Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:12:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261722 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10500 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 22:55:59 »

Gyakorlatilag is, de a fékpedált nem kell benyomnod, csak a kart húzogatni! A kettőnek így semmi köze egymáshoz.
A fékpedál lenyomása csak a mechanikának segít mivel tehermentesíti a kötelet,én se így tudtam,de a kedves autószerelő mesterem megmutatta,hogy nem kell még cserélni,és lás csodát így működött.
Üdv  Grin
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #10501 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 09:56:52 »

Sziasztok!
A következőben kérném a segítségeteket. Menet közben néha ránt egyet a motor (mindig csak egyet nem rángatózik), mintha meg akarna állni, egy pillanatra leesik a fordulat, aztán visszaáll a rend. Folyamatos gyorsításnál ill. motorféknél nincs probléma, inkább ha egy bizonyos sebességet próbálok tartani, ez lehet  akár 60km/h vagy 150km/h.
Van úgy, hogy pl. autópályán 20 percig semmi gond, majd a következö 5 percben 2-3 alkalommal is előjön a probléma. Előre is köszönöm a segítségeteket. worship
Pek
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10502 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 10:29:24 »

Sziasztok!
A következőben kérném a segítségeteket. Menet közben néha ránt egyet a motor (mindig csak egyet nem rángatózik), mintha meg akarna állni, egy pillanatra leesik a fordulat, aztán visszaáll a rend. Folyamatos gyorsításnál ill. motorféknél nincs probléma, inkább ha egy bizonyos sebességet próbálok tartani, ez lehet  akár 60km/h vagy 150km/h.
Van úgy, hogy pl. autópályán 20 percig semmi gond, majd a következö 5 percben 2-3 alkalommal is előjön a probléma. Előre is köszönöm a segítségeteket. worship
Pek
Az alapjárat egyenletes meleg motornál? Nekem is csinált ilyet egy időben, de  a kartergáz-szuszogó szelep, valamint a gumi T-elem cseréje megoldotta. Mondjuk nálam az alapjáraton is meglátszott, hogy valami nem OK (ha bemelegedett, leesett a fordulat, és elkezdett rámgatni a motor).
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #10503 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 10:51:06 »

Az alapjárat egyenletes meleg motornál? Nekem is csinált ilyet egy időben, de  a kartergáz-szuszogó szelep, valamint a gumi T-elem cseréje megoldotta. Mondjuk nálam az alapjáraton is meglátszott, hogy valami nem OK (ha bemelegedett, leesett a fordulat, és elkezdett rámgatni a motor).

Köszi a segítséget. Az alapjárattal nincs gond. Hol van az kartergáz-szuszogó szelep?
Pek
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10504 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 11:32:29 »

Köszi a segítséget. Az alapjárattal nincs gond. Hol van az kartergáz-szuszogó szelep?
Pek
nagy fém korong a gyújtótrafó és a tűzfal között.megy bele egy vákumcső a tűzfalon  levő fém kockából.               
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #10505 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 11:52:40 »

nagy fém korong a gyújtótrafó és a tűzfal között.megy bele egy vákumcső a tűzfalon  levő fém kockából.               

Köszi megnézem. Ennek a hibája hogyan okozhat ilyen fulladós problémát?
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10506 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:05:31 »

Köszi megnézem. Ennek a hibája hogyan okozhat ilyen fulladós problémát?
úgy,hogy egy idő után el kezd szorulni ilyen-olyan helyzetben.Érdemes a vákumkapcsolókat és csöveket is megnézni nem csak a "t" elemet.Igazság szerint érdemes az egész miskulanciát szétkapni,átnézni,kitakarítani,cserélni a gyanús csöveket,idomokat,esetleg az egr-t ledugózni és ezzel sokáig nem lesz gondod.
Naplózva
xv1100
Vendég
« Új hozzászólás #10507 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:20:07 »

Kérdésem lenne. 1,8 TD mondeo. Ha nagyon kihuzatom és visszaengedem a gázt leáll a motor. Normál használatnál nem jelentkezik a dolog. Mi okozhatja?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10508 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:39:52 »

Kérdésem lenne. 1,8 TD mondeo. Ha nagyon kihuzatom és visszaengedem a gázt leáll a motor. Normál használatnál nem jelentkezik a dolog. Mi okozhatja?
Az adagolón az alapjáratra visszaesési idő el van állítva, vagy egyébként is kevés az alapjárat.
Mennyi az alapjárat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10509 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 13:04:39 »

