Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:04:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261542 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9100 Dátum: 2008.11.25 kedd, 19:35:40 »

Amúgy jellemző mondeoknál  ez a hiba? Még nem néztem, nagy munka az önindítót kikapni? Sajnos azt sem tudom, mennyire gyorsan kell forgatnia  fejvakaras fejvakaras fejvakaras .

Feri
Az enyém TD. ennél ki kell vennem az első motortartó bakot.Így kb 1/2 óra
A benyásnál nem tudom, hogyan műkszik. integet2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9101 Dátum: 2008.11.25 kedd, 19:46:16 »

Az enyém TD. ennél ki kell vennem az első motortartó bakot.Így kb 1/2 óra
A benyásnál nem tudom, hogyan műkszik. integet2

A benyásnál hátul van egy vas azt le kell szedni meg a harangnál a 3 csavart és kijön. Első legyen az aksi és a légszűrő kiszerelés
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9102 Dátum: 2008.11.25 kedd, 20:48:50 »

A benyásnál hátul van egy vas azt le kell szedni meg a harangnál a 3 csavart és kijön. Első legyen az aksi és a légszűrő kiszerelés

Akkor ha jól értem, nem kell akna a ki-vissza szereléshez?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9103 Dátum: 2008.11.25 kedd, 20:53:50 »

Akkor ha jól értem, nem kell akna a ki-vissza szereléshez?

Sajnos kell mert az önindító mögött van a lemez ami a blokkhoz van csavarozva
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9104 Dátum: 2008.11.25 kedd, 20:59:14 »

Sajnos kell mert az önindító mögött van a lemez ami a blokkhoz van csavarozva

Akkor csúszik a dolog  Undecided
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Pindy01
Vendég
« Új hozzászólás #9105 Dátum: 2008.11.26 szerda, 12:05:28 »

Ja kipróbáltam amúgy! Bocs kimaradt az írományomból! vigyor3 vigyor3

Ez nekem most nem kerek. Honna tudod, hogy nem fankó a vésett üveg+xenon, ha vésett üveg nélkül próbáltad? áááááááááááááááááááááááááááááááá eplus2
Gondolom azzal is kipróbáltad, csak az kimaradt a szövegből, ugye? wave
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #9106 Dátum: 2008.11.26 szerda, 22:07:27 »

Ha már itt olyan sok szó esik erről a prizma és vésett üveg cseréről....
Meg tudja nekem mondani valaki, ha csak prizmát cserélek akkor az kb mennyi ideig lesz jó?
Úgy értem mikor lesz újra olyan besárgult, mint újszülött gyerek fejletlen májjal...

bocs a morbid hasonlatért hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9107 Dátum: 2008.11.26 szerda, 22:09:52 »

Ha már itt olyan sok szó esik erről a prizma és vésett üveg cseréről....
Meg tudja nekem mondani valaki, ha csak prizmát cserélek akkor az kb mennyi ideig lesz jó?
Úgy értem mikor lesz újra olyan besárgult, mint újszülött gyerek fejletlen májjal...

bocs a morbid hasonlatért hehe
gondolkoztam én is rajta, hogy csak a belsejét cserélem, de úgy döntöttem, nem
8xxx a vésett üveg és sosem kell cserélni
3xxx a prizma és ki tudja, mikor kell cserélni, ráadásul folyamatosan romlik a láthatóság vele
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #9108 Dátum: 2008.11.26 szerda, 22:12:24 »

Ha már itt olyan sok szó esik erről a prizma és vésett üveg cseréről....
Meg tudja nekem mondani valaki, ha csak prizmát cserélek akkor az kb mennyi ideig lesz jó?
Úgy értem mikor lesz újra olyan besárgult, mint újszülött gyerek fejletlen májjal...

bocs a morbid hasonlatért hehe

Én az off I.-esben cseréltem, 2év után pont olyan sárga volt mint az előző.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #9109 Dátum: 2008.11.26 szerda, 22:27:22 »

Én az off I.-esben cseréltem, 2év után pont olyan sárga volt mint az előző.


