fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11200 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 20:56:22 » |
|
Nem működik a nyomogatás, viszont a b oszlopnál ott van a mozgásérzékelő a kárpit alatt.
Ajtó vagy csomi 8x becsukása is indítja a tesztet - a géptető könnyebb. Ablak le és ajtók legyenek becsukva - gyújtás kikapcsolva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11201 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:28:21 » |
|
Ajtó vagy csomi 8x becsukása is indítja a tesztet - a géptető könnyebb. Ablak le és ajtók legyenek becsukva - gyújtás kikapcsolva.
Úgy érted, hogy a géptetős módszernél kell a 4 ablakot lehúzni, és ajtót becsukni?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11202 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:29:21 » |
|
Úgy érted, hogy a géptetős módszernél kell a 4 ablakot lehúzni, és ajtót becsukni?
igen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11203 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:50:22 » |
|
igen
Köszi a segítséget, de ez sem jött be. Biztos nincs benne.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11204 Dátum: 2009.09.15 kedd, 21:13:44 » |
|
Köszi a segítséget, de ez sem jött be. Biztos nincs benne. Kesztyűtartó mögött van riasztó modulod? Ki lehet szedni a kesztyűtartót nyitott állapotban az anyós ülés felé húzva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #11205 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:03:41 » |
|
az igaz lehet hogy ha racsnisan húzzuk be a kéziféket az csökkenti az élettartamát a szerkezetnek?egy régi műszaki filmben mondták.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11206 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:14:04 » |
|
az igaz lehet hogy ha racsnisan húzzuk be a kéziféket az csökkenti az élettartamát a szerkezetnek?egy régi műszaki filmben mondták.
Az autó van érted vagy Te az autóért? Nálam még nem volt cserélve a kézifékkar - 320ezer km fölött jár az autó, nem volt tekerve!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #11207 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:17:15 » |
|
Az autó van érted vagy Te az autóért? Nálam még nem volt cserélve a kézifékkar - 320ezer km fölött jár az autó, nem volt tekerve!
nem tudom mire alapozták
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11208 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:24:55 » |
|
nem tudom mire alapozták Hiánygazdálkodásra régen ha lehetett kapni Wartburg kipufogót kellett venni 1et, ha volt ha nem volt Warburgot. Elcserélted vagy felhasználtad amikor már nem lehetett kapni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #11209 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:26:16 » |
|
Hiánygazdálkodásra régen ha lehetett kapni Wartburg kipufogót kellett venni 1et, ha volt ha nem volt Warburgot. Elcserélted vagy felhasználtad amikor már nem lehetett kapni. én ma már nem racsnisan húztam be
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11210 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:49:25 » |
|
én ma már nem racsnisan húztam be Akkor lesz időd beszerezni tartalék kézifékkart
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #11211 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:53:19 » |
|
MKIII-as topicba elő jött az olaj téma én gyárit rakok bele de nyilván a legjobbat szeretném adni neki az MKI-be szerinted
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11212 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:57:43 » |
|
MKIII-as topicba elő jött az olaj téma én gyárit rakok bele de nyilván a legjobbat szeretném adni neki az MKI-be szerinted TD be gyári 10W40es megy, felesleges drágábbat venni, cserélj gyakrabban olajat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #11213 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:59:23 » |
|
TD be gyári 10W40es megy, felesleges drágábbat venni, cserélj gyakrabban olajat köszi már kezdtem izgulni amióta meg van azóta csak gyárit rakok bele.amúgy 8ezernél szoktam cserélni
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
ocsigep1
|
|
« Új hozzászólás #11214 Dátum: 2009.09.16 szerda, 10:24:28 » |
|
nem tudom mire alapozták Kolléganőm pár éves off kacsahátsójú megánjában kinyiffant a fékkar!!! A racsninál valahol egyszerűen félrekopott!!! Pár tízezerből kapott egy új kart ...
|
|
|
Naplózva
|
MKI 2.0i
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #11215 Dátum: 2009.09.16 szerda, 11:26:06 » |
|
Kolléganőm pár éves off kacsahátsójú megánjában kinyiffant a fékkar!!! A racsninál valahol egyszerűen félrekopott!!! Pár tízezerből kapott egy új kart ... ugye ugye biztos ami biztos én már nem racsnisan húzom be
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11216 Dátum: 2009.09.16 szerda, 16:11:50 » |
|
Kesztyűtartó mögött van riasztó modulod? Ki lehet szedni a kesztyűtartót nyitott állapotban az anyós ülés felé húzva.
