Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:07:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262628 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Gunga
Vendég
« Új hozzászólás #10450 Dátum: 2009.05.19 kedd, 16:50:00 »

Sziasztok újra! Smiley

Hosszas keresgetés után találtam reá: http://www.hasznaltauto.hu/2971269_ford_mondeo_1996

Megnéztük, kipróbáltam, beleszerettem. Ügyintézése folyamatban, csütörtökön talán már nálunk is van. Smiley

Tudna segíteni valaki hozzá user, ill. service manual-lal (pdf, doksi, egy link, ahonnan letölthetem, bármi megfelel)? Nem szeretnék alap triviálisnak tűnő dolgokon tökölni órákat. Cheesy Az első Fordom, így pl. fogalmam sincs, hogyan kell rajta órát állítani, minek, mi az előírt csere- vagy ellenőrzési ciklusa, stb. Szeretnék gondos gazdija lenni, így légyszi segítsetek! Előre is köszönöm! Smiley
Naplózva
orc
Vendég
« Új hozzászólás #10451 Dátum: 2009.05.19 kedd, 18:30:37 »

Sziasztok!

Biztosan nagy hülyeséget kérdezek de az én mondimon balról van a kipufogó vége. Eddig amiket néztem, mindnek jobbról volt. Miért lehet ez?  wow1
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10452 Dátum: 2009.05.19 kedd, 18:33:26 »

Sziasztok!

Biztosan nagy hülyeséget kérdezek de az én mondimon balról van a kipufogó vége. Eddig amiket néztem, mindnek jobbról volt. Miért lehet ez?  wow1
Volt ilyen is-olyan is. Máshol van pl az 1.6-on és a 2.0L-sen. Ha zavar, csináltasd meg, hogy mindkét oldalon legyen  vigyor3
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10453 Dátum: 2009.05.19 kedd, 19:02:40 »

Sziasztok!

Biztosan nagy hülyeséget kérdezek de az én mondimon balról van a kipufogó vége. Eddig amiket néztem, mindnek jobbról volt. Miért lehet ez?  wow1
Az egynyolcé nagyrészt balról van.Pl. az enyém is.Igaza van murmuckának,többféle kipuffal is gyártották,de a v6-nál meg a kétoldali is előfordul,szintén értékesítési helytől függően.Ha zavar,csináltasd meg ilyenre,a dob felfüggesztés helye megvan.
Naplózva
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #10454 Dátum: 2009.05.19 kedd, 21:00:44 »

Üdv Urak!

Nem találtam ennél jobb topikot,így itt kérdezek:
Jobb első fékem gyengébben fog a balosnál.Az autó érezhetően húz balra fékezéskor.Mi szokott a jellemző bánata lenni? Dugattyú rohad be,vagy a nyereg? Nézegettem a szakirodalmat,hogy csapokon van megvezetve,azok esetleg?

Köszönöm:Tibi.

Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #10455 Dátum: 2009.05.19 kedd, 21:18:12 »

Üdv Urak!

Nem találtam ennél jobb topikot,így itt kérdezek:
Jobb első fékem gyengébben fog a balosnál.Az autó érezhetően húz balra fékezéskor.Mi szokott a jellemző bánata lenni? Dugattyú rohad be,vagy a nyereg? Nézegettem a szakirodalmat,hogy csapokon van megvezetve,azok esetleg?

Köszönöm:Tibi.



A csapoknál(csúszka) be szokott rohadni.Nekem az OFF nál ott volt összegyógyulva(tökmindegy milyen tipus ugyanaz a felépítése az összesnek),nem egyformán fogytak a betétek a külsö,és a belsö felén a tárcsának..Szétszedtem vettem felujitókészletet a csapokhoz(csúszkához).Összeraktam azóta jó.
Egy oldal 3500 HUF bol kijön a cromaxnál.
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.19 kedd, 21:21:53 írta GoFerrari » Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #10456 Dátum: 2009.05.19 kedd, 22:21:38 »

Sziasztok!

