Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:09:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262707 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6850 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 20:30:46 »


na, ezt nem értem, mármint a fordított polaritást


Pedig a Ford Ford-ított polaritást alkalmaz! Külön vannak F jelű aksik, Fordhoz  hehe, de nézz meg egy más márkába szerelt aksit.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2007.11.02 péntek, 08:45:14 »

nah óra szerint sikerült átlépni a 200km/h át, egy új SX4 suzukit nyomtam le,
utánna telitankoltam,mert megérdemli:)
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2007.11.02 péntek, 22:38:20 »

nah óra szerint sikerült átlépni a 200km/h át, egy új SX4 suzukit nyomtam le,
utánna telitankoltam,mert megérdemli:)

Mekkora benne az erőmű?
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2007.11.02 péntek, 23:43:43 »

1,8 16v
215e km van már szegénykében, de nagyon jóól megy:)
10,3 mp körül vok százon
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2007.11.03 szombat, 09:52:00 »

1,8 16v
215e km van már szegénykében, de nagyon jóól megy:)
10,3 mp körül vok százon

Má megen egy... ugye az óra szerint mérted... a 100-nál kb 93-mal mész... a gyári 11s.  215e km után miből gondolod, hogy jobbat futsz, mint a gyári?... a vok egy kínai főzőedény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2007.11.03 szombat, 10:20:14 »

a vok egy kínai főzőedény.
Apa, kezdőőőőőődik....  falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2007.11.03 szombat, 11:13:54 »

nah óra szerint sikerült átlépni a 200km/h át, egy új SX4 suzukit nyomtam le,
utánna telitankoltam,mert megérdemli:)
Órsa szerint mentem már én is,a valós óra-10-15 km/h kb.De ne nyissunk vitát,erről már írtak mások meg veszekedtek egy sort....Szerintem ezek a verdák-1.8b-ténylegesen 190-nél többet nemigen mennek.Tetszik,nem tetszik ez van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2007.11.03 szombat, 11:24:18 »

MKI
1,8i 0-100: 11,0s / 11,4s
végsebesség: 195 / 190
2,0i 0-100: 9,6 / 9,9
végsebesség: 204 / 199
A második érték a kombi.
Nekem is volt 1,8i-m. A vége műszer szerint kb 200 volt. Egyszer mentem vele 212-őt, de a németeknél, egy lejtős részen. Sima úton nem volt több 200-nál. Ehhez is jó hosszú út kellett, mert az utolsó 5-öt csak lassan vette fel. Persze a németeknél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2007.11.03 szombat, 11:26:29 »

nah óra szerint sikerült átlépni a 200km/h át, egy új SX4 suzukit nyomtam le,
utánna telitankoltam,mert megérdemli:)
Ne foglalkozz a kétkedőkkel akik képesek GPS-el kimérni az óra és a tényleges sebesség közötti difit.  duhos2 Annak örülj hogy jól megy a gép.  eljen Az számít hogy biztonságosan dinamikusan tudjál közlekedni.
Ja az SX4-ek általában pofátlanok mint a paszulyosok. Mondjuk ha nagyon sietős neki hadd menjem (persze csak akkor ha nem siet az ember mert ilyenkor csak feltartanak bennünket  hehewave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2007.11.03 szombat, 11:30:06 »

A múltkor ment előttem egy ódi A6 avant 4x4 (vagy mi). 2,5 tdi. Megszámoltam: egymás után 6 helyen felejtett el indexelni (kereszteződés, sávváltás, stb). Aztán véletlenül 1x indexelt (beleakadt a keze). Majd ismét nem indexelt sehol  Huh? police levele
Vazze...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2007.11.03 szombat, 11:55:52 »

MKI
1,8i 0-100: 11,0s / 11,4s
végsebesség: 195 / 190
2,0i 0-100: 9,6 / 9,9
végsebesség: 204 / 199
A második érték a kombi.
Nekem is volt 1,8i-m. A vége műszer szerint kb 200 volt. Egyszer mentem vele 212-őt, de a németeknél, egy lejtős részen. Sima úton nem volt több 200-nál. Ehhez is jó hosszú út kellett, mert az utolsó 5-öt csak lassan vette fel. Persze a németeknél.