Biztos, hogy csak ugy? Mert nekem nem jött ki. Mondjuk nem nagyon erőltettem.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11217 Dátum: 2009.09.16 szerda, 16:13:01 » |
|
Biztos, hogy csak ugy? Mert nekem nem jött ki. Mondjuk nem nagyon erőltettem.
közepes erővel ki lehet pattintani, csak a műanyag nút tartja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11218 Dátum: 2009.09.16 szerda, 16:32:55 » |
|
közepes erővel ki lehet pattintani, csak a műanyag nút tartja Ok. köszi.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11219 Dátum: 2009.09.16 szerda, 19:45:41 » |
|
Biztos, hogy csak ugy? Mert nekem nem jött ki. Mondjuk nem nagyon erőltettem.
Viszaarakásnál Teflon srpay-vel adj a foglalatnak - legközelebb könnyebben jön!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyulaba55
|
|
« Új hozzászólás #11220 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:13:35 » |
|
Sziasztok.Mar v.1 honapja a kocsimnak nem tudom mi baja lehet ,job kereknel halatszik valami lotyoges forma [megmozgadtuk felemelt hejzetben akkor nem erzodik semmi,vagyis trapez v.gombfej hiba szerintem kizart]es amikkor lassan jobra majd hirtelen balra rantom a kormanyt mintha kiakarna bicsaklani az egesz oldal,en feltengelyre sacolok,szerintetek? udv;Gyulaba.
|
|
|
Naplózva
|
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom. MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11221 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:30:52 » |
|
Sziasztok.Mar v.1 honapja a kocsimnak nem tudom mi baja lehet ,job kereknel halatszik valami lotyoges forma [megmozgadtuk felemelt hejzetben akkor nem erzodik semmi,vagyis trapez v.gombfej hiba szerintem kizart]es amikkor lassan jobra majd hirtelen balra rantom a kormanyt mintha kiakarna bicsaklani az egesz oldal,en feltengelyre sacolok,szerintetek? udv;Gyulaba.
Axiál csukló belső lesz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyulaba55
|
|
« Új hozzászólás #11222 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 15:05:04 » |
|
Axiál csukló belső lesz?
Szia,hat akkor ezt jol megkell nezetesem massal is,koszi a tipet,ezt hogy hivjak meg?Udv;Gyulaba.
|
|
|
Naplózva
|
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom. MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11223 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 15:19:36 » |
|
Na leszedtem a kesztyűtartót. Előttem egy nagy fekete doboz jobbra tőle egy fémes (rádió erősítő), más semmi. Ha nem az a doboz, akkor szerintem nincs benne riasztó.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11224 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 16:20:48 » |
|
Na leszedtem a kesztyűtartót. Előttem egy nagy fekete doboz jobbra tőle egy fémes (rádió erősítő), más semmi. Ha nem az a doboz, akkor szerintem nincs benne riasztó.
A fekete lehet a riasztó! Alul 3 csatlakozó megy bele és 1000 vékonyka kábel meg pár vastag
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11225 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 16:47:21 » |
|
A fekete lehet a riasztó! Alul 3 csatlakozó megy bele és 1000 vékonyka kábel meg pár vastag
Alul nem láttam kábelt. Nem lehet a fűtőmotor?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11226 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 17:07:56 » |
|
Alul nem láttam kábelt. Nem lehet a fűtőmotor?
Misi,nem a vezérlőre-ra gondol?Mert az is ott van,ahol írja...a fekete doboz rejtély.Esetleg rakj már fel egy fényképet és talán egy pár dolog kiderülne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11227 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 19:06:55 » |
|
Misi,nem a vezérlőre-ra gondol?Mert az is ott van,ahol írja...a fekete doboz rejtély.Esetleg rakj már fel egy fényképet és talán egy pár dolog kiderülne.
Ok. Holnap teszek fel párat.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11228 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:17:32 » |
|
Ok. Holnap teszek fel párat.
