Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:55:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261787 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10550 Dátum: 2009.06.12 péntek, 13:09:34 »

a szivattyút hallod bekapcsolni,ha elfordítod a kulcsot?a trafó csatija jó-e?a jeladók hibájától inkább össze-vissza járás lesz,de beindulni be kellene.esetleg nézdd még meg,hogy a bal lábadnál nem oldott-e ki a vészkapcsoló.az alapból lekapcsol minden elektromos cuccot-szivattyú,injektor,gyújtás.esetleg nincs szétcsúszva a pill. szelepnél az injektorvezérlés csatlakozója?
Első dolgom volt, amikor nem indított az üzemanyag megszakítóját ellenőrizni. Sajnos nem az (pedig hogy tudnék annak örülni, ha csak ennyi baja lenne). Gyújtás ráadásakor hallani, hogy az AC beindul, hogy belenyomja azt a 2 bar nyomást, ami kell neki. A befecskendezősornál néztem is a szelepen, oda még elnyomja a naftát. A konkrét befecskendezést még megnézem délután. Ami tényleg hibaként látszott, hogy kiszedtem az 1es gyertya pipáját, raktam bele egy gyertyát, és testeltem a meneténél, és így indítóztam, szikrát viszont nem adott. Következőnek a 3. hengernél néztem ugyanezt, mert a gyújtási sorrendben az a következő. ugyanezt néztem egy másik tekerccsel, ami biztos, hogy működött még, mielőtt cseréltem volna, de azzal se csinált semmit. Most megyek, és beszerzem a gyújtás összes létező alkatrészét, mert estére nekem autó kell.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #10551 Dátum: 2009.06.13 szombat, 07:53:10 »

Sziasztok!
Van nekem egy 93-as (1.8 benzin) ezüst színű 5 ajtós mondeóm alkatrésznek.Az én kocsimhoz vettem,de ami kellett azt szinte már mind kiszedtem.
Esetleg ha valakit érdekel alkatrész és még bennt van a kocsiban írjon!(Vas megye)
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10552 Dátum: 2009.06.13 szombat, 12:08:59 »

Sziasztok!
Van nekem egy 93-as (1.8 benzin) ezüst színű 5 ajtós mondeóm alkatrésznek.Az én kocsimhoz vettem,de ami kellett azt szinte már mind kiszedtem.
Esetleg ha valakit érdekel alkatrész és még bennt van a kocsiban írjon!(Vas megye)
szia PÜ ment Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10553 Dátum: 2009.06.14 vasárnap, 20:13:20 »



Amúgy megmértem a kocsi hasmagasságát. Az első emelőpontnál 16 cm, a hátsónál meg 20 cm. Kérdés hogy ez normális? Másnak is így áll a gép?
Lenne kedve valamely fórumtársnak lemérni esetleg? Megköszönném.

Hanzsi

Nálam elöl kb 19cm, hátul kb 19,5cm. De az enyém kombi.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #10554 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 14:17:51 »

Sziasztok lenne egy hasnoló problémám mint Danjonak nekem sem ad gyújtást szomoru1 megmértem az ellenállást a primeren azt hisszem több vagy kevesebb nem emléxem de nem kap áramot megpróbáltam már másik gyújtótrafót is de nem jó azzal sem ...jeladókkal lehetne probléma? Előre is kösz
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10555 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 14:24:45 »

Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem az 5 ajtós mondeommal kapcsolatban.
Ha az első ablaktörlőnek tudom állítani az intervallumát, akkor a hátsónak is, ha igen akkor hogy?
(Lehet hogy nincs rá lehetőség, mert eddig nem sikerült.)
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10556 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 14:25:20 »

Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem az 5 ajtós mondeommal kapcsolatban.
Ha az első ablaktörlőnek tudom állítani az intervallumát, akkor a hátsónak is, ha igen akkor hogy?
(Lehet hogy nincs rá lehetőség, mert eddig nem sikerült.)
A hátsó nem állítható.  wave
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10557 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 14:42:22 »

A hátsó nem állítható.  wave
Köszi.(sejtettem)
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10558 Dátum: 2009.06.16 kedd, 00:42:21 »

Nálam elöl kb 19cm, hátul kb 19,5cm. De az enyém kombi.

Köszönöm, hogy megnézted. Asszem jól érzem, hogy az enyém nagyon alacsonyan van.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10559 Dátum: 2009.06.16 kedd, 05:27:38 »

Tegnap belevágtam egy lámpás hibakódolvasásba, de teljes megdöbbenésemre nem talált hibát, és a memóriában se volt semmi eltárolva (csak ha minden olyan szép és jó, mért nem megy  szomoru1).

Lehet, hogy a probléma a leállítás után állt fenn. Akkor viszont az is lehetséges, hogy már a hibakódot nem írja/ta be a hibatárba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zero_s
Vendég
« Új hozzászólás #10560 Dátum: 2009.06.16 kedd, 13:56:11 »

Üdvözlet mindenkinek!

