Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263064 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2007.04.24 kedd, 14:10:00 »

Köszi szépen a tanácsot, kipróbálom. Ja és sajna minden elindulásnál és megállásnál csinálja, hallatja ezt a hangot. De remélem már nem sokáig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2007.04.24 kedd, 15:48:00 »

Köszi szépen a tanácsot, kipróbálom. Ja és sajna minden elindulásnál és megállásnál csinálja, hallatja ezt a hangot. De remélem már nem sokáig.
Jut eszembe....
Nekem leginkább akkor csinálta, mikor szélső helyzetben volt a kormány....Akkor mindig, ha nem volt annyira kitekerve, akkor is, de valamivel ritkábban. Mondjuk ezzel nem nyugtatott meg;-)
Bazs77
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2007.04.24 kedd, 18:03:00 »

hello,
 
tud valaki arra modot hogy egy klimakompresszorrol el lehessen donteni hogy megy-e?
 
az a helyzet hogy a klimahutom lyukas, es szeretnem megsporolni a javitas+feltoltessel jaro 30k-s koltseget ha tudnam hogy tokfelesleges mert doglott a kompresszor.
 
sajnos nem tudom megmondani h ment-e amikor vettem, valamicsket mintha hutott volna, de ebben sem vok biztos. ez persze amiatt is lehetett mert lehet hogy nem volt eleg gaz benne.
 
 
bontott kompresszort erdemes amugy megvenni? az uj durvan mennyibe faj?
 
koszi a segitseget
 
lopi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2007.04.24 kedd, 18:13:00 »

hello,
 
tud valaki arra modot hogy egy klimakompresszorrol el lehessen donteni hogy megy-e?
 
az a helyzet hogy a klimahutom lyukas, es szeretnem megsporolni a javitas+feltoltessel jaro 30k-s koltseget ha tudnam hogy tokfelesleges mert doglott a kompresszor.
 
sajnos nem tudom megmondani h ment-e amikor vettem, valamicsket mintha hutott volna, de ebben sem vok biztos. ez persze amiatt is lehetett mert lehet hogy nem volt eleg gaz benne.
 
 
bontott kompresszort erdemes amugy megvenni? az uj durvan mennyibe faj?
 
koszi a segitseget
 
lopi
lopi: gáz nélkül - iiletve a hozzá kevert kompresszorolaj nélkül ne járasd a kompresszort - tönkremegy. A hűtőt sürgősen csináltasd meg a klíma legnagyobb ellensége a víz! nem szabad hogy bekerüljön a rendszerbe! Utángyártott hűtőt vehetsz Bárdiba klubkártyával kedvezményesen. Valószínű még megy az a kompresszor elég medveálló. Márkaszervízbe vidd klímásokról nincs jó tapasztalatom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2007.04.24 kedd, 19:11:00 »

nekem mosás után ingadozott az alapjárat és lefulladt néhányszor. mióta kiszáradt semmi baja nem lehet hogy mi ugyanabban a cipőben járunk?
Akksi csere után magához tért, mindig vigyázok arra, hogy ne menjen rossze helyre víz, szerintem csak az időpont esett egybe. Akksihalál+mosás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2007.04.24 kedd, 20:59:00 »

Szerintetek az normális jelenség 1.6-os Mondinál, hogy a hűtőventillátor is és a klíma főleg alaposan levesz a teljesítményből...alapjáraton ha bekapcsol,leesik a fordulat, menet közben pedig érezni, hogy a klíma visszafogja az autót...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2007.04.24 kedd, 21:05:00 »

Szerintetek az normális jelenség 1.6-os Mondinál, hogy a hűtőventillátor is és a klíma főleg alaposan levesz a teljesítményből...alapjáraton ha bekapcsol,leesik a fordulat, menet közben pedig érezni, hogy a klíma visszafogja az autót...
A klímát megérzik a nagyobb motorok is - turbo ha az AC gombot kinyomod. Van egy érzékelő is a klímánál, ha dolgozik a kompresszor megemeli az alapjáratot - azt ellenőrizheted esetleg WD40t adj neki ártani nem fog neki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2007.04.24 kedd, 23:16:00 »

Köszi, és hol van az az érzékelő '96-os Mk1-nél?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2007.04.25 szerda, 12:40:00 »

