Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:04:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261674 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11000 Dátum: 2009.08.25 kedd, 10:56:56 »

sziasztok!

Szeretnék nálamnál tapasztaltabb Mondeosokat megkérdezni, hogy ki lehet-e mérni házilag a Lambdaszondát, illetve ha igen akkor hogyan.
A gondom az, hogy föleg reggelente a motor fordulatszáma a 200-2000 fordulat köözt mozog, elinduláskor nagyobb gáz kell neki, illetve a zöldkártyánál kiderül, hogy a CO 0,6 (max 0,3 helyett) a Lambda érték 1,06 (max 1,03 helyett). Ezek miatt gondolok a Lambda szondra de elötte kimérném, mert nem 10 Ft a szonda.

Katalizátor két éve volt cserélve (igaz utángyártottra)

Válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok
Attila

Igen, a szondát otthon is ki tudod mérni. Meleg motornál kell! Most hirtelen nem emléxem, hogy milyen megegyező színű a szonda fűtése, de a 4 drótból a két azonos a fűtés. (fekete, vagy fehér, vagy szürke az a kettő...) Ezen a kettőn szakadást tudsz mérni, de ezzel nem szokott gond lenni, mégis érdemes. A másik kettőn, ami vagy szürke-fehér, vagy az előzők változata, azon tudsz ellenállást mérni 0, és 1 között kell ugrálnia viszonylag fürgén, pörgetett motornál. Ha nem, akkor ellustult, és ez a hiba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #11001 Dátum: 2009.08.26 szerda, 14:37:48 »


 
Sziasztok!

Mondeo1 alapjárat hibával kapcsolatban érdeklődöm.
A jelenség meleg motornál jön. Egyszerűen leesik 500 köré, majd vissza
esetleg le is áll. Vagy indításnál rendesen felpörög, majd azzal a lendülettel
jön az 500 majd normális.
Visszaolvasgattam, alapjárati patront emlegettek páran.
Hol találom azt meg?
Köszönöm előre is.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11002 Dátum: 2009.08.26 szerda, 14:45:51 »


Sziasztok!

Mondeo1 alapjárat hibával kapcsolatban érdeklődöm.
A jelenség meleg motornál jön. Egyszerűen leesik 500 köré, majd vissza
esetleg le is áll. Vagy indításnál rendesen felpörög, majd azzal a lendülettel
jön az 500 majd normális.
Visszaolvasgattam, alapjárati patront emlegettek páran.
Hol találom azt meg?
Köszönöm előre is.

A motor hátulján van. Kb középen fölül a tűzfal előtt. Alulról könnyebb megközelíteni. Pucolható, de lehet, hogy meghalt. Viszont egy diagnosztikával kéne indítani, mert korántsem biztos, hogy az a hiba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #11003 Dátum: 2009.08.26 szerda, 20:29:23 »

Hali!

Az mitől van,hogy ha a tempomatot használom néha nem beragad valami talán és nem esik vissza a fordulatszám Huh? Olyan mintha a gázon állnék még mindig és fix fordulaton marad még üresben is kikapcsolt tempomatnál is.Csak egy leállítás majd újra ráadni a gyújtást megoldás segített.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11004 Dátum: 2009.08.26 szerda, 23:12:12 »

Hali!

Az mitől van,hogy ha a tempomatot használom néha nem beragad valami talán és nem esik vissza a fordulatszám Huh? Olyan mintha a gázon állnék még mindig és fix fordulaton marad még üresben is kikapcsolt tempomatnál is.Csak egy leállítás majd újra ráadni a gyújtást megoldás segített.
Én a fojtószelep környékén nézném meg a dolgokat.Vagy maga a szelep tengelye beragad- v. a jeladó hibás.Azt kipróbáltad,hogy ha adsz a járó motornak egy gázfröccsöt akkor visszaáll-e az alapjárati fordulat?
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11005 Dátum: 2009.08.26 szerda, 23:24:13 »

Sziasztok
Szerintetek ez mi lehet a valton :