A minap büszke tulajdonosa lettem egy MK1-es Mondeonak. ('96/11 2000 16V; Ghia)  nyes

Régebben láttam egy másik mondeon, hogy az ajtókilincsek is (belül) faberakásúak.
Kérdésem tehát annyi lenne, hogy lehet-e valahol ilyen, vagy krómozott belső kilincset kapni?

Segítségeteket előre is köszönöm!  help
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10561 Dátum: 2009.06.16 kedd, 16:53:01 »

Üdvözlet mindenkinek!

A minap büszke tulajdonosa lettem egy MK1-es Mondeonak. ('96/11 2000 16V; Ghia)  nyes

Régebben láttam egy másik mondeon, hogy az ajtókilincsek is (belül) faberakásúak.
Kérdésem tehát annyi lenne, hogy lehet-e valahol ilyen, vagy krómozott belső kilincset kapni?

Segítségeteket előre is köszönöm!  help

krómkilincset tudok 6-7000 / 4db. írj privit, ha érdekel
Naplózva
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #10562 Dátum: 2009.06.16 kedd, 20:23:56 »

Sziasztok!
Van nekem egy 93-as (1.8 benzin) ezüst színű 5 ajtós mondeóm alkatrésznek.Az én kocsimhoz vettem,de ami kellett azt szinte már mind kiszedtem.
Esetleg ha valakit érdekel alkatrész és még bennt van a kocsiban írjon!(Vas megye)
Naplózva
kdani
Vendég
« Új hozzászólás #10563 Dátum: 2009.06.17 szerda, 00:12:17 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban hogy a csomagtartó mennyire terhelhető?
5 db, darabonként 85 kg-os akkumulátort kéne elvinni nem kis távolságra javarészt autó-
pályán, ketten ülnénk a kocsiban. Mindet gondolom eszembe se jusson beletenni -
szerintetek hányat merjek? (És milyen elosztásban?)

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10564 Dátum: 2009.06.17 szerda, 00:26:14 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban hogy a csomagtartó mennyire terhelhető?
5 db, darabonként 85 kg-os akkumulátort kéne elvinni nem kis távolságra javarészt autó-
pályán, ketten ülnénk a kocsiban. Mindet gondolom eszembe se jusson beletenni -
szerintetek hányat merjek? (És milyen elosztásban?)


én bepakolnám és megnézném, hogy mennyire ülteti le a gépet
ha műszakilag rendben van, szerintem nem jelenthet gondot neki  eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10565 Dátum: 2009.06.17 szerda, 07:28:53 »

én bepakolnám és megnézném, hogy mennyire ülteti le a gépet
ha műszakilag rendben van, szerintem nem jelenthet gondot neki  eljen
Nem kellene,hogy gondot okozzon.Annyit azért tegyél meg,hogy előrehajtod az üléseket,ha csak ketten vagytok és középre rakod.Akkor jobban eloszlik a súly..Tudtommal 5 személy+500 kg a gyári adat.Én a lakásfelújításkor a csempéket vittem így.Inkább a fékezésre ügyeltem,azon azért inkább észrevehető a terhelés.
Naplózva
Zero_s
Vendég
« Új hozzászólás #10566 Dátum: 2009.06.17 szerda, 10:46:18 »

krómkilincset tudok 6-7000 / 4db. írj privit, ha érdekel

Köszönöm szépen a segítséget!   Grin
Üdv mindenkinek!

Naplózva
kdani
Vendég
« Új hozzászólás #10567 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 08:28:42 »

Nem kellene,hogy gondot okozzon.Annyit azért tegyél meg,hogy előrehajtod az üléseket,ha csak ketten vagytok és középre rakod.Akkor jobban eloszlik a súly..Tudtommal 5 személy+500 kg a gyári adat.Én a lakásfelújításkor a csempéket vittem így.Inkább a fékezésre ügyeltem,azon azért inkább észrevehető a terhelés.


Kössz a segítséget worship, majd megpróbálom jól elrendezni  smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10568 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 14:34:20 »

mi lehet az oka szerintetek, hogy a levegőszűrőházban olaj van?
értem én, hogy oda megy a kartergáz, de azért nem kéne állni benne az olajnak
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10569 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 14:42:11 »

mi lehet az oka szerintetek, hogy a levegőszűrőházban olaj van?
értem én, hogy oda megy a kartergáz, de azért nem kéne állni benne az olajnak

  Cheesy

szóval pl. nem az a gond, hogy sok a kartergáz? Tehát esetleg olaj is elég a benzinnel?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10570 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 14:51:46 »

Lehet, hogy a probléma a leállítás után állt fenn. Akkor viszont az is lehetséges, hogy már a hibakódot nem írja/ta be a hibatárba...

