Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:14:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262958 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10950 Dátum: 2009.08.16 vasárnap, 11:03:03 »

Inkább vetted volna meg az enyémet.....na,ez csak gonoszkodás.Szerintem el lehet tömődve a hűtőd és nagy a nyomás v. a kiegyenlítőtartály sapkája nem müxik v. nem nyit a termosztát.Első körben nézd meg ezeket.
A hibakódokra azt mondom,hogy mindet nézd át.Cserélni az összeset?Pénztárcarobbantó...leírom az új árakat...ülj le...
-hőmérő-bontott 3e új 9e...
-maf-bontott 15-20e (tisztítás?) új 30e...
-lambda szonda-15e-és feljebb...univerzális négy vezetékes kell
-egr-egpd...bontott 5e,de akkor az összes mágnest cseréld v. az egpd kivételével takarítsd ki,azt nem igazán lehet
Egyébként ezeknél lehet hiba a rossz vákumcső is.Ha ereszt kicsi a vákum és a szelep hiába kapcsolgatna,nem tud,mert nincs mit.
-helyzetjeladó-5e bontott,új 30e....

Én eddig se sokalltam,de szerencsére a család sem.Ennyit bekalkuláltunk(nem többet)egy ennyi idős kocsinál és némelyik alkatrészt amúgy is cserélni kell.Csak legyen már rendbe téve és működjön normálisan.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10951 Dátum: 2009.08.16 vasárnap, 11:15:01 »

Én eddig se sokalltam,de szerencsére a család sem.Ennyit bekalkuláltunk(nem többet)egy ennyi idős kocsinál és némelyik alkatrészt amúgy is cserélni kell.Csak legyen már rendbe téve és működjön normálisan.
ha MAF kell, Zseby-nél van egy  eljen
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10952 Dátum: 2009.08.16 vasárnap, 15:04:35 »

Gondoltuk lesz még vele baj,de azért ennyit nem.Maga az átírás 100k volt gun

Nem olyan komoly bajok ezek, más tipusoknál mások jönnek elő...
És azt se feledd, hogy áron alul vetted, nem véletlenül!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10953 Dátum: 2009.08.16 vasárnap, 17:33:16 »

Nem olyan komoly bajok ezek, más tipusoknál mások jönnek elő...
És azt se feledd, hogy áron alul vetted, nem véletlenül!!!

Na ma megnéztük.A gyertyák tele voltak olajjal,mert nem voltak rendesen meghúzva vagy a szelepfedél tömítés rossz(vagy ilyesmi).Gyertyák gyáriak,de már fél cm hézag volt köztük.Majd veszek újakat,természetesen gyárit.A gyertyák gyönyörű szépek voltak,némelyik fehér vigyor4
Lambda szondát veszünk majd.
MAf szenzor is szép állapotban volt.(yooccoo szerintem nem lesz rá szükség)
Az hátsó ajtót kinyomtuk,mivel a képen látszott,hogy megynomták kicsit.Azóta nem érzékeli az ajtót a fed comp.Hol van az érzékelője?
Első féktárcsák újak.Még a pereme is egyenes.
Összes levegő szűrő új.
Olaj szép aranysárga.
Rozsda van rajta,de messze olyan kevés mint másokon és mint egy hasonló korú kocsinál.
A cd lejátszó viszont nagy hangerőn tűnt csak fel recsegett.Vagy ki kell tisztítani a cd-t vagy a hangszórók esetleg a kábel lehet már rossz.MEg elég rosszul szólnak talán kicserélem valami másra.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10954 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 09:14:02 »

Na ma megnéztük.A gyertyák tele voltak olajjal,mert nem voltak rendesen meghúzva vagy a szelepfedél tömítés rossz(vagy ilyesmi).Gyertyák gyáriak,de már fél cm hézag volt köztük.Majd veszek újakat,természetesen gyárit.A gyertyák gyönyörű szépek voltak,némelyik fehér vigyor4
Lambda szondát veszünk majd.
MAf szenzor is szép állapotban volt.(yooccoo szerintem nem lesz rá szükség)
Az hátsó ajtót kinyomtuk,mivel a képen látszott,hogy megynomták kicsit.Azóta nem érzékeli az ajtót a fed comp.Hol van az érzékelője?
Első féktárcsák újak.Még a pereme is egyenes.
Összes levegő szűrő új.
Olaj szép aranysárga.
Rozsda van rajta,de messze olyan kevés mint másokon és mint egy hasonló korú kocsinál.
A cd lejátszó viszont nagy hangerőn tűnt csak fel recsegett.Vagy ki kell tisztítani a cd-t vagy a hangszórók esetleg a kábel lehet már rossz.MEg elég rosszul szólnak talán kicserélem valami másra.