Az én órám spec lefele csal -5km/h-t (*** a spirál is már kicsit), GPS szerint az enyém ment 190-et sík terepen, szvsz a 1,8-as mehet 200-at. Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2007.11.03 szombat, 11:56:36 »

Ezen most mit kell csodálkozni? Mi a multkor kitárgyaltuk Bazsával hoyg pl. a BMW szalonokba kellene egy borbályműhely is mert szerintünk BMW-t csak olyannak adnak el akinek ha végighuzzák a fején a bankártyáját akkor nem serceg mert annyira kopasz tar állat.  eplus2 De ugyanez van a nagyobb mergáknál meg odiknál. De bunkoságban a paszulyosok vezetnek és utánuk tényleg az odi A6-k. Akkora az önbizalmuk hogy ha 2 métert kellene menni a külsősávba bele is halnának. Persze ilyenkor szoktam de szigoruan csak parton felfele gyorsítani addig amíg ki nem mennek  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:03:01 »

MKI
1,8i 0-100: 11,0s / 11,4s
végsebesség: 195 / 190
2,0i 0-100: 9,6 / 9,9
végsebesség: 204 / 199
A második érték a kombi.
Nekem is volt 1,8i-m. A vége műszer szerint kb 200 volt. Egyszer mentem vele 212-őt, de a németeknél, egy lejtős részen. Sima úton nem volt több 200-nál. Ehhez is jó hosszú út kellett, mert az utolsó 5-öt csak lassan vette fel. Persze a németeknél.
Én is próbáltam a másik autót,egyenesben padlóval ment picit 200 fölött.Ugye felénk nemigen van lejtő...A mostani kasztnival-ami nehezebb-meg a direktszűrővel,sportszondával sem megy annyit.A motor ugyanaz....De a 180-190 símán megvan ami szerintem bőven elég....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:09:53 »


Az én órám spec lefele csal -5km/h-t (*** a spirál is már kicsit), GPS szerint az enyém ment 190-et sík terepen, szvsz a 1,8-as mehet 200-at. Tongue
[/quote]
Nézd,nekem ugyanaz a motor hajt/ott/ két autót.A mostani nehezebb-régebbi-,a 95-ös könnyebb volt.A váltója más,a motor papír szerint 112 lovas.A kidobott motor 115 ló volt más váltóval.Nem gondolná senki,de mégis számít.Igaz,ezt már nem hajtom én se úgy mint a másikat.Azzal azért sokszor bevállaltam a versenyt most már nem annyira...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:48:58 »

AZ én orám kevessebet mutat mint a valos sebesség.GPS-el mérte le egy srác.6km/h a csalás.Én ötülnék neki ha meglehetne csinálni pontosra.Szerintem a tévolság mérő része is kevesebbet mér mint a valos táv.Lehet az hogy a nagyobb felnik miatt?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2007.11.03 szombat, 13:13:52 »

AZ én orám kevessebet mutat mint a valos sebesség.GPS-el mérte le egy srác.6km/h a csalás.Én ötülnék neki ha meglehetne csinálni pontosra.Szerintem a tévolság mérő része is kevesebbet mér mint a valos táv.Lehet az hogy a nagyobb felnik miatt?
Milyen kerékméretet használsz?
De nekem rémlik valami, hogy az 1-es mondeónál is lehet állítani a km órát, a más kerékmérethez. De azt már nem tudom, hogyan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2007.11.03 szombat, 13:17:08 »

