Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:06:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261696 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2007.05.23 szerda, 10:18:00 »

Sziasztok!
 
Elkezdett rángatni a kocsi, olyan mintha a benzin ellátással lenne baj. Egy idő után megszűnt ez a probléma, most már ott tartok, hogy be sem indul(benzin van benne), vagy ha beindul, akkor rögtön lefullad. Megnéztem a gyertyákat és kb 2 centire áll benne az olaj. Próbáltam megkeresni a benzinszűrőt, de nem találtam. Hol lelhető?
Köszi a segítséget.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2007.05.23 szerda, 10:36:00 »

Sziasztok!
 
Elkezdett rángatni a kocsi, olyan mintha a benzin ellátással lenne baj. Egy idő után megszűnt ez a probléma, most már ott tartok, hogy be sem indul(benzin van benne), vagy ha beindul, akkor rögtön lefullad. Megnéztem a gyertyákat és kb 2 centire áll benne az olaj. Próbáltam megkeresni a benzinszűrőt, de nem találtam. Hol lelhető?
Köszi a segítséget.
Hátul a tank mellett az alvázra van fogatva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2007.05.23 szerda, 11:10:00 »

Hátul a tank mellett az alvázra van fogatva
köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2007.05.23 szerda, 11:27:00 »

köszi
A gyertyáknál a sok olaj a szelepfedél tömítés hibája miatt van - tömítés csere kb 3500Ft szilikonos cucc
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2007.05.23 szerda, 12:18:00 »

A gyertyáknál a sok olaj a szelepfedél tömítés hibája miatt van - tömítés csere kb 3500Ft szilikonos cucc
ok köszi megnézem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2007.05.23 szerda, 13:12:00 »

A gyertyáknál a sok olaj a szelepfedél tömítés hibája miatt van - tömítés csere kb 3500Ft szilikonos cucc
De sajna se a gyári, se az utángyártott nem tartós, legalábbis nekem nagyon fogy
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2007.05.23 szerda, 13:27:00 »

De sajna se a gyári, se az utángyártott nem tartós, legalábbis nekem nagyon fogy
Az mit jelent? (km-ben kb)
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2007.05.23 szerda, 15:00:00 »

De sajna se a gyári, se az utángyártott nem tartós, legalábbis nekem nagyon fogy
A szelepfedél tömítés?
Nekem 80-90-ekm van benne, és hibátlan...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2007.05.23 szerda, 15:08:00 »

A szelepfedél tömítés?
Nekem 80-90-ekm van benne, és hibátlan...
Vezérműcserénél illik azt is cserélni. Egyébként meg nem nézegetem a szelepfedél alatti dolgokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2007.05.23 szerda, 15:18:00 »

A szelepfedél tömítés?
Nekem 80-90-ekm van benne, és hibátlan...
Nem hiszem, hogy öregedne, olyan mint a hengerfejcsavar, egyszer picit is megbontod, kuka... Nekem is hibátlan volt, levetten a szelepfedelet, azóta hiába húzom, nem akar rendesen tömíteni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2007.05.23 szerda, 16:06:00 »

Az mit jelent? (km-ben kb)
Hát, én csak azt nézem, hogy mikor szivárog, akkor cserélem, utálom a matekot de 4 év alatt 3 ment bele (ebből 2 gyári!!!), lehet hogy a hengerfejem IS mókolt oldalt, annál a két kis csöcsnél ereszt, meg fogod találni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2007.05.23 szerda, 16:07:00 »

De sajna se a gyári, se az utángyártott nem tartós, legalábbis nekem nagyon fogy
Igaz,én is most rakom fel a másodikat.Nekem 20e-t bírt ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2007.05.23 szerda, 16:11:00 »

Igaz,én is most rakom fel a másodikat.Nekem 20e-t bírt ki.
De ugye nem típushiba
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2007.05.23 szerda, 16:36:00 »

Ha más megoldás nincs, dobd ki az immós motorvezérlőt, rakj rá egy immó nélkülit, 93as vagy 94es lesz ilyen.
Beszéltem a szerelömmel. Nem tudnak lépni a hibára semmit. Azt tudják, hogy az immo jó, de a vezérlő mindig kijelzi a hibakódját. Tehát az lenne a megoldás, hogy kéne szerezni egy immo nélküli TD-ből egy vezérlőt és azt kicserélni? Az nem befolyásolja, hogy az évjárat nem stimmel? Ha így OK akkor mennyibe állna meg kb egy vezérlő? Üdv.: Pappszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2007.05.23 szerda, 19:12:00 »