Szelepfedél tömítés! Nem egy nagy összeg, talán 3e párszáz huf a gyári... A hézagot állítsd 1,1-re, és nem lesz egy ideig gond vele. Ha tudod, akkor cseréld a kábelekkel együtt szintén gyárira.
Az ajtó érzékelője asszem maga a lámpa kapcsolója is egy fekete kis gomb, vagy a zárban egy kis mágneses vmi. Nekem nem volt egérmozim...
Ha a gyári CD-től meg akarsz válni, akkor szívesen elkapom, amikor dobod a kuka irányába. vigyor3 nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
viktoori
Vendég
« Új hozzászólás #10955 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 16:39:34 »

És a töltésre mit mondott?Lepróbázta,hogy van-e gáz benne?Vagy csak rámondta,hogy az a baja és kész.Általában a behúzómágnes szokott elfáradni v. a csapágy de ez utóbbit azért lehet elég sokáig hallani,mielőtt széthullana.
Ja, a kép alapján én a helyedben beruháznék egy új szelepfedél tömítésbe is,ha még nem tetted meg.Nem nagy összeg,a cseréje akár otthon is elvégezhető.Találsz róla leírást,hogyan lehet véghezvinni.
Az eleje már Nálad lett megtörve v. így vetted?
Elmondhatod magadról,hogy ritkaságod van,én még élőben nem láttam 4*4-et.

köszi a választ, tisztába vagyok hogy nincs sok 4x4 magyarországon, és igen így került hozzám, sajnos a hátulja sem teljesen okés, remélem valmeik találkozón ott lehetek végre.Smiley

a másik probléma az hogy a klímás szerint ezt a fajta mondeot vagy 10 féle kopresszorral szerelték így nem tudta megmondani hogy meik görgő kéne hozzá, mert most jutott eszembe hogy az a rosz.
Mivel munka autó íggy nem tudom sajnos elvinni és egy hétre sőt két napra sem tudom sajnos otthagyni náluk..ezért gondoltam hogy van gyors megoldás.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.17 hétfő, 19:32:53 írta viktoori » Naplózva
bzs
Vendég
« Új hozzászólás #10956 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 19:57:32 »

Szia!
Az a helyzet ha a gyertya fehér akkor szegény az üzemanyag keverék. Őz barna az a jó.
A parkolólámpát ugy kapcsold, hogy az irányjelző kapcsolot állicsd arra az oldalra amelyikre kapcsoltad a parkoló lámpa kapcsolot.

Üdv: bzs

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10957 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:08:42 »

Szia!
Az a helyzet ha a gyertya fehér akkor szegény az üzemanyag keverék. Őz barna az a jó.
A parkolólámpát ugy kapcsold, hogy az irányjelző kapcsolot állicsd arra az oldalra amelyikre kapcsoltad a parkoló lámpa kapcsolot.

Üdv: bzs


És a vöröses-rozsdabarna?Az jó v. nem jó? nyes
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10958 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:13:33 »

Szelepfedél tömítés! Nem egy nagy összeg, talán 3e párszáz huf a gyári... A hézagot állítsd 1,1-re, és nem lesz egy ideig gond vele. Ha tudod, akkor cseréld a kábelekkel együtt szintén gyárira.
Az ajtó érzékelője asszem maga a lámpa kapcsolója is egy fekete kis gomb, vagy a zárban egy kis mágneses vmi. Nekem nem volt egérmozim...
Ha a gyári CD-től meg akarsz válni, akkor szívesen elkapom, amikor dobod a kuka irányába. vigyor3 nyes

Gyári cd-t megtartom mindenképp mert működik,csak olvasó fej lehet koszos,annyi baja lehet. wave
Szelepfedél tömítést veszünk,mert azt is kibírjuk.
Zárat majd átnézem,de hirtelen nem láttam érzékelőt.

bzs: Azért volt fehér a gyertya,mert maga a gyertya azon része is fehér volt.Ezért ha tiszta a gyertya akkor annak fehérnek kell lennie nyes DE majdnem őz barna színű volt.
Naplózva
bzs
Vendég
« Új hozzászólás #10959 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:18:03 »

Akkor király! Fére értettem .
 integet2
Naplózva
bzs
Vendég
« Új hozzászólás #10960 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 20:22:02 »

Misi visszont nekem is van egy próblémám az üzemanyag visszajelzőm forditva müködik, mi lehet a baj?
Tán termeli a benzint? Mert akkor hagyom!

