Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:06:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254729 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2007.04.06 péntek, 16:53:00 »

Sziasztok!!Lenne egy fontos és SÜRGŐS kérdésem!!!Tudja valaki a turbó csapágyainak a számát??Vagy ha nem a számát akkor a méretét (szélesség,belső és külső átmérő??Remélem tudtok segíten!!Ja amugy MKI 1.8. TD!!Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2007.04.06 péntek, 22:56:00 »

Sziasztok!!Lenne egy fontos és SÜRGŐS kérdésem!!!Tudja valaki a turbó csapágyainak a számát??Vagy ha nem a számát akkor a méretét (szélesség,belső és külső átmérő??Remélem tudtok segíten!!Ja amugy MKI 1.8. TD!!Köszi
Cali,
 
Ha fel tudod generálozni a turbót, adok én is kettőt.
Sztem komoly műhely nélkül felesleges elkezdeni, azok meg tudni fogják, milyen csapágy kell bele. Gondolj bele abba, mi lesz ha pl kb 200 000-es fordulatnál a kipufogó oldal turbinája elszabadul...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2007.04.06 péntek, 23:49:00 »

Sziasztok!!Lenne egy fontos és SÜRGŐS kérdésem!!!Tudja valaki a turbó csapágyainak a számát??Vagy ha nem a számát akkor a méretét (szélesség,belső és külső átmérő??Remélem tudtok segíten!!Ja amugy MKI 1.8. TD!!Köszi
Szia Cali!
Nekem van egy jo turbom ha erdekel. A felujitashoz kepest potom penzert odaadom.
 kaszas
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2007.04.07 szombat, 00:13:00 »

Szia Cali!
Nekem van egy jo turbom ha erdekel. A felujitashoz kepest potom penzert odaadom.
 kaszas
Csövi kaszas!!És mennyiért adnád azt a turbot??
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2007.04.07 szombat, 15:52:00 »

Sziasztok, szüksége volna egy (2) alkatrészre, mégpedig:
 
Manuális ablakos változathoz (MKI) az első ajtókban lévő, az ablaküveget tartó műanyag valamire, ami egy sinen fut. (nálam piros színű) Előre, mindkét oldalra kéne, az enyém sajna eltörött vhol. Köszi a segítséget, ha valaki tudna ilyet, emailben írjon pls, ha lehet egy árat is Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2007.04.07 szombat, 17:57:00 »

Csövi kaszas!!És mennyiért adnád azt a turbot??
Szia Cali!
 Azt hiszem tevedtem. Az enyem kettes mondiba valo. Ha fel tudod rakni 20-ert kipufogo sorral egyutt odaadom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2007.04.07 szombat, 20:41:00 »

Akkor valaki meg tudná mondani, hogy a II.-es Mondi turboját rálehet-e szerelni az I.-es Mondira??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2007.04.07 szombat, 21:10:00 »

Hello!Azt is megkérdezném hogy van valami különbség az I.-es és  II.-es Mondeo váltója között??Mert szeretnék egy váltórövidítőt beszerezni de csak II-es Mondihoz való van!!Vajon belehet az I.-esbe is szerelni??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2007.04.07 szombat, 22:31:00 »

Hello!Azt is megkérdezném hogy van valami különbség az I.-es és  II.-es Mondeo váltója között??Mert szeretnék egy váltórövidítőt beszerezni de csak II-es Mondihoz való van!!Vajon belehet az I.-esbe is szerelni??
Évjárattól függ, 95 után már azonosa. A régi rudazat kicsit más arra nem fog felmenni a short shifter. Egy MKII bontott rudazat segíthet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 07:08:00 »

Akkor valaki meg tudná mondani, hogy a II.-es Mondi turboját rálehet-e szerelni az I.-es Mondira??
Kipucsonk azonos. Bajban csak azért leszel, mert ha jól emléxem, az mk2 egybecsonkost, a turbó egybenvan a kipuleömlővel, tehát meg kell bontani a leömlőtől. Ne felejtsd el kicsrélni a kipusortömítést.
Olajzás más méretű átengedőcsavarokkal megy, lehet, itt is szögelni kell majd.
Kell vegyél egy Mk2 levegőcsövet a légszűrő és a turbó közé, mert mk1-é ebben is más, mint mk2-ért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 11:39:00 »

