Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:25:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261635 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5750 Dátum: 2007.04.27 péntek, 13:49:00 »

tegnapelőtt este elkezdtem a lámpabúraprojektemet
 
két este volt amíg leszedtem a lököst, a három csavart kiszedése két estét vett igénybe, de végül siker koronázta tevékenységemet
 
a meglepi ezután jött: a búrához adott új tömítés túl vastagnak tűnik, nagyon kellene szorítani de féltem az új üvegek épségét, ezért a régiről szedem le a tömítéseket
 
a régi az keménygumi, profilalakú, míg az új valami vastag, négyzetszelvényű, szivacscsík
 
ja, és a régi üveg is Carello márkájú, tehát biztos, hogy törött az autó
ne ijedj meg a carelloto. legjobb tudomásom szerint az a gyári, bár a tajvani származás gyanús. használd az új gumikat a régivel be fog ázni. a berakás trükkje az hogy a lámpabúrát tartó kapcsokat kicsit meghajlítod és nagyon óvatós vagy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5751 Dátum: 2007.04.27 péntek, 16:09:00 »

ne ijedj meg a carelloto. legjobb tudomásom szerint az a gyári, bár a tajvani származás gyanús. használd az új gumikat a régivel be fog ázni. a berakás trükkje az hogy a lámpabúrát tartó kapcsokat kicsit meghajlítod és nagyon óvatós vagy.
Nem 100% de vettem Ford kereskedésba búrát és pont olyan mint a másik Carello vagy mi van beleírva. Fordos dobozból vettem ki.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5752 Dátum: 2007.04.27 péntek, 16:27:00 »

Hááát.. szégyellem is magam!!! De 1-2 hónap és lesz píz, abból majd beleugrik a cucc Smiley))
Egyenlőre most 4 gumit vettem hozzá, meg fékbetéteket előre-hátra.
Jaja: Pirelli P3000, jó áron van, és nagyon jó tapasztalataim vannak vele, fogyasztás is lement. Ajánlom mindenkinek jószívvel.
 
Köv hónap meg vezérműszíj, görgők, bordásszíj, vízpumpa, olaj csere Sad Asszem talira még klíma nélkül kell mennem Sad(((((
A P3000-et ne nagyon ajánld. Elég gyatra gumija a pirellinek...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5753 Dátum: 2007.04.27 péntek, 20:06:00 »

A P3000-et ne nagyon ajánld. Elég gyatra gumija a pirellinek...
Nekem nincs gondom, nagyon jól tart kanyarban, nedves úton. Hogy mennyire kopik... aztat nem tom. Majd kiderül Smiley
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #5754 Dátum: 2007.04.28 szombat, 12:51:00 »

tud valaki segíteni abban hogy honnan tudnák hibakód táblázatot szerezni? kiolvastam de az még csak fél siker. nem vagyok nyugodt fél délelőtt villogott :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5755 Dátum: 2007.04.28 szombat, 12:52:00 »

...tudnék...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5756 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:29:00 »

...tudnék...
KÓD
 Jelentés
 Tennivaló
 Megjegyzés
 
000
 tesztre kész
 semmi
 Csak a Ford STAR teszteren látszik
 
010
 parancs és elkülönítő kód
 Nyomd le a gázpedált teljesen, majd engedd el
   
 020
 parancs kód
 Nyomd le a féket teljesen, majd engedd el
 Nekem ez nem jelentkezett
 
010
 egyes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
020
 kettes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
030
 hármas henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
040
 négyes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
111
 nincs hiba
   
   
 
112
 
113
 
114
 Bejövő levegő hőmérőjének hibája
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
116
 
117
 
118
 Hűtővíz hőmérő szonda nem ad megfelelő jelet (motor túl hideg)
 Ha meleg a motor, akkor alkatrészt ellenőrizni
   
121
 
122
 
123
 
124
 
125
 Pillangó szelep potenciométerre
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
136
 
137
 
139
 
144
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
157
 
158
 
159
 MAF szenzor
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
167
 Nem megfelelő válasz a pillangó szelep potenciométerről  
 Ismételd meg a tesztet
 Csak forgó motoros teszt esetén.
 
171
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
172
 Lambda szonda; a keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
173
 Lambda szonda; a keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
174
 
175
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 176
 Lambda szonda; a keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 177
 Lambda szonda; a keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 178
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 179
 Üzemanyag rendszer; keverék túl szegény
 Ellenőrizd az EGR szelepet
   
 181
 Üzemanyag rendszer; keverék túl dús
 Ellenőrizd az EGR szelepet
   
 182
 Alapjárati keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alapjárati szelepet
 Meg a gumicsöveket, meg a karterszuszogót stb.
 
183
 Alapjárati keverék túl dús
 Ellenőrizd az üzemanyag rendszert
   
 184
 
185
 MAF szenzor
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
186
 Injektor nyitási ideje túl hosszú
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Persze, ha hozzáférsz a spéci teszterhez.
 
187
 Injektor nyitási ideje túl rövid
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Persze, ha hozzáférsz a spéci teszterhez.
 
188
 Lambda szonda; keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
189
 Lambda szonda; keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
191
 Alapjárati keverék túl szegény
 Ellenőrizd az EGR szelepet és az alapjárati levegő szelepet
 Meg a gumi csöveket, meg a karter szuszogót stb.
 
