Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:57:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261791 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10050 Dátum: 2009.03.04 szerda, 18:40:38 »

ment válasz...

Pü is!! wave
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #10051 Dátum: 2009.03.04 szerda, 18:50:59 »

Koszi a valaszokat a tegnapelotti kerdeseimre!  eljen
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10052 Dátum: 2009.03.04 szerda, 23:28:04 »

Tegnap este úgy jártam, hogy egy rövid városi út után, még a garázsban tettem-vettem a kocsi lámpájának fényénél (sajna nincs áram ott) és ez a pár perc teljesen leszívta az aksit. Végül is nem csodálkozom, hogy kipurcant, mert szegény gépem nagyon ritkán van mostanság használva. (munkahelyem és az otthonom ugyanazon utcában + céges gép munkaidőben.) Most hazacipeltem, (majd megdöglöttem bele) és itt vigyorog mellettem a töltőn...
Az volna a kérdésem, ha visszateszem, kell-e figyelni valamire? A pozitív megy vissza először? 1.8 TD a masina. Ezt kell tanítani kompjúter ügyileg?
Nézegettem itt az aksit, (Motorcraft Premium Silver Calcium van benn) hogy mikor kerülhetett a kocsiba. Mi 2003-ban vettük, akkor már ez volt. Nem találtam igazán sehol gyártási dátumot, csak a műanyag hordozófülön van ilyen beleöntött. Szerinte az egyik fül 2000. 6. havi a másik meg 2000. 11. havi.
Tehát zsöngén 8 évesre tippelem az akkut. Kissé talán nem kevés. Bár a -10-13 fokban, másfél hét állás után, 3 fordulatra beindult a télen, igaz a harmadik forgatás igencsak sóhajtozós volt. Érik egy aksicsere...

Másik kérdésem, talán tudja valaki, hogy megegyezik-e az MKI kormánykereke az MKII-ével?  Egy kedves fórumtárs ajánlott megvételre egy szép MK2 bőrkormányt, ezért szeretném tudni, hogy azt be lehet-e tenni az MKI be, meg bele az eredeti légzsákot (azaz MkI-ét)?

Üdv: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
fekussz
Vendég
« Új hozzászólás #10053 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 15:53:41 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, kiment a műszerfal világitás a mondeomon 1.8td. Merre találom a biztositékot? Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10054 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 18:50:22 »

Ollé! nyes megvan a műszaki!igaz a hátsó lengéscsillapítók cserések.Volt állapotfelmérés,azokon kívül meg a rozsdán a kerékívekben semmi komoly.Úgy néz marad egy darabig....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10055 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 19:24:49 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, kiment a műszerfal világitás a mondeomon 1.8td. Merre találom a biztositékot? Válaszotokat előre is köszönöm!

Mail ment!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10056 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 19:28:55 »

Ollé! nyes megvan a műszaki!igaz a hátsó lengéscsillapítók cserések.Volt állapotfelmérés,azokon kívül meg a rozsdán a kerékívekben semmi komoly.Úgy néz marad egy darabig....

Hali! Hány százalékosak a hátsó, cserés lengéscsillapítóid? Mitől számít cserésnek kb? És mi az ami még jó?

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10057 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 20:06:38 »

Hali! Hány százalékosak a hátsó, cserés lengéscsillapítóid? Mitől számít cserésnek kb? És mi az ami még jó?

Hanzsi
a szerelő valami -6 %-ot mondott.Mit jelent nem tudom...de azt igen,hogy a baloldaliból az olaj még tavaly elfolyt....a jobboldalit nem tudom...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10058 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 20:17:11 »

Úgy néz marad egy darabig....

Vagy lesz helyette egy V6? Én szurkolok keményen és segítek is amennyire tudok, ha kell.....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10059 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:08:13 »

Vagy lesz helyette egy V6? Én szurkolok keményen és segítek is amennyire tudok, ha kell.....
Rajta vagyok azon is,de nem szabad elfelejtenem,hogy itt van egy apróság-Bogika-mellettem ill. hogy az asszonynak kilátása sincs munkahelyre.
.
. *** Sajnálom, de az aktuálpolitikai részt töröltem. Maffy ***
.
Na,mindegy ezek az én gondjaim,legfeljebb megint sajog majd a szívem a nagytalin...de azért egy v6-ot szívesen kipróbálnék....egyes-kettest persze....

