Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 01:12:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5264384 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 16:21:00 »

háhá... 140-150-et minden nap megyek neki 1-es főuton elég sokat. Az utazósebesség Wink
Mennyit eszik 120-130 környékén? Gyári adatot én is tudok, de mennyi a végleges?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 16:31:00 »

A Ladában nincs semmi extra, mégse nagyon bírok vele. A fogyasztás pedig nagyon normális közlekedéssel se megy 9 alá, pedig kereszteződésknél hagyom kigurulni a vasat, nem padlózok gyorsításnál sem. Alapjárat egyenletes, pöccre indul a motor, hangja alig hallható ( hátul két dob van). Megpróbálom a szűrőcseréket, hátha...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 16:44:00 »

Kollégák, szakmai jellegű kérdésem volna. Van egy csodaszép 96-os 2,0 Mondeo kombim. van benne már netto 209e km, viszont a hangja még mindíg gyönyörű. Viszont akármilyen finoman közlekedek vele a fogyasztás nem akar 9 liter alá menni, ill.  a gyorsulása is eléggé satnya. Szerintem 2 liternek ennél sokkal jobban kellene tolnia. Vezérlés leellenőrizve, gyertyák rendben, nincs hibakód.  
Egy autószerelő barátom emlékei szerint többfajta levegőmennyiségmérő van a tipushoz és lehet, hogy az enyémben rossz van ezért olyan lomha a kicsike. Van valakinek erről tapasztalata vagy valami ötlete, hogy merre induljak el?
a fogyasztásod teljesen normális. de egy lada nem okzhat gondot. A katlizátor haldoklása nagyon vissza tudja fogni. Nem szuszog? kb ugy mint egy teafőző...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 16:45:00 »

'94-es 1,8 16V 5a, és 205 meg volt. 180-200-as tempot viszi huzamosabb menetben is...
azt hogy csinálod nekem 2.0-m van és 195 a vége.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 16:52:00 »

Nem hallom, vagy csak nem tűnik fel. De próbálta már autószerelő is de neki sem volt ilyen gyanúja.
Lipörög a motor , próbáltam a végsebességet is, 190-nél még ment volna csak már nem volt út, meg a gyorsulás sem nyomta a gerincemet az ülésvázba. Az az érdekes, ha városban közlekedek akkor szinte kettesével lehet felváltani. Alul nyomatékos a motor de amikor gyorsulni kellene kb 2500 fordulat felett akkor csak "öregurasan" indul ele a paripa. A motor járása akkor is egyenletes, nem dadog, nem fullad.  
Megnéztem a légmennyiség mérőn a számokat:
93BB-12B579-BA
AFH60-02A
J2M23
Na, ez nem egyezik Fusim által megadottal. Lehet, ez vmi más tipusé?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 17:50:00 »

Nem hallom, vagy csak nem tűnik fel. De próbálta már autószerelő is de neki sem volt ilyen gyanúja.
Lipörög a motor , próbáltam a végsebességet is, 190-nél még ment volna csak már nem volt út, meg a gyorsulás sem nyomta a gerincemet az ülésvázba. Az az érdekes, ha városban közlekedek akkor szinte kettesével lehet felváltani. Alul nyomatékos a motor de amikor gyorsulni kellene kb 2500 fordulat felett akkor csak "öregurasan" indul ele a paripa. A motor járása akkor is egyenletes, nem dadog, nem fullad.  
Megnéztem a légmennyiség mérőn a számokat:
93BB-12B579-BA
AFH60-02A
J2M23
Na, ez nem egyezik Fusim által megadottal. Lehet, ez vmi más tipusé?
Neked akkor MKI van? A 93 kezdetből gondolom, a 96 zavart meg. Egyébként azokon is ugyanaz a légtömegmérő mindegyik 4 hengeres motoron
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 18:29:00 »

