Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263087 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2007.11.24 szombat, 20:23:12 »


Én azt ajánlom Neked,hogy jobban jársz,ha vagy itt klubbon belül v. a kedvezményt is adó boltnál megveszed az összes cuccost és berakatod egy maszek szerelővel,akinél járt már más is..Nekem a munkadíjak is irreálisnak tűnnek bár nem tudom merre szoktál autót javíttatni.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2007.11.24 szombat, 20:31:56 »

Én azt ajánlom Neked,hogy jobban jársz,ha vagy itt klubbon belül v. a kedvezményt is adó boltnál megveszed az összes cuccost és berakatod egy maszek szerelővel,akinél járt már más is..Nekem a munkadíjak is irreálisnak tűnnek bár nem tudom merre szoktál autót javíttatni.

Kispestre szoktam vinni Ford maszek szervízhez, de mivel ők nem tudtak fogadni elmentem máshová! A Kerepesi úti Speedy-be. Nekem is soknak tűnt ezért kérdeztem meg h van e olcsóbb megoldás.

Cromax? Nagy autó? 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2007.11.24 szombat, 20:44:09 »

Én azt ajánlom Neked,hogy jobban jársz,ha vagy itt klubbon belül v. a kedvezményt is adó boltnál megveszed az összes cuccost és berakatod egy maszek szerelővel,akinél járt már más is..Nekem a munkadíjak is irreálisnak tűnnek bár nem tudom merre szoktál autót javíttatni.

Kispestre szoktam vinni Ford maszek szervízhez, de mivel ők nem tudtak fogadni elmentem máshová! A Kerepesi úti Speedy-be. Nekem is soknak tűnt ezért kérdeztem meg h van e olcsóbb megoldás.

Cromax? Nagy autó? 
Nagyautó topicot nézd meg és keresd fel Wyctort...Azért nekem kicsit szúrja a szemem 2500 ft-ért a gyertyacsere...nanemá...meg a kábel,könyörgöm lehúzod a régit felrakod az újat,el se lehet rontani....illetve el lehet de az már a szöszi nő kategória...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2007.11.24 szombat, 21:42:58 »

Sziasztok!  Ma volt a kicsikém szervízben a teljes téli átvizsgáláson! Kaptam egy elég nagy összegű árajanlatot. Aki ért hozza legyen szíves írja le, hogy megéri-e itt csináltatni vagy vigyem máshová!

Fékek:  eljen
Futómű:  eljen
Stabilizátor rúd/pálca:  11 899 Ft./ 2db + 6 400 munkadíj
Gyertyakábel szett:  12 911 Ft./szett + 2 250 md
Gyertya csere:  11 311 Ft./4 db + 2 600 md
Akkumulátor:  20 300 Ft./db

Mivel a kipufogó teljes hátsó szekciója hiányzik arra is kértem árajánlatot:
Kipufogó bilincs:  1 316 Ft./4 db
Szilent:  1 274 Ft./db
Kipufogócső:  3 608 Ft./db
Kipufogó első:  17 870 Ft./db + 4 500 md
Kipufogó hátsó:  17 713 Ft./db + 21 523 Ft./db + 4 500 md

Összesen:139 893 Ft.  falbav falbav falbav

Stabrúd: vegyél nyugodtan utángyártottat!!! Ebből bejött! Cseréje max 3eHUF a kettő.
Kábelszett + gyertya (Misi107 leírta), és cseréld ki, vagy a tööbivel együtt max 1eHUF a munkadíjja.
Akkumulátor: 18eHUF alatt van a Metroban a Bosch, ami nekem már jócskán tól van az 5. éven...
Kipufogó: itt is tudsz faragni a nagyautonál, viszont a munkadíj az nem olyan rossz.