« Utoljára szerkesztve: 2009.03.06 péntek, 01:04:42 írta Maffy » Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #10060 Dátum: 2009.03.06 péntek, 00:56:01 »

Na mégegyszer, most már talán jó topicban kérdezek: Múltkor már kérdeztem hármat, kérdezek egy negyediket is gyorsan. 
I-es Mondeóm indítás után, mikor a motor már hallhatóan beindul, fél-1 másodperces fémes sercegést hallat, találkozott már ezzel valaki? (Mk I, 1994 1.8i). Utána amúgy a rövid 1-2 perces jellemző Zetec kalapálás után elhallgat a motor.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10061 Dátum: 2009.03.06 péntek, 01:04:11 »

Na mégegyszer, most már talán jó topicban kérdezek: Múltkor már kérdeztem hármat, kérdezek egy negyediket is gyorsan. 
I-es Mondeóm indítás után, mikor a motor már hallhatóan beindul, fél-1 másodperces fémes sercegést hallat, találkozott már ezzel valaki? (Mk I, 1994 1.8i). Utána amúgy a rövid 1-2 perces jellemző Zetec kalapálás után elhallgat a motor.

Töröltem a Mondeo II. Topicbol, de legközelebb magad is tudod.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10062 Dátum: 2009.03.06 péntek, 07:12:07 »

Rajta vagyok azon is,de nem szabad elfelejtenem,hogy itt van egy apróság-Bogika-mellettem ill. hogy az asszonynak kilátása sincs munkahelyre.
.
. *** Sajnálom, de az aktuálpolitikai részt töröltem. Maffy ***
.
Na,mindegy ezek az én gondjaim,legfeljebb megint sajog majd a szívem a nagytalin...de azért egy v6-ot szívesen kipróbálnék....egyes-kettest persze....


okéj....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10063 Dátum: 2009.03.06 péntek, 07:13:03 »

Na mégegyszer, most már talán jó topicban kérdezek: Múltkor már kérdeztem hármat, kérdezek egy negyediket is gyorsan. 
I-es Mondeóm indítás után, mikor a motor már hallhatóan beindul, fél-1 másodperces fémes sercegést hallat, találkozott már ezzel valaki? (Mk I, 1994 1.8i). Utána amúgy a rövid 1-2 perces jellemző Zetec kalapálás után elhallgat a motor.
saccra merről hallod?motor,váltó,görgők felől?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10064 Dátum: 2009.03.06 péntek, 09:12:18 »

Na mégegyszer, most már talán jó topicban kérdezek: Múltkor már kérdeztem hármat, kérdezek egy negyediket is gyorsan. 
I-es Mondeóm indítás után, mikor a motor már hallhatóan beindul, fél-1 másodperces fémes sercegést hallat, találkozott már ezzel valaki? (Mk I, 1994 1.8i). Utána amúgy a rövid 1-2 perces jellemző Zetec kalapálás után elhallgat a motor.

Sztem önindító!
Nekem is csinálja a Galaxy. Nemsokára kelleni fog egy felújítás, vagy minimum pucolás...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #10065 Dátum: 2009.03.06 péntek, 12:02:04 »

saccra merről hallod?motor,váltó,görgők felől?