Sziasztok...
Nem tom ti hogy vagytok vele, nekem mostanság (mióta jó idő van) elég magas a hűtővíz hőmérsékletem, gyakorlatilag városi közlekedés mellett, 30-40-50 km/h-s haladásnál is elmegy 3/4-ig (M-A), dugóban meg 4-5 perc alatt felmegy teljesen (L), és indul a ventillátor. Jó ez így nekem? Vagy vmit cseréljek...? Termosztát, v jeladó?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2007.04.25 szerda, 12:42:00 »

lopi: gáz nélkül - iiletve a hozzá kevert kompresszorolaj nélkül ne járasd a kompresszort - tönkremegy. A hűtőt sürgősen csináltasd meg a klíma legnagyobb ellensége a víz! nem szabad hogy bekerüljön a rendszerbe! Utángyártott hűtőt vehetsz Bárdiba klubkártyával kedvezményesen. Valószínű még megy az a kompresszor elég medveálló. Márkaszervízbe vidd klímásokról nincs jó tapasztalatom
koszi.  
hat akkor egyebkent nem tom mert eleg regota (fel eve) halasztodik ez a klimajavitas-tema. ilyen megy-nem megy tesztet sem lehet valahogy raengedni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2007.04.25 szerda, 12:58:00 »

koszi.  
hat akkor egyebkent nem tom mert eleg regota (fel eve) halasztodik ez a klimajavitas-tema. ilyen megy-nem megy tesztet sem lehet valahogy raengedni?
Gáz nélkül nem érdemes járatni a kompresszort - nincs gáz ergo nincs kenés a gáz keringeti a kompresszor olajat. A kompresszornak egy baja lehet, ha átszakadt a tömszelence - szimmering szerűség - javítható hiba. Tesztelni kétféleképp lehet, meg kell nyomni a rendszert 4-6 bar nitrogén gázzal és a mérőórát rajtahagyni 1-2 órát mekkora veszteség alakul ki - tömítettségi teszt. Minden mást csak feltöltött állapotban lehet mérni tesztelni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2007.04.25 szerda, 13:01:00 »

aha! akkor mivel javithato altalaban vegulis csak az egyszeri feltoltest lehet bukni, ha nem akar megse mukodni.
koszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2007.04.25 szerda, 13:02:00 »

Sziasztok...
Nem tom ti hogy vagytok vele, nekem mostanság (mióta jó idő van) elég magas a hűtővíz hőmérsékletem, gyakorlatilag városi közlekedés mellett, 30-40-50 km/h-s haladásnál is elmegy 3/4-ig (M-A), dugóban meg 4-5 perc alatt felmegy teljesen (L), és indul a ventillátor. Jó ez így nekem? Vagy vmit cseréljek...? Termosztát, v jeladó?
Murmucka klíma be van ilyenkor kapcsolva vagy sem? Ha klíma on ventinek forognia kell félsebességen, ha nem forog előtétellenállás tönkrement a ventillátor házba csere 13K huf - vagy csatlakozót rövidre kötöd 0huf. Ha klíma nincs mutatónak állnia kell középen. Hűtő legyen kitakarítva slagvízzel ne magasnyomással. Fagyálló -30C ra bekevert ha nem segít akkor termosztát csere.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2007.04.25 szerda, 13:43:00 »

Murmucka klíma be van ilyenkor kapcsolva vagy sem? Ha klíma on ventinek forognia kell félsebességen, ha nem forog előtétellenállás tönkrement a ventillátor házba csere 13K huf - vagy csatlakozót rövidre kötöd 0huf. Ha klíma nincs mutatónak állnia kell középen. Hűtő legyen kitakarítva slagvízzel ne magasnyomással. Fagyálló -30C ra bekevert ha nem segít akkor termosztát csere.
Klíma nincs, szóval marad a hűtő takarítás, oszt meglátjuk. Termosztát még nem olyan vészes ksg, bár jó lenne, ha már nem lenne semmi baja, mer... PUFF..
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2007.04.25 szerda, 14:06:00 »