Nem igazán hallottam róla,szerintem ez csak a gyártótól függ.A mostani gyári,mégis tönkrement hiába húztam a csavarokon,akkor is szivárog és a gyertyáknál nekem is igencsak áll az olaj.Bár az is benne van a pakliban amit TÁDÉ kollega ír.Kicsit meggyűrődik v. nem fekszik fel tökéletesen és máris jön ki az olaj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2007.05.23 szerda, 19:13:00 »

De ugye nem típushiba
Nem igazán hallottam róla,szerintem ez csak a gyártótól függ.A mostani gyári,mégis tönkrement hiába húztam a csavarokon,akkor is szivárog és a gyertyáknál nekem is igencsak áll az olaj.Bár az is benne van a pakliban amit TÁDÉ kollega ír.Kicsit meggyűrődik v. nem fekszik fel tökéletesen és máris jön ki az olaj.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2007.05.23 szerda, 19:16:00 »

Vezérműcserénél illik azt is cserélni. Egyébként meg nem nézegetem a szelepfedél alatti dolgokat.
Hát nézz utánna, hogy hányszor cseréltem gyertyát ez idő alatt. Ezzel már mindent érteni fogsz, én sem nézegetem különben:)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2007.05.23 szerda, 19:17:00 »

Hát, én csak azt nézem, hogy mikor szivárog, akkor cserélem, utálom a matekot de 4 év alatt 3 ment bele (ebből 2 gyári!!!), lehet hogy a hengerfejem IS mókolt oldalt, annál a két kis csöcsnél ereszt, meg fogod találni
Akkor ott vmi nem OK, de nem a szelepfedélről van szó?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2007.05.23 szerda, 19:18:00 »

Igaz,én is most rakom fel a másodikat.Nekem 20e-t bírt ki.
Akkor ott vmi nem OK...
Ennyire nem kell ezt cserélni, legalábbis nálam...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2007.05.23 szerda, 19:19:00 »

De ugye nem típushiba
Miért lenne?Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2007.05.23 szerda, 19:19:00 »

Nem hiszem, hogy öregedne, olyan mint a hengerfejcsavar, egyszer picit is megbontod, kuka... Nekem is hibátlan volt, levetten a szelepfedelet, azóta hiába húzom, nem akar rendesen tömíteni.
Pucolj meg mindnet, és úgy tedd vissza. Mitől lenne rosszabb bontás után? Csak kitekered, meg odafigyelve vissza. Én cseréltem, és semmi hiba...Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2007.05.23 szerda, 20:06:00 »

Hali mindenkinek!
A "hibáknál" már kérdeztem a dologról de úgy látom itt több a hozzászólás.MKI-emen elszált az infrás ajtónyitó.A kulcsot próbáltam ujra kódolni negatív,kicseréltem a központi ajtónyitó modult negatív.Mit lehet még tenni???
Esetleg ifra kulcsot cserélni???A tippeket előre is köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2007.05.23 szerda, 20:36:00 »

Nem igazán hallottam róla,szerintem ez csak a gyártótól függ.A mostani gyári,mégis tönkrement hiába húztam a csavarokon,akkor is szivárog és a gyertyáknál nekem is igencsak áll az olaj.Bár az is benne van a pakliban amit TÁDÉ kollega ír.Kicsit meggyűrődik v. nem fekszik fel tökéletesen és máris jön ki az olaj.
Kapargasd le a deklire és a hengerfejre ráégett régi tömítésdarabokat, lehet ott a baj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2007.05.23 szerda, 21:07:00 »

Ha más megoldás nincs, dobd ki az immós motorvezérlőt, rakj rá egy immó nélkülit, 93as vagy 94es lesz ilyen.
A szerelőm sajnos nem jut előrébb a gépemmel. Azt mondja, hogy az immo jó, de a vezérlő mindig kihozza a hibakódját. Tehát a megoldás az lenne, hogy kicseréljük a vezérlőt egy régebbire és ezzel ki lessz iktatva az immo? Az nem gond, hogy nem azonos az évjárat? Mennyibe áll meg egy ilyen vezérlő? Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2007.05.23 szerda, 22:18:00 »