Remek gyors válasz köszi! és persze yooccoo is köszi  wave

Akkor még annyit, hogy mi a technikája a búra cserének? Nem vagyon összetapadva annyira a tömítés körben, hogy úgy kell leimádkozni róla? Olyan tippet adtak, hogy valami anyaggal be kell injekciózni és akkor szépen elengedi. Persze az anyag nevét már elfeledtem, de emléxem ki mondta szóval amint esedékes újra rá tudok kérdezni. Vagy eyszerűen a patentokat leszedem és már esik is le a régi búra?
Már csak pénzügyileg kell rászánnom magam a jövő márciusi műszakiig, hogy cserélve legyen.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9110 Dátum: 2008.11.26 szerda, 22:29:46 »


Remek gyors válasz köszi! és persze yooccoo is köszi  wave

Akkor még annyit, hogy mi a technikája a búra cserének? Nem vagyon összetapadva annyira a tömítés körben, hogy úgy kell leimádkozni róla? Olyan tippet adtak, hogy valami anyaggal be kell injekciózni és akkor szépen elengedi. Persze az anyag nevét már elfeledtem, de emléxem ki mondta szóval amint esedékes újra rá tudok kérdezni. Vagy eyszerűen a patentokat leszedem és már esik is le a régi búra?
Már csak pénzügyileg kell rászánnom magam a jövő márciusi műszakiig, hogy cserélve legyen.

A gumi enged, de a vésett beépítéshez le kell venni a lököst!  A prizma cseréhez meg nem!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9111 Dátum: 2008.11.26 szerda, 22:47:48 »

ja, és ne hidegben csináld, mert könnyen eltörik a rögzítő műanyag pöcök, aztán lehet egész házat venni
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9112 Dátum: 2008.11.26 szerda, 22:55:27 »

A gumi enged, de a vésett beépítéshez le kell venni a lököst!  A prizma cseréhez meg nem!

A vésetthez sem kell.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9113 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 09:16:13 »


Remek gyors válasz köszi! és persze yooccoo is köszi  wave

Akkor még annyit, hogy mi a technikája a búra cserének? Nem vagyon összetapadva annyira a tömítés körben, hogy úgy kell leimádkozni róla? Olyan tippet adtak, hogy valami anyaggal be kell injekciózni és akkor szépen elengedi. Persze az anyag nevét már elfeledtem, de emléxem ki mondta szóval amint esedékes újra rá tudok kérdezni. Vagy eyszerűen a patentokat leszedem és már esik is le a régi búra?
Már csak pénzügyileg kell rászánnom magam a jövő márciusi műszakiig, hogy cserélve legyen.

Nekem sem kellett levenni a lököst az Mk1nél, kb 1,5-2 óra volt a 2 db... Ott lakok a közeledben, ha kell, segítek.  Wink
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9114 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 11:43:17 »

A vésetthez sem kell.

Én sem vettem le a lökőst. Mondjuk nem volt egyszerű így cserélni, az igaz. De megoldható.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9115 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 14:39:04 »

A vésetthez sem kell.

Növeszteni kell még 1 csuklót Wink akkor maradhat a lökös
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9116 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 15:29:04 »

Növeszteni kell még 1 csuklót Wink akkor maradhat a lökös

Nekem 4x csinálták, és egyszer sem kellett még egy! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #9117 Dátum: 2008.11.27 csütörtök, 21:32:49 »

Nekem sem kellett levenni a lököst az Mk1nél, kb 1,5-2 óra volt a 2 db... Ott lakok a közeledben, ha kell, segítek.  Wink

 wow1 Wink

honnan tudod, hogy merre lakom? Úgy emléxem az adatlapomon nem töltöttem ki a lakhelyet
egyébként, ha tavasszal még eszembe jutsz és aktuális lesz a csere akkor lehet igénybe veszem a segítség szolgáltatást

köszi : K.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9118 Dátum: 2008.11.28 péntek, 01:52:48 »

honnan tudod, hogy merre lakom?...
Pedig osztálytársak is voltunk, nem emléxel?  nyes Májky & Highend... Ha így se, akkor hoznod kell még 1 bagettet... Smiley
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #9119 Dátum: 2008.11.28 péntek, 23:00:25 »

Pedig osztálytársak is voltunk, nem emléxel?  nyes Májky & Highend... Ha így se, akkor hoznod kell még 1 bagettet... Smiley


höhö banyek vágom, csak nem esett le eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9120 Dátum: 2008.11.29 szombat, 00:03:28 »