De ezeket felejtsd is el!!!!
Ja, és mi a stabrúdon kívül mindennél gyáriról beszélünk, és ajánlunk!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2007.11.24 szombat, 21:43:37 »

Az mkI minden  nyes taps

Dógozzá! wave hehe eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2007.11.24 szombat, 21:50:53 »

Na ja,A vidék és a nagyváros....ég és föld.....A dóci szerelő pici pénzért sokat melózik és jól....meg mellette rallizik ....
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2007.11.24 szombat, 22:50:53 »

Sziasztok!  Ma volt a kicsikém szervízben a teljes téli átvizsgáláson! Kaptam egy elég nagy összegű árajanlatot. Aki ért hozza legyen szíves írja le, hogy megéri-e itt csináltatni vagy vigyem máshová!

Fékek:  eljen
Futómű:  eljen
Stabilizátor rúd/pálca:  11 899 Ft./ 2db + 6 400 munkadíj
Gyertyakábel szett:  12 911 Ft./szett + 2 250 md
Gyertya csere:  11 311 Ft./4 db + 2 600 md
Akkumulátor:  20 300 Ft./db

Mivel a kipufogó teljes hátsó szekciója hiányzik arra is kértem árajánlatot:
Kipufogó bilincs:  1 316 Ft./4 db
Szilent:  1 274 Ft./db
Kipufogócső:  3 608 Ft./db
Kipufogó első:  17 870 Ft./db + 4 500 md
Kipufogó hátsó:  17 713 Ft./db + 21 523 Ft./db + 4 500 md

Összesen:139 893 Ft.  falbav falbav falbav

Ez nagyon húzós. Mivel már tudod mik kellenek ford cuccok nagyauto-tol kipuff meg bardiból beszerezhető. Ha megvan minden cucc kihozhatod Dunakeszire jobb árba megoldják a cseréket.
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 09:52:35 »

Olajcsere elött állok.
Otthon saját magam akarom elvégezni.
Olaj,olajszürő már megvan.
Tálcát teszek alá majd leengedem, és kész?
Hallottam spéci anyagról ami leszedi a régi olajat a hengerfaláról.
Érdemes ilyeneket használni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 10:38:42 »

Olajcsere elött állok.
Otthon saját magam akarom elvégezni.
Olaj,olajszürő már megvan.
Tálcát teszek alá majd leengedem, és kész?
Hallottam spéci anyagról ami leszedi a régi olajat a hengerfaláról.
Érdemes ilyeneket használni?
Pl. STP motoröblítő.Ártan nem árt...Hozzáöntöd a leeresztés előtt az olajhoz és kb.10 percig kell olyan 1500-2000-es fordulaton járatni a motort.De vedd figyelembe,hogy ha valamelyik szimmering v. tömítés nem jó és kimossa a koszt,ott lehet,hogy szivárogni fog az olaj.Bár ez a friss olaj beöntése után is előfordulhat.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 12:56:26 »

fusim

Dunakeszin végig lehet nézni a javítást?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 13:04:17 »

Sziasztok!  Ma volt a kicsikém szervízben a teljes téli átvizsgáláson! Kaptam egy elég nagy összegű árajanlatot. Aki ért hozza legyen szíves írja le, hogy megéri-e itt csináltatni vagy vigyem máshová!

Fékek:  eljen
Futómű:  eljen
Stabilizátor rúd/pálca:  11 899 Ft./ 2db + 6 400 munkadíj
Gyertyakábel szett:  12 911 Ft./szett + 2 250 md
Gyertya csere:  11 311 Ft./4 db + 2 600 md
Akkumulátor:  20 300 Ft./db

Mivel a kipufogó teljes hátsó szekciója hiányzik arra is kértem árajánlatot:
Kipufogó bilincs:  1 316 Ft./4 db
Szilent:  1 274 Ft./db
Kipufogócső:  3 608 Ft./db
Kipufogó első:  17 870 Ft./db + 4 500 md
Kipufogó hátsó:  17 713 Ft./db + 21 523 Ft./db + 4 500 md

Összesen:139 893 Ft.  falbav falbav falbav

kipufogót csináltatni is lehet, ennél úgy biztos olcsóbb. A jano-dobot messze kerüld.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 15:07:26 »

fusim

Dunakeszin végig lehet nézni a javítást?