Klíma nincs, szóval marad a hűtő takarítás, oszt meglátjuk. Termosztát még nem olyan vészes ksg, bár jó lenne, ha már nem lenne semmi baja, mer... PUFF..
szerintem csak a termosztát butáskodik. nekem is volt ilyen, de semmi. a hűtő elkoszolódása az eddig hallottak alapján minimális hőmérsékletemelkedést eredményez, de ha tényleg attól lenne, akkor látnád, hogy tiszta retek az egész. ilyen méretű emelkedést szerintem csak a termosztát okozhat, mely ha kiszedve jónak is tűnik, de lehet ***. még akkor is ha tökéletesen jár, nincsen berohadva, meg semmi egyéb jele a hibának. az ára 3-4 ezer Ft körül mozog, úgyhogy nem nagy kaland kicserélni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2007.04.25 szerda, 14:07:00 »

szerintem csak a termosztát butáskodik. nekem is volt ilyen, de semmi. a hűtő elkoszolódása az eddig hallottak alapján minimális hőmérsékletemelkedést eredményez, de ha tényleg attól lenne, akkor látnád, hogy tiszta retek az egész. ilyen méretű emelkedést szerintem csak a termosztát okozhat, mely ha kiszedve jónak is tűnik, de lehet ***. még akkor is ha tökéletesen jár, nincsen berohadva, meg semmi egyéb jele a hibának. az ára 3-4 ezer Ft körül mozog, úgyhogy nem nagy kaland kicserélni.
a "de semmi" benne maradt... értelme semmi...
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2007.04.25 szerda, 15:26:00 »

Sziasztok...
Nem tom ti hogy vagytok vele, nekem mostanság (mióta jó idő van) elég magas a hűtővíz hőmérsékletem, gyakorlatilag városi közlekedés mellett, 30-40-50 km/h-s haladásnál is elmegy 3/4-ig (M-A), dugóban meg 4-5 perc alatt felmegy teljesen (L), és indul a ventillátor. Jó ez így nekem? Vagy vmit cseréljek...? Termosztát, v jeladó?
Nekem pont ez a jelenség. Mivel a "L" közelében bekapcsol a venti, így azon kívül, hogy többször és jobban figyelem a hőmérőt, nem tulajdonítok neki jelentőséget.
 
A Misi által leírtak nálam mind OK. Hűtő lemosva, fagyálló rendben, klíma "ON"-kor beindul félerővel a venti.
 
Eddig azt gondoltam, így no problem, de sgabo írását olvasva újragondolom az egészet. Mivelhogy a termosztátot is megnézettem, és nincs berohadva, jól jár. Ezek után nem gondoltam, hogy mégis lehet rossz...
 
A "nem nagy kaland kicserélni" mégis lehet nagy kaland, ha az ember gyereke napi anyagi gondokkal is küzködik. Meg ma szembesítettek vele, hogy a tavaly levont pofátlan adóm ellenére gyakorlatilag nem igényelhetek vissza semmit!!! Hiába az elvi keret, hiába az igazolások, mind smafu! Épp robbanok föl!
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2007.04.25 szerda, 15:38:00 »

Nekem pont ez a jelenség. Mivel a "L" közelében bekapcsol a venti, így azon kívül, hogy többször és jobban figyelem a hőmérőt, nem tulajdonítok neki jelentőséget.
 
A Misi által leírtak nálam mind OK. Hűtő lemosva, fagyálló rendben, klíma "ON"-kor beindul félerővel a venti.
 
Eddig azt gondoltam, így no problem, de sgabo írását olvasva újragondolom az egészet. Mivelhogy a termosztátot is megnézettem, és nincs berohadva, jól jár. Ezek után nem gondoltam, hogy mégis lehet rossz...
 
A "nem nagy kaland kicserélni" mégis lehet nagy kaland, ha az ember gyereke napi anyagi gondokkal is küzködik. Meg ma szembesítettek vele, hogy a tavaly levont pofátlan adóm ellenére gyakorlatilag nem igényelhetek vissza semmit!!! Hiába az elvi keret, hiába az igazolások, mind smafu! Épp robbanok föl!
uhh... rohadt egy rendszer ez... no de nó politiksz, mert én mindig elszállok és akkor ki vagyok tiltva hetekig! kívánom, hogy jöjjön rendbe minden! ez pedig egy módon lehetséges idehaza: csalj, hazudj, tagadj!  
szóval attól még lehet *** a termosztát, hogy nincsen külső jele. mi már odáig jutottunk a múltkor, hogy hát benzines ide vagy oda, meg kíméletes valós kilométer ide és oda, hengerfejes lett az autó... minden rendben volt. hűtő átmosva kívül, belül, fullosan kibelezve minden. aztán hát akkor utolsó lehetőségként hátha mégis a hibátlannak látszó termosztát a rossz. és láss csodát! csak akkor derült ki, amikor kicseréltük...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2007.04.25 szerda, 15:39:00 »