Szia Fusim!Ha épp ráérsz írdd már meg akár privátban is a hátsó fékek cseréjét a dobról tárcsára!Milyen anyag kell,bontott-nem bontott stb.Nagyobb volumenű projektet akarok indítani és ezt is beleveszem-venném!Előre is köszönöm!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9121 Dátum: 2008.11.29 szombat, 08:25:24 »

Szia Fusim!Ha épp ráérsz írdd már meg akár privátban is a hátsó fékek cseréjét a dobról tárcsára!Milyen anyag kell,bontott-nem bontott stb.Nagyobb volumenű projektet akarok indítani és ezt is beleveszem-venném!Előre is köszönöm!

Másokat is érdekel biztos ime
2 hátsó csonkállvány kell, ha nincs fül a gyárin bontott komplett abs jeladóval csapággyal (4,5 ajtós ugyanaz, kombi más) csavarokkal
2 hosszú kézifék kötél - gumihurkás véggel (a dobhoz való rugós) új után gyártott lett nálam
2 féknyereg bontott (kivitelnek megfelelő mint fent) csavarokkal, új légtelenítő, új porvédő
2 tárcsa - kicsit használt clubból brembora csere miatt maradt thx nc
2 pár betét - új vagy bontott (angol donorból oldalt fel kell jegyezni és ugyanoda beszerelni!)
1 betétrögzítő készlet új Birner-ből  (stift, szeg, rezgéscsillapító lemez)
2 fékcső hátsó - hosszú tárcsafékeshez ATE vagy gyári
2 flakon fékfolyadék célszerű a cseréje Ford Dot 4
szakember aki átszereli biztonsági berendezés - nálam Szeles mester küzdött meg a feladattal, alkatrészeket lepucoltam homok szórtam, lefestettem, csavarok dobozba.
Pár nap tesztelés után vissza és ellenőrzés, helyezkedik a cucc. Futómű állítás mérés sem árt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9122 Dátum: 2008.11.29 szombat, 09:53:17 »

Másokat is érdekel biztos ime
2 hátsó csonkállvány kell, ha nincs fül a gyárin bontott komplett abs jeladóval csapággyal (4,5 ajtós ugyanaz, kombi más) csavarokkal
2 hosszú kézifék kötél - gumihurkás véggel (a dobhoz való rugós) új után gyártott lett nálam
2 féknyereg bontott (kivitelnek megfelelő mint fent) csavarokkal, új légtelenítő, új porvédő
2 tárcsa - kicsit használt clubból brembora csere miatt maradt thx nc
2 pár betét - új vagy bontott (angol donorból oldalt fel kell jegyezni és ugyanoda beszerelni!)
1 betétrögzítő készlet új Birner-ből  (stift, szeg, rezgéscsillapító lemez)
2 fékcső hátsó - hosszú tárcsafékeshez ATE vagy gyári
2 flakon fékfolyadék célszerű a cseréje Ford Dot 4
szakember aki átszereli biztonsági berendezés - nálam Szeles mester küzdött meg a feladattal, alkatrészeket lepucoltam homok szórtam, lefestettem, csavarok dobozba.
Pár nap tesztelés után vissza és ellenőrzés, helyezkedik a cucc. Futómű állítás mérés sem árt.
Köszönöm az infót.Ami nálam más,az az,hogy nincs ABS-em.Okoz ez gondot?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9123 Dátum: 2008.11.29 szombat, 09:56:09 »

Köszönöm az infót.Ami nálam más,az az,hogy nincs ABS-em.Okoz ez gondot?

nem, az csak szenzor, ami az agyra van kötve. felszeelni fel lehet nélküle, a kérdés az, hogy mennyire csúszik meg a hátsó híd, mert azért lényegesen erősebb a tárcsa, súly ugyebár meg nem nagyon van
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9124 Dátum: 2008.11.29 szombat, 10:36:15 »

nem, az csak szenzor, ami az agyra van kötve. felszeelni fel lehet nélküle, a kérdés az, hogy mennyire csúszik meg a hátsó híd, mert azért lényegesen erősebb a tárcsa, súly ugyebár meg nem nagyon van
Majd kiderül.....
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9125 Dátum: 2008.11.29 szombat, 11:29:27 »

Majd kiderül.....