Kipucsonk azonos. Bajban csak azért leszel, mert ha jól emléxem, az mk2 egybecsonkost, a turbó egybenvan a kipuleömlővel, tehát meg kell bontani a leömlőtől. Ne felejtsd el kicsrélni a kipusortömítést.
Olajzás más méretű átengedőcsavarokkal megy, lehet, itt is szögelni kell majd.
Kell vegyél egy Mk2 levegőcsövet a légszűrő és a turbó közé, mert mk1-é ebben is más, mint mk2-ért.
Köszi az infót TD!!Akkor asszem maradok az 1-es Mondi turbojánál!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 11:42:00 »

Évjárattól függ, 95 után már azonosa. A régi rudazat kicsit más arra nem fog felmenni a short shifter. Egy MKII bontott rudazat segíthet
Köszi Fusim!Nekem 94-es Mondim van!!Ahhoz nem létezik short shifter??Vagy akkor egy II-es Mondi váltórudazatát kéne beleszerelni és arra a rövidítőt??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 16:18:00 »

féktárcsa
jövőhéten veszek féktárcsákat előre,innen fogom megvenni,Ford     14990 ezt néztem ki,jó lesz nem?    
   
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 21:04:00 »

TD meg más a mérete a kipufogó csőnek szal nem biztos hogy jó lesz a turbo de mindent meg lehet oldani:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 21:12:00 »

féktárcsa
jövőhéten veszek féktárcsákat előre,innen fogom megvenni,Ford     14990 ezt néztem ki,jó lesz nem?    
   
Nagyautó olcsóbb, szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 21:15:00 »

Nagyautó olcsóbb, szerintem.
és olyan van fehérváron is?vagy weboldaluk?
mennyi ott egy ilyen tárcsa?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 21:17:00 »

és olyan van fehérváron is?vagy weboldaluk?
mennyi ott egy ilyen tárcsa?
www.nagyauto.hu vagy
www.fordalkatreszek.hu
 
Klubkártyára mindkét cégnél van kedvezmény
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 21:25:00 »

www.nagyauto.hu vagy
www.fordalkatreszek.hu
 
Klubkártyára mindkét cégnél van kedvezmény
baj hogy csak pesten van,én meg fehérváron szeretném megvenni a tárcsákat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 21:36:00 »

A fordalkatreszek.hu bárhova szállít az országban. Nagykanizsai cég, és az egyik legolcsóbb. De nem akarlak rábeszélni:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 10:52:00 »

Köszi az infót TD!!Akkor asszem maradok az 1-es Mondi turbojánál!!
Nekem van egy tartalék mk1 turbó, elméletileg jó, de 1/2 éve nem volt autón. Lesz attól baja?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 21:50:00 »

Volt már szó önindítóról, de az már talán több, mint egy éve volt, és akkor megjavult. Most annyira xarakszik, hogy már be sem akar indulni. Néha egyet-egyet még forgat, de aztán lepörög, és néha igen komoly morgó hangot hallat a végén. Max úgy sikerül, ha felengedem a kuplungot, de már azt sem akarja...
Most talán azért kezdhette, mert igen meredeken parkoltam, és talán úgy mozdult el vmi. Múltkor egy rossz indítózás hozta elő, majd kb egy hét után szépen abba maradt.
 
Mi lehet a gond?
Mekkor macera leszedni?
És kb mire számíthatok árban, ha megbontjuk?
 
Előre is köszi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 22:31:00 »

Volt már szó önindítóról, de az már talán több, mint egy éve volt, és akkor megjavult. Most annyira xarakszik, hogy már be sem akar indulni. Néha egyet-egyet még forgat, de aztán lepörög, és néha igen komoly morgó hangot hallat a végén. Max úgy sikerül, ha felengedem a kuplungot, de már azt sem akarja...
Most talán azért kezdhette, mert igen meredeken parkoltam, és talán úgy mozdult el vmi. Múltkor egy rossz indítózás hozta elő, majd kb egy hét után szépen abba maradt.
 