Nekem pon ott van eltorve az a kis kapak amit bekereteztem ahol az abran hianyzik (nalam meg nem esett le de mar nem sok kel neki, olajfolyas nincs)....es valtaskor neha furcsa csattogas hallatszik ...ennek az okat kerestem amikor eszrevettem ezt.
A képen a hátrameneti fogaskerekek tengelyét karikáztad be. Elég durva lenne, ha kiesne, mivel belülről rá vannak fogatva a fogaskerekek és hasonlók. Elvileg a Ford-nál eladtak már belőle párat (tehát tud törni rendesen), sőt nekem is van egy tartalék manuális váltóm, amin javítani kellett ezt a részt (csavar nyílásánál törött le belőle egy darab - heggesztve lett), de az új ára az alkatrész méretével fordítottan arányos. A kattogást viszont nem tudom mi okozhatja (legalább annyi dolog, mint egy Windows fagyását eplus2 ), mivel nekem manapság már az is sok, hogy az automatám szépséges zörgéseit értelmezem...  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11006 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 11:41:34 »

A képen a hátrameneti fogaskerekek tengelyét karikáztad be. Elég durva lenne, ha kiesne, mivel belülről rá vannak fogatva a fogaskerekek és hasonlók. Elvileg a Ford-nál eladtak már belőle párat (tehát tud törni rendesen), sőt nekem is van egy tartalék manuális váltóm, amin javítani kellett ezt a részt (csavar nyílásánál törött le belőle egy darab - heggesztve lett), de az új ára az alkatrész méretével fordítottan arányos. A kattogást viszont nem tudom mi okozhatja (legalább annyi dolog, mint egy Windows fagyását eplus2 ), mivel nekem manapság már az is sok, hogy az automatám szépséges zörgéseit értelmezem...  vigyor3
Szia
ahogy a kepen kivagtak nalam ott meg megvan a darabja (szerencsere nem a csavaroknal van eltorve) . Ha jol ertem akkor lehe olyan kis kupakot kapni kulon is? Viszont cserelni nem lehet csak ha lekapom az egeszet ? ha kicsvarom a csavarokat (mondjuk ha meg akarom hegeszteni) akkor leesnek belul a fogaskererek?  szomoru1
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #11007 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 13:59:14 »

Én a fojtószelep környékén nézném meg a dolgokat.Vagy maga a szelep tengelye beragad- v. a jeladó hibás.Azt kipróbáltad,hogy ha adsz a járó motornak egy gázfröccsöt akkor visszaáll-e az alapjárati fordulat?

Annyi volt,hogy beragadt és ha nyomtam neki gázt akkor se ment visszább csak feljebb a fordulatszám kb 2e fordulat körül volt mindig és még fölötte nem történt ilyen.Nagyobb gázfröccsöt nem is mertem adni ilyenkor,mert ez üresjáratban hangosnak tűnik és féltem szegénykét.
Ma megyek vele,majd kipróbálom ha sikerül újra előidézni.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11008 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 14:20:26 »

Sziasztok!!

Érdeklődnék a gáz pedálom elég kemény ez normális ford betegség vagy csak nálam van valami hiba???
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #11009 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 14:23:28 »

Sziasztok!!

Érdeklődnék a gáz pedálom elég kemény ez normális ford betegség vagy csak nálam van valami hiba???
Nekem sem volt sose puha...

szerk a bowdent könnyen ki tudod kötni, állítsd függőbe és adj neki wd40et, hátha...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11010 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 16:03:58 »

Sziasztok!!

Érdeklődnék a gáz pedálom elég kemény ez normális ford betegség vagy csak nálam van valami hiba???
Örülj neki.Esetleg nézd át, tűzfalon egy karikán van átvezetve,ott meg tud szorulni.A fojtószelepen tedd úgy,ahogy td írta,az egész rugós részt fújd be és kitakarít mindent koszt.Ha nagyon trutyisnak látod használj motorblokk tisztítót először és utána wd-t.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11011 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 17:58:56 »

Örülj neki.Esetleg nézd át, tűzfalon egy karikán van átvezetve,ott meg tud szorulni.A fojtószelepen tedd úgy,ahogy td írta,az egész rugós részt fújd be és kitakarít mindent koszt.Ha nagyon trutyisnak látod használj motorblokk tisztítót először és utána wd-t.