Üdv: bzs (ez komoly) falbav
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #10961 Dátum: 2009.08.17 hétfő, 23:43:23 »

Hali.
Megvolt a hetvegen az olajcsere, csak eddig nem tudtam irni...Gyari olaj es szuro. Adalekok kozul a Wynns-t valasztottam, az ara is No1. Amikor beletettem a motoroblitot, elkezdett ingadozni kicsit az alapjarat, meg is ijedtem... Csere utan viszont nem volt semmi, szep egyenletesen jar. A lecserelt olaj szornyu allapotban volt, nem tudom, az elozo tulaj mit gondolt, szerintem sosem akarta kicserelni. gun A szurot keresni kellett kicsit, leszedni viszont horror volt...ra volt rohadva, es tiszta rozsda volt a kulselye, szinte mintha az eredeti lett volna...teljesen osszeroppantottuk, mire lejott.
Szintjelzovel nem jutottunk semeddig, mert szukos volt az ido...valamikor 20.a korul nakiallok, csak most nyakig vagyok a meloban...Lenne elotte meg 1-2 alap kerdes. Ha leveszem a gyujtast teljesen ki kellene fekudnie a mutatonak, mint a hofoknal? Ha leveszem az ACrol a csatit, gondolom, akkor mindenkepp 0-ra kellene esnie. Megprobalom, de ha megsem akkor hogy lehet a muszerfalat szetbontani, hogy megvizsgalhassam a jelzo muszert? Mert lehet, akkor a mutato akadt meg, vagy egyeb...Koszi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10962 Dátum: 2009.08.18 kedd, 07:58:06 »

Hali.
Megvolt a hetvegen az olajcsere, csak eddig nem tudtam irni...Gyari olaj es szuro. Adalekok kozul a Wynns-t valasztottam, az ara is No1. Amikor beletettem a motoroblitot, elkezdett ingadozni kicsit az alapjarat, meg is ijedtem... Csere utan viszont nem volt semmi, szep egyenletesen jar. A lecserelt olaj szornyu allapotban volt, nem tudom, az elozo tulaj mit gondolt, szerintem sosem akarta kicserelni. gun A szurot keresni kellett kicsit, leszedni viszont horror volt...ra volt rohadva, es tiszta rozsda volt a kulselye, szinte mintha az eredeti lett volna...teljesen osszeroppantottuk, mire lejott.
Szintjelzovel nem jutottunk semeddig, mert szukos volt az ido...valamikor 20.a korul nakiallok, csak most nyakig vagyok a meloban...Lenne elotte meg 1-2 alap kerdes. Ha leveszem a gyujtast teljesen ki kellene fekudnie a mutatonak, mint a hofoknal? Ha leveszem az ACrol a csatit, gondolom, akkor mindenkepp 0-ra kellene esnie. Megprobalom, de ha megsem akkor hogy lehet a muszerfalat szetbontani, hogy megvizsgalhassam a jelzo muszert? Mert lehet, akkor a mutato akadt meg, vagy egyeb...Koszi.


Az öblítő rengeteg mocskot leszed. Attól is olyan, mintha sosem cserélték volna. A mutató nem esik le, csak ha a csatit leszeded...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10963 Dátum: 2009.08.18 kedd, 08:16:01 »

Hali.
Megvolt a hetvegen az olajcsere, csak eddig nem tudtam irni...Gyari olaj es szuro. Adalekok kozul a Wynns-t valasztottam, az ara is No1. Amikor beletettem a motoroblitot, elkezdett ingadozni kicsit az alapjarat, meg is ijedtem... Csere utan viszont nem volt semmi, szep egyenletesen jar. A lecserelt olaj szornyu allapotban volt, nem tudom, az elozo tulaj mit gondolt, szerintem sosem akarta kicserelni. gun A szurot keresni kellett kicsit, leszedni viszont horror volt...ra volt rohadva, es tiszta rozsda volt a kulselye, szinte mintha az eredeti lett volna...teljesen osszeroppantottuk, mire lejott.
Szintjelzovel nem jutottunk semeddig, mert szukos volt az ido...valamikor 20.a korul nakiallok, csak most nyakig vagyok a meloban...Lenne elotte meg 1-2 alap kerdes. Ha leveszem a gyujtast teljesen ki kellene fekudnie a mutatonak, mint a hofoknal? Ha leveszem az ACrol a csatit, gondolom, akkor mindenkepp 0-ra kellene esnie. Megprobalom, de ha megsem akkor hogy lehet a muszerfalat szetbontani, hogy megvizsgalhassam a jelzo muszert? Mert lehet, akkor a mutato akadt meg, vagy egyeb...Koszi.