Ahogy Joe is irja, en is az onindito felol hallom  Smiley , legalabbis arra gondoltam en is.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10066 Dátum: 2009.03.06 péntek, 12:33:33 »

Ahogy Joe is irja, en is az onindito felol hallom  Smiley , legalabbis arra gondoltam en is.
akkor csatlakozom az előttem szólóhoz.az enyém is csinálja időnként,majd egyszer kiszedem és annyi...nálam úgy jelentkezik,hogy indítok és ahogy elengedem a kulcsot egy kicsi recssenést lehet hallani.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10067 Dátum: 2009.03.06 péntek, 12:55:57 »

akkor csatlakozom az előttem szólóhoz.az enyém is csinálja időnként,majd egyszer kiszedem és annyi...nálam úgy jelentkezik,hogy indítok és ahogy elengedem a kulcsot egy kicsi recssenést lehet hallani.

nem szorítod vagy fordítod túl erősen azt a gyújtáskulcsot???   eplus2 beka3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10068 Dátum: 2009.03.06 péntek, 13:29:18 »

nem szorítod vagy fordítod túl erősen azt a gyújtáskulcsot???   eplus2 beka3
beeeeeeeee
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10069 Dátum: 2009.03.07 szombat, 20:54:47 »

Na mégegyszer, most már talán jó topicban kérdezek: Múltkor már kérdeztem hármat, kérdezek egy negyediket is gyorsan. 
I-es Mondeóm indítás után, mikor a motor már hallhatóan beindul, fél-1 másodperces fémes sercegést hallat, találkozott már ezzel valaki? (Mk I, 1994 1.8i). Utána amúgy a rövid 1-2 perces jellemző Zetec kalapálás után elhallgat a motor.

Garantáltan önindító. Nekem is csinált ilyet MK I V6. Elkoptak a szénkefék, mert életem szerelme ráindított egy jó 3 másodperceset járó motornál.  Kiss  love11
Felújítás után jó lett, semmi hang. 10 ropiért újítattam fel.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10070 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 09:28:14 »

Garantáltan önindító. Nekem is csinált ilyet MK I V6. Elkoptak a szénkefék, mert életem szerelme ráindított egy jó 3 másodperceset járó motornál.  Kiss  love11
Felújítás után jó lett, semmi hang. 10 ropiért újítattam fel.
Hogy tudott ráindítani?Nálam egyik autónál sem lehetett ezt véghezvinni.ÉS még én szorítom erősen a kulcsot? nyes
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10071 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 10:14:52 »

Hogy tudott ráindítani?Nálam egyik autónál sem lehetett ezt véghezvinni.ÉS még én szorítom erősen a kulcsot? nyes

Mindegyiknél lehet! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10072 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 10:22:39 »

Mindegyiknél lehet! nyes
Hát,ezért inkább nem töröm bele a kulcsot....no,beindítom motort,kulcs visszaugrik a helyére.Motor jár és onnantól fogva tényleg csak beletörni tudom,mert nem lehet az indítás felé tekerni.Ha más nem ezt tapasztalja  holnap szétrobbantok egy gyújtáskapcsolót,hogy akkor milyen extra kütyü van benne,ami ezt megakadályozza.Én csak akkor tudom újraindítani a motort,ha teljesen balra fordítom a kulcsot és újra vissza az indításra.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.08 vasárnap, 10:35:23 írta misi107 » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10073 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:36:18 »

Hogy tudott ráindítani?Nálam egyik autónál sem lehetett ezt véghezvinni.ÉS még én szorítom erősen a kulcsot? nyes

Ügyes az arany szíve. És jó a kéztechnikája.......... vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10074 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:41:20 »

Ügyes az arany szíve. És jó a kéztechnikája.......... vigyor3
az se rossz...taps,képzeld visszaírtak a Felügyelettől a motorcsere ügyében,igaz már mindegy.Szóval az a hozzáállásuk,hogy ez nem motorcsere,hanem átalakítás.Egyedül csak a motorkód miatt...
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.08 vasárnap, 11:42:59 írta misi107 » Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10075 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 13:44:55 »

Hát,ezért inkább nem töröm bele a kulcsot....no,beindítom motort,kulcs visszaugrik a helyére.Motor jár és onnantól fogva tényleg csak beletörni tudom,mert nem lehet az indítás felé tekerni.Ha más nem ezt tapasztalja  holnap szétrobbantok egy gyújtáskapcsolót,hogy akkor milyen extra kütyü van benne,ami ezt megakadályozza.Én csak akkor tudom újraindítani a motort,ha teljesen balra fordítom a kulcsot és újra vissza az indításra.