Mi lehet a gond?
Mekkor macera leszedni?
És kb mire számíthatok árban, ha megbontjuk?
 
Előre is köszi...
Nem nagyon nehéz leszedni. Kiveszed a légszűrő kövölékeket és a felső csavarok elérhetők. Akna is kell az alsóhoz ha nem akarsz alámászni. Bendixet kefét árul hozzá a fervill kft nem drága
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2007.04.10 kedd, 15:02:00 »

Nem nagyon nehéz leszedni. Kiveszed a légszűrő kövölékeket és a felső csavarok elérhetők. Akna is kell az alsóhoz ha nem akarsz alámászni. Bendixet kefét árul hozzá a fervill kft nem drága
Köszi. A szerelő szerint bendix lesz a móka. Jól emléxem, hogy régebben írtál finiskódokat is?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2007.04.10 kedd, 15:12:00 »

Köszi. A szerelő szerint bendix lesz a móka. Jól emléxem, hogy régebben írtál finiskódokat is?
Bosch kódokat írtam be
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2007.04.10 kedd, 16:30:00 »

Volt már szó önindítóról, de az már talán több, mint egy éve volt, és akkor megjavult. Most annyira xarakszik, hogy már be sem akar indulni. Néha egyet-egyet még forgat, de aztán lepörög, és néha igen komoly morgó hangot hallat a végén. Max úgy sikerül, ha felengedem a kuplungot, de már azt sem akarja...
Most talán azért kezdhette, mert igen meredeken parkoltam, és talán úgy mozdult el vmi. Múltkor egy rossz indítózás hozta elő, majd kb egy hét után szépen abba maradt.
 
Mi lehet a gond?
Mekkor macera leszedni?
És kb mire számíthatok árban, ha megbontjuk?
 
Előre is köszi...
JOE: ha esetleg 1.8TD önindító kellene, bontottat, de kitűnően működőt tudok adni 12 ezerért.
Ha esetleg érdekel, hívjál: 06703187306
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2007.04.10 kedd, 21:28:00 »

Nekem van egy tartalék mk1 turbó, elméletileg jó, de 1/2 éve nem volt autón. Lesz attól baja?
Tádé és te mennyiért adnád?Hát nem tudom!Biztos nem használ neki ha sokáig áll!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2007.04.11 szerda, 18:07:00 »

HELP!
Rángat az autóm. Multkor teletankoltam, már csak 3 liter volt benne. Most öntöttem bele injektor tisztítót, mentem vele pár kilométert, de nem érzek javulást. Tippeket kérnék mitől lehet. Klímával, és anélkül is rángat, igaz klíma nélkül ritkábban. Gyertyák nem rég cserélve gyárira, kábellel együtt.
Vicces kommentekre nem, segítségre lenne szükségem. Köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2007.04.11 szerda, 18:24:00 »

HELP!
Rángat az autóm. Multkor teletankoltam, már csak 3 liter volt benne. Most öntöttem bele injektor tisztítót, mentem vele pár kilométert, de nem érzek javulást. Tippeket kérnék mitől lehet. Klímával, és anélkül is rángat, igaz klíma nélkül ritkábban. Gyertyák nem rég cserélve gyárira, kábellel együtt.
Vicces kommentekre nem, segítségre lenne szükségem. Köszönöm!
Nekem amikor kicseréltem a gyertyákat, rá pár napra 2500-ig rángatott. A gyertyahézag túl nagy volt.
De neked nem biztos, hogy ez a probléma.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2007.04.11 szerda, 19:35:00 »