a mutató nem tud akadni.az összes mutatós műszer (kivéve a sebességmérő a 93-94-eseknél) elektromos,ergo ha nem kap áramot,nem mutat.Nálad a jeladó a rossz,azt kell megnézned.Hátsó lap előre,nagy gumikorongot kihúzod és ott van a tankba belerakva a szivattyú a jeladóval.Lehetőleg áramtalaníts a kivétel előtt legalább negyedórával kb. ennyi ideig keringenek a kósza áramok a rendszerben.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #10964 Dátum: 2009.08.18 kedd, 21:07:55 »

Hali.
... Ha leveszem a gyujtast teljesen ki kellene fekudnie a mutatonak, mint a hofoknal? ...Koszi.


Nem. Gyújtás elvételével az üzemanyag szintjelző nem esik le a "0"-ra. Talán minimálisat elmozdul lefelé, de 95%-ban mutatja a szintet leállítás után. Nekem évek óta ez a parám, itt a Feketelábak Földjén, ahol csillaggarázsozok - emiatt nem szoktam teletankolni a gépet.  police
Naplózva

MKI 2.0i
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10965 Dátum: 2009.08.19 szerda, 10:46:09 »

a mutató nem tud akadni.az összes mutatós műszer (kivéve a sebességmérő a 93-94-eseknél) elektromos,ergo ha nem kap áramot,nem mutat.Nálad a jeladó a rossz,azt kell megnézned.Hátsó lap előre,nagy gumikorongot kihúzod és ott van a tankba belerakva a szivattyú a jeladóval.Lehetőleg áramtalaníts a kivétel előtt legalább negyedórával kb. ennyi ideig keringenek a kósza áramok a rendszerben.

és arra lenne magyarázatod, hogy a sebbességmérő miért akadhat el 25-nél leállítás után? bár még csak egyszer csinálta és fizikai behatásra visszament  eplus2 , de bosszant a kérdés.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10966 Dátum: 2009.08.19 szerda, 13:20:53 »

és arra lenne magyarázatod, hogy a sebbességmérő miért akadhat el 25-nél leállítás után? bár még csak egyszer csinálta és fizikai behatásra visszament  eplus2 , de bosszant a kérdés.
Kiszerelték a műszert és pofával tették lefele valamikor (ergo buherálták,de ez nem biztos) a por bejutott a műszerbe.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.19 szerda, 13:24:23 írta lacasa » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10967 Dátum: 2009.08.19 szerda, 13:42:21 »

és arra lenne magyarázatod, hogy a sebbességmérő miért akadhat el 25-nél leállítás után? bár még csak egyszer csinálta és fizikai behatásra visszament  eplus2 , de bosszant a kérdés.
Valószínűleg amit lacasa írt.Itt Szegeden Suba 99-es mondijának a mutatója eleve 20-ról indul....neki sem árulták el a hivatalos kereskedésben-Ford Hovány-hogy pl. a bal hátsó ajtó egyes mondeoé....Véletlenül vettük észre,amikor elkezdett vacakolni a központi zár,hogy a gyerekzár olyan mint az enyémen (kis pöcök,a kettesé meg kulcsos).Az óratekergetés hagyomány....
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10968 Dátum: 2009.08.19 szerda, 14:25:32 »

Kiszerelték a műszert és pofával tették lefele valamikor (ergo buherálták,de ez nem biztos) a por bejutott a műszerbe.

tekerés az volt, ez egyértelmű nálam, viszont másfél év után jött elő ez a mutatós parajelenség.
félek, hogy kapcsolatban lehet a múlt hétvégi kalanddal, amikor is az autópálya lehajtónál elfeküdt a mutató (valami töltés gond lehetett, mert átváltott traktor üzemmódra a kocsi is). aztán 10 perc után megjavult, akku ok, reggel simán indult. amikor hazaértünk és leparkoltam, akkor nem akart 25 alá menni.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10969 Dátum: 2009.08.19 szerda, 17:22:48 »

tekerés az volt, ez egyértelmű nálam, viszont másfél év után jött elő ez a mutatós parajelenség.
félek, hogy kapcsolatban lehet a múlt hétvégi kalanddal, amikor is az autópálya lehajtónál elfeküdt a mutató (valami töltés gond lehetett, mert átváltott traktor üzemmódra a kocsi is). aztán 10 perc után megjavult, akku ok, reggel simán indult. amikor hazaértünk és leparkoltam, akkor nem akart 25 alá menni.