Biztosan nagy hülyeséget kérdezek de az én mondimon balról van a kipufogó vége. Eddig amiket néztem, mindnek jobbról volt. Miért lehet ez?  wow1

Tudományosan: MK1-en gyárilag az 1.6; 1.8-as gépeken "csak" 3 dob van, ezeknél hátul balról végződik a kipuff rendszer.
2.0 esetében viszont tettek egy negyedik dobot a jobbhátsó sarokba, tán hangtompítás végett.
Naplózva

MKI 2.0i
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10457 Dátum: 2009.05.19 kedd, 22:49:56 »

Tudományosan: MK1-en gyárilag az 1.6; 1.8-as gépeken "csak" 3 dob van, ezeknél hátul balról végződik a kipuff rendszer.
2.0 esetében viszont tettek egy negyedik dobot a jobbhátsó sarokba, tán hangtompítás végett.
nekem 3 dobos a rendszer
van egy középső, meg hátul mindkét oldalt
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10458 Dátum: 2009.05.20 szerda, 12:51:56 »

Tudományosan: MK1-en gyárilag az 1.6; 1.8-as gépeken "csak" 3 dob van, ezeknél hátul balról végződik a kipuff rendszer.
2.0 esetében viszont tettek egy negyedik dobot a jobbhátsó sarokba, tán hangtompítás végett.

MK I V6-omon is csak 3 dob volt és a gyári szervízkatalógusban is csak 3 szerepelt, ha jól emlékszem. Szerintem a kisebb motorokon csak 2 db vol. Közép és hátsó dob. A 2.0-án és a 2.5-ön pedig 3 db.

Szerintem Te a katalizátort is dobnak számoltad. wave
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #10459 Dátum: 2009.05.20 szerda, 20:57:25 »


Szerintem Te a katalizátort is dobnak számoltad. wave

Annak...
Naplózva

MKI 2.0i
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #10460 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 21:14:17 »

A csapoknál(csúszka) be szokott rohadni.Nekem az OFF nál ott volt összegyógyulva(tökmindegy milyen tipus ugyanaz a felépítése az összesnek),nem egyformán fogytak a betétek a külsö,és a belsö felén a tárcsának..Szétszedtem vettem felujitókészletet a csapokhoz(csúszkához).Összeraktam azóta jó.
Egy oldal 3500 HUF bol kijön a cromaxnál.
Ma szétszedtem a féket.Jobb oldalon a dugattyú felőli betét 3mm vastag volt...Cromax-nál vettem egy új garnitúrát,kicseréltem őket.Imbuszkulcs híján kihúztam a betétek tartóját,de a csapokon nem találtam semmi hibát.Féktisztítóval kifújtam,utána jobb ötlet híján egy kis wd40-el megkenve csúsztattam be a csapokat.
Rosszabb nem lett,remélem így jó lesz.
Viszont egy érdekes,de inkább rémísztő dolgot találtam:mind a 4 betét kezdett elválni a hátlaptól...Vékonyabb csavarhúzóval símán lehetett feszegetni őket... Bele se merek gondolni,hogy egy is leszakadt volna.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10461 Dátum: 2009.05.22 péntek, 08:30:03 »

Ma szétszedtem a féket.Jobb oldalon a dugattyú felőli betét 3mm vastag volt...Cromax-nál vettem egy új garnitúrát,kicseréltem őket.Imbuszkulcs híján kihúztam a betétek tartóját,de a csapokon nem találtam semmi hibát.Féktisztítóval kifújtam,utána jobb ötlet híján egy kis wd40-el megkenve csúsztattam be a csapokat.
Rosszabb nem lett,remélem így jó lesz.
Viszont egy érdekes,de inkább rémísztő dolgot találtam:mind a 4 betét kezdett elválni a hátlaptól...Vékonyabb csavarhúzóval símán lehetett feszegetni őket... Bele se merek gondolni,hogy egy is leszakadt volna.

Semmi gond,én az első nagytalimról leégett fékkel jöttem haza.Csak tudni kellett jóelőre hol akartam megállni...
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #10462 Dátum: 2009.05.22 péntek, 16:21:45 »

Sziasztok!

Az szeretném megtudni, hogy kombinál a hátsó üléseket milyen módon lehet kiszedni?
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #10463 Dátum: 2009.05.22 péntek, 16:55:30 »

Ma szétszedtem a féket.Jobb oldalon a dugattyú felőli betét 3mm vastag volt...Cromax-nál vettem egy új garnitúrát,kicseréltem őket.Imbuszkulcs híján kihúztam a betétek tartóját,de a csapokon nem találtam semmi hibát.Féktisztítóval kifújtam,utána jobb ötlet híján egy kis wd40-el megkenve csúsztattam be a csapokat.
Rosszabb nem lett,remélem így jó lesz.
Viszont egy érdekes,de inkább rémísztő dolgot találtam:mind a 4 betét kezdett elválni a hátlaptól...Vékonyabb csavarhúzóval símán lehetett feszegetni őket... Bele se merek gondolni,hogy egy is leszakadt volna.