Nekem amikor kicseréltem a gyertyákat, rá pár napra 2500-ig rángatott. A gyertyahézag túl nagy volt.
De neked nem biztos, hogy ez a probléma.
Kipróbáltam megint. Klíma nélkül is csinálja, csak véletlenszerű. Lámpánál állva, 1xcsak leesett  a fordulatszám 500-ra, majd vissza 1000-re. Szépen 60-nal gurulta, visszaváltok befordulok, megint rántott. Utána haverommal kipróbáltuk, faszáűn kihúzattam nem jött elő, majd lassan, alacsonyfordulatszámon, megint nem jött elő. Itt állok tanácstalanul. Gyertyára nem tippelek, mert az ki jött volna hamarabb, inkább kábeltörés, trafó, vagy Telem gyanúm van, de jó volna, ha jönne végre valami szaki, mert én csak vezetni tudok, ehhez nemértek sajnos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2007.04.11 szerda, 19:48:00 »

Kipróbáltam megint. Klíma nélkül is csinálja, csak véletlenszerű. Lámpánál állva, 1xcsak leesett  a fordulatszám 500-ra, majd vissza 1000-re. Szépen 60-nal gurulta, visszaváltok befordulok, megint rántott. Utána haverommal kipróbáltuk, faszáűn kihúzattam nem jött elő, majd lassan, alacsonyfordulatszámon, megint nem jött elő. Itt állok tanácstalanul. Gyertyára nem tippelek, mert az ki jött volna hamarabb, inkább kábeltörés, trafó, vagy Telem gyanúm van, de jó volna, ha jönne végre valami szaki, mert én csak vezetni tudok, ehhez nemértek sajnos.
Off clionál a gyertykábel felé tedtem egy csavarhúzót járó motornál és egyfolytába szikrázott. (Mert rángatt és nem egyenletes gyorsításnál.) Kicseréltük és maradt a probléma, de már nem szikrázik, csak még mindig egyenetlenól jár néha és rángat, nem pörög fel.
Most alapjárati motor a tipp.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:00:00 »

Off clionál a gyertykábel felé tedtem egy csavarhúzót járó motornál és egyfolytába szikrázott. (Mert rángatt és nem egyenletes gyorsításnál.) Kicseréltük és maradt a probléma, de már nem szikrázik, csak még mindig egyenetlenól jár néha és rángat, nem pörög fel.
Most alapjárati motor a tipp.
Ez felpörög, mint a hülye, csak néha megtorpan egy pillanatra. Alpjáratimotor drága?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:06:00 »

Kipróbáltam megint. Klíma nélkül is csinálja, csak véletlenszerű. Lámpánál állva, 1xcsak leesett  a fordulatszám 500-ra, majd vissza 1000-re. Szépen 60-nal gurulta, visszaváltok befordulok, megint rántott. Utána haverommal kipróbáltuk, faszáűn kihúzattam nem jött elő, majd lassan, alacsonyfordulatszámon, megint nem jött elő. Itt állok tanácstalanul. Gyertyára nem tippelek, mert az ki jött volna hamarabb, inkább kábeltörés, trafó, vagy Telem gyanúm van, de jó volna, ha jönne végre valami szaki, mert én csak vezetni tudok, ehhez nemértek sajnos.
Esetleg vákumcső v. csőcsatlakozás?Nálam a második autó folyamatosan csinálta aztán kiderült,hogy a pill. szelep házára csatlakozó egyik v.cső csatlakozó volt a ludas.Akkoriban a következő tanácsokat kaptam,csokorba szedve:gy.kábel+trafó;vákumcsövek+csatlakozók l. ominózus "T" idom és társai;pill.szelep+ház tisztítás;maf;tűzfalon levő vackok kicserélése másikra egy próba erejéig;szívóoldal tisztítás;lambda szonda;EGR szelep;szakadt szigetelésű vezetékek... Én az enyémen ezeket voltam kénytelen átnézni egy-két kivétellel...Ezek benzinesre vonatkoznak,ha dízeled van akkor passz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:13:00 »

Esetleg vákumcső v. csőcsatlakozás?Nálam a második autó folyamatosan csinálta aztán kiderült,hogy a pill. szelep házára csatlakozó egyik v.cső csatlakozó volt a ludas.Akkoriban a következő tanácsokat kaptam,csokorba szedve:gy.kábel+trafó;vákumcsövek+csatlakozók l. ominózus "T" idom és társai;pill.szelep+ház tisztítás;maf;tűzfalon levő vackok kicserélése másikra egy próba erejéig;szívóoldal tisztítás;lambda szonda;EGR szelep;szakadt szigetelésű vezetékek... Én az enyémen ezeket voltam kénytelen átnézni egy-két kivétellel...Ezek benzinesre vonatkoznak,ha dízeled van akkor passz...
Benzines. A v.cső az vas cső, vagy vékonycső
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:14:00 »

