Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:15:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261591 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #10700 Dátum: 2009.07.15 szerda, 22:26:09 »

Azért egy gyengének sem kéne annyira gyengének lenni. Nem?

persze gondolhatunk arra hogy rossz a generator v a fesszabalyzo es a tulfesz miatt kiegtek! wow1
de miert kell a legrosszabra gondolni egybol! eplus2
sztem csak vmi regi raktar aljarol felszedett izzo volt ha mas baj nincs! Wink
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10701 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 07:57:42 »

Sziasztok! Nem tud véletlenül, valaki valami elektronikus kézikönyvhöz hozzájutattni, ami az mk1 mondeo teljes elektronikus lelkivilágát tartalamazza(kapcsolásirajzok)? Fontos lenne. Előre is köszi
az etzold féle könyvben elég sok rajz van,eddig nekem elég volt az is.ha meg valami komolyabb beavatkozásra készülsz szerintem konzultálj szakival is,nem árt.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10702 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 09:58:21 »

persze gondolhatunk arra hogy rossz a generator v a fesszabalyzo es a tulfesz miatt kiegtek! wow1
de miert kell a legrosszabra gondolni egybol! eplus2
sztem csak vmi regi raktar aljarol felszedett izzo volt ha mas baj nincs! Wink

Hát nagyobb a generátor feszültsége mint kéne, mert alapjáraton 14,9V az akkusaruk közt. (dízel)
De már évek óta így van, és a többi ízzó bírja, csak a két első helyzetjelzőnek nem tetszik valami.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10703 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 13:37:10 »

na es most akkor en is kerdeznek....
...az uncsim autoja( 1.8 benzin 95) miota megvette eleg erdekesen neha neha leall a lampanal.
Konkretan mikor elindul otthonrol es meg nem meleg a motor de nem is hideg mar (kb az elso "O" kornyeken), lampanal egyszeruen leesik a fordulatszam es le is all. Utana rogton beindul es semmi baja egesz nap. szombaton megcsinaltuk neki a szivooldali tisztitast hatha ott van valami eldugulva....volt is benne eleg sok korom meg stb. Nos a helyzet az hogy addig csak neha neha csinalta a fenteb emlitett leallast..azota meg mindennap...szoval roszab lett a helyzet....
vakumcsoveken nem latszott (lattunk) repedes vagy ilyesmi....van valakinek otlete mi baja lehet?



Ez több, mint valószínű, hogy vmelyik érintkező csinálja. Lehet a lambdaszonda(de itt van egyéb más egyértelmű jel is: megnövekedett fogyi), de lehet a km óra jeladója is, és még sokan mások... Egy diagnosztika megmondja!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10704 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 13:40:22 »

Hát nagyobb a generátor feszültsége mint kéne, mert alapjáraton 14,9V az akkusaruk közt. (dízel)
De már évek óta így van, és a többi ízzó bírja, csak a két első helyzetjelzőnek nem tetszik valami.

Nem hisezm, hogy ez a gond, de érdekes:
A Bátyámnak szenvedtünk most a jobb első lámpájával. Kiégett a H1-es. Kicseréltem, majd kb egy nap után kiégett. A következő azonnal kiégett, sőt a biztijét is kivágta. Minden csere, bizti ismét kapút...
Na akkor zárlat, irány a villamosságis, mert én nem tudtam tovább méregetni. És a vége az lett, hogy a csereizzók egyike sem volt jó a foglalatba, és vmit letestelt... A szerelő rakott bele egy másik fajtát, és azóta hibátlan... Shocked
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10705 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 15:42:12 »

ok, de hol lehet megszerezni?

PÜ ment  vigyor3
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10706 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 16:58:07 »

A szerelő rakott bele egy másik fajtát, és azóta hibátlan... Shocked

Akkor lehet, hogy az ízzókészletekben lévő ízzók csak arra jók, hogy a rendőr megnézhesse.  confused
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10707 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 17:07:42 »

Hát nagyobb a generátor feszültsége mint kéne, mert alapjáraton 14,9V az akkusaruk közt. (dízel)
De már évek óta így van, és a többi ízzó bírja, csak a két első helyzetjelzőnek nem tetszik valami.
szedd szét a generátort, és cseréld ki az elkopott bronzkeféket a fesszabályzóban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10708 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 18:19:55 »


Huh? ezt nem értem
Nézd meg a "Privát üzeneteidet" fölül a menüben!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
koby001
Vendég
« Új hozzászólás #10709 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 19:44:31 »