Elég reménytelen, mert két éve cserélték egy bontóból vett váltóval, stb, Brassóból, ott adta meg magát a váltó.
Néztem a rajzokat, automatánál van egy edis modul ami a trafóval egy fordulatszám jeladóval meg egy sebesség választó kapcsolóval variál. Sok időm nem volt ki hámozni mit hova kéne kötni átalakítás után  - egyenlőre. Lehet leggazdaságosabb megoldás egy bontott motor főkábel és egy évjáratba cm3 ba azonos ECU beszerelése lenne az üdvözítő megoldás.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 18:35:00 »

Mennyit eszik 120-130 környékén? Gyári adatot én is tudok, de mennyi a végleges?
nagyrészt autóuton/pályán járok, 120 körül 7l-t eszik, ha nem gyorsulgatok. Amúgy 8-9 között eszik város nélkül, esetenként 5000-5500-ig húzva. Csak az olajat szereti jobban a kelleténél Sad Várossal vegyesben nem sokat mentem, akkor kb 9 körül evett
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 18:58:00 »

Hululi! Akinek van tapasztalata erről: MKI első ajtókba 8 cm mély hangszórók beférnek, anélkül, hogy az üveghez érnének
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 19:43:00 »

Néztem a rajzokat, automatánál van egy edis modul ami a trafóval egy fordulatszám jeladóval meg egy sebesség választó kapcsolóval variál. Sok időm nem volt ki hámozni mit hova kéne kötni átalakítás után  - egyenlőre. Lehet leggazdaságosabb megoldás egy bontott motor főkábel és egy évjáratba cm3 ba azonos ECU beszerelése lenne az üdvözítő megoldás.
Köszönöm!
Valószínű, hogy jövő hónapban kicserélem-kicseréltem. Amúgy megy a gép, csak sajnálom a rántásoknál, ill előzésnél kellemetlen és gondolom semminek sem tesz jót. Fogyasztásáról nem tudom mit gondoljak, 8,5 városon kívül, max 140 de lendületes vezetés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 20:46:00 »

Neked akkor MKI van? A 93 kezdetből gondolom, a 96 zavart meg. Egyébként azokon is ugyanaz a légtömegmérő mindegyik 4 hengeres motoron
Bocs, tényleg elfelejtettem mondani, hogy MKI. Asszem elindulok az egyszűbb oldalról. Lecserélem a benzinszűrőt, ha nem segít belenézünk a kipuff rendszerbe is. Ha megvan a megoldás megírom. Addig is mindenkinek köszönöm a segítséget.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 20:55:00 »

Bocs, tényleg elfelejtettem mondani, hogy MKI. Asszem elindulok az egyszűbb oldalról. Lecserélem a benzinszűrőt, ha nem segít belenézünk a kipuff rendszerbe is. Ha megvan a megoldás megírom. Addig is mindenkinek köszönöm a segítséget.
és a gyertyák is megérnek egy kis tisztitást Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 21:08:00 »

és a gyertyák is megérnek egy kis tisztitást Wink
Gyertyát nem szabad fémszálas kefével tisztogatni!!! Lemoshatod az esetleges kormot lerakódásokat benzinnel és műanyaag szálas kefével, ecsettel pucolhatod. Az alu blokk miatt nem kerülhet bele fémforgács azért platina érintkezős a gyertya!
Szerintem is szívóoldalt tisztogasd meg a perem alatt is, maf átmosás karburátor tisztítóval. Új légszűrő, "T" elem ellenörzés, összes vákumcső ellenöriz, csatlakozok WD40be megáztatva. Ha van impulzuslevegő szűrő abban betétcsere.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 21:12:00 »

Gyertyát nem szabad fémszálas kefével tisztogatni!!! Lemoshatod az esetleges kormot lerakódásokat benzinnel és műanyaag szálas kefével, ecsettel pucolhatod. Az alu blokk miatt nem kerülhet bele fémforgács azért platina érintkezős a gyertya!
Szerintem is szívóoldalt tisztogasd meg a perem alatt is, maf átmosás karburátor tisztítóval. Új légszűrő, "T" elem ellenörzés, összes vákumcső ellenöriz, csatlakozok WD40be megáztatva. Ha van impulzuslevegő szűrő abban betétcsere.
apropó, első ajtókba szted befér a 8 cm mély hangszóró?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 21:44:00 »