Mindenesetre próbáld ki,hogy lekötöd az órát,aztán vissza.Legrosszabb esetben nem történik semmi.Előfordulhat,hogy a tekercs megbolondult de ez csak találgatás.Ha meg cserélsz,vegyünk felesben egy komplett bontott műszerfalat.Nekem csak a fordulatszámmérő+vízhőfok mérő kellene...(nálam ezek vacakolnak és mivel már mindent kicseréltem ezek maradtak mint hibás alkatrészek....a sebességmérőm spirálos,azzal nincs ilyen gond...)
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10970 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 12:44:07 »

tekerés az volt, ez egyértelmű nálam, viszont másfél év után jött elő ez a mutatós parajelenség.
félek, hogy kapcsolatban lehet a múlt hétvégi kalanddal, amikor is az autópálya lehajtónál elfeküdt a mutató (valami töltés gond lehetett, mert átváltott traktor üzemmódra a kocsi is). aztán 10 perc után megjavult, akku ok, reggel simán indult. amikor hazaértünk és leparkoltam, akkor nem akart 25 alá menni.


Az enyém van hogy 70 ről indul már nem küzdök vele. Magától megjavul,ha tartós marad meg tudom neked csinálni,hogy 0-ról induljon,de elakadni elfog néha,viszont 0 lessz az állása a gyújtás ráadása után. A sebesség jeladó tud produkálni hasonló jelenséget amit írtál :(valami töltés gond lehetett, mert átváltott traktor üzemmódra a kocsi is) megbolondítja  a tekercseket a javítása általában annyi hogy a kiszerelt egységen függőleges állásban a kilóméteróra 3 pólusát rövidre zárod néhány másodpercig ezalatt a kondenzátorok,és a tekercsek elvesztik a töltésüket visszaáll 0- állásba. Amennyiben por jutott a tekercsekhez akkor ez nem segít akkor kell speciális demagnetizáló eljárásnak alávetni:azt meg tudom csinálni.
 integet2
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10971 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 22:00:42 »

Az enyém van hogy 70 ről indul már nem küzdök vele. Magától megjavul,ha tartós marad meg tudom neked csinálni,hogy 0-ról induljon,de elakadni elfog néha,viszont 0 lessz az állása a gyújtás ráadása után. A sebesség jeladó tud produkálni hasonló jelenséget amit írtál :(valami töltés gond lehetett, mert átváltott traktor üzemmódra a kocsi is) megbolondítja  a tekercseket a javítása általában annyi hogy a kiszerelt egységen függőleges állásban a kilóméteróra 3 pólusát rövidre zárod néhány másodpercig ezalatt a kondenzátorok,és a tekercsek elvesztik a töltésüket visszaáll 0- állásba. Amennyiben por jutott a tekercsekhez akkor ez nem segít akkor kell speciális demagnetizáló eljárásnak alávetni:azt meg tudom csinálni. integet2

köszönöm a tippeket  worship
pár további adalékom van a jelenséghez, mert ma hazajöttem szombathelyre:
-ha gurul a kocsi, minden ok (mutatja az aktuális sebességet)
-ahogy lassul, szépen lemegy 0-ra, de ahogy megáll az autó felugrik 25-ig
-ha üresben nyomok egy kis gázt, a fordulattal párhuzamosan felmegy 40-ig aztán visszaesik 25-re

a sebesség jeladó nekem is eszembe jutott. van annak olyan csatlakozója, amit megtisztíthatok (hátha csak ennyi lesz)? merre keressem?
az órát milyen módon tudom lekötni? mi mást tudnék még házilag kipróbálni (ami azért inkább használ, mint árt  vigyor3 ) jól értem, hogy a tekercses dologhoz ki kell szednem a műszeregységet?
bocs a sok kérdésért, de lelkesedésem és időm van a hétvégén, csak a mondeo elektromos rendszerében nincs jártasságom  szomoru1
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10972 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 22:51:21 »

köszönöm a tippeket  worship
pár további adalékom van a jelenséghez, mert ma hazajöttem szombathelyre:
-ha gurul a kocsi, minden ok (mutatja az aktuális sebességet)
-ahogy lassul, szépen lemegy 0-ra, de ahogy megáll az autó felugrik 25-ig
-ha üresben nyomok egy kis gázt, a fordulattal párhuzamosan felmegy 40-ig aztán visszaesik 25-re

a sebesség jeladó nekem is eszembe jutott. van annak olyan csatlakozója, amit megtisztíthatok (hátha csak ennyi lesz)? merre keressem?
az órát milyen módon tudom lekötni? mi mást tudnék még házilag kipróbálni (ami azért inkább használ, mint árt  vigyor3 ) jól értem, hogy a tekercses dologhoz ki kell szednem a műszeregységet?
bocs a sok kérdésért, de lelkesedésem és időm van a hétvégén, csak a mondeo elektromos rendszerében nincs jártasságom  szomoru1

Jeladót megtalálod, ha követed a tűzfalból kijövő kábelt, ami a km órából jöhet. Ez a váltó tetejében fog végződni a jeladóban.
(sem dízelben, sem az elektromos km órában nem vagyok nagyon otthon, nekem benzines bovdenesem volt...)