Szevasztok !Lene egy kis problémám  a vasam indulásnál ad egy erös fémes hangot.Amikkor vetem az autot azt mondták hogy szilent csere megoldja.De lám nem történt semmi.segitsen valaki?pliz mondeo I 2.0 aut.köszönöm falbav ::
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10710 Dátum: 2009.07.16 csütörtök, 21:20:48 »

szedd szét a generátort, és cseréld ki az elkopott bronzkeféket a fesszabályzóban! Wink wave
A 14,9V miatt mondod, vagy a kiégett helyzetjelzők miatt?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10711 Dátum: 2009.07.17 péntek, 15:37:50 »

köszi fiúk nagy segítség volt!!!

vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10712 Dátum: 2009.07.17 péntek, 15:39:23 »

A 14,9V miatt mondod, vagy a kiégett helyzetjelzők miatt?
Igen,és igen.... Wink wave és mert nem mai gyerek már a verdád,ettől csak jobb lehet,a 15 volt már káros lehet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10713 Dátum: 2009.07.17 péntek, 17:02:38 »

Igen,és igen.... Wink wave és mert nem mai gyerek már a verdád,ettől csak jobb lehet,a 15 volt már káros lehet....

Én úgy gondoltam, ahogy kopnak a bronzkefék, egyre kisebb lesz a generátor feszültsége, nem nagyobb.
Persze én nem értek hozzá.  De ennyire?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10714 Dátum: 2009.07.17 péntek, 18:38:13 »

Én úgy gondoltam, ahogy kopnak a bronzkefék, egyre kisebb lesz a generátor feszültsége, nem nagyobb.
Persze én nem értek hozzá.  De ennyire?
egészen más az összefüggés.A gerjesztőfeszt viszik át a forgórészre a bronzkefék.a kopással gyengul a rugó rászorítóereje,megváltozik a gerjesztőfesz,ezért a feszszabályzó is kínlódva tartja  a generátor töltőfeszültségét éppen a maximum határértéken.Ha elszáll a fesszabályzó,akár 30-50 v-ra is felugorhat a töltőfesz.Ezt azért érdemes tudni,mert az ecut a 18v feletti fesz tönkrevághatja.......
Ha elkopik a kefe,nem lesz gerjesztőfesz a forgórészen-ergo nem lesz töltésed!Ezért érdemes cserélni a keféket,meg azért is,mert ilyenkor már a csúszógyűrűket is hamar elzabálja a forgórészről,és akkor lehet felújíttatni a generátort. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10715 Dátum: 2009.07.18 szombat, 08:22:46 »

egészen más az összefüggés.A gerjesztőfeszt viszik át a forgórészre a bronzkefék.a kopással gyengul a rugó rászorítóereje,megváltozik a gerjesztőfesz,ezért a feszszabályzó is kínlódva tartja  a generátor töltőfeszültségét éppen a maximum határértéken.Ha elszáll a fesszabályzó,akár 30-50 v-ra is felugorhat a töltőfesz.Ezt azért érdemes tudni,mert az ecut a 18v feletti fesz tönkrevághatja.......
Ha elkopik a kefe,nem lesz gerjesztőfesz a forgórészen-ergo nem lesz töltésed!Ezért érdemes cserélni a keféket,meg azért is,mert ilyenkor már a csúszógyűrűket is hamar elzabálja a forgórészről,és akkor lehet felújíttatni a generátort. Wink wave

Évekkel ezelőtt elromlott a generátor, a szerelő akkor elvitte egy generátoroshoz, az megjavította, de úgy se volt jó, ezért visszavitte a szerelő a generátoroshoz, másodszorra jó lett. Hogy mit csinált vele a generátoros nem tudom, mert nem én beszéltem vele, csak azt tudom, hogy 16eFt-ba került a javítás.
Azóta kb 35e km-t mentem vele. Lehet, hogy ennyi km alatt elkopnak a dolgok?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
magura
Vendég
« Új hozzászólás #10716 Dátum: 2009.07.18 szombat, 09:24:52 »

Sziasztok!

Történt, hogy a héten menet közben meghalt az indexem!
A vészjelző működik, de egyik index sem.
Amit tudok, hogy a megfelelő belső biztosíték táblához nem jön áram.

A motortérben lévő táblában lehet a gubanc?

Előzmény, hogy két hete a jobb oldali hűtőventilátor motorja feladta a szolgálatot, ezáltal kiégett a 2-es számú biztosíték. Ez ki lett cserélve.

Ha az R5-os kapcsolót , illetve a ventilátorhoz érkező szálat áthidaltuk, akkor mind az index, mind pedig a ventilátor működött. Igaz ebben az esetben a műszerfalon az olajnyomás és az abs jelző az indítókulcs kivétele után is világított.