Gyertyát nem szabad fémszálas kefével tisztogatni!!! Lemoshatod az esetleges kormot lerakódásokat benzinnel és műanyaag szálas kefével, ecsettel pucolhatod. Az alu blokk miatt nem kerülhet bele fémforgács azért platina érintkezős a gyertya!
Szerintem is szívóoldalt tisztogasd meg a perem alatt is, maf átmosás karburátor tisztítóval. Új légszűrő, "T" elem ellenörzés, összes vákumcső ellenöriz, csatlakozok WD40be megáztatva. Ha van impulzuslevegő szűrő abban betétcsere.
Nagyjából értem a főcspás irányát, de két dolog nem tiszta. Hogy is van pontosan ez a légszűrő T elem és az impulzuslevegő szűrő. Ha szépen megkérlek, kifejted nekem egy kicsit részletesen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 22:00:00 »

Nagyjából értem a főcspás irányát, de két dolog nem tiszta. Hogy is van pontosan ez a légszűrő T elem és az impulzuslevegő szűrő. Ha szépen megkérlek, kifejted nekem egy kicsit részletesen
Levegőrendszer pucolásról itt találsz egy cikket. Impulzuslevegő szűrő akkor van ha a tűzfalon lévő lemeztartón - pillangószelep mögött - 3 doboz van. Az impulzus szűrőház a termosztát alatti részen található alulről két Torx csavar fogja a fedelet abba van a szűrője. A Légszűrő az aksi mögött abban a nagy fekete dobozba van. A "T" elem a trafó alatt van - gumiból készül és elrepedhet, alapjárati gondokat okoz kb 500Ft egy új.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2007.06.15 péntek, 08:45:00 »

apropó, első ajtókba szted befér a 8 cm mély hangszóró?
Murmucka, azt én nem tudom
de: autóhifiszervízben szereltettem az első hangszórókat, hangszóró be, ablakot próbálom lehúzni, de nem megy, szólok a szerelőnek, a mellékelt kiemelőkerettel visszarakva, az ablak lemegy, öröm és bódottá, de nem ment vissza a kárpit, úgyhogy egy kisebb sorozatú hangszóró lett berakva, de megnyugtattak, hogy a hátsó ajtóba be fog férni az eredetileg eltervezett
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2007.06.15 péntek, 09:00:00 »

Murmucka, azt én nem tudom
de: autóhifiszervízben szereltettem az első hangszórókat, hangszóró be, ablakot próbálom lehúzni, de nem megy, szólok a szerelőnek, a mellékelt kiemelőkerettel visszarakva, az ablak lemegy, öröm és bódottá, de nem ment vissza a kárpit, úgyhogy egy kisebb sorozatú hangszóró lett berakva, de megnyugtattak, hogy a hátsó ajtóba be fog férni az eredetileg eltervezett
thanx. megpróbálom, remélem a 8 cm még elmegy. Ha nem, csere kisebbre.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2007.06.15 péntek, 09:05:00 »

thanx. megpróbálom, remélem a 8 cm még elmegy. Ha nem, csere kisebbre.
a Mediamarkt-ban még program is van, amely elvileg minden autótípust ismer, de csak elvileg
 
megéri szervízben beszerezni, ott be is rakják, és nem biztos, hogy többe is kerül
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2007.06.15 péntek, 09:07:00 »

a Mediamarkt-ban még program is van, amely elvileg minden autótípust ismer, de csak elvileg
 
megéri szervízben beszerezni, ott be is rakják, és nem biztos, hogy többe is kerül
az lesz, mer ha nagy legalább kicserélik. Hátsó ajtókba nem rakok, kalaptartóba szereltettem 2 db 6''*9'' ovál pioneert, az igy pont elég lesz Smiley)))
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2007.06.15 péntek, 09:53:00 »