Az adagolón az alapjáratra visszaesési idő el van állítva, vagy egyébként is kevés az alapjárat.
Mennyi az alapjárat?
....kevés.... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10510 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 13:18:16 »

....kevés.... Grin
sehr lustig. idiota
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #10511 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 14:08:37 »

úgy,hogy egy idő után el kezd szorulni ilyen-olyan helyzetben.Érdemes a vákumkapcsolókat és csöveket is megnézni nem csak a "t" elemet.Igazság szerint érdemes az egész miskulanciát szétkapni,átnézni,kitakarítani,cserélni a gyanús csöveket,idomokat,esetleg az egr-t ledugózni és ezzel sokáig nem lesz gondod.


Köszönöm mindenkinek
Pek
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10512 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 19:29:25 »

úgy,hogy egy idő után el kezd szorulni ilyen-olyan helyzetben.Érdemes a vákumkapcsolókat és csöveket is megnézni nem csak a "t" elemet.Igazság szerint érdemes az egész miskulanciát szétkapni,átnézni,kitakarítani,cserélni a gyanús csöveket,idomokat,esetleg az egr-t ledugózni és ezzel sokáig nem lesz gondod.
Nemnem. Nem arra a korongra gondoltam. Az maga az EGR szelep. Én nem dugóznám le, mert védem a koalamacikat, meg mindenféle egyebet.  vigyor3 A csöveket tényleg át kell vizslatni, azok sok ronda dolgot tudnak okozni. Maga a karterszuszogó a motorblokk oldalában található, a kipufogócsonk alatt. Egy kis golyós szelep. Általában lerakódik benne a gőzökben lévő olaj, meg mindenféle dzsuva, és beszorul. A T-elemtől (gyújtótrafó alatt) kell elindulni a hűtő irányában egy fém cső mentén. Igazából az a cső lesz a kulcs, mert az megy rá a szelepre, és azzal együtt fog kijönni. A termosztátház alatt egy torx-os csavar tartja a motorhoz. Az ha kinn van a csavar, és lehúzod a T-elemről, akkor a tövénél fogva húzni kell kifelé a kipufogócsonk alól. Ha minden jó, akkor a cső végén ott díszeleg a csere alanya. Ajánlott kipucolni a csövet, majd ráhúzni az új szelepet, és visszadugni a helyére.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10513 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 20:34:36 »

Nemnem. Nem arra a korongra gondoltam. Az maga az EGR szelep. Én nem dugóznám le, mert védem a koalamacikat, meg mindenféle egyebet.  vigyor3 A csöveket tényleg át kell vizslatni, azok sok ronda dolgot tudnak okozni. Maga a karterszuszogó a motorblokk oldalában található, a kipufogócsonk alatt. Egy kis golyós szelep. Általában lerakódik benne a gőzökben lévő olaj, meg mindenféle dzsuva, és beszorul. A T-elemtől (gyújtótrafó alatt) kell elindulni a hűtő irányában egy fém cső mentén. Igazából az a cső lesz a kulcs, mert az megy rá a szelepre, és azzal együtt fog kijönni. A termosztátház alatt egy torx-os csavar tartja a motorhoz. Az ha kinn van a csavar, és lehúzod a T-elemről, akkor a tövénél fogva húzni kell kifelé a kipufogócsonk alól. Ha minden jó, akkor a cső végén ott díszeleg a csere alanya. Ajánlott kipucolni a csövet, majd ráhúzni az új szelepet, és visszadugni a helyére.
Te véletlenül nem a szűrőre gondolsz?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #10514 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 21:10:56 »

Vajon mennyiért lehetne eladni egy '94es Ghia Mondit a következő jellemzőkkel? Jól felszerelt: pl fedkomp, egérmozi, tempomat, 4el. ablak, stb. Szép, nem kiült plüss kárpitok. Rohadás a sárvédőknél se látszik egyáltalán. 176.000km van benne. 2.0ás moci, automata váltó. Nem látszik rajta, hogy már 2 éve egyhelyben áll.
Barátoméknak szóban odaadták anno, mert nem tudtak kifizetni valami javítási költséget, viszont átírva nem lett, csak kivéve forgalomból. Azért érdekelne az értéke, mert ha kb 400ért elmenne, akkor még meg is érné átiratni, aztán eladni. Az elbontása helyhiány miatt nem megoldható, most is az utcán áll.




Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10515 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 21:59:05 »

Vajon mennyiért lehetne eladni egy '94es Ghia Mondit a következő jellemzőkkel? Jól felszerelt: pl fedkomp, egérmozi, tempomat, 4el. ablak, stb. Szép, nem kiült plüss kárpitok. Rohadás a sárvédőknél se látszik egyáltalán. 176.000km van benne. 2.0ás moci, automata váltó. Nem látszik rajta, hogy már 2 éve egyhelyben áll.
Barátoméknak szóban odaadták anno, mert nem tudtak kifizetni valami javítási költséget, viszont átírva nem lett, csak kivéve forgalomból. Azért érdekelne az értéke, mert ha kb 400ért elmenne, akkor még meg is érné átiratni, aztán eladni. Az elbontása helyhiány miatt nem megoldható, most is az utcán áll.

Sztem 250-max 300eHUF, de talán már ezt sem tudja, főleg az automata miatt... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10516 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 22:19:49 »

Te véletlenül nem a szűrőre gondolsz?
6760474 finish kóddal futó szabályozó golyósszelepre gondolok. A híres "Rossz alapjárat kézikönyvében" ezen a néven találod: "Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)". Melegen pocsékká tette az alapjáratomat, és produkálta folyamatos gáznál ezt a hirtelen visszaesést, amit Pek írt. Együtt cseréltem a gumi T-elemmel (mivel kapcsolódnak is egymáshoz), és azóta teljesen hibátlan a motorom. Egész konkrétan egy szerelő megjegyezte rá, hogy gyönyörűen jár. Utoljára még a kocsi hőskorában látott ilyen szépen járó zetec-et (nem csoda, mert mindent kipucoltam rajta, és minden hozzá kapcsolódó dolgot cseréltem az elmúlt 3 évben). Ezt csak a reklám kedvéért...  eplus2
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10517 Dátum: 2009.06.02 kedd, 09:05:10 »

6760474 finish kóddal futó szabályozó golyósszelepre gondolok. A híres "Rossz alapjárat kézikönyvében" ezen a néven találod: "Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)". Melegen pocsékká tette az alapjáratomat, és produkálta folyamatos gáznál ezt a hirtelen visszaesést, amit Pek írt. Együtt cseréltem a gumi T-elemmel (mivel kapcsolódnak is egymáshoz), és azóta teljesen hibátlan a motorom. Egész konkrétan egy szerelő megjegyezte rá, hogy gyönyörűen jár. Utoljára még a kocsi hőskorában látott ilyen szépen járó zetec-et (nem csoda, mert mindent kipucoltam rajta, és minden hozzá kapcsolódó dolgot cseréltem az elmúlt 3 évben). Ezt csak a reklám kedvéért...  eplus2

worship
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #10518 Dátum: 2009.06.03 szerda, 20:52:47 »

6760474 finish kóddal futó szabályozó golyósszelepre gondolok. A híres "Rossz alapjárat kézikönyvében" ezen a néven találod: "Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)". Melegen pocsékká tette az alapjáratomat, és produkálta folyamatos gáznál ezt a hirtelen visszaesést, amit Pek írt. Együtt cseréltem a gumi T-elemmel (mivel kapcsolódnak is egymáshoz), és azóta teljesen hibátlan a motorom. Egész konkrétan egy szerelő megjegyezte rá, hogy gyönyörűen jár. Utoljára még a kocsi hőskorában látott ilyen szépen járó zetec-et (nem csoda, mert mindent kipucoltam rajta, és minden hozzá kapcsolódó dolgot cseréltem az elmúlt 3 évben). Ezt csak a reklám kedvéért...  eplus2

Szia. Nalatok mennyibe kerul az a kutyu mert szerintem nalam is az lesz a hiba ,udv Gyulaba
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10519 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 00:16:33 »

Szia. Nalatok mennyibe kerul az a kutyu mert szerintem nalam is az lesz a hiba ,udv Gyulaba
Én olcsóbbra emlékeztem, de most a Cromaxnál nézve kb 9000 HUF a szelep + a T-elem.

http://www.cromax.hu/?katid=33712350&termek_al_id=6179&katnev=Golyós szelep (fém) Zetec-E Mo92-98
http://www.cromax.hu/?katid=33711830&termek_al_id=5886&katnev=1992.11.15-1996.08.15.