Mi lehet a probléma?

Köszi
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10717 Dátum: 2009.07.18 szombat, 15:59:05 »

Sziasztok
Egy 93-as mondeonak 195/60 r15-ös kerékkel mennyi az ideális keréknyomása?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10718 Dátum: 2009.07.18 szombat, 18:52:11 »

Sziasztok
Egy 93-as mondeonak 195/60 r15-ös kerékkel mennyi az ideális keréknyomása?

leírás szerint 2.2-2.8-ig,sebességtől és átlagos terheléstől függően.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10719 Dátum: 2009.07.18 szombat, 19:04:53 »

Évekkel ezelőtt elromlott a generátor, a szerelő akkor elvitte egy generátoroshoz, az megjavította, de úgy se volt jó, ezért visszavitte a szerelő a generátoroshoz, másodszorra jó lett. Hogy mit csinált vele a generátoros nem tudom, mert nem én beszéltem vele, csak azt tudom, hogy 16eFt-ba került a javítás.
Azóta kb 35e km-t mentem vele. Lehet, hogy ennyi km alatt elkopnak a dolgok?
simán
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10720 Dátum: 2009.07.18 szombat, 20:19:09 »

leírás szerint 2.2-2.8-ig,sebességtől és átlagos terheléstől függően.

Köszi worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bzs
Vendég
« Új hozzászólás #10721 Dátum: 2009.07.18 szombat, 21:13:41 »

Sziasztok!
Pár napja vásároltam egy 96-os Mk I-es kombi mondeot eddeg megvagyok elégedve vele és tetszik is, ez idáig is ford tulajdonos voltam ,de eddig mkII fiestáim voltak amiből még egy 23 éves darabbal rendelkezem. de ugye bövül a család.

Üdv:bzs
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10722 Dátum: 2009.07.18 szombat, 21:26:31 »

Sziasztok!
Pár napja vásároltam egy 96-os Mk I-es kombi mondeot eddeg megvagyok elégedve vele és tetszik is, ez idáig is ford tulajdonos voltam ,de eddig mkII fiestáim voltak amiből még egy 23 éves darabbal rendelkezem. de ugye bövül a család.

Üdv:bzs

Üdv Neked!Sok kellemes km-t kívánok!!! wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10723 Dátum: 2009.07.18 szombat, 21:39:30 »

Hölgyeim,uraim!Mit szólnak a kormányunk által kitalált új vizsgarendszerről?Ha bevezetik szaré-húgyé sem lehet majd megszabadulni a tíz év feletti autóktól de fizetni azt igen.Ha valaki menni akar géppisztollyal vadászni,szóljon,adok hozzá matériát.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10724 Dátum: 2009.07.18 szombat, 22:23:37 »

egészen más az összefüggés.A gerjesztőfeszt viszik át a forgórészre a bronzkefék.a kopással gyengul a rugó rászorítóereje,megváltozik a gerjesztőfesz,ezért a feszszabályzó is kínlódva tartja  a generátor töltőfeszültségét éppen a maximum határértéken.Ha elszáll a fesszabályzó,akár 30-50 v-ra is felugorhat a töltőfesz.Ezt azért érdemes tudni,mert az ecut a 18v feletti fesz tönkrevághatja.......
Ha elkopik a kefe,nem lesz gerjesztőfesz a forgórészen-ergo nem lesz töltésed!Ezért érdemes cserélni a keféket,meg azért is,mert ilyenkor már a csúszógyűrűket is hamar elzabálja a forgórészről,és akkor lehet felújíttatni a generátort. Wink wave

Az akkusaruk közt alapjáraton csak hideg motornál 14,9V a feszültség, ahogy melegszik a motor lecsökken 14,6V-ig. Ez javít valamit a helyzet megítélésén, vagy ne reménykedjek?
Ha meg bekapcsolom a fényszórót és a reflektort 0,4V-al emelkedik a feszültség. Ezt sem értem, ezek a fogyasztók miért emelik a feszültséget, miért nem csökkentik. fejvakaras
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10725 Dátum: 2009.07.18 szombat, 22:54:47 »

Az akkusaruk közt alapjáraton csak hideg motornál 14,9V a feszültség, ahogy melegszik a motor lecsökken 14,6V-ig. Ez javít valamit a helyzet megítélésén, vagy ne reménykedjek?
Ha meg bekapcsolom a fényszórót és a reflektort 0,4V-al emelkedik a feszültség. Ezt sem értem, ezek a fogyasztók miért emelik a feszültséget, miért nem csökkentik. fejvakaras
Én kezdeném mindenképp a kefecserével.750ft/pár. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10726 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 08:20:01 »