Én rézpasztával szoktam összerakni ugyanis az hőálló.Igazán az jó hozzá,mert ha keményen fékezel hosszú ideig(pl hegyen lefelé), a fék felmelegszik és ezek a zsirok,olajok igazán nem tudom h mit csinálnak akkor...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10464 Dátum: 2009.05.22 péntek, 17:31:16 »

Annak...

 Wink

Így már érthető. Akkor meg is oldottuk a kérdést. integet2
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #10465 Dátum: 2009.05.22 péntek, 20:09:27 »

sziasztok!

van egy 1,6 benzinzenes mondeom,arra már megkaptam a választ hogy 5w30 as motor olaj kell bele.
na de mégis mi a különbség ha mkás olajat rakok bele.pl.:10w-40 eset?
köszi a válaszokat
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10466 Dátum: 2009.05.22 péntek, 20:18:39 »

sziasztok!

van egy 1,6 benzinzenes mondeom,arra már megkaptam a választ hogy 5w30 as motor olaj kell bele.
na de mégis mi a különbség ha mkás olajat rakok bele.pl.:10w-40 eset?
köszi a válaszokat
A hidrotőkék szíjjelmennek, oszt csörögnek, oszt majd lehet őket cserézni jó pénzért. Nem 10w40 való bele.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10467 Dátum: 2009.05.22 péntek, 20:47:30 »

sziasztok!

van egy 1,6 benzinzenes mondeom,arra már megkaptam a választ hogy 5w30 as motor olaj kell bele.
na de mégis mi a különbség ha mkás olajat rakok bele.pl.:10w-40 eset?
köszi a válaszokat
Melegben még nem is lesz annyira feltűnő,de télen veszett módon csilingelni fognak.Én mobil 5w30-as félszintetikust használok.Most cseréltem,az olajszűrővel együtt kijött nem egészen 10e ft-ból.A munka sk.
Naplózva
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #10468 Dátum: 2009.05.23 szombat, 15:22:15 »

Én rézpasztával szoktam összerakni ugyanis az hőálló.Igazán az jó hozzá,mert ha keményen fékezel hosszú ideig(pl hegyen lefelé), a fék felmelegszik és ezek a zsirok,olajok igazán nem tudom h mit csinálnak akkor...
Hirtelen nem jutott más a fejembe(a rézpaszta meg végképp nem).Hegyvidéki használat egyelőre nem várható,ha meg újra előjön a bajság,akkor úgyis cserélem őket.
Naplózva
orc
Vendég
« Új hozzászólás #10469 Dátum: 2009.05.24 vasárnap, 14:31:59 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne,hogy a szervótartályban az olajszint a minimum alatt van egy fél cm-el. Ez mennyire akkut probléma és milyen olaj kell bele (pl vehetek bele a kúton is nem gyárit).

Köszönöm a választ.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10470 Dátum: 2009.05.24 vasárnap, 15:08:30 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne,hogy a szervótartályban az olajszint a minimum alatt van egy fél cm-el. Ez mennyire akkut probléma és milyen olaj kell bele (pl vehetek bele a kúton is nem gyárit).

Köszönöm a választ.
Azért nem jó dolog hagyni elfogyni.Mikor nézted utoljára?Akkor mennyin állt?Ha mondjuk fél éve max-on volt,akkor azért nézesd át az egész rendszert.Automata váltóba való olajat szoktak bele rakni.
Naplózva
orc
Vendég
« Új hozzászólás #10471 Dátum: 2009.05.24 vasárnap, 15:33:09 »

Azért nem jó dolog hagyni elfogyni.Mikor nézted utoljára?Akkor mennyin állt?Ha mondjuk fél éve max-on volt,akkor azért nézesd át az egész rendszert.Automata váltóba való olajat szoktak bele rakni.

Szia!

Kb. 2 éve néztem utoljára, de nem vettem észre semmilyen csepegést vagy folyást. Köszi a gyors választ, irány a kút. wave
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10472 Dátum: 2009.05.24 vasárnap, 19:55:02 »

Riasztót szerelek a mondimba. Esetleg nem tudja valaki,hogy az irányjelzőnél melyik színkódú vezetékre kössem a villogtató szálat?
köszi!