Persze, ha hozol játszóruhát segíthetsz is Wink
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 17:06:35 »

Ha megvan minden cucc kihozhatod Dunakeszire jobb árba megoldják a cseréket.

 worship taps
Ezt előre is köszi. Lehet, hogy igénybe veszem a segítségedet! Természetesen én is viszek játszó ruhát  hehe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:31:04 »

Pl. STP motoröblítő.Ártan nem árt...Hozzáöntöd a leeresztés előtt az olajhoz és kb.10 percig kell olyan 1500-2000-es fordulaton járatni a motort.De vedd figyelembe,hogy ha valamelyik szimmering v. tömítés nem jó és kimossa a koszt,ott lehet,hogy szivárogni fog az olaj.Bár ez a friss olaj beöntése után is előfordulhat.

Az STP-t én pont azért nem ajánlanám, amit leírtál. Viszont szinte az összes többinek elég alapjáraton az 5-10 perc, és akkor nem kell pörgetni. Sőt ezekkel tilos is! Pl: valvoline...
Én minden cserénél használom, és eddig egyik autómnál sem volt semmi hiba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:35:30 »

Pl. STP motoröblítő.Ártan nem árt...Hozzáöntöd a leeresztés előtt az olajhoz és kb.10 percig kell olyan 1500-2000-es fordulaton járatni a motort.De vedd figyelembe,hogy ha valamelyik szimmering v. tömítés nem jó és kimossa a koszt,ott lehet,hogy szivárogni fog az olaj.Bár ez a friss olaj beöntése után is előfordulhat.

Az STP-t én pont azért nem ajánlanám, amit leírtál. Viszont szinte az összes többinek elég alapjáraton az 5-10 perc, és akkor nem kell pörgetni. Sőt ezekkel tilos is! Pl: valvoline...
Én minden cserénél használom, és eddig egyik autómnál sem volt semmi hiba...

Felesleges ez az öblítés szedjétek le a szelepfedelet és nézzetek körül alatta. Mikor legutóbb vezérműszíj csere volt korán értem a szerelőmhöz és még nem voltak készen. Láttam a nyitott motort és megkérdeztem, hogy pucoltátok ki itt a szelepdekli alatt ilyen szép aranysárgára, mosolyogva felvilágosítottak, hogy ez ilyen volt nem takarították.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:37:13 »

Olajcsere elött állok.
Otthon saját magam akarom elvégezni.
Olaj,olajszürő már megvan.
Tálcát teszek alá majd leengedem, és kész?
Hallottam spéci anyagról ami leszedi a régi olajat a hengerfaláról.
Érdemes ilyeneket használni?

Ennyi. Semmi ördöngősség...
Leszeded a beöntőnyílást, majd kitekered a leeresztőt, és leengeded az olajat. Hagyod csepegni (kb 30percig), közben leszeded az olajszűrőt, vissza a másik, mindent visszahúzol, és mehet bele a finom új olaj... Majd beindítod, elalszik a visszajelző, akkor ok, és ellenörzöd újra a szintet a beindítás után kb 5 perccel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:38:10 »

Felesleges ez az öblítés szedjétek le a szelepfedelet és nézzetek körül alatta. Mikor legutóbb vezérműszíj csere volt korán értem a szerelőmhöz és még nem voltak készen. Láttam a nyitott motort és megkérdeztem, hogy pucoltátok ki itt a szelepdekli alatt ilyen szép aranysárgára, mosolyogva felvilágosítottak, hogy ez ilyen volt nem takarították.