Köszönöm a segítséget remélem sikerül megoldani.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11012 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 23:35:03 »

Sziasztok.

Jovo heten kell vinni a kocsimat zoldkartyara, es amikor megvettem mar volt rajta sportkipufogo, viszont nem kaptam hozza semmilyen mubizonylatot, vagy egyeb papirt. Ez gondot okozhat zoldkartyanal?
Nem tudom, milyen allapotban lehet ilyen teren a motor (amugy nincs vele gond, franko minden), de ha esetleg kell rajta allitani valamit, (mik a szemelyes tapasztalatok, ill. tanacsok) engedjem nekik, hogy beleturjanak, vagy vigyem el inkabb valami komolyabb szervizbe, esetleg Cromaxhoz? Vagy egybol ott kezdjem? (Mert az egyik 3.keruleti kisebb szervizt neztem ki, az van a legkozelebb.)

Elore is koszonom a segitseget!
Udv.: Zoli
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #11013 Dátum: 2009.08.27 csütörtök, 23:52:30 »



Ha egy mód van rá, a Cromaxhoz inkább ne.....
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11014 Dátum: 2009.08.28 péntek, 07:42:08 »

Sziasztok.

Jovo heten kell vinni a kocsimat zoldkartyara, es amikor megvettem mar volt rajta sportkipufogo, viszont nem kaptam hozza semmilyen mubizonylatot, vagy egyeb papirt. Ez gondot okozhat zoldkartyanal?
Nem tudom, milyen allapotban lehet ilyen teren a motor (amugy nincs vele gond, franko minden), de ha esetleg kell rajta allitani valamit, (mik a szemelyes tapasztalatok, ill. tanacsok) engedjem nekik, hogy beleturjanak, vagy vigyem el inkabb valami komolyabb szervizbe, esetleg Cromaxhoz? Vagy egybol ott kezdjem? (Mert az egyik 3.keruleti kisebb szervizt neztem ki, az van a legkozelebb.)

Elore is koszonom a segitseget!
Udv.: Zoli
Olyan nagyon sok mindent nem tudsz rajta állítani.Gyújtás elektromos,injektor u.a.Ha valami nem működik,azt úgyis észre fogod venni.Vásárlás után azért van,amit illendő dolog cserélni....(olaj,szűrők,generátorszíj,görgők,vezérműszíj görgőkkel,gyertyák,gyújtáskábelek) A cromax nem véletlenül szüntette be a szervizelést országosan,sok volt a visszaélés...Ha pesti vagy,akkor találsz itt szerelőket akiket ajálanak mások is.Csak olvasgass visszafelé és jótanácsokat is fogsz találni.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11015 Dátum: 2009.08.28 péntek, 17:21:00 »

Olyan nagyon sok mindent nem tudsz rajta állítani.Gyújtás elektromos,injektor u.a.Ha valami nem működik,azt úgyis észre fogod venni.Vásárlás után azért van,amit illendő dolog cserélni....(olaj,szűrők,generátorszíj,görgők,vezérműszíj görgőkkel,gyertyák,gyújtáskábelek) A cromax nem véletlenül szüntette be a szervizelést országosan,sok volt a visszaélés...Ha pesti vagy,akkor találsz itt szerelőket akiket ajálanak mások is.Csak olvasgass visszafelé és jótanácsokat is fogsz találni.

