Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:04:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261681 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 21:10:35 »

misi107 köszönöm! Megnézem még egyszer alaposan aztán meglátjuk. Mint tudjuk a remény hal meg utoljára. Wink
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
timara76
Vendég
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 22:03:30 »

Sziasztok  worship! nemrég lettem én is Mondeo tulajdonos és a segítségeteket szeretném kérni. A büszkeségem egy 1995-ös 1,6CLX Tournier. Szép,tágas kényelmes  de kezd előjönni rajta néhány probléma. 1- Mikor megvettem ütött a fék nagyobb sebességről kissebre lassításkor, nem gond mert kicseréltettem a tárcsákat és a betéteket. de 1000 kilométer megtétele után megint kezd rázni a pedál és a kormány. MI LEHET A PROBLÉMA?Huh??    2.- a fogyasztás 8,8 liter. Ez normális hosszútávon?Huh? Megtisztítottam a MAF szenzort és a pillangószelepet de változást nem tapasztaltam..... Segítsetek néhány jótanáccsal ha tudok !!!


Előre is köszönöm : Árpi
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 22:12:48 »

Sziasztok  worship! nemrég lettem én is Mondeo tulajdonos és a segítségeteket szeretném kérni. A büszkeségem egy 1995-ös 1,6CLX Tournier. Szép,tágas kényelmes  de kezd előjönni rajta néhány probléma. 1- Mikor megvettem ütött a fék nagyobb sebességről kissebre lassításkor, nem gond mert kicseréltettem a tárcsákat és a betéteket. de 1000 kilométer megtétele után megint kezd rázni a pedál és a kormány. MI LEHET A PROBLÉMA?Huh??    2.- a fogyasztás 8,8 liter. Ez normális hosszútávon?Huh? Megtisztítottam a MAF szenzort és a pillangószelepet de változást nem tapasztaltam..... Segítsetek néhány jótanáccsal ha tudok !!!


Előre is köszönöm : Árpi

Helló! üdv a Clubban! A fék sajnos valószínű nem gyári tárcsát és betétet felhasználva lett javítva, sajnos a kinai acélárú az első izmosabb fékezésnél megcsavarodik Sad árulnak kinai népikohóból kekerülő brembot is ebben az országban. Szóval ha megvan a számlád vidd vissza a boltba ahol vetted. Gyári tárcsa betét a megoldás - felszerelés előtt fék, kerékagy  alaposan megtisztítandó -  csavarokat egyenletesen 85Nm el kell lehúzni akkor nem tud csavarodni a tárcsa.
A 8.8 liter vársi használat mellett ilyen időben tökéletes, nem kell piszkálni. Nyáron pályán lehet lentebb vinni.
Naplózva
timara76
Vendég
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 22:20:08 »

A tárcsák és a betétek echte eredeti, Bárdinál lett vásárolva .....  előfordulhat hogy sz..t fogtam ki? Bár Árpi vagyok nem szerencsemalac..... falbav
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 22:27:32 »

A tárcsák és a betétek echte eredeti, Bárdinál lett vásárolva .....  előfordulhat hogy sz..t fogtam ki? Bár Árpi vagyok nem szerencsemalac..... falbav

Motorcraft a gyári, sajna QH vagy HQ tárcsa ilyen tekeredős
Naplózva
timara76
Vendég
« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 22:35:50 »

Köszi a jótanácsot. Nemsokára elég hosszú Útra indulunk és majd megveszek a kiváncsiságtól, hogy mit bűvészkedik a DRÁGASZÁG. Remélem csak jót mondhatok el majd róla......
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 00:01:19 »

timara!
Nekem is ugyanez a jelenség: fékezéskor remeg a kormány és rugdos a fékpedál
Nyáron cseréltem tárcsákat+betéteket, akkor jó volt.Kb 1 hónapja kezdett rosszalkodni.
Volt kerékcsere: hátha szálszakadásos gumi -  semmi
Bevittem Vik-hez AutoFortba: kipróbálta.Megmérte tárcsák ütését műszerrel: értékhatáron belül vannak.
Szerinte lehet a kopott/szakadt lengőkar-szilentektől is ez a jelenség.
Most fogom majd cserélni, ha időm és kedvem( miaz ) lesz hozzá.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 09:58:36 »