Cseréje nálam csodát művelt.  Wink Egyébként rájöttem, hogy míg a művelet manuális váltósnál kb 10 perc, addig az automatások megintcsak diszkriminálva vannak - a fokozatkapcsoló érzékelője miatt nem lehet hozzáférni ahhoz az egy szerencsétlen csavarhoz, így végső megoldásként a termosztátházat kellett leszerelni hozzá.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10520 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:39:16 »

Én olcsóbbra emlékeztem, de most a Cromaxnál nézve kb 9000 HUF a szelep + a T-elem.

http://www.cromax.hu/?katid=33712350&termek_al_id=6179&katnev=Golyós szelep (fém) Zetec-E Mo92-98
http://www.cromax.hu/?katid=33711830&termek_al_id=5886&katnev=1992.11.15-1996.08.15.

Cseréje nálam csodát művelt.  Wink Egyébként rájöttem, hogy míg a művelet manuális váltósnál kb 10 perc, addig az automatások megintcsak diszkriminálva vannak - a fokozatkapcsoló érzékelője miatt nem lehet hozzáférni ahhoz az egy szerencsétlen csavarhoz, így végső megoldásként a termosztátházat kellett leszerelni hozzá.
Nem semmi...amikor én utoljára vettem "T" elemet,valami 800 ft volt...
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10521 Dátum: 2009.06.05 péntek, 00:54:58 »

Nem semmi...amikor én utoljára vettem "T" elemet,valami 800 ft volt...
Én is meglepődtem a mostani áron, dehát múlt nyár óta kicsit spekulálgattak a nemzeti valutával, az alkatrészt pedig euro-ban számítják ugyebár behozatalkor...  Undecided
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10522 Dátum: 2009.06.05 péntek, 06:56:43 »

Én is meglepődtem a mostani áron, dehát múlt nyár óta kicsit spekulálgattak a nemzeti valutával, az alkatrészt pedig euro-ban számítják ugyebár behozatalkor...  Undecided
Na igen,éljen az unió....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10523 Dátum: 2009.06.05 péntek, 09:14:31 »

Na igen,éljen az unió....
azt hiszem, nem az unio tehet arról, hogy ilyen töketlen vezetésünk meg gazdaságunk van Cheesy
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10524 Dátum: 2009.06.05 péntek, 10:10:59 »

azt hiszem, nem az unio tehet arról, hogy ilyen töketlen vezetésünk meg gazdaságunk van Cheesy
Németben találtam egy MKI-es Ghia-t gyakorlatilag felniárért. Minden bizonnyal az automatája hibás, azért akarnak tőle megszabadulni. Gondoltam belegyömöszölöm bátyámnak az udvaron rohadó manuális alkatrészeket (az enyémben megjavítottam már részben az automatát), és lesz olcsóért egy autója, amíg össze nem szed egy normálisabbra (MKIV-es Mondeo  eplus2), ami meg a végére megmarad, azt meg lebontom, és még az árát is visszahozza. Igen ám, de jöttek a kérdések - pl a regadó. Tudtam a létezéséről, meg arról, hogy mennyire szemét dolog, de arra sose vettem a fáradtságot, hogy megnézzem a mértékét... A szerencsétlen 93-as MKI-esért a kinti vételárnak több, mint 3szorosát kérnék el, ami körülbelül ezek a gépek magyarországi (jó állapotú) vételára.  gun Pár pillanatig kicsit sűrűbben kapkodtam a levegőt, aztán rájöttem persze, hogy mindennek van másik megoldása is.  police A tanulságot viszont leszűrtem: bátyámnak addig nem lesz olcsó, Magyarországon üzembe helyezett MKI-ese, amíg ezek párosával nem fognak lógni az andrássy úti villanypóznákon...  smile
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10525 Dátum: 2009.06.05 péntek, 11:45:09 »