Itt arra gondoltam, hogy ha "kisebb" muhelybe viszem, es gaz van, engedjem-e hogy beleturjanak, vagy vigyem inkabb "komolyabb" helyre. Itt kifejezetten a sikeres zoldkartyaval kapcsolatos dolgokra gondoltam.
Az illendo dolgokon termeszetesen mar tul vagyunk, sot meg par egyeb dolgot is kicsereltettem a biztonsag kedveert (szilentek, gombfej, hatso futomu stabilizatorok...)
Olvasgatok visszafele  smile
Koszi, minden jot. wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11016 Dátum: 2009.08.28 péntek, 18:08:39 »

Itt arra gondoltam, hogy ha "kisebb" muhelybe viszem, es gaz van, engedjem-e hogy beleturjanak, vagy vigyem inkabb "komolyabb" helyre. Itt kifejezetten a sikeres zoldkartyaval kapcsolatos dolgokra gondoltam.
Az illendo dolgokon termeszetesen mar tul vagyunk, sot meg par egyeb dolgot is kicsereltettem a biztonsag kedveert (szilentek, gombfej, hatso futomu stabilizatorok...)
Olvasgatok visszafele  smile
Koszi, minden jot. wave
Ha nincs gondod,akkor ne engedd.Gondolok itt a lenyúlásra....van jópár dolog,amikért képesek nem kevés pénzt elkérni,de ha itt utánanézel,akár otthon is tudod orvosolni.Ilyenek pl. alapjárati - futómű és elektromos gondok.Mielőtt mélyebben belenyúlnál a zsebedbe inkább kérdezz.Igazából nagyon nagy hiba nincs inkább sok kicsi.Olyan meg,hogy csak úgy leálljon az autó az út szélén,nagyon de nagyon kevés esetben fordult elő (mondjuk nálam négyszer,a jelenlegi autóval.Igaz,ebből a régi motorral kétszer.az első okára nem emlékszem,másodszor eltört a feszítő görgő csapágya és megszorult a motor.Motorcsere után meg kétszer elfogyott a benzin,mert megszerelte a szerelő a szintjeladót...)
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11017 Dátum: 2009.08.29 szombat, 10:59:06 »

Motorcsere után meg kétszer elfogyott a benzin,mert megszerelte a szerelő a szintjeladót...)

Örök igazság. Csak az van igazán megszerelve, amit magad csináltál. Minden ami otthon elvégezhető azt én is magam csinálom. Ha kell felbakolom és kipuffot is leszedem 30 perc alatt!!
Minden másra ott van a barátom aknával felszerelt műhelye.

Szervízben sohasem voltam, nem is leszek. taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11018 Dátum: 2009.08.29 szombat, 11:06:57 »

úgy tűnik, hogy bedöglött az egr-em
legalábbis afelől jön erős sziszegő hang, csövek rendben vannak
cseréljem ki bontottra?
dugózzam?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11019 Dátum: 2009.08.29 szombat, 11:39:00 »

Örök igazság. Csak az van igazán megszerelve, amit magad csináltál. Minden ami otthon elvégezhető azt én is magam csinálom. Ha kell felbakolom és kipuffot is leszedem 30 perc alatt!!
Minden másra ott van a barátom aknával felszerelt műhelye.

Szervízben sohasem voltam, nem is leszek. taps
Nekem csak két emelőm meg bakom van....de most már azért megcsinálok mindent,amit csak tudok.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11020 Dátum: 2009.08.29 szombat, 11:40:19 »

úgy tűnik, hogy bedöglött az egr-em
legalábbis afelől jön erős sziszegő hang, csövek rendben vannak
cseréljem ki bontottra?
dugózzam?
A dugózást ajánlották jónéhányan.Ha már úgyis bontasz...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11021 Dátum: 2009.08.29 szombat, 12:21:54 »

úgy tűnik, hogy bedöglött az egr-em
legalábbis afelől jön erős sziszegő hang, csövek rendben vannak
cseréljem ki bontottra?
dugózzam?

Dugózzad. wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11022 Dátum: 2009.08.29 szombat, 12:25:37 »

úgy tűnik, hogy bedöglött az egr-em
legalábbis afelől jön erős sziszegő hang, csövek rendben vannak
cseréljem ki bontottra?
dugózzam?