Misi107 sikerült a gerinctámasz javítás?

Üdv!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10473 Dátum: 2009.05.24 vasárnap, 20:08:03 »

Riasztót szerelek a mondimba. Esetleg nem tudja valaki,hogy az irányjelzőnél melyik színkódú vezetékre kössem a villogtató szálat?
köszi!

Misi107 sikerült a gerinctámasz javítás?

Üdv!
Szia!Annyira el voltam úszva,hogy még hozzá se tudtam szagolni.Viszont egyre jobban idegesít az ülésből jövő kattogás,úgyhogy valamit már csinálni kell vele.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #10474 Dátum: 2009.05.24 vasárnap, 20:25:50 »

Idézetet írta: lacasa link=topic=4.msg418380#msg418380 date(ahol vilog:))=1243187702
Riasztót szerelek a mondimba. Esetleg nem tudja valaki,hogy az irányjelzőnél melyik színkódú vezetékre kössem a villogtató szálat?
köszi!

Misi107 sikerült a gerinctámasz javítás?

Üdv!
Szia
En is most szereltem ...meg ablakemelo modult hozza vigyor3
Ha bekapcsolod a villogot egy fazisceruzaval vagy meromuszerrel siman ki lehet merni a biztositekok hata megett (ha jol emlekszem nalam narancssarga/kek es narancs/fekete csikos 2db vekonyab szal rogton egyvastag narancs/kek melett)
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Gunga
Vendég
« Új hozzászólás #10475 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:42:55 »

Sziasztok!

Véleményetek szerint miért fordulhat elő a következő jelenség?

Az autó bemelegszik, az üzemi hőmérséklet a normal tartomány felső szélétől kb. 2 mm-rel van visszább. Ilyenkor alőfordul rendszeresen, hogy gyorsításkor rángatni kezd a gép. Hideg motornál, vagy ennél alacsonyabb motorhőfoknál nem. Ha a direkt kapcsolóval visszahűtöm a normál tartomány feléig, akkor megszűnik a dolog.

Én a gyertyákra tippelnék, de pls adjatok tanácsot, hogy jól gondolom-e! Vagy máshol keresendő a hiba forrása? Köszi!
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10476 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 13:20:08 »

Sziasztok!

....Az autó bemelegszik, az üzemi hőmérséklet a normal tartomány felső szélétől kb. 2 mm-rel van visszább.....

Szerintem a NORMAL tartomány közepén kellene megálljon az a mutató. Azaz OR környékén kellene tanyázzon. Ha ennél feljebb vagy akkor ne a gyertyákban keresd a hibát, hanem a termosztátban vagy a vízpumpában, mert nem szállít eleget. De ajánlom, hogy egy infrás hőmérővel nézz rá a hengerfejre az elég jó képet tud adni a motor hőfokáról és akkor eldönthető, hogy a hőmérőd nem jó vagy mifene.
Naplózva
Gunga
Vendég
« Új hozzászólás #10477 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 13:37:02 »

Szerintem a NORMAL tartomány közepén kellene megálljon az a mutató. Azaz OR környékén kellene tanyázzon. Ha ennél feljebb vagy akkor ne a gyertyákban keresd a hibát, hanem a termosztátban vagy a vízpumpában, mert nem szállít eleget. De ajánlom, hogy egy infrás hőmérővel nézz rá a hengerfejre az elég jó képet tud adni a motor hőfokáról és akkor eldönthető, hogy a hőmérőd nem jó vagy mifene.

Köszi szépen az infot. Infrás hőmérőnek híján vagyok, de keresek valaki ismerőst, akinek lesz. Smiley
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10478 Dátum: 2009.05.29 péntek, 09:53:34 »


A kérdésem az lenne,hogy a szervótartályban az olajszint a minimum alatt van egy fél cm-el. Ez mennyire akkut probléma és milyen olaj kell bele (pl vehetek bele a kúton is nem gyárit).