Németben találtam egy MKI-es Ghia-t gyakorlatilag felniárért. Minden bizonnyal az automatája hibás, azért akarnak tőle megszabadulni. Gondoltam belegyömöszölöm bátyámnak az udvaron rohadó manuális alkatrészeket (az enyémben megjavítottam már részben az automatát), és lesz olcsóért egy autója, amíg össze nem szed egy normálisabbra (MKIV-es Mondeo  eplus2), ami meg a végére megmarad, azt meg lebontom, és még az árát is visszahozza. Igen ám, de jöttek a kérdések - pl a regadó. Tudtam a létezéséről, meg arról, hogy mennyire szemét dolog, de arra sose vettem a fáradtságot, hogy megnézzem a mértékét... A szerencsétlen 93-as MKI-esért a kinti vételárnak több, mint 3szorosát kérnék el, ami körülbelül ezek a gépek magyarországi (jó állapotú) vételára.  gun Pár pillanatig kicsit sűrűbben kapkodtam a levegőt, aztán rájöttem persze, hogy mindennek van másik megoldása is.  police A tanulságot viszont leszűrtem: bátyámnak addig nem lesz olcsó, Magyarországon üzembe helyezett MKI-ese, amíg ezek párosával nem fognak lógni az andrássy úti villanypóznákon...  smile
ugyanmár!!!nézd a jó oldalát!elmondhatjuk magunkról,hogy ezzel a rendszerrel és költségekkel egyedülállóak vagyunk európában!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10526 Dátum: 2009.06.05 péntek, 13:20:44 »

azt hiszem, nem az unio tehet arról, hogy ilyen töketlen vezetésünk meg gazdaságunk van Cheesy

De nem ám.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #10527 Dátum: 2009.06.06 szombat, 19:53:30 »

Sziasztok még mindig keresek I-es 1.8 benzines 115 lovas motort komplett ha valaki tudd megköszöném. Árat is irjatok.
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.06 szombat, 21:03:31 írta Angel » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10528 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:16:36 »

Kell-e valakinek műszerfalból-a ford. mérő kivételével-valami?Az enyém teljesen behalt és kapok kompletten másikat.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10529 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:18:46 »

Kell-e valakinek műszerfalból-a ford. mérő kivételével-valami?Az enyém teljesen behalt és kapok kompletten másikat.

Égők jöhetnének...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10530 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:20:52 »

Égők jöhetnének...
ha lesz benne akkor küldök!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10531 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:35:04 »

ha lesz benne akkor küldök!

Ok. A V6 linkjét nem küldöd el?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10532 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:55:57 »

Ok. A V6 linkjét nem küldöd el?
felesleges,mert a kereskedés nem válaszolt.hát,ha ennyire belesz...nak,akkor szerintem nekem nem arrafelé kell keresgélni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10533 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:58:42 »

Ok. A V6 linkjét nem küldöd el?
de ez az,kikerestem:
http://www.hasznaltauto.hu/2991371_ford_mondeo_1999
Ez is befutó volt az ősszel,igaz akkor 590e ft volt az ára...
http://www.hasznaltauto.hu/2703892_ford_mondeo_1997
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.06 szombat, 21:02:08 írta misi107 » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10534 Dátum: 2009.06.06 szombat, 21:19:12 »

de ez az,kikerestem:
http://www.hasznaltauto.hu/2991371_ford_mondeo_1999
Ez is befutó volt az ősszel,igaz akkor 590e ft volt az ára...
http://www.hasznaltauto.hu/2703892_ford_mondeo_1997

Majd szólj, ha van valami.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10535 Dátum: 2009.06.06 szombat, 21:21:45 »

Majd szólj, ha van valami.
okéj!bár a jövő hónapban megyünk nyaralni,majd kiderül,mi marad utána...ez a plusz lehúzás a nagymotoros autók után is elgondolkoztató
Naplózva
kalsa
Vendég
« Új hozzászólás #10536 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 17:25:51 »

Sziasztok!
Lenne egy kis (nagy) problémám,talán valaki találkozott már ilyen hibával és tid segíteni.
Mk1-es Mondeó,aut.váltós,2000-es zetec-ről van szó.Az alapjárat stabilan 600/min,véginéztem minden lehető és lehetetlen dolgot.A vákumcsöveim jók,az EGR szelep működik(kiszedtem ,kipróbáltam),az alapjárati szabállllyzó működik.
Utoljára azt csináltam,hogy a szívótorokról lehúztam a vákumcsövet(a benzinnyomásszabiét meghagytam)ledugóztam,az EGR-t ledugóztam, az eredmény:600/min alapjárat,le sem tojta az egész válltoztatást.
Viszont a teszter csatlakozónak adok testet,mint a hibakód kivillogtatásnál,akkor a kezdeti 1500-ra pörgetés után stabilan beáll 950-re az alapjárat.
Tudja valaki,hogy ennek mi az oka?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10537 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 22:22:09 »

