Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:38:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252909 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 11:44:00 »

Tádé írta:
"xar nyelestengelycsapágy tud csúnya hangot adni. Nekem is ez volt, én is cseréztem kuplungot, a hang kb 10 percig nem szólt, aztán újra. Abban maradtam a mesterrel, h nyelestengely kuka."

A nyelestengely lett kuka, vagy a csapágy, vagy mind a kettő?
A kuplungcsere előtt is csúnya hangot adott?
A kuplungcsere után a csúnya hang miatt újra szétszedték a kuplungod?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 11:54:12 »

Tádé írta:
"xar nyelestengelycsapágy tud csúnya hangot adni. Nekem is ez volt, én is cseréztem kuplungot, a hang kb 10 percig nem szólt, aztán újra. Abban maradtam a mesterrel, h nyelestengely kuka."

A nyelestengely lett kuka, vagy a csapágy, vagy mind a kettő?
A kuplungcsere előtt is csúnya hangot adott?
A kuplungcsere után a csúnya hang miatt újra szétszedték a kuplungod?

ha a nyelestengely hibás az viszi magával a váltót is. a csapágyát jobb esetben váltó borítás nélkül is ki lehet cserélni. amit érdemes még megnézni az a főtengelyvégcsapágy. sajna mind2 csapágy olyan cucc, h szét kell kapni annyira az autót mint a kuplungozáshoz. monnyuk jobb helyeken kuplungozás alkalmával mind2 csapágy állapotát ellenőrzik ... kérdés, h jobb helyen volt e az autó  Smiley szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 12:59:54 »

ha a nyelestengely hibás az viszi magával a váltót is. a csapágyát jobb esetben váltó borítás nélkül is ki lehet cserélni. amit érdemes még megnézni az a főtengelyvégcsapágy. sajna mind2 csapágy olyan cucc, h szét kell kapni annyira az autót mint a kuplungozáshoz. monnyuk jobb helyeken kuplungozás alkalmával mind2 csapágy állapotát ellenőrzik ... kérdés, h jobb helyen volt e az autó  Smiley szomoru1

A nyelestengelycsapágy milyen? Kúpos, vagy másfajta?
A főtengelyvégcsapágy? Az csak egy támcsapágy, vagy bronzpersely, vagy mi?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 14:08:32 »

A kuplungcsere után a csúnya hang miatt újra szétszedték a kuplungod?
nem. zsírúj motyó nem bír 2 perc alatt elromolni, vettem az adást, hogy mással is baj van.
Naplózva
Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 15:30:38 »


Üdv mindenkinek!

Köszönöm a hozzászólásokat, amit lehet megtisztítok, gyújtáskábel  csere, gyertya csere most volt, aztán majd beszámolok az eredményről.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 18:26:34 »

A nyelestengelycsapágy milyen? Kúpos, vagy másfajta?
A főtengelyvégcsapágy? Az csak egy támcsapágy, vagy bronzpersely, vagy mi?

nyelestengely többnyire golyós csapágy, esetleg hengergörgős (néha önbeállós), de semmiképp nem kúpos ... értelmetlen lenne. a főtengelyvégcsapágy is inkább golyós csapágy, ritkábban tűgörgős.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2008.01.29 kedd, 13:18:35 »


Amikor kitekerem a kormányt teljesen és elindulok akkor néha erős kattanáskat hallok! A szervízben mondták, h a stabilizátorpálcákat cserélni kellene. Ez a hang lehet annak a hibája?
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2008.01.29 kedd, 13:42:18 »

Amikor kitekerem a kormányt teljesen és elindulok akkor néha erős kattanáskat hallok! A szervízben mondták, h a stabilizátorpálcákat cserélni kellene. Ez a hang lehet annak a hibája?

Igen, még a stabilizátor rúd szilnet is tud szép hangot adni, + néha érezni a kormányon valami "löttyenés" félét.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2008.01.29 kedd, 15:00:46 »

Amikor kitekerem a kormányt teljesen és elindulok akkor néha erős kattanáskat hallok! A szervízben mondták, h a stabilizátorpálcákat cserélni kellene. Ez a hang lehet annak a hibája?
Jaja,nekem is most jött el az ideje.Elöl berakták az örökölt teleszkópokat és felhívta a haver a figyelmem,hogy nem ártana a kitámasztókat cserélni....
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2008.01.29 kedd, 19:42:56 »

Valaki cserélt már első szilenteket? Lassan esedékes lenne, de nem tudom mekkora munka, nekiálljak-e egyedül. help
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2008.01.29 kedd, 19:43:55 »