uhh... rohadt egy rendszer ez... no de nó politiksz, mert én mindig elszállok és akkor ki vagyok tiltva hetekig! kívánom, hogy jöjjön rendbe minden! ez pedig egy módon lehetséges idehaza: csalj, hazudj, tagadj!  
szóval attól még lehet *** a termosztát, hogy nincsen külső jele. mi már odáig jutottunk a múltkor, hogy hát benzines ide vagy oda, meg kíméletes valós kilométer ide és oda, hengerfejes lett az autó... minden rendben volt. hűtő átmosva kívül, belül, fullosan kibelezve minden. aztán hát akkor utolsó lehetőségként hátha mégis a hibátlannak látszó termosztát a rossz. és láss csodát! csak akkor derült ki, amikor kicseréltük...

Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2007.04.25 szerda, 15:39:00 »

Nekem pont ez a jelenség. Mivel a "L" közelében bekapcsol a venti, így azon kívül, hogy többször és jobban figyelem a hőmérőt, nem tulajdonítok neki jelentőséget.
 
A Misi által leírtak nálam mind OK. Hűtő lemosva, fagyálló rendben, klíma "ON"-kor beindul félerővel a venti.
 
Eddig azt gondoltam, így no problem, de sgabo írását olvasva újragondolom az egészet. Mivelhogy a termosztátot is megnézettem, és nincs berohadva, jól jár. Ezek után nem gondoltam, hogy mégis lehet rossz...
 
A "nem nagy kaland kicserélni" mégis lehet nagy kaland, ha az ember gyereke napi anyagi gondokkal is küzködik. Meg ma szembesítettek vele, hogy a tavaly levont pofátlan adóm ellenére gyakorlatilag nem igényelhetek vissza semmit!!! Hiába az elvi keret, hiába az igazolások, mind smafu! Épp robbanok föl!
Akkor jó, egyenlőre én sem nagyon izgultam föl rajta, 40 fokban úgyis kiderül majd a nagy igazság Smiley)) Legfeljebb az út széléről majd hazavontat egy lelkiismeretes MondeoClub-os Smiley)
Kocsi-szervízelésbe meg mostanság úgyis nagyon benne vagyok, bár kezdem megunni (anyagilag) a dolgot, és még min 100.000 fog elmenni rá egy hónap alatt. De utána max olajat meg benzint kap a drága, ha bedöglik, megrugdosom!!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2007.04.25 szerda, 15:45:00 »

uhh... rohadt egy rendszer ez... no de nó politiksz, mert én mindig elszállok és akkor ki vagyok tiltva hetekig! kívánom, hogy jöjjön rendbe minden! ez pedig egy módon lehetséges idehaza: csalj, hazudj, tagadj!  
szóval attól még lehet *** a termosztát, hogy nincsen külső jele. mi már odáig jutottunk a múltkor, hogy hát benzines ide vagy oda, meg kíméletes valós kilométer ide és oda, hengerfejes lett az autó... minden rendben volt. hűtő átmosva kívül, belül, fullosan kibelezve minden. aztán hát akkor utolsó lehetőségként hátha mégis a hibátlannak látszó termosztát a rossz. és láss csodát! csak akkor derült ki, amikor kicseréltük...

SGabo!
Ezer csúcs bocsánat!!!
Nem utaltam át a falinaptár árát!!!
Asszem azonnali hatállyal inkább rábízom a nejemre... Hiába, 20 éves korom óta nem kezelek felelősséggel pénzt.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2007.04.25 szerda, 16:24:00 »

Akkor jó, egyenlőre én sem nagyon izgultam föl rajta, 40 fokban úgyis kiderül majd a nagy igazság Smiley)) Legfeljebb az út széléről majd hazavontat egy lelkiismeretes MondeoClub-os Smiley)
Kocsi-szervízelésbe meg mostanság úgyis nagyon benne vagyok, bár kezdem megunni (anyagilag) a dolgot, és még min 100.000 fog elmenni rá egy hónap alatt. De utána max olajat meg benzint kap a drága, ha bedöglik, megrugdosom!!
"Kocsi-szervízelésbe meg mostanság úgyis nagyon benne vagyok" szerelj bele klímát bontottat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2007.04.25 szerda, 16:47:00 »