Benzines. A v.cső az vas cső, vagy vékonycső
Közben rájöttem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:17:00 »

Esetleg vákumcső v. csőcsatlakozás?Nálam a második autó folyamatosan csinálta aztán kiderült,hogy a pill. szelep házára csatlakozó egyik v.cső csatlakozó volt a ludas.Akkoriban a következő tanácsokat kaptam,csokorba szedve:gy.kábel+trafó;vákumcsövek+csatlakozók l. ominózus "T" idom és társai;pill.szelep+ház tisztítás;maf;tűzfalon levő vackok kicserélése másikra egy próba erejéig;szívóoldal tisztítás;lambda szonda;EGR szelep;szakadt szigetelésű vezetékek... Én az enyémen ezeket voltam kénytelen átnézni egy-két kivétellel...Ezek benzinesre vonatkoznak,ha dízeled van akkor passz...
A szívóoldal neki rendben. Egy év alatt nem megy el annyira. Én diagot csinálnék, és a vákuumdolgokat nézném át. Utánna már okosabb az ember. A távgyógyíts ,csak tippelés módján megy, akkor inkább a viccek...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:19:00 »

A szívóoldal neki rendben. Egy év alatt nem megy el annyira. Én diagot csinálnék, és a vákuumdolgokat nézném át. Utánna már okosabb az ember. A távgyógyíts ,csak tippelés módján megy, akkor inkább a viccek...
Akkor bejelentkezek diagra, szerinted nagy a gebasz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:40:00 »

Benzines. A v.cső az vas cső, vagy vékonycső
Vákum...magyarosan
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:43:00 »

Igaz az első autónál dettó ugyanezt csinálta mint Neked,akkor a "T" elem volt a ludas.V.cső csatlakozó trafó alatt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2007.04.11 szerda, 20:48:00 »

A szívóoldal neki rendben. Egy év alatt nem megy el annyira. Én diagot csinálnék, és a vákuumdolgokat nézném át. Utánna már okosabb az ember. A távgyógyíts ,csak tippelés módján megy, akkor inkább a viccek...
Én is itt dobtam fel a kérdést aztán ráérős időben megnéztem amit ajánlottak.Első nekifutásra szerintem nagy eséllyel ki lehet szűrni a hibát.Nekem is egy cs.húzó,egy villáskulcs(lambdaszonda cseréhez) meg csőkulcs a légdoboz v. mifene leszereléséhez kellettek.Ja,meg elviselni az asszonyt-már megint autót szerelsz????Néha belőle is kicsavaroztam volna ezt-azt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 00:11:00 »

Akkor bejelentkezek diagra, szerinted nagy a gebasz?
Szia!
Nekem is rángatott régen, halálfélelmem volt a kereszteződésekben. Nekem MAF tisztítás, gyertya, és kábel csere után elmúlt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 07:42:00 »

turbo: nekem az itteniek a főoldalon található alapjáratról szóló cikket ajánlották nagyjából végig mentem rajta nekem segített bár nem volt ekkkora a zűr
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 10:33:00 »

hali, Valaki meg tudná mondani hogy első lengőkarba a hátsó szilent hogy kell berakni jól? Mert ugye ki van könnyítve és csak egy féle módon lehet berakni, de jeleket nem találok sesol!
Aki tud segítsen.
Köszi!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 13:01:00 »

Akkor bejelentkezek diagra, szerinted nagy a gebasz?
Nem hiszem.
Csak ne alapjárati motor(25-30e), vagy lambda legyen(5-22e), mert az egy kicst húzós árban.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 15:02:00 »

Sziasztok!
 