Ilyet keress, ez nálam ugyan utólagos, de gyári helyre került. (előtte a drótok az AWS kijelző ajtó kábelei bevezetve a riasztóba)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11229 Dátum: 2009.09.18 péntek, 01:38:23 » |
|
Így már értem,hogy mit is írtál.Érdekes,nekem a kék autóban gyári riogató volt,de az egész cucc középen a rádió alatt volt.A kulcsos rész a hangszóróval meg a motortérben baloldalon a fékolaj tartály mellett.Legalább már ezt is tudom. Másik kérdés hozzád Misi:még a tavaszi nagytalin kérdeztem Tőled,hogy mitől vacakolhat a ford. mérő.Nos,a helyzet a következő azóta:terhelés nélkül felpörgetve a motort rendesen mutat,menet közben meg olyan 4-4.5 felett össze vissza ugrál ha meg nem akkor kb. 500-zal kevesebbet mutat (ezt a sebességmérő állásából saccoltam).A jeladóját kicseréltem,az órát kicseréltem de semmi nem változott.Maga a motor rendesen megy,nem rángat,a kuplung nem csúszik-bár ez a kinyomócsapágy cseréjekor még meg lesz vizslatva-dolgozik ahogy kell.A vízhőfok mutatója dettó ugyanilyen.Jeladó csere,műszer csere semmi változás.Teljesen véletlenszerűen működik.A hűtőventillátor rendesen kapcsol.Ötlet?A vezetéket megnézték,állítólag nem szakadt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11230 Dátum: 2009.09.18 péntek, 08:00:12 » |
|
Így már értem,hogy mit is írtál.Érdekes,nekem a kék autóban gyári riogató volt,de az egész cucc középen a rádió alatt volt.A kulcsos rész a hangszóróval meg a motortérben baloldalon a fékolaj tartály mellett.Legalább már ezt is tudom. Másik kérdés hozzád Misi:még a tavaszi nagytalin kérdeztem Tőled,hogy mitől vacakolhat a ford. mérő.Nos,a helyzet a következő azóta:terhelés nélkül felpörgetve a motort rendesen mutat,menet közben meg olyan 4-4.5 felett össze vissza ugrál ha meg nem akkor kb. 500-zal kevesebbet mutat (ezt a sebességmérő állásából saccoltam).A jeladóját kicseréltem,az órát kicseréltem de semmi nem változott.Maga a motor rendesen megy,nem rángat,a kuplung nem csúszik-bár ez a kinyomócsapágy cseréjekor még meg lesz vizslatva-dolgozik ahogy kell.A vízhőfok mutatója dettó ugyanilyen.Jeladó csere,műszer csere semmi változás.Teljesen véletlenszerűen működik.A hűtőventillátor rendesen kapcsol.Ötlet?A vezetéket megnézték,állítólag nem szakadt.
A motortéri cucc utólag beszerelt riasztó lehetett - Microcat hozza a végén a rendelhető riasztórendszert, gondolom eladáskor vagy utána került be az autóba. A fordulatjelet az ECU 11 es lábáról kapja a ford.mérő. Ha működik kábelhiba nem nagyon lehet max WD40 a motorfőcsatinak. Van a trafó mögött egy kis szürke kondenzátor, ha van otthon olyan azt cseréld ki, hátha megoldja a mutató ugrálást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11231 Dátum: 2009.09.18 péntek, 11:49:17 » |
|
A motortéri cucc utólag beszerelt riasztó lehetett - Microcat hozza a végén a rendelhető riasztórendszert, gondolom eladáskor vagy utána került be az autóba. A fordulatjelet az ECU 11 es lábáról kapja a ford.mérő. Ha működik kábelhiba nem nagyon lehet max WD40 a motorfőcsatinak. Van a trafó mögött egy kis szürke kondenzátor, ha van otthon olyan azt cseréld ki, hátha megoldja a mutató ugrálást.
Kipróbálom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11232 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:14:43 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11233 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:37:24 » |
|
Az első képen látszik a konzol ahova a riasztót lehetne csavarozni - szóval nincs dupla-zár és nincs riasztó sem! A 2. képen a fűtőmotor van csatlakozójával. A 3. képen a fűtőmotor előtétellenállása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11234 Dátum: 2009.09.18 péntek, 13:52:43 » |
|
Az első képen látszik a konzol ahova a riasztót lehetne csavarozni - szóval nincs dupla-zár és nincs riasztó sem! A 2. képen a fűtőmotor van csatlakozójával. A 3. képen a fűtőmotor előtétellenállása.
Ok. Köszi szépen az eddigi segítséget!!! Azt elmondanád hogy a fűtőmotor ellenállást hogy kell kivenni?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11235 Dátum: 2009.09.18 péntek, 14:12:52 » |
|
Ok. Köszi szépen az eddigi segítséget!!! Azt elmondanád hogy a fűtőmotor ellenállást hogy kell kivenni?
