kell. Betölteni a váltó menetirányba néző oldalán uolyan imbuszcsavarral fedett lyukján kellesz. Szint a lyuk. Sok sikert.
Lehet venni 2,4 litert  a boltban?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:22:00 »

Lehet venni 2,4 litert  a boltban?
Sajna csak 3at... Keress még vkit és vegyetek 5 litert... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:41:00 »

Sajna csak 3at... Keress még vkit és vegyetek 5 litert... Smiley
Nagyautónál 3200Ft/liter, a gyári Ford olaj. De csak csütörtökre tudnak szerezni, a szerelőhöz viszont holnapra van időpontom.  
Az istenek nem akarják, hogy olajat cseréljek??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:48:00 »

Elindulásról volt szó de amit írtál az is stimmel
Elindulásnál nincs 2x kuplungolás... ott ugyanúgy kell csinálni, mit a szinkron váltósnál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:54:00 »

Zastavámon kellet alkalmazni, de azóta nem volt dolgom dupla kuplunggal. Érdekes, hogy akik régi, elvult autókon tanultak vezetni, egy-egy műszaki probléma estén is tudják kezelni az autót. Akinek 18 évesen a segge alá tolják az új verdát, egyszer csak pislog majd ki a fejéből, mert hiányoznak az alapok.
A zastava gyárilag szinkron váltós, de eléggé jellemző volt rá, hogy elmentek a szinkrongyűrűk... a zastava az nem volt egy túl jó autó. Én annakidején a 750-esen tanultam, az még elég jó volt, da a 101-es (128), vagy yugo 55 scala, ami tk szedán, vagy 5 ajtós: na... aztán az újabb yugo, ami olyan oldalról, mint a fiesta, vagyis nem szedán, az még rosszabb. Sokszor az 1 éves autó rozsdásodott, mint az állat.
A következő a Yugo florida lett. Azt nem ismerek közelről, de nincs annak sem túl jó híre. Egyedül a 750 (850) volt strapabíró, nekünk volt vagy 4 darab. Két ajtós, a fűtése provizórikus. Akár 100-zal is ment. Kb a trabi kategóriája, csak 4 ütemű, és nem szappantartó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:57:00 »

Váltó alján imbuszcsavart keress, kicsit el van dugva, de én már láttam. Váltóolaj 2.4l kell. Betölteni a váltó menetirányba néző oldalán uolyan imbuszcsavarral fedett lyukján kellesz. Szint a lyuk. Sok sikert.
Az alján lévő imbusznál van valami tömítés is, hogy ne szökjön el az olaj, vagy elég jól tömít az imbusz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:59:00 »

Nem biztos, hogy az enyémen ugyanúgy van mint a tieden, mert az enyém idősebb. Meg nem emlékszem ilyen hatszögű idomra. A tieden is van a kuplungpedál tetejénél, egy műanyag szerkentyű? Akkor az mi lehet?
Huh, ezt a hozzászólást nem vettem észre, bocs.
A tijed idősebb = nagyobb az esély, hogy uolyan. Műanyag bizbasz a pedálon a laza bowdent hivatott megzabolázni, úgytudom. Új bowdennel indulás előtt párszor ki kellesz nyomni, hogy az autómata feszítő tudjon dolgozni... Beállításra hivatkozik Etzold féle könyv is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:13:00 »

Huh, ezt a hozzászólást nem vettem észre, bocs.
A tijed idősebb = nagyobb az esély, hogy uolyan. Műanyag bizbasz a pedálon a laza bowdent hivatott megzabolázni, úgytudom. Új bowdennel indulás előtt párszor ki kellesz nyomni, hogy az autómata feszítő tudjon dolgozni... Beállításra hivatkozik Etzold féle könyv is.
Ha neked is van a kuplungkaron egy alma nagyságú vas bunkó, amihez a bovden vége csatlakozik, plusz a műanyag szerkentyű a pedál felett, akkor ugyanaz a megoldás a két autónál. Ha jól értem, akkor kell lenni egy hatszög alakú idomnak valahol a bovden közepénél, plusz a műanyag a pedálnál. Ha nyomogatom a pedált, akkor automatikusan feszíti a bovdent a műanyag szerkentyű?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:15:00 »

Az idom egy "hosszú anyacsavar", utána kontraanya. A váltótól a bovdenen kb 5-6cm. Almát nem láttam, csak a ződcségesbe... Csinázok képeket...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:18:00 »

Huh, ezt a hozzászólást nem vettem észre, bocs.
A tijed idősebb = nagyobb az esély, hogy uolyan. Műanyag bizbasz a pedálon a laza bowdent hivatott megzabolázni, úgytudom. Új bowdennel indulás előtt párszor ki kellesz nyomni, hogy az autómata feszítő tudjon dolgozni... Beállításra hivatkozik Etzold féle könyv is.
Még az jutott eszembe, ha kézzel lehetne a kuplungkart huzogatni, és közben váltani, akkor kiderülne, hogy a pedál és a kuplungkar között van -e a hiba, vagy nem. De úgy emlékszem, kézzel azt meg sem bírtam mozdítani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:19:00 »