Sziasztok! Meglett végül a kocsiban rejtőző sunyiság. Múlt héten már mindent végigcseréltem rajta - gyertyák kábellal, gyújtótrafó, vezérműtengely forgásérzékelő (főtengely helyzetérzékelőt már nem sikerült cserélni, mert teljesen hozzáférhetetlen helyen van), belepróbáltam még egy másik ECU-t is, de az se indított. Egyik nap aztán épp elfogyott az olvasnivalóm, és a buszon elkezdtem nézni a TIS-ben a kocsi kapcsolási rajzait. Meg kellett lepődjek, mert pont amiről lebeszéltek, az látszott gyanúsnak. Egész konkrétan az EDIS4 modul fogta meg a figyelmemet. Korábban nekem arra azt mondták, hogy menet közben fordulatszámot szabályoz, de az indításban nincs szerepe. Nos, pont az, hogy van, mert az automatás autóknál, mint kiderült, kiszedték a gyújtásvezérlést az ECU-ból, és teljes egészében az EDIS4 kapta meg (kis fekete doboz az EGR táblán). Nosza, hívtam is rögtön a bontókat, az egyikben épp porosodott belőle, meg is beszéltem másnapra. Az volt a kedves, hogy amikor bontósnak mondtam, hogy ez az alkatrész kell, mert lehet, hogy nem megy, akkor elmondta szépen a hibajelenségem. Fél napos pesti rohangászás után beszereztem jópár dolgot, majd otthon neki is láttam az autónak. Reménykedtem, hogy berakom a helyére, és minden menni fog. Azért a biztonság kedvéért végignéztem az összes hozzá kapcsolódó vezetéket, hogy nincs-e esetleg szakadva. Elég szorult helyzetben voltam, mert az akksi már nagyon a végét járta (2 hétnyi hasztalan indítózási kísérlet és 1  hétnyi beriasztott állapot megviselte már azért), 1-2 próbálkozásnál nem számoltam többre. Beraktam a modult, összes csatinak WD40-et adtam, beültem, indítózok, semmi... Hát akkor már kissé kiborultam, hívtam is a fordszervizes ismerősömet, hogy mit tegyek. Kb a tréler és a jó drága elektromos hibakeresgetést tűnt már valószínűnek. Aztán kimentem, hogy lezárjam a motorháztetőt, és búcsút intsek a drágámnak, erre látom, hogy a gyújtótrafó csatiját elfelejtettem a WD40ezét után visszarakni (összerakás közben volt egy hívásom, ami megzavart), visszarakom, és láss csodát: indult gyönyörűen az autó. Azóta ismét csendesen, egyenletesen jár a motor. Nem tudom a mai napig, hogy mitől szálhatott el az EDIS-em, de ennek kapcsán legalább már megejtettem pár régóta esedékes dolgot (gyertya + gyújtókábel csere), meg volt 2 igen kellemetlen hetem. Sajnos viszont annyira nem tudtam kiélvezni most a dolgot, mert este elindultam a géppel Egerbe, és útközben elég durva hiba + baleset ért, aminek köszönhetően meg lett ápolva a felnim, a féknyergem, a váltóm, és a felfüggesztésnek is szereztem egy vidám estét. Nevesen: 50 km után elszállt a jobb első féknyergem felső tartócsavarja, és belülről nekifeszült fékezéskor a felninek, ami alacsony sebességnél totál beblokkolt, illetve megállás után nem engedte elfordulni a kereket. Mindez Gödöllő határában a 3-ason, éjjel 11kor, szakadó esőben. Majd leírom ezt az esetet is okulásképpen. Ja, és Gödöllőtől valahol északra vigyázni, mert országunk ügyes szakemberei felmarták az utat jó 20 centi mélységben, csak elfelejtették táblával lekeríteni, vagy bárhogy tájékoztatni az embereket róla, hogy a forgalmi sáv megszűnik. Bár azóta orvosolhatták a helyzetet, mert reggel arrafele járva láttam, hogy voltak, akik nálam kicsit szerencsétlenebbül szereztek erről tapasztalatot...
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10571 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 15:24:49 »

  Cheesy

szóval pl. nem az a gond, hogy sok a kartergáz? Tehát esetleg olaj is elég a benzinnel?
hát, ha elégne, akkor nem lenne ott, nem igaz? Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10572 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 15:27:38 »

hát, ha elégne, akkor nem lenne ott, nem igaz? Cheesy

elkezd elégni, de csak részben sikerül neki. Az olajos kipuff gáz leszivárog a gyűrük mellett, és így lesz a kertergáz. Az meg mivel vissza van vezetve  és jó olajos, ömlik bele a légszűrőházba, ahol kicsapódik.