Valaki cserélt már első szilenteket? Lassan esedékes lenne, de nem tudom mekkora munka, nekiálljak-e egyedül. help

Én szervízben cseréltettem. Ott elég nagy munkának tűnt eplus2 !
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2008.01.29 kedd, 19:48:22 »

Valaki cserélt már első szilenteket? Lassan esedékes lenne, de nem tudom mekkora munka, nekiálljak-e egyedül. help

Akna, dissou,fürészlap,rettenetes elszántság nélkül szerintem nem érdemes.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2008.01.29 kedd, 19:58:27 »

Köszi. Marad a szervízes megoldás.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:00:43 »

Bár MK II tulaj vagyok, de gondolom a szilentek hasonlóak.
Én otthon még jó időben elszántan nekiálltam...
Egy komplett hétvégém ráment aar, hogy rájöjjek, nem tudom otthon megcsinálni.
A váltó alatti 2 csavart másodszori próbálkozásra sikerült kierőszakolnom, de a kerék részről nem tudtam kifordítani a lengőkart.Mint kiderült fordított sorrendben kezdtem kiszedni.

Végülis most cserélték a napokban ( ld Élmények topic), de tényleg nagy munka volt ott is.nehezen adta meg magát ott is.
Meg aztán hogy veszed ki a régit, és hogy préseled be az újat?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:07:57 »

Meg aztán hogy veszed ki a régit, és hogy préseled be az újat?
Én csináltam neki szerszámot. Persze azzal nem jött ki, a satu szára (10mm átmérő) is elhajlott. Berágtam, kilóskalapács, kijött. Befelé ugyanez, csak finomabban.
Finom móka, kell hozzá egy doboz cigi ha bagózol vagy GZ.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:14:34 »

Én csináltam neki szerszámot. Persze azzal nem jött ki, a satu szára (10mm átmérő) is elhajlott. Berágtam, kilóskalapács, kijött. Befelé ugyanez, csak finomabban.
Finom móka, kell hozzá egy doboz cigi ha bagózol vagy GZ.

Nálam: autogénnel közepe kiéget,külső rész fürészlappal bevág.hidehvágó kalapács kiüt.befelé a 180-as satú 1,5 méteres toldattal. Nem igazán othoni feladat, de a hit és az elszántság sokmindenen átsegiti az embőrt.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:29:04 »

Nálam: autogénnel közepe kiéget,külső rész fürészlappal bevág.hidehvágó kalapács kiüt.
Taníts mester  worship worship worship worship worship worship
Agyra gyógyult tárcsa?
Most ez a prodzsekt.
Lehúzó készüléken gondolkodom. Egy másik rossz tárcsára 4 lyuk 90 fokonként, autón lévőre szintán 4 lyuk, menetesszár,  kerékanyák a kettő között, kitekerésre lehúz?  angel
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:37:15 »

Hogy lehet igy felrohasztani a tárcsát, hogy nem jön le? Soha nem tisztogatjátok meg olajcserekor vizsga előtt téli nyári gumiváltásnál? Elhasználtam már jópár tárcsát simán lejött mind.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:40:37 »

Hogy lehet igy felrohasztani a tárcsát, hogy nem jön le? Soha nem tisztogatjátok meg olajcserekor vizsga előtt téli nyári gumiváltásnál? Elhasználtam már jópár tárcsát simán lejött mind.
Halkan megjegyezném, hogy szoktam, ezt a tárcsát még előző tulaj tette fel, ránézésre 16 garnitúra betéttel ezelőtt.  falbav
Ha a hátsó megvan, nekiesek az elsőknek is...  action
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:48:54 »

Halkan megjegyezném, hogy szoktam, ezt a tárcsát még előző tulaj tette fel, ránézésre 16 garnitúra betéttel ezelőtt.  falbav
Ha a hátsó megvan, nekiesek az elsőknek is...  action

A tehetmentesitőnél kenegesd meg fékfolyadékkal - akarom mondani áztasd be fékfolyadékba, jobb mint bármelyik csavarlazitó.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2008.01.29 kedd, 21:00:31 »

Taníts mester  worship worship worship worship worship worship
Agyra gyógyult tárcsa?
Most ez a prodzsekt.
Lehúzó készüléken gondolkodom. Egy másik rossz tárcsára 4 lyuk 90 fokonként, autón lévőre szintán 4 lyuk, menetesszár,  kerékanyák a kettő között, kitekerésre lehúz?  angel