Erre nem azért van szükség...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:44:06 »

Én nyár végén cseréltem olajat.
Hagytam folyni, ez alatt kicseréltem az olaj- és légszürőt.
Töltöm bele az uj olajat, mikor a nejem megkérdi "mi ez a csobogás?".
Még szerencse ,hogy alatta volt az edény, és még elfért benne. szomoru1 rinya
Vissza raktam a leeresztöcsavart, több gondom nem volt. hehe
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:44:28 »

Olajcsere elött állok.
Otthon saját magam akarom elvégezni.
Olaj,olajszürő már megvan.
Tálcát teszek alá majd leengedem, és kész?
Hallottam spéci anyagról ami leszedi a régi olajat a hengerfaláról.
Érdemes ilyeneket használni?

Ennyi. Semmi ördöngősség...
Leszeded a beöntőnyílást, majd kitekered a leeresztőt, és leengeded az olajat. Hagyod csepegni (kb 30percig), közben leszeded az olajszűrőt, vissza a másik, mindent visszahúzol, és mehet bele a finom új olaj... Majd beindítod, elalszik a visszajelző, akkor ok, és ellenörzöd újra a szintet a beindítás után kb 5 perccel...

Javasolnám elöbb a szűrőt meglazítani, ha nem megy a leszedés még el lehet menni szerelőhöz. Jobb első kerék mellettcélszerű támadni szűk a hely, ha jól gondolom akna nélkül menne az olajcsere. Norautóba lehet venni 500Ft ért olajcsere lavort - van drágább kannás cucc is. Olajleeresztő csavart vegyél újat de legalább tomítést hozzá.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 21:45:50 »


De ne felejtsd el,hogy ha belemegy a friss olaj és  jó minőségű,akkor ugyanúgy kiszedi a dzsuvát mint az öblítő csak később.Aztán megint lehet cserélni mindent+ahol ereszt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 16:39:23 »


Nekem ilyen van! Smiley Jó is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 21:16:47 »

Oké,köszi  worship
5litert töltök majd bele,de elötte egy jó öblitővel eljátszom a tisztítást...
Majd hétvégén nekiállok.
Olajszürő,légszürő csere lesz.
Remélem javít a hatásfokán... Wink


Olajcsere elött állok.
Otthon saját magam akarom elvégezni.
Olaj,olajszürő már megvan.
Tálcát teszek alá majd leengedem, és kész?
Hallottam spéci anyagról ami leszedi a régi olajat a hengerfaláról.
Érdemes ilyeneket használni?

Ennyi. Semmi ördöngősség...
Leszeded a beöntőnyílást, majd kitekered a leeresztőt, és leengeded az olajat. Hagyod csepegni (kb 30percig), közben leszeded az olajszűrőt, vissza a másik, mindent visszahúzol, és mehet bele a finom új olaj... Majd beindítod, elalszik a visszajelző, akkor ok, és ellenörzöd újra a szintet a beindítás után kb 5 perccel...

Javasolnám elöbb a szűrőt meglazítani, ha nem megy a leszedés még el lehet menni szerelőhöz. Jobb első kerék mellettcélszerű támadni szűk a hely, ha jól gondolom akna nélkül menne az olajcsere. Norautóba lehet venni 500Ft ért olajcsere lavort - van drágább kannás cucc is. Olajleeresztő csavart vegyél újat de legalább tomítést hozzá.
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2007.11.27 kedd, 00:06:24 »

Sziasztok,
szerintetek mi lehet az a jeladó, vagy programhiba stb., ami tökéletes hidegindítás után, minden alkalommal lefullasztja az autót, többször is, amíg be nem melegszik...utána már nem, bár az alapjárat melegen sem 100 százalékos.Meddig tart az alapjárati comp. beállítás és mi történik utána ? Milyen hiba tudja leállítani a még nem üzemmeleg motort?Huh?
Köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2007.11.27 kedd, 07:44:22 »