A kocsi alapjárata jó ilyenkor? Nem fuldoklik? Nekem, amikor a jeldóm elromlott minden esetben romlott a menettulajdonság is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10973 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 22:52:08 »

köszönöm a tippeket  worship
pár további adalékom van a jelenséghez, mert ma hazajöttem szombathelyre:
-ha gurul a kocsi, minden ok (mutatja az aktuális sebességet)
-ahogy lassul, szépen lemegy 0-ra, de ahogy megáll az autó felugrik 25-ig
-ha üresben nyomok egy kis gázt, a fordulattal párhuzamosan felmegy 40-ig aztán visszaesik 25-re

a sebesség jeladó nekem is eszembe jutott. van annak olyan csatlakozója, amit megtisztíthatok (hátha csak ennyi lesz)? merre keressem?
az órát milyen módon tudom lekötni? mi mást tudnék még házilag kipróbálni (ami azért inkább használ, mint árt  vigyor3 ) jól értem, hogy a tekercses dologhoz ki kell szednem a műszeregységet?
bocs a sok kérdésért, de lelkesedésem és időm van a hétvégén, csak a mondeo elektromos rendszerében nincs jártasságom  szomoru1
A jeladó a váltóban van,legalábbis a benzinesnél,de szerintem Nálad is.Egyszerűen húzd le a csatlakozót róla.A jeladó kiszerelését nem tudom,mert olyat még nem szedtem ki...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10974 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 22:52:52 »

Jeladót megtalálod, ha követed a tűzfalból kijövő kábelt, ami a km órából jöhet. Ez a váltó tetejében fog végződni a jeladóban.
(sem dízelben, sem az elektromos km órában nem vagyok nagyon otthon, nekem benzines bovdenesem volt...)

A kocsi alapjárata jó ilyenkor? Nem fuldoklik? Nekem, amikor a jeldóm elromlott minden esetben romlott a menettulajdonság is...
húú....ezt nagyon egyszerre írtuk....
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10975 Dátum: 2009.08.20 csütörtök, 22:54:47 »

köszönöm a tippeket  worship
pár további adalékom van a jelenséghez, mert ma hazajöttem szombathelyre:
-ha gurul a kocsi, minden ok (mutatja az aktuális sebességet)
-ahogy lassul, szépen lemegy 0-ra, de ahogy megáll az autó felugrik 25-ig
-ha üresben nyomok egy kis gázt, a fordulattal párhuzamosan felmegy 40-ig aztán visszaesik 25-re

a sebesség jeladó nekem is eszembe jutott. van annak olyan csatlakozója, amit megtisztíthatok (hátha csak ennyi lesz)? merre keressem?
az órát milyen módon tudom lekötni? mi mást tudnék még házilag kipróbálni (ami azért inkább használ, mint árt  vigyor3 ) jól értem, hogy a tekercses dologhoz ki kell szednem a műszeregységet?
bocs a sok kérdésért, de lelkesedésem és időm van a hétvégén, csak a mondeo elektromos rendszerében nincs jártasságom  szomoru1

 Először is finoman kipattintod az időjelző órát majd a többi műa.díszelemet illetve a ködlámpa visszajelzőt mivel alatta is lesznek csavarok, kiszereled a műanyag keretet 5 db csavar tartja 3 rejtett illetve 2 a kilóméter óra felett. Kormány kihúz és letol végállásra, a km órát szintén 5 db csavar tartja vigyázz maradjon meg mind különben zörögni fog.
kihúzod és kb 15cm-t enged a kábelköteg így már ki tudod a csatlakozókat húzni a hátuljából.Ha nem megy a dolog csörgess meg. Ha már ott vagy akkor a porszívót üzemeld be ott úgyis ritkán jár az ember  eplus2
 integet2
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10976 Dátum: 2009.08.21 péntek, 08:37:53 »

A jeladó a váltóban van,legalábbis a benzinesnél,de szerintem Nálad is.Egyszerűen húzd le a csatlakozót róla.A jeladó kiszerelését nem tudom,mert olyat még nem szedtem ki...
A jeladó egy hasított hüvelyjel rögzül a váltóban, nemigen egyszerű azt onnan kiszedni, ha a váltó az autóban van.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10977 Dátum: 2009.08.21 péntek, 09:02:16 »


köszönöm mindenki hozzászólását!
ma szépen sorban nekiugrok, aztán meglátjuk  vigyor3
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10978 Dátum: 2009.08.21 péntek, 10:33:30 »

A jeladó egy hasított hüvelyjel rögzül a váltóban, nemigen egyszerű azt onnan kiszedni, ha a váltó az autóban van.