Méress kompressziót.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #10573 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 15:36:53 »

Sziasztok! Meglett ...

 wow1

ha az útfelmarástól nyiffant ki a kerék, akkor nem lehet, hogy lenne keresnivalód az útfelmaró csapatnál, vagy a közútkezelő kht-nál?
Naplózva

MKI 2.0i
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10574 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 16:49:24 »

mi lehet az oka szerintetek, hogy a levegőszűrőházban olaj van?
értem én, hogy oda megy a kartergáz, de azért nem kéne állni benne az olajnak
van a dobozban egy kis szivacs,annak kellene felfognia az olajgőzöket.ha nagyon trutyis cseréld ki.én pl. mosogatószivacsot szoktam belevágni,ha nem a direktszűrő van fent.ha nem az a gond,akkor keresgélj,magától biztos nem ment be.... smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10575 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 16:50:56 »

van a dobozban egy kis szivacs,annak kellene felfognia az olajgőzöket.ha nagyon trutyis cseréld ki.én pl. mosogatószivacsot szoktam belevágni,ha nem a direktszűrő van fent.ha nem az a gond,akkor keresgélj,magától biztos nem ment be.... smile
pár hónapja raktam be oda mosogatószivacsot, de át van ázva
azért csak nem normális dolog ez, nem?  fejvakaras
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10576 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 16:52:07 »


szép....egyébként ki lehet cserélni a főtengelyét is,én a héten ejtettem meg.hülye helyen van,az biztos.csak egy bitfej és a legkisebb racsnis kulcs kell hozzá.ezt a csavar elengedős dolgot nem értem,azért annak nem kellene csak úgy elengednie magától.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10577 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 16:52:45 »

pár hónapja raktam be oda mosogatószivacsot, de át van ázva
azért csak nem normális dolog ez, nem?  fejvakaras
értem.hááát,akkor marad a szerelő...
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10578 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:18:08 »

Sziasztok!

Volna egy olyan tapasztalatom, hogy kicseréltem a gumikat felnivel együtt és furcsa nyekergő hangot ad ki a bal első keréknél valami. De csak ha bemelegedett és ha meleg van. Hüvösebb időben nem nagyon nyekereg. Ha megmozgatom az elejét akkor is nyekereg. Olyan mint ha a lengéscsillapító csinálná de lehetségef hogy a felni adja ki ezt a hangot.
A gumi már cserére szorúlna.
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10579 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:37:24 »

Sziasztok!

Volna egy olyan tapasztalatom, hogy kicseréltem a gumikat felnivel együtt és furcsa nyekergő hangot ad ki a bal első keréknél valami. De csak ha bemelegedett és ha meleg van. Hüvösebb időben nem nagyon nyekereg. Ha megmozgatom az elejét akkor is nyekereg. Olyan mint ha a lengéscsillapító csinálná de lehetségef hogy a felni adja ki ezt a hangot.
A gumi már cserére szorúlna.
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Nem öreg az a felni?
Nekem régen még amikor ladám volt rá fogták,hogy szilentes, aztán 140 nél levált a felni a hegesztésnél,azt megmondom hogy megizzadtam mire megálltam vele. Szerintem nézesd meg.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10580 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:43:30 »

Nem öreg az a felni?
Nekem régen még amikor ladám volt rá fogták,hogy szilentes, aztán 140 nél levált a felni a hegesztésnél,azt megmondom hogy megizzadtam mire megálltam vele. Szerintem nézesd meg.

Holnap kicserélem a régi felnit és megnézem azzal mit produkál.
Naplózva
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #10581 Dátum: 2009.06.19 péntek, 20:38:58 »

Sziasztok!
Van nekem egy 93-as (1.8 benzin) ezüst színű 5 ajtós mondeóm alkatrésznek.Az én kocsimhoz vettem,de ami kellett azt szinte már mind kiszedtem.
Esetleg ha valakit érdekel alkatrész és még bennt van a kocsiban írjon!(Vas megye)occsóért adom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10582 Dátum: 2009.06.19 péntek, 23:31:30 »

wow1

ha az útfelmarástól nyiffant ki a kerék, akkor nem lehet, hogy lenne keresnivalód az útfelmaró csapatnál, vagy a közútkezelő kht-nál?

Nem attól nyiffant ki, hál' istennek. Az útfelmarásba való belerepülés már a helyzet következménye volt. Rosszul is jönnék ki a dologból, ha még mennék problémázni, mert 60-al szálltam el a 30as tábla mellett (alacsony csebességnél beleállt a nyereg a felnibe, és beblokkolta a kereket, így a kézifékes fékezés mellett az 50 feletti tempó volt a másik tényező, ami érdekessé tette azt a 10 km-es kitérő utat, amit a hiba jelentkezésétől az exemékig meg kellett tennem.  Egyenlőre úgy tűnik, hogy a gép sérülés nélkül megúszta a repülő leckét. Miután a féknyerget a helyére rögzítettem, elment már 340 km-t, és egyenlőre minden úgy működik rajta, ahogy megálmodták (kivétel a hátsó szilenteket, de annak meg cserét álmodtak, miután már pár hete nagyobb igénybevételnél kopogtat). Holnap még megpróbálom rávenni a szerelőt a féknyergek cseréjére (személyesen fogom ellenőrizni, hogy meghúzza a tartócsavarokat Undecided), és a felnit meg minnél előbb megnézetem egy futóművessel. Azért ahogy nézegettem, az alkalmi első dobfék több anyagot leszedett a féknyeregből, mint a felniből (max miliméteres vájú van benne belülről, míg a fényereg felső sarka szinte teljesen elkopott), pedig az utóbbi készült tudtommal puhább fémből. Érdekes.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #10583 Dátum: 2009.06.20 szombat, 07:03:12 »

Hali Mindenkinek!