Sziasztok,
szerintetek mi lehet az a jeladó, vagy programhiba stb., ami tökéletes hidegindítás után, minden alkalommal lefullasztja az autót, többször is, amíg be nem melegszik...utána már nem, bár az alapjárat melegen sem 100 százalékos.Meddig tart az alapjárati comp. beállítás és mi történik utána ? Milyen hiba tudja leállítani a még nem üzemmeleg motort?Huh?
Köszi
Az alapjárati gondokról rengeteget esett szó,keress vissza...de első körben T elem a trafó alatt.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2007.11.27 kedd, 08:04:24 »

Sziasztok,
szerintetek mi lehet az a jeladó, vagy programhiba stb., ami tökéletes hidegindítás után, minden alkalommal lefullasztja az autót, többször is, amíg be nem melegszik...utána már nem, bár az alapjárat melegen sem 100 százalékos.Meddig tart az alapjárati comp. beállítás és mi történik utána ? Milyen hiba tudja leállítani a még nem üzemmeleg motort?Huh?
Köszi

Első körben a termosztát felső jeladóját nézném meg.
Esetleg hibás a csatlakozó vagy a kábele.
Utána kiszerelt jeladót vízbe lógatva kéne mérni az ellenállását közbe vizet melegíteni és mérni a hőmérsékletét.
-40°C     860.0 tól 900.0 kilohms
 20°C   35.0 tól 40.0 kilohms
 100°C   1.9 tól 2.5 kilohms
 120°C   1.0 tól 1.3 kilohms
az ellenállása
Ha kicserélted a jeladót aksi leköt és újratanítás hideg motornál.
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2007.11.27 kedd, 23:52:17 »

T-elemet cseréltem, a felső hőjeladót is, bár lehet, hogy a kábel rossz...Lambda, pótl. tolattyú,gyertyakábelek cserélve...Lehet, hogy a kábelek híbásak?.? Ezt hogyan lehet kitesztelni Huh?? Ha a MAF szenzor csatiját meleg, járó motornál lehúzom, kell, hogy változzon az alapjárat Huh?
Bocs' a sok kérdésért, de sztem több tapasztalatotok van saját bőrön, mint egy átlagos szerelőnek...A "szakszervizek" hozzáállásáról és a rezsióradíjukról meg ne beszéljünk...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2007.11.28 szerda, 01:54:24 »

T-elemet cseréltem, a felső hőjeladót is, bár lehet, hogy a kábel rossz...Lambda, pótl. tolattyú,gyertyakábelek cserélve...Lehet, hogy a kábelek híbásak?.? Ezt hogyan lehet kitesztelni Huh?? Ha a MAF szenzor csatiját meleg, járó motornál lehúzom, kell, hogy változzon az alapjárat Huh?
Bocs' a sok kérdésért, de sztem több tapasztalatotok van saját bőrön, mint egy átlagos szerelőnek...A "szakszervizek" hozzáállásáról és a rezsióradíjukról meg ne beszéljünk...
Nálam tavaly télen egyszer volt hasonló,akkor a gyújtótrafó csatlakozója valahogy bepárásodott(megjegyzem valószínűleg).Befújtam wd-vel és nem volt gondom.Esetleg még próbáld ki.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2007.11.28 szerda, 06:36:27 »

...Lehet, hogy a kábelek híbásak?.? Ezt hogyan lehet kitesztelni ?
Este sötétben járó motornál ha a kábel rossz, látod a pici szikrákat áthúzni. Gyönyörűszép kék színe lesz. (persze lehet, hogy csak nekem, dízelesnek szép  idiota).
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 12:10:23 »

T-elemet cseréltem, a felső hőjeladót is, bár lehet, hogy a kábel rossz...Lambda, pótl. tolattyú,gyertyakábelek cserélve...Lehet, hogy a kábelek híbásak?.? Ezt hogyan lehet kitesztelni Huh?? Ha a MAF szenzor csatiját meleg, járó motornál lehúzom, kell, hogy változzon az alapjárat Huh?
Bocs' a sok kérdésért, de sztem több tapasztalatotok van saját bőrön, mint egy átlagos szerelőnek...A "szakszervizek" hozzáállásáról és a rezsióradíjukról meg ne beszéljünk...