192
 Alapjárati keverék túl dús
 Ellenőrizd az EGR szelepet és az alapjárati levegő szelepet
   
 194
 
195
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 211
 Nem ér el a gyújtás jele az ECU-hoz  
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 212
 Fordulatszám mérő áramkör
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 213
 Az ECU nem ad gyújtás jelet
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 214
 Vezérműtengely pozíció szenzora
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
215,
 
216
 
217
 Gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 218
 
222
 Fordulatszámmérő áramkör
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 226
 ECU vagy gyújtás modul hiba
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
227
 Főtengely jeladó
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
228
 Gyújtás modul vagy 1-es gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 229
 Gyújtás modul vagy 2-es gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
231
 Gyújtás modul vagy 3-as gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 6 hengereseknél
 
232
 Gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
233
 Gyújtás modul
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Csak automataváltós kocsikban van
 
234
 
235
 
236
 
237
 Gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
238
 Gyújtás modul vagy a gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
239
 Nem kap az ECU gyújtás jelet indításkor
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
241
 Rossz válasz az ECU-tól és/vagy gyújtás modul hiba a teszt lefolyása alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
243
 Gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 
311
 
312
 
314
 
315
 
316
 Léginjektor rendszer
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 325
 Az EGR rendszer nyomáskülönbség érzékelője EGPD
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 327
 Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
328
 Az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 332
 Az EGR szele nem nyit
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
334
 Az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
335
 EGR rendszerben az EGPD
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
336
 A kipufogógáz nyomása túl nagy
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
337
 Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
338
 
339
 Hűtővíz hőmérő  
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
341
 Szerviz csatlakozó leföldelve
 Húzd ki a csatlakozót, majd ismételd meg a tesztet.
   
411
 Motor fordulat túl alacsony a teszt alatt
 Ellenőrizd a csövek tömítettségét és ismételd meg a tesztet
   
412
 Motor fordulat túl magas a teszt alatt
 Ellenőrizd a csövek tömítettségét és ismételd meg a tesztet
   
413
 
414
 
415
 
416
 Alapjárati levegő szabályzó szelep
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
452
 Sebesség mérő szenzor (VSS)
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
511
 
512
 ECU memória
 Ellenőrizd, hogy az akku nem lett-e levéve, vagy a 11-es biztosíték jó-e. Ha a hiba ezek után is megjelenik, cserélj ECU-t
   
513
 ECU referencia feszültség
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
519
 
521
 A szervokormány olajnyomás jeladója nem működött a tesz alatt
 Ellenőrizd az alkatrészt, ha a hiba megmarad, akkor hajtsd végre a rendszer tesztet
   
522
 
523
 A szintválasztó helyzet érzékelője
 Ellenőrizd az alkatrészt
 Valószínűleg az automataváltó karját figyelő eszköz
 
536
 A fékpedál nem volt lenyomva a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
 Járó motoros teszt
 
538
 Operátor hiba a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
539
 A légkondi kapcsolója be volt nyomva a teszt alatt
 Kapcsold ki és ismételd meg a tesztet
   
542
 
543
 Az üzemanyag szivattyú áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
551
 Alapjárati levegő szabályzó áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
552
 A léginjektor rendszer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
556
 Az üzemanyag szivattyú áramköre
 Ellenőrizd az üzemanyag szivattyú reléjét, ha marad a hiba, akkor hajtsd végre a rendszer tesztet
   
558
 Az EGR mágnesszelep áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
563
 
564
 Hűtőventillátor reléje vagy áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
565
 Az aktívszenes tisztító doboz elektromágnese
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
573
 
574
 Hűtőventillátor reléje vagy áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
575
 Üzemanyag szivattyú és/vagy üzemanyag biztonsági kapcsoló
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
576
 
577
 A gázpedál nem volt lenyomva a teszt alatt, vagy nem teljesen
 Ismételd meg a tesztet
   
621
 Automataváltó tolómágnes 1-es áramkör
   
622
 Automataváltó tolómágnes 2-es áramkör
   
624
 Automataváltó nyomásvezérlő elektromágnes
   
625
 Automata váltó nyomásvezérlő elektromágnesének áramköre
   
629
 Automata váltó nyomaték váltó kuplung elektromágnese
   
634
 A szintválasztó helyzet érzékelője
   
635
 
637
 Automataváltó olajhőmérséklet érzékelő
     
639
 Automataváltó sebesség érzékelő
   
645
 Automataváltó 1-es sebesség
   
646
 Automataváltó 2-es sebesség
   
647
 Automataváltó 3-as sebesség
   
648
 Automataváltó 4-es sebesség
     
653
 Az owerdrive off és/vagy economy/sport kapcsoló nem volt kapcsolva a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
998
 Figyelmeztető kód, operációs hiba
   
   
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5757 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:30:00 »

KÓD
 Jelentés
 Tennivaló
 Megjegyzés
 
000
 tesztre kész
 semmi
 Csak a Ford STAR teszteren látszik
 
010
 parancs és elkülönítő kód
 Nyomd le a gázpedált teljesen, majd engedd el
   
 020
 parancs kód
 Nyomd le a féket teljesen, majd engedd el
 Nekem ez nem jelentkezett
 
010
 egyes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
020
 kettes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
030
 hármas henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
040
 négyes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
111
 nincs hiba
   
   
 
112
 
113
 
114
 Bejövő levegő hőmérőjének hibája
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
116
 
117
 
118
 Hűtővíz hőmérő szonda nem ad megfelelő jelet (motor túl hideg)
 Ha meleg a motor, akkor alkatrészt ellenőrizni
   
121
 
122
 
123
 
124
 
125
 Pillangó szelep potenciométerre
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
136
 
137
 
139
 
144
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
157
 
158
 
159
 MAF szenzor
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
167
 Nem megfelelő válasz a pillangó szelep potenciométerről  
 Ismételd meg a tesztet
 Csak forgó motoros teszt esetén.
 