Az akkusaruk közt alapjáraton csak hideg motornál 14,9V a feszültség, ahogy melegszik a motor lecsökken 14,6V-ig. Ez javít valamit a helyzet megítélésén, vagy ne reménykedjek?
Ha meg bekapcsolom a fényszórót és a reflektort 0,4V-al emelkedik a feszültség. Ezt sem értem, ezek a fogyasztók miért emelik a feszültséget, miért nem csökkentik. fejvakaras

Ezzel én így nem sokat járnék... sok mindent ki fog nyírni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10727 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 09:03:17 »

Ha meg bekapcsolom a fényszórót és a reflektort 0,4V-al emelkedik a feszültség. Ezt sem értem, ezek a fogyasztók miért emelik a feszültséget, miért nem csökkentik. fejvakaras
rádolgozik a generátor, hogy ne merüljön az akku
Naplózva
magura
Vendég
« Új hozzászólás #10728 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 09:51:36 »

Sziasztok!

Történt, hogy a héten menet közben meghalt az indexem!
A vészjelző működik, de egyik index sem.
Amit tudok, hogy a megfelelő belső biztosíték táblához nem jön áram.

A motortérben lévő táblában lehet a gubanc?

Előzmény, hogy két hete a jobb oldali hűtőventilátor motorja feladta a szolgálatot, ezáltal kiégett a 2-es számú biztosíték. Ez ki lett cserélve.

Ha az R5-os kapcsolót , illetve a ventilátorhoz érkező szálat áthidaltuk, akkor mind az index, mind pedig a ventilátor működött. Igaz ebben az esetben a műszerfalon az olajnyomás és az abs jelző az indítókulcs kivétele után is világított.

Mi lehet a probléma?

Köszi

Sziasztok!

Senkinek nem volt hasonló problémája?

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10729 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 10:01:17 »

Sziasztok!

Senkinek nem volt hasonló problémája?


pontosan melyik is a jobb oldali ventilátor?itt elakadtam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10730 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 10:46:21 »

Sziasztok!

Senkinek nem volt hasonló problémája?


Ellenőrizd a motortérben az F23as biztit!Ha a 95ös td mondiról van szó...... Roll Eyes Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.19 vasárnap, 10:49:08 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10731 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 11:23:07 »

rádolgozik a generátor, hogy ne merüljön az akku
Akkor okos ez a generátor. Viszont ha a fűtőventilátort bekapcsolom max fokozaton, az nem emeli a feszültséget, sőt még a megemelt feszültséget is visszacsökkenti 0,4V-al.
Olyankor miért nem dolgozik rá?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10732 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 11:27:54 »

Akkor okos ez a generátor. Viszont ha a fűtőventilátort bekapcsolom max fokozaton, az nem emeli a feszültséget, sőt még a megemelt feszültséget is visszacsökkenti 0,4V-al.
Olyankor miért nem dolgozik rá?
Én ennyit nem agyalnék egy kefecserén...... Roll Eyes smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10733 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 11:40:19 »

Én ennyit nem agyalnék egy kefecserén...... Roll Eyes smile
Azon már nem agyalok, az muszáj. Csak a homályomat kéne oszlatni még melegében. wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.19 vasárnap, 11:42:44 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10734 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 12:00:41 »

Ellenőrizd a motortérben az F23as biztit!Ha a 95ös td mondiról van szó...... Roll Eyes Wink wave
ezt én még nem találtam ki,hogy td...lehet,hogy írta valahol és csak nem láttam?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10735 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 12:37:33 »

ezt én még nem találtam ki,hogy td...lehet,hogy írta valahol és csak nem láttam?
igen.a legelső hsz-ében. vigyor3 Wink wave    csak akkor még eladni akarta......ha ugyanarról van szó?! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10736 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 12:38:09 »

Azon már nem agyalok, az muszáj. Csak a homályomat kéne oszlatni még melegében. wave
A csere lesz mindennek a kulcsa..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10737 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 13:52:04 »

igen.a legelső hsz-ében. vigyor3 Wink wave    csak akkor még eladni akarta......ha ugyanarról van szó?! smile
látom...hááát december nem a közelmúlt...
Naplózva
bzs
Vendég
« Új hozzászólás #10738 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 14:50:06 »