Helló Timara,
nekem is rázott a kormány fékezésnél (új féktárcsa + betét stb.) és kiderült, hogy az interneten olcsón vásárolt új svájci Maloya gumik voltak vszínű gyári hibásak olyan egyenetlen volt a futófelület, hogy a szerelő a fejét fogta...Kicseréltem, azóta jó...Nézd meg a gumikat is.
A 8.8 l fogyasztás számámra felfoghatatlan, ugyanilyen gépem van (96'-os) és városban 11-12 l-t zabál. Bár már régóta küzdök alapjárati és egyéb diagnosztikai problémákkal. Ezek ellenére is  IMÁDOM !!!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:12:19 »

Köszi a jótanácsot. Nemsokára elég hosszú Útra indulunk és majd megveszek a kiváncsiságtól, hogy mit bűvészkedik a DRÁGASZÁG. Remélem csak jót mondhatok el majd róla......

1 fékolajcsere is csodákra képes. elképzelhető, h valamikor nem megfelelő ment bele. ha 4 tárcsafékes az autó akkor DOT4 kell, ha 2 tárcsa + 2 dob akkor többnyire DOT3, de ezt az infót megkapod a fékolajtartályodról is. elég nagy betűkkel van valamelyik részére ráírva (tartály, esetleg kupak).
én tuti ezt cserélném ki a felújított fékekhez, mielőtt újabb költségekbe keveredek. ártani semmiképp nem fog, de ha valamikor 1 tudatlan összekeverte akkor hozhat ilyen hibát.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:14:15 »

Köszi a jótanácsot. Nemsokára elég hosszú Útra indulunk és majd megveszek a kiváncsiságtól, hogy mit bűvészkedik a DRÁGASZÁG. Remélem csak jót mondhatok el majd róla......

1 fékolajcsere is csodákra képes. elképzelhető, h valamikor nem megfelelő ment bele. ha 4 tárcsafékes az autó akkor DOT4 kell, ha 2 tárcsa + 2 dob akkor többnyire DOT3, de ezt az infót megkapod a fékolajtartályodról is. elég nagy betűkkel van valamelyik részére ráírva (tartály, esetleg kupak).
én tuti ezt cserélném ki a felújított fékekhez, mielőtt újabb költségekbe keveredek. ártani semmiképp nem fog, de ha valamikor 1 tudatlan összekeverte akkor hozhat ilyen hibát.

Mondeoba mindíg DOT 4 kell! tök mind1 a dob vagy tárcsa
Naplózva
timara76
Vendég
« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:17:29 »

Helló Timara,
nekem is rázott a kormány fékezésnél (új féktárcsa + betét stb.) és kiderült, hogy az interneten olcsón vásárolt új svájci Maloya gumik voltak vszínű gyári hibásak olyan egyenetlen volt a futófelület, hogy a szerelő a fejét fogta...Kicseréltem, azóta jó...Nézd meg a gumikat is.
A 8.8 l fogyasztás számámra felfoghatatlan, ugyanilyen gépem van (96'-os) és városban 11-12 l-t zabál. Bár már régóta küzdök alapjárati és egyéb diagnosztikai problémákkal. Ezek ellenére is  IMÁDOM !!!


Szia! a 8,8 az vegyes fogyasztás! van benne 15-50km országút 5km város. Így sem sok?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:18:43 »

Mondeoba mindíg DOT 4 kell! tök mind1 a dob vagy tárcsa

akkor az áll a tartályon. de megnézni nem kerül pénzbe. viszont pont így szokott keveredni. emberke érzi, h valami nem jó a fékkel:
-gyere máá szomszéd légteleníccsük le!
-van fékolajad?
-van a garázsba, még a trabihoz vettem de sose kellett.

na itt szokott jönni a bajság.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 12:58:44 »

Sziasztok!

A következő problémám lenne a hidegebb idő beálltával. A kilóméter óra ill. a spirál elég zajos, főleg az indulást
követően. Nem tudom hol lehetne hozzáférni a spirálhoz egy kis kezelésre úgy, hogy minél kevesebb dolgot kelljen lebontani a művelethez, valamint mit érdemes használni a kenéshez.