171
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
172
 Lambda szonda; a keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
173
 Lambda szonda; a keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
174
 
175
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 176
 Lambda szonda; a keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 177
 Lambda szonda; a keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 178
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 179
 Üzemanyag rendszer; keverék túl szegény
 Ellenőrizd az EGR szelepet
   
 181
 Üzemanyag rendszer; keverék túl dús
 Ellenőrizd az EGR szelepet
   
 182
 Alapjárati keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alapjárati szelepet
 Meg a gumicsöveket, meg a karterszuszogót stb.
 
183
 Alapjárati keverék túl dús
 Ellenőrizd az üzemanyag rendszert
   
 184
 
185
 MAF szenzor
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
186
 Injektor nyitási ideje túl hosszú
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Persze, ha hozzáférsz a spéci teszterhez.
 
187
 Injektor nyitási ideje túl rövid
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Persze, ha hozzáférsz a spéci teszterhez.
 
188
 Lambda szonda; keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
189
 Lambda szonda; keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
191
 Alapjárati keverék túl szegény
 Ellenőrizd az EGR szelepet és az alapjárati levegő szelepet
 Meg a gumi csöveket, meg a karter szuszogót stb.
 
192
 Alapjárati keverék túl dús
 Ellenőrizd az EGR szelepet és az alapjárati levegő szelepet
   
 194
 
195
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 211
 Nem ér el a gyújtás jele az ECU-hoz  
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 212
 Fordulatszám mérő áramkör
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 213
 Az ECU nem ad gyújtás jelet
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 214
 Vezérműtengely pozíció szenzora
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
215,
 
216
 
217
 Gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 218
 
222
 Fordulatszámmérő áramkör
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 226
 ECU vagy gyújtás modul hiba
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
227
 Főtengely jeladó
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
228
 Gyújtás modul vagy 1-es gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 229
 Gyújtás modul vagy 2-es gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
231
 Gyújtás modul vagy 3-as gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 6 hengereseknél
 
232
 Gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
233
 Gyújtás modul
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Csak automataváltós kocsikban van
 
234
 
235
 
236
 
237
 Gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
238
 Gyújtás modul vagy a gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
239
 Nem kap az ECU gyújtás jelet indításkor
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
241
 Rossz válasz az ECU-tól és/vagy gyújtás modul hiba a teszt lefolyása alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
243
 Gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 
311
 
312
 
314
 
315
 
316
 Léginjektor rendszer
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 325
 Az EGR rendszer nyomáskülönbség érzékelője EGPD
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 327
 Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
328
 Az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 332
 Az EGR szele nem nyit
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
334
 Az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
335
 EGR rendszerben az EGPD
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
336
 A kipufogógáz nyomása túl nagy
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
337
 Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
338
 
339
 Hűtővíz hőmérő  
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
341
 Szerviz csatlakozó leföldelve
 Húzd ki a csatlakozót, majd ismételd meg a tesztet.
   
411
 Motor fordulat túl alacsony a teszt alatt
 Ellenőrizd a csövek tömítettségét és ismételd meg a tesztet
   
412
 Motor fordulat túl magas a teszt alatt
 Ellenőrizd a csövek tömítettségét és ismételd meg a tesztet
   
413
 
414
 
415
 
416
 Alapjárati levegő szabályzó szelep
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
452
 Sebesség mérő szenzor (VSS)
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
511
 
512
 ECU memória
 Ellenőrizd, hogy az akku nem lett-e levéve, vagy a 11-es biztosíték jó-e. Ha a hiba ezek után is megjelenik, cserélj ECU-t
   
513
 ECU referencia feszültség
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
519
 
521
 A szervokormány olajnyomás jeladója nem működött a tesz alatt
 Ellenőrizd az alkatrészt, ha a hiba megmarad, akkor hajtsd végre a rendszer tesztet
   
522
 
523
 A szintválasztó helyzet érzékelője
 Ellenőrizd az alkatrészt
 Valószínűleg az automataváltó karját figyelő eszköz
 
536
 A fékpedál nem volt lenyomva a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
 Járó motoros teszt
 
538
 Operátor hiba a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
539
 A légkondi kapcsolója be volt nyomva a teszt alatt
 Kapcsold ki és ismételd meg a tesztet
   
542
 
543
 Az üzemanyag szivattyú áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
551
 Alapjárati levegő szabályzó áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
552
 A léginjektor rendszer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
556
 Az üzemanyag szivattyú áramköre
 Ellenőrizd az üzemanyag szivattyú reléjét, ha marad a hiba, akkor hajtsd végre a rendszer tesztet
   
558
 Az EGR mágnesszelep áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
563
 
564
 Hűtőventillátor reléje vagy áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
565
 Az aktívszenes tisztító doboz elektromágnese
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
573
 