Az idom egy "hosszú anyacsavar", utána kontraanya. A váltótól a bovdenen kb 5-6cm. Almát nem láttam, csak a ződcségesbe... Csinázok képeket...
Kocka alakú, csak a mérete idared.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:20:00 »

Még az jutott eszembe, ha kézzel lehetne a kuplungkart huzogatni, és közben váltani, akkor kiderülne, hogy a pedál és a kuplungkar között van -e a hiba, vagy nem. De úgy emlékszem, kézzel azt meg sem bírtam mozdítani.
Küldtem privit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:42:00 »

Azt még nem meséltem, hogy ha váltok majdnem mindig padlóig (vagy azon túl is nyomnám ha lehetne)kell nyomni a kuplungot, kivéve nagyobb fokozatoknál, ott akkor is tudok váltani, amikor még nem nyomtam a padloig. Ha üresbe teszem, akkor sem kell padloig nyomni.  
Visszafele is, ha padlórol egy kicsit felengedem a pedált, már indul is az autó. Ezt csak azért írom, mert vezettem olyan 1995-ös benzinest, ahol már 5 centit felengedtem a kuplungot mire elindultunk. Nem tudom, melyik a normális eset.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:47:00 »

Azt még nem meséltem, hogy ha váltok majdnem mindig padlóig (vagy azon túl is nyomnám ha lehetne)kell nyomni a kuplungot, kivéve nagyobb fokozatoknál, ott akkor is tudok váltani, amikor még nem nyomtam a padloig. Ha üresbe teszem, akkor sem kell padloig nyomni.  
Visszafele is, ha padlórol egy kicsit felengedem a pedált, már indul is az autó. Ezt csak azért írom, mert vezettem olyan 1995-ös benzinest, ahol már 5 centit felengedtem a kuplungot mire elindultunk. Nem tudom, melyik a normális eset.
kuplungcsere után a pedál olyan lett, mint a vaj és már egészen lent fogott, meg is tréfált néhányszor
 
de az enyém hidraulikus kinyomócsapágyas
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:02:00 »

Elindulásnál nincs 2x kuplungolás... ott ugyanúgy kell csinálni, mit a szinkron váltósnál.
De, ha gurulsz a pirosig és még nincs meg az alapjárat, és sárga lesz, jól jön a 2x kinyom hidd el
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:08:00 »

Van róla cikk a főoldalon "Komfort index Mondeo-ba" Kell hozzá egy Waeco - clubkedvezményes helyről - kütyü. És kb 1.5-2 óra szerelgetés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:09:00 »

De, ha gurulsz a pirosig és még nincs meg az alapjárat, és sárga lesz, jól jön a 2x kinyom hidd el
Ezt úgy kell érteni, hogy üresben vagy kétszer kinyomod a kuplungot, és aztán sebességbe?
Én pirosra gurulásnál magasabb fokozatba szoktam tenni, mert abba könnyebben bemegy. Persze ettől nagyon erőtlenül kezd el vánszorogni szegény.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:26:00 »

Ezt úgy kell érteni, hogy üresben vagy kétszer kinyomod a kuplungot, és aztán sebességbe?
Én pirosra gurulásnál magasabb fokozatba szoktam tenni, mert abba könnyebben bemegy. Persze ettől nagyon erőtlenül kezd el vánszorogni szegény.
Üresben 2x, nemtom miért, de néha ma is, még hideg motornál ez bejön, anno a Sierrámnál gyakoroltam sokat, mert az előző tulaj rövidebb bowdent rakott bele és nehezen emelt ki. A ráguruláskor a comp nem ejti vissza a fordulatot alapra, csak ha megáll a verda ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:27:00 »

Elindulásnál nincs 2x kuplungolás... ott ugyanúgy kell csinálni, mit a szinkron váltósnál.
Elindulásnál akkor szerinted mit tudok csinálni, semmit?
Indulásnál először kettesbe szoktam tenni, mert abba valamivel könnyebben bemegy mint egyesbe, aztán kuplungot kinyomom és kettőből átlököm egyesbe. Így nagyobb lendülettel tudom belökni a sebességbe. Hogy ennek van-e értelme, nem tudom, de jobb híján így szoktam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:33:00 »