vki! ha a hidrotőkék kezdenek elszaródni, akkor fogyaszthat több olajat a gép? 1000 km/ 2-2,5 dl olaj körül megy el, igaz azért húzom elég sokszor 5000 fölé.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2007.06.15 péntek, 13:26:00 »

vki! ha a hidrotőkék kezdenek elszaródni, akkor fogyaszthat több olajat a gép? 1000 km/ 2-2,5 dl olaj körül megy el, igaz azért húzom elég sokszor 5000 fölé.
Meg hát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2007.06.15 péntek, 13:43:00 »

vki! ha a hidrotőkék kezdenek elszaródni, akkor fogyaszthat több olajat a gép? 1000 km/ 2-2,5 dl olaj körül megy el, igaz azért húzom elég sokszor 5000 fölé.
Szerintem nem szabad több olajat enni olyankor.
Viszont ha nincs benne elég, akkor szarakodhat a hidrotőke. Milyen olajjal jársz?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2007.06.15 péntek, 13:57:00 »

Szerintem nem szabad több olajat enni olyankor.
Viszont ha nincs benne elég, akkor szarakodhat a hidrotőke. Milyen olajjal jársz?
Ford formula E 5w30, bár most reggel néztem, hogy tök hideg motor mellett a minimum szint alatt van 2 mm-el. Már vettem is olajat, megy bele. igazából nagyon nem zavar a dolog, havonta eccer pótlok 2-3 dl-t oszt kész
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2007.06.15 péntek, 13:59:00 »

Meg hát
látod, az viszont jó érzés, hogy sokmindenkiben nyomott hagyott a kocsi Tongue
Jövőre indulok 1,8 kategóriába, hogy kicsit oda is kelljen lépnem neki
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2007.06.15 péntek, 14:09:00 »

Ford formula E 5w30, bár most reggel néztem, hogy tök hideg motor mellett a minimum szint alatt van 2 mm-el. Már vettem is olajat, megy bele. igazából nagyon nem zavar a dolog, havonta eccer pótlok 2-3 dl-t oszt kész
Nekem egyszer nagyon sok olaj hiányzott belőle (nem 2-3 deci, hanem pont a fele), olajnyomás volt, pályán jöttem szépen vele, csak megálltam, és csörgött. Olaj bele, nagygázzal Pesttől Füzesabonyig az M3mon, és mire odaértem a csörgés is megszünt.
Én a hangszórókiemelő keretet 19 milis MDF lapból csináltam. 16os van mindegyik ajtóba, darabonként 60W-tal küldöm neki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2007.06.15 péntek, 14:10:00 »

Hululi! Akinek van tapasztalata erről: MKI első ajtókba 8 cm mély hangszórók beférnek, anélkül, hogy az üveghez érnének
Én a munkahelyemen csináltattam keretet hangszóróhoz.Bevittem mintának a médiás műanyagot  és fából csináltak kb. 3-szor olyan vastagot,a hangszóró helyét méretre kivágták nekem csak a rögzítőcsavarok helyét kellett kifúrni.Igaz,nem ovál hanem kerek de ez nem zavar.Minden gond nélkül befért és úgy láttam még van hely a kárpit és a hangszóró között.Az ablak meg végképp nem okoz problémát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2007.06.15 péntek, 14:13:00 »

Nekem egyszer nagyon sok olaj hiányzott belőle (nem 2-3 deci, hanem pont a fele), olajnyomás volt, pályán jöttem szépen vele, csak megálltam, és csörgött. Olaj bele, nagygázzal Pesttől Füzesabonyig az M3mon, és mire odaértem a csörgés is megszünt.
Én a hangszórókiemelő keretet 19 milis MDF lapból csináltam. 16os van mindegyik ajtóba, darabonként 60W-tal küldöm neki.
Ja, ez a régi mondeommal volt.
Ez olyan mint a Doxa.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2007.06.15 péntek, 15:43:00 »

