Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263077 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
lipi
Vendég
« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2008.05.20 kedd, 17:26:35 »

Sziasztok

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Nemrég vettem egy 2.0-ás automata kombit, aztán kiderült, hogy csak 1,8-as mert motort cseréltek benne.  Undecided
Lefoglalt autó volt borzasztó állapotban de nagyon jó áron szerintem. (243e pénz, 95-ös)
Elég sok mindent csináltam már rajta, de valahogy nem úgy megy mint ahogy kéne neki és 14-15l-t fogyaszt, pedíg mintha tojásokon járnék.

Gázadás közben egy szuszogó hangot lehet hallani ami gondolom nem normális, de még nem találtam meg az okát.

Van még egy érdekesség hátha segít az ötletekben: főleg rükiben ha nagyokat mozdítok a kormányon néha lefullad, de egyébként is érzékeny az alapjárata minden elektromos fogyasztó bekapcsolására és a korményra is főleg végállásban.

Több vákumcső is lyukas volt, azokat már cseréltem + gyertyák + szűrők + MAF tisztítás + kipufogó cserélve (katalizátor nem)

Alapjárat szép. co kibocsájtás rendben van

Légyszi aki kűzdött hasonlóval, vagy van ötlete írjon, hátha nem kell egy vagyot költenem a szervízben, hogy aztán ne találjanak semmit (A bosch szervízben nem találtak.

Ja, ki akartam olvastatni, de nem találok senkit akinek lenne Pécsett műszere hozzá. Még a márkaszervíznek és a bosch szervíznek sincs.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:24:57 »

Sziasztok
...
Gázadás közben egy szuszogó hangot lehet hallani ami gondolom nem normális, de még nem találtam meg az okát.

Van még egy érdekesség hátha segít az ötletekben: főleg rükiben ha nagyokat mozdítok a kormányon néha lefullad, de egyébként is érzékeny az alapjárata minden elektromos fogyasztó bekapcsolására és a korményra is főleg végállásban.


Szuszogó hang a pillangoszele,p légszekrény csatlakozásnál nincs meg a tömítő gyűrű

A kormányszervó nyomáskapcsolója hibás vagy a csatlakozója - zőld gomba a szervócsőben

Próba üdv: fusim
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:47:56 »

A kormányszervó nyomáskapcsolója hibás vagy a csatlakozója - zőld gomba a szervócsőben

Fusim!
Ez a kapcsoló mit csinál? Ha lehúzom a kábelét kell valami változásnak történnie?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:57:21 »

Fusim!
Ez a kapcsoló mit csinál? Ha lehúzom a kábelét kell valami változásnak történnie?

Ha tekergeted a kormányt - megnő a nyomás a szervócsőben a kapcsoló zár - megemeli az alapjáratot. Tesztelni úgy tudod hogy lehúzod a csatit és rövidre zárod, akkor emelkednie kell az alapjáratnak.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2008.05.20 kedd, 21:01:12 »

Ha tekergeted a kormányt - megnő a nyomás a szervócsőben a kapcsoló zár - megemeli az alapjáratot. Tesztelni úgy tudod hogy lehúzod a csatit és rövidre zárod, akkor emelkednie kell az alapjáratnak.
Köszi!  worship
Naplózva
lipi
Vendég
« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2008.05.20 kedd, 23:40:24 »

Köszönöm az eddigi ötleteket!
Holnap megnézem őket. A tömítőgyűrű megvan az biztos mert pont ma pucoltam ki a pillangószelepet.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2008.05.21 szerda, 13:04:41 »

Ki lehet, de legjobb ha van kéznél oszcilloszkop azzal látni

Sajna oszcilloszkópom nincs otthon... e nélkül hogy lehet?  wow1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2008.05.21 szerda, 13:22:18 »


Ja, ki akartam olvastatni, de nem találok senkit akinek lenne Pécsett műszere hozzá. Még a márkaszervíznek és a bosch szervíznek sincs.

 wow1
Ez érdekes!
Egyik (volt) klubtársunk nekem könnyedén kivillogtatta a hibakódokat egy natúr izzóval. Ha érdekel az ügy, föleleveníthetjük a kontaktot. A fölöttébb ritka pécsi minitalik egyikén lehet növelni az okosságokat! wave
Naplózva

