Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:25:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5255888 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 14:03:44 »

Tödi,
az olajfogyasztás szagolgatásában lehet valami, de ha azt vesszük, hogy egy Trabant 601 Special V2-es motorja 1000km-en kb. 100 liter benzint fogyaszt, és az ehhez adott 2T olaj 1:25 aránynál 40 liter, 1:40-nél pedig 25 liter, DE itt az 1000 kilométerenkénti 0,5-1 liter olajfogyasztást tekintjük betegesnek, ami alatta marad a 25 liternek is

meg még: a kipufogógáz szagolgatását felhevült katalizátornál kell végezni, ilyenkor szagtalan párás gőzt lehet érezni, míg hideg motornál elég büdöset
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 14:56:21 »

Na, megvagytok tük es, tesókáim  Tongue

Pedig most akartam lefoglalni a nevedet, aztán jó pénzért árulni Tongue:P:P

mf1
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 15:07:57 »

misi107!

........
Azt elárulná valaki,hogy mit kell beállítani ahhoz,hogy a topic,legutolsó hozzászólása legyen felül,ne a 2003-as?

misi107, a fórum help topicban írta asszem scratch, hogy kell. "Profil szerkesztése" - "kinézet és elrendezés" - ucsó két négyzetet bepipálni. Nekem így műxik. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007.07.26 csütörtök, 15:30:43 írta Joe » Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 15:09:48 »

misi107!

........
Azt elárulná valaki,hogy mit kell beállítani ahhoz,hogy a topic,legutolsó hozzászólása legyen felül,ne a 2003-as?

misi107, a fórum help topicban írta asszem scratch, hogy kell. "Profil szerkesztése" - "kinézet és elrendezés" - ucsó két négyzetet bepipálni. Nekem így műxik. Smiley

Ezt a misi107 választ valahogy elintéztem formailag... ... ... vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
kiskár
Vendég
« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 19:47:28 »

Nincs valakinek egy fotója/ábrája a vákum csövekröl?

A hercog féle könyvbe van jó rajz a csövekről - egr környékről.

Köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2007.07.26 csütörtök, 21:46:17 »

misi107!

........
Azt elárulná valaki,hogy mit kell beállítani ahhoz,hogy a topic,legutolsó hozzászólása legyen felül,ne a 2003-as?

misi107, a fórum help topicban írta asszem scratch, hogy kell. "Profil szerkesztése" - "kinézet és elrendezés" - ucsó két négyzetet bepipálni. Nekem így műxik. Smiley

Ezt a misi107 választ valahogy elintéztem formailag... ... ... vigyor3
Köszi,próbálom!Kicsit még fura ez az egész...de jó lesz.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 11:23:44 »

Jónapot!
Na eljutottam odaig is, hogy megvettem a gyári jobb első sárvédőt (a régi, sérült rozsdás helyére), és a hetekben lesz fényezve, cserélve. Van vkinek tapasztalata, hogy mit kell kiszedni? Ránézésre indexen és doblemezen kívül semmit, ugye lökhárító maradhat?
Köszi!

És mégvalami, most jutott eszembe! Ha valakinek már volt/vagy tudja mibe van/érdemes-e:
Szeretném kicsit felújítani motort is, elég sok olajat eszik már, és gondoltam rá, hogy egy motorgenerál (újragyűrűzés...stb) nem ártana, no meg még sokáig élhet így Smiley Tapasztalat/javaslat?
« Utoljára szerkesztve: 2007.07.30 hétfő, 11:40:40 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 12:24:15 »

Jónapot!
Na eljutottam odaig is, hogy megvettem a gyári jobb első sárvédőt (a régi, sérült rozsdás helyére), és a hetekben lesz fényezve, cserélve. Van vkinek tapasztalata, hogy mit kell kiszedni? Ránézésre indexen és doblemezen kívül semmit, ugye lökhárító maradhat?
Köszi!