Lámpa téma.
Az a helyzet hogy Xenon-osításra készülök,vettem is vésettüveget a sima üveg helyett a prizmát kidobtam! Ezek után jött a meglepi: a foncsorom le van pattogva a felsőrészen +az égő előtti kis búra tiszta rozsda!  falbav  falbav  falbav Gondolom ez nem szerencsés dolog. Mit lehetne tenni ezekkel a dolgokkal? A foncsort lehet javíttatni vagy kell újat vennem?
Aki tud valami okosságot az írjon!
Röviden ennyi!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv!
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10584 Dátum: 2009.06.20 szombat, 07:27:55 »

Jobb reggelt mindenkinek! Az enyém kellően pocsék.  szomoru1 Most kellett volna indulnom a mai napi dolgaimra, és a Mondeo megint cserbenhagyott.  rinya Teljesen ugyanaz a hiba, mint 2 hete. Nagy valószínűséggel megint az EDIS4 modul sülhetett be. Egyszerűen nem tudom megérteni. Kedd este cseréltem, azóta megint rendesen indított - első tekerésre már járt a motor. Szerda, csütörtök, péntek egész nap jártam az autóval. Eszébe se jutott nem elindulni. Most viszont abszolút nem értem, hogy mi van. Mit tennétek a helyemben (én már kb ott tartok, hogy leöntöm egy kanna benzinnel, és felgyújtom), mitől csinálhatja újra ugyanazt a hibát? A gyertyától a gyújtótrafóig mindent újra cseréltem. Korábban azok megkésett cseréjével magyaráztam az EDIS halálát, de ez mostmár nem forog fenn.  help
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #10585 Dátum: 2009.06.20 szombat, 08:29:08 »

Jobb reggelt mindenkinek! Az enyém kellően pocsék.  szomoru1 Most kellett volna indulnom a mai napi dolgaimra, és a Mondeo megint cserbenhagyott.  rinya Teljesen ugyanaz a hiba, mint 2 hete. Nagy valószínűséggel megint az EDIS4 modul sülhetett be. Egyszerűen nem tudom megérteni. Kedd este cseréltem, azóta megint rendesen indított - első tekerésre már járt a motor. Szerda, csütörtök, péntek egész nap jártam az autóval. Eszébe se jutott nem elindulni. Most viszont abszolút nem értem, hogy mi van. Mit tennétek a helyemben (én már kb ott tartok, hogy leöntöm egy kanna benzinnel, és felgyújtom), mitől csinálhatja újra ugyanazt a hibát? A gyertyától a gyújtótrafóig mindent újra cseréltem. Korábban azok megkésett cseréjével magyaráztam az EDIS halálát, de ez mostmár nem forog fenn.  help
Hali DANJO!
Én nem tudok semmit hozzászólni a hibádhoz mert nem értek hozzá,de mielőtt leöntöd benyával inkább add nekem a Mondit! Persze ingyen!  nyes  nyes  nyes
Mert ha felgyújtod akkor azért már nem kapsz semmit,így még megspórolod a benzin árát is!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10586 Dátum: 2009.06.20 szombat, 08:36:34 »

Hali Mindenkinek!

Lámpa téma.
Az a helyzet hogy Xenon-osításra készülök,vettem is vésettüveget a sima üveg helyett a prizmát kidobtam! Ezek után jött a meglepi: a foncsorom le van pattogva a felsőrészen +az égő előtti kis búra tiszta rozsda!  falbav  falbav  falbav Gondolom ez nem szerencsés dolog. Mit lehetne tenni ezekkel a dolgokkal? A foncsort lehet javíttatni vagy kell újat vennem?
Aki tud valami okosságot az írjon!
Röviden ennyi!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv!
keress olyan fényszórókat,amelyeknek a foncsora ép,de a többi része törött,repedt.a vaterán olcsón-egy két ezer forintért-szoktak lenni ilyenek.A Tiéd milyen?motoros v. sem?Egy darab,alapból vésett üvegeshez való foncsorom nekem is van (új),ez nem elektromos volt.a rozsdás cuccal nem tudsz sok mindent csinálni,nálam is ilyen.szerintem külön nem is lehet kapni,megoldás l. az előbb.szundinál is érdeklődj,hátha akad még elfekvőben nála hibás-hiányos fényszóró.Én így vettem tőle tükröt.csak a lap kellett,de idaadta akciós áron a törött házzal együtt és nem kínlódott vele...
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10587 Dátum: 2009.06.20 szombat, 11:12:16 »

Hali DANJO!
Én nem tudok semmit hozzászólni a hibádhoz mert nem értek hozzá,de mielőtt leöntöd benyával inkább add nekem a Mondit! Persze ingyen!  nyes  nyes  nyes
Mert ha felgyújtod akkor azért már nem kapsz semmit,így még megspórolod a benzin árát is!