Sziasztok, ma próbáltam állítani a lámpáimon, fel is húztam magam. A tompítottat sem nagyon sikerül beállítani, a fényszóróm viszont katasztrofális, a kocsi elé világít 5 méterrel. Ki is vettem a baloldali izzót, hogy megigazítom, de nem tudom visszatenni. Hogy kell? Help!!! (Ősszel vettem új búrát, hogy ne kelljen a prizma, de így aztán nem sokra megyek a vésett üvegemmel sem)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2007.05.23 szerda, 22:22:00 »

Sziasztok, ma próbáltam állítani a lámpáimon, fel is húztam magam. A tompítottat sem nagyon sikerül beállítani, a fényszóróm viszont katasztrofális, a kocsi elé világít 5 méterrel. Ki is vettem a baloldali izzót, hogy megigazítom, de nem tudom visszatenni. Hogy kell? Help!!! (Ősszel vettem új búrát, hogy ne kelljen a prizma, de így aztán nem sokra megyek a vésett üvegemmel sem)
szia!!Na te sorstárs vagyÉn is megszenvedtem vele míg visszaraktam!Az a lényeg hogy van egy kis pöcök a lámpán ami csak egyféleképpen akad be!egyszerüen tekergetni kell míg benem akad, vagy legalábbis nekem így sikerült!de hátha valaki tud hasznosabb tanácsot adni!! Sok sikert hozzá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2007.05.23 szerda, 22:29:00 »

Köszi, lehet, hogy holnap még próbálkozom vele. Ha nem megy, pénteken kicsit korábban kelek és kigurulok vele ide az egyik szomszéd utcába 8-ra a szervizbe, ahol fényszóróállítást is csinálnak. Biztos szeretni fognak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2007.05.23 szerda, 22:31:00 »

Sziasztok, ma próbáltam állítani a lámpáimon, fel is húztam magam. A tompítottat sem nagyon sikerül beállítani, a fényszóróm viszont katasztrofális, a kocsi elé világít 5 méterrel. Ki is vettem a baloldali izzót, hogy megigazítom, de nem tudom visszatenni. Hogy kell? Help!!! (Ősszel vettem új búrát, hogy ne kelljen a prizma, de így aztán nem sokra megyek a vésett üvegemmel sem)
Otthon nem lehet az MK1 lámpáit normálisan beállítani. Nekem Petrányinál állították be és ilyen jó még sose volt. 1500Ft alatt van az ára Clubkártyával.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2007.05.23 szerda, 23:07:00 »

Kapargasd le a deklire és a hengerfejre ráégett régi tömítésdarabokat, lehet ott a baj.
Amikor először cseréltem még egy picurka ráégett darab sem volt.Viszont az autó 3/4 évet állt,a motor meg talán 1-2 alkalommal volt beindítva.Arra gondoltam,hogy egyszerűen tönkrement.Mindegy,van másik oszt csere.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2007.05.23 szerda, 23:10:00 »

Na mindig elfelejtek valamit.Misi,a kikökött kütyüt visszategyem és rádugjam a csatlakozót?Azt írtad,hogy az elektronika azt nézi,hogy van-e.Mit csináljak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2007.05.23 szerda, 23:25:00 »

Sziasztok!
sZERINTEM EZ NEM TÍPUS HIBA, de a kérdések rovtban nem tudtam hozzászólni a témához. A következő a gondom. 4 ajtos mondeo I-ről van szó. Egy ideje, ugy 200-es ford.számnál a váltókarból zizegés hangzik, mintha lenne benne valami. Ha jobbn rálépek a gázra, vagy a reteszt felemelem akkor elhallgat, de ha újra ide kerül a ford.szám újra szól, bármely fokozatban. Mit tegyek vele? Elég zavaró. Előre is köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2007.05.23 szerda, 23:48:00 »