Kábelnél fontos, hogy gyári legyen, és elösször egyszerre legyen cserélve a gyertyákkal! Különben a régi gyertya hazavághatja.
Majd 30e-nél gyertya csere, aztán 60e-nél ismét mindkettő. Akkor ezt ki lehet majd pipálni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 21:23:12 »

üdv mindenkinek !!

végre megvan az ülsénagytakarítás  Cool  Cool márcsak bekéne rakni a bal elsőt, a többi a helyén van. Viszont a jobb első ülésnél törpént egy kis "baleset"  szomoru1
van egy bovden ami a biztonsági öv dobozához megy, na annak a rugója, és a pöcke szabadult el valahova, és így nem húzaa be megoldom hogy mozgassa, csak érdekel hogy, mi az.  help viszont gyönyörűszépek az ülések, csak a fejtámlára és az ajtókra kéne kitalálni valamit.

minden jót  integet2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 21:29:12 »

üdv mindenkinek !!

végre megvan az ülsénagytakarítás  Cool  Cool márcsak bekéne rakni a bal elsőt, a többi a helyén van. Viszont a jobb első ülésnél törpént egy kis "baleset"  szomoru1
van egy bovden ami a biztonsági öv dobozához megy, na annak a rugója, és a pöcke szabadult el valahova, és így nem húzaa be megoldom hogy mozgassa, csak érdekel hogy, mi az.  help viszont gyönyörűszépek az ülések, csak a fejtámlára és az ajtókra kéne kitalálni valamit.

minden jót  integet2

Az ővfeszítő fékbowdenje lesz ami kiakadt, ha minden alkarész ép vissza kell akasztani előre. Ha nem bontóba tudsz venni ilyet. A vezető ülésen is van ilyen arról puskázhatsz, a két oldal nem csereszabatos.
Naplózva
Jamby
Vendég
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2007.11.30 péntek, 11:39:46 »

Sziasztok!
Két dologban kérném a segítségeteket!
1. leesett a belső tükröm, hogyan kell szakszerüen visszaragasztani?
2. vezetőoldali ajtón a a külső nyitó kilincset nem huzza vissza a rugo, hanem ugy marad nyitott állapotban, ezt meg lehet valahogy javítani?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdvözlettel:péter
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2007.11.30 péntek, 11:41:42 »

1. leesett a belső tükröm, hogyan kell szakszerüen visszaragasztani?

Bemész egy autósboltba és kérsz tükörragasztót, kb. 200 Ft.

Pillanatragasztóval és hasonlókkal nem érdemes próbálkozni, mert akár az üveg is megrepedhet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2007.11.30 péntek, 11:45:56 »

Sziasztok!
Két dologban kérném a segítségeteket!
1. leesett a belső tükröm, hogyan kell szakszerüen visszaragasztani?
2. vezetőoldali ajtón a a külső nyitó kilincset nem huzza vissza a rugo, hanem ugy marad nyitott állapotban, ezt meg lehet valahogy javítani?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdvözlettel:péter


A tükörhöz lehet kapni kétoldalas ragasztólapot nagyauto cromax kb 200Ft os tétel. Zsírtalanítod, hajszárítóval megmelegíted a tükröt és az üvegen lévő fekete kockát is. Felragasztod a párnát a tükörre és odanyomod a helyére pár percig fújod rá a meleg levegőt és megtartod 5 percet. A hideg miatt feltétlen kell a melegítés.

Vezető ajtózár, WD40 el és közbe mozgatod a kilincset. Ha kitartó vagy nem kell a kárpitot sem leszedni támadj a kihúzott kilincs fölött a két karnál azok tengelye szokott begyógyulni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2007.11.30 péntek, 11:46:40 »

1. leesett a belső tükröm, hogyan kell szakszerüen visszaragasztani?

Bemész egy autósboltba és kérsz tükörragasztót, kb. 200 Ft.