Így se kapok semmit, ha az ajánlatodat nézem, a benya árát meg hova spórolom már meg - benne van a gépben, szóval, ha neked adom azt se spórolom. Egyébként biztos örülnél. Annyi komfort elektronika van belegyömöszölve a vasba, hogy két gyerekszobát be lehetne belőle rendezni. Viszont valószínűleg azért gyömöszöltem bele 3 éven keresztül, hogy az én kényelmemet/biztonságomat szolgálja. Egyébként amikor megy, akkor nagyon szépen megy, és tényleg egy szerelem vezetni, de hónap eleje óta folyamatosan csak a gondok jönnek. Jó, néhány dolog a pénzkispórolás miatt lett (pl a féknyereg csavarja azért szállt el, mert haver szerelő oldotta meg a fékcserét okosba, és nem márkaszervízben csináltattam), de azok nem is szoktak akkora hibák lenni, hogy ne menjen el az autó. Ez viszont most tényleg durva, ami 3 hete megy. Ezzel a ma reggeli meglepetéssel is tönkrevágta az egész napi terveimet, ezért vagyok rá mérges. Jön megint a BKV, a gyaloglás, és hogy gyakorlatilag sehova se jutok el, ahova kéne, mert elviszi a napomat a 6-7 átszállással megtett 50 kilométer.  rinya
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10588 Dátum: 2009.06.20 szombat, 11:32:42 »

Jó, néhány dolog a pénzkispórolás miatt lett (pl a féknyereg csavarja azért szállt el, mert haver szerelő oldotta meg a fékcserét okosba, és nem márkaszervízben csináltattam), de azok nem is szoktak akkora hibák lenni, hogy ne menjen el az autó.
nana, az nem attól függ, hogy hol csináltatod meg a kocsit, hogy milyen munkát végeznek vele :enyje1:
az a szerelő odafigyelésén és lelkiismeretességén múlik
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10589 Dátum: 2009.06.20 szombat, 11:33:51 »

Így se kapok semmit, ha az ajánlatodat nézem, a benya árát meg hova spórolom már meg - benne van a gépben, szóval, ha neked adom azt se spórolom. Egyébként biztos örülnél. Annyi komfort elektronika van belegyömöszölve a vasba, hogy két gyerekszobát be lehetne belőle rendezni. Viszont valószínűleg azért gyömöszöltem bele 3 éven keresztül, hogy az én kényelmemet/biztonságomat szolgálja. Egyébként amikor megy, akkor nagyon szépen megy, és tényleg egy szerelem vezetni, de hónap eleje óta folyamatosan csak a gondok jönnek. Jó, néhány dolog a pénzkispórolás miatt lett (pl a féknyereg csavarja azért szállt el, mert haver szerelő oldotta meg a fékcserét okosba, és nem márkaszervízben csináltattam), de azok nem is szoktak akkora hibák lenni, hogy ne menjen el az autó. Ez viszont most tényleg durva, ami 3 hete megy. Ezzel a ma reggeli meglepetéssel is tönkrevágta az egész napi terveimet, ezért vagyok rá mérges. Jön megint a BKV, a gyaloglás, és hogy gyakorlatilag sehova se jutok el, ahova kéne, mert elviszi a napomat a 6-7 átszállással megtett 50 kilométer.  rinya
gondolom már a komplett elektromos rendszer át lett nézve.valahonnan nem kap túl nagy feszültséget?esetleg nincs a bemenő vezetékek között olyan,aminek lerohadt a szigetelése és össze- v. hozzáér máshoz?
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10590 Dátum: 2009.06.20 szombat, 16:19:32 »

gondolom már a komplett elektromos rendszer át lett nézve.valahonnan nem kap túl nagy feszültséget?esetleg nincs a bemenő vezetékek között olyan,aminek lerohadt a szigetelése és össze- v. hozzáér máshoz?

Az EDIS-re és tőle futó vezetékeket megnéztem múltkor szakadás szempontjából. Sajnos a motor kábelkötege már elég ramaty állapotú. Kompletten cserélném is, de automatáshoz szinte lehetetlen szerezni. Bontók általában nem törődnek vele, és kidobják, a házi bontásokra meg ritkán kerül automatás gépezet (illetve ott is kidobják, mivel senki se keresi - csak most én). Ha elkezdeném szétszedegetni, és áthuzigatni másik drótokra, akkor meg az jönne, hogy szétolvadnának a forrasztások, leégne a szigetelés, és akkor ott tartanék, ahol előtte, esetleg csak nagyobb kárt okoznék.Túlfeszültség mi módon alakulhat ki a rendszerben (azon kívül, hogy ha rosszak a gyertyák nem veszik fel a feszültséget)?
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10591 Dátum: 2009.06.20 szombat, 16:29:54 »

nana, az nem attól függ, hogy hol csináltatod meg a kocsit, hogy milyen munkát végeznek vele :enyje1:
az a szerelő odafigyelésén és lelkiismeretességén múlik
Persze, csak neki ez a 16 éves Mondeo MKI olcsó pénz. Inkább törődik azzal, ha bejön a merdzsós és otthagy neki egy félhavi jövedelmet, nekem meg összedobálta, hogy jó lesz az majd a kissrácnak. Vezérműszíj cseréjére utána már márkaszervízbe vittem a kocsim, és sokkal elégedettebb voltam. Megbízhatóbb volt, olcsóbb volt, és szakértelemben is többet láttam.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10592 Dátum: 2009.06.20 szombat, 22:07:11 »