Sziasztok!
Lenne egy kis (nagy) problémám,talán valaki találkozott már ilyen hibával és tid segíteni.
Mk1-es Mondeó,aut.váltós,2000-es zetec-ről van szó.Az alapjárat stabilan 600/min,véginéztem minden lehető és lehetetlen dolgot.A vákumcsöveim jók,az EGR szelep működik(kiszedtem ,kipróbáltam),az alapjárati szabállllyzó működik.
Utoljára azt csináltam,hogy a szívótorokról lehúztam a vákumcsövet(a benzinnyomásszabiét meghagytam)ledugóztam,az EGR-t ledugóztam, az eredmény:600/min alapjárat,le sem tojta az egész válltoztatást.
Viszont a teszter csatlakozónak adok testet,mint a hibakód kivillogtatásnál,akkor a kezdeti 1500-ra pörgetés után stabilan beáll 950-re az alapjárat.
Tudja valaki,hogy ennek mi az oka?
Első lépés a MAF szenzor tisztítása,valamint újra kellene tanítani az autót.
nekem is produkálta,de megszűnt amint ezek megvoltak.
Üdv wave
Naplózva
kalsa
Vendég
« Új hozzászólás #10538 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 22:29:40 »

Első lépés a MAF szenzor tisztítása,valamint újra kellene tanítani az autót.
nekem is produkálta,de megszűnt amint ezek megvoltak.
Üdv wave
Hol találok egy ujratanítási leírást?Amúgy évek óta ilyen,kétszer volt jó az alapjárat,teljesen váratlanul beállt aa gyári értékre,de másnapra megunta.
Ja! A MAF-ot tisztítottam,még régebben,de eredmény nélkül.
Naplózva
McAlone
Vendég
« Új hozzászólás #10539 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 23:40:31 »

Vajon mennyiért lehetne eladni egy '94es Ghia Mondit a következő jellemzőkkel? Jól felszerelt: pl fedkomp, egérmozi, tempomat, 4el. ablak, stb. Szép, nem kiült plüss kárpitok. Rohadás a sárvédőknél se látszik egyáltalán. 176.000km van benne. 2.0ás moci, automata váltó. Nem látszik rajta, hogy már 2 éve egyhelyben áll.
Barátoméknak szóban odaadták anno, mert nem tudtak kifizetni valami javítási költséget, viszont átírva nem lett, csak kivéve forgalomból. Azért érdekelne az értéke, mert ha kb 400ért elmenne, akkor még meg is érné átiratni, aztán eladni. Az elbontása helyhiány miatt nem megoldható, most is az utcán áll.
 

Hát egy kiadós kiganézás után tán 250-ért. De sanszosabb, hogy nem lesz vevő. (Esetleg bontani.)
Érdekesség : megnéztem az enyémet az aktuális eurotax értékelés szerint : 280e ft ... Cheesy Cheesy Cheesy wave
Vicces.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10540 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 18:26:55 »

Hamarosan itt a júliusi áfa emelés, ezért megérett bennem az elhatározás (meg a pénztárcám is), hogy kicseréltetem az autóban a lengéscsillapítókat. Erre vonatkozóan szeretnék infót kérni tőletek. Biztos van aki már cserélt, érdekelne mit ajánl, melyik a jó? Persze a gyárin kívül. Esetleg tudjuk-e, hogy a gyárit ki gyártja? Lehet-e kapni a gyárit más néven, azaz a gyártó nevével?
Gondolkodom még a rugók cseréjén is, mert a kocsi orra rendkívül alacsonyan van, a fara meg kissé magasan. Vagy összeültek az első rugeszok, vagy ki kanyarított valaki belőle korábban egy karikát, nem tudom, de nem áll normálisan a gép. Cserélt már valaki rugót közületek? Indokolt ilyen esetben?
Első futóműben szilentek cserélve lettek 6.000 km-rel ezelött, gyárira, azoknak még bírnia kell. Hátul még nem volt csere ilyen téren, most lesz. És remélem a futómű jó darabig problémamentesé válik ezáltal...

No, várom tapasztalataitokat, ötleteiteket ez ügyben.