Sehogy nem akar véget érni ez a motorcsere.Már vártam a hívást,hogy mehetek érte,ehelyet...régi autó bowdenes kuplungos a másik hidraulikus.Na ezzel nem számoltak.Kétségbe estem!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2007.04.25 szerda, 19:40:00 »

Nekem pont ez a jelenség. Mivel a "L" közelében bekapcsol a venti, így azon kívül, hogy többször és jobban figyelem a hőmérőt, nem tulajdonítok neki jelentőséget.
 
A Misi által leírtak nálam mind OK. Hűtő lemosva, fagyálló rendben, klíma "ON"-kor beindul félerővel a venti.
 
Eddig azt gondoltam, így no problem, de sgabo írását olvasva újragondolom az egészet. Mivelhogy a termosztátot is megnézettem, és nincs berohadva, jól jár. Ezek után nem gondoltam, hogy mégis lehet rossz...
 
A "nem nagy kaland kicserélni" mégis lehet nagy kaland, ha az ember gyereke napi anyagi gondokkal is küzködik. Meg ma szembesítettek vele, hogy a tavaly levont pofátlan adóm ellenére gyakorlatilag nem igényelhetek vissza semmit!!! Hiába az elvi keret, hiába az igazolások, mind smafu! Épp robbanok föl!
Nem lehet, hogy a műszer jeladója sz@raxik?
Vagy a víz jó hőmérsékletű, csak rossznak látod, vagy tényleg meleg, csak későn indul a venti. Ezek viszonylag 1szerűen ellenőrizhetők a datából...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2007.04.25 szerda, 20:07:00 »

"Kocsi-szervízelésbe meg mostanság úgyis nagyon benne vagyok" szerelj bele klímát bontottat
Az 5let már bennem is felmerült, egyenlőre azonban ennek anyagi akadályai vannak. Addig marad az ablak Smiley)
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2007.04.25 szerda, 21:24:00 »

SGabo!
Ezer csúcs bocsánat!!!
Nem utaltam át a falinaptár árát!!!
Asszem azonnali hatállyal inkább rábízom a nejemre... Hiába, 20 éves korom óta nem kezelek felelősséggel pénzt.
őőő... aaanem okozott nagyobb fennforgást a dolog, de el is felejtettem... tuti nem fizetted ki vagy nem fizette ki valaki helyetted? mert szerintem Zombie-n kívül mindenki csengetett!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2007.04.25 szerda, 21:38:00 »

Szevasztok!! Lenne egy nagyon nagy kérdésem.... nem tudtam melyik fórumhoz írjam problémám, szal ide írom... na de min1.
A lényeg a lényeg, hogy a motorral nem stimm valami... olyan 4000-es fordulaton belejön egy ilyen csattogó hang... de egész hangos... szal nagyon nem egészséges a hangja... ez egy 2500ccm-s V6os 1994-es moci lenne.
Örülnék ha valaki tudnam nekem valami megnyugtató választ adni! Előre is köszi mindent! ja eg mailben is jó a válasz, mert mostanában nem nagyon érek rá, de azt mindig megnézem.... hlbm@freemail.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2007.04.25 szerda, 21:59:00 »

Szevasztok!! Lenne egy nagyon nagy kérdésem.... nem tudtam melyik fórumhoz írjam problémám, szal ide írom... na de min1.
A lényeg a lényeg, hogy a motorral nem stimm valami... olyan 4000-es fordulaton belejön egy ilyen csattogó hang... de egész hangos... szal nagyon nem egészséges a hangja... ez egy 2500ccm-s V6os 1994-es moci lenne.
Örülnék ha valaki tudnam nekem valami megnyugtató választ adni! Előre is köszi mindent! ja eg mailben is jó a válasz, mert mostanában nem nagyon érek rá, de azt mindig megnézem.... hlbm@freemail.hu
Szelep?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 09:10:00 »