574
 Hűtőventillátor reléje vagy áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
575
 Üzemanyag szivattyú és/vagy üzemanyag biztonsági kapcsoló
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
576
 
577
 A gázpedál nem volt lenyomva a teszt alatt, vagy nem teljesen
 Ismételd meg a tesztet
   
621
 Automataváltó tolómágnes 1-es áramkör
   
622
 Automataváltó tolómágnes 2-es áramkör
   
624
 Automataváltó nyomásvezérlő elektromágnes
   
625
 Automata váltó nyomásvezérlő elektromágnesének áramköre
   
629
 Automata váltó nyomaték váltó kuplung elektromágnese
   
634
 A szintválasztó helyzet érzékelője
   
635
 
637
 Automataváltó olajhőmérséklet érzékelő
     
639
 Automataváltó sebesség érzékelő
   
645
 Automataváltó 1-es sebesség
   
646
 Automataváltó 2-es sebesség
   
647
 Automataváltó 3-as sebesség
   
648
 Automataváltó 4-es sebesség
     
653
 Az owerdrive off és/vagy economy/sport kapcsoló nem volt kapcsolva a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
998
 Figyelmeztető kód, operációs hiba
   
   
 
Na ezért most jól kikapok... Sorry... De csak tiltott linket tudtam volna adni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5758 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:46:00 »

KÓD
 Jelentés
 Tennivaló
 Megjegyzés
 
000
 tesztre kész
 semmi
 Csak a Ford STAR teszteren látszik
 
010
 parancs és elkülönítő kód
 Nyomd le a gázpedált teljesen, majd engedd el
   
 020
 parancs kód
 Nyomd le a féket teljesen, majd engedd el
 Nekem ez nem jelentkezett
 
010
 egyes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
020
 kettes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
030
 hármas henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
040
 négyes henger gyenge
   
 A hengerek ellenőrzésekor látható
 
111
 nincs hiba
   
   
 
112
 
113
 
114
 Bejövő levegő hőmérőjének hibája
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
116
 
117
 
118
 Hűtővíz hőmérő szonda nem ad megfelelő jelet (motor túl hideg)
 Ha meleg a motor, akkor alkatrészt ellenőrizni
   
121
 
122
 
123
 
124
 
125
 Pillangó szelep potenciométerre
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
136
 
137
 
139
 
144
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
157
 
158
 
159
 MAF szenzor
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
167
 Nem megfelelő válasz a pillangó szelep potenciométerről  
 Ismételd meg a tesztet
 Csak forgó motoros teszt esetén.
 
171
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
172
 Lambda szonda; a keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
173
 Lambda szonda; a keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
174
 
175
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 176
 Lambda szonda; a keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 177
 Lambda szonda; a keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 178
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 179
 Üzemanyag rendszer; keverék túl szegény
 Ellenőrizd az EGR szelepet
   
 181
 Üzemanyag rendszer; keverék túl dús
 Ellenőrizd az EGR szelepet
   
 182
 Alapjárati keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alapjárati szelepet
 Meg a gumicsöveket, meg a karterszuszogót stb.
 
183
 Alapjárati keverék túl dús
 Ellenőrizd az üzemanyag rendszert
   
 184
 
185
 MAF szenzor
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
186
 Injektor nyitási ideje túl hosszú
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Persze, ha hozzáférsz a spéci teszterhez.
 
187
 Injektor nyitási ideje túl rövid
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Persze, ha hozzáférsz a spéci teszterhez.
 
188
 Lambda szonda; keverék túl szegény
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
189
 Lambda szonda; keverék túl dús
 Ellenőrizd az alkatrészt
 
191
 Alapjárati keverék túl szegény
 Ellenőrizd az EGR szelepet és az alapjárati levegő szelepet
 Meg a gumi csöveket, meg a karter szuszogót stb.
 
192
 Alapjárati keverék túl dús
 Ellenőrizd az EGR szelepet és az alapjárati levegő szelepet
   
 194
 
195
 Lambda szonda
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 211
 Nem ér el a gyújtás jele az ECU-hoz  
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 212
 Fordulatszám mérő áramkör
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 213
 Az ECU nem ad gyújtás jelet
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 214
 Vezérműtengely pozíció szenzora
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
215,
 
216
 
217
 Gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 218
 
222
 Fordulatszámmérő áramkör
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 226
 ECU vagy gyújtás modul hiba
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
227
 Főtengely jeladó
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
228
 Gyújtás modul vagy 1-es gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 229
 Gyújtás modul vagy 2-es gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
231
 Gyújtás modul vagy 3-as gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 6 hengereseknél
 
232
 Gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
233
 Gyújtás modul
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
 Csak automataváltós kocsikban van
 
234
 
235
 
236
 
237
 Gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
238
 Gyújtás modul vagy a gyújtótekercs primer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
239
 Nem kap az ECU gyújtás jelet indításkor
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
241
 Rossz válasz az ECU-tól és/vagy gyújtás modul hiba a teszt lefolyása alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
243
 Gyújtótekercs
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 
311
 
312
 
314
 
315
 
316
 Léginjektor rendszer
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
 325
 Az EGR rendszer nyomáskülönbség érzékelője EGPD
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 327
 Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
328
 Az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
 332
 Az EGR szele nem nyit
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
334
 Az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
335
 EGR rendszerben az EGPD
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
336
 A kipufogógáz nyomása túl nagy
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
337
 Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
338
 
339
 Hűtővíz hőmérő  
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
341
 Szerviz csatlakozó leföldelve
 Húzd ki a csatlakozót, majd ismételd meg a tesztet.
   