AZ én orám kevessebet mutat mint a valos sebesség.GPS-el mérte le egy srác.6km/h a csalás.Én ötülnék neki ha meglehetne csinálni pontosra.Szerintem a tévolság mérő része is kevesebbet mér mint a valos táv.Lehet az hogy a nagyobb felnik miatt?
Milyen kerékméretet használsz?
De nekem rémlik valami, hogy az 1-es mondeónál is lehet állítani a km órát, a más kerékmérethez. De azt már nem tudom, hogyan.
16-os
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6867 Dátum: 2007.11.03 szombat, 18:03:46 »

AZ én orám kevessebet mutat mint a valos sebesség.GPS-el mérte le egy srác.6km/h a csalás.Én ötülnék neki ha meglehetne csinálni pontosra.Szerintem a tévolság mérő része is kevesebbet mér mint a valos táv.Lehet az hogy a nagyobb felnik miatt?
Milyen kerékméretet használsz?
De nekem rémlik valami, hogy az 1-es mondeónál is lehet állítani a km órát, a más kerékmérethez. De azt már nem tudom, hogyan.
Itt http://www.automuszer.eu/  tudnak rajta állítani, pontosítani.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2007.11.03 szombat, 18:14:49 »

egyszer egy kollégámmal megyünk az M3-ason, rásandítok az órára, 215, erre a kollégám, hogy az nincs 215, csak 200, mert csal az óra

és a lényeg: mk1 1.6 kombi, ilyenkor mi van?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2007.11.03 szombat, 18:42:21 »

Fusim Misi!Ma-csak úgy tudományos kíváncsiságból-beraktam az első autóm eec-jét a mostaniba és nem működött együtt a többi cuccal.Mitől lehet?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2007.11.03 szombat, 18:48:37 »

Fusim Misi!Ma-csak úgy tudományos kíváncsiságból-beraktam az első autóm eec-jét a mostaniba és nem működött együtt a többi cuccal.Mitől lehet?

Az uj motor körül már nincs impulzuslevegő rendszer, talán ezért- hiányzik egy cucc a tűzfalon a tábláról. Újabb ECU-t már kötöttem rá régi mocira és tökéletesen ment vele. A villogtatás is ment
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2007.11.03 szombat, 19:06:38 »



Az uj motor körül már nincs impulzuslevegő rendszer, talán ezért- hiányzik egy cucc a tűzfalon a tábláról. Újabb ECU-t már kötöttem rá régi mocira és tökéletesen ment vele. A villogtatás is ment
[/quote]
Igazad lehet,mert az alapjárat össze-vissza ugrált.Akkor valószínűleg kicserélték a motorral együtt,csak nem szóltak?A régi ezek szerint a 93-94-es autókhoz jó?Azért érdekel mert árulom és nem szeretném,ha gondom lenne vele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2007.11.03 szombat, 19:10:09 »

egyszer egy kollégámmal megyünk az M3-ason, rásandítok az órára, 215, erre a kollégám, hogy az nincs 215, csak 200, mert csal az óra

és a lényeg: mk1 1.6 kombi, ilyenkor mi van?

Nekem elég hihetetlennek tűnik... Szerintem az 1,6 nem megy 200-zal. A Zombival nézegettük a km órát, ő is nagy büszkén mondta, hogy megy 200-zal. Most már pontosan nem emlékszem, de az enyém 130, az övé 150, 140 és 165, 150 és 180. Azaz egyre jobban csalt. A 200 még 170-nek sem felelt meg. A kisebb érték az én órám, még ez is csal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2007.11.03 szombat, 19:32:28 »

Egyszer egy céges 1,6-os off G astrával parton lefele GPS szerint mérve 207 volt a csúcssebessége!!!! Ha a kopelnak szerencséje volt mért ne lehetne a mondeonak is?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2007.11.03 szombat, 19:46:01 »


Igazad lehet,mert az alapjárat össze-vissza ugrált.Akkor valószínűleg kicserélték a motorral együtt,csak nem szóltak?A régi ezek szerint a 93-94-es autókhoz jó?Azért érdekel mert árulom és nem szeretném,ha gondom lenne vele.