Nekem mindig ez az első. És megszűnik a sok korom... Hátránya nem van.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tubi
Vendég
« Új hozzászólás #11023 Dátum: 2009.08.29 szombat, 12:27:08 »

Sziasztok! Tudtok esetleg olyas valakit bontó stb. akinek van eladó piros Ford Mondeo I. jobb első ajtaja? (Pest és környéke)
Segítségeteket, és együttműködéseteket előre is köszönöm.
email: discography@freemail.hu (30-532-7056)

üdv: István
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11024 Dátum: 2009.08.29 szombat, 13:53:08 »

Lenne egy olyan kérdésem mikor hidegen elindítom az autót a dúsító bekapcsol nekem  sokáig rajta marad mert mikor a vízfok már az óra felénél van csak akkor megy vissza a szokásos alapjáratra ez normális a Fordoknál vagy nálam nem ok valami???
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11025 Dátum: 2009.08.29 szombat, 15:40:40 »

Lenne egy olyan kérdésem mikor hidegen elindítom az autót a dúsító bekapcsol nekem  sokáig rajta marad mert mikor a vízfok már az óra felénél van csak akkor megy vissza a szokásos alapjáratra ez normális a Fordoknál vagy nálam nem ok valami???
Ezt inkább a dízelekhez írdd be.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #11026 Dátum: 2009.08.29 szombat, 18:28:53 »

Lenne egy olyan kérdésem mikor hidegen elindítom az autót a dúsító bekapcsol nekem  sokáig rajta marad mert mikor a vízfok már az óra felénél van csak akkor megy vissza a szokásos alapjáratra ez normális a Fordoknál vagy nálam nem ok valami???
Válaszoltam a TD topicban.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11027 Dátum: 2009.08.29 szombat, 18:44:22 »

Sziasztok
Az a kérdésem, hogy a cromaxnál lehet kapni ilyen levegőbefúvó rostélyokat, mert az enyémben eléggé töröttek?
Ha igen akkor mennyiért?
93-as mondiról van szó.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
highend
Vendég
« Új hozzászólás #11028 Dátum: 2009.08.29 szombat, 18:45:57 »

Sziasztok
Az a kérdésem, hogy a cromaxnál lehet kapni ilyen levegőbefúvó rostélyokat, mert az enyémben eléggé töröttek?
Ha igen akkor mennyiért?
93-as mondiról van szó.

Javasolnám ehelyett a Fusim-féle átalakítást az Mk2-ére, az tartós is lesz.
Itt a link: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk1_muszerfal_atepitese_mk2-re.pdf
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11029 Dátum: 2009.08.29 szombat, 18:57:33 »

Javasolnám ehelyett a Fusim-féle átalakítást az Mk2-ére, az tartós is lesz.
Itt a link: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk1_muszerfal_atepitese_mk2-re.pdf

Lehet, hogy az lesz!
Tudsz egy jó (ford) bontót pesten??
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11030 Dátum: 2009.08.29 szombat, 19:24:58 »

No,ma ki lett cserélve az első stab. rúd a szilent gumijaival.A futómű és a vezetési élvezet ismét nőtt,azt hiszem ennél az autónál ez a plafon,ennél többet nem éri meg belefektetni.
Naplózva
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #11031 Dátum: 2009.08.29 szombat, 19:51:01 »

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy most lett cserélve a motorom, MKi 2000ccm motor, mind2 azonos motor. Amióta ki lett cserélve, azóta az autó gázadásnál rángat, 1800 fordulat körül minden sebességben és csak akkor indul meg ha nagy gázt adok, de akkor veszettül megy ill olyankor amikor rángat mélyebb hangja lesz az autónak is plussz hallani lehet egy kis sziszegő hangot is közben, de néha jól működik 10ből 2x kb és olyankor asszem nem is sziszeg. Az előző motor jó volt, esetleg az új motorhoz tartozó computert is cserélnem kéne, ill a MAF szenzor okozhat ilyet? abból is van tartalék.

Gyertya ill. gyertyakábelek cserélve, lambdaszonda is új.