Sziasztok!
sZERINTEM EZ NEM TÍPUS HIBA, de a kérdések rovtban nem tudtam hozzászólni a témához. A következő a gondom. 4 ajtos mondeo I-ről van szó. Egy ideje, ugy 200-es ford.számnál a váltókarból zizegés hangzik, mintha lenne benne valami. Ha jobbn rálépek a gázra, vagy a reteszt felemelem akkor elhallgat, de ha újra ide kerül a ford.szám újra szól, bármely fokozatban. Mit tegyek vele? Elég zavaró. Előre is köszi
Ez nekem is volt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 09:35:00 »

Na mindig elfelejtek valamit.Misi,a kikökött kütyüt visszategyem és rádugjam a csatlakozót?Azt írtad,hogy az elektronika azt nézi,hogy van-e.Mit csináljak?
Ha van benzines Haynes könyved abban az Emission Control fejezetben le van rajzolva, hogy mennek a csövek. Az ábrák szerint be tudod kötni a csöveket jól. Az EGR tömíés helyére csinálj egy lemezes dugót - a két csavaros rögzítéses oldalra - és építsd be meg köss be mindent, az a tuti megoldás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 09:36:00 »

Na mindig elfelejtek valamit.Misi,a kikökött kütyüt visszategyem és rádugjam a csatlakozót?Azt írtad,hogy az elektronika azt nézi,hogy van-e.Mit csináljak?
Ha a szívooldalon nem lenne elég csőnek csatlakozó használj "T" elemet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 09:53:00 »

Sziasztok!  
Tegnap a típushibákhoz írtam ezt a problémát, de ma javítottam.. Bocs, több helyre nem megy majd. A következő a gondom. 4 ajtos mondeo I-ről van szó. Egy ideje, ugy 200-es ford.számnál a váltókarból zizegés hangzik, mintha lenne benne valami. Ha jobbn rálépek a gázra, vagy a reteszt felemelem akkor elhallgat, de ha újra ide kerül a ford.szám újra szól, bármely fokozatban. Mit tegyek vele? Elég zavaró. Előre is kösz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 10:05:00 »

Sziasztok!  
Tegnap a típushibákhoz írtam ezt a problémát, de ma javítottam.. Bocs, több helyre nem megy majd. A következő a gondom. 4 ajtos mondeo I-ről van szó. Egy ideje, ugy 200-es ford.számnál a váltókarból zizegés hangzik, mintha lenne benne valami. Ha jobbn rálépek a gázra, vagy a reteszt felemelem akkor elhallgat, de ha újra ide kerül a ford.szám újra szól, bármely fokozatban. Mit tegyek vele? Elég zavaró. Előre is kösz
Valami kikopott a váltókulisszánál vagy a rögzítés lelazult a rudazatnál illetve ott kopott el valami. Bontóba tudsz venni másik rudazatot kulisszát. Ha sikerült behatárolni a hibás darabot rendelhetsz újat. Meg kéne mutatni egy szerelőnek aki megállapítja mitől van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 10:19:00 »

Otthon nem lehet az MK1 lámpáit normálisan beállítani. Nekem Petrányinál állították be és ilyen jó még sose volt. 1500Ft alatt van az ára Clubkártyával.
Köszi, a lámpával elnézek a Ford Petrányihoz, ennyit megér egy próba.
Van más is: 1 hete cseréltettem hátul fékbetéteket, fékmunkahengereket, automata fékállítókat, illetve elöl a jobboldali kerékcsapágyat. Most azt veszem észre, hogy kis lejtőn megállva újrainduláskor, mikor lassan elkezdene hátrafelé gurulni a kocsi, valami tompa fémes búgást lehet hallani. Ha lenyomom a féket, megáll a kocsi, a búgás is abbamarad. Lehet ez attól, hogy még nem "kopott össze" a fékrendszer hátul? De akkor miért kiengedett féknél búg? És miért csak hátrafelé guruláskor?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 10:27:00 »