MKI 2.0i
lipi
Vendég
« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2008.05.21 szerda, 14:22:23 »

wow1
Ez érdekes!
Egyik (volt) klubtársunk nekem könnyedén kivillogtatta a hibakódokat egy natúr izzóval. Ha érdekel az ügy, föleleveníthetjük a kontaktot. A fölöttébb ritka pécsi minitalik egyikén lehet növelni az okosságokat! wave


Naná, hogy érdekel! Nagyon örülnék ha leírná hogy kell ezt csinálni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2008.05.21 szerda, 16:14:22 »

Sajna oszcilloszkópom nincs otthon... e nélkül hogy lehet?  wow1

Lambda kiszedő crowa fejed van? Kölcsönlabdával ki kéne próbálni. Ha nincs legjobb ha elviszed szerelőhöz és beméri ( zöldkártyáshoz)
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 15:05:26 »


Ma újabb dolgot produkált a kocsi! Pályán 135 és 145 között elkezdett rázkódni, De olyan szinten, hogy majdnem leesett az illatosító a szellőzőről. 135 alatt semmi és 145 felett sem produkálja ezt a hibát. Futómű beállítva, új gumik. Mi okozhatja a dolgot?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 15:15:44 »

Ma újabb dolgot produkált a kocsi! Pályán 135 és 145 között elkezdett rázkódni, De olyan szinten, hogy majdnem leesett az illatosító a szellőzőről. 135 alatt semmi és 145 felett sem produkálja ezt a hibát. Futómű beállítva, új gumik. Mi okozhatja a dolgot?

Centírozás rendben?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 15:31:57 »

Ma újabb dolgot produkált a kocsi! Pályán 135 és 145 között elkezdett rázkódni, De olyan szinten, hogy majdnem leesett az illatosító a szellőzőről. 135 alatt semmi és 145 felett sem produkálja ezt a hibát. Futómű beállítva, új gumik. Mi okozhatja a dolgot?

Majdnem biztos, hogy centrírozás-probléma. Vagy gumihiba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 16:06:18 »

Lambda kiszedő crowa fejed van? Kölcsönlabdával ki kéne próbálni. Ha nincs legjobb ha elviszed szerelőhöz és beméri ( zöldkártyáshoz)

Kiszedni ki tudom. De majd csak otthon, ott meg nem igen lesz kölcsön lambdám.. Azt hittem ki lehet mérni valami ellenállást, stb...
Akkor lehet majd egy zöldkártyáshoz elviszem  Undecided
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 16:24:18 »

Kiszedni ki tudom. De majd csak otthon, ott meg nem igen lesz kölcsön lambdám.. Azt hittem ki lehet mérni valami ellenállást, stb...
Akkor lehet majd egy zöldkártyáshoz elviszem  Undecided

Lehet méregetni sima voltmérővel de nem elég gyorsak a műszerek, hogy lásd a lassú szondát ezért kell scope. Dunakeszin Szeles mesternek van egy Bosch gépe azzal lehet mérni lambdát - ha jársz arra hívd fel kiméri.
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.22 csütörtök, 16:29:40 írta fusim » Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2008.05.23 péntek, 07:04:39 »

Centírozás rendben?

Amikor futómű beállításon volt a kocsi azt is megcsinálták! Azóta nem lett leszedve egyik kerék sem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2008.05.23 péntek, 07:18:20 »

Amikor futómű beállításon volt a kocsi azt is megcsinálták! Azóta nem lett leszedve egyik kerék sem.
Nem baj, valószínű nem jól csinálták meg.
Centíroztass újra és mondjad a gumisnál, hogy miért centíroztatod megint, mi a bajod vele.
Nekem is ez volt,  130 körül rázott, centír és jó lett.
Beszéljünk majd telefonon, mondok még ezzel kapcsolatban tapasztalatot.  integet2 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2008.05.23 péntek, 19:52:24 »

Beszéljünk majd telefonon, mondok még ezzel kapcsolatban tapasztalatot.  integet2 wave

 worship worship
Naplózva
lipi
Vendég
« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2008.05.24 szombat, 10:44:18 »

Ha tekergeted a kormányt - megnő a nyomás a szervócsőben a kapcsoló zár - megemeli az alapjáratot. Tesztelni úgy tudod hogy lehúzod a csatit és rövidre zárod, akkor emelkednie kell az alapjáratnak.