Pillanatragasztóval és hasonlókkal nem érdemes próbálkozni, mert akár az üveg is megrepedhet.

Ragasztót nem szabad használni Ford üveghez!!! csak kétoldalas ragasztópárnát!
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2007.11.30 péntek, 11:51:15 »

1. leesett a belső tükröm, hogyan kell szakszerüen visszaragasztani?

Bemész egy autósboltba és kérsz tükörragasztót, kb. 200 Ft.

Pillanatragasztóval és hasonlókkal nem érdemes próbálkozni, mert akár az üveg is megrepedhet.

Ragasztót nem szabad használni Ford üveghez!!! csak kétoldalas ragasztópárnát!

Bocsánat, nem fogalmaztam elég pontosan, én is erre a kétoldalasra gondoltam.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2007.11.30 péntek, 12:02:06 »

Halihó,

olyan infóra lenne szükségem, hogy az én kis 1.6-omra csak a hozzávaló tárcsa megy-e előre, vagy a v6-os tárcsáját is lehet rárakni, ha igen, kell-e átalakítani vmit rajta.

1000 thnx
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2007.11.30 péntek, 12:19:30 »

Halihó,

olyan infóra lenne szükségem, hogy az én kis 1.6-omra csak a hozzávaló tárcsa megy-e előre, vagy a v6-os tárcsáját is lehet rárakni, ha igen, kell-e átalakítani vmit rajta.

1000 thnx


Golyaláb féktuskó csere akkor rámegy a v6
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2007.11.30 péntek, 13:57:41 »

Sziasztok!
Két dologban kérném a segítségeteket!
1. leesett a belső tükröm, hogyan kell szakszerüen visszaragasztani?
2. vezetőoldali ajtón a a külső nyitó kilincset nem huzza vissza a rugo, hanem ugy marad nyitott állapotban, ezt meg lehet valahogy javítani?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdvözlettel:péter


WD-40, ahogy Fusim is írta, viszont mivel a neve az, hogy kúszóolaj, ezért lehet, hogy egy két nap mire az eredmény látható lesz...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Jamby
Vendég
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2007.11.30 péntek, 16:58:06 »

Köszönöm szépen mindenkinek a gyors segítséget!
rámegyek a témára  Wink
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2007.12.01 szombat, 18:00:51 »

[Nekem csak úgy sikerült az ajtókilincset meggyógyítani, hogy leszedtem a belső kárpitot és belülről fújtam meg WD 40-nel...viszont azonnal hatott. A kárpitot nem nehéz leszedni, körben csavarok, ajtófogantyú takaróműanyag alatt két nagy csavar, belső kilincs alatt egy csavar és a tükörtartó kis háromszöget is egy csavarral leszeded...Mindenhez hozzáférsz, nem árt az ablakemelőt is megvizsgálni, esetleg megkenni...
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 18:13:28 »

Sziasztok!

Szemezek egy Mondeóval és kéne egy kis segítség. Megnéztem az autó és nekem nem tűnt rossznak. A hátsó sárvédőív korrodált, lyukas az egyik hátsó dob, az alja szépen néz ki és a belseje se tűnik lelakottnak. Mire kell oda figyelnem és milyen problémákra számíthatok?
Erről a kocsiról lenne szó.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1670302&command=ugras&screenwidth=1280

Laci
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 18:22:35 »

2Millió KM-el a háta mögött ne csodálkozz, hogy lyukas a hátsó dob nyes nyes
Ez biztos nincs visszatekerve
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 18:30:29 »

2Millió KM-el a háta mögött ne csodálkozz, hogy lyukas a hátsó dob nyes nyes
Ez biztos nincs visszatekerve
Egy nullával több lett írva Cheesy, bár az hogy hány kilómétert mutat az óra az úgy sem jelent semmit, és persze az autók megkíméltek, keveset futottak és hölgy volt a tulaj. Cheesy
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 19:04:50 »