Impulzuslevegő szelep ha van - ahhoz jó. Gondolom 3 ovál csatis volt a bal toronynál a régi vas? A mostani meg nagy kocka
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2007.11.03 szombat, 20:00:19 »


[/quote]
Na ezt nem tudom.Az olajtartály eltakarja,a rögzítő csavart is alig bírtam kitekerni.Végül is mindegy,majd beleírom a hirdetésbe,hogy ilyenekhez jó és annyi.Más,amiben esetleg egíthetnél.Megint elkezdte a motor a rángatást és nem jöttem rá miért.A szokásos dolgokat átnéztem.Esetleg előfordulhat,hogy az injektornál levegőt is szív?Az O gyűrűk nem voltak cserélve.Leginkább alacsonyabb fordulaton csinálja,de ketteben gázt adva is előfordul,valamikor meg nem.A régi motor is csinált ilyet,gondoltam már arra is,hogy koszos a benzintank.Esetleg berakassam a másikat?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2007.11.03 szombat, 20:03:28 »


Más,amiben esetleg egíthetnél.Megint elkezdte a motor a rángatást és nem jöttem rá miért.A szokásos dolgokat átnéztem.Esetleg előfordulhat,hogy az injektornál levegőt is szív?Az O gyűrűk nem voltak cserélve.Leginkább alacsonyabb fordulaton csinálja,de ketteben gázt adva is előfordul,valamikor meg nem.A régi motor is csinált ilyet,gondoltam már arra is,hogy koszos a benzintank.Esetleg berakassam a másikat?
Rángatás - első kör MAF, lambdaszonda.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2007.11.03 szombat, 20:19:57 »


Más,amiben esetleg egíthetnél.Megint elkezdte a motor a rángatást és nem jöttem rá miért.A szokásos dolgokat átnéztem.Esetleg előfordulhat,hogy az injektornál levegőt is szív?Az O gyűrűk nem voltak cserélve.Leginkább alacsonyabb fordulaton csinálja,de ketteben gázt adva is előfordul,valamikor meg nem.A régi motor is csinált ilyet,gondoltam már arra is,hogy koszos a benzintank.Esetleg berakassam a másikat?
Rángatás - első kör MAF, lambdaszonda.
Ezeket mind átnéztem.A közös pont a két motornál a tank.Ezért gondoltam arra,főleg azért,mert minél kisebb a benzinszint annál jobban csinálja.
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #6878 Dátum: 2007.11.03 szombat, 21:48:03 »


Más,amiben esetleg egíthetnél.Megint elkezdte a motor a rángatást és nem jöttem rá miért.A szokásos dolgokat átnéztem.Esetleg előfordulhat,hogy az injektornál levegőt is szív?Az O gyűrűk nem voltak cserélve.Leginkább alacsonyabb fordulaton csinálja,de ketteben gázt adva is előfordul,valamikor meg nem.A régi motor is csinált ilyet,gondoltam már arra is,hogy koszos a benzintank.Esetleg berakassam a másikat?
Rángatás - első kör MAF, lambdaszonda.
Ezeket mind átnéztem.A közös pont a két motornál a tank.Ezért gondoltam arra,főleg azért,mert minél kisebb a benzinszint annál jobban csinálja.
Üzemanyagszűrő?
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2007.11.03 szombat, 23:47:38 »


Más,amiben esetleg egíthetnél.Megint elkezdte a motor a rángatást és nem jöttem rá miért.A szokásos dolgokat átnéztem.Esetleg előfordulhat,hogy az injektornál levegőt is szív?Az O gyűrűk nem voltak cserélve.Leginkább alacsonyabb fordulaton csinálja,de ketteben gázt adva is előfordul,valamikor meg nem.A régi motor is csinált ilyet,gondoltam már arra is,hogy koszos a benzintank.Esetleg berakassam a másikat?
Rángatás - első kör MAF, lambdaszonda.
Ezeket mind átnéztem.A közös pont a két motornál a tank.Ezért gondoltam arra,főleg azért,mert minél kisebb a benzinszint annál jobban csinálja.