Köszi
Pék


Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 13:06:32 »

Sziasztok!

A következő problémám lenne a hidegebb idő beálltával. A kilóméter óra ill. a spirál elég zajos, főleg az indulást
követően. Nem tudom hol lehetne hozzáférni a spirálhoz egy kis kezelésre úgy, hogy minél kevesebb dolgot kelljen lebontani a művelethez, valamint mit érdemes használni a kenéshez.

Köszi
Pék




A kilóméterórát ki kell szedni. Meleg szobában tartott - belerakhatod 40-50C os vízbe a flakont akkor folyékonyabb - Berner zsírspray a jó anyag neki.
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 13:34:56 »


A kilóméterórát ki kell szedni. Meleg szobában tartott - belerakhatod 40-50C os vízbe a flakont akkor folyékonyabb - Berner zsírspray a jó anyag neki.

Köszönöm a segítséget, ha lesz egyszer időm akkor nekiállok. Az egyik műszerfal izzó is cserére érett már egy ideje.
Üdv
Pék worship
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.03 hétfő, 13:38:54 írta pek » Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
Kacha
Vendég
« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 17:58:43 »

Üdv!

Egy kérdésem lenne!

Miről lehet megismerni ha egy mondeo indításgátlós (Mk1) egy laikusnak mit mondjak,mit nézzen meg?Én csak indításgátló nélkülikeben ültem,ezért nem láttam olyat amibe van!A kulcsról felismerhető,vagy valami villogó egyéb...?
S.O.S
Köszi előrre is! worship

Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 18:13:00 »

Sziasztok!

Van egy nagy de annál viccesebb problémám! Az autó központi zárja csak akkor nyit és zár ha a sofőr oldalon próbálom. Ha jobb ajtót akarom kinyitni akkor csak központi zár motorhang de semmi nem történik. Erre, hogy jöttem rá? Utazom a városban és ilyenkor belülről bezárom a kocsit mert már emelték a táskámat  rinya(szerencsére a koszos melós ruháimat vitték el remélem - azt hittem kimosva elküldi nekem hehe). Szóval ajtó belülről bezár, megérkezés a célállomásra ott próbál kinyit aztán én benn ragad! Nagyon vicces volt! Nem tudtam egyszerűen a kilincset magam felé húzni. A motor meg csak próbálta nyitni az ajtókat de semmi. végig próbáltam az összes ajtót de semmi! Ablak lehúz, kulcsot kívűlről betesz és azzal nyit! Azután próbáltam végig az ajtókat de semelyik nem reagált a dologra, csak a sofőr oldali az is csak kívülről!

Mit lehet tenni? A központi zár mechanika elvileg jó mert mindegyik motor zúg, h nyitna de egy kivételével nem nyílik egyik sem!     
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 18:25:47 »

Üdv!

Egy kérdésem lenne!

Miről lehet megismerni ha egy mondeo indításgátlós (Mk1) egy laikusnak mit mondjak,mit nézzen meg?Én csak indításgátló nélkülikeben ültem,ezért nem láttam olyat amibe van!A kulcsról felismerhető,vagy valami villogó egyéb...?
S.O.S
Köszi előrre is! worship



az (idő)órában mellett indításkor felvillan egy piros LED
Naplózva
Kacha
Vendég
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 19:18:26 »

az (idő)órában mellett indításkor felvillan egy piros LED
Köszi!


Még 1 kérdés!

Mit kell kiszedni az autóból,ha én megveszem belőlle a motorvezérlő és a kábelköteget és ez működjön? Tehát ez indításgátló is meglegyen hozzá!Nem kéne ha működne ennélkül!:(
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.04 kedd, 09:46:22 írta Joe » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 20:55:01 »

Köszi!


Még 1 kérdés!

Mit kell kiszedni az autóból,ha én megveszem belőlle a motorvezérlő és a kábelköteget és ez működjön? Tehát ez indításgátló is meglegyen hozzá!Nem kéne ha működne ennélkül!:(

MKI nél az immo a hamutartó alatt van különálló egység. Évjárat függőek is ezek a dolgok. Ha a kulcsban van egy szines betét PATS akkor bonyolultabb a helyzet. Az egész rendszert a padlólemez kábelköteg fogja össze az ECU nem játszik, szoval vehető gond nélkül.
Naplózva
Kacha
Vendég
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 21:24:31 »

Köszi!