411
 Motor fordulat túl alacsony a teszt alatt
 Ellenőrizd a csövek tömítettségét és ismételd meg a tesztet
   
412
 Motor fordulat túl magas a teszt alatt
 Ellenőrizd a csövek tömítettségét és ismételd meg a tesztet
   
413
 
414
 
415
 
416
 Alapjárati levegő szabályzó szelep
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
452
 Sebesség mérő szenzor (VSS)
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
511
 
512
 ECU memória
 Ellenőrizd, hogy az akku nem lett-e levéve, vagy a 11-es biztosíték jó-e. Ha a hiba ezek után is megjelenik, cserélj ECU-t
   
513
 ECU referencia feszültség
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
519
 
521
 A szervokormány olajnyomás jeladója nem működött a tesz alatt
 Ellenőrizd az alkatrészt, ha a hiba megmarad, akkor hajtsd végre a rendszer tesztet
   
522
 
523
 A szintválasztó helyzet érzékelője
 Ellenőrizd az alkatrészt
 Valószínűleg az automataváltó karját figyelő eszköz
 
536
 A fékpedál nem volt lenyomva a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
 Járó motoros teszt
 
538
 Operátor hiba a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
539
 A légkondi kapcsolója be volt nyomva a teszt alatt
 Kapcsold ki és ismételd meg a tesztet
   
542
 
543
 Az üzemanyag szivattyú áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
551
 Alapjárati levegő szabályzó áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
552
 A léginjektor rendszer áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
556
 Az üzemanyag szivattyú áramköre
 Ellenőrizd az üzemanyag szivattyú reléjét, ha marad a hiba, akkor hajtsd végre a rendszer tesztet
   
558
 Az EGR mágnesszelep áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
563
 
564
 Hűtőventillátor reléje vagy áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
565
 Az aktívszenes tisztító doboz elektromágnese
 Ellenőrizd az alkatrészt
   
573
 
574
 Hűtőventillátor reléje vagy áramköre
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
575
 Üzemanyag szivattyú és/vagy üzemanyag biztonsági kapcsoló
 Hajtsd végre a rendszer tesztet
   
576
 
577
 A gázpedál nem volt lenyomva a teszt alatt, vagy nem teljesen
 Ismételd meg a tesztet
   
621
 Automataváltó tolómágnes 1-es áramkör
   
622
 Automataváltó tolómágnes 2-es áramkör
   
624
 Automataváltó nyomásvezérlő elektromágnes
   
625
 Automata váltó nyomásvezérlő elektromágnesének áramköre
   
629
 Automata váltó nyomaték váltó kuplung elektromágnese
   
634
 A szintválasztó helyzet érzékelője
   
635
 
637
 Automataváltó olajhőmérséklet érzékelő
     
639
 Automataváltó sebesség érzékelő
   
645
 Automataváltó 1-es sebesség
   
646
 Automataváltó 2-es sebesség
   
647
 Automataváltó 3-as sebesség
   
648
 Automataváltó 4-es sebesség
     
653
 Az owerdrive off és/vagy economy/sport kapcsoló nem volt kapcsolva a teszt alatt
 Ismételd meg a tesztet
   
998
 Figyelmeztető kód, operációs hiba
   
   
 
köszönöm. van pár dolog ami nem világos: ilyen pl a rendszer teszt fogalma (nekem a 237-et dobta ki ráadássul úgy hogy beismételte.) a másik hogy ezek között szó sem asek pl az abs-ről én eredetileg ezért álltam neki villogtatni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5759 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:47:00 »

illetve az sem tiszta hogy a forgómotoros illetve a hengerk tesztje is megycsinálható e a főoldalon lévő cikk alapján
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5760 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:53:00 »

TD a mieinket is a td ket is lehet villogtatni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5761 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:00:00 »

illetve az sem tiszta hogy a forgómotoros illetve a hengerk tesztje is megycsinálható e a főoldalon lévő cikk alapján
Tödi! Áttúrom a szakirodalmat. Kis türelmet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5762 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:02:00 »

TD a mieinket is a td ket is lehet villogtatni?
Elméletileg van diagcsati a motortérben, de eddig senkinek se sikerült. Data szerint ellenállásokat lehet mérni adagoló környékén - persze csak ha Lukács.
Már készülget egy ilyen cikk, mit hol kell mérni. Mivel van gond?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5763 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:15:00 »

Tödi! Áttúrom a szakirodalmat. Kis türelmet.
várom köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5764 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:29:00 »

http://auto.videobomb.hu/video/Smart-os_parkol
 
Eszembe jutottatok Smiley  
 
Én sírok rajta
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5765 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:30:00 »

na ide kattints!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5766 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:33:00 »

köszönöm. van pár dolog ami nem világos: ilyen pl a rendszer teszt fogalma (nekem a 237-et dobta ki ráadássul úgy hogy beismételte.) a másik hogy ezek között szó sem asek pl az abs-ről én eredetileg ezért álltam neki villogtatni
Az ABS külön egység saját diaggal, a jobb toronynál van a csatlakozó. FDS 2000 kell hozzá, vagy WDS átalakítóval, hogy kiolvashasd. Tudomásom szerint.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5767 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:35:00 »