Benzinpumpa?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 08:25:15 »


[/quote]
Igen,esetleg még az is lehet.Azt még úgyse cseréltem,valamikor el kell kezdeni.Szűrőből is új lett belerakva,de most nem néztem meg.Bár ha nagyon sok minden van benne,akkor mégis a tank lesz a ludas.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 11:04:15 »


Igen,esetleg még az is lehet.Azt még úgyse cseréltem,valamikor el kell kezdeni.Szűrőből is új lett belerakva,de most nem néztem meg.Bár ha nagyon sok minden van benne,akkor mégis a tank lesz a ludas.
[/quote]

Hát nem tudom. Ha nem szállít elég üzemanyagot, inkább magasabb fordulaton lenne probléma, nem? Ahol több üzemanyag kell. Mondjuk olyan, hogy nem pörög fel rendesen, vagy ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 12:15:57 »


Hát nem tudom. Ha nem szállít elég üzemanyagot, inkább magasabb fordulaton lenne probléma, nem? Ahol több üzemanyag kell. Mondjuk olyan, hogy nem pörög fel rendesen, vagy ilyesmi.
[/quote]
Magas fordulaton,meg üresben semmi gond nincs csak terhelés alatt olyan 2-2.5e körül.Gázadásra rángat,elvételkor szépen lepörög aztán megint rángat.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 13:55:18 »


Sziasztok!

Szeretnék a belülre minden kilincs mögé-fölé egy LEDet rakni. Mi a legegyszerűbb módja a kárpit szétszedésének és a LEDek beszerelésének.

Kösz
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 14:05:36 »


A kézifék behúzásakor 9et kattan a kar mire megfogja az autót. Néha amikor nem figyelek és nem húzom be teljesen, amikor lelépek a fék pedálról elkezd "gurulni" az autó. A fékek most lettek cseréleve (tárcsa + betét) mi lehet a probléma?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 14:19:25 »


A kézifék behúzásakor 9et kattan a kar mire megfogja az autót. Néha amikor nem figyelek és nem húzom be teljesen, amikor lelépek a fék pedálról elkezd "gurulni" az autó. A fékek most lettek cseréleve (tárcsa + betét) mi lehet a probléma?

be kell állítani a kézifék kötelet.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 14:37:50 »


Sziasztok!

Szeretnék a belülre minden kilincs mögé-fölé egy LEDet rakni. Mi a legegyszerűbb módja a kárpit szétszedésének és a LEDek beszerelésének.

Kösz
A kárpit kiszedésének a legegyszerűbb módja,hogy kitekered az összes csavart és leemeled az ajtóról.Olvass vissza,nemrég volt róla szó.Ha volt világítás gyárilag is az ajtókban,akkor egyszer a dolog,ha nem akkor be kell vezetékezni.Úgy tudom erről is van cikk.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 16:03:17 »


Sziasztok!

Szeretnék a belülre minden kilincs mögé-fölé egy LEDet rakni. Mi a legegyszerűbb módja a kárpit szétszedésének és a LEDek beszerelésének.