Nem lehet, hogy a műszer jeladója sz@raxik?
Vagy a víz jó hőmérsékletű, csak rossznak látod, vagy tényleg meleg, csak későn indul a venti. Ezek viszonylag 1szerűen ellenőrizhetők a datából...
TáDé, mi az, hogy "data"? Nekem itt kezdődik legnagyobb bánatomra a gond. Sajna nem vagyok e kisebb súlyú tudások birtokában se.
Legkésőbb a nagytalin remélem valaki megmutatja, mi minősül jeladónak és hogy tudom ellenőrizni. Addig azért megkérdezek vkit itt a közelben.
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 09:16:00 »

őőő... aaanem okozott nagyobb fennforgást a dolog, de el is felejtettem... tuti nem fizetted ki vagy nem fizette ki valaki helyetted? mert szerintem Zombie-n kívül mindenki csengetett!
SGabo, én anno nem rendeltem falinaptárat (csak kártyát), ezért nem láthatsz az ezirányú nyilvántartásban.
Úgy lett ugye, hogy Mohácsra küldted a dél-dunántúli cuccokat a Gábornak, ő szét is osztotta, minekutána ott maradt az ülésén egy plusz példány falinaptár. Ezt vételeztem magamhoz.
A lóvét most utalta a párom, egészséges késedelmi kamattal növelve...
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 10:30:00 »

TáDé, mi az, hogy "data"? Nekem itt kezdődik legnagyobb bánatomra a gond. Sajna nem vagyok e kisebb súlyú tudások birtokában se.
Legkésőbb a nagytalin remélem valaki megmutatja, mi minősül jeladónak és hogy tudom ellenőrizni. Addig azért megkérdezek vkit itt a közelben.
Írtam privit...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 13:43:00 »

sziasztok. meg tudja valaki mondani mennyi szervoolaj kell a mondeo I kormányművébe?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 13:56:00 »

sziasztok. meg tudja valaki mondani mennyi szervoolaj kell a mondeo I kormányművébe?
Ha jól emléxem 2liter, de ne vedd szentírásnak
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:00:00 »

Akkor jó, egyenlőre én sem nagyon izgultam föl rajta, 40 fokban úgyis kiderül majd a nagy igazság Smiley)) Legfeljebb az út széléről majd hazavontat egy lelkiismeretes MondeoClub-os Smiley)
Kocsi-szervízelésbe meg mostanság úgyis nagyon benne vagyok, bár kezdem megunni (anyagilag) a dolgot, és még min 100.000 fog elmenni rá egy hónap alatt. De utána max olajat meg benzint kap a drága, ha bedöglik, megrugdosom!!
Mennyibe volna egy ilyen klíma beszerelős játék kb? Persze bontott anyagból...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:28:00 »

Mennyibe volna egy ilyen klíma beszerelős játék kb? Persze bontott anyagból...
Szerintem 100e-t simán rászánhatsz...kompresszor+hűtő kb.50e;szerelés+anyag+egyéb kb.40-50e;töltés kb.10-15e
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:31:00 »

Mennyibe volna egy ilyen klíma beszerelős játék kb? Persze bontott anyagból...
Kérdezz rá valamelyik bontosnál Szundi jó árakat szokott mondani. Nem akarom rontani a bótot ezért nem írok árat, hívd fel megvan a száma a bontott cuccoknál. Nagy meló arra készülj ki kell cserélned a komplett a fűtésblokkot az utastérben a többi már nem ilyen bonyolult, lehet kábeleik is ott vannak az autódban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:32:00 »

Szerintem 100e-t simán rászánhatsz...kompresszor+hűtő kb.50e;szerelés+anyag+egyéb kb.40-50e;töltés kb.10-15e
Annyiból kijön már egy klímás donor is
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:43:00 »

Annyiból kijön már egy klímás donor is
Thnx!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:48:00 »

Thnx!
Xenon os vas klíma nélkül
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 21:18:00 »

Annyiból kijön már egy klímás donor is
Ha Te mondod akkor biztos,hogy úgy van.Én tavaly voltam így ősszel amikor autót kerestem.Akkor Kisteleken az ismerős vállalta volna 30e-ért a beszerelést+kibontást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 22:11:00 »

Ha Te mondod akkor biztos,hogy úgy van.Én tavaly voltam így ősszel amikor autót kerestem.Akkor Kisteleken az ismerős vállalta volna 30e-ért a beszerelést+kibontást.
Ülések ki, kardánbox ki, műszerfalből minden kiszerel , párna kiszerel, kábeleket le lehet húzni vele együtt. A többi már adja magát. Előnye: olyan helyeken is ki lehet porszivózni az autót ahol egyébként nehezen férsz hozzá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:02:00 »