:-) mit kezdene egy kombi mondeóval? a kamerát tartó kéz erősen remeg valyon mitől??? :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5768 Dátum: 2007.05.02 szerda, 08:18:00 »

Sziastok! Van egy 95-ös TD kombim és elöjött rajta egy olyan érdekesség, hogy nem akar csinálni semmit az önindító és gyujtás sincs, mert ovatossan próbáltuk behuzni, de arra sem reagál. A műszerek jeleznek, izzítás is van, de tovább semmi. Az indításgátló ledje középen az óra mellett viszont villog mikór ráadom a gyujtást. Találkoztatok már ilyen témával? Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5769 Dátum: 2007.05.02 szerda, 08:29:00 »

Sziastok! Van egy 95-ös TD kombim és elöjött rajta egy olyan érdekesség, hogy nem akar csinálni semmit az önindító és gyujtás sincs, mert ovatossan próbáltuk behuzni, de arra sem reagál. A műszerek jeleznek, izzítás is van, de tovább semmi. Az indításgátló ledje középen az óra mellett viszont villog mikór ráadom a gyujtást. Találkoztatok már ilyen témával? Köszi!
Aksi lemerülhetett és a riaszto elfelejtette a kulcsot. Töltsd fel az aksit vagy cseréld ki és az MKII es topicban most volt róla szó, hogy tudod hozzáprogramozni a kulcsod az autóhoz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5770 Dátum: 2007.05.02 szerda, 08:47:00 »

Az akksival valóban volt gond, de még télen. Azóta új akksi van benne. Pár hónapja csinálja ezt, de akkor pár próbálkozás után ment. Most újra elöjött, de ugynézki most végleges. Néztem a programozást, de az én kulcsomon nincs gomb. Ez csak sima immobiliser-es.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5771 Dátum: 2007.05.02 szerda, 16:00:00 »

Az akksival valóban volt gond, de még télen. Azóta új akksi van benne. Pár hónapja csinálja ezt, de akkor pár próbálkozás után ment. Most újra elöjött, de ugynézki most végleges. Néztem a programozást, de az én kulcsomon nincs gomb. Ez csak sima immobiliser-es.
Általában a kulcs szokta lezárni az immobilizert egy időre. Újra kéne programozni. Van hozzá mesterkulcsod? Elvileg 1/4 órát vársz, és mennie kéne...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5772 Dátum: 2007.05.02 szerda, 16:09:00 »

Szia! Pontosan mi is az a mesterkulcs?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5773 Dátum: 2007.05.02 szerda, 16:11:00 »

Szia! Pontosan mi is az a mesterkulcs?
Általában egy piros kulcs, amivel tudod programozni a többit...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5774 Dátum: 2007.05.02 szerda, 16:13:00 »

Tehát sima inditokulcs, ami pirosas v. narancssárgás. Az van csak én szervízkulcs néven ismertem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5775 Dátum: 2007.05.02 szerda, 16:34:00 »

Általában egy piros kulcs, amivel tudod programozni a többit...
Mit kellene csinálnom a mesterkulcsal? Fel tudlak hívni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5776 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:10:00 »

Mit kellene csinálnom a mesterkulcsal? Fel tudlak hívni?
Mail ment!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5777 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 14:05:00 »

TáDé!
 
a minap beszéltünk arról hogy tudsz nekem küldeni szakirodalmat a hibakód olvasásról. Sajna nem jött meg. itt az emilem biztos ami biztos: elnno@freemail.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5778 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 15:00:00 »

Sziasztok! Munkahelyváltás miatt lassan visszanyergelek a céges Focus-ról a jó öreg saját I-es Mondira (legalábbis 1 hónap erejéig, amíg az új munkahely céges III-as TDCI Mondiját meg nem kapom ). Az elmúlt 8 hónapban kevesebb, mint 500km került a járgányba, de a garázsban ácsorgás alatt is valahogy elmászott a fényszóró. Tavaly nyáron vettem rá vésett üveget, a fényszórót is beállították valahogy, de nem volt tökéletes, mert a búrában elég nehéz tekergetni azt a világos színű műanyag pöcköt. Van valami ötletetek, mit lehet tenni vele, hogy könnyen be tudjam állítani a fényszórómat? Most egyrészt akad, másrészt mikor már majdnem jól beáll, akkor kattan egyet és visszaugrik egy pocsék állásba.
A nagyobb fényerejű Tungsram égők miatt nagyon zavaró lehet az előttem haladónak meg a szembejövőnek, hogy a rossz beállítás miatt még felfelé is hord.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5779 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 17:45:00 »

TáDé!
 
a minap beszéltünk arról hogy tudsz nekem küldeni szakirodalmat a hibakód olvasásról. Sajna nem jött meg. itt az emilem biztos ami biztos: elnno@freemail.hu
Pl:
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5780 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 19:22:00 »

TáDé!
 
a minap beszéltünk arról hogy tudsz nekem küldeni szakirodalmat a hibakód olvasásról. Sajna nem jött meg. itt az emilem biztos ami biztos: elnno@freemail.hu
Tödi! Áttúrom a szakirodalmat. Kis türelmet.
Nem küldöm, átnézem. Nem volt még időm rá, de ha meglesz, azonnal indítom. Bocsi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5781 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 20:59:00 »