Még 1 kérdés!

Mit kell kiszedni az autóból,ha én megveszem belőlle a motorvezérlő és a kábelköteget és ez működjön? Tehát ez indításgátló is meglegyen hozzá!Nem kéne ha működne ennélkül!:(

MKI nél az immo a hamutartó alatt van különálló egység. Évjárat függőek is ezek a dolgok. Ha a kulcsban van egy szines betét PATS akkor bonyolultabb a helyzet. Az egész rendszert a padlólemez kábelköteg fogja össze az ECU nem játszik, szoval vehető gond nélkül.


Szóval akkor másik autóba amiben nincs immo működik az ecu?!

És csak az immo egysége tiltja a dolgokat függetlenül az ecu-tól?!

Ha ez így van akkor taps

Sajna ilyen részről nem ismerem a mondikat,úgyhogy elkél a segítség! worship
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2007.12.04 kedd, 01:07:13 »

Helló Timara,
nekem is rázott a kormány fékezésnél (új féktárcsa + betét stb.) és kiderült, hogy az interneten olcsón vásárolt új svájci Maloya gumik voltak vszínű gyári hibásak olyan egyenetlen volt a futófelület, hogy a szerelő a fejét fogta...Kicseréltem, azóta jó...Nézd meg a gumikat is.
A 8.8 l fogyasztás számámra felfoghatatlan, ugyanilyen gépem van (96'-os) és városban 11-12 l-t zabál. Bár már régóta küzdök alapjárati és egyéb diagnosztikai problémákkal. Ezek ellenére is  IMÁDOM !!!


Szia! a 8,8 az vegyes fogyasztás! van benne 15-50km országút 5km város. Így sem sok?

Az enyém városon kívül 6-7 l-rel elmegy, ha nem nyomom tövig a gázpedált...Város 11-12 l, nem vagyok nagy Matek, ki kell számolni...
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2007.12.04 kedd, 06:48:00 »

Az enyém városon kívül 6-7 l-rel elmegy, ha nem nyomom tövig a gázpedált...Város 11-12 l, nem vagyok nagy Matek, ki kell számolni...

Nálam országút/pálya akkor 7-8 liter, vegyes 8-9 liter város 11-13 liter. Mondjuk nem széria gumik vannak alatta ráadásul jelenleg a középső dobtól hátrafele nincs semmi nyes.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2007.12.04 kedd, 08:11:03 »


Szóval akkor másik autóba amiben nincs immo működik az ecu?!

És csak az immo egysége tiltja a dolgokat függetlenül az ecu-tól?!

Ha ez így van akkor taps

Sajna ilyen részről nem ismerem a mondikat,úgyhogy elkél a segítség! worship

Működni fog, a riasztó immo külön rendszer külön vezérlőkkel külön vezetékekkel. Mivel ez egy nyilt forum nem írom le miket figyel és szakít meg.
Naplózva
Kacha
Vendég
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2007.12.04 kedd, 09:47:01 »

Működni fog, a riasztó immo külön rendszer külön vezérlőkkel külön vezetékekkel. Mivel ez egy nyilt forum nem írom le miket figyel és szakít meg.
Ok!

Nagyon köszi a segítséget! worship Wink eljen
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.04 kedd, 09:49:06 írta Joe » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2007.12.04 kedd, 09:50:29 »

Ok!
Nagyon köszi a segítséget! worship Wink eljen

Miért kell ennyi entert nyomni minden egyes válaszoláskor? Na meg a piramisos idézetek. Csak a lényeget(nem a szövegre éltem!), és nem kell annyi felesleges sort beszúrni!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2007.12.04 kedd, 17:13:36 »

Érdekesek a fogyasztás eltérések az enyém 10-11l eszik mindehol. egyszer evett 9-et amikor 250km-t mentem 60-al ködben. n(nyilván 100km-re számolva )

más. van valakinek jó módszere a szakadt hátsó ablak fűtőszál javítására? pomt az a kettő szállt el ahol a klub matrica van  wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:43:03 »

más. van valakinek jó módszere a szakadt hátsó ablak fűtőszál javítására? pomt az a kettő szállt el ahol a klub matrica van  wave


Lehet venni hozzá javító lakkot autós boltokba.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Balu1st
Vendég
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2007.12.05 szerda, 11:01:16 »

Sziasztok, egy barátomnak egy kis segítségre lenne szüksége, konkrétan:

Milyen akksi kell az 1.6-os benyás motorhoz? (Indítóáram, tárolókapacitás, összetétel...)