Ford M2C vagy Mobil ATF220 olaj kell bele, a cromax.hu ezt árulja hozzá. Ha mást teszel bele, nem tudom mi van. Meg azt sem tudom, lehet-e keverni a benne lévővel.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10479 Dátum: 2009.05.29 péntek, 16:07:01 »

Köszi szépen az infot. Infrás hőmérőnek híján vagyok, de keresek valaki ismerőst, akinek lesz. Smiley
Nem tom hol lax,de ha egyszer kijössz a lurdys minire,akor viszek neked mérni-vagy Baloght kolléga,csak vele vigyázni kell hehewave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10480 Dátum: 2009.05.29 péntek, 16:51:26 »

Szerintetek motorolaj leeresztő csavarhoz hányas kulcs kell? 13-as mintha kicsit lötyögne rajta, 12-esem meg nincs, hogy rápróbáljam. (mkI dízel)
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10481 Dátum: 2009.05.29 péntek, 18:08:20 »

Szerintetek motorolaj leeresztő csavarhoz hányas kulcs kell? 13-as mintha kicsit lötyögne rajta, 12-esem meg nincs, hogy rápróbáljam. (mkI dízel)
13as az, csak valszeg a sarkait elnyalták. Olyan dugókulccsal csináld, ami nem "csillag" hanem "csak" hatszögű. Ha ez kinn van, rakj be utána 1 újat ezerpár forint.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10482 Dátum: 2009.05.29 péntek, 21:36:30 »

13as az, csak valszeg a sarkait elnyalták. Olyan dugókulccsal csináld, ami nem "csillag" hanem "csak" hatszögű. Ha ez kinn van, rakj be utána 1 újat ezerpár forint.

Vagy az is lehet, hogy egy nem gyárit szerzel bele mondjuk 5-600ért a lényeg, hogy mindenképp újat neki, mert aztán csak a szívás van vele. És amit veszel ügyelj, hogy mágneses legyen. Bár elvileg minden normális olajteknő leeresztőcsavarnak mágnesesnek kell lennie.
Én az első olajcserémnél úgy ütöttem le hidegvágóval 30 perc rommá kalapálás után, mert az előttem cserélő idióta lesarkazta fullra és még rá is tépte, mint az állat. Se papagájfogóval se patentfogóval nem tudtam úgy ráharapni, hogy meginduljon.
Az enyémhez most már 17es kulcs kell és hálistennek karcolás nélkül megúszta az olajteknőm is.
Nagyon fontos, hogy az új csavar alá tegyél rögtön egy réz alátétet újat természetesen
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10483 Dátum: 2009.05.30 szombat, 12:23:59 »

Köszönöm a válaszokat. Még egy érdekesség, a motorolajszűrő amit most vettem a dízelhez (armafilt) csak fele olyan hosszú, mint ami most az autóban van. Amit a benzines mkII-höz adtak (szintén armafilt) az meg a hosszabb fajta.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10484 Dátum: 2009.05.30 szombat, 18:33:55 »

Ma végre sikerült szétszedenem az ülést.Kiderült,hogy nem a bowdennel van a gond,hanem az egyik rugó van széttörve.Sajnos a tekerőt is túlhúzták egyszer és eltört benne egy kis pöcök,de az nem olyan vészes.Lehet kapni ilyen rugót külön?Rakok fel képet,hátha valakinél van hasonló elfekvőben.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10485 Dátum: 2009.05.30 szombat, 18:35:22 »

Ma végre sikerült szétszedenem az ülést.Kiderült,hogy nem a bowdennel van a gond,hanem az egyik rugó van széttörve.Sajnos a tekerőt is túlhúzták egyszer és eltört benne egy kis pöcök,de az nem olyan vészes.Lehet kapni ilyen rugót külön?Rakok fel képet,hátha valakinél van hasonló elfekvőben.
bontóba biztos tudsz szerezni
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10486 Dátum: 2009.05.30 szombat, 18:50:15 »

bontóba biztos tudsz szerezni
az a baj,hogy a bontósok ilyennel nem foglalkoznak.Egy szem rugóért nem szednek szét egy ülést,mikor egyben kifizetődőbb eladni.Majd körbejárom a csavaros,csapágyas boltokat.A kispolák karbijához is jó volt a kempingszék rugója csak találok ehhez is...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10487 Dátum: 2009.05.30 szombat, 19:17:52 »

az olajnyomás lámpájának gyújtás ráadáskor nem kellene kialudnia?
járó motornál nem világít
csak nekem gyanús, OFF-ban gyújtás ráadáskor csak a kézifék visszajelzője világított
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10488 Dátum: 2009.05.30 szombat, 19:52:21 »