Köszönettel:

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10541 Dátum: 2009.06.10 szerda, 20:25:25 »

Hajaj. Nem járt itt senki két teljes napja...
Akkor ez most kicsit olyan lesz, mintha magamba beszélnék...

Szal, érdeklődtem árak után, meg hogy ki mit ajánl. Lassan körvonalazódik a dolog. Az gázos telók jobbak, de drágábbak is. A Mondit mivel szerelték? Azaz a gyári olajos vagy gázos? Ha olajos akkor vajon létezik gázos gyáriba? Elnézve a ma kapott árakat, a gyári sem drágább, sőt...

Amúgy megmértem a kocsi hasmagasságát. Az első emelőpontnál 16 cm, a hátsónál meg 20 cm. Kérdés hogy ez normális? Másnak is így áll a gép?
Lenne kedve valamely fórumtársnak lemérni esetleg? Megköszönném.

No, ezek vetődtek fel bennem, amíg erre jár valaki, tovább elmélkedem.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10542 Dátum: 2009.06.10 szerda, 20:38:33 »

Hajaj. Nem járt itt senki két teljes napja...
Akkor ez most kicsit olyan lesz, mintha magamba beszélnék...

Szal, érdeklődtem árak után, meg hogy ki mit ajánl. Lassan körvonalazódik a dolog. Az gázos telók jobbak, de drágábbak is. A Mondit mivel szerelték? Azaz a gyári olajos vagy gázos? Ha olajos akkor vajon létezik gázos gyáriba? Elnézve a ma kapott árakat, a gyári sem drágább, sőt...

Amúgy megmértem a kocsi hasmagasságát. Az első emelőpontnál 16 cm, a hátsónál meg 20 cm. Kérdés hogy ez normális? Másnak is így áll a gép?
Lenne kedve valamely fórumtársnak lemérni esetleg? Megköszönném.

No, ezek vetődtek fel bennem, amíg erre jár valaki, tovább elmélkedem.

Hanzsi

Nézz egy kicsit jobban körül!
A Lip lengéscsillapító pl a Bárdinál valamelyik modellhez 2000-el olcsóbb a gázos. mk1-gyárilag olajos, de a gázosak jobbak, erősebbek, és van egy kis előfeszítése felfelé, így egy kicsit kompenzálja pl a nagyobb terhelést hátul, vagy a kicsit gyengébb rugókat, és amikor csillapítás kell nem üt le annyira az autó(pl átugratsz egy buckán)
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10543 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 00:55:27 »

Nézz egy kicsit jobban körül!
A Lip lengéscsillapító pl a Bárdinál valamelyik modellhez 2000-el olcsóbb a gázos. mk1-gyárilag olajos, de a gázosak jobbak, erősebbek, és van egy kis előfeszítése felfelé, így egy kicsit kompenzálja pl a nagyobb terhelést hátul, vagy a kicsit gyengébb rugókat, és amikor csillapítás kell nem üt le annyira az autó(pl átugratsz egy buckán)

Lipmessa-ra nem is kaptam olajos árat, csak gázosat, akkor valószínűleg ezért. Csak hát ez a Lip mindenhol a legolcsóbb. Delphi-hez képest is, Sachs, Monroe-ról meg nem is beszélve. Nem akarok vagyonokat költeni rá, de rendesen meg szeretném csináltatni. Általában ugye nem a legolcsóbb szokott lenni a legjobb... Ezért is vagyok tanácstalan...

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10544 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 06:36:29 »

Lipmessa-ra nem is kaptam olajos árat, csak gázosat, akkor valószínűleg ezért. Csak hát ez a Lip mindenhol a legolcsóbb. Delphi-hez képest is, Sachs, Monroe-ról meg nem is beszélve. Nem akarok vagyonokat költeni rá, de rendesen meg szeretném csináltatni. Általában ugye nem a legolcsóbb szokott lenni a legjobb... Ezért is vagyok tanácstalan...

Hanzsi

Nem rossz márka, és elég sok garit is adnak rá(szigorúan csak párban) én biztosan nem vennék duplájáért sachs-ot
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10545 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 08:35:27 »

Lipmessa-ra nem is kaptam olajos árat, csak gázosat, akkor valószínűleg ezért. Csak hát ez a Lip mindenhol a legolcsóbb. Delphi-hez képest is, Sachs, Monroe-ról meg nem is beszélve. Nem akarok vagyonokat költeni rá, de rendesen meg szeretném csináltatni. Általában ugye nem a legolcsóbb szokott lenni a legjobb... Ezért is vagyok tanácstalan...