Jobb reggelt mindenkinek! Az enyém kellően pocsék.  szomoru1 Most kellett volna indulnom a mai napi dolgaimra, és a Mondeo megint cserbenhagyott.  rinya Teljesen ugyanaz a hiba, mint 2 hete. Nagy valószínűséggel megint az EDIS4 modul sülhetett be. Egyszerűen nem tudom megérteni. Kedd este cseréltem, azóta megint rendesen indított - első tekerésre már járt a motor. Szerda, csütörtök, péntek egész nap jártam az autóval. Eszébe se jutott nem elindulni. Most viszont abszolút nem értem, hogy mi van. Mit tennétek a helyemben (én már kb ott tartok, hogy leöntöm egy kanna benzinnel, és felgyújtom), mitől csinálhatja újra ugyanazt a hibát? A gyertyától a gyújtótrafóig mindent újra cseréltem. Korábban azok megkésett cseréjével magyaráztam az EDIS halálát, de ez mostmár nem forog fenn.  help

Szia!
Lakik a szomszédomban egy nagyon profi autó villamosági szerelő,többek között versenyautókat meg komoly tűzkár utáni szerelést is csinál,nem utolsó szempont hogy OLCSÓ és garanciális!
Ha gondolod és rá szánsz egy pár napot akkor összehozlak vele
Üdv   wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10593 Dátum: 2009.06.20 szombat, 23:15:33 »

Az EDIS-re és tőle futó vezetékeket megnéztem múltkor szakadás szempontjából. Sajnos a motor kábelkötege már elég ramaty állapotú. Kompletten cserélném is, de automatáshoz szinte lehetetlen szerezni. Bontók általában nem törődnek vele, és kidobják, a házi bontásokra meg ritkán kerül automatás gépezet (illetve ott is kidobják, mivel senki se keresi - csak most én). Ha elkezdeném szétszedegetni, és áthuzigatni másik drótokra, akkor meg az jönne, hogy szétolvadnának a forrasztások, leégne a szigetelés, és akkor ott tartanék, ahol előtte, esetleg csak nagyobb kárt okoznék.Túlfeszültség mi módon alakulhat ki a rendszerben (azon kívül, hogy ha rosszak a gyertyák nem veszik fel a feszültséget)?
na pont ez az,ami esetleg a titka lehet a hibának.csak rá kellene jönni.példa saját tapasztalatból:a télen csinálta az elektronika,hogy hidegindításnál motor felpörög 1500-ig-ez oké-de beindítja a ventillátort.senki nem tudta miért,én se.a hátsó ablakfűtésem nem jó.fesz. van,fűtőszál vezet-igaz,van elszakadva,de nem mind-és mégse fűt.miért?senki nem tudja...egyébként-mivel nagyrészt minden össze van kötve mindennel-bármely fogyasztó hibája okozhat túlfeszt.csak épp meg kell keresni....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10594 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 10:33:19 »

Sziasztok!

Fater vett egy mk2-es Moncsit.Tapasztaltam hogy sokkal szebben(kisebb erővel) csukódik az ajtaja mint az én mk1-emnek.
Gondolom a zárszerkezet másmilyen vagy jobb.Vajon ha szereznék mk2-es moncsi zárszerkezetet akkor
ki lehetne cserélni az enyémen és vajon szebben,halkabban csukódna az ajtó?
Nem tudom valaki foglalkozott-e már ezzel a témával:-)

Köszi!Üdv!
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10595 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 18:07:09 »

Sziasztok!

Fater vett egy mk2-es Moncsit.Tapasztaltam hogy sokkal szebben(kisebb erővel) csukódik az ajtaja mint az én mk1-emnek.
Gondolom a zárszerkezet másmilyen vagy jobb.Vajon ha szereznék mk2-es moncsi zárszerkezetet akkor
ki lehetne cserélni az enyémen és vajon szebben,halkabban csukódna az ajtó?
Nem tudom valaki foglalkozott-e már ezzel a témával:-)

Köszi!Üdv!

Nem hiszem, hogy a modellfrissítés eredeménye lett volna a szebb, könnyebb csukódás. Az én MK1emen is szépen csukódik. Inkább annak kell utánanézni, hogy nem lógnak-e az ajtóid és, hogy a zárak ne legyenek tele beleszáradt homokkal. Ja meg az, hogy a kasztnin levő fix nyelveken meglegyenek a műanyag gyűrűk. A műanyag gyűrűk nagyon sokat tudnak számítani.
Ha ezek rendben vannak akkor próbáld letekert ablakkal becsukni vmelyik ajtót. Ha úgy könnyebben csukódik bármelyik ajtó akkor a fent említett dolgokkal nem sok gond lehet. Akkor csak beszorul a levegő és az rúg vissza valamennyire.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10596 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 18:30:59 »

Sziasztok!