Ez azért van, mert amikor indítózol akkor még lehet tekertetni az indítómotort egészen addig amíg a kulcsot abban az állapotban tartod még akkor is, ha a moci már beindult. De akkor ha visszaengeded (csak rugó ellenébe) akkor utána már egy mechanikus zár nem engedi újra ráfordítani indítózási állapotra akár beindult a motor akár nem. Újra indítóztatni már csak akkor lehet, ha a gyújtást megszünteted és újra visszaadod rá. Ez persze nem minden autóban van így, de egy Mondeóban feltétlenül így kellene működnie, hacsak nincs már teljesen elkopva a gyújtáskapcsolóban az a bizonyos  mechanikus zárszerkezet.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10076 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 15:09:46 »

Ez azért van, mert amikor indítózol akkor még lehet tekertetni az indítómotort egészen addig amíg a kulcsot abban az állapotban tartod még akkor is, ha a moci már beindult. De akkor ha visszaengeded (csak rugó ellenébe) akkor utána már egy mechanikus zár nem engedi újra ráfordítani indítózási állapotra akár beindult a motor akár nem. Újra indítóztatni már csak akkor lehet, ha a gyújtást megszünteted és újra visszaadod rá. Ez persze nem minden autóban van így, de egy Mondeóban feltétlenül így kellene működnie, hacsak nincs már teljesen elkopva a gyújtáskapcsolóban az a bizonyos  mechanikus zárszerkezet.
Erre gondoltam én is,de többen írják,hogy nem müxik náluk.Esetleg ez is olyan,mint a többi "extra" ami az egyik autóban volt a másikban nem,azonos jelzés mellett?Bár nem hiszen,hogy egy gyújtáskapcsolóból érdemes többfélét gyártani egy pöcök miatt.
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #10077 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 09:29:04 »

Sziasztok!

Kellemes élményben volt részem hétvégén!
Megtettem 350 km.-t amiből ~300km autóút és ~50km városban, majd teletankoltam 26.11 liter ment bele.
Tehát 100km ~7.5l a fogyasztás  Grin
16 éves régi MKI 1.8 benzinből szerintem jó teljesítmény, igaz a 15' téli gumikat kegyetlenül felfújtam:~3bar
Tudom ez nem felel meg a gyári előírásoknak,de az aránylag jó minőségű utakon,nem éreztem túlzott pattogást...

A lényeg,hogy szerintem nagyon jó ez egy ilyen régi Mondeo-tól...
Bár télen városban simán viszi a >10l-t  vigyor3
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10078 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 13:31:34 »

az se rossz...taps,képzeld visszaírtak a Felügyelettől a motorcsere ügyében,igaz már mindegy.Szóval az a hozzáállásuk,hogy ez nem motorcsere,hanem átalakítás.Egyedül csak a motorkód miatt...

Mit akarsz kicserélni mire? Ha a motorkód megegyezik akkor tök mindegy hányszór cseréled. Pl. L1J-t L1J-re bármikor lehet.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10079 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 13:34:23 »

Sziasztok!

Kellemes élményben volt részem hétvégén!
Megtettem 350 km.-t amiből ~300km autóút és ~50km városban, majd teletankoltam 26.11 liter ment bele.
Tehát 100km ~7.5l a fogyasztás  Grin
16 éves régi MKI 1.8 benzinből szerintem jó teljesítmény, igaz a 15' téli gumikat kegyetlenül felfújtam:~3bar
Tudom ez nem felel meg a gyári előírásoknak,de az aránylag jó minőségű utakon,nem éreztem túlzott pattogást...