És mégvalami, most jutott eszembe! Ha valakinek már volt/vagy tudja mibe van/érdemes-e:
Szeretném kicsit felújítani motort is, elég sok olajat eszik már, és gondoltam rá, hogy egy motorgenerál (újragyűrűzés...stb) nem ártana, no meg még sokáig élhet így Smiley Tapasztalat/javaslat?

Szerintem le kell venned a lökhárítót is.Van a belső részén egy pöcök amit be kell akasztani a lemezbe.Bár lehet,hogy ettől le tudod venni,de én a helyedben nem feszíteném.4 csavarral többet kell kitekerni...A műanyag doblemez a kerékívnél műanyag csavarokkal van rögzítve.Abból valószínű újakat kell venned.Én csak roncsolásos módszerrel tudtam kiszedni.Ajánlom helyette a fém csavar+betét párosítást v. sima patentokat.
Naplózva
kalsa
Vendég
« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2007.07.30 hétfő, 21:41:17 »

Sziasztok Mondisok lenne egy kérdésem,hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel.
MK1 2000-es automata Mondi azt csinálja,hogy gáz adásra(alapjáratból) nem reagál.Menet közben gáz elvétel után,vagy induláskor csi-
nálja,szerencsére ritkán,van amikor 1-2 ezer Km-en át nem,de van ,hogy 50 Km-en 3X is.Kipróbáltam ,hogy ilyenkor a váltót N-be téve
reagál a gázadásra.Menet közben,normálisan vált és amíg nem engedem fel a gázt ez a jelenség nem tapasztalható.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2007.07.31 kedd, 20:45:31 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2007.07.31 kedd, 21:12:30 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Hibakód villogtatócsati van? ha nincs gyártható rá a nagycsati bővítésével. Hátha dob vlami hibakdot
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:16:15 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Hibakód villogtatócsati van? ha nincs gyártható rá a nagycsati bővítésével. Hátha dob vlami hibakdot
Szia!Legutoljára a MAF-ot adta ki hibának.Kipróbáltuk az enyémet de semmi változás.Előtte az EGR-t azt meg akkor kicserélték.Akkor sem volt változás.Kipróbáltuk a tűzfalon a mágnes kütyük helyett másikat és maradt minden ugyanaz.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:21:26 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Hibakód villogtatócsati van? ha nincs gyártható rá a nagycsati bővítésével. Hátha dob vlami hibakdot
Szia!Legutoljára a MAF-ot adta ki hibának.Kipróbáltuk az enyémet de semmi változás.Előtte az EGR-t azt meg akkor kicserélték.Akkor sem volt változás.Kipróbáltuk a tűzfalon a mágnes kütyük helyett másikat és maradt minden ugyanaz.

Most van hibakód? Talán lambda szonda, vagy repedt kipuff leömlő?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2007.07.31 kedd, 22:23:10 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Hibakód villogtatócsati van? ha nincs gyártható rá a nagycsati bővítésével. Hátha dob vlami hibakdot
Szia!Legutoljára a MAF-ot adta ki hibának.Kipróbáltuk az enyémet de semmi változás.Előtte az EGR-t azt meg akkor kicserélték.Akkor sem volt változás.Kipróbáltuk a tűzfalon a mágnes kütyük helyett másikat és maradt minden ugyanaz.

Most van hibakód? Talán lambda szonda, vagy repedt kipuff leömlő?
Leömlőt elfelejtettem megnézni,a lambdaszondát viszont kicserélték.Azt is kiadta egyszer hibásnak.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2007.08.03 péntek, 19:51:03 »