Szia!Sok mindent át kellene nézni...írok egy pár dolgot:-alapjárat,ha indítás után fél perccel nem áll be az nem jó...akár hidegen akár melegen,futómű:-jellemző a szilent hiba ill. elöl a leng csill. hibája,rossz úton kell menni és minden kiderül.Húzás valamelyik oldalra főleg fékezéskor,nagy sebességról való fékezéskor ráz-üt és össze-vissza jár a kezedben a kormány l. előző.Nem szabad kormány holtjátéknak lenni ill. a kerekek egyenesbe állásánál a kormány legyen középen.Szellőző ventillátor csak 4. fokozatban megy-előtétellenállás javítás.Motortérben nagyon nézd meg a vezetékeket!A szigetelések legyenek épek!Sajnos 93-94-es kiadásúak szigetelése sz....r.Rengeteg hibát tudnak generálni...a meleg motornak álló helyzetben nyomj egy padlógázt,rendesen fel kell pörögnie,ha olyan egy pillanatra mintha meg akarna fulladni az nem jó-valszeg benzinszűrő csere,de lehet alkudni.....Menet közben scörgés a motorból kis gázon-rossz olaj,hidegen nagyon kopácsolnak a hidrotőkék szintén gyenge minőségű az olaj.Menet közben lassits 20-30 km/h-ra 3.-ban és nyomj nag gázt.Erőlködés-rángatás nélkül kell gyorsulnia.Főleg hidegindításkor ugrál össze-vissza az alapjárat lehet alkudni...
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 19:20:58 »

2Millió KM-el a háta mögött ne csodálkozz, hogy lyukas a hátsó dob nyes nyes
Ez biztos nincs visszatekerve

de
biztos vissza van tekerve 3M km-ről...ismerem a kereskedőket

de a hátsó lökös is törött...újabb alkualap
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.02 vasárnap, 19:26:33 írta Rob » Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 19:22:20 »

2Millió KM-el a háta mögött ne csodálkozz, hogy lyukas a hátsó dob nyes nyes
Ez biztos nincs visszatekerve

de
biztos vissza van tekerve 3M km-ről...ismerem a kereskedőket

Az autó előéletét nem ismerem, de most nem kereskedőnél van, Levié a SierraCornerről.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 19:37:38 »

SGabó! Nem Lakkcipő járt ezzel az autóval Tatabányán?  smile
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 20:13:16 »

misi107 Cheesy köszönöm a tanácsokat. Mentem a kocsival és nem tűnt olyan rossznak.

Schmidi igazad van  nyes tényleg Levi árulja, de szeretnél minél többet megtudni a típusról. Tudom a használt autó mindig lutri ezért szeretnék minél többet megtudni a kocsiról.
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 20:34:42 »

misi107 Cheesy köszönöm a tanácsokat. Mentem a kocsival és nem tűnt olyan rossznak.

Schmidi igazad van  nyes tényleg Levi árulja, de szeretnél minél többet megtudni a típusról. Tudom a használt autó mindig lutri ezért szeretnék minél többet megtudni a kocsiról.

Azért ne aggódj,ha úgy összességében jó állapotban van akkor azért vigyáztak rá.Amikor taval kerestem az összetört autó helyett mást én is mindent kipróbáltam,átnéztem stb...Aztán persze télen derült ki,hogy nincs ablakfűtés.Most úgy tűnt,hogy jó lett de mégse.Amit nem tudott letagadni,az hogy kivolt a motorja,ez volt az alku fő tárgya... ravasz1...persze,hogy mivel nekem volt egy komplett autóm tartalékban egyszerű volt a helyzet,csak a tulaj meg erről nem tudott...de még így is többet ígértem érte mint más l. előbbi.Én Neked inkább csak azt írtam ami irtó bosszantó tud lenni és költséges cserélni/javítani ill. saját magad is le tudod ellenőrizni.Aztán,hogy mik azok az apró hibák amik természetesen csak a vásárlás után derülnek ki és nem árulta el a tulaj az más tészta.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.