Előre is köszi!
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2007.12.05 szerda, 11:03:08 »

Sziasztok, egy barátomnak egy kis segítségre lenne szüksége, konkrétan:

Milyen akksi kell az 1.6-os benyás motorhoz? (Indítóáram, tárolókapacitás, összetétel...)

Előre is köszi!

Nekem sima, gondozásmentes 55AH-s van benne, semmi extra. Lehet rakni bele zseléset, meg mindenféle drága szutykot, de úgyis megadja magát 2-3 éven belül, szvsz fölösleges. Nekem Perion jutott, 11000 HUF
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2007.12.05 szerda, 11:04:20 »

Sziasztok, egy barátomnak egy kis segítségre lenne szüksége, konkrétan:

Milyen akksi kell az 1.6-os benyás motorhoz? (Indítóáram, tárolókapacitás, összetétel...)

Előre is köszi!

Tökmind1. Akár 55 amperórás.
De sokkal egyszerűbb. Bemegy egy ford boltba, és megveszi a hozzávalót. Pl nagyautó. A Wyctor szokott segíteni a cuccok elhozásában. Van topic.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2007.12.05 szerda, 11:05:10 »

Sziasztok, egy barátomnak egy kis segítségre lenne szüksége, konkrétan:

Milyen akksi kell az 1.6-os benyás motorhoz? (Indítóáram, tárolókapacitás, összetétel...)

Előre is köszi!

Fordított poliritásos aksi kell minden Ford ba! 55Ah vagy 62Ah lenne javasolt - Exide Bárditól Clubkedvezményre vagy Motorcraft Wyctor www.nagyauto.hu kedvezményre a többi felejtős vagy drága
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2007.12.05 szerda, 11:16:49 »

Sziasztok, egy barátomnak egy kis segítségre lenne szüksége, konkrétan:

Milyen akksi kell az 1.6-os benyás motorhoz? (Indítóáram, tárolókapacitás, összetétel...)

Előre is köszi!

Arra még figyeljen, hogy nem minden akksi jó bele, mert a fordé egy picit laposabb. (nem olyan magas mint az átlag)
Én még ott az üzletnél beépíteném, és óvatosan csuknám le a gépháztetőt...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2007.12.05 szerda, 11:20:19 »

Sziasztok, egy barátomnak egy kis segítségre lenne szüksége, konkrétan:

Milyen akksi kell az 1.6-os benyás motorhoz? (Indítóáram, tárolókapacitás, összetétel...)

Előre is köszi!

Én fehér Boscht használok 55Ah-t több, mint 4 éve. Nekem bevállt....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Balu1st
Vendég
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2007.12.05 szerda, 14:32:24 »

Gyorsak voltatok!:-) Nagyon köszönöm mindenkinek!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2007.12.05 szerda, 16:45:56 »

Fordított poliritásos aksi kell minden Ford ba! 55Ah vagy 62Ah lenne javasolt - Exide Bárditól Clubkedvezményre vagy Motorcraft Wyctor www.nagyauto.hu kedvezményre a többi felejtős vagy drága

Hoppecke akkuk is benne vannak a top 5-be! Smiley
Ha nem gyári, akkor én csak ezt venném.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2007.12.05 szerda, 17:45:43 »

...Arra még figyeljen, hogy nem minden akksi jó bele, mert a fordé egy picit laposabb. (nem olyan magas mint az átlag)
Én még ott az üzletnél beépíteném, és óvatosan csuknám le a gépháztetőt...
Egyetértek, pl a Global Power -74Ah- (amit a múltkori Lurdy-s talin kellett vennem) magasabb volt, mint a gyári, ezért a műanyag akkutetőt nem lehetett visszacsukni. Mindenesetre hazáig így is kibírta, azóta már kis buktával továbbadtam.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2007.12.05 szerda, 23:23:06 »



Hoppecke akkuk is benne vannak a top 5-be! Smiley
Ha nem gyári, akkor én csak ezt venném.