Na szóval! Kicserélték a klímahűtőmet, csöveket, feltöltötték gázzal. Van olyan hideg, hogy deresedik a hajam. De ma, mikor bekapcsoltam, nem jött a hideg. Ideg belém állt. Megérkezvén a célhoz, motorházat kinyitottam, klímát bekapcsoltam. Venti egyből kapcsolt, fordulatszám emelkedett, egyszercsak, egy kis katt, mintha valami pont akkor kapcsolt volna be. Jött is a hideg, azóta is faszán működik, de nem merem kikapcsolni. Mi lehet a bibi, és mennyire lehet zsebbenyúlós? Remélem valami kicsi gebasz csak.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2007.08.07 kedd, 09:52:21 »

Na szóval! Kicserélték a klímahűtőmet, csöveket, feltöltötték gázzal. Van olyan hideg, hogy deresedik a hajam. De ma, mikor bekapcsoltam, nem jött a hideg. Ideg belém állt. Megérkezvén a célhoz, motorházat kinyitottam, klímát bekapcsoltam. Venti egyből kapcsolt, fordulatszám emelkedett, egyszercsak, egy kis katt, mintha valami pont akkor kapcsolt volna be. Jött is a hideg, azóta is faszán működik, de nem merem kikapcsolni. Mi lehet a bibi, és mennyire lehet zsebbenyúlós? Remélem valami kicsi gebasz csak.

Relék, biztosítékok, csatlakozók renben?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Haynau
Vendég
« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2007.08.07 kedd, 16:04:12 »

Sziasztok!
Mondeo 96-os benzinesem van, akksit kellett cserélnem, mert meghalt!
Valahol hallottam, hogy van valamiféle "felprogramozása" a kocsinak, amit meg kellene csináljak. Igaz ez? Ha igen, mit kell tegyek?
Köszi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2007.08.07 kedd, 16:17:38 »

Sziasztok!
Mondeo 96-os benzinesem van, akksit kellett cserélnem, mert meghalt!
Valahol hallottam, hogy van valamiféle "felprogramozása" a kocsinak, amit meg kellene csináljak. Igaz ez? Ha igen, mit kell tegyek?
Köszi!

Beröffented a mocit és megvárod míg üzemmeleg lesz alapjáraton(3-5perc). Adsz egy köver gázfröccsöt és megtartod 3 percig 1250 es fordulaton, ha ez megvan mész egy lendületes kört 8km -t minden sebességbe végigkapcsolva kicsi huzatásokkal. Motorcraft, vagy Exide vagy Hopecke aksit vegyél bele
Naplózva
cptcook
Vendég
« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2007.08.07 kedd, 20:42:00 »

Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy
MOTORCRAFT
11000 12V USA 
93BB 3B 4M06D

feliratú önindítóhoz hol lehet bronzkeféket vagy bronzkefe sort venni? Feladta a küzdelmet, kiszereltem, szétszedtem és a kopott keféken kívül semmi más baja nincs.
Az önindító egy 95-ös 2.0 l-es automata MK I Mondiban szolgált.
Szívesen megkímélném magam sok 10k HUF kiadástól.
Egy csomó helyen kerestem már, de csak BOSCH-hoz találtam alkatrészeket.
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv.: cptcook
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2007.08.07 kedd, 20:45:59 »

Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy
MOTORCRAFT
11000 12V USA 
93BB 3B 4M06D

feliratú önindítóhoz hol lehet bronzkeféket vagy bronzkefe sort venni? Feladta a küzdelmet, kiszereltem, szétszedtem és a kopott keféken kívül semmi más baja nincs.
Az önindító egy 95-ös 2.0 l-es automata MK I Mondiban szolgált.
Szívesen megkímélném magam sok 10k HUF kiadástól.
Egy csomó helyen kerestem már, de csak BOSCH-hoz találtam alkatrészeket.
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv.: cptcook

Cromax, nagyautó, vagy fervill KFT be beviszed a mintát és adnak
Naplózva
Haynau
Vendég
« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2007.08.07 kedd, 20:52:15 »