Kész lett a kicsikém!!!Csak két szépséghibája van:nincs duda;az egyik hidrotőke vacakol,de a szerelő szerint lehet,hogy a hosszú állásban az olajsár ragadt meg rajta.De ezektől eltekintve nagyon jól működik!!!5-ös úton Szeged-Kistelek között 170-180 és szupergyönyör!Igaz felhívta a figyelmemet,hogy azért csak ésszel,amíg összeszokik a kasztni meg a motor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5782 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 21:24:00 »

Sziasztok!
December óta nem jártam erre, de csak a mai napig sikerült megúszni gond nélkül.
A sebváltás már régóta nehezen ment, most szerelő kicserélte a kuplungtárcsát, a kuplungszerkezet maradt a régi. Azt mondta, a kuplungtárcsa már nagyon el volt kopva.
A sebváltás már sokkal könnyebb, de most meg hangosabb az autó és erősen rezeg. (1993-as TáDé) Olyan érzés, mintha egy nagyon régi dízelben ülnék. Csak akkor van csöndben, ha benyomom a kuplungpedált.  
Nagy a baj?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5783 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 21:45:00 »

Sziasztok!
December óta nem jártam erre, de csak a mai napig sikerült megúszni gond nélkül.
A sebváltás már régóta nehezen ment, most szerelő kicserélte a kuplungtárcsát, a kuplungszerkezet maradt a régi. Azt mondta, a kuplungtárcsa már nagyon el volt kopva.
A sebváltás már sokkal könnyebb, de most meg hangosabb az autó és erősen rezeg. (1993-as TáDé) Olyan érzés, mintha egy nagyon régi dízelben ülnék. Csak akkor van csöndben, ha benyomom a kuplungpedált.  
Nagy a baj?
Központosítási gond lehet. Ki kellett volna cserélni a szerkezetet is meg a kinyomócsapágyat. A szerkezet biztos hozzákopott a régi tárcsához és most nem találja a helyét. Esetleg nem gyári tárcsa került be a gyári szerkezet alá. Újra szét kellesz szedni a gépezetet - szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5784 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 22:29:00 »

Nem sikerül beszerezni MK1 board komputert, eddig csak MK2-be valót találtam. A lábkiosztás nem egyezik, de ahogy néztem a  
http://www.mirez.co.uk/Trips.htm  -en, átalakítható.
Viszont a kávája tök más, szerintetek befaragható?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5785 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 22:34:00 »

Nem sikerül beszerezni MK1 board komputert, eddig csak MK2-be valót találtam. A lábkiosztás nem egyezik, de ahogy néztem a  
http://www.mirez.co.uk/Trips.htm  -en, átalakítható.
Viszont a kávája tök más, szerintetek befaragható?
Felső keret csere MKII-re! Van róla leírás, kell egy másik ablakfűtéskapcsoló 5K újonan, bontott keretet kapsz vidámvásárba 6K, ködlámpa visszajelzés meg lap az órába 1.1K ujba rendelési számok a cikkben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5786 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 22:41:00 »

Nem sikerül beszerezni MK1 board komputert, eddig csak MK2-be valót találtam. A lábkiosztás nem egyezik, de ahogy néztem a  
http://www.mirez.co.uk/Trips.htm  -en, átalakítható.
Viszont a kávája tök más, szerintetek befaragható?
Irtam a régi hozzászólásodra is hogy izzok égetik szét az MKI fedcompot - felejtős,, ha találsz ledet bele.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5787 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 23:40:00 »

Központosítási gond lehet. Ki kellett volna cserélni a szerkezetet is meg a kinyomócsapágyat. A szerkezet biztos hozzákopott a régi tárcsához és most nem találja a helyét. Esetleg nem gyári tárcsa került be a gyári szerkezet alá. Újra szét kellesz szedni a gépezetet - szerintem.
Olyan nincs, hogy "kellesz"!
Már korábban is kérdeztem, hogy ez honnan jön?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5788 Dátum: 2007.05.04 péntek, 07:19:00 »

Sziasztok! Munkahelyváltás miatt lassan visszanyergelek a céges Focus-ról a jó öreg saját I-es Mondira (legalábbis 1 hónap erejéig, amíg az új munkahely céges III-as TDCI Mondiját meg nem kapom ). Az elmúlt 8 hónapban kevesebb, mint 500km került a járgányba, de a garázsban ácsorgás alatt is valahogy elmászott a fényszóró. Tavaly nyáron vettem rá vésett üveget, a fényszórót is beállították valahogy, de nem volt tökéletes, mert a búrában elég nehéz tekergetni azt a világos színű műanyag pöcköt. Van valami ötletetek, mit lehet tenni vele, hogy könnyen be tudjam állítani a fényszórómat? Most egyrészt akad, másrészt mikor már majdnem jól beáll, akkor kattan egyet és visszaugrik egy pocsék állásba.
A nagyobb fényerejű Tungsram égők miatt nagyon zavaró lehet az előttem haladónak meg a szembejövőnek, hogy a rossz beállítás miatt még felfelé is hord.
HL7538,
feszíteni kell az egész lámpahídon, 2-2 db 30-as torx-csavar elöl fellazít, és 2-2 oldalt
hogy ne ugorjon vissza egy kis drótdarabot is befűztem a csavarlyukba
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5789 Dátum: 2007.05.04 péntek, 08:29:00 »