A Gyerek ipari tanulóként II mondin 2óra alatt nagykalapács-hidegvágó-kisflex vékonykoronggal megszerezte apró darabokban.A mester is csodálkozott, hogy nem adta fel. falbav
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2008.01.29 kedd, 22:11:35 »

nagykalapács-hidegvágó-kisflex vékonykoronggal megszerezte apró darabokban.
Én még szeretném használni a hátsó kerékcsapágyat...  vigyor3
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2008.01.29 kedd, 22:15:33 »

Én még szeretném használni a hátsó kerékcsapágyat...  vigyor3

Rakj mellé egy TNT cd-t Wink hátha lerobbantja  eplus2
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2008.01.29 kedd, 22:18:03 »

Rakj mellé egy TNT cd-t Wink hátha lerobbantja  eplus2
Én inkább a "tárcsa, tárcsa, gyere ki, itt a csere idekinn" kezdetű dalra gondoltam... nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2008.01.30 szerda, 00:42:05 »

Én inkább a "tárcsa, tárcsa, gyere ki, itt a csere idekinn" kezdetű dalra gondoltam... nyes
az se rossz.....esetleg dörzsöld is meg,mit lehet tudni,hátha kijön a szellem és kívánhatsz tőle....
Naplózva
Nagyi
Vendég
« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 23:58:02 »

 :rinya:Mostanában, ha beindítom a motort, 1-2 perc múlva erős sivító (hörgő?) hang hallatszik, s nagyon nehezen lehet tekerni a kormányt (nem is megyek a kocsival). Olaj folyik, de nem tudom, hol! Ha valaki tudna segíteni, megköszönném!  help
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2008.02.01 péntek, 00:32:32 »

:rinya:Mostanában, ha beindítom a motort, 1-2 perc múlva erős sivító (hörgő?) hang hallatszik, s nagyon nehezen lehet tekerni a kormányt (nem is megyek a kocsival). Olaj folyik, de nem tudom, hol! Ha valaki tudna segíteni, megköszönném!  help

Gondolom, a kormányszervó hangja. Nézd meg, van-e benne olaj (gondolom, nincs).
A kormányszervó tönkre szokott menni. Vagy megkímélt bontott, vagy felújítás. Az új drága.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2008.02.01 péntek, 07:47:56 »

:rinya:Mostanában, ha beindítom a motort, 1-2 perc múlva erős sivító (hörgő?) hang hallatszik, s nagyon nehezen lehet tekerni a kormányt (nem is megyek a kocsival). Olaj folyik, de nem tudom, hol! Ha valaki tudna segíteni, megköszönném!  help

Hasonló gondom volt tavaly. A kormánymű engedte az olajat. Olaj nélkül ne használd, mert a szervó szivattyú is tönkre mehet. Új kormánymű 230000  wow1, felújítás 50000, bontott 25000 Ft. körül. De előtte alá kellene nézni, mégis hol engedi az olajat, hátha mégsem a kormányműnél. Cseréje sem egy leányálom. Nekem bontottal kb. 50000 Ft volt komplett  rinya.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2008.02.01 péntek, 18:24:31 »

:rinya:Mostanában, ha beindítom a motort, 1-2 perc múlva erős sivító (hörgő?) hang hallatszik, s nagyon nehezen lehet tekerni a kormányt (nem is megyek a kocsival). Olaj folyik, de nem tudom, hol! Ha valaki tudna segíteni, megköszönném!  help


Nézd meg a szervóolaj hűtő csöveket is. Az első lökhárító mögött, a kereszttartóvason vannak.  Előfordulhat, hogy ott ereszt az olaj. Lehetséges, hogy a csö tartópattentjai eltörtek és a generátorszíj tárcsa kilukasztotta az odalógó csövet.. (velem sajna megesett) Ha ez a gond akkor mázlid van, 1000 pénzért megheresztik és kész. Vagy kicseréltetheted gumicsőre is, de ezt max. 1-2 cm-es részen tedd, mert ha az egész gumi, akkor nem tudja olyan jól levezetni az olaj hőjét és elveszti az olajhűtő funkcióját.
Sok sikert. wave
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2008.02.02 szombat, 14:03:43 »


Mekorra az alapjárat hideg, illetve bemelegedett motornál?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2008.02.02 szombat, 15:32:27 »

Mekorra az alapjárat hideg, illetve bemelegedett motornál?