Szevasztok!! Lenne egy nagyon nagy kérdésem.... nem tudtam melyik fórumhoz írjam problémám, szal ide írom... na de min1.
A lényeg a lényeg, hogy a motorral nem stimm valami... olyan 4000-es fordulaton belejön egy ilyen csattogó hang... de egész hangos... szal nagyon nem egészséges a hangja... ez egy 2500ccm-s V6os 1994-es moci lenne.
Örülnék ha valaki tudnam nekem valami megnyugtató választ adni! Előre is köszi mindent! ja eg mailben is jó a válasz, mert mostanában nem nagyon érek rá, de azt mindig megnézem.... hlbm@freemail.hu
Keresd Maoto kollegádat, hátha lő rá valamit, vagy az mkII-eseket: Laczik, Hovono ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:04:00 »

Xenon os vas klíma nélkül
Érti, csak lesz.ja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:13:00 »

tegnapelőtt este elkezdtem a lámpabúraprojektemet
 
két este volt amíg leszedtem a lököst, a három csavart kiszedése két estét vett igénybe, de végül siker koronázta tevékenységemet
 
a meglepi ezután jött: a búrához adott új tömítés túl vastagnak tűnik, nagyon kellene szorítani de féltem az új üvegek épségét, ezért a régiről szedem le a tömítéseket
 
a régi az keménygumi, profilalakú, míg az új valami vastag, négyzetszelvényű, szivacscsík
 
ja, és a régi üveg is Carello márkájú, tehát biztos, hogy törött az autó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:17:00 »

tegnapelőtt este elkezdtem a lámpabúraprojektemet
 
két este volt amíg leszedtem a lököst, a három csavart kiszedése két estét vett igénybe, de végül siker koronázta tevékenységemet
 
a meglepi ezután jött: a búrához adott új tömítés túl vastagnak tűnik, nagyon kellene szorítani de féltem az új üvegek épségét, ezért a régiről szedem le a tömítéseket
 
a régi az keménygumi, profilalakú, míg az új valami vastag, négyzetszelvényű, szivacscsík
 
ja, és a régi üveg is Carello márkájú, tehát biztos, hogy törött az autó
Carello nem lehet vmi hivatalos beszállítója a mondinak. Én pl Motocrafttal még nem találkoztam... Nekem is Carello mindkettő, sőt Szundinál is csak ilyet láttam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:18:00 »

Carello nem lehet vmi hivatalos beszállítója a mondinak. Én pl Motocrafttal még nem találkoztam... Nekem is Carello mindkettő, sőt Szundinál is csak ilyet láttam...
Szóval Carello nem lehet vmi hivatalos beszállítója a mondinak ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:31:00 »

Szóval Carello nem lehet vmi hivatalos beszállítója a mondinak ?
sőt, javított a lökös, a hűtórács meg egy évvel fiatalabb, mint az autó...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:33:00 »

Szóval Carello nem lehet vmi hivatalos beszállítója a mondinak ?
Cromax-nál ez van, olasz/tajvani származás címén
lámpából még jó ez, de pl. kuplungszettből már nem
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2007.04.27 péntek, 10:03:00 »

Xenon os vas klíma nélkül
Hááát.. szégyellem is magam!!! De 1-2 hónap és lesz píz, abból majd beleugrik a cucc Smiley))
Egyenlőre most 4 gumit vettem hozzá, meg fékbetéteket előre-hátra.
Jaja: Pirelli P3000, jó áron van, és nagyon jó tapasztalataim vannak vele, fogyasztás is lement. Ajánlom mindenkinek jószívvel.
 
Köv hónap meg vezérműszíj, görgők, bordásszíj, vízpumpa, olaj csere Sad Asszem talira még klíma nélkül kell mennem Sad(((((
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2007.04.27 péntek, 10:05:00 »

Szóval Carello nem lehet vmi hivatalos beszállítója a mondinak ?
Ahogy írtam alább, ez nekem is gyanús. Pölö arra gondolok, hogy amikor hozzákezdtek kicserézni a sárguló lapokat, a cég nem gyári beszállítótól rendelt, gondolom nyílt közbeszerzési pályázaton nyertek a macskazabálók
Naplózva
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.