az olajnyomás lámpájának gyújtás ráadáskor nem kellene kialudnia?
járó motornál nem világít
csak nekem gyanús, OFF-ban gyújtás ráadáskor csak a kézifék visszajelzője világított
nyes
Gyujtás be-oljanyomi és akku lámpa pirosan virít-monden autóban!Indítás után mind2 elalszik.Jó esetben..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10489 Dátum: 2009.05.30 szombat, 19:53:46 »

nyes
Gyujtás be-oljanyomi és akku lámpa pirosan virít-monden autóban!Indítás után mind2 elalszik.Jó esetben..... hehe
elaludni elalszik
nos, akkor itt így működik, köszi  vigyor3  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10490 Dátum: 2009.05.30 szombat, 19:58:07 »

elaludni elalszik
nos, akkor itt így működik, köszi  vigyor3  worship
itt és mindenhol máshol...... Grin pias wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10491 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 00:25:24 »

az a baj,hogy a bontósok ilyennel nem foglalkoznak.Egy szem rugóért nem szednek szét egy ülést,mikor egyben kifizetődőbb eladni.Majd körbejárom a csavaros,csapágyas boltokat.A kispolák karbijához is jó volt a kempingszék rugója csak találok ehhez is...
Szia! Elvileg rendelhető a Fordtól a rugó külön, valami 180 forint környéki áron. Üléshez 36 és 70 mm közötti méretben létezik.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10492 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 09:04:17 »

Szia! Elvileg rendelhető a Fordtól a rugó külön, valami 180 forint környéki áron. Üléshez 36 és 70 mm közötti méretben létezik.  wave
Értem.A cromaxnál néztem,ott nem volt külön de a bolti alkatrészlista bővebb nekik mint ami fent van a neten,rájuk kérdezek.
köszi az infót!
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10493 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 09:45:54 »

Értem.A cromaxnál néztem,ott nem volt külön de a bolti alkatrészlista bővebb nekik mint ami fent van a neten,rájuk kérdezek.
köszi az infót!
Ha megnézed a méretet, akkor küldök hozzá finish kódot, és akkor gyorsabban előkeresik (7 féle méretet írnak arra a rugóra).  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
András75
Vendég
« Új hozzászólás #10494 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 10:27:47 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy kézifékkötélnél van utánállítási lehetőség vagy csere a megoldás?
András
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10495 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 12:03:50 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy kézifékkötélnél van utánállítási lehetőség vagy csere a megoldás?
András

Szia!

Elméletileg automata a fékpedál teljes lenyomása után néhányszor behúzod a kéziféket,és utána állítja.
Ha ez nem megy akkor le kell szedni a burkolatot és a kéziféken található a racsnis mechanika. Amennyiben ko akkor cserélni kell.
Én Sümegen lakom ha nem vagy messze akkor szívesen megnézem illetve ha lehet akkor beállítom. A csere kb 20-30 perc,illetve ennyi a javítás ideje is
Üdv. wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.31 vasárnap, 12:07:21 írta lacasa » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10496 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 14:11:47 »

Ha megnézed a méretet, akkor küldök hozzá finish kódot, és akkor gyorsabban előkeresik (7 féle méretet írnak arra a rugóra).  wave
Este megnézem.A hét méret nem csoda,mert a baloldalon 4 rugó van,a jobb oldalon három és egyik se egyforma...gondolom emiatt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10497 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 21:15:50 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy kézifékkötélnél van utánállítási lehetőség vagy csere a megoldás?
András

Manuális nincs! Csakis az autómata teszi, ami minden egyes behúzáskor teszi a dolgát. Ez az automata a kézifékkaron van, ami szinte soha sem szokott elromlani. Volt már rá példa, de 99%, hogy a bovden cseréje fogja megoldani a problémát. Ez gyakori hiba, mivel ez ugye egy kopó alkatrész...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10498 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 21:17:51 »

Szia!

Elméletileg automata a fékpedál teljes lenyomása után néhányszor behúzod a kéziféket,és utána állítja.
Ha ez nem megy akkor le kell szedni a burkolatot és a kéziféken található a racsnis mechanika. Amennyiben ko akkor cserélni kell.
Én Sümegen lakom ha nem vagy messze akkor szívesen megnézem illetve ha lehet akkor beállítom. A csere kb 20-30 perc,illetve ennyi a javítás ideje is
Üdv. wave

Gyakorlatilag is, de a fékpedált nem kell benyomnod, csak a kart húzogatni! A kettőnek így semmi köze egymáshoz.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10499 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 21:25:16 »

A kézifék akkor feszít után, amikor lenyomod a kart.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.