Ha vákumcső baja van akkor melyik lehet? hol találom? Illetve a gumi T-elemre mi csatlakozik, mert a régi autón valami volt a jobb felére dugva itt most az le van dugózva.

Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11032 Dátum: 2009.08.29 szombat, 21:01:23 »

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy most lett cserélve a motorom, MKi 2000ccm motor, mind2 azonos motor. Amióta ki lett cserélve, azóta az autó gázadásnál rángat, 1800 fordulat körül minden sebességben és csak akkor indul meg ha nagy gázt adok, de akkor veszettül megy ill olyankor amikor rángat mélyebb hangja lesz az autónak is plussz hallani lehet egy kis sziszegő hangot is közben, de néha jól működik 10ből 2x kb és olyankor asszem nem is sziszeg. Az előző motor jó volt, esetleg az új motorhoz tartozó computert is cserélnem kéne, ill a MAF szenzor okozhat ilyet? abból is van tartalék.

Gyertya ill. gyertyakábelek cserélve, lambdaszonda is új.

Ha vákumcső baja van akkor melyik lehet? hol találom? Illetve a gumi T-elemre mi csatlakozik, mert a régi autón valami volt a jobb felére dugva itt most az le van dugózva.

Előre is köszi a válaszokat.
Annyit árulj el,hogy a régi motornak mi volt az évjárata és az újnak mi.
Naplózva
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #11033 Dátum: 2009.08.29 szombat, 21:51:30 »

Annyit árulj el,hogy a régi motornak mi volt az évjárata és az újnak mi.

1993 mind a kettő és benzines
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.29 szombat, 21:53:03 írta Lucas » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11034 Dátum: 2009.08.29 szombat, 22:03:53 »

1993 mind a kettő és benzines
Azért kérdeztem,mert a régi (93-94) és újabb motor (95-) vezérlése közt van különbség,akkor kell(ene) csak eec-t cserélni.Mindenesetre ha kéznél van akkor egy próbát megér.A helyedben a vákumrendszert is rendesen bekötném,ne felejtsd el,hogy vákum vezérel egy csomó dolgot,nem érdemes vele szórakozni.Szerintem kössetek be mindent gyári szerint.
Naplózva
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #11035 Dátum: 2009.08.29 szombat, 22:39:22 »

Azért kérdeztem,mert a régi (93-94) és újabb motor (95-) vezérlése közt van különbség,akkor kell(ene) csak eec-t cserélni.Mindenesetre ha kéznél van akkor egy próbát megér.A helyedben a vákumrendszert is rendesen bekötném,ne felejtsd el,hogy vákum vezérel egy csomó dolgot,nem érdemes vele szórakozni.Szerintem kössetek be mindent gyári szerint.

köszi, igyekszem, de előbb meg kell keresnem hogy mi hova kell hogy menjen, gyárilag, mert szervízben rakták be a motort és találtam 1-2 bakit amit csináltak így is.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11036 Dátum: 2009.08.29 szombat, 22:51:30 »

köszi, igyekszem, de előbb meg kell keresnem hogy mi hova kell hogy menjen, gyárilag, mert szervízben rakták be a motort és találtam 1-2 bakit amit csináltak így is.
ne aggódj,nálam is így volt...nekem 93-as motor helyett 95-ös lett betéve.Annak más a vákumrendszere-ezért az eec-t is cserélni kellett.Csak épp a szerelők a vákumcsövekkel nem foglalkoztak,így a levegőben lógtak azok,amiket nem volt hová bekötni...a jelenlegi szerelőmtől meg egyszer úgy kaptam vissza,hogy valami minden gázadásra sziszegett...kiderült,hogy a két cső közül,amik mennek a tűzfalon a nagy alukockára (EGPD?),az egyik nincs rákötve semmire a motor felől.Előtte a kuplung hidr. csövét cserélték és lehúzták csak épp elfelejtették visszatenni...
Naplózva
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #11037 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 11:41:01 »

ne aggódj,nálam is így volt...nekem 93-as motor helyett 95-ös lett betéve.Annak más a vákumrendszere-ezért az eec-t is cserélni kellett.Csak épp a szerelők a vákumcsövekkel nem foglalkoztak,így a levegőben lógtak azok,amiket nem volt hová bekötni...a jelenlegi szerelőmtől meg egyszer úgy kaptam vissza,hogy valami minden gázadásra sziszegett...kiderült,hogy a két cső közül,amik mennek a tűzfalon a nagy alukockára (EGPD?),az egyik nincs rákötve semmire a motor felől.Előtte a kuplung hidr. csövét cserélték és lehúzták csak épp elfelejtették visszatenni...