Köszi, a lámpával elnézek a Ford Petrányihoz, ennyit megér egy próba.
Van más is: 1 hete cseréltettem hátul fékbetéteket, fékmunkahengereket, automata fékállítókat, illetve elöl a jobboldali kerékcsapágyat. Most azt veszem észre, hogy kis lejtőn megállva újrainduláskor, mikor lassan elkezdene hátrafelé gurulni a kocsi, valami tompa fémes búgást lehet hallani. Ha lenyomom a féket, megáll a kocsi, a búgás is abbamarad. Lehet ez attól, hogy még nem "kopott össze" a fékrendszer hátul? De akkor miért kiengedett féknél búg? És miért csak hátrafelé guruláskor?
Megemeled az autót és kiengedett kéziféknél tekered hátrafelé a kerekeket, kiderül honnan jön a hang. Ott kell szétszedni és megnézni mi okozza, lehet a betét szélén van valami sorja vagy a porvédőlemez elhajlott és megakad.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 12:25:00 »

A szerelőm sajnos nem jut előrébb a gépemmel. Azt mondja, hogy az immo jó, de a vezérlő mindig kihozza a hibakódját. Tehát a megoldás az lenne, hogy kicseréljük a vezérlőt egy régebbire és ezzel ki lessz iktatva az immo? Az nem gond, hogy nem azonos az évjárat? Mennyibe áll meg egy ilyen vezérlő? Üdv.
én is hasonlóképpen jártam, zárat cseréltettem, ahogy megvettem a kocsit, de az új kulcsokat a szakszervíz(!) számítógépének hiányossága miatt nem lehetett betanítani, mert hogy a kocsi svájci import stb.
 
a megoldás az lett, hogy az immo antennáját kivezették oldalra, a régi kulcsot mutattam neki, az új kulcsot meg bedugtam a lyukba
 
6 hónap után beszereztek egy újabb műszert és bekódolták a kulcsoka
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 16:29:00 »

Valami kikopott a váltókulisszánál vagy a rögzítés lelazult a rudazatnál illetve ott kopott el valami. Bontóba tudsz venni másik rudazatot kulisszát. Ha sikerült behatárolni a hibás darabot rendelhetsz újat. Meg kéne mutatni egy szerelőnek aki megállapítja mitől van
Köszönöm Fusin!
MÁr említettem ezt szerelőnek, de nem volt kedve nagyon foglalkozni vele. Állítólag a nyeles tengelyem(?) beteg még. Ha hirtelen lépek le a kuplungról kerregő hang van alapjáraton. Ha szép finoman, nincs semmi hang. Érdemes ezzel foglalkozni? Mekkora tétel lehet ez?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 17:19:00 »

Köszönöm Fusin!
MÁr említettem ezt szerelőnek, de nem volt kedve nagyon foglalkozni vele. Állítólag a nyeles tengelyem(?) beteg még. Ha hirtelen lépek le a kuplungról kerregő hang van alapjáraton. Ha szép finoman, nincs semmi hang. Érdemes ezzel foglalkozni? Mekkora tétel lehet ez?
Nyelestengelycsapágybajnál célszerű felrakni egy másik, jó váltót, elég drága, ha csak a nyelestengelycsapágyat cseréltetsz, jobb esetben is csak a hézagolókészlet 10k felett van. Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 17:57:00 »

Sziasztok. Még nem jártam itt mivel nemrég vettem a járgányt. Öreg 95-ös clx. Érdeklődnék lehet-e kicsit optikázni ezeket a verdákat? És érdemes-e költeni rá? Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 18:13:00 »

Sziasztok. Még nem jártam itt mivel nemrég vettem a járgányt. Öreg 95-ös clx. Érdeklődnék lehet-e kicsit optikázni ezeket a verdákat? És érdemes-e költeni rá? Üdv
Van egy optikai tuning fórum is itt valahol. Én max a felnikkel meg enyhe fóliázással szórakoznék, de minek. Fontosabb, hogy szuper állapotú legyen a gép. Ne érts félre, nem Téged bírállak, mert nem láttam az autódat, de sosem értettem azokat, akik alufelnire meg szárnyakra meg kipufogóvégre költenek, közben rohad a kerékjárati ív, törött a lökhárító, nem ég az izzók fele, ésatöbbi. Ha tökéletes állapotú az autó, akkor oké, de akkor meg nem I-es Mondit vennék. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 18:26:00 »

Üdv. Nagyon igazad van.Nem is szeretném az optikával kezdeni. A hátsó jobboldali sárvédőíven van egy kis korrózió. Szerencsére nem vészes. Természetesen ezeket javítom éppen, de mivel a hátsó lökösöm eléggé tré így arra gondoltam szerezhetnék rá valami jobb lökhárítót. Nemnagyon akarom kicsicsázni csak nagyon szolidan. Nekem is az a fontos, hogy minden tökéletesen szuperáljon rajta.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 18:41:00 »