Fater vett egy mk2-es Moncsit.Tapasztaltam hogy sokkal szebben(kisebb erővel) csukódik az ajtaja mint az én mk1-emnek.
Gondolom a zárszerkezet másmilyen vagy jobb.Vajon ha szereznék mk2-es moncsi zárszerkezetet akkor
ki lehetne cserélni az enyémen és vajon szebben,halkabban csukódna az ajtó?
Nem tudom valaki foglalkozott-e már ezzel a témával:-)

Köszi!Üdv!

Bocsi, bár szinte teljesen ugyanazt fogom leírni, mint az előttem szóló, de...
...az ajtó csukódása a beállítástól, és a zár állapotától függ. Próbáld egy kicsit megemelve becsukni, meglésd, sokkal szebben csukódik.
Én már állítottam ajtót, de nem emlékszem, hogyan (még a granadán), gondolom, a zsanéroknál valahogy. Annyira jól be sikerült állítani, hogy gyönyörűen csukódott. Sokkal jobb lett, mint volt. Nekem az I-esen is szépen csukódtak az ajtók. Még a sofőré is.
De nem csak azt kell beállítani, hogy mennyire lógjon/ne lógjon, hanem hogy mennyire csukódjon be. Hogy a gumi fogja meg az ajtót, ne a zár.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10597 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 10:30:52 »

Bocsi, bár szinte teljesen ugyanazt fogom leírni, mint az előttem szóló, de...
...az ajtó csukódása a beállítástól, és a zár állapotától függ. Próbáld egy kicsit megemelve becsukni, meglésd, sokkal szebben csukódik.
Én már állítottam ajtót, de nem emlékszem, hogyan (még a granadán), gondolom, a zsanéroknál valahogy. Annyira jól be sikerült állítani, hogy gyönyörűen csukódott. Sokkal jobb lett, mint volt. Nekem az I-esen is szépen csukódtak az ajtók. Még a sofőré is.
De nem csak azt kell beállítani, hogy mennyire lógjon/ne lógjon, hanem hogy mennyire csukódjon be. Hogy a gumi fogja meg az ajtót, ne a zár.
Ez NEM Lamborghini.
Az ilyen:
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10598 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 11:53:55 »

Szia!
Lakik a szomszédomban egy nagyon profi autó villamosági szerelő,többek között versenyautókat meg komoly tűzkár utáni szerelést is csinál,nem utolsó szempont hogy OLCSÓ és garanciális!
Ha gondolod és rá szánsz egy pár napot akkor összehozlak vele
Üdv   wave

Nagyon köszönöm az ajánlatot, de erre tényleg jópár napot kéne rászánni, mivel most a kocsi Pilisszentlászlón van, nem indul be, és még ha menne is, Sümegre a benzinnel elmenne az árkülönbözet egy pesti villamosságishoz képest. Ráadásul az idő ellenem dolgozik - 2 hét múlva elutazok 1,5 hónapra, és addig szeretném a kocsit üzemképes állapotba hozni, hogy ne rohadjon széjjel egy helyben vesztegelve. Egyébként belegondolva, mindkét eset kísértetiesen hasonló körülmények közt történt. Kora reggeli órákban kellett a kocsit beindítani a kertben, amikor még hűvös és nyirkos idő volt. Valószínűleg a pára kicsapódott a motortérben, zárlatot okozott, és meghalt tőle az EDIS. 3 napig pedig azért nem csinálta, mert száraz helyen - városban, vagy homokos úton - parkolt, és délelőtt 10 előtt nem indultam vele, így kiszárat, mire feszültség alá került. Persze ezek csak feltételezések. Azért is félek szerelőhöz elvinni, mivel nem tudom mi a hiba eredője, így tudatlanul akárhány bőrt le tudnak rólam húzni. Szerdára szerzek egy új EDIS-t és egy kábelköteget. Sajnos viszont csak annyi a gond a kábelköteggel, hogy 95-ös, míg az én gépem 93-as, és 3 ovális csatlakozóval csatlakozik, ennek az újnak pedig már a nagy kocka csatlakozója van. Csütörtöki napom valószínűleg el fog azzal menni, hogy a TIS alapján átalakítom ovális csatissá a kockát, és reménykedek, hogy hátha nem szúrom el... Más ötletem jelenleg nincs nagyon. Persze, ha másnak beugrana valami ötlet, hogy mit nézhetnék még meg, akkor azt köszönettel veszem. Szép napot mindenkinek!  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Gunga
Vendég
« Új hozzászólás #10599 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 12:11:06 »

Tud árakat mondani valaki '96. 10. havi autóra az alábbiakra? Smiley

1. blokk: jobb első kerékcsapágy (ABS-es modell)

2. blokk:

- jobb első stabpálca
- első stabrúd szilent x2
- hátsó stabrúd szilent x2
- hátsó stabpálca x2

Azért blokkonként, mert 2 fázisban lenne megcsinálva. Az 1. blokk prioritás szerint az első. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.