850 +-50 /perc
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 14:24:50 »


A lábtér illetve a kesztyűtartó világításba milyen égő kell? Illetve hol kell őket keresni? 
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 14:25:37 »

850 +-50 /perc

Otthon lehet ezt állítani vagy inkább szervíz? Nekem 1100 és 1400 között van!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 14:36:13 »

850 +-50 /perc
A TD és benya nem ugyanaz.
A dizilt lehet, a benyásat nem lehet házilag állítani.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 15:07:46 »

A lábtér illetve a kesztyűtartó világításba milyen égő kell? Illetve hol kell őket keresni? 

Bedugós 5W os - mint elöl a helyzetjelző, az utastérbe leszlek a lábtérbe a boxhoz elég közel - a kesztyűtartó meg a lufi alatt középen
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 15:08:37 »

Otthon lehet ezt állítani vagy inkább szervíz? Nekem 1100 és 1400 között van!

Nem lehet állítani, télen magasabb szokott lenni az alapjárat, ha megálláskor beáll 900 körül az már tökéletes, majd nyáron lentebb megy
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2008.02.05 kedd, 16:50:10 »

Hali!

Azt megtudnátok mondani, a pollenszűrő cseréhez milyen szerszámok kellenek, és van-e valami trükkje?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Udo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2008.02.05 kedd, 17:48:18 »

Hello!
Egyszer már bejelentkeztem kutyarács témában de azért még egyszer:
egy 95-ös Mondeo kombi 1.8td BOLDOG tulaja vagyok.290ezer van az autómban, ebből ÉN
15ezret raktam bele július óta,és meg vagyok az autóval elégedve.-10 fokban is egy izzításra indul!!!
Német autópályán 100-110 között /mert Németországban mindig esett/ 5.5-ös fogyasztás 2600km-re átlagolva le a
kalappal a Mondeo előtt,ennyi km után!Amúgy 6,5 a vegyes. Az autóban ABS,2 légzsák /ezek voltak a vásárlás kritériumai/,továbbá ülésfűtés, első ablakfűtés,elektromos tükör,elektromos ablak,nem működő légkondi
az extra.Mindezt 640-ért.Plusz B oszloptól hátra sötétített fólia+feket autó+alufelni => meg is akart büntetni a rendőr, pedig csak 3 napja volt meg a kocsi,de ez egy másik történet.
  Hétvégén sikerült megcsinálnunk a sofőr vezetőülésében az ülésfűtést 2,5 óra alatt.
Nekem a vezeték belül, a szivacsnál tört el, ezért volt ilyen hosszú idő.Ez az extra nagyon KIRÁLY!Barátnőm rögtön be is kapcsolja,amikor beül mellém.
Na itt kezdődtek a gondok! rinya
Az ékszíjam rögtön meg is csúszik indulásnál és ez 2 percig így megy! Az összes ékszíjban 25ezer km van.
Kérdésem az ,hogy mennyit kell kibírnia az ékszíjaknak,illetve hol találok olyan táblázatot,mit,
mikor kell cserélni? Nekem tökéletes lenne fájlban is,vagy a fénymásolt verzió is /Budapest a lakhelyem/.
NYomtatókat,fénymásolókat javítok, üzemelek, így a fénymásolás nem probléma.
Ha kell valakinek önköltségi áron másolok Klubosoknak 1,5Ft/lap , ha Én Klubos lehetek:)
Elképzelhető, hogy valaki ingyen másol munkahelyen,de én "magamtól lopnám meg" a hozzávalókat, de hátha ez is segítség valakinek.Klubtagságot hogyan lehet begyorsítani? worship
Ha valakinek nyomtatóval kapcsolatban van kérdése, vagy toner, papír kell írjon, segítek.
Nem vagyok egy nagy fórumozó, de minden nap be szoktam nézni, ha tehetetem.
Kutyarács témában pedig köszönöm  a segítséget,  de még nem sikerült beszerelni,mert hiányzik hozzá elkatrész
de talán majd megoldom valahogy.
Naplózva

MkI kombi TD 1995
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2008.02.05 kedd, 17:58:01 »

Hali!

Azt megtudnátok mondani, a pollenszűrő cseréhez milyen szerszámok kellenek, és van-e valami trükkje?