Köszi szépen!  Ha lesz kis időm megcsinálom. Az az érdekes, hogy pár szerelőt megkérdeztem, egyik se hallott róla, a kocsi előző gazdája se csinálta meg soha, észrevehető változást várhatok utánna?
Ja bocs, most látom nem derül ki miről van szó! Az 5843-as kérdést tettem föl, csak valszeg nem jó helyen reagáltam...
« Utoljára szerkesztve: 2007.08.07 kedd, 20:55:39 írta Haynau » Naplózva
cptcook
Vendég
« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2007.08.07 kedd, 21:12:25 »


"Cromax, nagyautó, vagy fervill KFT be beviszed a mintát és adnak"

Köszi! Megpróbálom.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2007.08.08 szerda, 06:15:37 »

Köszi! Megpróbálom.
http://www.kelle.hu/
Itt is rápróbálhatsz, viszonylag mindenük van raktáron, ami autóvillamosság.
Naplózva
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2007.08.08 szerda, 14:12:24 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Alapjarati motor tisztitas? Pillangoszelep pucolas?
Naplózva
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2007.08.08 szerda, 14:19:32 »

Eldobom az agyam az igen tisztelt mérnök uraktól: Microcat-ben nincs benne, hogy milyen tömítés kell az egyik klímacsőhöz, csak odaírták, hogy a 8 különböző fajtából "szükség szerint használandó". Angry Az már csak mellékes, hogy szállítás 1 hét múlva ... Szóval akinek esetleg cserélték a magasnyomású folyadékcső (hűtőtől adagoló felé) tömítését és még tudja is, hogy hány mm-es volt (vagy megvan a számla, azon talán rajta van), az légyszi ne tartsa magában az infót worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2007.08.08 szerda, 14:34:32 »

Eldobom az agyam az igen tisztelt mérnök uraktól: Microcat-ben nincs benne, hogy milyen tömítés kell az egyik klímacsőhöz, csak odaírták, hogy a 8 különböző fajtából "szükség szerint használandó". Angry Az már csak mellékes, hogy szállítás 1 hét múlva ... Szóval akinek esetleg cserélték a magasnyomású folyadékcső (hűtőtől adagoló felé) tömítését és még tudja is, hogy hány mm-es volt (vagy megvan a számla, azon talán rajta van), az légyszi ne tartsa magában az infót worship

Ezért vittem Petrányiékhoz javítani a verdát ott a szerkocsin van mindenféle cucc csak alkalmazni kell. Klímacső csere(hozott anyagbol) klímaolaj és gáz potlás (50dkg) brutto 12210Ft
Naplózva
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2007.08.08 szerda, 14:51:50 »

Ezért vittem Petrányiékhoz javítani a verdát

Sajnos nem arrafele lakok Sad Most kiszedetem a régi tömítést és meglátom, melyikhez passzol legjobban. A szelep meg 5 végigkérdezett kereskedés szerint megszűnt, amire mondtad, hogy érdemes cserélni. Szerencsére a Cromaxnál még létezik.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2007.08.08 szerda, 15:00:56 »

Ezért vittem Petrányiékhoz javítani a verdát

Sajnos nem arrafele lakok Sad Most kiszedetem a régi tömítést és meglátom, melyikhez passzol legjobban. A szelep meg 5 végigkérdezett kereskedés szerint megszűnt, amire mondtad, hogy érdemes cserélni. Szerencsére a Cromaxnál még létezik.

Pár hónapja volt a műtét V6 hoz nem rendelhető de a zetechez vagy TD hez van
Naplózva
cptcook
Vendég
« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2007.08.08 szerda, 15:58:44 »

Köszi! Megpróbálom.
http://www.kelle.hu/
Itt is rápróbálhatsz, viszonylag mindenük van raktáron, ami autóvillamosság.