Hanzsi
Nekem volt ismerősöm, Sachs vattaúj lengéscsillapítót 2 hónapon belül 2x kellett visszavinni gariban, mert 40% körüliek voltak. Szó nélkül cserélték, tehát a boltban is tudták, hogy nem az igazi...  szomoru1
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10546 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:45:42 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. help Imádott mondeom valami nyári álomba merült. Szombaton még a szivárgó szelepfedél tömítését cseréltem. Utána 2 napig hibátlanul ment (természetesen már olajszivárgás nélkül), vasárnap este leraktam az udvarban, elmentem Egerbe, majd szerdán visszajöttem érte, akartam indulni, de indítózok, és nem ránt be. Elég fura volt, mert amióta a motort rendberaktam, gyakorlatilag mindig első pöccre indított (ha morcos volt, akkor második tekerésre ment már). Hiába néztem a motorteret, semmi gyanúsat nem találtam. AC gyújtásnál indul, ahogy kell, üzemanyag van bőven még benne (néztem, a tanksapka szellőző szelepe nem ragadt-e be, de az se adott megoldást), és el is juttatja a befecskendezősorhoz, az indítómotor forgatja a motort. Fusim tanácsára néztem gyújtást, és ott jöttek a csúnya dolgok. Egész konkrétan nem ad szikrát egyik hengerre se. A gyújtótrafón hallani, hogy feltölt gyújtáson. Próbáltam azt is, hogy kicseréltem egy másikra a gyújtótrafót, amit annak idején a megrepedezett műanyag borítása miatt cseréltem. Tegnap belevágtam egy lámpás hibakódolvasásba, de teljes megdöbbenésemre nem talált hibát, és a memóriában se volt semmi eltárolva (csak ha minden olyan szép és jó, mért nem megy  szomoru1). Fusim szerint valamelyik forgásjeladó mondta fel a szolgálatot. Egy Fordos ismerősöm meg arra hívta fel a figyelmet, hogy gyertya még nem volt benne cserélve, amióta nálam van (a fék cseréje után terveztem), és annak a hibájából tönkremehetett a gyújtótrafó, és esetleg az ECU is (bár ő nem villamosságis). Ezzel viszont ellentétben áll, hogy a trafó, vagy az ECU hibája esetén hibakódot adna, és elvileg a forgásjeladókra is ki van terjesztve az ellenőrzés. Van esetleg valakinek valami más ötlete? Gyertyákat kábellal ma cserélem. Meg kipróbálok pár bontott jeladót (működő autóból), esetleg még egy másik ECU próbálgatásán filózok, csak azzal az a baj, hogy amit a haverom tud adni, az immos, az enyém pedig még nem. Előre is köszi az ötleteket! worship
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10547 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:19:35 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. help Imádott mondeom valami nyári álomba merült. ...

A befecskendező működik e?
6-os dugókulccsal ki tudod szedni és indítózás közben nézd meg ,hogy az üzemanyagot továbbítja e ? Esetleg előfordulhat egy kontakt hiba a befecskendező rendszer csatlakozásánál.
Talán,esetleg,ki tudja. Huh? Huh? Huh?
Üdv:
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10548 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:36:41 »

A befecskendező működik e?
6-os dugókulccsal ki tudod szedni és indítózás közben nézd meg ,hogy az üzemanyagot továbbítja e ? Esetleg előfordulhat egy kontakt hiba a befecskendező rendszer csatlakozásánál.
Talán,esetleg,ki tudja. Huh? Huh? Huh?
Üdv:
a szivattyút hallod bekapcsolni,ha elfordítod a kulcsot?a trafó csatija jó-e?a jeladók hibájától inkább össze-vissza járás lesz,de beindulni be kellene.esetleg nézdd még meg,hogy a bal lábadnál nem oldott-e ki a vészkapcsoló.az alapból lekapcsol minden elektromos cuccot-szivattyú,injektor,gyújtás.esetleg nincs szétcsúszva a pill. szelepnél az injektorvezérlés csatlakozója?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10549 Dátum: 2009.06.12 péntek, 11:37:52 »

olvass figyelmesebben, AC működik
Naplózva
Oldalak: 1 ... 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.