azért előtte kérdezz meg valakit, aki jobban hozzáértő, mert gondolom nem akarsz úgy közlekedni, hogy a hátulja állandóan csúszik. Nem nagyon jó a guminak sem meg levizsgáztatni sem lehet ugy
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9126 Dátum: 2008.11.29 szombat, 16:15:20 »

azért előtte kérdezz meg valakit, aki jobban hozzáértő, mert gondolom nem akarsz úgy közlekedni, hogy a hátulja állandóan csúszik. Nem nagyon jó a guminak sem meg levizsgáztatni sem lehet ugy

Annó átalakítás előtt megnéztem a fékerőszabályzást, hogy van-e különbség a sima és a tárcsás között - ABS es modelleket néztem ott nincs különbség. Szerintem nem lesz baj az ABS nélküliekkel sem, de nem árt ellenőrizni a cikkszámokat
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9127 Dátum: 2008.11.29 szombat, 17:00:02 »

na, kicseréltem vésettre az üveget meg beállítottam nagyjából a lámpát
kb. 15 perc volt azzal együtt, hogy rájöttem, gyújtás nélkül nem tudom ráadni a tompítottat   szomoru1 hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9128 Dátum: 2008.11.29 szombat, 18:54:26 »

Annó átalakítás előtt megnéztem a fékerőszabályzást, hogy van-e különbség a sima és a tárcsás között - ABS es modelleket néztem ott nincs különbség. Szerintem nem lesz baj az ABS nélküliekkel sem, de nem árt ellenőrizni a cikkszámokat
Akkor a következő kérdésem:hátul másmilyenek a nyergek mint elöl?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9129 Dátum: 2008.11.29 szombat, 18:55:41 »

Akkor a következő kérdésem:hátul másmilyenek a nyergek mint elöl?
igen.kisebbek, és a kézifékhez is van egy spirál benne
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9130 Dátum: 2008.11.29 szombat, 20:25:32 »

Akkor a következő kérdésem:hátul másmilyenek a nyergek mint elöl?

Kisebbek igen mint a kolléga írja és a visszaállításnál a dugattyút tekerni kell nem csak visszanyomni!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9131 Dátum: 2008.11.29 szombat, 21:08:40 »

Kisebbek igen mint a kolléga írja és a visszaállításnál a dugattyút tekerni kell nem csak visszanyomni!
Köszönöm!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9132 Dátum: 2008.11.29 szombat, 21:21:51 »

azért előtte kérdezz meg valakit, aki jobban hozzáértő, mert gondolom nem akarsz úgy közlekedni, hogy a hátulja állandóan csúszik. Nem nagyon jó a guminak sem meg levizsgáztatni sem lehet ugy

Xar lehet tárcsás Mondeoval közlekedni. Egyfolytában megy az ABS. Még jó, hogy a Galaxynál ez nem így van.
Legalábbis az elméleted alapján! eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #9133 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 09:08:43 »

Sziasztok
Van az automban egy hibavisszajelzo kepernyo ....lattam hogy a kijelzon van egy "szerviz" jel is amit nem igazan ertek hogy mikor is gyulad ki?   Ugyanis olyasmi is van a hasznalati utasitasban hogy azt a kesztyutartoban ki lehet kapcsolni szerviz utan...na most mit is jelez ez? a vezermuszij cseret vagy mast?  (Nalam egyenlore nem jelez semmit viszont evel talan meg tudnam allapitani hogy visszatekertek e a kmorat vagy sem ugyanis most 169000-t mutat es a szijvedon van egy cimke amin azt irja hogy 87000-nel volt cserelve....meg nemjott volna el az ideje hogy kigyuladjon vagy elromlot??)...iletve mehanikus meresre alapozza a jelzest vagya komputer adja a jelet?
Szoval ha valakinek van ilyen es tudja pontosan hogy mukodik megkoszonnem ha engem is "kioktatna"
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9134 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 10:08:07 »