A Hoppecke az zsír! Egyetértek! Vagy gyári vagy Hoppecke.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
fmcsabi
Vendég
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 11:07:33 »

Sziasztok! Több kérdésem is lennek, ha tudnátok segíteni az jó lenne. 1997-es mondeonak hol van a biztosítéstáblája? A másik, hogy lehet a bal első ködlámpa izzóját kicserélni? Gondolom kivfülről is ki lehet valahogy cserélni. Aki csinált már ilyet elmondhatná a menetét. Még azt, hogy a gyári rádiót nem lehet lehalkítani. Egy gombon van a fel és lehalkítás, de csak a hangosítás működik. Végső soron melyik oldalról lehet kivenni a rádiót, hol bontsam meg a műszerfalat? Köszike wave
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 11:11:27 »

Sziasztok! Több kérdésem is lennek, ha tudnátok segíteni az jó lenne. 1997-es mondeonak hol van a biztosítéstáblája? A másik, hogy lehet a bal első ködlámpa izzóját kicserélni? Gondolom kivfülről is ki lehet valahogy cserélni. Aki csinált már ilyet elmondhatná a menetét. Még azt, hogy a gyári rádiót nem lehet lehalkítani. Egy gombon van a fel és lehalkítás, de csak a hangosítás működik. Végső soron melyik oldalról lehet kivenni a rádiót, hol bontsam meg a műszerfalat? Köszike wave

Szia!

A 97-es Mondeo már MK2, ha minden igaz.
Biztosítéktábla: egyik a motortérben, ha szemben állsz vele akkor jobb oldalon, a másik a vezető lábterében. Egy függőleges kis rudat keress, azt kell lefele meghúznod és akkor nyílik ki.

A rádió kiszedéséhez nem kell a műszerfalat megbontani, van az előlapján 4 lyuk, oda kell a megfelelő célszerszámot betolni, és kihúzni vele.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 11:12:24 »

Sziasztok! Több kérdésem is lennek, ha tudnátok segíteni az jó lenne. 1997-es mondeonak hol van a biztosítéstáblája? A másik, hogy lehet a bal első ködlámpa izzóját kicserélni? Gondolom kivfülről is ki lehet valahogy cserélni. Aki csinált már ilyet elmondhatná a menetét. Még azt, hogy a gyári rádiót nem lehet lehalkítani. Egy gombon van a fel és lehalkítás, de csak a hangosítás működik. Végső soron melyik oldalról lehet kivenni a rádiót, hol bontsam meg a műszerfalat? Köszike wave

2 biztitábla van az egyik a motortérben az aksi mellett kis fekete doboz fedéllel, a másik a bal lábtérben a kormányoszlop mellett lent egy pöcköt kell meghúzni és lenyitható.
A ködlámpát ki lehet szerelni és úgy tusz benne izzót cserélni elöl a keretet kiszeded a többi adja magát, vagy a lökös mögött is próbálkozhatsz aknából.
A rádióhoz kell két kiszedő villa amivel kihúzod - lehet próbálkozni 4 db 80 as szeg bedugásával a 4 lyukon - lebontani semmit nem kell.
Naplózva
fmcsabi
Vendég
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 11:25:09 »

Köszönöm a válaszokat! Lenne még egy kérdésem. Az lehetséges, hogy biztosíték hiba ha a bal első ködlámpa, a lámpakapcsoló gomb, és a műszerfal fényerősség- állító gomb egyszerre nem világít, vagy mindent ki kell cserélni? 97-es MK2 mondeoban.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 11:31:15 »

Köszönöm a válaszokat! Lenne még egy kérdésem. Az lehetséges, hogy biztosíték hiba ha a bal első ködlámpa, a lámpakapcsoló gomb, és a műszerfal fényerősség- állító gomb egyszerre nem világít, vagy mindent ki kell cserélni? 97-es MK2 mondeoban.
A háttérvilágításnál sanszos, hogy az izzók dobták be a törcsit, jellemzően ez szokott lenni. Csere pár másodperc.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 11:40:49 »