Elindulásnál akkor szerinted mit tudok csinálni, semmit?
Indulásnál először kettesbe szoktam tenni, mert abba valamivel könnyebben bemegy mint egyesbe, aztán kuplungot kinyomom és kettőből átlököm egyesbe. Így nagyobb lendülettel tudom belökni a sebességbe. Hogy ennek van-e értelme, nem tudom, de jobb híján így szoktam.
Otthonról, vagy pirosnál? Hidegindításnál még magas az alapjárat! Egyébként meg hüjeségnek tűnik, de figyeld a motor járását, nyomd ki párszor, meg fogod érezni mikor eszi meg ha ezt gyakorolod menetben kuplung nélkül is fog menni, de ne legyen rendszer belőle
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:42:00 »

Otthonról, vagy pirosnál? Hidegindításnál még magas az alapjárat! Egyébként meg hüjeségnek tűnik, de figyeld a motor járását, nyomd ki párszor, meg fogod érezni mikor eszi meg ha ezt gyakorolod menetben kuplung nélkül is fog menni, de ne legyen rendszer belőle
Otthonról indulásnál amikor még hideg a vas, valamivel könnyebben bemegy sebességbe, vagy én vagyok pihentebb.
A piros-sárgánál és a dugóban araszolásnál kényszerülök rá a kettesből egyesbe átlökésre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2006.12.05 kedd, 16:39:00 »

Otthonról indulásnál amikor még hideg a vas, valamivel könnyebben bemegy sebességbe, vagy én vagyok pihentebb.
A piros-sárgánál és a dugóban araszolásnál kényszerülök rá a kettesből egyesbe átlökésre.
akkor nincs más megoldás: irány a konditerem :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2006.12.05 kedd, 18:50:00 »

Sziasztok!  
 
Némi segítségre lenne szükségem. Lehet, hogy egyszerű a válasz, de én sajnos leginkább csak vezetni tudom az autómat...
 
Szóval azt történt kb. fél órája, hogy indítás és kb. 3 méter megtétele után az én kis mondeóm szépen leállt. Újraindítás: ahogy elindul a motor, szépen leesik a fordulat és leáll. Próbálgattam párszor: ugyanaz. Kis pihenő után, már egy ideig megmarad 1100 körül a fordulat, de első próbálkozásomra, hogy elhagyjam a mélygarázst, megint leállt. Visszatoltam a helyére az autót, párszor még próbáltam, de előrébb nem jutottam.  
 
Hálás lennék bármilyen ötletért!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:41:00 »

Sziasztok!  
 
Némi segítségre lenne szükségem. Lehet, hogy egyszerű a válasz, de én sajnos leginkább csak vezetni tudom az autómat...
 
Szóval azt történt kb. fél órája, hogy indítás és kb. 3 méter megtétele után az én kis mondeóm szépen leállt. Újraindítás: ahogy elindul a motor, szépen leesik a fordulat és leáll. Próbálgattam párszor: ugyanaz. Kis pihenő után, már egy ideig megmarad 1100 körül a fordulat, de első próbálkozásomra, hogy elhagyjam a mélygarázst, megint leállt. Visszatoltam a helyére az autót, párszor még próbáltam, de előrébb nem jutottam.  
 
Hálás lennék bármilyen ötletért!
Pontosan milyen gép ez? MKI ,MKIII dízel, benzin?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:42:00 »

Pontosan milyen gép ez? MKI ,MKIII dízel, benzin?
De barom vagyok, naná, hogy MKI, dízel vagy benya?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:48:00 »

Sziasztok!  
 
Némi segítségre lenne szükségem. Lehet, hogy egyszerű a válasz, de én sajnos leginkább csak vezetni tudom az autómat...
 
Szóval azt történt kb. fél órája, hogy indítás és kb. 3 méter megtétele után az én kis mondeóm szépen leállt. Újraindítás: ahogy elindul a motor, szépen leesik a fordulat és leáll. Próbálgattam párszor: ugyanaz. Kis pihenő után, már egy ideig megmarad 1100 körül a fordulat, de első próbálkozásomra, hogy elhagyjam a mélygarázst, megint leállt. Visszatoltam a helyére az autót, párszor még próbáltam, de előrébb nem jutottam.  
 
Hálás lennék bármilyen ötletért!
Kontakthiba valahol a motortérben - első tipp also vagy felső holtpont jeladóknál keresendő. Ha 93 as a gépezet meg kéne nézni soos a kábelkötegeket lehet vedlik róla a szigetelés az sürgős cserére szorul egy 95 utáni bontott megfelel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:02:00 »

Persze, MKI-es. Benzin, 94 okt-i.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:06:00 »

Persze, MKI-es. Benzin, 94 okt-i.
Levágott az üzemanyag biztonsági kapcsoló bal "A" oszlop tövénél a lábrészen kis ablak a takaron gombot benyomni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2006.12.05 kedd, 20:13:00 »

És azt lehet tudni, hogy miért teszi mindezt?
 
(Bocs, nem működik a 'válasz'-gomb.)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.