Tudja valaki,hogy hol találom a centrálzár vezérlő elektronikát? Riasztó, és kettőszárás nélküli központizárról van szó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2007.06.16 szombat, 16:00:00 »

Tudja valaki,hogy hol találom a centrálzár vezérlő elektronikát? Riasztó, és kettőszárás nélküli központizárról van szó.
Nincs vezérlő csak a motorok, Azért nézz be a kesztyűtartó mögé ha van akkor itt az ECU előtt egy tartón
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2007.06.16 szombat, 16:40:00 »

Nincs vezérlő csak a motorok, Azért nézz be a kesztyűtartó mögé ha van akkor itt az ECU előtt egy tartón
Szia Fusim!
Nincs esetleg kapcsolásid a centrálzárról,ami nem kettőszárásos (mert olyan kapcsolásim van)? A riaszó távkapcsolójával szeretném vezérelni a centrált.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2007.06.16 szombat, 17:11:00 »

tud valaki ajanlani egy jo szervízt/honlapot, ahol tudok venni az elsárgult lá,páim helyett normálisakat előre? mennyibe kerül kb kicserélni, valamint megéri e ha nem csak prizmát veszek, hanem azt amelyik prizma nélkül is jo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2007.06.16 szombat, 18:36:00 »

Szia Fusim!
Nincs esetleg kapcsolásid a centrálzárról,ami nem kettőszárásos (mert olyan kapcsolásim van)? A riaszó távkapcsolójával szeretném vezérelni a centrált.
Sajna nekem sincs rajzom, de OEM riasztót rá lehet kötni kicsi méricskélés után. Talán Tade kötött be mostanában, nekem már 2km extra vezeték van az automba és nem dokumentáltam amikor bekerült. A kulcs a zármotor vezérlés 4 érintkezős csati az ajtóban. Lekapod a doorcardot és megkeresed a zármotor csatit. A fülkébe, mondjuk a kormány alatt kiméred a kábelekot hova jönnek be. Van egy állandó + - és a nyitáshoz küldeni kell harmadik lábra +12V ot a záráshoz a negyedik lábra szintén +12V. Nem egy ördögi feladat, MoniKA FordKA-jába talin bekötöttem egy ilyen távbigyót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2007.06.16 szombat, 18:38:00 »

tud valaki ajanlani egy jo szervízt/honlapot, ahol tudok venni az elsárgult lá,páim helyett normálisakat előre? mennyibe kerül kb kicserélni, valamint megéri e ha nem csak prizmát veszek, hanem azt amelyik prizma nélkül is jo
pl www.nagyuto.hu prizma darabja 3.5-4K a vésett üveg gyári 13K. Utángyártott Cromaxnál van 7-8K /db
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2007.06.16 szombat, 19:14:00 »

Sajna nekem sincs rajzom, de OEM riasztót rá lehet kötni kicsi méricskélés után. Talán Tade kötött be mostanában, nekem már 2km extra vezeték van az automba és nem dokumentáltam amikor bekerült. A kulcs a zármotor vezérlés 4 érintkezős csati az ajtóban. Lekapod a doorcardot és megkeresed a zármotor csatit. A fülkébe, mondjuk a kormány alatt kiméred a kábelekot hova jönnek be. Van egy állandó + - és a nyitáshoz küldeni kell harmadik lábra +12V ot a záráshoz a negyedik lábra szintén +12V. Nem egy ördögi feladat, MoniKA FordKA-jába talin bekötöttem egy ilyen távbigyót.
Köszi szépen!
Ez nem tűnik bonyolultnak. Ki fogom próbálni. Remélem nem csinálok zárlatot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2007.06.16 szombat, 20:28:00 »

Alapjárati motort merre keressem?Hogy néz ki?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2007.06.16 szombat, 20:52:00 »

Alapjárati motort merre keressem?Hogy néz ki?
Szia!
A szivósornál találod.Mondinál nem nagyon szokott  
bedögleni.cromax
Így néz ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2007.06.16 szombat, 21:04:00 »