Megvettük életünk első autóját egy 1996 dec-i mondeót 1.8 benzines motorral.Két kérdésem lenne hozzátok, az első nagyon kellemetlen ugyanis az autó úgy kb 2 napja elkezdett riasztani főleg akkor ha napon állok meg,de ha az anyós ülés oldalán zárom be az autót akkor meg nem. A másik problémám az az hogy a vízhőfok nem akar a NORMAL felirat "N" betűjénél feljebb menni. A termosztátra gyanakszom de az autó fűtésével nincs semmi baj.Ha valaki tud válaszolni kérdéseimre legyen szives és tegye meg.Segítségeteket előre is köszönöm?  Or
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 15:12:00 »

Sziasztok!
 
Megvettük életünk első autóját egy 1996 dec-i mondeót 1.8 benzines motorral.Két kérdésem lenne hozzátok, az első nagyon kellemetlen ugyanis az autó úgy kb 2 napja elkezdett riasztani főleg akkor ha napon állok meg,de ha az anyós ülés oldalán zárom be az autót akkor meg nem. A másik problémám az az hogy a vízhőfok nem akar a NORMAL felirat "N" betűjénél feljebb menni. A termosztátra gyanakszom de az autó fűtésével nincs semmi baj.Ha valaki tud válaszolni kérdéseimre legyen szives és tegye meg.Segítségeteket előre is köszönöm?  Or
Gratula az autóhoz, sok balesetmente km-t vele (és nélküle is)!
 
- A csatlakozókat jól be kellene fújni WD40-el.
- Termosztát csere vagy hőmérséklet jeladó. Inkább termosztát és ha cseréled akkor csakis gyárit és csakis 92 fokosat bele!
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 15:13:00 »

Sziasztok!
 
Megvettük életünk első autóját egy 1996 dec-i mondeót 1.8 benzines motorral.Két kérdésem lenne hozzátok, az első nagyon kellemetlen ugyanis az autó úgy kb 2 napja elkezdett riasztani főleg akkor ha napon állok meg,de ha az anyós ülés oldalán zárom be az autót akkor meg nem. A másik problémám az az hogy a vízhőfok nem akar a NORMAL felirat "N" betűjénél feljebb menni. A termosztátra gyanakszom de az autó fűtésével nincs semmi baj.Ha valaki tud válaszolni kérdéseimre legyen szives és tegye meg.Segítségeteket előre is köszönöm?  Or
Termosztát rendben, mindenkinek alacsony a hő, dugóban majd feljebb megy, ne aggódj miatta Wink
Riasztó meg... érdemes megnézetni egy elektronyos emberkével.
Grat az autóhoz.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 15:14:00 »

Gratula az autóhoz, sok balesetmente km-t vele (és nélküle is)!
 
- A csatlakozókat jól be kellene fújni WD40-el.
- Termosztát csere vagy hőmérséklet jeladó. Inkább termosztát és ha cseréled akkor csakis gyárit és csakis 92 fokosat bele!
Biztos ez a termosztát csere?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 15:15:00 »

Termosztát rendben, mindenkinek alacsony a hő, dugóban majd feljebb megy, ne aggódj miatta Wink
Riasztó meg... érdemes megnézetni egy elektronyos emberkével.
Grat az autóhoz.
Murmucka, tuti, hogy nincs rendben. Annak állnia kell, mint a cövek. Dugóban ha el is mozdul, akkor vissza kell térnie középre
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 15:17:00 »

Murmucka, tuti, hogy nincs rendben. Annak állnia kell, mint a cövek. Dugóban ha el is mozdul, akkor vissza kell térnie középre
Hát nem tom, nekem is O körül van, dugóban ha felmegy, akkor normal végénél elindul a ventillátor, és A-ig visszahűti. Sok mondeós mondta, hogy hasonló a helyzet...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2007.04.12 csütörtök, 15:17:00 »

Biztos ez a termosztát csere?
A Hőmérős topicban volt már eszmecsere ezekről és mindig arra jutottunk, hogy ha jó a termosztát, akkor se le, se fel a mutatónak.  
Sokunknál ez van, én pl jeladót is cseréltem, mert az is bibis volt. Azóta miután bemelegedett el sem mozdul középről.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.