Köszi, a Kelle nagyon bejött, valóban rengeteg cuccuk van raktáron. Vettem kefe garnitúrát 2380 HUF-ért, összaeraktam, prima lett.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2007.08.08 szerda, 16:11:52 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Alapjarati motor tisztitas? Pillangoszelep pucolas?
Szia!Ezen a verdán már majdnem mindent kicseréltettek a különböző szerelők.Az alapjárati motort is.Többit lásd visszább.Végül is az alapgond az,hogy össze-vissza kapcsolgat az EGR.De,hogy mitől azt lenne jó tudni.Én nem jöttem rá.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2007.08.08 szerda, 16:27:58 »

Szia!Ezen a verdán már majdnem mindent kicseréltettek a különböző szerelők.Az alapjárati motort is.Többit lásd visszább.Végül is az alapgond az,hogy össze-vissza kapcsolgat az EGR.De,hogy mitől azt lenne jó tudni.Én nem jöttem rá.

Dugózzátok le EGRt - kipuff leömlőn repedést néztétek?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2007.08.08 szerda, 16:29:32 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Alapjarati motor tisztitas? Pillangoszelep pucolas?
Szia!Ezen a verdán már majdnem mindent kicseréltettek a különböző szerelők.Az alapjárati motort is.Többit lásd visszább.Végül is az alapgond az,hogy össze-vissza kapcsolgat az EGR.De,hogy mitől azt lenne jó tudni.Én nem jöttem rá.

misi107,
az EGR-t szerelgetve arra jöttem rá, hogy ha az EGR-től a motorhoz menő vezeték szét van szedve, akkor a motor olyan falslevegőt szív, hogy egyáltalán nincs alapjárat, ha nem húzom a gázkart kézzel, akkor le is áll a motor, neked ez a jelenség lehet, csak nem ekkora mértékben

az EGR kapcsolgatását honnan veszed észre? mert hogy olyan kismennyiségű füstöt enged be vagy zár el, hogy az nem oszt és nem szoroz, inkább falslevegőt enged be néha

dugózd le teljesen a szelepet, az mk1 emiatt még nem haragszik meg annyira, hogy hazatérő üzemmódba kapcsoljon
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2007.08.08 szerda, 16:31:38 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Alapjarati motor tisztitas? Pillangoszelep pucolas?
Szia!Ezen a verdán már majdnem mindent kicseréltettek a különböző szerelők.Az alapjárati motort is.Többit lásd visszább.Végül is az alapgond az,hogy össze-vissza kapcsolgat az EGR.De,hogy mitől azt lenne jó tudni.Én nem jöttem rá.

A tűzfalon van az EGDP és egy relé azok vezérlik az EGR-t talán azok..
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2007.08.08 szerda, 18:40:23 »

Sziasztok szakemberek!A következő a szitu:2.0,mk1,1994. automata váltós.Nem volt alapjárata ill. ugrált összevissza.T elem nem ért el a csatlakozóig-a T hosszú szára-megtoldottuk,javult.EGR szelep zsír új,MAF-ból másik kipróbálva.Pill. szelep alatt a vákumcső csatlakozások kitisztítva.Most beáll az alapjárat de csak kb.600-as fordulatra ha le van húzva az EGR-ről a vákumcső.Visszadugva megint jár összevissza amíg nagynehezen beáll.Mit kell még megnézni?

Alapjarati motor tisztitas? Pillangoszelep pucolas?
Szia!Ezen a verdán már majdnem mindent kicseréltettek a különböző szerelők.Az alapjárati motort is.Többit lásd visszább.Végül is az alapgond az,hogy össze-vissza kapcsolgat az EGR.De,hogy mitől azt lenne jó tudni.Én nem jöttem rá.