Olyan nincs, hogy "kellesz"!
Már korábban is kérdeztem, hogy ez honnan jön?
A "kellesz" kifejezés a "kell" szó "jővőidőbe" téve, most még nem, de valamikor a közeljövőbe nemsoká kelleni fog.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5790 Dátum: 2007.05.04 péntek, 08:38:00 »

A "kellesz" kifejezés a "kell" szó "jővőidőbe" téve, most még nem, de valamikor a közeljövőbe nemsoká kelleni fog.
Fusim! Te az egyik legrendesebb csávó vagy a fórumon... de ilyen akkor sincs...
Szét kell szedned. Ez van helyette. De ne kekckedjünk, az van, ami van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5791 Dátum: 2007.05.04 péntek, 09:04:00 »

Fusim! Te az egyik legrendesebb csávó vagy a fórumon... de ilyen akkor sincs...
Szét kell szedned. Ez van helyette. De ne kekckedjünk, az van, ami van.
pl: a "Te kellesz nekem, hogy megjavítsd az autómat" kombináció megállja a helyét
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5792 Dátum: 2007.05.04 péntek, 09:17:00 »

Olyan nincs, hogy "kellesz"!
Már korábban is kérdeztem, hogy ez honnan jön?
Fusim, nem származol Te véletlenül a Nyírségből? Pár évet Nyíregyházán éltem, ott használta mindenki a kellesz kifejezést...
De itt Pesten is hallottam olyat, ami nagyon megütötte a fülem: a személynevek elé mindig kiteszik az "a"-t...
pl. elmegyek a Petihez... hogy miért kell oda az "a" nem tom... én csak simán elmegyek Petihez..
Na mindegy , ennyit a nyelvészkedésről és a tájszólásokról...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #5793 Dátum: 2007.05.04 péntek, 10:03:00 »

Sziasztok!
Kérdeznék tőletek, hátha tapasztal már valaki hasonlót.
A jobb hátsó futómü felől hallani különböző nyöszörgö hangokat, és rossz útok apró kopogó
hangok is hallatszanak fentről a csomagtartó
irányából. Én toronycsapágyra gondolnék, a  
szerelőm meg mielőtt szédszedné azt mondta
kérdezzek rá itt, hátha valaki már átélt
hasonló dolgokat.
Ha valakinek van valami ötlete, örömmel fodom.
Meg érdekelne még bal oldali fényszóróállító
motor is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5794 Dátum: 2007.05.04 péntek, 10:11:00 »

Sziasztok!
Kérdeznék tőletek, hátha tapasztal már valaki hasonlót.
A jobb hátsó futómü felől hallani különböző nyöszörgö hangokat, és rossz útok apró kopogó
hangok is hallatszanak fentről a csomagtartó
irányából. Én toronycsapágyra gondolnék, a  
szerelőm meg mielőtt szédszedné azt mondta
kérdezzek rá itt, hátha valaki már átélt
hasonló dolgokat.
Ha valakinek van valami ötlete, örömmel fodom.
Meg érdekelne még bal oldali fényszóróállító
motor is.
Hátsó futoba inkább meg kéne nézni a két félkutyacsontot és szilentjeit + a hátsó stabilizátor rud szilentjeit. Ez 4 vagy 5 ajtósra érvényes a kombi más.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5795 Dátum: 2007.05.04 péntek, 10:30:00 »

Központosítási gond lehet. Ki kellett volna cserélni a szerkezetet is meg a kinyomócsapágyat. A szerkezet biztos hozzákopott a régi tárcsához és most nem találja a helyét. Esetleg nem gyári tárcsa került be a gyári szerkezet alá. Újra szét kellesz szedni a gépezetet - szerintem.
Kösz. Ha így marad, hozzákopik és megjavul? Vagy még rosszabb lesz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5796 Dátum: 2007.05.04 péntek, 10:32:00 »

HL7538,
feszíteni kell az egész lámpahídon, 2-2 db 30-as torx-csavar elöl fellazít, és 2-2 oldalt
hogy ne ugorjon vissza egy kis drótdarabot is befűztem a csavarlyukba
Köszi, megnézem!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5797 Dátum: 2007.05.04 péntek, 10:36:00 »

Kösz. Ha így marad, hozzákopik és megjavul? Vagy még rosszabb lesz?
Szétrázza a váltódat és drágább lesz mint egy új kuplung szerkezet+csapágy<>váltócsere
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5798 Dátum: 2007.05.04 péntek, 12:54:00 »

Szétrázza a váltódat és drágább lesz mint egy új kuplung szerkezet+csapágy<>váltócsere
Jobb lenne inkább, ha valami egyszerűbb baja lenne.
Kuplungcserénél a váltóból elfolyhat az olaj?
Ha a váltóban kevés az olaj, nem okozhat ilyen hangot és rezgést?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5799 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:05:00 »

Jobb lenne inkább, ha valami egyszerűbb baja lenne.
Kuplungcserénél a váltóból elfolyhat az olaj?
Ha a váltóban kevés az olaj, nem okozhat ilyen hangot és rezgést?
Hangot igen, de rezgést csak ha már nagyon kopott.  Elméletileg a váltóból nem folyik ki az olaj ha leveszik. Az oldalán van egy nagyobbacska csavar, ha azt kiveszed és bedugod az ujjad el kell érned a szintet. Ha a szint a csavar pereméig ér az lenne a jó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.