Sziasztok
Van az automban egy hibavisszajelzo kepernyo ....lattam hogy a kijelzon van egy "szerviz" jel is amit nem igazan ertek hogy mikor is gyulad ki?   Ugyanis olyasmi is van a hasznalati utasitasban hogy azt a kesztyutartoban ki lehet kapcsolni szerviz utan...na most mit is jelez ez? a vezermuszij cseret vagy mast?  (Nalam egyenlore nem jelez semmit viszont evel talan meg tudnam allapitani hogy visszatekertek e a kmorat vagy sem ugyanis most 169000-t mutat es a szijvedon van egy cimke amin azt irja hogy 87000-nel volt cserelve....meg nemjott volna el az ideje hogy kigyuladjon vagy elromlot??)...iletve mehanikus meresre alapozza a jelzest vagya komputer adja a jelet?
Szoval ha valakinek van ilyen es tudja pontosan hogy mukodik megkoszonnem ha engem is "kioktatna"


Na majd én kioktatlak! eplus2
Szóval annak jelentősség nincs. A km alapján műxik, vélhetően 15e-ként villanna fel. HA felvillan, akkor csak kiveszed a kesztyűtartót, és a jobb oldalon megleled. Gyújtás rá, majd addig nyomod, még el nem alszik. Ird fel, hogy mennyi idő múlva jön újra, aztán majd okosabb leszel. De semminek sem mutatja az állapotát.
A km óra tekergetésének megállapítására két megoldás van. Vagy kiszeded az óraegységet, és megnézed, hogy sérült e a matrica az oldalán, vagy csak egyszerűen a számok elhelyezkedését nézed meg egymáshoz képest. Ha el vannak vmennyire csúszva vizszintesen, akkor vélhetően tekergetve volt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #9135 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 10:17:26 »

Na majd én kioktatlak! eplus2
Szóval annak jelentősség nincs. A km alapján műxik, vélhetően 15e-ként villanna fel. HA felvillan, akkor csak kiveszed a kesztyűtartót, és a jobb oldalon megleled. Gyújtás rá, majd addig nyomod, még el nem alszik. Ird fel, hogy mennyi idő múlva jön újra, aztán majd okosabb leszel. De semminek sem mutatja az állapotát.
A km óra tekergetésének megállapítására két megoldás van. Vagy kiszeded az óraegységet, és megnézed, hogy sérült e a matrica az oldalán, vagy csak egyszerűen a számok elhelyezkedését nézed meg egymáshoz képest. Ha el vannak vmennyire csúszva vizszintesen, akkor vélhetően tekergetve volt...

ertem..szoval semmi ertelme:)..koszonom a valszt...legalab nem alapozok erre.....
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9136 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 16:10:45 »

ertem..szoval semmi ertelme:)..koszonom a valszt...legalab nem alapozok erre.....

Az egérmozi szerviz indikátor bekapcsol, ha eltelt 1 év! vagy lefutott az autó 10 vagy 15 ezer km-t - évjárat függő
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #9137 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 21:55:07 »

Az egérmozi szerviz indikátor bekapcsol, ha eltelt 1 év! vagy lefutott az autó 10 vagy 15 ezer km-t - évjárat függő