Ablaktörlőket állítsd meg kulcs kivételével a szélvédő közepén hogy ne legyen útban
Anyos ablak előtt a szélterelőből 3 kupakot lepattintod alatta a csavarokat kiszeded, visszacsavarod kb 2 fordulatot, patenteket kihúzod a csavarral. Géptetőt kinyitod, kiveszed a gumihurkát és alatta a 3 csavart is. Géptetőt kitámasztod 40 cm magasan - segítő megtartja. Fedelet kiszeded kibuktatod, szélvédőre vigyázol könnyen reped. Pollenszűrőt kiszeded mindent letakarítasz szélvédő perem fedél alja, újat berakod, és összeszereled.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2008.02.05 kedd, 19:06:21 »

Hello!
...
Na itt kezdődtek a gondok! rinya
Az ékszíjam rögtön meg is csúszik indulásnál és ez 2 percig így megy! Az összes ékszíjban 25ezer km van.
...


mert poros, az enyém is csúszott, de bővizes szivaccsal lemostam működés közben

 felkialtas felkialtas felkialtas DE INKÁBB ÁLLÓ MOTORNÁL felkialtas felkialtas felkialtas
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.05 kedd, 19:44:26 írta Rob » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2008.02.05 kedd, 20:29:48 »

mert poros, az enyém is csúszott, de bővizes szivaccsal lemostam működés közben

 felkialtas felkialtas felkialtas DE INKÁBB ÁLLÓ MOTORNÁL felkialtas felkialtas felkialtas

Lehet ám hogy a feszítő kezd elfáradni
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2008.02.05 kedd, 22:39:39 »

Hello!
Egyszer már bejelentkeztem kutyarács témában de azért még egyszer:
egy 95-ös Mondeo kombi 1.8td BOLDOG tulaja vagyok.290ezer van az autómban, ebből ÉN
15ezret raktam bele július óta,és meg vagyok az autóval elégedve.-10 fokban is egy izzításra indul!!!
Német autópályán 100-110 között /mert Németországban mindig esett/ 5.5-ös fogyasztás 2600km-re átlagolva le a
kalappal a Mondeo előtt,ennyi km után!Amúgy 6,5 a vegyes. Az autóban ABS,2 légzsák /ezek voltak a vásárlás kritériumai/,továbbá ülésfűtés, első ablakfűtés,elektromos tükör,elektromos ablak,nem működő légkondi
az extra.Mindezt 640-ért.Plusz B oszloptól hátra sötétített fólia+feket autó+alufelni => meg is akart büntetni a rendőr, pedig csak 3 napja volt meg a kocsi,de ez egy másik történet.
  Hétvégén sikerült megcsinálnunk a sofőr vezetőülésében az ülésfűtést 2,5 óra alatt.
Nekem a vezeték belül, a szivacsnál tört el, ezért volt ilyen hosszú idő.Ez az extra nagyon KIRÁLY!Barátnőm rögtön be is kapcsolja,amikor beül mellém.
Na itt kezdődtek a gondok! rinya
Az ékszíjam rögtön meg is csúszik indulásnál és ez 2 percig így megy! Az összes ékszíjban 25ezer km van.
Kérdésem az ,hogy mennyit kell kibírnia az ékszíjaknak,illetve hol találok olyan táblázatot,mit,
mikor kell cserélni? Nekem tökéletes lenne fájlban is,vagy a fénymásolt verzió is /Budapest a lakhelyem/.
NYomtatókat,fénymásolókat javítok, üzemelek, így a fénymásolás nem probléma.
Ha kell valakinek önköltségi áron másolok Klubosoknak 1,5Ft/lap , ha Én Klubos lehetek:)
Elképzelhető, hogy valaki ingyen másol munkahelyen,de én "magamtól lopnám meg" a hozzávalókat, de hátha ez is segítség valakinek.Klubtagságot hogyan lehet begyorsítani? worship
Ha valakinek nyomtatóval kapcsolatban van kérdése, vagy toner, papír kell írjon, segítek.
Nem vagyok egy nagy fórumozó, de minden nap be szoktam nézni, ha tehetetem.
Kutyarács témában pedig köszönöm  a segítséget,  de még nem sikerült beszerelni,mert hiányzik hozzá elkatrész
de talán majd megoldom valahogy.


Üdv. a csapatba, ha itt regisztráltál klubtag vagy. Smiley
A találkozókra szoktunk okleveleket nyomtatni, itt akkor lehet igénybe vesszük a kedvezményeket. Smiley
Xerox 106R01159 tonert mennyiért tudsz szerezni?
Itt meg tudod nézni, mikor mit kell cserélni: http://www.etis.ford.com/
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.05 kedd, 22:41:51 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2008.02.06 szerda, 10:59:43 »

fusim

Kösz. Elég trükkös.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 12:46:49 »

Sziasztok!