megtaláltam a hibát, a Gumi T-elem jobb oldala le volt dugózva és a hozzá tartozó vákumcső vége a radiátoroknál lógott.. amióta visszaraktam tökéletes. Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11038 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 15:11:59 »

megtaláltam a hibát, a Gumi T-elem jobb oldala le volt dugózva és a hozzá tartozó vákumcső vége a radiátoroknál lógott.. amióta vis***aktam tökéletes. Smiley

taps taps taps
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11039 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:54:51 »

Általános kérdések.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szilard317
Vendég
« Új hozzászólás #11040 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 19:21:40 »

Küld j nekem egy pü-t a rádión levő adatokkal-ehhez ki kell húzni a rádiót.Én meg küldöm neked a feloldót. Wink wave
koszi. hnap leirom az adatokat. ma mar nem szedem ki
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #11041 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 13:20:56 »

NNNaaaaaaa kezdjük!

Mk1 2.0i ótómnak förmedvényes hangja van! Lassan egy éve már!
Katalizátor cserét követően olyan kis "ficcfiricces" lett a hang. nekem olybá tűnik, mintha a motortér alatt kifújna, pl az új katalizátor előtt. Vagy az is lehet, hogy ez a bosal katalizátor űrmértékileg kicsi a mondeohoz és azért lett ilyen nyiszegős-nyeszlett hangja a gépnek. Majdnem olyan, mint mikor kinyiffant a katalizátor, csak éppen nem csörömpöl benne a porcelán.

Tavaly kat csere után egyből visszavittem, hogy ez tutira kifúj. Alaposan megnézték, nem fúj ki, a kat miatt lett ilyen a hang - ez volt a válasz.
Azóta már 2x elvittem más-más kipufogóshoz, mindent rendben találtak!  wow1

Pedig mondtam a leömlőt is, hátha az repedt el, de szerintük nem, az is OK.

Az egyik kipufogós ember annyival toldotta meg, hogy hajtsam a gépet nyugodtam, amíg valami "komolyabb" gondot nem tapasztalok. valamint arra tippelt, hogy elképzelhetőnek tartja, hogy valamely dobom kezd szétesni belülről, és idővel majd megmutatja az igazságot, merthogy most minden jónak néz ki. Csak hát a hang durván tompán folytottan enyhénycsörömpölős sziszegős! És nekem továbbra is a motortér környékéről jön.

Szeretném e hangot valahogy fölvenni és pl itt meghallgatásra ajánlani. Erre mit tudtok javasolni? Milyen formátum az ideális? Hova lehet föltölteni ilyesmit?
Naplózva

MKI 2.0i
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #11042 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 14:08:30 »

NNNaaaaaaa kezdjük!

Mk1 2.0i ótómnak förmedvényes hangja van!

A tűzkarikát megnézték? Ez a leömlő utáni kör alakú tömítés, két rugós csavar tartja. Mert ott szokott még kifújni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11043 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 14:50:45 »



Fogyasztás, teljesítmény rendben?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11044 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 14:50:59 »

A tűzkarikát megnézték? Ez a leömlő utáni kör alakú tömítés, két rugós csavar tartja. Mert ott szokott még kifújni.

Akkor ott kormosnak is kell lennie...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #11045 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 15:47:30 »

Fogyasztás rendben. Teljesítmény? Ezt béna mód nem tudom megítélni. Asszem inkább van rendben, mint sem.  vigyor3 Kéne sokkal több erő! De szerintem "csak" hozzászoktam már és csak annak tűnik, hogy kevés.