Ez érdekes! Nekem amikor lehúzom egy pillanatra megnő aztán visszaáll, de ha rövidre zárom akkor csökken.
Mit tegyek vele?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2008.05.24 szombat, 18:37:21 »

Ez érdekes! Nekem amikor lehúzom egy pillanatra megnő aztán visszaáll, de ha rövidre zárom akkor csökken.
Mit tegyek vele?

Szerintem az rendben lesz így.
Naplózva
D.Zoli
Vendég
« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 14:51:34 »

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy benzines MK I-ben a váltó megegyezik a motor nagyságától függetlenül? Vagyis 1.8-ba jó-e az 1.6os vagy 2.0-ás váltó?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 15:15:14 »

Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy benzines MK I-ben a váltó megegyezik a motor nagyságától függetlenül? Vagyis 1.8-ba jó-e az 1.6os vagy 2.0-ás váltó?

Felmenni felmegy az áttételbe vannak különbséges, de nagyon nem gond az 1.8 1.6 kuplungja más mint a 2.0é
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 17:01:06 »

Felmenni felmegy az áttételbe vannak különbséges, de nagyon nem gond az 1.8 1.6 kuplungja más mint a 2.0é
Azért az évjárat sem mindegy ha kuplunggal együtt akarsz cserélni(hidraulikus v. nem).Nekem a váltóval együtt cserélték a motort és a hidr. kuplung miatt volt kicsi kavar,mert a pedálokat is cserélni kellett+vágni a tűzfalon.De csak maga a váltó úgy tudom,hogy jó hozzájuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 17:06:15 »

Azért az évjárat sem mindegy ha kuplunggal együtt akarsz cserélni(hidraulikus v. nem).Nekem a váltóval együtt cserélték a motort és a hidr. kuplung miatt volt kicsi kavar,mert a pedálokat is cserélni kellett+vágni a tűzfalon.De csak maga a váltó úgy tudom,hogy jó hozzájuk.

Van nem hidr. kuplunggal is? Melyik?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 18:08:36 »

Sziasztok!
 
94-es TD Mondeom van. Eddig még nem volt Ford-om, és úgy tűnik a motorhoz képest nagy a kerékzaj, főként hátulról. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mi okozhat nagy kerékzajt, illetve hogy egyáltalán rendellenes-e a Mondeonál. 5-ajtós Mondeom van.

A kerékcsapágy lesz a zaj oka!
A magyar utak olyanok amilyenek!
Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 18:10:52 »

A kerékcsapágy lesz a zaj oka!
A magyar utak olyanok amilyenek!
Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!
2003 óta csak megoldotta  smile
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 18:39:35 »

A kerékcsapágy lesz a zaj oka!
A magyar utak olyanok amilyenek!
Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!

fordítsd meg a listázást, mert így sokszor fogsz még erre a labdára ugrani.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 21:43:03 »

Van nem hidr. kuplunggal is? Melyik?

pöló az enyim bowdenes Wink 303000 km van benne Wink a bowden is gyári
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2008.05.26 hétfő, 23:43:20 »

pöló az enyim bowdenes Wink 303000 km van benne Wink a bowden is gyári
taps eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2008.05.27 kedd, 15:02:06 »

Nekem is kellett elő csapágyakat cserélnem megvétel után 10e km-rel!

Mennyibe került neked? Nekem jobb hátul kellene cserélni!
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2008.05.28 szerda, 10:57:43 »

Mennyibe került neked? Nekem jobb hátul kellene cserélni!

Én szétszedtem és elvittem csapágyboltba és igy volt a kettő 17e-be!-de ha jól gondolom a hátsó drágább lesz olyan 22/db!
Köszi!-megfordítottam!
Naplózva
witchking24
Vendég
« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 18:58:48 »

gázüzemű Mondeónál mennyi hely marad a csomagtartóban, tudja valaki?
Ha nem a pótkerék helyére kerül a tartály, hanem magába a csomagtartóba...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 21:15:39 »

gázüzemű Mondeónál mennyi hely marad a csomagtartóban, tudja valaki?
Ha nem a pótkerék helyére kerül a tartály, hanem magába a csomagtartóba...
1 gáztartálynyival kevesebb  eplus2