Szia!
A szivósornál találod.Mondinál nem nagyon szokott  
bedögleni.cromax
Így néz ki.
Szia!Ma hoztuk el a kiszerelt motort és ezt keresik belőle.Köszi a segítséget!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2007.06.16 szombat, 22:09:00 »

A Bátyám autóján kuplungot cseréltek(MKI 2,0). Azóta kicsit megnövekedett a fogyasztása, és talán nem is megy annyira. Most a városi fogyija felment 19l-re, ami korábban még 14l-nél is soknak nézett ki. Kivillogtattuk a hibatárolót, és rögtön a (mégcsak nem is a tárolóból) 337, és 336 jött ki. Az előbbi az EGPD szenzor, vagy EGR szelep, a másik pedig, hogy túl nagy a kipufogó gáz nyomása. Az EGR-t ledugózom, ez utóbbira mi lehet a megoldás? A zöldkártyán sem tudták átrugdosni gondolom, hogy ezek miatt pár hónapja...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 08:35:00 »

A Bátyám autóján kuplungot cseréltek(MKI 2,0). Azóta kicsit megnövekedett a fogyasztása, és talán nem is megy annyira. Most a városi fogyija felment 19l-re, ami korábban még 14l-nél is soknak nézett ki. Kivillogtattuk a hibatárolót, és rögtön a (mégcsak nem is a tárolóból) 337, és 336 jött ki. Az előbbi az EGPD szenzor, vagy EGR szelep, a másik pedig, hogy túl nagy a kipufogó gáz nyomása. Az EGR-t ledugózom, ez utóbbira mi lehet a megoldás? A zöldkártyán sem tudták átrugdosni gondolom, hogy ezek miatt pár hónapja...
Lehet, hogy a katalizátor kezd eltömődni.
Túl nagy a kipuf. gáz nyomása a kat előtt az dobhat ilyen kódokat.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 09:40:00 »

Lehet, hogy a katalizátor kezd eltömődni.
Túl nagy a kipuf. gáz nyomása a kat előtt az dobhat ilyen kódokat.
Ezek szerint ezért volt nagy a CO is a ződkártyán. Ugyi?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 12:56:00 »

Ezek szerint ezért volt nagy a CO is a ződkártyán. Ugyi?
Sajnos a gáz elemzés részét nem ismerem. :-(
Amit viszont kérdeznék, hogy sikerült megtalálnotok a katalizátor ellennyomás mérőpontot?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 13:53:00 »

Sajnos a gáz elemzés részét nem ismerem. :-(
Amit viszont kérdeznék, hogy sikerült megtalálnotok a katalizátor ellennyomás mérőpontot?
Nem. Van olyan is?Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 15:47:00 »

Sajnos a gáz elemzés részét nem ismerem. :-(
Amit viszont kérdeznék, hogy sikerült megtalálnotok a katalizátor ellennyomás mérőpontot?
Ha van trapéz diagnosztikai csatlakozó akkor lehet mérni mindenfélét.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 22:32:00 »

Ha van trapéz diagnosztikai csatlakozó akkor lehet mérni mindenfélét.
Van!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 15:08:00 »

Sajnos a gáz elemzés részét nem ismerem. :-(
Amit viszont kérdeznék, hogy sikerült megtalálnotok a katalizátor ellennyomás mérőpontot?
júúújjj de régen láttalak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 17:28:00 »

Én is téged/titeket.
Néha benézek, de inkább csak olvasgatni szoktam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2007.06.19 kedd, 15:10:00 »

Én is téged/titeket.
Néha benézek, de inkább csak olvasgatni szoktam.
Te vagy a nagy testvér?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2007.06.19 kedd, 17:17:00 »

fusim, mennyiért adod el a kormányt?(képes fórumon láttam) parás kicserélni a régvl? légzsákot átrakn esélytlen gondolom
köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2007.06.19 kedd, 18:35:00 »

olvastam a cikked a főoldalon a cseréről.  
már csak az a kérdés, hogy mennyiért adod oda nekem a kormányt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.