Kösz

...ha be van vezetékelve a kilincsvilágítás, hát igen, de ha nincs, akkor az el.ablakemelő kapcsolójához menő kábelkötegből kell kiválasztani a kapcsolóvilágítás kábeleit (ehhez meg szét kell szedni a kapcsolót, belenézni, ha nem akarsz műszerrel vesződni) és kicsit meg kell őket csupaszolni, LED (5mm-es is lehet) + előtétellenállás 12V-ra, a LED tetejét meg kell egy körömreszelővel csiszolni, hogy szépen szórja a fényt
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 16:10:35 »


A kézifék behúzásakor 9et kattan a kar mire megfogja az autót. Néha amikor nem figyelek és nem húzom be teljesen, amikor lelépek a fék pedálról elkezd "gurulni" az autó. A fékek most lettek cseréleve (tárcsa + betét) mi lehet a probléma?
Hihetetlenül hangzik, de el lehet kopva a feszességutánállító a kézifékkarban. Próbáld meg egyszer a kiengedett kart lefelé megnyomni még. Minden kiengedéskor állítana után úgy, hogy egy felhúzott rugót "enged rá" a mechanika. Ha nem segít -> kézifékkarcsere.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 16:26:20 »


A kézifék behúzásakor 9et kattan a kar mire megfogja az autót. Néha amikor nem figyelek és nem húzom be teljesen, amikor lelépek a fék pedálról elkezd "gurulni" az autó. A fékek most lettek cseréleve (tárcsa + betét) mi lehet a probléma?
Hihetetlenül hangzik, de el lehet kopva a feszességutánállító a kézifékkarban. Próbáld meg egyszer a kiengedett kart lefelé megnyomni még. Minden kiengedéskor állítana után úgy, hogy egy felhúzott rugót "enged rá" a mechanika. Ha nem segít -> kézifékkarcsere.

Vagy a kötél nyúlt meg.
Jó tudni, hogy ha a kézifék nem fog jól, akkor a lábféknél sem fog rendesen a hátulja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 22:20:07 »

a vok egy kínai főzőedény.
Apa, kezdőőőőőődik....  falbav

http://www.youtube.com/watch?v=ZEruk6aqpqM

 nyes
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 22:25:15 »


Sziasztok!

Szeretnék a belülre minden kilincs mögé-fölé egy LEDet rakni. Mi a legegyszerűbb módja a kárpit szétszedésének és a LEDek beszerelésének.

Kösz

Jánosmester Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 08:54:42 »


Igen,esetleg még az is lehet.Azt még úgyse cseréltem,valamikor el kell kezdeni.Szűrőből is új lett belerakva,de most nem néztem meg.Bár ha nagyon sok minden van benne,akkor mégis a tank lesz a ludas.

Hát nem tudom. Ha nem szállít elég üzemanyagot, inkább magasabb fordulaton lenne probléma, nem? Ahol több üzemanyag kell. Mondjuk olyan, hogy nem pörög fel rendesen, vagy ilyesmi.
[/quote]

Van benne igazság. Ezzel az érvvel viszont az egész üzemanyagellátó-rendszert  ki lehet zárni, ami én nem tennék.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 14:15:51 »

Nekem elég hihetetlennek tűnik... Szerintem az 1,6 nem megy 200-zal. A Zombival nézegettük a km órát, ő is nagy büszkén mondta, hogy megy 200-zal. Most már pontosan nem emlékszem, de az enyém 130, az övé 150, 140 és 165, 150 és 180. Azaz egyre jobban csalt. A 200 még 170-nek sem felelt meg. A kisebb érték az én órám, még ez is csal.

Gondolom, hogy nem kell ecsetlni, hogy milyen autóm van. Amit most leírok, azt hidd el, és akkor nem fogok beszólni! eplus2
Múltkor csak 198-ig tudtam elnyomni max(helyhiány miatt), ekkor GPS szerint 194-et mentem. De 205 fölött is volt már a mutató. Nekem kb 120 felett stabilan 3-4km-t csal felfelé, és alatta pontos. Vagy az eddigi 2 GPS csal pontosan az órával.....