Sziasztok!
sZERINTEM EZ NEM TÍPUS HIBA, de a kérdések rovtban nem tudtam hozzászólni a témához. A következő a gondom. 4 ajtos mondeo I-ről van szó. Egy ideje, ugy 200-es ford.számnál a váltókarból zizegés hangzik, mintha lenne benne valami. Ha jobbn rálépek a gázra, vagy a reteszt felemelem akkor elhallgat, de ha újra ide kerül a ford.szám újra szól, bármely fokozatban. Mit tegyek vele? Elég zavaró. Előre is köszi
Ha felemeled a váltó szoknyát (bőrt), akkor látszik egy lemez, ami szegecselve van. Az enyémén ez lazult fel és zörgött állandóan. Lecsavaroztam, többet nem zörgött
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 20:22:00 »

Van egy optikai tuning fórum is itt valahol. Én max a felnikkel meg enyhe fóliázással szórakoznék, de minek. Fontosabb, hogy szuper állapotú legyen a gép. Ne érts félre, nem Téged bírállak, mert nem láttam az autódat, de sosem értettem azokat, akik alufelnire meg szárnyakra meg kipufogóvégre költenek, közben rohad a kerékjárati ív, törött a lökhárító, nem ég az izzók fele, ésatöbbi. Ha tökéletes állapotú az autó, akkor oké, de akkor meg nem I-es Mondit vennék. Smiley
Pedig sokan igy csinálják sajna Sad
Én is xenonnal, meg sport dobbal vettem, de a jobb kerékív rozsdás volt, arra már nem volt pénze/kedve a kedves eladónak. Megmaradt nekem :S
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 21:24:00 »

Üdv. Nagyon igazad van.Nem is szeretném az optikával kezdeni. A hátsó jobboldali sárvédőíven van egy kis korrózió. Szerencsére nem vészes. Természetesen ezeket javítom éppen, de mivel a hátsó lökösöm eléggé tré így arra gondoltam szerezhetnék rá valami jobb lökhárítót. Nemnagyon akarom kicsicsázni csak nagyon szolidan. Nekem is az a fontos, hogy minden tökéletesen szuperáljon rajta.
Szia!Üdv köztünk.Csatlakozom az előttem megszólalókhoz.Először inkább működjön rendesen a verda-ami öreg autónál nem egyszerű-a többi meg majd idővel.Nekem is van rozsdafoltom,,kerékív,küszöb,de egy elfuserált festéssel is szembe kell néznem-á lá előző tulaj.Most arra is spórolok.Így szégyenszemre most kissé ütött-kopott járgánnyal megyek majd nagytalizni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 21:30:00 »

Szia!Üdv köztünk.Csatlakozom az előttem megszólalókhoz.Először inkább működjön rendesen a verda-ami öreg autónál nem egyszerű-a többi meg majd idővel.Nekem is van rozsdafoltom,,kerékív,küszöb,de egy elfuserált festéssel is szembe kell néznem-á lá előző tulaj.Most arra is spórolok.Így szégyenszemre most kissé ütött-kopott járgánnyal megyek majd nagytalizni.
Szia misi107. Engem három hete megtörtek háturol. Én parkoltam és a barom vonohoroggal lökös telibe. Időhiány miatt én is egy leharcolt vassal megyek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 21:31:00 »

Ha felemeled a váltó szoknyát (bőrt), akkor látszik egy lemez, ami szegecselve van. Az enyémén ez lazult fel és zörgött állandóan. Lecsavaroztam, többet nem zörgött
Köszi megnézem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2007.05.25 péntek, 07:38:00 »

Sziasztok. Még nem jártam itt mivel nemrég vettem a járgányt. Öreg 95-ös clx. Érdeklődnék lehet-e kicsit optikázni ezeket a verdákat? És érdemes-e költeni rá? Üdv
vedd ki a lámpából az elsárgult plexi-prizmát, az üveget meg cseréld ki VÉSETTre, kb.15eFt
10x jobban fog kinézni és világítani
Naplózva
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.