A tűzfalon van az EGDP és egy relé azok vezérlik az EGR-t talán azok..
Szia!Kipróbáltuk az enyémekkel,semmi változás...megcseréltük a gyújtáskábelt,trafót,injektort,mindig ugyanaz...esetleg az automata váltó nem kavarhat bele?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2007.08.08 szerda, 21:07:14 »

Szia!Kipróbáltuk az enyémekkel,semmi változás...megcseréltük a gyújtáskábelt,trafót,injektort,mindig ugyanaz...esetleg az automata váltó nem kavarhat bele?
Automatánál van egy EDIS modul de pontosan nem tudom mi a funkciója VSS től és a váltókar poziciójáról kitudja honnan is gyüjt infokat és be is avatkozik szerintem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2007.08.08 szerda, 21:29:23 »

Szia!Kipróbáltuk az enyémekkel,semmi változás...megcseréltük a gyújtáskábelt,trafót,injektort,mindig ugyanaz...esetleg az automata váltó nem kavarhat bele?
Automatánál van egy EDIS modul de pontosan nem tudom mi a funkciója VSS től és a váltókar poziciójáról kitudja honnan is gyüjt infokat és be is avatkozik szerintem.
Húha,na ez nekem már magas...
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 14:41:32 »

Szia!Kipróbáltuk az enyémekkel,semmi változás...megcseréltük a gyújtáskábelt,trafót,injektort,mindig ugyanaz...esetleg az automata váltó nem kavarhat bele?
Automatánál van egy EDIS modul de pontosan nem tudom mi a funkciója VSS től és a váltókar poziciójáról kitudja honnan is gyüjt infokat és be is avatkozik szerintem.
Húha,na ez nekem már magas...

Van még egy tippem. Valahol van egy szabályzó rendeszer ami a kormány elfordításakor az alapjáratot növeli. Talán az... azt hiszem valamelyik főoldali cikkben olvastam róla.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 14:42:54 »

Szia!Kipróbáltuk az enyémekkel,semmi változás...megcseréltük a gyújtáskábelt,trafót,injektort,mindig ugyanaz...esetleg az automata váltó nem kavarhat bele?
Automatánál van egy EDIS modul de pontosan nem tudom mi a funkciója VSS től és a váltókar poziciójáról kitudja honnan is gyüjt infokat és be is avatkozik szerintem.
Húha,na ez nekem már magas...

Van még egy tippem. Valahol van egy szabályzó rendeszer ami a kormány elfordításakor az alapjáratot növeli. Talán az... azt hiszem valamelyik főoldali cikkben olvastam róla.

Az dob hibakódot rögtön ha gond van vele - általában a kábel törik meg a csatinál.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 14:46:41 »

nekem is kéne némi jótanács. Fejembe vettem hogy megragasztom az utastéri levegő beömlő lamellákat. Kivettem az egész cuccot de a lamellákhoz csak úgy férek ha leveszem róla a mögöttük lévő műanyag dobozokat. de azok ragsztva vannak. Olyan érzésem van mintha már lett volna berhelve. Ha csinált már valaki ilyet megköszönném a jótanácsokat.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 15:08:17 »

nekem is kéne némi jótanács. Fejembe vettem hogy megragasztom az utastéri levegő beömlő lamellákat. Kivettem az egész cuccot de a lamellákhoz csak úgy férek ha leveszem róla a mögöttük lévő műanyag dobozokat. de azok ragsztva vannak. Olyan érzésem van mintha már lett volna berhelve. Ha csinált már valaki ilyet megköszönném a jótanácsokat.

Felesleges vesződség a ragasztás, az igazi megoldás a felső keret cseréje MKII re - leírás a főoldalon "Tuning" menüpont alatt
Naplózva
robbie
Vendég
« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 16:56:54 »

HALI MINDENKINEK!

Van valakinek tippje mi lehet a gond az autóm indításával
Reggel ha indíto( hideg motor) nagyon sok ideig forgatja , míg végül beindul, kb 4 másodpercet.
Mikor fel van melegedve a motor akkor viszont az többnyire nem akarja megforgatni az önindító a motrot, csak olyan hangot ad ki mintha üresben forogna az önindító!
Naplózva
robbie
Vendég
« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 17:02:56 »

1,8 as Td MK1
ezt elfelejtettem leírni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 19:46:36 »

Szia!Kipróbáltuk az enyémekkel,semmi változás...megcseréltük a gyújtáskábelt,trafót,injektort,mindig ugyanaz...esetleg az automata váltó nem kavarhat bele?
Automatánál van egy EDIS modul de pontosan nem tudom mi a funkciója VSS től és a váltókar poziciójáról kitudja honnan is gyüjt infokat és be is avatkozik szerintem.
Húha,na ez nekem már magas...