Meg kell kérdezni egy céget, ahol szerelnek, hogy külső térfogata mennyi a tartálynak!
Miért nem jó a pótkeréktartály?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zottya
Vendég
« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 21:16:58 »

sziasztok!
ahogy előjött a meleg észrevettem egy problémát. 1.8TD-m van, bekapcsolt klímánál kb. 5 másodpercenként csattogásszerű hang hallható a motortérből, közben az alapjárat emelő korrigál. egyszer emel aztán alapba áll. Gondolom a klíma kapcsolgat ki-be. lehet hogy egyszerűen csak elszökött a gáz? mi tévő legyek?
üdv
zottya
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 21:56:08 »

sziasztok!
ahogy előjött a meleg észrevettem egy problémát. 1.8TD-m van, bekapcsolt klímánál kb. 5 másodpercenként csattogásszerű hang hallható a motortérből, közben az alapjárat emelő korrigál. egyszer emel aztán alapba áll. Gondolom a klíma kapcsolgat ki-be. lehet hogy egyszerűen csak elszökött a gáz? mi tévő legyek?
üdv
zottya

Így van. Töltesd fel és a hiba megszűnik. Nekem is ilyen volt.
Naplózva
witchking24
Vendég
« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:03:06 »

1 gáztartálynyival kevesebb  eplus2

Meg kell kérdezni egy céget, ahol szerelnek, hogy külső térfogata mennyi a tartálynak!
Miért nem jó a pótkeréktartály?

1ébként tökéletes lenne, csakhogy ez már egy beszerelt gázüzem, de még nem sikerült elérnem a tulajdonost és az autót se láttam még.
Amúgy ilyen üzemanyagárak mellett hogy ne piszkálná a fantáziámat  nyes
Naplózva
dejko
Vendég
« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 08:44:53 »

Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem. " hónapja vettem családnak 1994-es MK I 18 td kombit. Nagyon jó, minden befér. Az autón bosch adagoló van .  kítűnőem ment, nagyon jó motorhang, fügyülő turbó szóval nagyon jó volt addig amíg vezérlés szervizelve nem lett. Gyári cuccok szalonban kerültek rá , szíjak, görgők, vízpumpa cserélve lett. Amikor mentem érte kicsit meg lepődtem mert halk lett a motorja. Mikor megvettem olyan opel dti-s hangja volt. Az autó remekül indult de csak vánszorgott, alig ment 100-at azt is épp hogy. DE nagyon szépen járt a motor.  Angry >:(Visszavittem tekertek a füstcsavaron , persze így sem lett sokkal jobb. Visszavittem újra szétszedték állítólag valamelyik szíj elvolt rakva 1 foggal. Na valamelyest jobb lett de megsem közelíti azt az állaőpoto ahogy vettem, a turbót most sem hallani. 1500 fordulattól  tolt egy kis fekete füstöt aztán megindult, most tolja a feketét de csak finoman gyorsul. Szalon szerint ez így ok. beszéltem pár másik szerelővel ,előtöltést emlegetik, hogy nemok a beállítása. Hogy lehet ezt otthoni körülmények közt leellenőrizni? Van aki azt monta a bosch adagoló miatt van, mert lukas beállításához lötték be a motort. Szóval kéne tanács mit csináljak vele?
köszi rinya rinya
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 11:03:12 »

Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem. " hónapja vettem családnak 1994-es MK I 18 td kombit. Nagyon jó, minden befér. Az autón bosch adagoló van .  kítűnőem ment, nagyon jó motorhang, fügyülő turbó szóval nagyon jó volt addig amíg vezérlés szervizelve nem lett. Gyári cuccok szalonban kerültek rá , szíjak, görgők, vízpumpa cserélve lett. Amikor mentem érte kicsit meg lepődtem mert halk lett a motorja. Mikor megvettem olyan opel dti-s hangja volt. Az autó remekül indult de csak vánszorgott, alig ment 100-at azt is épp hogy. DE nagyon szépen járt a motor.  Angry >:(Visszavittem tekertek a füstcsavaron , persze így sem lett sokkal jobb. Visszavittem újra szétszedték állítólag valamelyik szíj elvolt rakva 1 foggal. Na valamelyest jobb lett de megsem közelíti azt az állaőpoto ahogy vettem, a turbót most sem hallani. 1500 fordulattól  tolt egy kis fekete füstöt aztán megindult, most tolja a feketét de csak finoman gyorsul. Szalon szerint ez így ok. beszéltem pár másik szerelővel ,előtöltést emlegetik, hogy nemok a beállítása. Hogy lehet ezt otthoni körülmények közt leellenőrizni? Van aki azt monta a bosch adagoló miatt van, mert lukas beállításához lötték be a motort. Szóval kéne tanács mit csináljak vele?
köszi rinya rinya