Üdv Neked!Sok kellemes km-t kívánok!!! wave
KÖSZÖNÖM A FORD LEGYEN VELED!  kÉPEKET,HOGY TUDOK FELTENI?

kÖSZI:bzs
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10739 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 16:55:23 »

KÖSZÖNÖM A FORD LEGYEN VELED!  kÉPEKET,HOGY TUDOK FELTENI?

kÖSZI:bzs
leginkább úgy,hogy feltöltöd őket valamelyik ingyenes helyre-pl. kepfeltoltes.hu-és ide a linkeket rakod ki.
Naplózva
bzs
Vendég
« Új hozzászólás #10740 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 19:50:44 »

leginkább úgy,hogy feltöltöd őket valamelyik ingyenes helyre-pl. kepfeltoltes.hu-és ide a linkeket rakod ki.
Köszönöm a választ.

Üdv:bzs
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10741 Dátum: 2009.07.19 vasárnap, 20:40:48 »

A csere lesz mindennek a kulcsa..... Wink wave

Te ki tudnád cserélni nekem a bronzkeféket? Mert egyedül nem tudom, az 100%.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10742 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 11:37:48 »

Te ki tudnád cserélni nekem a bronzkeféket? Mert egyedül nem tudom, az 100%.
Természetesen.Ezért vagyok itt! vigyor3 De most télleg.Elhozod egy egyeztetett időpontban a generátorod,előtte memmondom mekkora méretű bronzkefét vegyél, és akkor kb 1 óra alatt megcsinálható! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10743 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 14:28:56 »

Természetesen.Ezért vagyok itt! vigyor3 De most télleg.Elhozod egy egyeztetett időpontban a generátorod,előtte memmondom mekkora méretű bronzkefét vegyél, és akkor kb 1 óra alatt megcsinálható! Wink wave

Köszi. Elviszem én, de autóval együtt, mert ugye benne van. Vagy az úgy nem jó?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10744 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 14:34:32 »

Köszi. Elviszem én, de autóval együtt, mert ugye benne van. Vagy az úgy nem jó?
a kiszereléssel együtt egy óra  wave
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10745 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 14:40:25 »

a kiszereléssel együtt egy óra  wave
Akkor már indulok is.  hehe
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10746 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 14:44:30 »

Akkor már indulok is.  hehe
legalábbis szerintem, Alf nem nagyon szokott sokat vacakolni és ráadásul nem is táposcsirke Cheesy
Naplózva
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10747 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 18:13:36 »

Hello !

kellene egy kis help a regi mondeomon amit munkatarsam vette meg besult a motor szerviroztunk bele masikat meg nem vettuk meg mert ez 98-as focusban volt nekem meg 93-as volt a mondeo. vajon jo lehet bele a focus motor? mitol fugg? volt valami motor valtoztatas vagy nem Cheesy van kerdes es depresszio is:)
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10748 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 18:37:20 »

Hello !

kellene egy kis help a regi mondeomon amit munkatarsam vette meg besult a motor szerviroztunk bele masikat meg nem vettuk meg mert ez 98-as focusban volt nekem meg 93-as volt a mondeo. vajon jo lehet bele a focus motor? mitol fugg? volt valami motor valtoztatas vagy nem Cheesy van kerdes es depresszio is:)
hááát,kipapírozni nem lesz egyszerű....én 94-es v6-ba akartam rakni 98-as motort.előtte érdeklődtem az nkh-nál.utána már nem akartam....motorcserére akkor nem kell engedély,csak hivatalos szervízlap,ha típusazonos a motorcsere.ergo az nkh-nál azt jelenti,hogy a motorkódnak ugyanannak kell lenni.ha dettó ugyanaz a motor,de a kód nem egyezik,akkor bizony kell átalakítási engedély,rajzok meg minden....(na innentől fogva felejtős...)
Naplózva
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10749 Dátum: 2009.07.20 hétfő, 19:05:21 »

hááát,kipapírozni nem lesz egyszerű....én 94-es v6-ba akartam rakni 98-as motort.előtte érdeklődtem az nkh-nál.utána már nem akartam....motorcserére akkor nem kell engedély,csak hivatalos szervízlap,ha típusazonos a motorcsere.ergo az nkh-nál azt jelenti,hogy a motorkódnak ugyanannak kell lenni.ha dettó ugyanaz a motor,de a kód nem egyezik,akkor bizony kell átalakítási engedély,rajzok meg minden....(na innentől fogva felejtős...)
Cheesy
Hat igy eleg gaz az biztos de valami megoldast kell talalni na majd alakul elvielg szamalaval meg mindennel van angliabol torott kocsibol.
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.