A lényeg,hogy szerintem nagyon jó ez egy ilyen régi Mondeo-tól...
Bár télen városban simán viszi a >10l-t  vigyor3

Engedd le a kerekeket!!!
Én is csináltam iylet OFF autóval, és az árok lett a vége. Egy kis eső, nameg apróbb kavics a kanyarban, és olyan volt, mintha jégen mentem volna... Leengedett gumival később meg sem éreztem ugyan azt a kanyart...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10080 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 16:12:04 »

Mit akarsz kicserélni mire? Ha a motorkód megegyezik akkor tök mindegy hányszór cseréled. Pl. L1J-t L1J-re bármikor lehet.
Egyrészt ennél bonyolultabb a helyzet,másrészt meg már tárgytalan úgyhogy kérlek ebbe most ne menjünk bele.Takee tudja miről volt szó.A motorcserés dologban eléggé otthon vagyok,mivel a sajátomban tavaly lett kipapírozva.Viszont küldöm a képeket!Nézdd meg a leveleid!
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10081 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 18:15:08 »

Egyrészt ennél bonyolultabb a helyzet,másrészt meg már tárgytalan úgyhogy kérlek ebbe most ne menjünk bele.Takee tudja miről volt szó.A motorcserés dologban eléggé otthon vagyok,mivel a sajátomban tavaly lett kipapírozva.Viszont küldöm a képeket!Nézdd meg a leveleid!

Már ment is a válasz!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10082 Dátum: 2009.03.10 kedd, 20:34:55 »

Van-e olyan tapasztalata bárkinek,hogy ha átugrik a vezérműszíj akkor mi történik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10083 Dátum: 2009.03.10 kedd, 20:52:31 »

Van-e olyan tapasztalata bárkinek,hogy ha átugrik a vezérműszíj akkor mi történik?
Jó esetben elmegy a gyújtás,bedadog a moci,nehezen indul durrog,egyenetlenül jár,esetleg be sem indul.
Rossz esetben a dugókba beleérnek a szelepek,a szelepszár elgörbül-hengerfejcsere stb....de 1-2 fog átugrásával ez még nem valószínű!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10084 Dátum: 2009.03.10 kedd, 20:56:50 »

Van-e olyan tapasztalata bárkinek,hogy ha átugrik a vezérműszíj akkor mi történik?
Mi történt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #10085 Dátum: 2009.03.11 szerda, 12:24:09 »

Oké, megfogadom a tanácsodat, 21-én ismét megjárom az útvonalat,de most leviszem a nyomást.
Hogy is van ez: elől 2.2 hátul 2.3 vagy fordítva?
Esetleg egy 2.5 még belefér?


Engedd le a kerekeket!!!
Én is csináltam iylet OFF autóval, és az árok lett a vége. Egy kis eső, nameg apróbb kavics a kanyarban, és olyan volt, mintha jégen mentem volna... Leengedett gumival később meg sem éreztem ugyan azt a kanyart...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10086 Dátum: 2009.03.11 szerda, 12:52:14 »

Oké, megfogadom a tanácsodat, 21-én ismét megjárom az útvonalat,de most leviszem a nyomást.
Hogy is van ez: elől 2.2 hátul 2.3 vagy fordítva?
Esetleg egy 2.5 még belefér?


2.5 belefér max.
Amúgy nem kell szórakozni, jó 2.2-2.3 mindenhova. Ha hátul tényleg nagyon sok súly, lehet oda 2.2 helyett 2.5, de amúgy fölösleges. Csak ne 3 legyen Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10087 Dátum: 2009.03.11 szerda, 19:37:58 »

Mi történt?
Nálam semmi,de másnál igen.....
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10088 Dátum: 2009.03.12 csütörtök, 07:59:25 »

Oké, megfogadom a tanácsodat, 21-én ismét megjárom az útvonalat,de most leviszem a nyomást.
Hogy is van ez: elől 2.2 hátul 2.3 vagy fordítva?
Esetleg egy 2.5 még belefér?

2.2-t mondott nekem is mindenhová a gumis.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10089 Dátum: 2009.03.12 csütörtök, 09:41:38 »

2.2-t mondott nekem is mindenhová a gumis.

14"-ra mondta?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10090 Dátum: 2009.03.12 csütörtök, 09:43:15 »

14"-ra mondta?

15"-re!
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10091 Dátum: 2009.03.12 csütörtök, 09:43:57 »

15"-re!

14"-ra mennyi? 2?
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10092 Dátum: 2009.03.12 csütörtök, 10:23:28 »

Engedd le a kerekeket!!!
Én is csináltam iylet OFF autóval, és az árok lett a vége. Egy kis eső, nameg apróbb kavics a kanyarban, és olyan volt, mintha jégen mentem volna... Leengedett gumival később meg sem éreztem ugyan azt a kanyart...