Addig hord vissza, ameddig jó nem lesz! Ha sokadszorra se lesz jó, kérd vissza a pénzed, plussz fenyegetés a fogyasztóvédőkkel. Sajnos a Ford szervizekben nagyon sok a cukrász, nekem egy Ford márkaszervíz nyírta ki a régi TDDi-t, ugyan ezzel a dumával, hogy ez így jó a jó... Az is kormolt, mint az állat. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 11:06:51 »

Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem. " hónapja vettem családnak 1994-es MK I 18 td kombit. Nagyon jó, minden befér. Az autón bosch adagoló van .  kítűnőem ment, nagyon jó motorhang, fügyülő turbó szóval nagyon jó volt addig amíg vezérlés szervizelve nem lett. Gyári cuccok szalonban kerültek rá , szíjak, görgők, vízpumpa cserélve lett. Amikor mentem érte kicsit meg lepődtem mert halk lett a motorja. Mikor megvettem olyan opel dti-s hangja volt. Az autó remekül indult de csak vánszorgott, alig ment 100-at azt is épp hogy. DE nagyon szépen járt a motor.  Angry >:(Visszavittem tekertek a füstcsavaron , persze így sem lett sokkal jobb. Visszavittem újra szétszedték állítólag valamelyik szíj elvolt rakva 1 foggal. Na valamelyest jobb lett de megsem közelíti azt az állaőpoto ahogy vettem, a turbót most sem hallani. 1500 fordulattól  tolt egy kis fekete füstöt aztán megindult, most tolja a feketét de csak finoman gyorsul. Szalon szerint ez így ok. beszéltem pár másik szerelővel ,előtöltést emlegetik, hogy nemok a beállítása. Hogy lehet ezt otthoni körülmények közt leellenőrizni? Van aki azt monta a bosch adagoló miatt van, mert lukas beállításához lötték be a motort. Szóval kéne tanács mit csináljak vele?
köszi rinya rinya

A szervíz nevét címét is kérjük!
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 11:45:57 »

sziasztok!
ahogy előjött a meleg észrevettem egy problémát. 1.8TD-m van, bekapcsolt klímánál kb. 5 másodpercenként csattogásszerű hang hallható a motortérből, közben az alapjárat emelő korrigál. egyszer emel aztán alapba áll. Gondolom a klíma kapcsolgat ki-be. lehet hogy egyszerűen csak elszökött a gáz? mi tévő legyek?
üdv
zottya

Akkor kapcsolgat ki-be, ha:
1 kevés a gáz(ezt már Zombi említette)
2 rosszul van beállítva a gázkar poti, (ez is tudja kikapcsolni, ha azt érzi, hogy csuta gázt nyomsz)
3 laza az ékszíj(ez tapasztalat)
 egyébként hűt rendesen? Ha valóban ki-be kapcsolgat azt a ventillátorokon is látod, azok is elindulnak és leállnak lassú fokozaton.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 11:57:14 »

 :kerdes:Hol találom az üzemanyagtank szellözőt :kerdes:ÉS hogyan tudom kitisztitani :kerdes:Valaki tudna segíteni kerdes(MK1 95-ös TD)
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zottya
Vendég
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 11:59:05 »

Akkor kapcsolgat ki-be, ha:
1 kevés a gáz(ezt már Zombi említette)
2 rosszul van beállítva a gázkar poti, (ez is tudja kikapcsolni, ha azt érzi, hogy csuta gázt nyomsz)
3 laza az ékszíj(ez tapasztalat)
 egyébként hűt rendesen? Ha valóban ki-be kapcsolgat azt a ventillátorokon is látod, azok is elindulnak és leállnak lassú fokozaton.
eszembe sem jutott a ventillátorokat megnézni (ma pótolom). azért gondoltam, hogy ki-be kapcsolgat, mert kattogás után gyors reagálás után alapjáratot emel a következő kattanásnál visszaáll. a gázkar poti hibája okozhat olyant is, hogy hébe-hóba meglódul az autó azonos gázállásnál (főleg kanyarok után-nem értem miért)? ezügyben már turbómembránt megnéztem, mert arra gyanakodtunk, de az jó.
amúgy köszi a tanácsokat
Zombinak is
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 12:01:02 »