Már nem menetes, mint a bovdenesnél?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10979 Dátum: 2009.08.21 péntek, 10:37:48 »

Már nem menetes, mint a bovdenesnél?
GinJoynál szívtunk váltócserénél, áttételváltozás miatt cserélni kellett a jeladóját. Keresek képet róla, lehet nem ugyanarról beszélünk.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10980 Dátum: 2009.08.21 péntek, 10:39:34 »

Sebességjeladó

Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10981 Dátum: 2009.08.21 péntek, 11:15:02 »

Maga a fogaskerék, meg egy hüvely van bene stifttel, és az elektromos rész arra a hüvelyre megy rá, ez menetes.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10982 Dátum: 2009.08.21 péntek, 11:43:56 »

Maga a fogaskerék, meg egy hüvely van bene stifttel, és az elektromos rész arra a hüvelyre megy rá, ez menetes.
A telefont meg bezzeg nem veszed fel..  falbav
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10983 Dátum: 2009.08.21 péntek, 13:08:14 »

A telefont meg bezzeg nem veszed fel..  falbav

Most már itt van. hívhatsz
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10984 Dátum: 2009.08.21 péntek, 13:10:15 »

Most már itt van. hívhatsz
Már nem akarlak...  vigyor3
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10985 Dátum: 2009.08.21 péntek, 13:26:25 »

Már nem akarlak...  vigyor3

milyen jó avatarod van. belenéztél a húsdarálóba?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10986 Dátum: 2009.08.21 péntek, 13:43:09 »

milyen jó avatarod van. belenéztél a húsdarálóba?
Ez a Bodicsekes GT17. Ilyen lesz nekemis nemsoká..
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10987 Dátum: 2009.08.21 péntek, 21:59:36 »

Ez a Bodicsekes GT17. Ilyen lesz nekemis nemsoká..
akkor rohadt irigy leszek rád
ne merd megtenni
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10988 Dátum: 2009.08.21 péntek, 22:07:49 »

akkor rohadt irigy leszek rád
ne merd megtenni
Mehetsz majd egyet vele. Egy rövidet...  eplus2
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #10989 Dátum: 2009.08.22 szombat, 07:14:05 »

Sziasztok
Szerintetek ez mi lehet a valton :



Nekem pon ott van eltorve az a kis kapak amit bekereteztem ahol az abran hianyzik (nalam meg nem esett le de mar nem sok kel neki, olajfolyas nincs)....es valtaskor neha furcsa csattogas hallatszik ...ennek az okat kerestem amikor eszrevettem ezt.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.23 vasárnap, 16:44:10 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10990 Dátum: 2009.08.22 szombat, 15:31:04 »

Mehetsz majd egyet vele. Egy rövidet...  eplus2

Nem azt mondtam, hogy menni akarok vele egyet, mert az amúgyis alap, hogy megyek vele.
Azt mondtam ne merd bele tenni, mert tudom hol parkolsz és vannak szerszámaim a garázsban és egy óvatos sötét éjjelen kioperálom onnan a motorteredből   eplus2 eplus2

ui: amúgy faja a hozzászólásaid alatt az aláírásod
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.22 szombat, 15:35:33 írta mittoodomain » Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10991 Dátum: 2009.08.22 szombat, 17:13:51 »

Szerintetek az normális ,hogy az ECU 100 fok körüli hőmérsékletet produkál?
 wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10992 Dátum: 2009.08.22 szombat, 19:06:11 »

Üdv! 5ajtós mk1-be kellene szürke kalaptartó(jó állapotú nem kivágott)
Eleőre is köszi a helpet!
pár hónapja kettőt dobtam ki....előtte szétflexeltem....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10993 Dátum: 2009.08.22 szombat, 19:11:24 »