egermozi..ezt mar halottam valahol:))))
Szovalal ma kivettem a muszerfalat....hat eleg gyarinak neztek ki a csavarok, rogzitesek...szetbontottam az orakat is mert el volt csuszava a homero orajanak a lapja...meg rajta volt a gyari ford sigil...hat ha volt is oratekeres akkor nagyon profi munka lehetett... kozben kicsereltem 1-2 egot....
Fekbetet csere is elofordult (volna ) ma csakhat nem volt megfelelo kulcsom (az egermozi ugyanis fekbetetcsere filmet kezdett el vetiteni 2 napja)Smiley..de legalab eszrevettem hogy az egyik menetstabilizator rud (talan jol irom) egyszeruen kettobe volt torve ..ott csungott..legalab azt kicsereltem
Sajnos ha nem is volt tekerve az ora akkor is 90000 korul van a vezermuszijban...ugy erzem lasan nagyon surgos lesz az a csere ...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9138 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 21:56:34 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban úgy alakult, hogy rendszeresen, órákon át vezettem este-éjjel esőben, a legkülönfélébb  (autópálya-falvak-hegyi utak) útviszonyok között . Mint írtam, az MKI.-em bal oldali lámpája gyakorlatilag vadi új vésett üveges, a jobb oldali vésettre cserélt prizmás, itt azért már a foncsor sem 100 százalékos. A lényeg, hogy esőben, nedves úttesten, éjjel, bizony igencsak gyengének éreztem a Mondim világítását. A Xenonos átalakítással még várnék, viszont az erősebb égőre cserén gondlkodom. Jelenleg 55W-os H1, ill. H7 (asszem) izzók vannak a reflektorokban. Kérdésem: merjem-e 110W-osra cserélni őket? Nem terheli-e túl a vezetéket, vagy mást, ha duplájára emelem a terhelést. Egyelőre a tompított égők 110W-osra cserélésén gondolkodom, esetleg a távolsági-reflektor cseréjére is merjek vállalkozni??? Mondjuk előtte tájékozódnom kellene arról is, hogy hány amperes biztosítékokról mennek ezek az égők. Elgondolkoztam azon is, hogy ha tartósan túlterhelnék a 110W-os égők a rendszert, esetleg betennék valami egyszerű sorba kötött ellenállást, vagy ennek megfelelő kapcsolást velük, alapban az 55W-nak megfelelő teljesítménnyel működnének az égők, csak rossz látási viszonyok mellett kapcsolnám rájuk a max. (110W/db)teljesítményt. Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy egy 110W-os halogén égő veszteséggel ad le 55W-os égőnek megfelelő fényerőt, nem beszélve az előtét ellenálláson eső  veszteségről (ez mondjuk, ha beválik, kiváltható egy kapcsolóüzemű megoldással, bár nem tudom megéri-e ). Egyelőre elsősorban arra szeretnék  választ kapni, használtok-e 110W-os izzókat és ha igen, nem zavaró-e a fényerejük?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9139 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 22:34:23 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban úgy alakult, hogy rendszeresen, órákon át vezettem este-éjjel esőben, a legkülönfélébb  (autópálya-falvak-hegyi utak) útviszonyok között . Mint írtam, az MKI.-em bal oldali lámpája gyakorlatilag vadi új vésett üveges, a jobb oldali vésettre cserélt prizmás, itt azért már a foncsor sem 100 százalékos. A lényeg, hogy esőben, nedves úttesten, éjjel, bizony igencsak gyengének éreztem a Mondim világítását. A Xenonos átalakítással még várnék, viszont az erősebb égőre cserén gondlkodom. Jelenleg 55W-os H1, ill. H7 (asszem) izzók vannak a reflektorokban. Kérdésem: merjem-e 110W-osra cserélni őket? Nem terheli-e túl a vezetéket, vagy mást, ha duplájára emelem a terhelést. Egyelőre a tompított égők 110W-osra cserélésén gondolkodom, esetleg a távolsági-reflektor cseréjére is merjek vállalkozni??? Mondjuk előtte tájékozódnom kellene arról is, hogy hány amperes biztosítékokról mennek ezek az égők. Elgondolkoztam azon is, hogy ha tartósan túlterhelnék a 110W-os égők a rendszert, esetleg betennék valami egyszerű sorba kötött ellenállást, vagy ennek megfelelő kapcsolást velük, alapban az 55W-nak megfelelő teljesítménnyel működnének az égők, csak rossz látási viszonyok mellett kapcsolnám rájuk a max. (110W/db)teljesítményt. Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy egy 110W-os halogén égő veszteséggel ad le 55W-os égőnek megfelelő fényerőt, nem beszélve az előtét ellenálláson eső  veszteségről (ez mondjuk, ha beválik, kiváltható egy kapcsolóüzemű megoldással, bár nem tudom megéri-e ). Egyelőre elsősorban arra szeretnék  választ kapni, használtok-e 110W-os izzókat és ha igen, nem zavaró-e a fényerejük?