195-nél tudom rakni az ötödiket, és ha kicsit nagyobb lejtő van az enyhénél, akkor sec perc alatt 200 fölé ugrik. Persze sík terepen kell hozzá némi türelem, mint a TDDI-nél 190 felett...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 14:19:49 »

MKI
1,8i 0-100: 11,0s / 11,4s
végsebesség: 195 / 190
2,0i 0-100: 9,6 / 9,9
végsebesség: 204 / 199
A második érték a kombi.
Nekem is volt 1,8i-m. A vége műszer szerint kb 200 volt. Egyszer mentem vele 212-őt, de a németeknél, egy lejtős részen. Sima úton nem volt több 200-nál. Ehhez is jó hosszú út kellett, mert az utolsó 5-öt csak lassan vette fel. Persze a németeknél.

Kezd el magadban összehasonlítgatni a klubban lévő Mondeok gyorsulását. Tommymondeo, a Te TDCi-d... stb-stb. A papírforma nem mindig egyezik. Na meg láttam én már olyan autót, ami gyári adat alapján 4-ben éri el a 145km/h-t végsebességként, majd 180ekm után már majdnem ütötte a 180-at is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 14:24:52 »


A kézifék behúzásakor 9et kattan a kar mire megfogja az autót. Néha amikor nem figyelek és nem húzom be teljesen, amikor lelépek a fék pedálról elkezd "gurulni" az autó. A fékek most lettek cseréleve (tárcsa + betét) mi lehet a probléma?

99%, hogy meg van nyúlva a kézifékkötél. Ezen csak autómata állít. Próbáld ki, hogy egymás után kétszer-háromszor behúzod a kéziféket. Ha felkeményedik, akkor az autómata a ludas. Felkeményedés után a lábfék is határozottabb lezs, mivel a betétek is közelebb kerülnek hátul. Dob esetén a pofák ugye...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 14:25:35 »

be kell állítani a kézifék kötelet.

Ezt a karon lévő autómata teszi minden Mondeoban!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 14:29:08 »

Hihetetlenül hangzik, de el lehet kopva a feszességutánállító a kézifékkarban. Próbáld meg egyszer a kiengedett kart lefelé megnyomni még. Minden kiengedéskor állítana után úgy, hogy egy felhúzott rugót "enged rá" a mechanika. Ha nem segít -> kézifékkarcsere.

Ráadásul hihetetlen is:))) Ez vmi fogaskerekes megoldás, minden egyes behúzáskor egy fém izé lejjebb kattan, ha még tud utánnahúzni. MKI-nél, vagyis az enyémnél ilyen. És lejjebb tolni soha nem tudod a kart! Nekem ki van kopva az autómata. Gödrök után mindig húzogatni kell a féket, hogy visszatérjen eredeti helyzetébe...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 15:19:19 »


Sziasztok!

Szeretnék a belülre minden kilincs mögé-fölé egy LEDet rakni. Mi a legegyszerűbb módja a kárpit szétszedésének és a LEDek beszerelésének.

Kösz

Én a helyedben nem LED-et, hanem hagyományos izzót rakatnék bele. Ford-ba lehet így kapni, hogy kilincsvilágítás izzó.
Szerintem sokkal szebb, melegebb a színe, mint a LED-nek.  wave
Naplózva
mikuskin
Vendég
« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2007.11.06 kedd, 00:53:29 »

Sziasztok!

Pár hete olvastam az egyik netes oldalon,hogy valaki egy 2 ohm-os ellenállást épitett be a lambda szenzor elé. Ha jól emlékszem evvel a megoldással azt érte el,hogy a megnővelt ellenállás miatt magasabb feszültséget ad ki ezáltal valamilyen szenzort "becsapva" több levegöt ad a motorba alapjáraton. Mivel több levegőt ad a ezért az oldal tanulsága szerint csökkent a fogyasztása 0.8-1.5 L közötti mennyiséggel. wow1
 Kb. ennyi lehetet ha az emlékeim nem csalnak.
A kérdésem az lenne,hogy hallott-e valaki ilyenről ill. hogy tényleg müködik-e?

Köszi

Miki
Naplózva
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.