:kerdes:Hol találom az üzemanyagtank szellözőt :kerdes:ÉS hogyan tudom kitisztitani :kerdes:Valaki tudna segíteni kerdes(MK1 95-ös TD)

Minek? Sárdagonyán voltál? A szellőző cső kb 2 cm átmérőjű, csak nem koszolódott ennyire el. Egyébként ahol betöltöd a GO-t ott van egy vastag, ezen folyik le, és van az említett vékonyabb, ezen kap levegőt. Inkább a tanksapinál dugulhat el. Szerintem
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 12:03:49 »

eszembe sem jutott a ventillátorokat megnézni (ma pótolom). azért gondoltam, hogy ki-be kapcsolgat, mert kattogás után gyors reagálás után alapjáratot emel a következő kattanásnál visszaáll. a gázkar poti hibája okozhat olyant is, hogy hébe-hóba meglódul az autó azonos gázállásnál (főleg kanyarok után-nem értem miért)? ezügyben már turbómembránt megnéztem, mert arra gyanakodtunk, de az jó.
amúgy köszi a tanácsokat
Zombinak is


A gázkar poti okozhatja azt is igen, mert nem azonos áram megy át, és a vezérlést máshogy állítja. Pl nekem olyan *** volt az akksim, hogy ha bekapcsoltak a ventillátorok, leesett a ford.szám, pedig hát ugye semmi köze nincs közvetlenül a gázkarhoz
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 12:08:36 »

Minek? Sárdagonyán voltál? A szellőző cső kb 2 cm átmérőjű, csak nem koszolódott ennyire el. Egyébként ahol betöltöd a GO-t ott van egy vastag, ezen folyik le, és van az említett vékonyabb, ezen kap levegőt. Inkább a tanksapinál dugulhat el. Szerintem
Nem szellőzik a tankom.tankoláskor olyan mint ha vákumot nyitanák ki.A  könyvemből olvastam ki hogy ilyen esetben az üzemanyagtank szellőzője van eldugulva ki kell tisztitani.CSAK azt nem irja hogy holmeg hogyan.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zottya
Vendég
« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 12:10:31 »


A gázkar poti okozhatja azt is igen, mert nem azonos áram megy át, és a vezérlést máshogy állítja. Pl nekem olyan *** volt az akksim, hogy ha bekapcsoltak a ventillátorok, leesett a ford.szám, pedig hát ugye semmi köze nincs közvetlenül a gázkarhoz
és azt ki lehet valahogyan mérni? vagy csere aztán próba. nem tudom magam elé idézni, de gondolom van csatija amit érdemes kipuceválni
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 13:00:51 »

és azt ki lehet valahogyan mérni? vagy csere aztán próba. nem tudom magam elé idézni, de gondolom van csatija amit érdemes kipuceválni

estére megírom, nem tudom fejből
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 14:12:22 »

Nem szellőzik a tankom.tankoláskor olyan mint ha vákumot nyitanák ki.A  könyvemből olvastam ki hogy ilyen esetben az üzemanyagtank szellőzője van eldugulva ki kell tisztitani.CSAK azt nem irja hogy holmeg hogyan.

Azt már próbáltad, hogy tankolás után amikor a sapkát rátekered és a végén kattan egyet-kettőt. Utána visszaforgatod addíg amíg könnyen forog ? Mert igazából úgy szellőzik rendesen !
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 14:14:17 »

Azt már próbáltad, hogy tankolás után amikor a sapkát rátekered és a végén kattan egyet-kettőt. Utána visszaforgatod addíg amíg könnyen forog ? Mert igazából úgy szellőzik rendesen !
Köszi ki megyek most kiprobálom mert ezt még nem probáltam ki.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 14:32:01 »

Kimentem.Kiprobáltam egy hanygyával jobb lett.Alakul.Csak alapjáraton probáltam ki.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.