Feri

Felejtsd el a 100W hasonló izzókat, max 55W!!!!!! az egérmozi vezérlő, biztitábla is kiég nem csak a froncsor www.zsu.hu itt nézd meg a keszon szetteket egész olcsók - tompítottba elég rakni
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9140 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 23:01:30 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban úgy alakult, hogy rendszeresen, órákon át vezettem este-éjjel esőben, a legkülönfélébb  (autópálya-falvak-hegyi utak) útviszonyok között . Mint írtam, az MKI.-em bal oldali lámpája gyakorlatilag vadi új vésett üveges, a jobb oldali vésettre cserélt prizmás, itt azért már a foncsor sem 100 százalékos. A lényeg, hogy esőben, nedves úttesten, éjjel, bizony igencsak gyengének éreztem a Mondim világítását. A Xenonos átalakítással még várnék, viszont az erősebb égőre cserén gondlkodom. Jelenleg 55W-os H1, ill. H7 (asszem) izzók vannak a reflektorokban. Kérdésem: merjem-e 110W-osra cserélni őket? Nem terheli-e túl a vezetéket, vagy mást, ha duplájára emelem a terhelést. Egyelőre a tompított égők 110W-osra cserélésén gondolkodom, esetleg a távolsági-reflektor cseréjére is merjek vállalkozni??? Mondjuk előtte tájékozódnom kellene arról is, hogy hány amperes biztosítékokról mennek ezek az égők. Elgondolkoztam azon is, hogy ha tartósan túlterhelnék a 110W-os égők a rendszert, esetleg betennék valami egyszerű sorba kötött ellenállást, vagy ennek megfelelő kapcsolást velük, alapban az 55W-nak megfelelő teljesítménnyel működnének az égők, csak rossz látási viszonyok mellett kapcsolnám rájuk a max. (110W/db)teljesítményt. Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy egy 110W-os halogén égő veszteséggel ad le 55W-os égőnek megfelelő fényerőt, nem beszélve az előtét ellenálláson eső  veszteségről (ez mondjuk, ha beválik, kiváltható egy kapcsolóüzemű megoldással, bár nem tudom megéri-e ). Egyelőre elsősorban arra szeretnék  választ kapni, használtok-e 110W-os izzókat és ha igen, nem zavaró-e a fényerejük?

Feri

Szét fog égni, a csati, és a foncsor, ne tett bele!
Télen használj kadmiumsárga (Gold) izzót, ez a legjobb ilyen időjárási körülmények között.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Pindy01
Vendég
« Új hozzászólás #9141 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 23:28:38 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban úgy alakult, hogy rendszeresen, órákon át vezettem este-éjjel esőben, a legkülönfélébb  (autópálya-falvak-hegyi utak) útviszonyok között . Mint írtam, az MKI.-em bal oldali lámpája gyakorlatilag vadi új vésett üveges, a jobb oldali vésettre cserélt prizmás, itt azért már a foncsor sem 100 százalékos. A lényeg, hogy esőben, nedves úttesten, éjjel, bizony igencsak gyengének éreztem a Mondim világítását. A Xenonos átalakítással még várnék, viszont az erősebb égőre cserén gondlkodom. Jelenleg 55W-os H1, ill. H7 (asszem) izzók vannak a reflektorokban. Kérdésem: merjem-e 110W-osra cserélni őket? Nem terheli-e túl a vezetéket, vagy mást, ha duplájára emelem a terhelést. Egyelőre a tompított égők 110W-osra cserélésén gondolkodom, esetleg a távolsági-reflektor cseréjére is merjek vállalkozni??? Mondjuk előtte tájékozódnom kellene arról is, hogy hány amperes biztosítékokról mennek ezek az égők. Elgondolkoztam azon is, hogy ha tartósan túlterhelnék a 110W-os égők a rendszert, esetleg betennék valami egyszerű sorba kötött ellenállást, vagy ennek megfelelő kapcsolást velük, alapban az 55W-nak megfelelő teljesítménnyel működnének az égők, csak rossz látási viszonyok mellett kapcsolnám rájuk a max. (110W/db)teljesítményt. Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy egy 110W-os halogén égő veszteséggel ad le 55W-os égőnek megfelelő fényerőt, nem beszélve az előtét ellenálláson eső  veszteségről (ez mondjuk, ha beválik, kiváltható egy kapcsolóüzemű megoldással, bár nem tudom megéri-e ). Egyelőre elsősorban arra szeretnék  választ kapni, használtok-e 110W-os izzókat és ha igen, nem zavaró-e a fényerejük?