Régebben voltam itt már regisztrálva, de valószínű törölve lettem, mert nem volt gondom a géppel. Hát most van...
95-ös évjáratú 2000-es benzines a vas. A tünetek: 2000-2500- as fordulat között gázadásnál fullad, mintha csak 3 henger menne. Alapjárattal nincs gondom. Az említett fordulatszám felett szintén jól üzemel, kivéve, ha alacsony fordulatról próbálom kihuzatni, mert akkor a rángatás és hörgés megmarad a magasabb fordulatszám tartományban is. Ha óvatosan kezelem a pedált, akkor fel lehet vinni a fordultot és nincs vele gond. Két napja csinálja és lövésem nincs hova nyúljak.
Ha valaki tudna segíten, nagyon megköszönném.

Üdv: Astor
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 12:49:33 »

Sziasztok!

Régebben voltam itt már regisztrálva, de valószínű törölve lettem, mert nem volt gondom a géppel. Hát most van...
95-ös évjáratú 2000-es benzines a vas. A tünetek: 2000-2500- as fordulat között gázadásnál fullad, mintha csak 3 henger menne. Alapjárattal nincs gondom. Az említett fordulatszám felett szintén jól üzemel, kivéve, ha alacsony fordulatról próbálom kihuzatni, mert akkor a rángatás és hörgés megmarad a magasabb fordulatszám tartományban is. Ha óvatosan kezelem a pedált, akkor fel lehet vinni a fordultot és nincs vele gond. Két napja csinálja és lövésem nincs hova nyúljak.
Ha valaki tudna segíten, nagyon megköszönném.

Üdv: Astor

Lehet gyertya, gyertyakábel (vagy egyszerre mind2)
A rossz kábel tönkreteszi a gyertyát, úgyhogy ha régi a kábel ésrdemes azt is cserélni, és utána berakni az új gyertyákat.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 12:57:49 »

Lehet gyertya, gyertyakábel (vagy egyszerre mind2)
A rossz kábel tönkreteszi a gyertyát, úgyhogy ha régi a kábel ésrdemes azt is cserélni, és utána berakni az új gyertyákat.

Az ötlet nem rossz, de tegnap éjszaka megnéztem őket. A kábelek szerintem jók. Valami elektromos érzékelőre saccolok inkább. Nem tudom, hogy a lambda szondák csinálhatnak-e ilyen galibát. a MAF-ot is megnéztem, tiszta...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:09:01 »

Az ötlet nem rossz, de tegnap éjszaka megnéztem őket. A kábelek szerintem jók. Valami elektromos érzékelőre saccolok inkább. Nem tudom, hogy a lambda szondák csinálhatnak-e ilyen galibát. a MAF-ot is megnéztem, tiszta...

A lambda miatt folyamatosan fulladna és sokat fogyasztana, vagy rángatna mindig sztem. A sztem jó kábelek mit jelentenek? Nem szakadásra értettem a cserét, ezek is elöregednek sajna. Gyertyát gyárit vegyél ha veszel, kábelt is!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:12:50 »

A lambda miatt folyamatosan fulladna és sokat fogyasztana, vagy rángatna mindig sztem. A sztem jó kábelek mit jelentenek? Nem szakadásra értettem a cserét, ezek is elöregednek sajna. Gyertyát gyárit vegyél ha veszel, kábelt is!

Külsérelmi nyomok nincsenek ez tény..nem is erre gondoltam. Engem inkább az zavar és e miatt gondolok másra, hogy csak egy bizonyos tartományban csinálja... Persze abszolút laikus vagyok a dologhoz és mint mondtam eddig hál'Isten nem volt gondom vele, pedig már több mint 6 éve koptatom vele az aszfaltot...
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:15:28 »

Ha bekaksizik valamelyik injektorod, az is csinálhat ilyet.
~ 10 E körül van a takarítás, sugárkép igazítás, egy célgéppel.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:17:10 »

Külsérelmi nyomok nincsenek ez tény..nem is erre gondoltam. Engem inkább az zavar és e miatt gondolok másra, hogy csak egy bizonyos tartományban csinálja... Persze abszolút laikus vagyok a dologhoz és mint mondtam eddig hál'Isten nem volt gondom vele, pedig már több mint 6 éve koptatom vele az aszfaltot...
Pont azért gondoltam gyújtásra, hisz gyorsításkot kap több benzint, ha nem gyújt rendesen, akkor berángat miatta, magas fordulatnál meg kiégeted a gyertyából a trutyit, akkor gyújt rendesen
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.