Velem egyszer egy öreg gumis cseszett így ki (igaz nem a mondeoval). Megjavíttattam az egyik gumit, adtam némi túlzott  jattot mert nem tudott visszaadni, motyorog, hogy nem azért, mondom akkor tudja mit, fújja fel a gumikat, úgyis rájuk fér. Utána mivel már késésben voltam, nagy slunggal a földes utcából kikanyarodok jobbra a főútra, a kocsi eleje meg "kipattogott-sodródott" jócskán át a szembe sávba,ahol egy busz jött éppen. A buszos nagyot fékezett, így megúsztam, persze megálltunk, elnézést kértem, de az utasok majdnem megvertek... Kiderűlt, rossz volt valószínű a gumis nyomásmérője, majdnem 3,5 -re fújta a gumikat. Azóta nagyon odafigyelek.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10093 Dátum: 2009.03.12 csütörtök, 10:28:57 »

14"-ra mennyi? 2?
2.2
ne menj 2.2 alá, se 2.5 fölé.
Súlytól függően a hátsó tengelyen lehet több mint az elsőn lévő kerekeken lévő nyomás. Vagy ugyanaz. Az értékeken belül azt csinálsz amit akarsz.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10094 Dátum: 2009.03.12 csütörtök, 10:33:04 »

2.2
ne menj 2.2 alá, se 2.5 fölé.
Súlytól függően a hátsó tengelyen lehet több mint az elsőn lévő kerekeken lévő nyomás. Vagy ugyanaz. Az értékeken belül azt csinálsz amit akarsz.

Akkor csinálok pár fekvőtámaszt vigyor3
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #10095 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 08:01:13 »

sziasztok
kéne egy kis segitség hol van a tolató lámpa kapcsoloja?
az oké hogy a váltoban és a lészüröházv alatt de azon belül merre keresem, mert ez igy igen tág nekem.elöre is köszi
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
mogyoro0703
Vendég
« Új hozzászólás #10096 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 13:06:55 »

Szevasztok Skacok!Engem olyan alkatrész érdekelne,hogy kipufogógáz visszavezető szabályzó elektronika.94-es 2.0 16v mondeohoz kéne.Köszi Mogyi.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10097 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 13:10:06 »

sziasztok
kéne egy kis segitség hol van a tolató lámpa kapcsoloja?
az oké hogy a váltoban és a lészüröházv alatt de azon belül merre keresem, mert ez igy igen tág nekem.elöre is köszi
A váltó tetején található sárga csati mögött van (vagyis a csati is hozzá tartozik). Egy kép segítségül: http://kepfeltoltes.hu/090315/Valto_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10098 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 13:24:13 »

Szevasztok Skacok!Engem olyan alkatrész érdekelne,hogy kipufogógáz visszavezető szabályzó elektronika.94-es 2.0 16v mondeohoz kéne.Köszi Mogyi.
Gondolom az EGR mágnesszelepére gondolsz. Meg kell néznem, mert elvileg kallódott 1db valahol a cuccaim közt, de már nyár óta nem találkoztam vele. Viszont keresd itt a fórumon Szundit. Neki egész biztosan van belőle egy rakat, és jó áron adja. wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10099 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 14:42:43 »

Szevasztok Skacok!Engem olyan alkatrész érdekelne,hogy kipufogógáz visszavezető szabályzó elektronika.94-es 2.0 16v mondeohoz kéne.Köszi Mogyi.
Olyan,hogy szabályzó elektronika nem igazán van.A kipuf. visszavezetés nálad a leömlő alatti kis impulzusszűrőt,az EGR szelepet ill. a tűzfalon levő 3 db elektromos cuccot takarja.Ne kérdezd a nevüket,fejből nem tudom,de meggyűlt már velük a bajom.Ehhez jön még pluszban a lambda szonda ami meg szokta kavarni a dolgokat ha rossz.Tényleg mi a gond?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.