Feri

Ja énis csk azt tudom mondani NE tedd bele szétfog égni a csati meg a foncsor sőt esetleg még nagyobb bajság is lesz!!
Énekem is xenon cucc van a verdába és nagyon tutin megvagyok elégedve vele,nembántam meg higy beruháztam rá!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9142 Dátum: 2008.12.02 kedd, 14:55:29 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban úgy alakult, hogy rendszeresen, órákon át vezettem este-éjjel esőben, a legkülönfélébb  (autópálya-falvak-hegyi utak) útviszonyok között . Mint írtam, az MKI.-em bal oldali lámpája gyakorlatilag vadi új vésett üveges, a jobb oldali vésettre cserélt prizmás, itt azért már a foncsor sem 100 százalékos. A lényeg, hogy esőben, nedves úttesten, éjjel, bizony igencsak gyengének éreztem a Mondim világítását. A Xenonos átalakítással még várnék, viszont az erősebb égőre cserén gondlkodom. Jelenleg 55W-os H1, ill. H7 (asszem) izzók vannak a reflektorokban. Kérdésem: merjem-e 110W-osra cserélni őket? Nem terheli-e túl a vezetéket, vagy mást, ha duplájára emelem a terhelést. Egyelőre a tompított égők 110W-osra cserélésén gondolkodom, esetleg a távolsági-reflektor cseréjére is merjek vállalkozni??? Mondjuk előtte tájékozódnom kellene arról is, hogy hány amperes biztosítékokról mennek ezek az égők. Elgondolkoztam azon is, hogy ha tartósan túlterhelnék a 110W-os égők a rendszert, esetleg betennék valami egyszerű sorba kötött ellenállást, vagy ennek megfelelő kapcsolást velük, alapban az 55W-nak megfelelő teljesítménnyel működnének az égők, csak rossz látási viszonyok mellett kapcsolnám rájuk a max. (110W/db)teljesítményt. Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy egy 110W-os halogén égő veszteséggel ad le 55W-os égőnek megfelelő fényerőt, nem beszélve az előtét ellenálláson eső  veszteségről (ez mondjuk, ha beválik, kiváltható egy kapcsolóüzemű megoldással, bár nem tudom megéri-e ). Egyelőre elsősorban arra szeretnék  választ kapni, használtok-e 110W-os izzókat és ha igen, nem zavaró-e a fényerejük?

Feri

Ez még MKIV-ben is ilyen. Csak a xenon lesz a normális döntés... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #9143 Dátum: 2008.12.03 szerda, 18:58:17 »

Sziasztok!

A kilóméteróra mutatója kb 30-as tempónál úgy ugrál mint egy régi zsuk vagy skoda mutatója.:-))
30-as tempónál még hallani is ahogy kerreg.
Nagyobb tempónál már nem ugrál.

Km spirált kellene cserélni,vagy más megoldás is van esetleg?

Köszi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9144 Dátum: 2008.12.03 szerda, 19:07:56 »

Sziasztok!

A kilóméteróra mutatója kb 30-as tempónál úgy ugrál mint egy régi zsuk vagy skoda mutatója.:-))
30-as tempónál még hallani is ahogy kerreg.
Nagyobb tempónál már nem ugrál.

Km spirált kellene cserélni,vagy más megoldás is van esetleg?

Köszi!

Persze, veszel egy flakon Berner Zsírsprayt, - piros flakonost - kiszereled a kilóméterórát és befújkálod vele a spirált 5* 10 percenként. Összeszereled és jó lesz.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #9145 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 08:38:55 »

Persze, veszel egy flakon Berner Zsírsprayt, - piros flakonost - kiszereled a kilóméterórát és befújkálod vele a spirált 5* 10 percenként. Összeszereled és jó lesz.

Hol lehet olyat venni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9146 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 08:54:56 »

Hol lehet olyat venni?


Autós vagy barkács bolt - kis barkács nem multi - ahol van Berner embléma vagy webshopból rendelhető, autószerelőkhöz járnak is ki vinni ezt azt, érdemes tőle is megkérdezni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9147 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 10:24:19 »

Persze, veszel egy flakon Berner Zsírsprayt, - piros flakonost - kiszereled a kilóméterórát és befújkálod vele a spirált 5* 10 percenként. Összeszereled és jó lesz.

Vagy Würth-öset! eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #9148 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 11:56:53 »

Autós vagy barkács bolt - kis barkács nem multi - ahol van Berner embléma vagy webshopból rendelhető, autószerelőkhöz járnak is ki vinni ezt azt, érdemes tőle is megkérdezni.


 worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9149 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 18:41:00 »

Vagy Würth-öset! eplus2

az az igazi eljen
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.