Sziasztok! Több kérdésem is lennek, ha tudnátok segíteni az jó lenne. 1997-es mondeonak hol van a biztosítéstáblája? A másik, hogy lehet a bal első ködlámpa izzóját kicserélni? Gondolom kivfülről is ki lehet valahogy cserélni. Aki csinált már ilyet elmondhatná a menetét. Még azt, hogy a gyári rádiót nem lehet lehalkítani. Egy gombon van a fel és lehalkítás, de csak a hangosítás működik. Végső soron melyik oldalról lehet kivenni a rádiót, hol bontsam meg a műszerfalat? Köszike wave

A hangerő gomját ki lehet húzni, és mögé WD40-et első körben!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
93-as mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 17:44:28 »

Sziasytok.

egy 93-as Mondeom van.
arra a kérdésre keresek választ, hogy mi lehet az oka annak hogy csak akkor van meleg az szelözöknél ha a vent 1-en van. Amint növelem a venti segeségét ugy csöken a hömérséklet. Nem tudom hasznós infó-e de légkondis de  az tökéletesen müködik.
Aki tudja a megoldást az jelezze. Köszi.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 17:52:49 »

Sziasytok.

egy 93-as Mondeom van.
arra a kérdésre keresek választ, hogy mi lehet az oka annak hogy csak akkor van meleg az szelözöknél ha a vent 1-en van. Amint növelem a venti segeségét ugy csöken a hömérséklet. Nem tudom hasznós infó-e de légkondis de  az tökéletesen müködik.
Aki tudja a megoldást az jelezze. Köszi.

A radiátorod ellehet tömődve, koszos. Mikor csak kicsit megy a venti akkor még tud meleget fújni, annyira nem hűti le a radiátort, de mikor nagyobbsebességre kapcsolod, már nincsen annyi meleg a radiátorban, hogy melegítsen, hanem a venti lehűti....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
93-as mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 18:03:29 »

Sziasytok.

egy 93-as Mondeom van.
arra a kérdésre keresek választ, hogy mi lehet az oka annak hogy csak akkor van meleg az szelözöknél ha a vent 1-en van. Amint növelem a venti segeségét ugy csöken a hömérséklet. Nem tudom hasznós infó-e de légkondis de  az tökéletesen müködik.
Aki tudja a megoldást az jelezze. Köszi.

A radiátorod ellehet tömődve, koszos. Mikor csak kicsit megy a venti akkor még tud meleget fújni, annyira nem hűti le a radiátort, de mikor nagyobbsebességre kapcsolod, már nincsen annyi meleg a radiátorban, hogy melegítsen, hanem a venti lehűti....

Köszi a választ.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2007.12.06 csütörtök, 18:05:26 »

Sziasytok.

egy 93-as Mondeom van.
arra a kérdésre keresek választ, hogy mi lehet az oka annak hogy csak akkor van meleg az szelözöknél ha a vent 1-en van. Amint növelem a venti segeségét ugy csöken a hömérséklet. Nem tudom hasznós infó-e de légkondis de  az tökéletesen müködik.
Aki tudja a megoldást az jelezze. Köszi.

Ebbe olvass bele, ha nincs fűtésed valószínű termosztát cserére lesz szükséged, vagy a pollenszűrőd el lehet tömődve.
Mondeo Hűtőrendszer - készülőben
Naplózva
Haynau
Vendég
« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2007.12.07 péntek, 15:08:47 »

Sziasztok 96-os 2L-es mondeom van. Újabban azt produkálja, hogy hidegen kigyorsításkor erősen rángat az autó, de melegen is olyan, mintha nem lenne a régi. Szerintetek?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2007.12.07 péntek, 15:42:12 »

Sziasztok 96-os 2L-es mondeom van. Újabban azt produkálja, hogy hidegen kigyorsításkor erősen rángat az autó, de melegen is olyan, mintha nem lenne a régi. Szerintetek?

Sok dolog miatt lehet - szívóoldali tisztítás cikk a főoldalon alapján -  első körben gyertya, kábelek, maf, lambda, T elem ellenörzés
Naplózva
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.