Aláfeszítesz csavarhúzóval és kiveszed, bátran mint a kesztyűtartót
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #11236 Dátum: 2009.09.18 péntek, 14:27:31 » |
|
Aláfeszítesz csavarhúzóval és kiveszed, bátran mint a kesztyűtartót
Kösz szépen tényleg!!!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11237 Dátum: 2009.09.19 szombat, 08:41:17 » |
|
Valaki nem tudja hány liter fagyálló kel a motorba? ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11238 Dátum: 2009.09.19 szombat, 08:44:25 » |
|
Valaki nem tudja hány liter fagyálló kel a motorba? ? 8l kb. Én kevertem 10et, de úgy kb 2,5 megmaradt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11239 Dátum: 2009.09.19 szombat, 08:48:58 » |
|
8l kb. Én kevertem 10et, de úgy kb 2,5 megmaradt.
oké köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobula
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11240 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 09:16:58 » |
|
Hali, sajna akkut kell vennem az öreg vashoz...Szerintetek van jelentősége annak, hogy azon belül, hogy 55 Ah körüli kell, mekkora indítóáramot ad le??? 420 A v. 480 A stb...?? Itt is érvényes az aranyszabály, hogy a "márkás" aksiba érdemes befektetni, vagy idősb autónál már mindegy? Különbség 5-6.000 Ft is lehet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11241 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 09:26:36 » |
|
Hali, sajna akkut kell vennem az öreg vashoz...Szerintetek van jelentősége annak, hogy azon belül, hogy 55 Ah körüli kell, mekkora indítóáramot ad le??? 420 A v. 480 A stb...?? Itt is érvényes az aranyszabály, hogy a "márkás" aksiba érdemes befektetni, vagy idősb autónál már mindegy? Különbség 5-6.000 Ft is lehet...
Szia! Úgy nézem, hogy benzines 1,6 autód van. A nagyobb indítóáram főleg a dízeleknél előny, mert hidegben amikor csökken az aksi kapacitása is és a dizlinek meg nő az izzítási igénye ott jól jön ez a tartalék. A benzinesnél nincs akkora indításkor jelentkező energiaigény. A másik kérdés mennyi ideig tervezed használni az autódat, mert egy hosszabb távra érdemes talán egy gondozásmentes márkásabb aksit venni. Üdv: V.Tamás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobula
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11242 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 09:59:20 » |
|
Szia!
Úgy nézem, hogy benzines 1,6 autód van. A nagyobb indítóáram főleg a dízeleknél előny, mert hidegben amikor csökken az aksi kapacitása is és a dizlinek meg nő az izzítási igénye ott jól jön ez a tartalék. A benzinesnél nincs akkora indításkor jelentkező energiaigény. A másik kérdés mennyi ideig tervezed használni az autódat, mert egy hosszabb távra érdemes talán egy gondozásmentes márkásabb aksit venni.
Üdv: V.Tamás
Anyagi (és érzelmi) okokból még sokáig...Sajna sok éve van bizonyos hideg-alapjárati problémám, ami miatt egy-egy indításnál 3-4-szer is kell indítózni...Az is csoda, hogy a mostani (Banner) aksi eddig ilyen jól bírja...Ezért is gondoltam, hogy egy "erősebb" aksi esetleg jól jöhet. Mert a hideg alapjárati probléma úgy látszik, sosem fog megoldódni. És jön a tél...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11243 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 10:43:52 » |
|
Hali, sajna akkut kell vennem az öreg vashoz...Szerintetek van jelentősége annak, hogy azon belül, hogy 55 Ah körüli kell, mekkora indítóáramot ad le??? 420 A v. 480 A stb...?? Itt is érvényes az aranyszabály, hogy a "márkás" aksiba érdemes befektetni, vagy idősb autónál már mindegy? Különbség 5-6.000 Ft is lehet...
Nekem 74Ah-s EXide Xtra borulásmentes van bent az 1.8 benyásba. Szóval befér a TD aksi simán csak a polaritásra kell figyelni Fordba fordított kell. Az indítási problémát a hibás termosztát jeladó okozza! (felső) illetve a jeladó kábelének hibája is lehet zárlatos szakadt - mindig azt érzi az ECU, hogy meleg a motor és nem aktiválja hidegindítási programot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.20 vasárnap, 10:46:14 írta fusim »
|
Naplózva
|
|
|
|
lacasa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11244 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 19:01:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11245 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 19:09:08 » |
|
Ha kész lesz, majd megnézem. Mondjuk tőlem nem szabad ilyesmire dícséretet várni, én kinézet fronton gyárihívő vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adrenalin
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11246 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 19:51:12 » |
|
hali egy kérdésem lenne mkI van a légzsák kontroll állandoan világi mi lehet a hiba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11247 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 20:02:32 » |
|
hali egy kérdésem lenne mkI van a légzsák kontroll állandoan világi mi lehet a hiba
Általában a kormányban levő szalagkábel szokott elszakadni.Nézd még meg az indító biztosítékát,de valószínűleg az előbbi a hiba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11248 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 20:04:12 » |
|
És mit is kellene látni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adrenalin
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11249 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 20:06:37 » |
|
ha a szallag akkor villog ezt azota csinálja amiota elsö lököst cseréltem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|