Na,ma betartva a magamnak adott szavamat,kicseréltem a hátsó kereszt+függőleges stabilizátort.Teljesen megváltozott a futómű,sokkal keményebb lett a hátulja....sajnos elöl már nem sikerült,mert olyan szinten be vannak rohadva a csavarok,hogy csak kivágni lehet őket.Én féltem,hogy ha beleszakad valamelyik,akkor lehet kínlódni.Pedig ott is jó rozsdás a stab. rúd,de ezt már a szerelőre bízom.
Készítettem képeket,ha sikerül szöveges formába is önteni,akkor elküldöm Scratch-nek,hátha kiteszi a cikkek közé.Ajánlom azoknak,akiknek az enyémhez hasonlóan öreg autójuk van de éreznek magukban elhivatottságot arra,hogy otthon javítsanak rajta egy kicsit.Nekem ez kb 1.5-2 órába került egyedül.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10994 Dátum: 2009.08.22 szombat, 19:54:56 »

nekünk meg végülis sikerült megcsinálni a rugócserét, de kínkeserves volt
eléggé összeállt ott minden
egy héten belül nekiesünk valszeg a hátuljának is
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10995 Dátum: 2009.08.22 szombat, 20:40:56 »

nekünk meg végülis sikerült megcsinálni a rugócserét, de kínkeserves volt
eléggé összeállt ott minden
egy héten belül nekiesünk valszeg a hátuljának is
Látod,nekem is mondta a szerelő,hogy az egynapos munka emiatt húzódott...gyakorlatilag minden úgy kellett kivágniuk,ami meg szakadt azt fúrták...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10996 Dátum: 2009.08.23 vasárnap, 23:03:58 »

Na,ma betartva a magamnak adott szavamat,kicseréltem a hátsó kereszt+függőleges stabilizátort.Teljesen megváltozott a futómű,sokkal keményebb lett a hátulja....sajnos elöl már nem sikerült,mert olyan szinten be vannak rohadva a csavarok,hogy csak kivágni lehet őket.Én féltem,hogy ha beleszakad valamelyik,akkor lehet kínlódni.Pedig ott is jó rozsdás a stab. rúd,de ezt már a szerelőre bízom.
Készítettem képeket,ha sikerül szöveges formába is önteni,akkor elküldöm Scratch-nek,hátha kiteszi a cikkek közé.Ajánlom azoknak,akiknek az enyémhez hasonlóan öreg autójuk van de éreznek magukban elhivatottságot arra,hogy otthon javítsanak rajta egy kicsit.Nekem ez kb 1.5-2 órába került egyedül.

Publikáld bátran, vagyunk itt jónéhányan akik szeretnek otthon szerelni.  wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10997 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 10:41:58 »

Na,ma betartva a magamnak adott szavamat,kicseréltem a hátsó kereszt+függőleges stabilizátort.Teljesen megváltozott a futómű,sokkal keményebb lett a hátulja....sajnos elöl már nem sikerült,mert olyan szinten be vannak rohadva a csavarok,hogy csak kivágni lehet őket.Én féltem,hogy ha beleszakad valamelyik,akkor lehet kínlódni.Pedig ott is jó rozsdás a stab. rúd,de ezt már a szerelőre bízom.
Készítettem képeket,ha sikerül szöveges formába is önteni,akkor elküldöm Scratch-nek,hátha kiteszi a cikkek közé.Ajánlom azoknak,akiknek az enyémhez hasonlóan öreg autójuk van de éreznek magukban elhivatottságot arra,hogy otthon javítsanak rajta egy kicsit.Nekem ez kb 1.5-2 órába került egyedül.

Ezeket én is megcsináltam annó. Kb ekkor 5x-ére emelkedett számomra az autóm értéke.... nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10998 Dátum: 2009.08.24 hétfő, 12:06:11 »

Péntekre beszéltük meg,hogy viszi és cseréli.Nem örült neki...igaz,közöltem vele,ha megint kihagynak pár csavart,akkor pénzt nem lát tőlem...számításom szerint 10 db csavart és a feszítőhöz még kettőt kell kitekerniük.Na,kíváncsi leszek...
Naplózva
bius98
Vendég
« Új hozzászólás #10999 Dátum: 2009.08.25 kedd, 08:22:51 »

sziasztok!

Szeretnék nálamnál tapasztaltabb Mondeosokat megkérdezni, hogy ki lehet-e mérni házilag a Lambdaszondát, illetve ha igen akkor hogyan.
A gondom az, hogy föleg reggelente a motor fordulatszáma a 200-2000 fordulat köözt mozog, elinduláskor nagyobb gáz kell neki, illetve a zöldkártyánál kiderül, hogy a CO 0,6 (max 0,3 helyett) a Lambda érték 1,06 (max 1,03 helyett). Ezek miatt gondolok a Lambda szondra de elötte kimérném, mert nem 10 Ft a szonda.

Katalizátor két éve volt cserélve (igaz utángyártottra)

Válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok
Attila
Naplózva
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.