Van még egy tippem. Valahol van egy szabályzó rendeszer ami a kormány elfordításakor az alapjáratot növeli. Talán az... azt hiszem valamelyik főoldali cikkben olvastam róla.
Erre gondoltam én is,de a kormány fordításakor növeli az alapjáratot.A klíma bekapcskor is.Gondolom akkor azzal gond nincs.A gond mindig a 600-as alap+az össze-vissza kapcsoló egr.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 19:51:19 »

HALI MINDENKINEK!

Van valakinek tippje mi lehet a gond az autóm indításával
Reggel ha indíto( hideg motor) nagyon sok ideig forgatja , míg végül beindul, kb 4 másodpercet.
Mikor fel van melegedve a motor akkor viszont az többnyire nem akarja megforgatni az önindító a motrot, csak olyan hangot ad ki mintha üresben forogna az önindító!


Önindító leszed és bendix csere, nem árt ha cserélsz szénkeféket is + egészet alaposan kialmozni, tengelyt megkenni. Ha kint van a cucc kezedben a minta vagy van Bosch szám rajta könnyen tudsz venni hozzá alkatrészt http://www.fervill.hu vagy http://www.kelle.hu/ (TáDé javaslatából) éknál.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2007.08.10 péntek, 09:35:12 »

Hululi!
Az én (CLX) középső részemet (pohártartósra gondolok) át lehet szerelni könyöklős (GHIA, GLX) típusúra, eccerűen, gyorsan, olcsón?
THNX.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2007.08.10 péntek, 09:41:43 »

Hululi!
Az én (CLX) középső részemet (pohártartósra gondolok) át lehet szerelni könyöklős (GHIA, GLX) típusúra, eccerűen, gyorsan, olcsón?
THNX.

Mindent lehet - majd Lurdynál megnézheted az enyim - CLX vót valamikor
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2007.08.10 péntek, 09:54:51 »

Mindent lehet - majd Lurdynál megnézheted az enyim - CLX vót valamikor

Thanx, mert ez (is) még nagyon hiányzik nekem, és még szeretném téli *** rossz idő előtt összerakni a gépet, kívül-belül Smiley
Sorrendben: sárvédő (folyamatban már), könyöklő, lengéscsillapítók elől (és mindenféle gumibigyók a futóműbe amik elöregednek), motortartó bak.

Ja, ha már úgyis ott leszünk, meghallgathatod a kocsit, indításkor 1-2 mp-ig valami furcsa csörgő hangot ad ki a motortérből, de arról az oldalról, ahol semmi nincs(akku) mi lehet... ?!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2007.08.10 péntek, 19:30:18 »





Ma leszedtem az olajteknőt a rossz motorról,gondoltam csinálok képeket.Elvégre nem mindenki látja a motor csupasz "fenekét".
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2007.08.10 péntek, 19:32:42 »

Ja,a legérdekesebb az volt,hogy a teknőbe belelógó cső fémszűrője televolt kb. fél 3-4 mm-es fémszál darabokkal.Mi a jóistent művelhettek szegény motorral?
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2007.08.10 péntek, 20:13:04 »

Csinált már valaki két mondeoból egyet?
Gondolok arra,hogy egy üzemképes kocsit karosszériástúl,motorostúl,klímástúl átépített egy másikba?
Megéri a sok vesződést? Lehet-e egyáltalán ilyet? /A klíma átépítéstől előre félek/
Naplózva
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.