Korom, füstnyom semmi sincs, de még olyasmi se, hogy "odatartom a kezem" és érezném, hogy kiáramlik valamiféle gáz akárhol is a kipuff végén kívül.
Pontosan 3x nézte át külön emberanyag a gépet. Bár ettől még kifújhat valahol, mert nekem 100%-ban olyan a jelenség, mintha kifújna valahol.
Egy észrevételem van még, hogy mindezen xar hangjelenséget terhelés alatt csinálja. Üresben löködve a gázpedált nemigen hallom.  szomoru1
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11046 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 16:42:41 »

Fogyasztás rendben. Teljesítmény? Ezt béna mód nem tudom megítélni. Asszem inkább van rendben, mint sem.  vigyor3 Kéne sokkal több erő! De szerintem "csak" hozzászoktam már és csak annak tűnik, hogy kevés.

Korom, füstnyom semmi sincs, de még olyasmi se, hogy "odatartom a kezem" és érezném, hogy kiáramlik valamiféle gáz akárhol is a kipuff végén kívül.
Pontosan 3x nézte át külön emberanyag a gépet. Bár ettől még kifújhat valahol, mert nekem 100%-ban olyan a jelenség, mintha kifújna valahol.
Egy észrevételem van még, hogy mindezen xar hangjelenséget terhelés alatt csinálja. Üresben löködve a gázpedált nemigen hallom.  szomoru1


Akkor tényleg vmi belső probléma lehet. Vmelyik dob vmikor meg fogja adni magát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #11047 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 17:31:03 »

NNNaaaaaaa kezdjük!
Mk1 2.0i ótómnak förmedvényes hangja van! . Majdnem olyan, mint mikor kinyiffant a katalizátor, csak éppen nem csörömpöl benne a porcelán.
 Csak hát a hang durván tompán folytottan enyhénycsörömpölős sziszegős! És nekem továbbra is a motortér környékéről jön.
Szeretném e hangot valahogy fölvenni és pl itt meghallgatásra ajánlani.

Több oka is lehet ennek.
 Szigetelő anyag hiánya a katalizátornál,ez általában kőzetgyapot.
 A szívótorokban keletkező áramlástani zavar  (csörömpöl sziszeg,ritka mint a fehér holló)
 A kerámia belsőrész hibásan van felszerelve gyárilag (csörömpölés) a katalizátorban.
 Esetleg fordítva építették be  (van rajta egy kis nyilacska az áramlás irányába kell mutasson)
 Kicsi a keresztmetszete,alul méretezett a katalizátor (sziszegés)
WAW formátum esetleg egy kis Avi ,mp3,mp4,FLV,AMV stb...stb .... formátumba küld át nekem és felteszem a youtube re vagy te is fel tudod tenni épen és akkor linken elérhető mindenkinek.


Üdv.    wave
Naplózva
kdani
Vendég
« Új hozzászólás #11048 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 18:09:01 »

Sziasztok!

Látom újul a fórum Wink

Az lenne a kérdésem, hogy álló helyzetben kormánytekergtés
közben dübbenés hallatszik az első keréktől.  Mintha érezni is
lehetne a kormányon hogy pattan valami.
Eddig nem csinálta, tegnap kezdte.
Nem tudjátok hogy mi lehet? szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11049 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 19:40:48 »

Sziasztok!

Látom újul a fórum Wink

Az lenne a kérdésem, hogy álló helyzetben kormánytekergtés
közben dübbenés hallatszik az első keréktől.  Mintha érezni is
lehetne a kormányon hogy pattan valami.
Eddig nem csinálta, tegnap kezdte.
Nem tudjátok hogy mi lehet? szomoru1
Na,ez aztán sok mindentől lehet.Sajnos leginkább akkor derül ki,mi az,ha már mindent kicseréltettél.Toronycsapágy,kormánymű,féltengely csukló stb... de akár egy berohadt csatlakozás is lehet,amiben összegyűlt a trutyi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.